Pysäytetään ilmastonmuutos

Pirjojakalle

Ollaan kohta myöhässä. Nyt on toimittava. On saatava öljyn ja kivihiilen kulutus loppumaan. Niistä aiheutuu tuo ilmastomuutos. Siispä sähkön käyttö on saatava vähenemään. Me voimme näyttää esimerkkiä. Asuntojemme lämmitys toteutetaan suurelta osin sähköllä. On alennettava asumislämpötilaa. Pitää säätää laki, että asunnon lämpötila saa olla korkeintaan 18 astetta. Kalsarit ja villapaidat päälle. Samoin asuntojen viilennys on kokonaan kiellettävä. Pyyhkäistään hiki pois. Joka ei tottele, sakotetaan, niin yksinkertaista se on. Kyllä me siihen pystymme. Olen sitä mieltä, että meidän vihreitten on heti tätä vaadittava ja näytettävä esimerkkiä. Minä olen valmis tähän.

13

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RST_UVW

      Jos teidän vihreiden asunnot lämmitetään sähköllä niin pankaa vain sähköt pois. Meillä muilla lämmitetään asunnot muilla tavoilla.

    • Mikäestää

      Anna mennä. Pattereissa on venttiilit ja termostaatit.

    • ilmasto.muuttui.taas

      Asia selvä. Sähköautojen käyttö on kiellettävä ja sähkön käyttö polttoaineena tuhoaa Maapallon.

    • syntipukkikehiin

      Ilmastonmuutos johtuu lähes yksinomaan siitä, että väestönkasvu on karannut käsistä. Vain syntyvyyttä voimakkaasti vähentämällä saadaan muutosta aikaiseksi. Syntyvyyden säätelyä vastustavat uskonnot on ensimmäisenä hävitettävä.

    • herätkääjo

      Ihminen tuhoaa maapallon kumminkin lopulta, 100 vuotta sinne tänne, aivan sama. Lopputulosta ei voi enää estää, se on kylmä tosiasia.

      • thtrtrhtrhrhrh

        Ei ihminen voi / pysty maapalloa tuhota itsensä ja monia eläinlajeja kyllä voi tuhota mutta maapallo se jatkaa elämää ihmisten jälkeenkin ja uusia eliölajeja kehittyy ihmisten jälkeen.


    • Palaeo

      Ei nyt maapallo mihinkään tuhoudu, höh. Ei ihminen sentään siihen pysty. Yks kädellinen joka on tallustellut reilut 0,3 Mvuotta täällä tuhansien Mvuosien planeetalla. Hyvinvointi lellukkojen kulutusmaailma kyllä romahtaa ja jälki tulee olemaan 'mielenkiintoista, heh.
      Onneksi ite ei tartte olla kokemassa, kun lähtö on varmaan 20 vuoden sisällä.

      PS. suurin ongelma on kyllä väestöräjähdys.

    • tätähaluun

      Viisas ehdotus. Nykytekniikalla on varmasti mahdollista säätää kerros- ja rivitalojen lämpö siten, että se on vain vaikkapa 18 astetta ja mitään konstia ei ole lämmön kohottamiseen. Tehdään se. Muistelen että lämmön lasku 5 astetta (23-18) vähentää lämmityskustannuksia n. 40%. Maailma pelastuu siten ilman sähköautojakin.

    • cirruskerosiinano

      Kaikki viihde on kiellettävä. Mksi niin ei tehdä jos on erittäin vakava ilmastonmuutos?

    • katikulta

      Olen sitä mieltä, että sähkökiukaat on kiellettävä. Ei saunominen ole kenellekään tarpeellista. ei ainakaan meille vihreille.

    • lmj2010s24

      En ole vihreä, vain normijärkinen ihminen.
      Ihmettelen, miksi vieläkin täällä pohjoisessa, kylmässä maassa taloja lämmitetään uusiutumattomalla energialla. llmassa, maassa ja vedessä olisi lämpöä, tosin aloituskustannukset kalliita. Wanhanaikaisen puu/ jätteenpolton kustannukset olivat pieniä, tosin päästöt varmaan suuria? ( vrt. nykyisin lentomatkat ja ihmisten elämäntapa yleensä)

      Haluaisin muuttaa eläkepäiviksi etelän maihin, missä aurinkoenergialla voisi lämmittää käyttövedet ja lämmittää/viilentää koko kartanon.

    • LisääVeroja

      Ei ilmastonmuutosta voi pysäyttää, koska ilmasto muuttuu koko ajan.

      • rererrvverv

        Näin on maapallon ilmasto on muutunut jo 4,5 miljardia vuatta ja nyt ilastohihhulit al goren johdolla luulevat että pystyvät pysäyttämään sen haluaansa kohtaan hhahahahahahaah samaa sarjaa jeesus ja muslim uskovaisten juttujen kassa ali baba tuli taivaasta ja niin pois päin hahahahaha.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe