Lukekaa tuo artikkeli.
https://yle.fi/uutiset/3-10009707
Tuossa artikkelissa: "Miesten hautaamisessa näkyi iän tuoma arvostus. Hauta-aarteet olivat aseita, kuten keihäitä ja kilpiä. Jollakulla oli haudassaan miekkakin.
Naiset saivat hautaansa koruja. Case arvelee sen kertovan, että kauneus oli naisissa tärkeää vielä vainajinakin. Se selittäisi, miksi nuorten naisten hautajaiset olivat yleensä komeampia kuin vanhoilla naisilla. Poikkeuksiakin toki oli, Cave lisää."
Olen kyllä keskustellut aikaisemminkin täällä näistä ikäeroista. Yritän nyt vaan tuoda esiin tiettyjä tosiasioita. Kuten huomaamme, näin on ollut jo kauan sitten, että nuoria naisia on arvostettu. Tämä on siis yleistä. Kuten kuitenkin voidaan sekin todeta, että poikkeuksiakin on, kuten tuosta artikkelista huomaamme. Tämä keskustelu nuorista naisista usein herättää tunnereaktioita, jotka eivät perustu faktaan - esimerkiksi ällöttävä teinejä kuolaava setämies Mä todella ymmärrän silloin, jos puhutaan esimerkiksi 30 vuotiaan pakkomielteestä 15-18 vuotiaisiin, joista 15 vuotiaat on lisäksi rikos. Eikö tämä kuitenkin jo mene vähän liiotteluksi, jos puhutaan 19-24 vuotiaista naisista ja reagoidaan tunteella unohtaen faktat. Tämän ikäisiä naisia ollaan varmasti arvostettu ties kuinka kauan, joten ainakin itse toivoisin, että tämä tuomitseminen alkaisi jo pikkuhiljaa vähenemään. Hyvä kysymys - tuleeko tämä tosiasia koskaan muuttumaan? Mutta onneksi on myös poikkeuksiakin - jotkut nuoret miehet ovat kiinnostuneita itseään jopa selkeästikin vanhemmista naisista, kuten itse olin. 19-24 vuotiaana itseä kiinnosti pääsääntöisesti itseä vanhemmat naiset. Olen ymmärtänyt, kun olen täällä kysellyt, että nuorena miehenä ei edes ole epätavallista kiinnostua itseä vanhemmista naisista. Joten, jos joitakin vanhempia naisia ottaa päähän se, että 19-24 vuotiaita naisia yleisesti ottaen arvostetaan, he voivat myös olla siitäkin helpottuneita, että löytyy myös nuoria miehiä, jotka ovat OIKEESTI kiinnostuneita itseä vanhemmista naisista, jotkut jopa selkeesti vanhemmista. Kyllä sitä 19-24 vuotiaana olis ilman muuta halunnut elää NORMAALIN nuoruuden, seurustella, kokea huippuhetkiä. Onko se nyt monen mielestä niin ehdottoman väärin, jos tuon ikäinen mies on kiinnostunut pääsääntöisesti itseä vanhemmista naisista? Eikö naiset todella usko, että kiinnostus voi olla aitoa? Onko naiset niin riippuvaisia muiden mielipiteistä, että eivät halua tehdä epätavallista ratkaisua, kun kaikilla kavereilla on omanikäiset tai yleensä itseä vähän vanhemmat miehet?
Kuten olen aikaisemminkin sanonut, nykyään taas kiinnostaa enemmän itseä nuoremmat, koska haluais joskus perustaa perheen ja hankkia lapsia. Lisäksi omat nuoruusvuodet jäi elämättä, tai menivät siis "hukkaan" yksinäisyydessä, joten tämäkin varmaan osittain selittää sen, miksi nykyään kiinnostun pääsääntöisesti itseä nuoremmista. Toki joskus myös itseä vanhemmista.
Hyväksykää tosiasiat nuorista naisista
62
476
Vastaukset
Tuossa myös mielenkiintoinen keskustelu liittyen aiheeseen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15133100/24-vuotta-nuorempi-nainen-viatnamista- nv765nv
Eikö tämä tullut jo selväksi?
Lähesty täysi-ikäisiä naisia, niin ketään ei haittaa. - Naisasialooser11
Nuori ja kaunis nainen on seksuaaliarvoltaan mittaamattoman arvokas, vanha nainen taas on biojätettä. Kaikenikäiset miehet haluvavat nuoren ja kauniin naisen ja miehen seksuaalisuus ei ole minkään arvoinen, sillä ei voi käydä kauppaa. Miehen arvon ratkaisee raha ja status. Naisen arvoa taas raha ja status eivät nosta tippaakaan.
Nuoria ja kauniita naisia on aina arvostettu ja ihailtu kaikkina aikoina jokaisessa kulttuurissa, he ovat olleet paitsi seksuaalisen halun kohde kaikenikäisten miesten keskuudessa niin myös elämän jatkajia ollessaan hedelmällisiä. Vanha nainen ei ole haluttava eikä hedelmällinen eli siis turhake kaikinpuolin. Naisella on aina ollut itseisarvo, että hän on nainen, mutta se on vain nuorella ja kauniilla naisella. Miehellä ei ole mitään itseisarvoa. Nainen syntyy lottovoittajana mutta mahdollisuuksia tienata ei ole, mies taas syntyy rutiköyhänä mutta mahdollisuudet tienata ovat rajattomat.
Naisen lyhyttäkin lyhyempänä huippukautean suosio on rajaton, eivätkä komeimmatkaan miehet tule läheskään sellaista koskaan kokemaan.
Vanhalla naisella taas ei ole mitään arvoa ja kuten siinä itsemurhametsää käsittelevässä ketjussa kerroinkin niin ennen vanhaan vanhat naiset vietiin metsään kuolemaan muiden turhien ruuan kuluttajien kanssa kun ruuasta oli pulaa.Osaisitko ottaa kantaa tähän joidenkin nuorten miesten kiinnostukseen itseään vanhemmista naisista. Olenko minä siis ollut nuorena yksinkertaisesti vaan poikkeus? SIis pääsääntöisesti 19-24 vuotiaat miehet kiinnostuvat pääsääntöisesti 19-24 vuotiaista naisista? Onko esimerkiksi 30 vuotias nainen pääsääntöisesti liian vanha 19-24 vuotiaalle miehelle? Ajatteleeko suurin osa nuorista miehistä todella näin?
todellavaikeeta kirjoitti:
Osaisitko ottaa kantaa tähän joidenkin nuorten miesten kiinnostukseen itseään vanhemmista naisista. Olenko minä siis ollut nuorena yksinkertaisesti vaan poikkeus? SIis pääsääntöisesti 19-24 vuotiaat miehet kiinnostuvat pääsääntöisesti 19-24 vuotiaista naisista? Onko esimerkiksi 30 vuotias nainen pääsääntöisesti liian vanha 19-24 vuotiaalle miehelle? Ajatteleeko suurin osa nuorista miehistä todella näin?
Täytyy siis tarkentaa, koska kysyin tätä aikaisemmin ja jotkut oli sitä mieltä, että on aika tavallista, että nuorena miehenä kiinnostaa itseä vanhemmat.
- yöööööööööööööööööök
Voi oksennus, kun et tajua äijä miten ei nuorta naista vanhan kupan kuolaamiset kiinosta, kunhan kuolaavat helve--in kaukana. yääääääääääääääh, mä en nuku enää ikinä.
- Normaalinainen
https://www.voice.fi/ilmiot/a-156861?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Tuo mies halusi ruman naisen - mansikkakakkua
Osaisitko ottaa kantaa tähän joidenkin nuorten miesten kiinnostukseen itseään vanhemmista naisista. Olenko minä siis ollut nuorena yksinkertaisesti vaan poikkeus? SIis pääsääntöisesti 19-24 vuotiaat miehet kiinnostuvat pääsääntöisesti 19-24 vuotiaista naisista? Onko esimerkiksi 30 vuotias nainen pääsääntöisesti liian vanha 19-24 vuotiaalle miehelle? Ajatteleeko suurin osa nuorista miehistä todella näin?
Päätin lopultakin vastata sulle... mulla on jotakin, josta voin kertoa sulle. Mun ensimmäinen ihastukseni ja mieheni oli mua 17 vuotta vanhempi. Suhteemme kesti noin pari vuotta ja päättyi molemmin puoliseen kyllästymiseen ainaisista riidoista... ja myönnän ett olin lapsellinen, meillä oli erimielisyyksiä rahasta ja sen käytöstä... sekä siitä mitä minä kävin"vinkumassa" vielä kotoa lisää!
Eivätkä mun vanhempani koskaan hyväksyneet... parisuhdettamme, tasavertaisena suhteena.
Se kyseinen mies ei mua oikeesti vietellyt... minä menin hänen luokseen, karkasin kotoa... 19vuotiaana eli täysi-ikäisenä, koska kotona mua kohdeltiin kuin pientä lasta.
Mies puolestaan kohteli minua kuin täysi-ikäistä naista, (vielä silloin) naista jolla oli oma päätäntä valtansa... ja minä puolestani ilmoitin muuttavani hänen luokseen asumaan.
Se suhde päättyi lopulta eroon... tänä päivänä ollaan puheväleissä, ja hän on parin lapsen isä sekä puolisonsa uskollinen kumppani. Joulukortteja, pääsiäiskortteja ja syntymäpäivä onnitteluja vaihdamme... niin ja minä olen onnitellut molemmista perheenlisäyksistä heitä.
"Onko esimerkiksi 30 vuotias nainen pääsääntöisesti liian vanha 19-24 vuotiaalle miehelle? Ajatteleeko suurin osa nuorista miehistä todella näin?"
Miehen näkökantaa en osaa sulle vastata, mutt naisena vastaan tähänkin.
Minä täytän tässä piakkoin 30 vuotta. Mulla oli yli 5 vuotta nuorempi kalakaveri, joka ilmeisesti jotenkin ihastui minuun, valitettavasti. Mies yritti kaikkensa jotta saisi aikaiseksi parisuhteen välillemme... mä ahdistuin niistä yrityksistä todella, koska mulla ei ollut minkäänlaisia ajatuksia tai syvempiä tuntemuksia häntä kohtaan.
Lopulta ajoin hänet kokonaan lähettyviltäni... miks mun olisi pitänyt kärsiä, en minä mitään pojankloppia vaivoikseni halua. Kasvattakoot joku toinen nuorukaisen mieheksi!
Meidän ikäeromme oli liian suuri ja katsantokantamme elämästä; eroavat suuresti toisistaan.
Eli, ainakaan mulle liian nuori mies... ei kelvannut!
Se on täysin tunnepitoinen ja henkilökohtainen asia.... riippuu siitä mistä se roikkuu! =))
Yksinkertaisistakin asioista saadaan... hyvin vaikeita. Koita pärjäillä... kyllä se siitä! todellavaikeeta kirjoitti:
Ei 30 vuotias nainen ole mikään vanhempi nainen.
hullu_ukko kirjoitti:
Ei 30 vuotias nainen ole mikään vanhempi nainen.
SItähän minäkin yritän sanoa. Kuitenkaan 30 vuotiaat naiset eivät tätä tunnu uskovan, kun eivät halua seurustella 20 vuotiaan miehen kanssa.
- namnamm
Olisihan kiva sellainen 14v mies. Saisi syttymään tällaisen nelikymppisen kurpankin.
- sadsad-
ätmiä ei hautaa ketään, ätmit poltetaan kun ei niillä ole läheisiä.
- oma.mielipide
Mielenkiintoisempaa mielestäni tuossa artikkelissa oli sen pääpointti, jonka mukaan aikoinaan ihmiset elivät huomattavasti pidempään kuin on luultu.
- lurpahta
No, ätmit nyt tyypillisesti kiinnittävät huomionsa epäolennaisuuksiin. Kertonee heidän älykkyydestä, tai siis lähinnä sen puutteesta...
lurpahta kirjoitti:
No, ätmit nyt tyypillisesti kiinnittävät huomionsa epäolennaisuuksiin. Kertonee heidän älykkyydestä, tai siis lähinnä sen puutteesta...
Taas täällä on joku, joka näkee sosiaalisesta todellisuudesta vain olemattoman viipaleen. Ensinnäkin mitä koko käsite älykkyys edes on sulle? Määrittele takemmin. Jos puhutaan älykkyydestä ja jos tarkkoja ollaan, eikö älykkyyttä voi olla vaikka kuinka montaa lajia, joten on paha mennä sanomaan mitään yhtä totuutta jostain ihmisestä jonkin seikan perusteella. Onko sulle tullut edes tällaisiakaan käsitteitä vastaan, kuin divergentti älykkyys ja konvergentti älykyys. Itse en ole mikään älykkyyden asiantuntija, mutta mainitsimpahan vaan. Kyllä tämä käsite älykkyys ilman muuta ainakin jossain määrin kiinnostaa, koska en varmastikaan ole ainoa ATM, jota moni kapeakatseinen on pitänyt tyhmänä. Tietäkää se, että moni ATM varmasti kokee tämän syvänäkin loukkauksena. Muuten sivumennen sanoen, jos täällä on joitain älykkyyden asiantuntijoita, toivoisin ilman muuta fiksua analyysia tästä kyseisestä aiheesta, erilaisia teorioita, koulukuntia, tms.
Sitten ongelmaan: tämä on sinun omassa päässäsi kehittynyt rakennelma: erilaisia seikkoja niputettuna yhteen - siis tuloksena tyhmä ATM. Tämä rakennelma on ollut mahdollisesti jo vuosikausia sinun päässäsi ja olet joko tietoisesti tai tiedostamattasi vahvistanut sitä kaiken aikaa. No nyt annan neuvon: ala purkamaan edes pikkusen tätä rakennelmaa päässäsi. Vähän kerrallaan riittää päivässä. EI kannata ottaa liian isoa viipaletta kerrallaan. Pinttyneiden ajatusten purkaminen nimittäin on kenelle tahansa vaikeeta ja vaatii työtä. Itse olen käyttänyt tuhansia tunteja pinttyneiden ajatusten purkamiseen, toki pikkuhiljaa on tulostakin tullut, vaikka en tietenkään menis kehumaan, ainakin olen yrittänyt. Toki itsekin odotan tällaista ponnistelua muiltakin. Ymmärtäkää se: ätmiys ei ole pelkästään ätmin oma ongelma, vaan yhteiskunnan rakenteilla on osuutta ehdottomasti asiaan. Yksi askel tuon ätmiyden neutralisointiin voi lähteä esimerkiksi pinttyneiden ajatusrakennelmien purkamisesta. Mielestäni tätä työtä pitäisi tehdä niin ätmien kuin seillaistenkin ihmisten, jotka ätmiyttä aiheuttaa. Ärsyttää tuo ajatus, että kaikki on aina ätmin syytä. Tuo on juuri sitä, jos näkee sosiaalisesta todellisuudesta vain pienen viipaleen. Hyvä, että on suomi24 sinkut palsta, joissa ätmeilla on edes jonkinmoiset mahdollisuudet neutralisoida tuota ilmiötä ätmiys.
Ajattelun kehittämiseen kyllä löytyy loistavaa kirjallisuuttakin. Kannattaa lukea. Näin voi laajentaa tätä pinttynyttä ajattelua ja oppia sosiaalinen todellisuus näkemään huomattavasti laajemmin.
Kehottaisin, että ei kannata edes mainita sanaa "älykkyys", jos ei viitsi tarkemmin määritellä, mitä oikein yrittää sanoa. Tuo on niin monta kertaa kuultu äärimmäisen yksinkertaistettu johtopäätös joistain ihmisryhmistä, että alan jo itse olee kurkkua myöten täynnä tällaisiin yleistyksiin. Tällainen ei todellakaan vie ongelmaa ätmiys eteenpäin vaan pahentaa sitä. Ätmiys on ehdottomasti ongelma ja meidän kaikkien on velvollisuus tunnistaa se. Mielestäni käsitettä ätmiys ja yksinäisyys voidaan pitää melkeinpä synonyymeina. Kehotan ehdottomasti teidän kapeakatseisten tutkimaan ongelmaa yksinäisyys. Ätmiydestä en ole nähnyt paljoa tutkimuskirjallisuutta mitä nyt Laasasella kyllä löytyy, mutta käsitteestä yksinäisyys olen nähnyt vaikka millä mitalla, samoin artikkeleja ja keskusteluohjelmia.todellavaikeeta kirjoitti:
Taas täällä on joku, joka näkee sosiaalisesta todellisuudesta vain olemattoman viipaleen. Ensinnäkin mitä koko käsite älykkyys edes on sulle? Määrittele takemmin. Jos puhutaan älykkyydestä ja jos tarkkoja ollaan, eikö älykkyyttä voi olla vaikka kuinka montaa lajia, joten on paha mennä sanomaan mitään yhtä totuutta jostain ihmisestä jonkin seikan perusteella. Onko sulle tullut edes tällaisiakaan käsitteitä vastaan, kuin divergentti älykkyys ja konvergentti älykyys. Itse en ole mikään älykkyyden asiantuntija, mutta mainitsimpahan vaan. Kyllä tämä käsite älykkyys ilman muuta ainakin jossain määrin kiinnostaa, koska en varmastikaan ole ainoa ATM, jota moni kapeakatseinen on pitänyt tyhmänä. Tietäkää se, että moni ATM varmasti kokee tämän syvänäkin loukkauksena. Muuten sivumennen sanoen, jos täällä on joitain älykkyyden asiantuntijoita, toivoisin ilman muuta fiksua analyysia tästä kyseisestä aiheesta, erilaisia teorioita, koulukuntia, tms.
Sitten ongelmaan: tämä on sinun omassa päässäsi kehittynyt rakennelma: erilaisia seikkoja niputettuna yhteen - siis tuloksena tyhmä ATM. Tämä rakennelma on ollut mahdollisesti jo vuosikausia sinun päässäsi ja olet joko tietoisesti tai tiedostamattasi vahvistanut sitä kaiken aikaa. No nyt annan neuvon: ala purkamaan edes pikkusen tätä rakennelmaa päässäsi. Vähän kerrallaan riittää päivässä. EI kannata ottaa liian isoa viipaletta kerrallaan. Pinttyneiden ajatusten purkaminen nimittäin on kenelle tahansa vaikeeta ja vaatii työtä. Itse olen käyttänyt tuhansia tunteja pinttyneiden ajatusten purkamiseen, toki pikkuhiljaa on tulostakin tullut, vaikka en tietenkään menis kehumaan, ainakin olen yrittänyt. Toki itsekin odotan tällaista ponnistelua muiltakin. Ymmärtäkää se: ätmiys ei ole pelkästään ätmin oma ongelma, vaan yhteiskunnan rakenteilla on osuutta ehdottomasti asiaan. Yksi askel tuon ätmiyden neutralisointiin voi lähteä esimerkiksi pinttyneiden ajatusrakennelmien purkamisesta. Mielestäni tätä työtä pitäisi tehdä niin ätmien kuin seillaistenkin ihmisten, jotka ätmiyttä aiheuttaa. Ärsyttää tuo ajatus, että kaikki on aina ätmin syytä. Tuo on juuri sitä, jos näkee sosiaalisesta todellisuudesta vain pienen viipaleen. Hyvä, että on suomi24 sinkut palsta, joissa ätmeilla on edes jonkinmoiset mahdollisuudet neutralisoida tuota ilmiötä ätmiys.
Ajattelun kehittämiseen kyllä löytyy loistavaa kirjallisuuttakin. Kannattaa lukea. Näin voi laajentaa tätä pinttynyttä ajattelua ja oppia sosiaalinen todellisuus näkemään huomattavasti laajemmin.
Kehottaisin, että ei kannata edes mainita sanaa "älykkyys", jos ei viitsi tarkemmin määritellä, mitä oikein yrittää sanoa. Tuo on niin monta kertaa kuultu äärimmäisen yksinkertaistettu johtopäätös joistain ihmisryhmistä, että alan jo itse olee kurkkua myöten täynnä tällaisiin yleistyksiin. Tällainen ei todellakaan vie ongelmaa ätmiys eteenpäin vaan pahentaa sitä. Ätmiys on ehdottomasti ongelma ja meidän kaikkien on velvollisuus tunnistaa se. Mielestäni käsitettä ätmiys ja yksinäisyys voidaan pitää melkeinpä synonyymeina. Kehotan ehdottomasti teidän kapeakatseisten tutkimaan ongelmaa yksinäisyys. Ätmiydestä en ole nähnyt paljoa tutkimuskirjallisuutta mitä nyt Laasasella kyllä löytyy, mutta käsitteestä yksinäisyys olen nähnyt vaikka millä mitalla, samoin artikkeleja ja keskusteluohjelmia.Sen vielä sanon, että Laura Huhtasaari ei ole ätmejä varten. Tämä on näistä presidenttiehdokkaista siksi kyllä vihon viimeinen vaihtoehto. Näin todennäköisesti ajattelee 90% ätmeistä. Tuskin äänestävät Huhtasaarta.
Sen vielä sanon, että Laura Huhtasaari ei ole ätmejä varten. Tämä on näistä presidenttiehdokkaista siksi kyllä vihon viimeinen vaihtoehto. Näin todennäköisesti ajattelee 90% ätmeistä. Tuskin äänestävät Huhtasaarta.
Vielä tuosta käsitteestä "tyhmyys". Katsokaa Aki Kaurismäen elokuva Calamari Union. Siellä löytyy hyvä kohta tuosta tyhmäksi haukkumisesta. Muutenkin loistava leffa.
Vielä tuosta käsitteestä "tyhmyys". Katsokaa Aki Kaurismäen elokuva Calamari Union. Siellä löytyy hyvä kohta tuosta tyhmäksi haukkumisesta. Muutenkin loistava leffa.
Tarkoitan tuon leffan "hyvällä kohdalla" sitä, että se kyllä jakaa selvästi ihmisten mielipiteet.
- bvfhkuyrgknvcvbbv
Ei parikymppisiä pissiksiä aikuiset, oikeat eikä setä-, miehet erityisemmin arvosta. Miksi tosta pitää jauhaa, usko jo että olet keski-ikäinen setämies jonka nuorten naisten kyttäys on jo friikkimäisyyden puolella, ei jankkaus tuota muuta.
Kuka on sitten oikea setämie? Danny, Mick Jagger, Sauli Niinistö, Clint Eastwood? Ok Niinistö ei toki tutustunut nykyiseen vaimoonsa silloin, kun tämä oli parikymppinen, mutta jokatapauksessa tuo suuri ikäero. Muistaakseni Clint Eastwoodinkin kohdalla hänen entinen vaimonsa oli jo kolmekymppinen ja Eastwood 65.
Toki näillä henkilöillä on statusta. En mä tietenkään sitä väitä, etteikö statusta kannattais hankkia. Ilman muuta kehotan itsensä kehittämiseen ja siihen, että tulevaisuudessa jokainen mies voisi menestyä niin hyvin elämässä kuin vain jokaisen kohdalla on mahdollista. Menestyminen ilman muuta parantaa aina mahdollisuuksia naisiin niin nuoriin kuin vanhempiinkin. Toki sellaisille miehille, joilla ei ole lapsia ja jotka haluaa hankkia joskus vanhemmalla iällä, menestyminen on ilman muuta tärkeää. Se nyt ainakin auttaa saamaan enemmän valinnan varaa naisten suhteen ja silloin kun valinnan varaa on riittävästi, luonnollisesti mies valitsee riittävän nuoren, koska haluaa tulla isäksi. Toinen juttu voi olla varmasti silloin, jos on jo hankkinut lapset eikä halua enempää.todellavaikeeta kirjoitti:
Kuka on sitten oikea setämie? Danny, Mick Jagger, Sauli Niinistö, Clint Eastwood? Ok Niinistö ei toki tutustunut nykyiseen vaimoonsa silloin, kun tämä oli parikymppinen, mutta jokatapauksessa tuo suuri ikäero. Muistaakseni Clint Eastwoodinkin kohdalla hänen entinen vaimonsa oli jo kolmekymppinen ja Eastwood 65.
Toki näillä henkilöillä on statusta. En mä tietenkään sitä väitä, etteikö statusta kannattais hankkia. Ilman muuta kehotan itsensä kehittämiseen ja siihen, että tulevaisuudessa jokainen mies voisi menestyä niin hyvin elämässä kuin vain jokaisen kohdalla on mahdollista. Menestyminen ilman muuta parantaa aina mahdollisuuksia naisiin niin nuoriin kuin vanhempiinkin. Toki sellaisille miehille, joilla ei ole lapsia ja jotka haluaa hankkia joskus vanhemmalla iällä, menestyminen on ilman muuta tärkeää. Se nyt ainakin auttaa saamaan enemmän valinnan varaa naisten suhteen ja silloin kun valinnan varaa on riittävästi, luonnollisesti mies valitsee riittävän nuoren, koska haluaa tulla isäksi. Toinen juttu voi olla varmasti silloin, jos on jo hankkinut lapset eikä halua enempää."Miksi tosta pitää jauhaa, usko jo että olet keski-ikäinen setämies jonka nuorten naisten kyttäys on jo friikkimäisyyden puolella, ei jankkaus tuota muuta."
Ok, ymmärrän, olen aika paljon jo puhunut tästä aiheesta. Toki tästä aiheesta voin kyllä pitää vähän taukoakin. Olet oikeassa, että ei tämä liiallisella jankkaamisella menekään eteenpäin. Omaa ikää en kuitenkaan aio paljastaa, koska se on mulle liian arka asia, koska omat "normaalit" nuoruusvuodet jäivät itsellä elämättä. Siksi mä tästä niin paljon ehkä olen jauhanutkin. Jos olisin elänyt nämä "normaalit" nuoruusvuodet, olisin ollut varmaan jo ajat sitten naimisissa ja hankkinut lapsia. Voi olla, että silloin en olisi näin paljoa ollut kiinnostunutkaan nuorista naisista näin vanhempana, jos olisin eronnut mies, jolla olis jo ennestään aikaisemmasta liitosta omia lapsia. Nämä on jokatapauksessa tosiasiat: en ole ollut naimisissa, eikä ole omia lapsia. Toki toivoisin, että löytäisin vielä jonkun 20-24 vuotiaan. Toki myös 25-30 vuotiaskin käy. Mieluummin kuitenkin 20-24. Sen sanon, että ikäero esimerkiksi 24 vuotiaaseen naiseen ei todellakaan olisi ainakaan järjettömän suuri. Toki se kokoajan kasvaa, mutta ainakaan vielä ei voida missään tapauksessa puhua järjettömän suuresta ikäerosta.todellavaikeeta kirjoitti:
"Miksi tosta pitää jauhaa, usko jo että olet keski-ikäinen setämies jonka nuorten naisten kyttäys on jo friikkimäisyyden puolella, ei jankkaus tuota muuta."
Ok, ymmärrän, olen aika paljon jo puhunut tästä aiheesta. Toki tästä aiheesta voin kyllä pitää vähän taukoakin. Olet oikeassa, että ei tämä liiallisella jankkaamisella menekään eteenpäin. Omaa ikää en kuitenkaan aio paljastaa, koska se on mulle liian arka asia, koska omat "normaalit" nuoruusvuodet jäivät itsellä elämättä. Siksi mä tästä niin paljon ehkä olen jauhanutkin. Jos olisin elänyt nämä "normaalit" nuoruusvuodet, olisin ollut varmaan jo ajat sitten naimisissa ja hankkinut lapsia. Voi olla, että silloin en olisi näin paljoa ollut kiinnostunutkaan nuorista naisista näin vanhempana, jos olisin eronnut mies, jolla olis jo ennestään aikaisemmasta liitosta omia lapsia. Nämä on jokatapauksessa tosiasiat: en ole ollut naimisissa, eikä ole omia lapsia. Toki toivoisin, että löytäisin vielä jonkun 20-24 vuotiaan. Toki myös 25-30 vuotiaskin käy. Mieluummin kuitenkin 20-24. Sen sanon, että ikäero esimerkiksi 24 vuotiaaseen naiseen ei todellakaan olisi ainakaan järjettömän suuri. Toki se kokoajan kasvaa, mutta ainakaan vielä ei voida missään tapauksessa puhua järjettömän suuresta ikäerosta.Senkin voin sanoa, että 30 vuotias nainen tuo helpommin muistiin trauman sellaisesta naisesta, joka oli erittäin lähellä omaa ikää, mutta aivan liian kokenut ihmissuhteissa, osasi taitavasti manipuloida, valehdella, tms. Tällainen sattui minulla vuosia sitten ja kyllä traumojen työstämisessä menee aikaa. Todellakin oltiin melkein samanikäisiä, mutta nainen oli mielestäni liian kokenut ihmissuhteissa. Tämän takia yritän täällä puhuakin niin paljon näistä ätmien ongelmista. ATM ei saa kovin helposti elää "normaalia" nuoruutta. Myöhemmällä iällä ATM on liian kokematon, joten oman ikäinen nainen on helposti "liian kokenut" ätmiin verrattuna. Tämä antaa tietysti tälle "kokeneelle naiselle" erittäin hyvät mahdollisuudet manipuloida, valehdella, tms. Ainakin tällaisen "kokeneen naisen" pitäisi perusteellisesti ymmärtää ätmiyttä. Muuten tulee erittäin pahoja ongelmia. Toivottavasti tätä palstaa lukee myös ne "kokeneet naiset".
En tosiaan ymmärrä, että mikä sulla on nyt niin vaikeaa. Sekö, että sä tykkäisit nuorista naisista, mutta nuo ei ymmärrä tykätä susta?
Siinä että vanhemmat miehet jahtaa nuoria naisia, niin hohhoijaa, ei todellakaan ole mitään uutta.Kuka nainen minusta sitten tykkää? Itseä vanhempi vai itseä nuorempi? En todellakaan ole tähänkään kysymykseen löytänyt vielä selkeää vastausta. Olen kyllä montakin kertaa yrittänyt itseä selkeästikin vanhempaa naista, mutta en ole kelvannut. En todellakaan tiedä kenelle todennäköisimmin kelpaan. Toki naisen on myös kelvattava minullekin, en kuitenkaan ole kaikista kiinnostunut. Vaikka mies oliskin ATM, ei hänen mielestäni missään tapauksessa tarvitse ketä tahansa kelpuuttaa. Kyllä toki yksin ennemmin kuin täysin surkeessa suhteessa.
- zzzzzxxxxxzzzz
Fakta on se ettei keski-ikäinen setämies kiinnosta nuoria naisia muuten kuin korkeintaan rahallisesti, saahan sitä ätmi fantasioida mistä vaan kunhan pitää mölinät mahassaan eikä häiritse normaaleja ihmisiä.
Häirintä ja stalkkaaminen ilman muuta onkin väärin. Toki tuohon häirintään täytyy saada selkeät säännöt, jotta ei nyt ihan pienestä alettaisi syyttelee. Hyvä toki, että tästä aiheesta on viimeaikoina paljon keskusteltu ja ollut paljon mediassa.
Kyllä esimerkiksi jotkut vanhemmat naiset ovat aktiivisia aloitteen tekijöitä. Itse en kuitenkaan ole kaikista kiinnostunut. Joku voi toki olla erittäin kiinnostava. Neuvoja koskien molempia sukupuolia: on tärkeetä huomioida se, että se josta on itse kiinnostunut, ei välttämättä ole ollenkaan kiinnostunut. On kuitenkin paha mennä aloitteen tekojakaan täysin kieltämäänkään. EI oikein jää kuin se mahdollisuus koskien molempia sukupuolia, että täytyy osata vaan olla jotenkin erittäin nöyrä, kun tekee aloitteen ja 100% varautua siihen, että kiinnostuksen kohde ei ole kiinnostunut ja välittömästi ymmärtää asia.
HUOMATKAA MYÖS TÄMÄ! Osa itseä vanhemmista naisista voi olla erittäinkin kiinnostavia, mutta ei kaikki. Vanhemmat naiset ovat yleensä aloitteellisempia kuin nuoret naiset, joten he ovat myös tuon saman ongelman edessä, missä miehet tavallisesti ovat jopa koko ikänsä. Kyllä aloitteellisten naisenkin kannattais lukea kirjallisuutta, jossa annetaan ohjeita, miten lähestyä taitavasti sellaista miestä, joka kiinnostaa.
Vanhuus pitäisi olla arvostettua moni on vienyt salaisuuksia hautaan elämän kokemuksien myötä paljon menetetty tietoa, mikä olisi voinut olla yhteiskuntamme pelastus.
Vanhempien lapsen kuoleminen on väärin ennen vanhempiaan ,joten arvostus näkyy lapsiaan kohtaan haudassa.Totta, oikein hyvä pointti tuo.
Lisäksi on paljon hautoja, joissa tarkempien tutkimusten mukaan aseiden ja korujen perusteella sukupuolitetut jäännökset ovat osoittautuneet päinvastaisiksi kuin on oletettu. Esim.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201709092200382565_ul.shtml
- Miesi
Voit yrittää tykätä vapaasti nuoristakin naisista. kuka sen muu kieltää. Joten sinun pitää osata sanoa tarkemmin mitä haluat. Semmonen asia vaan, että se nainen itse saattaa kieltää, ja mitä Sinä siihen sanot. Nainen on nykysin yhtä paljon ihminen kuin Sinäkin, ja jos ei halua reilusti korkeamman ikäisen kanssa alkaa mitään, niin siihen se sitten tyssää. Jos teidän erilaiset "tykkäykset" yhdistetään, niin tulos on nolla ja tyhjä. Tämäkö se sinun kysymyksen aihe tarkemmin on. Ja sama tilannehan se vanhempaankin tai omanikäiseen on, jos ei pääse samanmielisyyteen niin mitä siitä tulee.
Asiasi kannalta on vähän etäältä haettu tuo linkki. Antiikin ajan jutut kun on eri kun tämän ajan. Mutta ei siinä mitään kummallista. Tietenkin nainen oli tosi arvokas, mieskö itse olisi synnyttänyt uusia sotilaita sotimaan siihen aikaan. Vähempi vielä jäi eloon syntyneistä kun oli vain poppaukkoja ja loitsunlukijoita lääkärinä.
Mikä se pitäisi olla tosiasia nuorista naisista ?
Yksi ainakin, että ei ne aina tykkää vastaan, vaikka itse yrittäis tykätä vaikka melkein väkisin tai olevinaan etukäteen tarkasti suunnitellulla koukulla. Mitä sanot.Totta puhut. Tämäkin on taitolaji osata sopivasti ajoissa arvioida, tuleeko yhtään mitään. Tämä tietysti koskee, oli kyseessä itseä nuorempi, oman ikäinen tai vanhempi. Se, että pääsee juttusille itseä kiinnostavan naisen kanssa ja jopa juttelu sujuu loistavasti ainakin omasta mielestä, on tärkeä kuitenkin aina olla 100% valveutunut, että tämä nainen ei olekaan kiinnostunut mistään parisuhteesta juuri minun kanssa.
- Donna12
Näin 28v naisena en minä ainakaan halua vanhempaa miestä,enkä halunnut 20v ja suorastaan oksetti vanhat paapat. Hyyiiii..oman ikäiset vaan kiinnostaa ja nuoret miehet fyysisestikin paremman näkösii. Jotkut vanhat pierut niin yksinkertasii,että ottavat julkkisksista mallia,kun niillä on nuoremmat muijat. Sori vaan onhan se erilaista olla pressan tai julkkiksen vaimo,kun tavis paapan!!!!!!
Hyvä, että myönsit ainakin tämän asian julkkisten kohdalla. Olet ainakin tässä asiassa rehellinen. Vaikka näin oliskin, ei tämä tätä ongelmaa poista, että on syrjäytyneitä, jotka jäävät helposti ilman parisuhdetta ja perhettä, lisäksi heiltä jää "normaali" nuoruus elämättä. Tämäkin ilmiö on vaan kyettävä tunnistamaan. Jos olet uutisia paljon seuraillut, on ollut viimeaikoina paljon puhetta poikien huonosta koulumenestyksestä. Tästä tämä syrjäytymisen noidankehä voi helposti alkaakin. Nykyinen pressakin on yliopiston käynyt henkilö. Miten voi edes päästä yliopistoon, jos koulumenestys on huonoa jo peruskoulussa. Käsittääkseni naisia on enemmän yliopistossa. Muistaakseni Henry Laasanen mainitsi tästä jossain artikkelissa ja on myös jo monta vuotta sitten maininnut sen, että tytöt menestyvät koulussa poikia paremmin.
- Jorma12345678
Arvostan vaimoani,joka synnyttänyt lapsemme ja jokainen nainen omalla tavalla arvokas. En minä 50v miehenä ihannoi parikymppisiä teinejä,eikä he minua. Yhdistävä tekijä on tullaanko juttuun ja onko sitä oikeanlaista kemiaa ? Tuskin minulla minkään teinin kanssa olisi mitään yhteistä ja ajatusmaailmakin erilainen,ystävät ym. Semmonen 10v ikäero on jo realistinen ja jotakuinkin elämäntilanteet samankaltaiset. Ja jossain vaiheessa,se fyysinen rapistuminen näkyy kehossa,tuskin enää siinä vaiheessa kiinnostan nuorta naista ja ne finninaamaiset pojanklopitkin komistuneet. Ihmetyttää tuo jankutus kurpista ja onko äitisi,myös mielestäsi kurppa? Upeita naisia kaikki tavallaan.
- Fossiili1234
14-15v on vielä lapsi olipa,missä maassa tahansa ja oksettaa jo tommoset panojutut heistä,koska itsellä saman-ikäinen tytär. Näköjään et aikuista naista saa tai kapasiteetti ei riitä terveeseen aikuiseen suhteeseen? Kyllä vanhemmat naiset yhtä arvokkaita esim. Rakas vaimoni. Osa tykätään vanhemmista naisista ja puolisoistamme,eikä se sinun jankkaamisella muuksi muutu. En minä teinityttöjä ihannoi,se juna meni jo,enkä nuorille pojille ulkonäöllisesti pärjää. Realiteetit kehiin.
- re54545fdfdf
Ei tämä asia muutu viestejä poistamalla..
Saat kyllä esim. kolmekymppisenä sen parikymppisen naisen, jos näytät tältä: https://i.pinimg.com/736x/b2/9a/c0/b29ac00bbfe64beefef68bd91016d3ce--mens-hair-long-long-hair-for-men.jpg
Näytätkö?
Veikkaan, että olet lähemmäs viisikymppinen. Täällä puhuu kaksi miestä, jolla on perhe ja omat lapset. Ok, ymmärrän toki, että jos on YTM tai edes keskitasoa, voi olla vaikeeta asettua ätmin asemaan. ATM saattaa olla ollut koko ikänsä kiusattu tai syrjitty. Koulussa tietysti kiusattu, myöhemmin vaan syrjitty. Kaverit pariutuvat, perustavat perheen ja jättävät lopulta yksinäisen miehen yksin muka sen takia, ettei ole koskaan aikaa. Ei tämä yksinäinen ainakaan ala paremmin voimaan, jos nämä "normaalit" ihmiset tekevät näin. Teilläkään nimimerkki Jorma12345678 ja Fossiili1234 ei varmaan ole elämän aikana ollut ainuttakaan koko ikänsä syrjittyä kaveria tai sukulaista, jolta voisitte saada tietoa siitä, miten syrjitty elämän kokee ja miten syrjitty saattaa ihmissuhteet nähdä. On ilman muuta tavallista, että keskitason ihmiset pariutuvat helposti oman ikäisten kanssa, koska he ovat keskitasoa ja ajatusmaailma suurinpiirtein sama kuin yleensäkin keskitason ihmisillä. Itse asiassa keskitason ihmisillä elämä saattaa lopulta olla kaikista helpointa.
Jorma12345678: "Tuskin minulla minkään teinin kanssa olisi mitään yhteistä ja ajatusmaailmakin erilainen,ystävät ym. Semmonen 10v ikäero on jo realistinen ja jotakuinkin elämäntilanteet samankaltaiset. " Toivottavasti käsitteet eivät ole hukassa, tietääkseni 20-24 vuotiaat eivät ole enää teinejä. Puhun nyt siis juuri näistä 20-24 vuotiaista. Minulla on tähän vähän toisenlainen kanta siltä osin, että tarviiko kaiken olla liian samanlaista. Toki samanlaisuus voi tuntua mukavalta, mutta ei liika samanlaisuus välttämättä ole mikään ehdoton tae kestävään onneen. Sitä toki voi olettaa jostakin naisesta, että tuo on sopiva, riittävän samanlainen, samaa tasoa, tms. Mutta itsellä ei todellakaan ole ollenkaan aina mitään hyviä kokemuksia. Ajatellaanpa vaikka kaksi impulsiivista ihmistä. Itse olen koko ikäni tullut erittäin huonosti toimeen impulsiivisten ihmisten kanssa oli kyse niin miehestä kuin naisesta. Tuota samaa piirrettä löytyy kyllä itsestäkin, vaikka olen iän myötä oppinut hallitsemaan sitä paremmin.
Kysymys, tarviiko elämäntilanteet olla välttämättä ehdottoman samankaltaiset. Kyllä molemmat voi saada suhteesta, vaikka elämäntilanteet eivät olisikaan niin tavattoman samankaltaiset. Itseasiassa koko ikänsä ulkopuoliseksi tuntevan ihmisen voi olla edes mahdoton ajatella, että hänen elämäntilanteensa olisi kovin helposti samankaltainen suhteessa. Ainakin minä kuitenkin pystyn arvostaa toisen elämäntilannetta, vaikka se ei olisi samankaltainen kuin itsellä. Tärkeetä olis se , että molemmat kykenisivät tajuamaan suhteessa toistensa elämäntilanteet ja asettumaan toisen asemaan ainakin riittävällä tavalla.
Kyllä "erilainenkin" ihminen voi suosiota naisten keskuudessa parantaa myöhemmin kehittämällä sosiaalisia taitoja ja hankkimalla statusta. Näihin kannattaa ilman muuta satsata. Tämä "erilaisuus" helpommin unohtuu, jos saa vaan tarpeeksi statusta tai jopa voi olla vahvuuskin. Liian tavalliset ihmiset eivät ole maksimaalisen suosittuja, koska ovat liian tavallisia. Sen sijaan jos on hyvällä tavalla "erilainen" voi saavuttaa tämän maksimaalisen suosion. Olen joskus aikaisemminkin sanonut, että baareissa ja yökerhoissa menestyvät tyylikkäimmät ihmiset. Tämä koskee molempia sukupuolia. Tyylikkään ihmisen täytyy aina olla jollain tavalla erilainen kuin muut, mutta toki hyvällä tavalla erilainen. Tuo, että ihmisten pitäis olla kovin samanlaiset, ei kyllä ole ainakaan koko totuus. Jotain se kyllä voi helpottaa suhteessa, mutta parisuhde on kyllä monimutkaisempi kokonaisuus. Tuo, että ollaan liian erilaisia, on toki helppo selitys asialle. Jos sanoo jollekin, jonka on torjunut, että ollaan liian erilaisia, saattaa tämä henkilö kuitenkin kiinnostua jostain toisesta "erilaisesta". Tämä toinen on nimenomaan kiinnostavalla tavalla erilainen.
Tämä toki on "erilaisilla" ihmisillä se vaikeus, millä tavalla löytää ne vahvuudet, jotta voisi tulevaisuudessa tulla kiinnostavalla tavalla "erilaiseksi".
Nimimerkki Fossiili1234, en kyllä ole koskaan puhunut mitään panojuttuja 14-15 vuotiaista. Ole tarkkana, kenen nimimerkkiä luet, ettet ala syyttömiä syyttelee vakavista rikoksista. Todennäköisesti luit tämän keskustelun kovalla kiirellä, etkä kiinnittänyt erityisemmin huomiota nimimerkkeihin. Lue siksi uudelleen tämä keskustelu ja ole tarkkana nimimerkeissä.- Fossiili12345
PITÄISKÖ SUN YMMÄRTÄÄ LUKEMAASI EN SINUA TARKOITTANUT VAAN LUUSERIA,JOKA VÄITTI 14-15V TYTÖISTÄ. TAITAA TÄÄLLÄ VÄLILLÄ OLLA YKSINKERTAISTA PORUKKAA. TODELLA VAIKEETA YMMÄRTÄÄ NÄKÖJÄÄN ASIOITA.
Fossiili12345 kirjoitti:
PITÄISKÖ SUN YMMÄRTÄÄ LUKEMAASI EN SINUA TARKOITTANUT VAAN LUUSERIA,JOKA VÄITTI 14-15V TYTÖISTÄ. TAITAA TÄÄLLÄ VÄLILLÄ OLLA YKSINKERTAISTA PORUKKAA. TODELLA VAIKEETA YMMÄRTÄÄ NÄKÖJÄÄN ASIOITA.
Ok, käsitin väärin, kun tämä sun kommentti oli niin kaukana tuosta Naisasialooser11 kommentista. Se on mahdollista myös laittaa suoraan tälle kyseiselle henkilölle klikkaamalla tuota naisasialooserin tekstin alapuolella harmaalla näkyvää "kommentoi".
Asia jokatapauksessa kunnossa. Nyt ainakin ymmärsin asian.
- Sugar12
Onko naiset mielestäsi arvottomia ,jotka sota-aikaan tekivät maamme hyväksi paljon, lotat? Äidit,jotka joutuvat koville omaishoitajina? Sairasta kuvitella seksiä 14-15v kanssa ja haukkua naisia huoriksi. MIKSI SINÄ ET HAE TERAPIAA TÄHÄN NAISVIHAASI JA LUULETKO,ETTÄ ASIAT KÄYVÄT TOTEEN,KUN TÄÄLLÄ AINA SAMAA ASIAA JANKKAAT? KELLE SINÄ NÄITÄ ASIOITA USKOTTELET YKSINKERTAISESSA MIELESSÄSI? Itsellä 19v tytär,eikä häntä kiinnosta vanhemmat miehet vaan ihan omanikäiset komeat nuorukaiset. Pitäisi joidenkin papsujen tajuta,että aika ajoi ohitse! Fyysinen rapistuminen näkyy miehillä ja naisilla,turha siltä on ummistaa silmiä ,eikä miehet komistu vanhetessaan. Suuret megastarat asia erikseen,eikä koske tavis papsuja. Ed mainittu linkki hyvä esimerkki,miten nuoret miehet menee ulkonäössä edelle.
- Sugar12
Siis ed teksti naisluuserille,jonka mielestä naiset biojätettä.
" Itsellä 19v tytär,eikä häntä kiinnosta vanhemmat miehet vaan ihan omanikäiset komeat nuorukaiset. Pitäisi joidenkin papsujen tajuta,että aika ajoi ohitse! Fyysinen rapistuminen näkyy miehillä ja naisilla,turha siltä on ummistaa silmiä ,eikä miehet komistu vanhetessaan. Suuret megastarat asia erikseen,eikä koske tavis papsuja. Ed mainittu linkki hyvä esimerkki,miten nuoret miehet menee ulkonäössä edelle."
Minusta ei 19 vuotiaana kyllä kiinnostunut kukaan 19 vuotias eikä vanhempikaan. Itseä kyllä kiinnosti pääasiassa itseä vanhemmat. Toki myönnän, ettei tietenkään yleensä kovin paljoa vanhemmat, mutta ei 30 vuotias nainen todellakaan ollut mikään vanha omasta mielestäni silloin kun olin 19 v. Ongelma on siinä, kun 30 vuotiaat naiset eivät kiinnostuneet minusta. Tosin ei minusta kiinnostunut kyllä oman ikäisetkään tai esimerkiksi 3 vuottakaan vanhemmat. Yritän vaan tuoda tätä esille, että ATM on ATM - naiset ei kiinnostu. ATM elää helposti nuoruusvuodet yksinäisyydessä ja tämä tulee helposti näkymään myös vanhemmalla iällä - jää perhe perustamatta tai jos siinä joku onnekkaampi ATM onnistuukin, se tulee olemaan tavallista myöhemmällä iällä. Tämä on tärkeetä, että tästä keskustellaan, koska tälle asialle pitäis saada muutos siinä, että naisille kelpaaminen ei saisi olla ätmeille niin tavattoman vaikeaa 19-24 vuotiaana. Nämä ovat tärkeät nuoruusvuodet, jolloin on tärkeää voida seurustella vaikka edes vähänkin aikaa. Tämäkin vie ätmin sosiaalisia taitoja eteenpäin paremmin kuin jatkuva yksinäisyys.
Ikäeroista vielä. Ainakin mua kyllä on kiinnostanut myös jopa selvästikin vanhemmat naiset. Toki ei ehkä vielä 19 vuotiaana, mutta sanotaanko nyt ainakin 25 vuotiaana ja sitä vanhempana.
Lue tuo artikkeli
https://www.is.fi/viihde/art-2000001018888.html
Kyllä ainakin mua käy kateeksi. Itse olisin varmasti halunnut tällaisen naisen tuossa iässä.
- korpraali-
Mahdatko tunnistaa sen, että tämä palsta voi olla hieman ns.haasteellinen asiasi kannalta siinä, että suuri osa aktiivikirjoittajista ("kantaväestö") on löpisemässä täällä ajankulukseen ja enimmäkseen vaan joutavia, palstasotaaa ja muuta ;) ääritapauksessa rutisemassa kun yhteiskunta (työkkäri, presidentti, toritilaisuudesta,...) ei tarjoa automaattisesti teinineitsyttä vaikka "ätmillekin sellainen tasa-arvon perusteella tottakai kuuluu..."
No joo, mutta
Aiemmassa ketjussa joku palstan lukija on jo arvuutellutkin persoonasi olemusta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15122922/nykyaikanakaan-ei-voi-puhua-mistaa-vaikeasta!#comment-92354079
ja tämän ketjun jutut vahvistaa tuota oletusta vielä. Pyrit tyylikkäästi ohittamaan asiasi kannalta oleellisia kysymyksiä, mitkä selvittäisivät paremmin taustojasi siksi, että jotkut osaavat ihmiset voisivat kertoa, mitä olisi mahdollista tehdä sellaista mistä olisi apua. Yökerhojutut ei näytä olevan kohdallasi se paras asia.
Kirjoittamasi eri saarnavastaukset kiertävät näköjään samaa kehää.
Esmes toimeentulojuttu on yksi, jos elelee enimmäkseen yhteiskunnan tuella tai on pysyvällä eläkkeellä, niin kumppanin on melkein oltava samoista ympyröistä, ei suhdehomma muuten toimi. Tavallisesti 24 vuotias juuri on kehittämässä ammattitaitoaan ja pyrkii eteenpäin tekemisissään ja urallaan, ei sellainen sitovaan suhteeseen lähde, jos kumppani ei edes jossain määrin ole samanhenkinen. - korpraali-
Hei, kopsikaa tuo linkki erikseen osoitekenttään , kun osa on jäänyt sinistymättä
;(- Katinea
Jahas, aivoituksiani noteerattu; no, mitä erinäisimmin mokomin ;>)
Lisäisin vielä tähän pätkän samasta ap-kirjoittajan jatko"blogista":
"Minä en todellakaan edes tiedä kuka mä olen. Koko ikäni on vaan ollut PAKKO vetää erilaisia rooleja, jotta ylipäätään selviytyisi. Näin vanhemmiten olen vasta paremmin oppinut edes jollain tavalla ymmärtämään kuka loppujen lopuksi olen. Toivottavasti tähän tulisi tulevaisuudessa edes jonkin verran parannusta sillä, jos ymmärrys erilaisuutta kohtaan kasvaa ja myös se, että erilaisia ihmisiä kannustettaisiin ymmärtämään keskivertoihmistä esimerkiksi lukemalla pelimiehen oppaita. "
*--
"...en tiedä, mikä on edes mun porukka.
Tai oikeastaan tiedän - se olisi sellainen ätmien porukka, jossa yhdessä hiottais pokaustaitoja baareissa ,yökerhoissa ja myös jossain treenikämpällä Laasasen johdolla. Henkilö, joka on varmasti monen ätmin pelastus - Henry Laasanen. Hän OIKEESTI tunnistaa tämän miesten syrjäytymisongelman. "
*--
Nyt vähän haiskahtaa siltä, että olet joutunut arvostelukyvyn höllätessä palstatrollien taholta hieman vedätetyksi. Läppäpuheisiin pitää suhtautua läppänä, saa nauraakin niille vapaasti jos siltä tuntuu, tai surkutella heidän osaa, ketkä niihin sikana uskovat (sikana -- siinäpä ajatusitu teknodonnalle! ;)
Syrjäytyminen on ongelma, tietty, mutta ei se Laasasen kirjoitusten jälkeenkään ole vähentynyt, päinvastoin oikeastaan. Palstalla arveltaneen, että selvähän se: se on naisten syy. Arvelen, että Sunkin ajatuksesi viistelevät sattuneesta syystä lähellä tuota.
Mitä tehdä. Nimim.korpraalin kanssa samoilla linjoilla: kun Sulla olisi ajatuksiltaan tervehenkisiä tyyppejä ympärillä, joiden kanssa vaihtaa mielipiteitä maailman menosta kestävällä pohjalla, ilman hokkuspokkus -oljenkorsia. Kuplien poksahtelu sitten kuitenkin vie mieltä herkästi masentumiseen ja väärään suuntaan.
Joku voisi täälläkin tietää jotain puolittaista ja kokonaankin ammattiapumahdollisuuksia noin periaatteessa. Et liene kertonut mistään sairaudesta, mikä aiheuttaisi jotain nuoruuden hitaammin kehittyneisyyttä. Katinea kirjoitti:
Jahas, aivoituksiani noteerattu; no, mitä erinäisimmin mokomin ;>)
Lisäisin vielä tähän pätkän samasta ap-kirjoittajan jatko"blogista":
"Minä en todellakaan edes tiedä kuka mä olen. Koko ikäni on vaan ollut PAKKO vetää erilaisia rooleja, jotta ylipäätään selviytyisi. Näin vanhemmiten olen vasta paremmin oppinut edes jollain tavalla ymmärtämään kuka loppujen lopuksi olen. Toivottavasti tähän tulisi tulevaisuudessa edes jonkin verran parannusta sillä, jos ymmärrys erilaisuutta kohtaan kasvaa ja myös se, että erilaisia ihmisiä kannustettaisiin ymmärtämään keskivertoihmistä esimerkiksi lukemalla pelimiehen oppaita. "
*--
"...en tiedä, mikä on edes mun porukka.
Tai oikeastaan tiedän - se olisi sellainen ätmien porukka, jossa yhdessä hiottais pokaustaitoja baareissa ,yökerhoissa ja myös jossain treenikämpällä Laasasen johdolla. Henkilö, joka on varmasti monen ätmin pelastus - Henry Laasanen. Hän OIKEESTI tunnistaa tämän miesten syrjäytymisongelman. "
*--
Nyt vähän haiskahtaa siltä, että olet joutunut arvostelukyvyn höllätessä palstatrollien taholta hieman vedätetyksi. Läppäpuheisiin pitää suhtautua läppänä, saa nauraakin niille vapaasti jos siltä tuntuu, tai surkutella heidän osaa, ketkä niihin sikana uskovat (sikana -- siinäpä ajatusitu teknodonnalle! ;)
Syrjäytyminen on ongelma, tietty, mutta ei se Laasasen kirjoitusten jälkeenkään ole vähentynyt, päinvastoin oikeastaan. Palstalla arveltaneen, että selvähän se: se on naisten syy. Arvelen, että Sunkin ajatuksesi viistelevät sattuneesta syystä lähellä tuota.
Mitä tehdä. Nimim.korpraalin kanssa samoilla linjoilla: kun Sulla olisi ajatuksiltaan tervehenkisiä tyyppejä ympärillä, joiden kanssa vaihtaa mielipiteitä maailman menosta kestävällä pohjalla, ilman hokkuspokkus -oljenkorsia. Kuplien poksahtelu sitten kuitenkin vie mieltä herkästi masentumiseen ja väärään suuntaan.
Joku voisi täälläkin tietää jotain puolittaista ja kokonaankin ammattiapumahdollisuuksia noin periaatteessa. Et liene kertonut mistään sairaudesta, mikä aiheuttaisi jotain nuoruuden hitaammin kehittyneisyyttä."Mitä tehdä. Nimim.korpraalin kanssa samoilla linjoilla: kun Sulla olisi ajatuksiltaan tervehenkisiä tyyppejä ympärillä, joiden kanssa vaihtaa mielipiteitä maailman menosta kestävällä pohjalla, ilman hokkuspokkus -oljenkorsia"
Kyllä minä mielipiteitä vaihtaa osaan maailman menosta. En toki välttämättä riittävän taitavasti. Toki riippuu siitä, kuinka korkealle taso asetetaan. Olen kuitenkin toistaiseksi keskittynyt tällä palstalla tämän sinkkuuden ja miesten syrjäytymisongelman pohtimiseen. En ainakaan tällä hetkellä jaksa nyt muuta pohtia ainakaan täällä suomi24 sivulla. Aika näyttää, tulenko kirjoittelemaan joillekin muille palstoille täällä suomi24 sivulla. Kaikkihan mun kirjoitukset tulevat näkymään, kun klikkaat tätä sinisellä näkyvää nimimerkkiä. Eikös tällä samalla nimimerkillä ole vapaus kirjoittaa vaikka minne tahansa palstoille tämän suomi24 sivun sisällä.
Kysymys: olisit sä siis halukkaampi vaihtaa ajatuksia joistain muista asioista. Eikös tällä suomi24 sivulla ole myös joku elokuvapalstakin? Ajatusten vaihtoa elokuvista siis?todellavaikeeta kirjoitti:
"Mitä tehdä. Nimim.korpraalin kanssa samoilla linjoilla: kun Sulla olisi ajatuksiltaan tervehenkisiä tyyppejä ympärillä, joiden kanssa vaihtaa mielipiteitä maailman menosta kestävällä pohjalla, ilman hokkuspokkus -oljenkorsia"
Kyllä minä mielipiteitä vaihtaa osaan maailman menosta. En toki välttämättä riittävän taitavasti. Toki riippuu siitä, kuinka korkealle taso asetetaan. Olen kuitenkin toistaiseksi keskittynyt tällä palstalla tämän sinkkuuden ja miesten syrjäytymisongelman pohtimiseen. En ainakaan tällä hetkellä jaksa nyt muuta pohtia ainakaan täällä suomi24 sivulla. Aika näyttää, tulenko kirjoittelemaan joillekin muille palstoille täällä suomi24 sivulla. Kaikkihan mun kirjoitukset tulevat näkymään, kun klikkaat tätä sinisellä näkyvää nimimerkkiä. Eikös tällä samalla nimimerkillä ole vapaus kirjoittaa vaikka minne tahansa palstoille tämän suomi24 sivun sisällä.
Kysymys: olisit sä siis halukkaampi vaihtaa ajatuksia joistain muista asioista. Eikös tällä suomi24 sivulla ole myös joku elokuvapalstakin? Ajatusten vaihtoa elokuvista siis?Kysymys sulle nimimerkki Katinea. Oletko nainen? Vähintään 20 vuotias? Älä tietysti ala mitään odottaa. Mä nimittäin itse todella huonosti uskon siihen, että kirjoittelulla voi syntyä mitään toimivaa parisuhdetta. Itse olen aivan tarpeeksi ollut netissä ja yrittänyt etsiä parisuhdetta. Tämä on todellakin oma haasteensa, jos yrittää tutustua ja etsiä parisuhdetta kirjoittamalla.
Toki hyviä ajatuksia aina voi vaihtaa.
- iutgjuhgjmbvhjghhhvh
No hautojen kaivelu ei liiemmälti kerro ajan tavisten elämästä, vaan nuokin ovat olleet aikansa ytm/nejä.
- Rose_91
Syy miksi monet 30v naiset eivät ole kiinnostuneita 20v miehistä on todennäköisesti se, että kolmekymppinen nainen haluaa usein perustaa perheen (jos sitä ei jo ole). Näin ollen 20v mies on huono vaihtoehto, koska naiset todennäköisesti ajattelevat, ettei tuon ikäinen nuori mies vielä halua lapsia.
En oikein ymmärrä miksi tuo ikäasia sinua niin painaa? Jokainen saa tykätä ihan mistä haluaa kunhan vastapuoli on aikuinen. Tietysti jos suhtautuu todella pakkomielteisesti johonkin asiaan niin saahan se ihmiset ympäriltä pelästymään.
Olen itse 26v nainen ja suhteessa itseäni 7 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ikäero ei ole ongelma. Mutta jos mies tavatessamme olisi näkyvän pakkomielteisesti etsinyt itseään selkeästi nuorempaa, olisi tilanne varmaan ollut toinen. Päällimmäinen ajatus olisi varmasti ollut tämä: Onkohan mies kuinka tosissaan suhteen kanssa? Minä en ole ikuisesti parikymppinen joten jos miehellä on pakkomielle parikymppisistä, jättääkö tämä minut sitten kun en enää ole niin nuori?Ihan fiksuja ajatuksia. Pitää paikkansa, että 20 vuotiaana en halunnut vielä hankkia lapsia. Jokatapauksessa olisin jo tuon ikäisenä ehdottomasti halunnut olla parisuhteessa, vaikka edes jonkin aikaa. Arvokkaampaa elämää sekin on, kuin olla koko nuoruus vastentahtoisesti ilman parisuhdetta.
Tuokin ilman muuta ihan fiksu huomio, että kuinka tosissaan on, jos on pakko saada nimenomaan 20-24 vuotias. Eihän tuo ikä loputtoman kauaa tietenkään kestä. Toki tietysti pyrin tutustumistilanteessa näyttämään ainakin sen, ettei mulla ainakaan mitään pakkomiellettä olis 20-24 vuotiaisiin. Rehellisesti sanottuna ei mulla oikeestikaan pitäis ainakaan olla, vaikka toki täytyy myöntää, että tuo ainakin tällä hetkellä tuntuisi loistavalta iältä naisessa. Toki 25-30 vuotiaskin käy, mutta mulla on vielä jonkilainen kammo tuon ikäisiin, koska mulla on yhä tuo paha trauma muistissa tuon ikäisistä naisista. Juuri se, että 25-30 vuotiaat ovat yleensä liian kokeneita ihmissuhteissa ja osaavat erittäin taitavasti manipuloida, valehdella, tms. En tietenkään halua millään tavalla yleistää - ei kaikki naiset tietenkään ole mitään törkeitä valehtelijoita, mutta jos ihmisellä on ihmissuhdetaidot kehittyneet jo hyvin pitkälle, kuten 25-30 vuotiailla naisilla on, tämä ainakin antaa heille loistavat mahdollisuudet taitavalle manipuloinnille tai valehtelulle. Toki mun täytyy ymmärtää myös itsekin tehdä töitä tämän trauman kanssa. Paha trauma vie kuitenkin aikaa.
Vaikeita kysymyksiä ilman muuta. Jos kuitenkin haluaa perustaa perheen ja hankkia lapsia, kyllä 25-30 vuotias nainenkin on varmasti vielä loistavassa iässä tähän tarkoitukseen.
Jokatapauksessa tämä tosiasia on hyvä tiedostaa - yleensä 25-30 vuotiailla naisilla on jo kokemusta ihmissuhteista ja ihmissuhdetaidotkin kokemuksen myötä korkealla tasolla, joten samanikäisellä miehellä tulee olemaan haastetta tuon ikäisten naisten kanssa, jos on elänyt 19-24 vuotiaana täydellisessä yksinäisyydessä. Mielestäni tälle ongelmalle pitäisi tehdä jotain, että mies ei eläisi nuoruusvuosia 19-24 täydellisessä yksinäisyydessä. Tuossa iässä ehdottomasti olis miehelle erittäin terveellistä saada olla parisuhteessa. Parempi, että parisuhteessa saisi olla edes vähänkin aikaa kuin se, ettei miehellä 19-24 vuotiaana ole ollenkaan parisuhdetta.- Rose_91
Ihan fiksuja ajatuksia. Pitää paikkansa, että 20 vuotiaana en halunnut vielä hankkia lapsia. Jokatapauksessa olisin jo tuon ikäisenä ehdottomasti halunnut olla parisuhteessa, vaikka edes jonkin aikaa. Arvokkaampaa elämää sekin on, kuin olla koko nuoruus vastentahtoisesti ilman parisuhdetta.
Tuokin ilman muuta ihan fiksu huomio, että kuinka tosissaan on, jos on pakko saada nimenomaan 20-24 vuotias. Eihän tuo ikä loputtoman kauaa tietenkään kestä. Toki tietysti pyrin tutustumistilanteessa näyttämään ainakin sen, ettei mulla ainakaan mitään pakkomiellettä olis 20-24 vuotiaisiin. Rehellisesti sanottuna ei mulla oikeestikaan pitäis ainakaan olla, vaikka toki täytyy myöntää, että tuo ainakin tällä hetkellä tuntuisi loistavalta iältä naisessa. Toki 25-30 vuotiaskin käy, mutta mulla on vielä jonkilainen kammo tuon ikäisiin, koska mulla on yhä tuo paha trauma muistissa tuon ikäisistä naisista. Juuri se, että 25-30 vuotiaat ovat yleensä liian kokeneita ihmissuhteissa ja osaavat erittäin taitavasti manipuloida, valehdella, tms. En tietenkään halua millään tavalla yleistää - ei kaikki naiset tietenkään ole mitään törkeitä valehtelijoita, mutta jos ihmisellä on ihmissuhdetaidot kehittyneet jo hyvin pitkälle, kuten 25-30 vuotiailla naisilla on, tämä ainakin antaa heille loistavat mahdollisuudet taitavalle manipuloinnille tai valehtelulle. Toki mun täytyy ymmärtää myös itsekin tehdä töitä tämän trauman kanssa. Paha trauma vie kuitenkin aikaa.
Vaikeita kysymyksiä ilman muuta. Jos kuitenkin haluaa perustaa perheen ja hankkia lapsia, kyllä 25-30 vuotias nainenkin on varmasti vielä loistavassa iässä tähän tarkoitukseen.
Jokatapauksessa tämä tosiasia on hyvä tiedostaa - yleensä 25-30 vuotiailla naisilla on jo kokemusta ihmissuhteista ja ihmissuhdetaidotkin kokemuksen myötä korkealla tasolla, joten samanikäisellä miehellä tulee olemaan haastetta tuon ikäisten naisten kanssa, jos on elänyt 19-24 vuotiaana täydellisessä yksinäisyydessä. Mielestäni tälle ongelmalle pitäisi tehdä jotain, että mies ei eläisi nuoruusvuosia 19-24 täydellisessä yksinäisyydessä. Tuossa iässä ehdottomasti olis miehelle erittäin terveellistä saada olla parisuhteessa. Parempi, että parisuhteessa saisi olla edes vähänkin aikaa kuin se, ettei miehellä 19-24 vuotiaana ole ollenkaan parisuhdetta.Mitä manipulointiin tulee niin monet oppivat manipuloinnin ja valehtelun jo lapsena joten siinä mielessä asia ei ole ikäkysymys. Et pysty suojaamaan itseäsi manipuloinnilta sillä, että seurustelisit vain tosi nuorien kanssa.
Enkä tarkoita sitä, ettet sinä olisi tosissasi seurustelemassa nuoremman kanssa. Toin vaan esille ajatuksia, joita nuoremman naisen päässä voi liikkua. Ainakin itse olin vähän nuorempana tosi skeptinen vanhempien miesten suhteen, koska usein tuntui siltä, että nämä haluavat vain ns. "nuorta lihaa". Tai sitten haluaisivat perustaa perheen heti. Eikä kumpikaan vaihtoehto ollut houkutteleva. Rose_91 kirjoitti:
Mitä manipulointiin tulee niin monet oppivat manipuloinnin ja valehtelun jo lapsena joten siinä mielessä asia ei ole ikäkysymys. Et pysty suojaamaan itseäsi manipuloinnilta sillä, että seurustelisit vain tosi nuorien kanssa.
Enkä tarkoita sitä, ettet sinä olisi tosissasi seurustelemassa nuoremman kanssa. Toin vaan esille ajatuksia, joita nuoremman naisen päässä voi liikkua. Ainakin itse olin vähän nuorempana tosi skeptinen vanhempien miesten suhteen, koska usein tuntui siltä, että nämä haluavat vain ns. "nuorta lihaa". Tai sitten haluaisivat perustaa perheen heti. Eikä kumpikaan vaihtoehto ollut houkutteleva."Ainakin itse olin vähän nuorempana tosi skeptinen vanhempien miesten suhteen, koska usein tuntui siltä, että nämä haluavat vain ns. "nuorta lihaa". Tai sitten haluaisivat perustaa perheen heti. Eikä kumpikaan vaihtoehto ollut houkutteleva."
Hyvä kun myönsit tuon, että haluavat perustaa perheen. Pitää paikkansa, että jossain iässä tämä yksinkertaisesti vaan tahtoo tulla eteen. Ei tietenkään heti perhettä. Täytyyhän sitä ensin riittävästi tutustua. Jokatapauksessa tämä tosiasia on hyvä kuitenkin pitää mielessä.
Joo, eihän sitä kyllä turvassa ole valehtelulta tai manipuloinnilta, vaikka kyse oliskin 20-24 vuotiaista naisista. Itselläni on kuitenkin kokemusta, että lähes omanikäisestä naisesta on pahat traumat mutta sen sijaan itseä huomattavasti vanhemmasta naisesta ei jäänyt traumoja. Toki itsekin olin ilman muuta silloin jo täysi aikuinen. Joku täällä on muistaakseni sanonut, että en kykenis tasavertaiseen suhteeseen, koska mulle pitää olla joko selkeästi nuorempi tai selkeästi vanhempi. Tämä on kyllä totta, että mulle on ollut hankalampi jutella oman ikäisten naisten kanssa. Jotenkin aina sellainen tunne, että he ovat jotenkin liian kokeneita ja tulevat ennemmin tai myöhemmin törkeesti valehtelemaan. Kun nainen on selvästi vanhempi, tämä kokeneisuus ei jostain syystä ole yhtä paljoo haitannut kuin oman ikäisten kohdalla. Se jotenkin unohtuu silloin, kun ikäeroa on vähän enemmän.
- Last12
Ei 20-24v ole kiinnostunut enää vanhemmasta lähellä 50v miehestä,mitä yhteistä heillä olisi ei yhtään mitään. Toinen vasta kaikessa alussa opiskelut,ura ym. Tuntuu,että haluat nuoren ihmisen kautta saada oman nuoruutesi takaisin? Realistisempi olisi tuo lähellä 30v nainen,mutta jos rakastuu niin eihän,se ikä ratkaise.
"Tuntuu,että haluat nuoren ihmisen kautta saada oman nuoruutesi takaisin?"
Hyvä, että olet rehellinen tässä asiassa. Tämä, että mulla jäi 19-24 vuotiaana "normaali" nuoruus elämättä, on ehdottomasti suurin tappio elämässä. Tämä todellakin on asia, joka mua harmittaa kaikista eniten. En kerro, minkä ikäinen olen, koska tuo ikä on mulle valtavan arka asia. Tämä on mun mielestä ehdottoman väärin, että 19-24 vuotias mies joutuu elää nuo vuodet vastentahtoisesti yksinäisyydessä. Tietenkään ketään ei voi pakottaakaan suhteeseen, mutta toivoisin sitä, että tämä ongelma otettaisiin vakavasti ja osattaisiin hyvissä ajoin tunnistaa. Tästä ongelmasta on mielestäni tärkeetä keskustella, jotta tälle voitaisiin tulevaisuudessa tehdä jotain.
Mielestäni tuo, että pojat jo peruskoulussa menestyvät huonommin kuin tytöt, on ehdottoman vakava ongelma. Tästä on ollut viimeaikoina uutisissa paljon juttua. Tästä on Laasanenkin maininnut jo kymmenen vuotta sitten yhdessä haastattelussa.
https://www.youtube.com/watch?v=PPL_chsi_Fg
- 43w4trwefwefwef
Ihan samahan se on vaikka kiihotut sinisistä lehmistä punaisissa kumisaappaissa, mutta miksi tuota pitää täällä jankata? Koska et omasta iästäsi puhu niin oletan että olet keski-ikäinen ukko joten jollei sinulla ole kunnolla rahaa tai statusta niin aivan turhaa tuollainen. Nykypäivänä ei ole mitään miksi nuorten naisten pitäisi haluta olla vanhojen miesten kanssa, jollei kyseessä ole taloudellinen vaihtokauppa.
Ok, olet oikeassa siinä, että olen aika paljon jo puhunut tästä aiheesta täällä ja voi olla ihan hyvä pitääkin vähän taukoa tästä aiheesta. Jokatapauksessa kysymys: väitätkö sä todellakin, että kyseessä on ainoastaan taloudellinen vaihtokauppa. Etkö sä ollenkaan ota esimerkiksi huomioon sitä, että mies on voinut esimerkiksi hiota omia sosiaalisia taitojaan paremmiksi, kun hän on jossain vaiheessa ymmärtänyt, että on yksinkertaisesti liian kömpelö ja sen takia kukaan nainen ei halua parisuhdetta miehen kanssa. Entä tämä: millä sitten perustelet tämän, kun nuorempi mies valitsee 17 vuotta vanhemman naisen.
Katsos kun itsekin olisin voinut aivan hyvin tuossa iässä ottaa tällaisen naisen, jos vaan olis ollut loistavat mahdollisuudet. Ei se pelkkä ikä vaan myös se, että joku nyt vaan on erityisen kiinnostava.- vikkk
Ok, olet oikeassa siinä, että olen aika paljon jo puhunut tästä aiheesta täällä ja voi olla ihan hyvä pitääkin vähän taukoa tästä aiheesta. Jokatapauksessa kysymys: väitätkö sä todellakin, että kyseessä on ainoastaan taloudellinen vaihtokauppa. Etkö sä ollenkaan ota esimerkiksi huomioon sitä, että mies on voinut esimerkiksi hiota omia sosiaalisia taitojaan paremmiksi, kun hän on jossain vaiheessa ymmärtänyt, että on yksinkertaisesti liian kömpelö ja sen takia kukaan nainen ei halua parisuhdetta miehen kanssa. Entä tämä: millä sitten perustelet tämän, kun nuorempi mies valitsee 17 vuotta vanhemman naisen.
Katsos kun itsekin olisin voinut aivan hyvin tuossa iässä ottaa tällaisen naisen, jos vaan olis ollut loistavat mahdollisuudet. Ei se pelkkä ikä vaan myös se, että joku nyt vaan on erityisen kiinnostava.Aika turhaa jankuttaa iästä ja ikäerosta. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä ja sairaat tosi nuorista tyttäristä.
Mielipideasioita, joista hyödytöntä kiistellä. Senkin aikaa voisi hioa sosiaalisia taitoja irl.
- viisailija
Kerrot monisanaisesti mielikuvia ja haluja, historioitasi kuin muistelmia, Laasas-tupetuksia, hapuilet julkkisjuorujen perään ym. Sinällään ei sanottavaa, mutta toisaalta sisällöltään liirum laarumia ja höttöä siihen katsoen, missä tilanteessa nyt olet.
Oleellisempaa olisi kertoa, mitä nyt teet, miten käytät päiväsi ja edistääkö tämän hetken tekemisesi sitä, mitä jatkossa haluat.
Ajatustapasi ja käsityksesi ihmissuhteista vaatii vielä kohentamista. Et tuota (linkkisi) Sania etkä muitakaan naisia voi "ottaa" sillä tavalla kylmiltään kuin itseksesi aattelet, Sulla pitäisi olla jotain ominaisuutta, henkisen puolen osaamista, luontaista fiksuutta (se Laasanen taitaa sanoa resursseja), mistä nainen voisi kiinnostua,
ja sitten se ehkä arvostelun jälkeen hyväksyisi Sinut.
Mutta mitä Sulla olisi tarjolla? Ei nainen kiinnostu sillä tavalla kuin Sinä ehkä miesnäkökulmasta luulet, eli noin 5:ssä sekunnissa pitkään tukkaan, meikkisilmiin, isoihin tisseihin yms. Ja siitä pitäis sitten naisen avioliittoon mennä.
Kysyt itsekin tosiasioita nuorista naisista. Yksi on se, ettei se ala oleen kuin omaishoitaja, sellaiseen pitää olla luja yhteishistoria takana. Kerro mitä Sulla olisi nykyeväillä vastineeksi haluamallesi naiselle.
ps.muista ettei nykytilanteet ole pakko olla lopullinen, kellä tahansa on mahdollisuus aina kehittää itseänsä"Sulla pitäisi olla jotain ominaisuutta, henkisen puolen osaamista, luontaista fiksuutta (se Laasanen taitaa sanoa resursseja), mistä nainen voisi kiinnostua,
ja sitten se ehkä arvostelun jälkeen hyväksyisi Sinut."
Olet kyllä ilman muuta oikeassa tässä. Kaikki kuitenkin ajallaan. En nyt heti ehdi kaikkea tänne kirjoittaa. Ilman muuta pitää olla fiksuutta, johon toinen kiinnostuu.
Tuossa on vähän ajatuksia.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15142575/darkfear-puhuu-asiat-niinkuin-ne-on#comment-92465652
Puhun tuossa tuosta elokuva ja kirjallisuus harrastuksesta, joka ei valitettavasti enää tuota "onnellisuutta". Tämä voisi kuitenkin olla yksi muoto esimerkiksi fiksuuden näyttämiseen.
Tuo vaan tuntuu niin turhauttavalta, kun en oikeen keksisi mitään sanottavaa joistain tämän päivän elokuvista. Ainakin näin koen. Jos menisin treffeille naisen kanssa elokuviin, saattaisi olla, että en osais oikeen mitään jutella. Ainakin tämä vaatis työtä - pitäis olla valtavan hyvin perillä uusista elokuvista.todellavaikeeta kirjoitti:
"Sulla pitäisi olla jotain ominaisuutta, henkisen puolen osaamista, luontaista fiksuutta (se Laasanen taitaa sanoa resursseja), mistä nainen voisi kiinnostua,
ja sitten se ehkä arvostelun jälkeen hyväksyisi Sinut."
Olet kyllä ilman muuta oikeassa tässä. Kaikki kuitenkin ajallaan. En nyt heti ehdi kaikkea tänne kirjoittaa. Ilman muuta pitää olla fiksuutta, johon toinen kiinnostuu.
Tuossa on vähän ajatuksia.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15142575/darkfear-puhuu-asiat-niinkuin-ne-on#comment-92465652
Puhun tuossa tuosta elokuva ja kirjallisuus harrastuksesta, joka ei valitettavasti enää tuota "onnellisuutta". Tämä voisi kuitenkin olla yksi muoto esimerkiksi fiksuuden näyttämiseen.
Tuo vaan tuntuu niin turhauttavalta, kun en oikeen keksisi mitään sanottavaa joistain tämän päivän elokuvista. Ainakin näin koen. Jos menisin treffeille naisen kanssa elokuviin, saattaisi olla, että en osais oikeen mitään jutella. Ainakin tämä vaatis työtä - pitäis olla valtavan hyvin perillä uusista elokuvista.Sanoin edellisessä viestissä: "Olet kyllä ilman muuta oikeassa tässä. Kaikki kuitenkin ajallaan. En nyt heti ehdi kaikkea tänne kirjoittaa."
Täytyy tarkentaa se, että voin kyllä ilman muuta harkita asiaa, että tulen kirjoittaa joskus tulevaisuudessa täällä suomi24 sivulla jostain muustakin aiheesta kuin vain pelkästä sinkut aiheesta. Näin toki nimimerkki viisailija tulet tietää, onko minussa muutakin fiksuutta. Nyt kun ehdin jo mainita elokuvat, oletko nimimerkki viisailija expertti elokuva tietämyksessä? Tunnetko esimerkiksi kaikki uusimmat elokuvat? Oikeastaan tärkeämpi kysymys: oletko perusteellisesti sisäistänyt osan uusimmista elokuvista? Jos todella pystyy sisäistää perusteellisesti ainakin osan uusimmista elokuvista, voidaan alkaa jo puhumaan jonkinlaisesta fiksuudesta. Vielä parempi, jos on ehtinyt lukee osan kirjoista, joiden pohjalta uusimmat elokuvat on tehty.
- Naiskauneusexpertti
Tärkein asia hyväksyä on, että se nuori nainen on usein muutaman vuoden kuluttua ylipainoinen ja rupsahtanut.
Entäs tämä, kun jotkut miehet kiinnostuu 25 vuotiaana itseään selvästi vanhemmista naisista, kuten itsekin olisin voinut tuossa iässä. Ongelma vaan oli, ettei kukaan kiinnostunut minusta.
Ok, kyllä edelleenkin myönnän, että välillä toki kiinnostunkin itseä vanhemmista naisista. Onko paremmat mahdollisuudet silloin kestävään suhteeseen, jos nuorten naisten kohdalla on tämä rupsahtaminen ja ylipaino hyvin pian edessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1634153Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372473- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840