Olisin laittanut pitkävetoo ja olisin voittanut 1500 euroa mutta ei toimi sivut
Veikkauksen nettisivut ei toimi
15
110
Vastaukset
- kaisanoasaa
Olisin minäkin voittanut paljon enemmän mutta kun sivut ei toimi.
- Ujoatm28v-
Kertokaa heti mitä olisitte veikannut? Itsellä jää yleensä aina isot voitot yhden maalin päähän.
- Normaalinainen
Se on harmi mutta et ainakaan hävinnyt mitään. Pelata ei kannat paitsi lottoa. Kerran minulla oli siinä eurolotossa 4 2 oikein
- Ujoatm28v-
Ei lottoa kannata pelata siinä nyt ei ainakaan voita koskaan mitään. Pitkävedosta sentään olen joskus jotain voittanut oman tietämyksen ansiosta.
Nollasummapelissä on vaikea voittaa ja kun rahapelimonopoli vielä haluaa omansa, niin keskimääräisen pelaajan osa on maksaa rahaa ja saada vastineeksi jännitystä.
En kiistä etteikö tietämyksen avulla ole mahdollista voittaa, mutta ikuisena riskinhallinnan saarnaajan kehotan pitämään kirjaa voitoista ja tappioista. Psykologisesti mieli tuppaa unohtamaan toisia asioita ja muistaa toisia.
- Totuus-
Olen minäkin eurojackpotista voittanut monta kertaa. Viikko sitten oli 3 1 oikein. no nyt ne sivut toimii ja laitin stoken kotivoiton- koska west bromwich tehnyt vain 13 maalia 18 ottelussa
Sittwn laiton swansea-crystal palace peliiin vierasvoiton koska swansea tehnyt vain 10 maalia 18 ottelussa. Eli alle maalin per peli. Kolmas peli laitoin bolton-cardiff peliin vieras voiton. Siinä cardif tehnyt 33 maaalia ja bolton on sarjan jumbona melkein. Kerroin 9,39 ja laitin satasen panoksen.- Totuus-
cardif päästänyt vähiten maaleja sarjassa joten luulisin ettei sen verkkoon tehdä helposti maaleja.
- Viinamies--
Aika hyvä pelit sulla. Toivottavasti osuu. Itsekkin pelaan pitkävetoa. Kerran minulla oli 8 kohdetta jossa kerroin oli 20050 20 euron panos ja oli 7 oikein. Se yksi peli kusi minuutti enne peliä. Kyllä harmitti helvetisti. Pari kertaa tullut iso potti kun voitin joskus 12 vuotta sitten 14000 euroa pitkävedosta ja kaverin kanssa voitettiin monivedosta 62000 euroa kimppaan eli 31000 euroa per pää. Pelaan enemmän tulosvetoa ja siitä tullut noin 300-600 euron voittoja
- 1risti2centitmiljuunaksi
Olisin minäkin eilen saanut 2 1 oikein eurojaskassa kuten viime viikollakin ellen olisi muuttanut tähtinumeroita viime hetkellä 😆. Nyt taitaa alkaa Puolan ja Saksan kisa isoista poteista viime viikkojen perusteella.
Meneeköhän lotto tänään jakoon kun ihmisillä jouluvalmistelut päällä ...? Mitvit..unohdit mainita kenen syytä se oli. Veikkaan naapurin Kaisaa, paitsi että ne veikkaussivut ei toimi. Helvetin Kaisa!, eli naiset.
- lihavihatipunen
KonnaKettu kirjoitti:
Onkos sulla onkelmia tän sivuston kanssa?
Wuuwi on täällä koska sen avomies on hc-ätmi.
KonnaKettu kirjoitti:
Onkos sulla onkelmia tän sivuston kanssa?
On, tökkii..ei tahdo sivut aueta.
- Totuus-
Hävisin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873685
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813290Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683122On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502302- 661859
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819- 361789
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688