Olen kuullut, että Lapin lomilla naiset heittäytyvät vapaamielisiksi ja ihan vaan ajattelin, että jospa siellä olisi iloluonteisia ja anteliaita naisia ihan kaikille?
Saisko ätmit vihdoin Lapissa
11
80
Vastaukset
- Buhahaha
Mutta kun siellä Lapin lomillakin miehiä on enemmän kun naisia, niin ei riitä naisia kaikille. Arvaa ketkä silloin jäävät ilman?
Ja hc-ätmithän jäävät ilman aivan kaikkialla, missä ja milloin tahansa. Myös Lapissa. - Sissooo
Eli miehetkin heittäytyvät iloluontoisiksi.
- Buhahaha
Miehet ovat aina iloluontoisia.
- Karvamuna-
Saa lapissa kyllä jos ätmi on rohkea ja pyytä naista tanssimaan. Sen pitäisi nyt olla ensimmäinen sellainen rohkea yritys että ätmi pyytää naista tanssimaan. Muuten ätmi ei saa.
- Buhahaha
Tanssiin pyytäminen on vain se ensimmäinen kohta siitä noin 12 askeleen ohjelmasta, mikä tarvitsee onnistuneesti suorittaa että saisi naiselta.
- EdesUnissa
Buhahaha kirjoitti:
Tanssiin pyytäminen on vain se ensimmäinen kohta siitä noin 12 askeleen ohjelmasta, mikä tarvitsee onnistuneesti suorittaa että saisi naiselta.
Älä pelottele ihmisiä turhaan. Saamiseen on vain yksi askel "hyväksytkö minut". Tanssiminen ei ole edes välttämättömmyys. Siitä on apua vain tutustumisessa.
Tietyt kaverithan ei saa persettä edes naisten vankilassa vaikka jakelis armahduksia... :D
- pop98
Kyllä siellä on miehiä semmoinen 70% porukasta vähintään, että ATM:lle heikot saumat..
- kaisanoasaa
Ensin pitäisi päästä jollai konstilal sinne Lappiin.
- Lappiinlappiin
bussi vie helsingistä kuusamoon reilulla kympillä ihan parhaaseen sesonkiaikaan. Muualtakin onnistuu. Yöpyminenhän tapahtuu sitten tietenkin jonkun daamin majapaikassa. Toki drinksujen ostoon vähän menee vai vieläkö sitä pitää naiselle tarjota, en tiedä. Olis elämysmatka. Olis vähän niin kuin pakko saada pokattua joku, koska muuten jäät kylmään hankeen yöksi...
- 30mies
Tietääkseni ainakin rukalla yökerho elämä on aika huikean hieno ja naisia riittää. Olen ollut kolme kertaa ja flaksi on käynyt. Pitää olla rahaa koska ei siellä halpaa ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873685
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813290Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683122On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502302- 661859
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819- 361789
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688