Mitä mieltä olette, olisko ollut parempi jos Suomi olisi -39 liitetty Neuvostoliittoon ja venäläistetty?
Venäjällä kuitenkin miehet ovat vielä miehiä ja naiset naisia. Siellä on kokemattomia ATMiä paljon vähemmän mitä Suomessa.
Talvisota -39
33
146
Vastaukset
- 38mm
Mielummin vaikka ampuisin itseni.👤🔫
- paskaprovo
0/5
- ehkäasiatparemmin
Parempi niin päin että Suomi olis vallanut Neukut.
- oho.oho
Millä konstilla sä venäläismiesten panohistorian olet onnistunut tutkimaan?
- kaisanoasaa
Jos Suomi olisi silloin liitetty Neuvostoliittoon niin nykyään meillä Suomessa olisi paljon kauniimpia naisia mitä tällä hetkellä tuolla kadulla löntystää.
Miehet puolestaan olisivat vielä nykyistäkin rumempia ja juopompia kun ryssän geenit olisivat tehneet tehtävänsä siinäkin kuten tuossa naisasiassakin.- realistinen.skenaario
Jos Suomi olisi liitetty Neuvostoliittoon Suomi olisi kuin Viro nyt. Naiset olisivat kauniimpia ja naisellisimpia. Ei olisi afroja ja lähi-itäläisiä vaivoina, mutta kyllä lähiöihin sulloutunut venäläisvähemmistö ongelmana.
realistinen.skenaario kirjoitti:
Jos Suomi olisi liitetty Neuvostoliittoon Suomi olisi kuin Viro nyt. Naiset olisivat kauniimpia ja naisellisimpia. Ei olisi afroja ja lähi-itäläisiä vaivoina, mutta kyllä lähiöihin sulloutunut venäläisvähemmistö ongelmana.
Juu ja hiljaa korpeis, yleensä naapurimaat pysyy paremmin kavereina, kun ne pysyy omissa puitteissaan ja maissaan. Venäläiset Virossa ei oo kovin suosiossa kaikkilla.,mitä olen Virolaisilta tuttavilta kuullut.
Yksittäiset ihmiset ei häiritse, mutta kokonainen kansa tai iso osa kansaa sekaisin pitää kyräilyä aina yllä.
- Totuus-
Jos suomi olisi liitetty neuvostoliittoon niin suomessa olisi 2 vuoden asepalvelus ja suomalaisia olisi syyriassa sotimassa tälläkin hetkellä eikä meitä ätmejä olis syntynyt edes.
- ei.oltais.osa.venäjää
Suomi olisi todennäköisesti itsenäistynyt Neukkulan hajotessa 1991 yhdessä Viron kanssa.
- omatgeenit
Ainahan naiset on kauniimpia ja miehet komeampia jossain muualla.
- kaisanoasaa
Paitsi Englannissa.
- SananvapaudetonSuomi
Venäläiset ovat isänmaallisia kun taas suomi on mennyt isänmaallisuudesta takapajulaan viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Ajatuksella "muut maat ensin ja suomi sitten" Isänmaallisuuden takia haluaisin ennemmin kuulua Venäjään kuin Suomeen. Länsimaisen taloustilanteen ja ihmisoikeuksien takia taas Suomalaisuus vetää voiton. Valitettavasti suomessa elää nykyään enemmän isänmaan pettureita kuin maata rakastavia ihmisiä. Se näkyy muunmuassa sananvapauden rajoittamisena esim ulkomaalaisista ei saa olla kuin yhtä mieltä yms ja päivälehtien keskustelupalstojen poistamisella tietyistä poliittisista aiheista. Tavallaan venäläinen yhden puolueen ja oikeismielisyyden diktatuuri on leviämässä tänne. Eli ollaan vain yhtä ja "oikeaa" mieltätietyistä aiheista miinus isänmaallisuus. En haluaisi elää tämän ajanjakson suomessa. Ennemmin siinä -80 luvun suomessa jolloin oli vielä rajoittamaton sananvapaus.
- 23r223we32dqwdeqeqwd
Millähän teikä tuon "muut ensin" muka perustelee? Ja perusteluksi ei riitä mitkään pakolaiskiintiöt tai eu:n kananmunapykälät. Se ettei jonkun rasistin, tai siis "isänmaallisen", kirjoituksia halua palvelu (jolla on täysi oikeus poistaa mitä haluaa) julkaista ei ole mitenkään sananvapauden rajoittamista. Sananvapauden rajoittamista olisi se ettet itse saisi julkaista sanomaasi, ei muiden sitä ole pakko tehdä.
No ei. Venäläisen miehen keskielinaikaa kun kurkkaa, huomaa, että siellä vasta uuveloita löytyykin.
Pitää paikkansa. Vodka-miehet naapurissa vanhenevat aikaisemmin ja kuolevat. Yhdelle tutulleni sanottiin Venäjällä jotain, että ethän sinä voi olla yli 40-vuotta. Sitten venäläiset tulivat siihen tulokseen, että tälle tuttulleni ei ollut vodka maistunut ja sen takia hän näytti alle 40-vuotiaalta venäläiseltä.
"Tuoreen venäläisen tutkimuksen mukaan 25 prosenttia venäläisistä miehistä kuolee alle 55-vuotiaina. Keskimääräinen elinajanodote miehillä on hieman korkeampi, kuitenkin vain 64-vuotta. Syy huomattavasti suomalaisia alhaisempaan elinajanodotteeseen uskotaan löytyvän ainakin vodkasta."
https://www.voice.fi/ilmiot/a-63769- känniläinen
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Pitää paikkansa. Vodka-miehet naapurissa vanhenevat aikaisemmin ja kuolevat. Yhdelle tutulleni sanottiin Venäjällä jotain, että ethän sinä voi olla yli 40-vuotta. Sitten venäläiset tulivat siihen tulokseen, että tälle tuttulleni ei ollut vodka maistunut ja sen takia hän näytti alle 40-vuotiaalta venäläiseltä.
"Tuoreen venäläisen tutkimuksen mukaan 25 prosenttia venäläisistä miehistä kuolee alle 55-vuotiaina. Keskimääräinen elinajanodote miehillä on hieman korkeampi, kuitenkin vain 64-vuotta. Syy huomattavasti suomalaisia alhaisempaan elinajanodotteeseen uskotaan löytyvän ainakin vodkasta."
https://www.voice.fi/ilmiot/a-63769Mut elämä kännissä on paljon kivempaa.
https://www.voice.fi/ilmiot/a-63769Mutta liekö sieltäpäin perintönä saatu tännekin slaavilainen melankolisuus, missä itseä ei arvosteta?
Dissident kirjoitti:
Mutta liekö sieltäpäin perintönä saatu tännekin slaavilainen melankolisuus, missä itseä ei arvosteta?
Joo, onhan se Suomi osaksi venäläinen ja ollut osa Venäjän imperiumia, mutta minä epäilen sitä, että melankolisuus tulee Suomen ilmastosta ja pimeästä talvesta? Lisäksi suomalaiset ovat suomalais-uralilaista kansaa, jonka kieli ja osin porukka on tullut läheltä Uralia Euroopan ja Aasian väliseltä alueelta. Osa geeneistä on tietysti Ruotsin ja Saksan peruja, mutta yli 60 prosenttia suomalaisten geeneistä suomalais-uralilaisia. Geneettiset juuremme ovat Venäjällä suurimmalta osin, vaikka yli 30 prossaa geneettisesti germaanista?
Joo, onhan se Suomi osaksi venäläinen ja ollut osa Venäjän imperiumia, mutta minä epäilen sitä, että melankolisuus tulee Suomen ilmastosta ja pimeästä talvesta? Lisäksi suomalaiset ovat suomalais-uralilaista kansaa, jonka kieli ja osin porukka on tullut läheltä Uralia Euroopan ja Aasian väliseltä alueelta. Osa geeneistä on tietysti Ruotsin ja Saksan peruja, mutta yli 60 prosenttia suomalaisten geeneistä suomalais-uralilaisia. Geneettiset juuremme ovat Venäjällä suurimmalta osin, vaikka yli 30 prossaa geneettisesti germaanista?
Joo. No sieltäpä on jotain samaa voinut pesiytyä meihinkin. Mene tiedä?
Dissident kirjoitti:
Wuppispuppiaisellekin vastaisin, mutta vissiin laittanut jotain törkeyksiä, kun viesti on poistettu... hyihyi wuppis sinua. Hah...
känniläinen kirjoitti:
Mut elämä kännissä on paljon kivempaa.
Hyvä. Nauti siitä kun vielä kerkeet...
Dissident kirjoitti:
En tiedä onko se sieltä Suomeen siirtynyt. Ehkä enemmänkin pohjoinen sijainti siinä vaikuttaa.
Itse muuten mainitsin tuolla Sinut. Olen ties kuinka monta kuukautta rukoillut sen puolesta, että sinä olisit onnellinen ja löytäisin rakkauden tunteen itseesi. Tuli tuolla kirjoiteltua siitä - kenen puolesta tuli illalla eilen rukoiltua. Et ollut ensimmäinen ja viimeinen joka kävit mielessä, mutta muistin sinut iltarukouksessani! :) Aiemmasta tekstistäni täällä:
"Sitten taisin rukoilla Suomi24.FI:ssä kirjoittavan Dissidentin puolesta."Faith.Hope.Love kirjoitti:
En tiedä onko se sieltä Suomeen siirtynyt. Ehkä enemmänkin pohjoinen sijainti siinä vaikuttaa.
Itse muuten mainitsin tuolla Sinut. Olen ties kuinka monta kuukautta rukoillut sen puolesta, että sinä olisit onnellinen ja löytäisin rakkauden tunteen itseesi. Tuli tuolla kirjoiteltua siitä - kenen puolesta tuli illalla eilen rukoiltua. Et ollut ensimmäinen ja viimeinen joka kävit mielessä, mutta muistin sinut iltarukouksessani! :) Aiemmasta tekstistäni täällä:
"Sitten taisin rukoilla Suomi24.FI:ssä kirjoittavan Dissidentin puolesta."No silläviisiin. Jospa se tupsahtas siitä tulla.
Mutta ei sen tarvitse väkisin mistään putkahtaa. Sen pitää livahtaa kuin vahingossa ja omalla painollaan.
Jaahas. Mä lähden kaverin luo saunomaan.Dissident kirjoitti:
No silläviisiin. Jospa se tupsahtas siitä tulla.
Mutta ei sen tarvitse väkisin mistään putkahtaa. Sen pitää livahtaa kuin vahingossa ja omalla painollaan.
Jaahas. Mä lähden kaverin luo saunomaan.Hyviä saunoja. Itse kävin jo tänään aamulla omassa saunassani. Nyt lopettelen täällä. Ja huomenna vilkaisen täällä aamupäivällä ja lasten ilotulituksien jälkeen illalla jätän tavallaan palstalle hyvästit. Sitten viisi kuukautta tammikuusta toukokuulle vain 2 päivää kuussa täällä. Joten tämä jutustelu jää melkein tähän.
Toivottavasti se itsensä rakastaminen ja hyvä olo jostain elämääsi putkahtaa. Ainakin sen puolesta on rukoiltu viimeksi eilen illalla minun toimestani.
Hyviä uusia vuosia, jos ei täällä törmätä vielä huomenna! Ensimmäinen päivä en ole täällä vaan vasta loppiaisena 6.1.2018!:)
Aloittaja: "Venäjällä kuitenkin miehet ovat vielä miehiä ja naiset naisia. Siellä on kokemattomia ATMiä paljon vähemmän mitä Suomessa."
Minä vähän epäilen, että asia on vähän toisin päin. Venäläismies kuolee 64-vuotiaana keskimäärin. 25 prosenttia heistä kuolee alle 55-vuotiaana paljolti liiallisen vodkan käytön takia. Minulle ole kuvattu joskus Venäjää Jeltsinin aikakaudella, että se oli suuri hullujenhuone, jossa oli juoppo presidentti. Valitettavasti moni muu kuin entinen pressa heillä on juoppo ja elintaso on yleensä paljon Suomea jäljessä. Minun käsittääkseni liian moni venäläismies alkoholiongelmainen vähän reppana ja syntyvyys siinä maassa on niin alhainen, että maan väkiluku on laskenut miljoonia lähivuosikymmeninä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Venäjän_väestö
"Nopean väestönkadon syistä ei ole yhteistä mielipidettä. Jotkut akateemikot syyttävät siitä runsasta alkoholin käyttöä,[9] kun taas toiset negatiivisia elämäntyylin muutoksia Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen. The Lancetin, britannialaisen terveyslehden mukaan yksityistäminen on yksi tärkeimmistä syistä kuolleisuuden kasvuun. Lehden mukaan se johtaa köyhyyteen, työttömyyteen ja aikaiseen kuolemaan."
En olisi halunnut olla osa tuollaista valtiota? Köyhyyden, työttömyyden ja aikaisen kuoleman maa- Venäjä?- rossiya
Jeltsinin ajasta on jo melkein 20 vuotta aikaa.
Venäjän hedelmällisyysluku (eli paljon naiset saavat keskimäärin lapsia, eri asia kuin syntyvyys) on noussut koko Putinin ajan. Taitaa nykyään olla jopa korkeampi kuin Suomessa. rossiya kirjoitti:
Jeltsinin ajasta on jo melkein 20 vuotta aikaa.
Venäjän hedelmällisyysluku (eli paljon naiset saavat keskimäärin lapsia, eri asia kuin syntyvyys) on noussut koko Putinin ajan. Taitaa nykyään olla jopa korkeampi kuin Suomessa.En kumminkaan niin kovin kauheasti ihannoisi Venäjää tai muita Neuvostoliiton entisiä Neuvostotasavaltoja. Mielestäni Venäjällä ei ole mennyt hyvin. Putin on tuonut jotain järjestystä ja jotkut alueet ovat päässeet melko hyvin jaloilleen, mutta kaukana Venäjä on Euroopan Unionin rikkaimmista maista?
- rossiya
Koska olet viimeksi käynyt Venäjällä?
rossiya kirjoitti:
Koska olet viimeksi käynyt Venäjällä?
Täytyy tunnustaa se, että en ole koskaan käynyt, mutta kävisin jos saisin 10 000 euroa kasaan. Menisin sillä rahalla Moskovaan jalkapallon MM-kisojen loppuotteluun ystävän kanssa.
Olen paljon jutellut venäläisten kanssa. Minulla on ollut kansalaisuudeltaan venäläisiä naapureita opiskelijasoluasunnoissa. Minulle "Venäjää" on osin Kazakstan ja monet muut alueet. Tiedostan se, että suuressa maassa on vaikka minkälaisia alueita. Moskova ja Pietari ovat esimerkiksi kalliita alueita. Joku venäläinen liikemies saattaa lähettää poikansa mieluummin opiskelemaan Suomeen, sillä myös se busineksen opiskelu maksaisi paljon Moskovassa. Poika oppii siinä sivussa vähän kansainvälistä businestä ja kulttuuria. Venäjällä pitäisi käydä monessa paikassa ennen kuin saisi maasta todella kuvan?
Miksi esitit tuon kysymyksen?
- Nelikymppinenmies
Venäjän miehet on juoppoja. Tunnen parikin venäläis naista ja yhden kanssa olin 4 vuotta. Ovat pahempia jännämiehiä kun suomalaiset.
- fkfkfkfkfkfkfkf
Eikö ole parempi että nykyisin voi mennä vaikkapa Ukrainaan ja olla siellä helpommin kelpaava?
- varmatietotästä
Ukrainan naiset on paljon kauniimpia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960