Aaron ja Lindan suhde

minkkilaukku

Mihinkäs se unohtu että Viola on Aaron ja Lindan lapsi? Siis Aaro raiskannut tyttärensä ja siitä syntyi Viola. Linda siis todellakin on (myös) Violan sisko (ja äiti). Aika vahvasti tämä annettiin tietyssä vaiheessa sarjaa ymmärtää että se on näin. Mutta sitten taas unohdettiin.

14

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wsex333

      Täähän on Salkkareissa ihan peruskamaa että asiat unohtuu.

    • Gjf

      Ihan ite keksit ton päästäs

    • Silminäkijä

      Saippuasarjojen ideahan on,että kaikki on vähän sekaista sekä hämärää.Salkkkareissa kuin Kaunareissakin sitä pienet edellä,mitä isot perässä.Isät ja tytöt sekä pojat kuin äidit räiskii kukin vuorollaan.

    • noei

      höh. Siis selvishän se siinä että Aaro oli syypää Violan isän kuolemaan....

      • Mitä nyt millonkii sitte isäs kutsutaa...


    • gfghggf

      Aloittaja on itse muodostanut tuon mielikuvan sairaassa päässään.

      • zvsdvsdv

        heikki harman vaimo on kirjoittanut psykoosissaan sen.


      • Näin_se_on

        Eipä tainnut Sarita näitä pahemmin kirjoitella.


    • voivoivoivoivoi

      Eikö aaro jää koskaan kiinni rötöksistään

      • oivoivoiv

        huhujen mukaan aaro ei osaa oikein kirjoittaakaan


    • vioviovio

      huhujen mukaan aaro osaa heiluttaa hyvin melaansa

      • kksadlksadl

        Ei oo huhu, vaan Eeron vahvistama tosiasia.


    • katsoja85

      Kyllä kieltämättä silloin kun Aaro ja Linda keskustelivat tästä Violan isän kuolemasta niin kun keskustelu alkoi haukoin henkeäni että ei kai vaan nyt selviä se mitä katsojat pahoin pelkäsivät ja kun tuli lause "Mitä Violan isälle tapahtu?"Oli aika helpotus... Varmaan haluttiin että tulee tuolle spekulaatiolle loppu kun väkisinkin tuollainen epäilys heitettiin sarjassa ilmaan, siis katsojien keskuuteen....

    • VELLUOHIKIITÄJÄ

      Tykkään kovasti Aaron itsepäisyydestä.
      En piittaa muuten siitä, koska kamala luonne, mutta tykkään sen itsepäisyydestä.
      Sen hahmo on rakennettu hyvin tolta kantilta pohdittuna.
      Mä pyörittelen paljon eri hahmojen luonteita jne.
      Aarossakin on toi hyvä puoli, että on itsensä Jumala.
      Ihminen on lähtökohtaisesti oman itsensä paras psykiatri/Jumala.
      Meistä jokaisen tulisi kontrolloida omat asiat itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe