Palsta on hiljentynyt joulun viettoon

Kaikysyäsaa

Aika hiljaista on. Ette te niin yksinäisiä olleetkaan.

25

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainnaisiaeiole

Naisethan täältä on poistuneet nussimaan. Ätmit maleksii kännissä kuka missäkin ja väliin täällä.

• Totuus-

Vittu että on tylsää eikä ole edes joulu vielä. No juon kaljaa ja katson hokia telkkarista

• alkoi

pitää yrittää jaksaa tveestä tulee tylsää ja joulu ruoka puhistaa jo otin yrtti likööriä lääkkeeksi.

• Tökkii niin paljon, että eipä täällä jaksa yrittää mitään kirjoitella... persiistä koko suoli24 taas...

• aisuri30

Palsta tökkii tosiaan. Huomenna on jouluaatto mitä vittua oikeesti. Vuosi mennyt tosi nopeesti taas ja ei tässä ole mitään ehtinyt joulua valmistella lapsille. Lapset ei tiedä että huomenna on joulu koska emme ole kertoneet niille joulusta. Ihan tavallinen päivä meidän kodissa.

• kaivatulle

Voi sitä olla yksinäinen vaikkei täällä sitä palstalla mainostakkaan.
      Saisinpa joskus vielä tutustua häneen....

• vattusenkai

kuka on Kai Vattu?

• Vattusellevastaus

Yksi tärkeä joka tuli minua lähelle 2014 keväällä...Meen nyt nukkumaan muistellen häntä...Oon kyl tosi skitso kuten kaikki täällä.....

• crux

Kyllä tässä vaan aika yksin ollaan. Töyhtötiaisen, punatulkun ja keltasirkkuja kohtasin tänään mutta siinä kaikki. Onneksi nykyään on yhteydet ulkomaailmaan kunnossa vaikkei siellä olisikaan ketään keneen ottaa yhteyttä. Signaalin voi toki lähettää avaruuteen ja toivoa että se osuu vieraan sivilisaation tutkaan niin että syntyy "match".

• kaisanoasaa

Vitut täältä kukaan mihinkän om poistuntu. Juuri heräsin kun sammuin muutamaksi tunniksi ja nyt vasta alan ryypiskelemää oikein kunnilla niinkuin joulun a kuuluu tehdä. Mukavasti kihahtaa Koskenkora jo nuppiin.

• Koskisen Jorman korvalääkettä kitusiin....

• kaisanoasaa
        Dissident kirjoitti:

Koskisen Jorman korvalääkettä kitusiin....

Ei vaan Koskisen Antin korvalääkettä. Noin meillä päinm sanotaan.

• kaisanoasaa kirjoitti:

Ei vaan Koskisen Antin korvalääkettä. Noin meillä päinm sanotaan.

Jaa... Liekö veljeksiä....Ana ja Jorkki...heh

• kaisanoasaa

Vitut täältä kukaan miinkään on poistunut. Sammuin ja nukuin mutaman tynnin ja nyt heräsin ja nyt vasta aloitan kunnnon ryypiskelyn joulun kunniaksi. Mukavasti kihahtaa Koskenkorba krapulaisiin nuppiin, yhden paukun jälkeen tunnen olevani jo oikein perkeleen kännissä.

• kaisanoasaa

Kato perkele. Palsta tökkii yhtä pahasti kuin minä kännissä. Luulin ettei tuo ensimmäinen viesti lähtenyt ollenkaan mutta lähtihän se ja pistin varmuuden vuoksi toisen samanlaisen hengetuotteen liikkkkeelle.

• samankin

ihminen joka vei yksinäisyyden kaivataan mutta toi yksinäsyyden kun muistelmat elää yhä. mutta ei ollut tarkoitettu tähän elämään.

• Vasta huomenna hiljennytään, tänään on ihan normi arki vielä. :)

Tai onhan se huomennakin sillä erotuksella, että lähdetään joulu asenteella liikkeelle.

• päivänkin

huomennako tulee tonttu kylää vai mikä se oli.

• Sivusto tökkii niin saatanasti.

• Myöskin puhelimen 4G tökkii...

Onneksi tulee piuhaki kämppään ettei tarvitse olla ilman nettiä.

• Kaisanoasaa

Joku yrittää matkia minua mutta en ole niin kännissä enkä juo kossua edes. Väkeviin viivoihin en ole koskenut 15 vuoteen. Ihan oluella mennään. Tylsää on kuten pulkkamäessä jossa lapset yrittää töniä.

• kaikysyäsaa

Mikä on väkevä viiva?

• TotuudenÄäni

Oot oikeassa. Suomi24 on aika hiljanen ollut viime aikoina. Varmaan nykyihmiset vetelee enkkupalstoilla ja irkissä.

Te taas vanhenette kunnes kasvatte yli tästä junttipalstasta. ;)

• miesmeneejamiestulee

Eikai poliisitkaan näin pyhänä pysäyttele ketään jos lähtis pikku aamutumuissa jo ajeleen sukulaisiin. Ku ei väsytä enää mut kuppi maistui kyl vielä puoliltaöin.
      Hvää jolu ja onnllista uutavuotta!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3675
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3122
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2302
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1859
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1819
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1789
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1688
    Aihe