Pysäytetään ilmastonmuutos

Ollaan kohta myöhässä. Nyt on toimittava. On saatava öljyn ja kivihiilen kulutus loppumaan. Niistä aiheutuu tuo ilmastomuutos. Siispä sähkön käyttö on saatava vähenemään. Me voimme näyttää esimerkkiä. Asuntojemme lämmitys toteutetaan suurelta osin sähköllä. On alennettava asumislämpötilaa. Pitää säätää laki, että asunnon lämpötila saa olla korkeintaan 18 astetta. Kalsarit ja villapaidat päälle. Samoin asuntojen viilennys on kokonaan kiellettävä. Pyyhkäistään hiki pois. Joka ei tottele, sakotetaan, niin yksinkertaista se on. Kyllä me siihen pystymme. Olen sitä mieltä, että meidän vihreitten on heti tätä vaadittava ja näytettävä esimerkkiä. Minä olen valmis tähän.
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Jos teidän vihreiden asunnot lämmitetään sähköllä niin pankaa vain sähköt pois. Meillä muilla lämmitetään asunnot muilla tavoilla.
Ilmianna
Jaa
Anna mennä. Pattereissa on venttiilit ja termostaatit.
Ilmianna
Jaa
Asia selvä. Sähköautojen käyttö on kiellettävä ja sähkön käyttö polttoaineena tuhoaa Maapallon.
Ilmianna
Jaa
Ilmastonmuutos johtuu lähes yksinomaan siitä, että väestönkasvu on karannut käsistä. Vain syntyvyyttä voimakkaasti vähentämällä saadaan muutosta aikaiseksi. Syntyvyyden säätelyä vastustavat uskonnot on ensimmäisenä hävitettävä.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Ihminen tuhoaa maapallon kumminkin lopulta, 100 vuotta sinne tänne, aivan sama. Lopputulosta ei voi enää estää, se on kylmä tosiasia.
Ilmianna
Jaa
Ei nyt maapallo mihinkään tuhoudu, höh. Ei ihminen sentään siihen pysty. Yks kädellinen joka on tallustellut reilut 0,3 Mvuotta täällä tuhansien Mvuosien planeetalla. Hyvinvointi lellukkojen kulutusmaailma kyllä romahtaa ja jälki tulee olemaan 'mielenkiintoista, heh.
Onneksi ite ei tartte olla kokemassa, kun lähtö on varmaan 20 vuoden sisällä.

PS. suurin ongelma on kyllä väestöräjähdys.
Ilmianna
Jaa
Viisas ehdotus. Nykytekniikalla on varmasti mahdollista säätää kerros- ja rivitalojen lämpö siten, että se on vain vaikkapa 18 astetta ja mitään konstia ei ole lämmön kohottamiseen. Tehdään se. Muistelen että lämmön lasku 5 astetta (23-18) vähentää lämmityskustannuksia n. 40%. Maailma pelastuu siten ilman sähköautojakin.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Kaikki viihde on kiellettävä. Mksi niin ei tehdä jos on erittäin vakava ilmastonmuutos?
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Olen sitä mieltä, että sähkökiukaat on kiellettävä. Ei saunominen ole kenellekään tarpeellista. ei ainakaan meille vihreille.
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pysäytetään ilmastonmuutos

Ollaan kohta myöhässä. Nyt on toimittava. On saatava öljyn ja kivihiilen kulutus loppumaan. Niistä aiheutuu tuo ilmastomuutos. Siispä sähkön käyttö on saatava vähenemään. Me voimme näyttää esimerkkiä. Asuntojemme lämmitys toteutetaan suurelta osin sähköllä. On alennettava asumislämpötilaa. Pitää säätää laki, että asunnon lämpötila saa olla korkeintaan 18 astetta. Kalsarit ja villapaidat päälle. Samoin asuntojen viilennys on kokonaan kiellettävä. Pyyhkäistään hiki pois. Joka ei tottele, sakotetaan, niin yksinkertaista se on. Kyllä me siihen pystymme. Olen sitä mieltä, että meidän vihreitten on heti tätä vaadittava ja näytettävä esimerkkiä. Minä olen valmis tähän.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta