Kunnollinen nainen ei löydä miestä tinderistä...

...eikä muistakaan deittisovelluksista ole mitään hyötyä. Lolokaan ei ole löytänyt:

https://www.is.fi/muutlajit/art-2000005503202.html?ref=rss

Minä kyllä toivoisin oikein todella että tuollainen helmi naisten joukossa onnistuisi sen oikean, kiltin & kunnollisen miehensä löytämään mutta tämä pinnallinen maailma on liian vaikea hänellekin.

Mutta kyllä tosiaan amerikoissa kaikki on ihmeellisempää. Suomen tinderissä ei varmaan tuollaisia naisia olekaan, muutenhan sitä pitäisi kokeilla meidän kilttien & kunnollistenkin.

43

361

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella.outo.juttu

Outoa ettei Lolon miestyypistä "jännä, komea ja karismaattinen" löydy miestä, joka haluaisi odotella Lololta reikää kuukausia tai vuosia.

• jeejee55

Kunnollisen naisen kannattaa ostaa kissa tai koira itselleen

• luotettavajauskollinen

Koira on enkä mieheen vaihda.

• luotettavajauskollinen kirjoitti:

Koira on enkä mieheen vaihda.

Entä dildoon?

• Ööläläälää

En halua pilata päiväunia mutta tunnen aika monta "neitsyttä", jotka sen villin nuoruuden (jopa täysin lapsia olleina ) jälkeen ovat päättäneet ns kunnostautua ja hupsista! Jatkossa ollaankin neitsyitä :D
      Mikäs siinä.. Muuten mutta kun nämä vouhkaavat ja aiheesta kovasti yleensä levittelevät sitten murjovat oikeasti vähemmän höveleidenkin "mainetta". Usein se kokemattomampi ei koe tarpeelliseksi asiaa ulkopuolisille ilmoitella vaan mahdollinen kumppaniehdokas tämän tiedon saa jo alkuvaiheessa luonnollisesti..

Moni "neitsyt" kun on huomannut tällä tavalla luikertelevansa pois siitä muka velvollisuusseksistä tai niistä nuoruuden haihatteluiden aiheuttamista seks.traumoista. Ei tarvi niitä availla eikä vastapuolen ihmetellä kylmyyttä kun vain keksii kertoa olevansa neitsyt - joka ei normaalisti kerro ihmisen aktiivisuudesta eikä mistään frigidiydestäkään.

• mitenlienee

Tarinasi on sen verran kummallinen, ettei se ole oikein uskottava.

• KolikkoKirstuunJne
        mitenlienee kirjoitti:

Tarinasi on sen verran kummallinen, ettei se ole oikein uskottava.

Ei tuo ole Suomessakaan tavatonta. Pienet on piirit, jos ei ole kuullut/törmännyt. Uskovaisten/uususkovaisten piireissä näitä "uusneitsyitä".

• lurpahta

No kasvaahan se umpeen taas jos ei koko ajan kairata. Näin se luonnossa menee. 😜

• 35vee... Kiirettä pitää. :D

• Luulen, että uskonnollisuus karsii isolla kourallaan ehdokkaita pois. Näin nykyaikana, kun hengellisyys on jo muuta kuin näkymättömiin jumaliin uskomista. :)

• Pillujen--asiantuntija

Pitääkö sitä kokemattomuutta mainostaa. Ei miehen ainakaan pidä koska naiset ei sitä hyväksy. Jos akka on niin tyhmä ettei pääse naimisiin jo kaksikymppisenä niin ostakoot dildon ja hoitakoot sillä homman. Lolo kun alka seurustelee niin ei mies jaksaa viikkoa kauempaa odottaa vaan pillua on saatava eli naimisiin pitäisi heti mennä.

• Ärsyttää jo nämä avioliitoista vouhkaavat..
      Näitä on treffipalstoillaki ihan liikaa.
      En keksi siihen mitään muuta selitystä ku yrittää ryöstää miehen omaisuus, jos tulee jätetyksi. Nykypäivänä kun erot on arkipäivää, niin vain idiootit suostuu avioliittoon. Ennen sitä liittoa kunnioitettiin ja se oli kunnes kuolema erottaa. Nykyään en nää siinä ideaa/järkeä ellei ole köyhä ja halua tehä massia kumppanillaan.

• Juu, eikä avioliitto tosiaan suhdetta paremmaksi tee, eikä rakkautta syvemmäksi. Se on hyvä ja syvä tai on olematta avioliitolla ja ilman. Ymmärrän, että moni vanhempana haluaa mennä naimisiin taatakseen toiselle vaikkapa jäävän omaisuuden. Avokki kun ei saa mitään ( esim. koti), ellei testamenttia ole tai yhteisomistajuus.

• monnom kirjoitti:

Juu, eikä avioliitto tosiaan suhdetta paremmaksi tee, eikä rakkautta syvemmäksi. Se on hyvä ja syvä tai on olematta avioliitolla ja ilman. Ymmärrän, että moni vanhempana haluaa mennä naimisiin taatakseen toiselle vaikkapa jäävän omaisuuden. Avokki kun ei saa mitään ( esim. koti), ellei testamenttia ole tai yhteisomistajuus.

Tai miksipä nyt vain vanhempana, voihan sitä kuolla koska vaan nuorenakin. Siksees se on juridinen tae puolisolle olla jäämättä puille paljaille. Mutta tavalliset kuolevaiset vailla omaisuutta eivät nauti kuin leskeneläkkeen. :)

• Avioehdot on tätä päivää.

Avioliitossa voi olla järkeä, jos kumppani kuolee. Saa leskeneläkkeen. Perintö menee lain mukaan lähisukulaisille, jollei sitä ole testamentissa erikseen määrätty puolisolle.

Avo- ja aviopuolison elatusvelvollisuus toista puolisoa kohtaan kyllä jurpii... Jos näyttää siltä, että talous romahtaa, ainakin avopuolisoiden kannattaa muuttaa eri osoitteisiin. Toimeentulo on silloin turvattu. En tiedä miten aviopuolisoiden elatusvelvollisuus menee eri osoitteissa asuessa.

• monnom kirjoitti:

Tai miksipä nyt vain vanhempana, voihan sitä kuolla koska vaan nuorenakin. Siksees se on juridinen tae puolisolle olla jäämättä puille paljaille. Mutta tavalliset kuolevaiset vailla omaisuutta eivät nauti kuin leskeneläkkeen. :)

Katos, samalla asialla :)

• monnom kirjoitti:

Juu, eikä avioliitto tosiaan suhdetta paremmaksi tee, eikä rakkautta syvemmäksi. Se on hyvä ja syvä tai on olematta avioliitolla ja ilman. Ymmärrän, että moni vanhempana haluaa mennä naimisiin taatakseen toiselle vaikkapa jäävän omaisuuden. Avokki kun ei saa mitään ( esim. koti), ellei testamenttia ole tai yhteisomistajuus.

Eiköhän se perintökin ole parempi testamentilla ohjata kohteeseensa..Sillon sulla jää mahdollisuus aina muuttaa testamenttia eron tullessa ja näin omaisuus ei päädy vääriin käsiin, kuten exälle:)

• CamelBoots kirjoitti:

Eiköhän se perintökin ole parempi testamentilla ohjata kohteeseensa..Sillon sulla jää mahdollisuus aina muuttaa testamenttia eron tullessa ja näin omaisuus ei päädy vääriin käsiin, kuten exälle:)

Kyllä tuossa on juuri se hyvä puoli, että jos menee sukset ristiin ja paljastuu, että toinen on vaan rahan vuoksi kyhnännyt kyljessä ja aikoo imaista rahat liiviinsä. Ts. hyväksikäyttöä se testamentti ehkäisee, eikä siitä ehkä kannata kauheesti hälyä pitää jos sellaisen on laatinut.

Suomessa nyt tuskin usein tapahtuu murhia rahan takia, mutta onhan sekin mahdollista jos hirmu rikas ja hirmu ahne päätyy yhteen....

• LinerT.2 kirjoitti:

Katos, samalla asialla :)

Näköjään kirvoitti samoja aatoksia tää aihe meissä. :D

• valitettavasti

Islamissahan se tavallaan toteutuu ,jos eroaa,ja lähtee muille markkinoille ,niin kuolee. Tosin tämä koskee vain naisia.

• TämäOnRystö

Kyllä naimisiin halutaan romanttisuudesta, sekä siitä halusta ja toiveesta, ettei mies lähde heti, kun kyllästyy (lapsiperheen)arkeen.

• TämäOnRystö kirjoitti:

Kyllä naimisiin halutaan romanttisuudesta, sekä siitä halusta ja toiveesta, ettei mies lähde heti, kun kyllästyy (lapsiperheen)arkeen.

Niinkö...Kyllä tilastojen mukaan eroista oli
        2/3 vai oliko peräti 3/4:stä naisten aloitteesta...Nainen on yleensä se joka lähtee ja mikäs siinä kun useimmiten saa ihan hyvin matkakassaa matkaan ja uusi mies löytyy netistä seuraavalle viikolle.
        Tää on oikeasti niin läpinäkyvää jo nykyään..Tuhottoman paljon yhäreitä deittipalstoilla..Joo pennut ja koira tulee matkassa..Helvetin hienoa..Aivan mahtavaa ken tuohon lähtee toisen pentula elättämään ja katselemaan.

• narsististamenoa
        TämäOnRystö kirjoitti:

VMP. Ei tarvitse kuin avata silmät ja katsoa miten suomalaiset naiset ainakin nykyisin toimivat niin tietää että tuo on pahimman laatuinen valhe. Harvat heistä itse osaa sitoutua ainakaan pidemmäksi aikaa yhteen mieheen ja monet "rakastavat" vain miehestä saatavaa hyötyä eikä miestä itseään.

• narsististamenoa kirjoitti:

VMP. Ei tarvitse kuin avata silmät ja katsoa miten suomalaiset naiset ainakin nykyisin toimivat niin tietää että tuo on pahimman laatuinen valhe. Harvat heistä itse osaa sitoutua ainakaan pidemmäksi aikaa yhteen mieheen ja monet "rakastavat" vain miehestä saatavaa hyötyä eikä miestä itseään.

Se mitä sanon, niin nykyään avioliitto ei suinkaan kannusta sitoutumaan, vaan paremminkin eroamaan!!...Koska taloudellinen hyöty.

• TämäOnRystö
        CamelBoots kirjoitti:

2/3 vai oliko peräti 3/4:stä naisten aloitteesta...Nainen on yleensä se joka lähtee ja mikäs siinä kun useimmiten saa ihan hyvin matkakassaa matkaan ja uusi mies löytyy netistä seuraavalle viikolle.
        Tää on oikeasti niin läpinäkyvää jo nykyään..Tuhottoman paljon yhäreitä deittipalstoilla..Joo pennut ja koira tulee matkassa..Helvetin hienoa..Aivan mahtavaa ken tuohon lähtee toisen pentula elättämään ja katselemaan.

Kannattaa vähän pitää huolta naisestaan. Siitä, jonka kanssa meni avioon. Suurin osa eroista johtuu miesten syrjähyppelyistä. Aivan väärä laji aviossa harrastettavaksi.

• jatkuvastinäkeetätä
        CamelBoots kirjoitti:

Se mitä sanon, niin nykyään avioliitto ei suinkaan kannusta sitoutumaan, vaan paremminkin eroamaan!!...Koska taloudellinen hyöty.

Monet nykynaiset myös pettävät miehiään ja hakevat aktiivisesti seksuaalista huomiota muilta miehiltä ollessaan suhteessa.

• narsististamenoa
        TämäOnRystö kirjoitti:

Kannattaa vähän pitää huolta naisestaan. Siitä, jonka kanssa meni avioon. Suurin osa eroista johtuu miesten syrjähyppelyistä. Aivan väärä laji aviossa harrastettavaksi.

VMP. Olen nähnyt monen hyvän ja sitoutuneen miehen naisen pettäneen miestään ja hakevan huomiota aktiivisesti muilta miehiltä. Monilla näillä käynnistyy myös menovaihe ns kotileikkivaiheen jälkeen.

• TämäOnRystö kirjoitti:

Tässäkin tahtoo olla se syy ja seuraus taustalla...Hääkakun jälkeen ja viimeistään lapsen syntymän jälkeen kun useat naiset vain kylmästi päättävät evätä mieheltään seksielämän= syy...Pettäminen = Seuraus.

Toisekseen uskoisin naisten pettävän nykypäivänä miehiä enemmän = Johtuen helposta saatavuudesta neti myötä = Tilaisuus tekee varkaan.

• TämäOnRystö kirjoitti:

Tuokin on totta, itsekin aikoinaan menin ja halusin mennä, kosin miestäni rakkaudesta ja nimenomaan romanttisesta mielikuvasta avioliitosta ja ikuisesta suhteesta. Tai syyksi avioliitolle. Ajattelin olevani ikuisesti saman miehen kanssa. Vaan enpä ollut.

Sikäli olin jo ennen avioliittoa ajatellut, kuten nyt, ettei aito rakkaus vaadi mitään paperilla ja juridisesti vahdivistettua liittoa. Se on yhtä pätevä mitä tulee rakkauteen ja toisen kanssa tahtoon olla yhdessä, kuin avoliitto ja muutkin muodot. Rakkaudesta ja tahdosta olla yhdessähän sitä ollaan yhdessä...

Mutta silloin ajatteli, että mitä menetettävää...saman ukon kanssahan sitä aina olen. Nyt taas en enää avioliittoa kaipaa. Eikä haittaa ihmeemmin sekään, että tiedän jääväni omaisuutta vaille, jos mieheni menee kuolemaan ennen mua tai avoeroamme joskus. Ainoa mikä voi sapettaa, jos pankki nielee kaiken meidän varoilla kyhätyn...el menee vieraille. Eikä ees lapsille.

Eletään tässä ja nyt, ei murehdita tulevia. :)

• monnom kirjoitti:

Tuokin on totta, itsekin aikoinaan menin ja halusin mennä, kosin miestäni rakkaudesta ja nimenomaan romanttisesta mielikuvasta avioliitosta ja ikuisesta suhteesta. Tai syyksi avioliitolle. Ajattelin olevani ikuisesti saman miehen kanssa. Vaan enpä ollut.

Sikäli olin jo ennen avioliittoa ajatellut, kuten nyt, ettei aito rakkaus vaadi mitään paperilla ja juridisesti vahdivistettua liittoa. Se on yhtä pätevä mitä tulee rakkauteen ja toisen kanssa tahtoon olla yhdessä, kuin avoliitto ja muutkin muodot. Rakkaudesta ja tahdosta olla yhdessähän sitä ollaan yhdessä...

Mutta silloin ajatteli, että mitä menetettävää...saman ukon kanssahan sitä aina olen. Nyt taas en enää avioliittoa kaipaa. Eikä haittaa ihmeemmin sekään, että tiedän jääväni omaisuutta vaille, jos mieheni menee kuolemaan ennen mua tai avoeroamme joskus. Ainoa mikä voi sapettaa, jos pankki nielee kaiken meidän varoilla kyhätyn...el menee vieraille. Eikä ees lapsille.

Eletään tässä ja nyt, ei murehdita tulevia. :)

Samaa mieltä..Aito halu elää jonkun kanssa yhdessä ei kaipaa dokumentteja, sormuksia, ei mitään.
        Mikskähän minulla ei ole ikinä käyny mielessäkään esim. Jonkun leskeneläkkeen persominen yms. Ja että se olisi joku syy avioliitolle. Johtuu varmaan siitä, että tulen rehellisesti omillani toimeen.. Ihmisten pitäiskin enemmän keskittyä oman elämän hallintaan kuin toisten varaan laskemiseen ja toisten perintöjen kyttäämiseen ja sen varaan laskemiseen.

• CamelBoots kirjoitti:

Samaa mieltä..Aito halu elää jonkun kanssa yhdessä ei kaipaa dokumentteja, sormuksia, ei mitään.
        Mikskähän minulla ei ole ikinä käyny mielessäkään esim. Jonkun leskeneläkkeen persominen yms. Ja että se olisi joku syy avioliitolle. Johtuu varmaan siitä, että tulen rehellisesti omillani toimeen.. Ihmisten pitäiskin enemmän keskittyä oman elämän hallintaan kuin toisten varaan laskemiseen ja toisten perintöjen kyttäämiseen ja sen varaan laskemiseen.

Juuri näin, olen täsmälleen samaa mieltä joka sanasta. Ajattelin jo teininä asiaa noin, teen itse työni ja hankin sen mitä tarvitsen. En jää odottelemaan prinssi rohkeaa, joka sen kaiken mulle tarjoaa. Tai vanhempieni perintöä.

Pitää oppia tulemaan toimeen omillaan ja olen kieltämättä ollut siitä aina vähän ylpeäkin, että olen kyennyt tulemaan toimeen ominpäin aikuisen elämäni. Tokihan kumppanien kanssa on yhdessä kustannettu elämää, kun on yhdessä kulutettukin. Mutta se on tärkeä asia itselleni, että tiedän pärjääväni omillani. Eikä ole tarvetta heittäytyä toisen selkään kannettavaks.

• monnom kirjoitti:

Juuri näin, olen täsmälleen samaa mieltä joka sanasta. Ajattelin jo teininä asiaa noin, teen itse työni ja hankin sen mitä tarvitsen. En jää odottelemaan prinssi rohkeaa, joka sen kaiken mulle tarjoaa. Tai vanhempieni perintöä.

Pitää oppia tulemaan toimeen omillaan ja olen kieltämättä ollut siitä aina vähän ylpeäkin, että olen kyennyt tulemaan toimeen ominpäin aikuisen elämäni. Tokihan kumppanien kanssa on yhdessä kustannettu elämää, kun on yhdessä kulutettukin. Mutta se on tärkeä asia itselleni, että tiedän pärjääväni omillani. Eikä ole tarvetta heittäytyä toisen selkään kannettavaks.

Tai rehellisemmin, niin ominpäin ettei siihen miestä ole tarvittu. Työttömänä kyllä olen tarvinut yhteiskuntaa sen verran, että olen saanut työttömyystukea. Silloinkin olen koittanut tehdä jotakin vastineeksi. Yleensä opiskella työnsaamista parantavia opintoja.

Onneksi nuo jaksot ovat olleet kohtuu lyhyitä yleensä. Viimeisintä jaksoa lukuunottamatta, ennen lapsia.

• näinmenee
        CamelBoots kirjoitti:

Koskee yli viisikymppisiä. Alle viisikymppisissä ero on aika tasapuolisesti kummankin aloitteesta.

• pop987
        TämäOnRystö kirjoitti:

"
        "

Vain enintään 1 kymmenestä miehestä edes saa seksiä naisilta esim baarista. Joten miehen pettäminen on keskimäärin käytännössä lähes mahdotonta muutamaa mukavan näköistä miestä lukuunottamatta.

Keskiverto nainen saa AINA jamilloin tahansa haluaa pettää, siksi naiset pettää useita kertoja useammin kuin keskiverto miehet.

Eikä miehen tekemisillä tai ekemättä jättämisillä ole mitään merkitystä siihen onko naisella jo lapsuudesta heikko itsetunto jota pönkittää hakemalla kehuja vierailta miehiltä.

Kun naiset lähtee viettämään "tyttöjen iltaa", mennään aina baariin ja sieltä tanssipaikalle vieraiden miesten tanssitettaviksi, "poikien ilta" vastaavasti tarkoittaa kaljottelua ja saunomista miesporukassa.

Eli parisuhteessa olevat naiset aina hakee kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen koko ajan, miehet taas ei.

• Vai on susta nyt hihhuliuskovaisetkin kunnollisia.

• Niin, se onkin aika traagista kun ei kaunis nainen voi 2000-luvun maailmassa olla kunnollinen leimaantumatta hihhuliuskovaiseksi. Mistäs muuten oikeastaan tiedät tuon Lolonkaan hihhuliudesta? Jos ajatellaan vaikka että itse olisit elänyt 50-luvun maailmassa sinä olisit ollut se hihhuli repiessäsi puntteja jossain paikallisella punaniskasalilla.

• Panetta_ja_Govaa

Kunnollinen nainen iskee miehen kirkossa. Ehtoollispöydän ääressä janoinen kohtaa toisen. Siitä voi syntyä elämänmitainen sikkailu.

• termistö

Sikkeily? Sikailu?
        Ethän vaan tarkoottanut että sentään Seikkailu??

• Totuus-

Lolon mies kyllästyi koska ei saanut reikää. Häiden odottelu voi olla turhauttavaa mutta ei se takaa että naisen haarat aukee hääyönäkään joten mies päätti lähtee menee. Panee nyt jo varmaan jotain naista motellissa.

• Kunnollinen-mies

Kunnollinen nainen ei halua kunnollista miestä.

• Totuus-

Naisten kannattaa ottaa kuvia itsestään ilman meikkiä ja laitatte kuvan tinderiin ja sitten tasonne nousee niin että miehet alkaa kiinnostuu. Miehen pitää nähdä kuinka rumia te oikeesti olette ettei sitten tule mitään yllätyksiä.

• hghjjkkjlökäö

Näin olen tehnyt. Sitäpaitsi meikki rumentaa minua entisestään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      32
      3515
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2653
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1724
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      120
      1492
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1479
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1427
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      25
      1258
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1126
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1113
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1015
    Aihe