Larin paluu

LariOnVaanHot

Näkyy kevään trailerissa. Oon niin odottanut tätä.

43

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • larinpylly

      Kallekin haluu rakkautta ja munaa.
      Lailta sitä saa.

      • Larijyystää

        Kalle työntää sormensa sinne samalla kun Lari jyystää Kallea.


      • KalleNaimassa
        Larijyystää kirjoitti:

        Kalle työntää sormensa sinne samalla kun Lari jyystää Kallea.

        Montako sormea?
        Yksi, kaksi, kolme vai neljä sormea?
        Vai mahtuisko koko nyrkki sisään??


      • Kallenlöysäreikä
        KalleNaimassa kirjoitti:

        Montako sormea?
        Yksi, kaksi, kolme vai neljä sormea?
        Vai mahtuisko koko nyrkki sisään??

        Larilla täytyy aloittaa ihan yhdestä, kun ei sinne ole työnnetty ennen mitään. Kalle haluaisi saada koko nyrkin sisäänsä, kun miehet ovat lykkineet sen niin löysäksi.


      • nössölari

        Vitun vajakit, selittäkää sit miksi lari sai turpaan jos kerran on niin kova ?!


    • kallepamputtaa

      Kalle odottaa pussit täynnä.

      • Rauhanenperäröörissä

        Lari puristaa mehut mahtavalla melallaan Kallen täydestä peräpuolen hedelmästä.


      • PienenKikkelinHeiluttaja
        Rauhanenperäröörissä kirjoitti:

        Lari puristaa mehut mahtavalla melallaan Kallen täydestä peräpuolen hedelmästä.

        Lari puristaa mehut Kallen täyden peräsuolen hedelmästä.


      • larigei

        Lari on sellainen halvemman hinttaluokan peräprutku. Sopiva Kallelle.


      • Kallenperäprutkuu
        larigei kirjoitti:

        Lari on sellainen halvemman hinttaluokan peräprutku. Sopiva Kallelle.

        Lari tykkää prutkutella Kallen perässä.


      • IhanaaLariIhanaa
        Kallenperäprutkuu kirjoitti:

        Lari tykkää prutkutella Kallen perässä.

        Nyt jatkuu prutkuttelu salkkareissa.


      • polliisiaeipelätä

        No niin, joko uskotte?


      • SalkkaritOnTopSarja
        polliisiaeipelätä kirjoitti:

        No niin, joko uskotte?

        Uskotaaha myös, elä sie siinä venkoile.


      • qwerrti

        Larin paluu on vaan hyvä juttu.


      • LalleKaitela

        Kallesta vessaseksi on niin jännää että Larinkin kanssa pitää sitä kokeilla.
        Moosen miesten vessasta kuuluu pian kovaa voihkintaa, kun
        pojat menee siellä vähän harrastaa.


      • larissah
        Kallenperäprutkuu kirjoitti:

        Lari tykkää prutkutella Kallen perässä.

        Larissa on sitä jotain.


    • paskahahmo

      Paskin hahmo ikinä!! Onneksi sai yhes jaksos turpaan ja jalka meni ja hyvä että elias postettiin sarjasta.

      • Umpijuntti

        Sanoo joku umpijuntti heteromies.


      • LariTakasi

        Paras hahmo ikinä Salkkareissa.


    • paskahahmo

      Homokin voi olla juntti ja lauseeni ovat totta. Ennemmin hetero ku hintti.

      • Paskasinä

        Sanot siis olevasi parempi ihminen sen takia että olet hetero!?


    • paskahahmo

      Olen parempi ihmisenä koska en mainosta suuntautumistani kuten useimmat hintit

      • MietiVähän

        Vtun idiootti! Heteroutta pidetään oletuksena ja ihan sen takia homot joutuvat tulemaan kaapista. Homoutta ei tarvitse "mainostaa" jos kaikki olisivat asian kanssa okei ja hyväksyisivät homot. Ihan itse olet yksi syypäistä miksi homoutta "mainostetaan"!


      • paskahahmo

        Tunteisiiiiiin!!!! Vitun luuseri, että semmonen psykoosi... XDDDD


      • MietiVähän
        paskahahmo kirjoitti:

        Tunteisiiiiiin!!!! Vitun luuseri, että semmonen psykoosi... XDDDD

        Itse olet vtun luuseri! Yrität vain epätoivoisesti puolustella omaa konservatiivinäkemystäsi viimeiseen asti.


      • paskahahmo

        En pidä hinteistä ja myönnän sen, mutta se on mielipiteeni enkä kuuntele muuta soopaa.


      • MietiVähän
        paskahahmo kirjoitti:

        En pidä hinteistä ja myönnän sen, mutta se on mielipiteeni enkä kuuntele muuta soopaa.

        Niin ja minkähän takia? Onko se syy vihata, jos tykkää saman sukupuolen edustajista? Entä jos esim. kaverisi paljastuisi homoksi, tai vaikka lapsesi... Vihaisitko heitä tämän jälkeen?


      • salkutonRrrautaa
        paskahahmo kirjoitti:

        Tunteisiiiiiin!!!! Vitun luuseri, että semmonen psykoosi... XDDDD

        Tunteisiin! Cindyn päähän paskansin...


      • paskahahmo kirjoitti:

        En pidä hinteistä ja myönnän sen, mutta se on mielipiteeni enkä kuuntele muuta soopaa.

        Ei tarvii pitää. Onneks kaikilla o varmaa ees joku joka tykkää...


      • allapugatsoova
        paskahahmo kirjoitti:

        Tunteisiiiiiin!!!! Vitun luuseri, että semmonen psykoosi... XDDDD

        Tunteisiin!!! Cindyn päähän paskansin....


      • PertsaPeräreikä
        salkutonRrrautaa kirjoitti:

        Tunteisiin! Cindyn päähän paskansin...

        Cindy tykkää ihan sikana.


      • wertinpieru
        salkutonRrrautaa kirjoitti:

        Tunteisiin! Cindyn päähän paskansin...

        rröyhhh.


    • paskahahmo

      Viesti poistettiin mutta toivottavasti ehdit lukea sen ja lopetat tuon kitinän.

    • paskimmathahmot

      Toivottavasti nämä hahmot kuolevat sarjassa: Lari, Viola, Severi, Alissa, ja Aki

    • MietiVähän

      Sairaita nuo homot.

      • No pittääpä pohtia...


    • 1___

      Tulee uusien juonipaljastuksien mukaan ensi viikolla.

      • Viittaatko siihe, ku Kalle Peppi ja Pietari lähtee koulutuspäiville ja Kalle tapaa siellä vanhan rakkaansa? Voiha se olla Kuismakii.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Viittaatko siihe, ku Kalle Peppi ja Pietari lähtee koulutuspäiville ja Kalle tapaa siellä vanhan rakkaansa? Voiha se olla Kuismakii.

        Se ois lääkäri vissii niiku Kallekii, jote hyvi vois olla sielä koulutusjutussa.


      • Lariaaah
        minkkilaukku kirjoitti:

        Viittaatko siihe, ku Kalle Peppi ja Pietari lähtee koulutuspäiville ja Kalle tapaa siellä vanhan rakkaansa? Voiha se olla Kuismakii.

        Lari, Lari, Lari.


    • susipaska

      Ei palaa, kulunut hahmo ja aivan susipaska. Miksi käsikirjoittajat herättävät kuolleita hahmoja ja käyttävät uusiksi epäsuosittuja hahmoja.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe