Mieheni on sanonut mm, seuraavia asioita minusta(suutuspäissään):
-olet finninaama(silloin minulla lil kaksi finniä otsassa, jotka häiritsivät minuakin)
-rillipää
-joskus hän tuntuu pitävän hullun laihoista tytöistä...ei hän minua niin läskiksi ole sanonut(167cm, 53kg)enkä olekaan, mutta häntä huolettaajos syön paljon karkkia...
-kärsin aika-ajoin hiivatulehduksista ja hän syyttää siitä minua...
-sanoo että olen nipottaja ja teen hänet onnettomaksi
-HÄN PETTI MINUA
TUNTUU ETTÄ OLEN TYHMÄ JA RIITTÄMÄTÖN JA OLEN EHDOTRTANUT EROA MUTTA HÄN HALUAA OLLA KANSSANI.MUTTA HÄN ON KUITEKIN SANONUT KAIKKIA ASIOITA JOTKA LOUKKAA MINUA...OLEN ONNETON JA EN LUOTAA HÄNEEN.HÄN ON MUUTAMAN KERRAN KÄYNYT MINUUN KÄSIKSI.OLENKO IDIOTTI JOKA EI TAJUA OMAA ARVOAAN JA A;LISTUU VAIN TUOLLAISEEN KÄYTÖKSEEN???HÄN LUPASI LOPETTAA JUOMISEN KUN PETTI MINUA JA NYT JO HÄNELLÄ ON KIIRE JUOMAAN KUN TAPAHTUMISTA ON 2 JA PUOLI KUUKAUTTA!!AUTTAKAA ONNETONTA..
Loukkaavat sanat
14
3279
Vastaukset
- loukkaavat sanat...
Olen kokenut aika paljon samaa, sanat satuttavat enemmän kuin pettäminen, ainakin minun kohdallani kävi näin. Henkinen väkivalta on joskus pahempaa kuin mikään muu...Et ole tuon miehen arvoinen, arvosta itseäsi ja eroa, silloin elämäsi alkaa uudestaan. Tälläisillä miehillä on huono itsetunto ja pakenevat sitä viinaan ja yrittävät alistaa vaimojaan kaikella mahdollisella tavalla. Minun on ainakin hyvä olla kun olen hänestä eroon päässyt ja minulla on paljon ihania ystäviä. Sitä oikeaa en ole vielä löytänyt enkä rupea etsimäänkään olen mielummin yksin kuin huonosti kaksin, paistaa se aurinko minullekkin kun sen aika on : ) Ja pieneksi vinkiksi, elä syö paljon makeaa koska se aiheuttaa juuri hiivatulehduksia, ollaan siinäkin kohtalokaverit : ) Aurinkoista kevättä sinulle ja kaikkea hyvää, pidä itsestäsi huolta...ja ps. vaikka nyt tuntuisi kuinka vaikealta, asioilla on taipumus mennä niinkuin ne on kohtalo määrännyt, olet kaiken jälkeen entistä vahvempi.....
- minä asianomainen
Tiedän kyllä että olisi järkevintä jättää hänet.Kun minulla on sellaisia tuntemuksia, että ei hän minua edes kaipaisi jos jättäisin hänet ja eroaisimme..en tiedä rakastaako hän minua oikesasti kun hän sanoo että emme passaa yhteen ja tulemme onnellisiksi niin erilaisista asioista.Olemme olleet yhdessä kolme vuotta ja epävirallisest iasuneet yhdessä. Nyt olisi muutto eri paikkakunnalle mutta kun en tosissaan tiedä teenkö virheen muuttaessanio hänen kanssaan sinne. RAkastan shäntä kuitenkin niin paljon, että en haluaisi häntä menettää vai onko tämä kaikki sitten vaan sitä että olemme tottuneet jotoisiimme ja emme osaa olla yksin. Olemme kihloissakin..Hän ei kuulemma halua naimisiin...ennen hän halusi.Tuntuu että hän olisi paljon onnellisempi ilman minua ja minä onnellisempi ilman häntä. Mutta toisaalta taas...en tiedä
Ja olen tosissaan tietoinen että noi karkit aiheuttaa sitä hiivatulehdusat...olen varmaan riippuvainen makeasta...Kun tietäisi mitä tässä tilanteessa tekisin...lähden viikoloppuna vähän rilluttelemaan...juon muutaman drinksun ja mietin elämää... - Minä taas
minä asianomainen kirjoitti:
Tiedän kyllä että olisi järkevintä jättää hänet.Kun minulla on sellaisia tuntemuksia, että ei hän minua edes kaipaisi jos jättäisin hänet ja eroaisimme..en tiedä rakastaako hän minua oikesasti kun hän sanoo että emme passaa yhteen ja tulemme onnellisiksi niin erilaisista asioista.Olemme olleet yhdessä kolme vuotta ja epävirallisest iasuneet yhdessä. Nyt olisi muutto eri paikkakunnalle mutta kun en tosissaan tiedä teenkö virheen muuttaessanio hänen kanssaan sinne. RAkastan shäntä kuitenkin niin paljon, että en haluaisi häntä menettää vai onko tämä kaikki sitten vaan sitä että olemme tottuneet jotoisiimme ja emme osaa olla yksin. Olemme kihloissakin..Hän ei kuulemma halua naimisiin...ennen hän halusi.Tuntuu että hän olisi paljon onnellisempi ilman minua ja minä onnellisempi ilman häntä. Mutta toisaalta taas...en tiedä
Ja olen tosissaan tietoinen että noi karkit aiheuttaa sitä hiivatulehdusat...olen varmaan riippuvainen makeasta...Kun tietäisi mitä tässä tilanteessa tekisin...lähden viikoloppuna vähän rilluttelemaan...juon muutaman drinksun ja mietin elämää...Kirjoittelen niin vauhdilla että tulee noita kirjoitusvirheitä...
- ???
kenenkään ei tarvitse kuunnella tuollaista paskaa ja varsinkaan poikaystävältään! ajattele mitä toi haukkuminen on parin kolmen vuoden päästä. Nyt sanot sille että se loukkaa sua ja jos se ei paranna tapojaan niin se saa lähteä.
- meininkiä
EI sinun tarvitse kuunnella tuollaista!Etsi arvoistasi seuraa. Tämä on fakta.
- minä taas
Mulla on pahana tapana ajatella että jospa hän muuttuu ja jospa meillä rupeaisi mennä paremmin. Olen varmaan liian heikko tekemään noin isoa päätöstä ja jättää hänet..Jätin hänet jo kerran.Ja olin ihan tosissaa.Silloin kun hän petti minua.Ja siinäkin asiassa tuntuu että kaikki oli minun syytäni...ei hän ole niin sanonut, mutta tuntuu sitlä...että olen vain nainen joka ei ansaitse kunnollista miestä ja elämää...Olen itse uskollinen,Olen hoikka ja kaunis(vaikka minulla silmälasit onkin).Olen järkevä ja mulla on elämän arvot kunnossa ja opiskelen yliopistossa ja olen reilu nainen jos mua kohdellaan oikein. Olen hyvä sägyssä ja kaikin puolin kokeilunhaluinen.Olen vielä kunnon kansalainen.Joskus hän onkin sanonut että olen liian täydellinen...mutta ei siltä tunnut kun hän osaa murentaa mun itsetunnon totaalisesti..Jätisn siis hänet Kun hän petti minua.Mutta hän rukoili ja vannoi muuttuvansa ja haluavansa elää minun kanssa...taisi panna minua halvalla...Kun jos hän tosissaa haluaisi olla kanssani, hän ei inkuttaisi koko ajan viinanjuonnista..Ihan kuin pikkupoika joka kinuaa äitiltä karkkia kun on karkkilakossa...Já en halua olla äiti vaan haluaisin miehen joka pysyy sanojensa takana ja pitää lupauksensa..onko sellaisia miehiä oikeasti edes olemassa jotka ovat MIEHIÄ???!!!olen mittinyt asioita pääni puhki kun tietäisi mitä elämä tuo tullessaan..
- ???
minä taas kirjoitti:
Mulla on pahana tapana ajatella että jospa hän muuttuu ja jospa meillä rupeaisi mennä paremmin. Olen varmaan liian heikko tekemään noin isoa päätöstä ja jättää hänet..Jätin hänet jo kerran.Ja olin ihan tosissaa.Silloin kun hän petti minua.Ja siinäkin asiassa tuntuu että kaikki oli minun syytäni...ei hän ole niin sanonut, mutta tuntuu sitlä...että olen vain nainen joka ei ansaitse kunnollista miestä ja elämää...Olen itse uskollinen,Olen hoikka ja kaunis(vaikka minulla silmälasit onkin).Olen järkevä ja mulla on elämän arvot kunnossa ja opiskelen yliopistossa ja olen reilu nainen jos mua kohdellaan oikein. Olen hyvä sägyssä ja kaikin puolin kokeilunhaluinen.Olen vielä kunnon kansalainen.Joskus hän onkin sanonut että olen liian täydellinen...mutta ei siltä tunnut kun hän osaa murentaa mun itsetunnon totaalisesti..Jätisn siis hänet Kun hän petti minua.Mutta hän rukoili ja vannoi muuttuvansa ja haluavansa elää minun kanssa...taisi panna minua halvalla...Kun jos hän tosissaa haluaisi olla kanssani, hän ei inkuttaisi koko ajan viinanjuonnista..Ihan kuin pikkupoika joka kinuaa äitiltä karkkia kun on karkkilakossa...Já en halua olla äiti vaan haluaisin miehen joka pysyy sanojensa takana ja pitää lupauksensa..onko sellaisia miehiä oikeasti edes olemassa jotka ovat MIEHIÄ???!!!olen mittinyt asioita pääni puhki kun tietäisi mitä elämä tuo tullessaan..
Kyllä susta munaa löytyy tuollaisen nimittelijän jättämiseen, ansaistet paljon parempaa! Nimittely on muutenkin turhaa, merkki vaan siitä että ei osaa keskustella asiallisesti. Nyt laitat sen ukon kuriin.
- kaisa
Mun mielestä nimittely on sellanen asia mitä en omassa suhteessa siedä. Nimittely on todella alentavaa, oli se sitten totta vai ei. Muuhun viestiisi puuttumatta, sanon että avaa suusi ja käske miehen lopettavan nimittelysi. Henkilökohtaisuuksiin meneminen, esim. finneihin, loukkaa toista syvästi.
- goodie
itse olin samassa tilanteessa reilut kaks vuotta. meno vaan paheni, koska seuravaaks äijä huoritteli (syyttä) ja löi pahasti.
lähde ennenku sut viedään paareilla tai hermoparantolaan.- nimitelty
Niin, unohdin kaikki nuo huoraksi nimittelt listasta.Kyllä hän osaa olla kultainenkin kihlattu. Olen aikuinen nainen ja mun pitäisi olla järkevä...mutta AARGH!!Kun en haluaisi heittää hukkaan kaikkia niitä muistoja..taidan olla vain naiivi ja liian sinisilmäinen. Mutta kuitenkin rakastan häntä ja en osaa elää ilman häntä niin mitä tässä tekee.Mä teille vuodatan ja vuodatan ja jahkaan, mutta sitä se elämä on. Kun kuitenkin hän osaa olla se ihana mies..aina joskus...
- PisaraSadetta
nimitelty kirjoitti:
Niin, unohdin kaikki nuo huoraksi nimittelt listasta.Kyllä hän osaa olla kultainenkin kihlattu. Olen aikuinen nainen ja mun pitäisi olla järkevä...mutta AARGH!!Kun en haluaisi heittää hukkaan kaikkia niitä muistoja..taidan olla vain naiivi ja liian sinisilmäinen. Mutta kuitenkin rakastan häntä ja en osaa elää ilman häntä niin mitä tässä tekee.Mä teille vuodatan ja vuodatan ja jahkaan, mutta sitä se elämä on. Kun kuitenkin hän osaa olla se ihana mies..aina joskus...
..missään nimessä hyväksy miehesi käytöstä, mutta sanoit aloitusviestissäsi että hän haukkuu sinua vain(?) suutuspäissään. Vihaisena ei pahemmin ajattele sanomisiaan, tarkoitus on loukata toista, antaa takaisin saman minkä on itse kokenut. Jutelkaa tuosta hänen tavastaan ja pohtikaa miten jatkossa. Sinun ei tarvitse sietää kaikkea, ei edes rakastamaltasi mieheltä.
- henkisestä väkivallasta kär...
kun minut oli raiskattu, exäni sanoi: "se oli aivan sun omaa syytäs". onneksi pääsin eroon empatiakyvyn pahasta puutostilasta kärsivästä ukosta.
hän kyllä osasi olla ihana ja kultainen, mutta halutessaan niin kovin vittumainen. henkistä väkivaltaa ja itkettämistä... liika oli liikaa ja tämä tyttö otti ja lähti.
tiedän, että lähteminen on kaikkea muuta kuin helppoa, mutta suosittelisin sitä sinullekin! itse en ole katunut päivääkään, nyt olen tavannut todella ihanan miehen, jonka kanssa olen todella onnellinen. en tiennyt, että jotkut miehet osaavat olla kilttejä ja OIKEASTI ihania... :)
jaksamista sulle paljon! ehdotan, että lähdet ajoissa suhteesta. Jos jatkat pitkään, itsetuntosi saattaa rusentua niin pahasti, ettet enää jaksa riuhtaista itseäsi irti.
Väkivaltaa ei missään muodossa pidä hyväksyä, miehen pitää hakea itselleen apua. Ellei hän suostu, jatka sinä omaa matkaasi ja elämääsi!
Sinä olet upea nainen ja jossain on varmasti mies, joka osaa sinua arvostaa!
Hyvää jatkoa!- jätin sen...
Nimittely on todella loukkaavaa ja sitä ei tarvitse ymmärtää.
Paha asia on myös, kun mies antaa ymmärtää etten olisi jotenkin hänen arvolleen sopivaa seuraa.. ja vähättelee työtäni, vähättelee taitojani.. Antaa ymmärtää että olen huora, antaa ymmärtää että olisin elähtänyt.. Ja varsin hyvin satun tietämään, etten ole mitään niistä..
Hän itse työtön ja asunnoton.. mulla työ ja omistusasunto..
Mistä tämä kertoo..
JÄTIN SEN..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914300Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295934SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545495Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014349HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394097"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1003654Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63582Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632635Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931428