Tykkään kattoo kun mieheltä tulee spermat

Oon ollut jotain kymmenen miehen kanssa seksiä ja aina ku ne saa, niin haluun nähdä niitten sperman lentävän mun päälle.
Kiva kattoo kun se lentää mun masulle ja muualle!
Oon huomannu että niissä on hirveesti eroja, että millasta ja miten paljon sitä tulee.
Joillai tulee isoina ruiskuina paljon ja sitte on taas niitä joilta pitää lypsämällä auttaa.
Millanen sun sperma on ja haluisit sä ruiskii ne sisälle, vai kiihottaako suakin nähdä sen lentävän vaikka mun vartalolle?

10

4356

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiiiit

Kasvoille ja suuhun kiinnostaa päästää yleensä spermat.

• tj74vm

on todella kiihottava nähdä kun mies ruiskii spermat käteensä...monesti pyydän et ottavat ajoissa pois ja runkkaavat vatsalleni siemenet..kasvoileni en tahdo siemen nestettä enkä suuhuni....

• Aivan ihanaa vaik aina en kerkee alta pois kun se rojahtaa mun päälle ja tyrkkii ne viimeiset työnnötkin mun sisään.
        Mut aivan huikeeta kun mies ennen huippua nousee sillai polvilleen mun päältä niin mä voin luikahtaa sen alle, puristelee peppua ja pusseja miehen vedellessä litisevää pimppumärkää kaluaan kädellä.
        Nään kun kulli vieläkin vaan kasvaa valmistuen ruiskii ihan kaikki mun päälle!
        Sit se ihana tunne ku kuuma lasti sataa mun päälle, masulle, tisuille ja kasvollekin, tykkään kans imee samalla ne viimeiset tipat ihanan samettisesta pehmenevästä kalusta!
        Ja oon mä saanut joskus imettyä sen kalun taas iiiik kovakskin nii se pääsee rakastelee uuvestaan mun spermasta liukkaalla vartalolla : )

• keinussa kirjoitti:

Aivan ihanaa vaik aina en kerkee alta pois kun se rojahtaa mun päälle ja tyrkkii ne viimeiset työnnötkin mun sisään.
        Mut aivan huikeeta kun mies ennen huippua nousee sillai polvilleen mun päältä niin mä voin luikahtaa sen alle, puristelee peppua ja pusseja miehen vedellessä litisevää pimppumärkää kaluaan kädellä.
        Nään kun kulli vieläkin vaan kasvaa valmistuen ruiskii ihan kaikki mun päälle!
        Sit se ihana tunne ku kuuma lasti sataa mun päälle, masulle, tisuille ja kasvollekin, tykkään kans imee samalla ne viimeiset tipat ihanan samettisesta pehmenevästä kalusta!
        Ja oon mä saanut joskus imettyä sen kalun taas iiiik kovakskin nii se pääsee rakastelee uuvestaan mun spermasta liukkaalla vartalolla : )

Voinko kirjoittaa sinulle?

• Pidän itsekin katsoa ja saada ryöpsähdys päälleni. Hienoa jos saan omin käsin aiheuttaa sen. Jos mahdollista annan sen kuivua iholleni.

• Mut autathan sä siinä. Ihan pohjaan asti.

• Jos antasin sun spermaa mut, niin oisitko ihana ja nuolisit ne sitten mun vartalolta ja?

• Sillai et ruiskit sen kaiken mun "teinitisuille"
      Kuuma sperma kutitellen valuu mun kylkiä pitkin kun alat nuolee sen kaiken pois sillai sexysti mun rinnoilta ja kaikkialta jooko.

• mauritse

Onha se erittäin kiihottavaa nähdä se naisen odottava katse kun olet laukeamassa ja kun ensimmäiset sykäykset spermaa roiskit vatsalle ja viimeiset tiraukset pyyhkäisee häpyhuulille naisen voihkiessa niin se on sitä jotain.

• Siemenlinko1

Vähän vaihtelee kiihoitustilan ja seksitauon mukaan. Mitä kiihottuneempi/pidempi aika ilman seksiä, sitä enempi sitä tulee. Tuolloin myös jotenkin paksumpaa koostumukseltaan.
      Roiskin mieluiten sisään, tuntuu taivaalliselta päästä spermat pilluun, mutta voin antaa niiden tulla päällekin.
      Päälle lauetessa on vielä simenesyöksyn jälkeen kiva hieroa kalua naisen karvoitusta vasten.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.

Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat
      Politiikka
      99
      15994
    2. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      103
      7204
    3. Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"

"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."
      Maailman menoa
      84
      3959
    4. Toksinen persuvasemmisto

Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k
      Maailman menoa
      24
      2946
    5. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      51
      2589
    6. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      95
      2059
    7. Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...

...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass
      Maailman menoa
      109
      2002
    8. Huomentaaaa

Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil
      Ikävä
      38
      1972
    9. Hotelli Kainuu konkurssiin

Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin
      Kuhmo
      84
      1971
    10. Tikkunenällä on kovat luulot itsestään

Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani
      Ikävä
      13
      1769
    Aihe