Saatko joululahjoja?

Kaikysyäsaa

Annoitko joululahjoja jollekkin?

10

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IkuinenUhri

Juu sain. Työpaikka meni konkkaan. Hommasin pari vilttiä ja muita tarvikkeita maailman lapsille.

• Joillakinliikaa

Minä oon tehny ittelleni selväksi, etten rahallisesti auta ihmisiä. Sen saa tehdä sellaiset, joilla on oikeesti fyffee.

• Viinamies-

Annoin suklaata lahjaksi kahdelle naiselle joita olen pannut.

• Ehkä sitä jotain tulee. Ei ole oikein vielä jaettu niitä lahjoja. Ainakin yksi 5-vuotias saa minulla Tuhkimo-prinsessanuken.

Parasta tänään oli aamupäivällä auringonpaiste ja samoin aurinko kello 14 maissa. Ne tuntuivat joululahjoilta! :)

• etuvedostanelivetoon

Annoin läheisilleni ja sain myös. Ostin myös itselleni joululahjan uuden auton. Pakasta vedetyn nelivedon. Nyt odottaa kun pikkulapsi et sen saa tehtaalta. Aina sama odotus kun uutta autoa venailee:)
      Hyvää joulua! Minä painelen naiseni kainaloon.

• oiuoiuoioioio

Ostin lahjoja 200 eurolla, sain sukulaisiltani tonnin rahaa. Käytän rahat tasoni nostoon.

• Taidan saada jotain huomenna..

• elisakuttu

Ostin elisaketulle epilaattorin.

• 74jouluavietetty

Vein nipun uusia, mutta väärän kokoisia vaatteita Pelastusarmeijan kirpputorille. Joulupataa ei kohdalleni tänä vuonna osunut, joten raha jäi nyt antamatta.
      Tuttu pariskunta toi paketin joululeivonnaisia. Söin itse eilen kaikki, koska ei minulle vieraita koskaan tule. Pitää myöhemmin kostaa jollakin... Että vihaankin tätä kilpavarustelua!
      Neljä joulukorttia sain, vaikka olen kieltänyt. Yhtään en ole itse lähettänyt sen jälkeen kun viimeinenkin edellisen sukupolven sukulainen kuoli. Ulkomailla (USA, CDN, AUS, RUS) olisi sukua, mutta kielitaidon puuttuessa en pysty kirjoittelemaan.
      Ei minulla ole lahjottavia enkä osaisikaan lahjoja ostaa, mikä on aivan OK.
      Pikkujouluissakaan en ole v 1971 jälkeen ollut. Ei niitä minulle olekaan. Eikä rippipukukaan enää vuosikymmeniin ole päälle sopinut. Perse ja maha on kasvaneet liikaa eikä sitä liikaa saa millään pois. Farkut halpakaupasta ostin, lahkeet vain pitää lyhentää.
      Pillua olen muistaakseni yhden kerran eläissäni saanut Jouluna ja siitäkin on kauan. Ihan oli väljä värkki; ei tiennyt missä heppiä heiluttelin. Käsitöillä kyllä häneltä ejakulaatio tuli, mikä oli minun kohdalleni poikkeuksellista ja hienoa! Vaan poistui hänkin elämästäni kehnon erektion takia. Oli sikäli poikkeuksellinen ihminen, että ymmärsimme toisistamme koko lauseen jo ensimmäisestä puolikkaasta sanaa. Vaan eihän elämässä saa muutenkaan mitään muuta kuin pettymyksiä ja vahinkoja. Onneksi tätä ei enää kauaa tarvitse katsella.

• TosiLunkki

Antamisen ilosta sain hyvää mieltä vastalahjaksi. Periaatteessa sain enemmän kuin annoin :) Enemmän henkistä ei ollenkaan fyysistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3685
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3122
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2302
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1859
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1819
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1789
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1688
    Aihe