Miesten kaksinaismoralistinen asenne

ncmsan

Hieman ihmettelen, että monet miehet paheksuvat naisia, jotka harrastavat irtosuhteita ja pettävät kumppaniaan, mutta samalla ihailevat yli kaiken miestä, joka käyttäytyy samoin. Samoin ihaillaan vanhempia miehiä, jotka vaihtavat vaimonsa nuorempaan ja heitä pidetään kovina karjuina. Hylättyä vanhaa vaimoa kohtaan ei tunneta mitään myötätuntoa. Mutta miehethän ampuvat itseään jalkaan tuollaisella tekopyhällä asenteella. Hyväksymällä miehelle moraalittoman ja epäempaattisen käytöksen he suorastaan ruokkivat näiden miesten käytöstä, koska miehillehän on tärkeää päteä muiden miesten silmissä ja jos he pätevät esim. naissankareina, niin he myös käyttäytyvät niin.

Mitä enemmän näitä naistenmiehiä ja vaimonvaihtajia miesporukoissa ihaillaan ja kannustetaan, sitä enemmän heitä syntyy ja sitä enemmän syntyy myös naisettomia miehiä, koska jotkut pyörittävät useita naisia ja samalla syntyy niitä petettyjä aisankannattajia. Mutta naisettomat ja petetyt miehet syyttävät silloin naisia, eivätkä miehiä, jotka keräävät (usein valehtelemalla ja soopaa puhumalla) itselleen haaremeita eivätkä välitä vähääkään, vaikka moni mies jäisi heidän vuokseen ilman naista tai tulisi petetyksi. Tiedostan, että naiset ovat osasyyllisiä tilanteeseen ja myös heidän tulisi tarkistaa omia asenteitaan, mutta niin pitäisi miestenkin. Syyttämällä vastakkaista sukupuolta kaikesta ei päästä puusta pitkään. Koskee sekä miehiä että naisia.

39

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Sellaisia ne BonoBot ja NarsuMarsustelijat on.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;P

• mnvvjkjgghjhghuh

Jostain paskaviihteestä tullut tuollainen mielikuva. Eivät miehet, korkeintaan pillua saamattomat ätmit, toisiaan arvosta siitä että joku baarista on eukon raahannut mukaansa. Tai muut taputtele selkään jos joku käy pettämässä eukkoaan. Jos jollain on jokin tosi helmi tapaus, mitä nuo panot harvemmin ovat, voi joku olla vähän kateellinen.

• .. Noh, Tuo ei pidä kyllä paikkansa.. Se riippuu ihan Yksilöstä ja Porukasta, miten nämä asiat itse kullakin menee.. Kyllä noita Persestelijöitä riittää Molemmissa SukuPuolissa ja joka YhteiskuntaLuokassa/Porukassa Yllin`Kyllin.. ;P

• Millään paheksumisella, ihailulla, kaksinaismoralismilla, tekopyhyydellä, hyväksymisellä, kannustamisella tai syyttämisellä ei ole yksinkertaisesti mitään tekemistä kenenkään henkilökohtaisen elämän kanssa. Vain niillä valinnoilla on merkitystä, jotka vievät omaa elämää haluttuun suuntaan. Kukaan ei siis ammu itseään jalkaan.

• 12121212121212

Asia ei ole monimutkainen.

Miehet päättävät millaisia ominaisuuksia arvostavat naisessa.
      Naiset päättävät millaisia ominaisuuksia arvostavat miehessä.

Naiset arvostavat kokemuksen tuomaa rentoutta, itsevarmuutta ja määrätietoisuutta. Miehet kokemattomuuden tuomaa viattomuutta ja romanttisuutta.

Samoin on selvää että ihmiset tyypillisesti arvostavat sellaisia asioita joiden saavuttaminen on vaativaa. Naistenmiestä arvostetaan koska tullakseen naistenmieheksi on omattava paljon naisia sytyttäviä piirteitä, ja toiset miehet - hyvästä syystä - haluavat oppia naistenmieheltä. Tullakseen lutkaksi ei tarvitse kuin avata jalkansa; lähes nainen kuin nainen saa seksiä todella helposti, myös komeilta miehiltä.

Autiomaassa arvostetaan sateentekijää, pimeässä ja kylmässä sitä joka osaa tehdä tulen.

Koko asialla ei ole mitään tekemistä kaksinaismoralismin kanssa. Se että naiset arvostavat kokeneita miehiä, ei velvoita miehiä arvostamaan kokeneita naisia.

• 12121212121212

Lisäisin myös etteivät miehet oikeasti arvosta naistenmiehiä, ainakaan sillä tavalla jonka ap kuvasi.

Näiden miesten osaamista ja naismenestystä ihaillaan, mutta ei sitä että he pettävät ja kaatavat naisia liukuhihnalta. Usein kyse on käytännöllisyydestä, ns. AMOG-tilanteesta. On järkevämpää hyväksyä alfan asema ja ottaa opiksi kuin menettää loputkin mahdollisuutensa arvostelemalla miestä jota naiset pitävät ihanana, kivana ja jumalaisena.

• silhuette

pelimiehet arvostavat helppoja naisia ja pelinaiset arvostavat helppoja miehiä. yksiavioiset arvistavat toista yksiavioista, sittenkin kun on tehty virhe ja erehdytty joskus luottamaan pelimieheen tai pelinaiseen. virhe on virhe, virhe ei kerro yksilön moraalista, se kertoo erehtyväisyydestä :)

• näinseon-
        silhuette kirjoitti:

pelimiehet arvostavat helppoja naisia ja pelinaiset arvostavat helppoja miehiä. yksiavioiset arvistavat toista yksiavioista, sittenkin kun on tehty virhe ja erehdytty joskus luottamaan pelimieheen tai pelinaiseen. virhe on virhe, virhe ei kerro yksilön moraalista, se kertoo erehtyväisyydestä :)

Yksi kerta on virhe, 2 tai kolme kertaa hölmöyttä ja siitä eteenpäin jotain muuta.

• Naisasialooser11
        silhuette kirjoitti:

Hahaha!! Pelimiehet eivät todellakaan arvosta lutkia, ihan tyhmäkö olet?! Pelimieskin rauhoituttuaan ottaa vaimoksi kunnollisen naisen ja pelinaisia taas ei ole olemassakaan ja kaikki miehet ovat"helppoja"koska mies saa ja nainen antaa.

Ja jos olet erimieltä pelinais-asiasta niin kerrtoko minulle mitä "pelaamista" ja pelinaistaitoja pillun jakaminen vaatii? Vaatiiko naiselta kovaakin opettelua, että saa helpon pillun kelpaamaan miehille.

• "Hieman ihmettelen, että monet miehet paheksuvat naisia, jotka harrastavat irtosuhteita ja pettävät kumppaniaan, mutta samalla ihailevat yli kaiken miestä, joka käyttäytyy samoin. "

Tjaa, missähän tuo oikien niin kuin sitten ilmenee? oikeassa elämässä? täällä palstalla? Kas kummaa kun itse ainakin olen pahkesunut täällä mm. sen sankarin käytöstä joka jätti raskaana olevan vaimonsa, touko-puokon naisevaihtoa, jännämiesten tekemisiä jne. mutten oikein muista missä olisin ylistänyt jotain jännää että siinäpä vasta hieno mies? sellaista olen toki saattanut mainita että naisia näyttää riittävän, se ei ole ihailua vaan toteamus ja kertoo juurikin naisten harjoittamasta sellaisten miesten arvostuksesta. Jos ei naiset olisi sellaisia kuin ovat ei olisi pelimiehiä, niin se vaan menee eikä niiden suosio koskaan perustu miesten tekemisiin vaan naisten, mistä tulisi siis parannuksen lähteä?

• kysyy

Millaisia naisten pitäisi olla ettei olisi pelimiehiä?

• 12121212121212
        kysyy kirjoitti:

Millaisia naisten pitäisi olla ettei olisi pelimiehiä?

Sellaisia jotka eivät syty taidolla suoritetuista (laajaan kokemukseen viittaavista) pelimiesrutiineista käsivarsikosketteluineen ja korvaanhörisemisineen, vaan rehellisestä tutustumisesta johon ei kuulu soidinmenoleikit.

Sellaisia jotka syttyvät herrasmiesmäisyyttä ja luotettavuutta osoittavista miehistä enemmän kuin laidasta laitaan-jännätunnetta tarjoavista playereistä.

Sellaisia joiden mielestä ujous, jännittäminen ja epävarmuus ovat aivan ok tai jopa parempia kuin 100% rento naisen vieminen.

Tai yksinkertaisemmin, naisia jotka eivät lähde pelimiesten matkaan.

• mansikkakakkua
        12121212121212 kirjoitti:

Sellaisia jotka eivät syty taidolla suoritetuista (laajaan kokemukseen viittaavista) pelimiesrutiineista käsivarsikosketteluineen ja korvaanhörisemisineen, vaan rehellisestä tutustumisesta johon ei kuulu soidinmenoleikit.

Sellaisia jotka syttyvät herrasmiesmäisyyttä ja luotettavuutta osoittavista miehistä enemmän kuin laidasta laitaan-jännätunnetta tarjoavista playereistä.

Sellaisia joiden mielestä ujous, jännittäminen ja epävarmuus ovat aivan ok tai jopa parempia kuin 100% rento naisen vieminen.

Valitettavasti me naisetkaan emme omaa sitä taitoa välttää parisuhteen karikoita. Sen taidon oppii kyllä kokemuksen kautta, valitettavasti... kun on ensin ajanut karille ja kolhinut itsensä veresnahalle. Kyllä kipu opettaa, joskus ehkä liiankin araksi, jotkut luopuu kokonaan kisasta.

Eikä kaikista tunnevammaisista edes mitenkään huomaa aluksi sitä narsismia esimerkiksi, ennen kuin on tutustunut siihen henkilöön tosissaan. Siksi mä pidän vähemmän kiirettä solmia mitään vakavampaa suhdetta... noita epäonnistuneita on jo tarpeeksi monta takana.

Pakko mennä nukkumaan, kun työtkin on lopulta tehty... saa palstailukin loppua tähän;
        Hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti!

• eikysyenää

Eli naiset vastaa niin miesten kuin omistakin tekemisistään.
        Edelleen on yksinkertaisin pysytellä sinkkuna ja erossa miehistä. En jaksa vastata kun omasta elämästä.
        Miehet voi jatkaa kohelluksiaan ja viskata syyt minne haluaa. Itse olen ulkona niistä joka tapauksessa.

• 12121212121212
        mansikkakakkua kirjoitti:

Valitettavasti me naisetkaan emme omaa sitä taitoa välttää parisuhteen karikoita. Sen taidon oppii kyllä kokemuksen kautta, valitettavasti... kun on ensin ajanut karille ja kolhinut itsensä veresnahalle. Kyllä kipu opettaa, joskus ehkä liiankin araksi, jotkut luopuu kokonaan kisasta.

Eikä kaikista tunnevammaisista edes mitenkään huomaa aluksi sitä narsismia esimerkiksi, ennen kuin on tutustunut siihen henkilöön tosissaan. Siksi mä pidän vähemmän kiirettä solmia mitään vakavampaa suhdetta... noita epäonnistuneita on jo tarpeeksi monta takana.

Pakko mennä nukkumaan, kun työtkin on lopulta tehty... saa palstailukin loppua tähän;
        Hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti!

On yksi asia joka miehen tulee ymmärtää.

Mitä nainen sanoo on:

"Ihastuin mieheen koska en tiennyt tämän olevan pelimies"

Mitä oikeasti tapahtui:

Nainen ihastui mieheen KOSKA tämä oli pelimies.

Juuri se narsismin rajoilla liikkuva itsensä rakastaminen, röyhkeyden rajoilla liikkuva itsevarmuus ja MeToo-päivitystä lähentelevä seksuaalinen vietteleminen oli mikä kostutti naisen pikkarit. Nainen rakastuu käytökseen joka vihjaa miehen olevan pelimies, mutta sitten toivoo ettei mies olisi pelimies.

Lopputuloksen tiedämmekin jo.

• mansikkakakkua

On yksi asia joka miehen tulee ymmärtää.

Mitä nainen sanoo on:

"Ihastuin mieheen koska en tiennyt tämän olevan pelimies"

Mitä oikeasti tapahtui:

Nainen ihastui mieheen KOSKA tämä oli pelimies.

Juuri se narsismin rajoilla liikkuva itsensä rakastaminen, röyhkeyden rajoilla liikkuva itsevarmuus ja MeToo-päivitystä lähentelevä seksuaalinen vietteleminen oli mikä kostutti naisen pikkarit. Nainen rakastuu käytökseen joka vihjaa miehen olevan pelimies, mutta sitten toivoo ettei mies olisi pelimies.

Lopputuloksen tiedämmekin jo.

"On yksi asia joka miehen tulee ymmärtää. "
        -Ihan vaan tiedoksesi; kyllä muutkin miehet... kuin ainoastaan pelimiehet, saavat naisen kiinnostumaan itsetään ja aloittavat seurustelun... parisuhteenkin. Valitettavasti kaikki suhteet eivät kestä loppuikää... niin vaan käy, syystä tai toisesta. Ensimmäisen suhteeni loppumisen syyn voin ihan puhtaasti myöntää olleeni minä... ja mun pentumaisuuteni.

Raha kasvoi kukkarossa... sen kun vain kaivoi sieltä esiin, sisalabim! Olin lelli kakara; Bimbo!

Kyllä maailma lopulta opettaa... vaikka en mä ole rahallisesti koskaan ihan puillapaljailla ollut, täysin turvattomana... ovet kotiin ovat aina olleet avoinna. Mutt nöyryyttä sekin vaati mennä takaisin kun itsekseen en pärjännytkään, en rahallisesti enkä henkisesti... koska mulla täytyi olla joku johon nojata, heikkona hetkenä. Ja toisen suhteeni loppuessa... mä olin orpo piruparka!

Pikkukakkonen yks asia;... sinä ett ole ymmärtänyt MeToo-päivityksestäkään yhtään mitään valitettavasti... voi voi!
        Päivä kerrallaan... ymmärrys kasvaa, kyllä se siitä.

• 12121212121212
        mansikkakakkua kirjoitti:

"On yksi asia joka miehen tulee ymmärtää. "
        -Ihan vaan tiedoksesi; kyllä muutkin miehet... kuin ainoastaan pelimiehet, saavat naisen kiinnostumaan itsetään ja aloittavat seurustelun... parisuhteenkin. Valitettavasti kaikki suhteet eivät kestä loppuikää... niin vaan käy, syystä tai toisesta. Ensimmäisen suhteeni loppumisen syyn voin ihan puhtaasti myöntää olleeni minä... ja mun pentumaisuuteni.

Raha kasvoi kukkarossa... sen kun vain kaivoi sieltä esiin, sisalabim! Olin lelli kakara; Bimbo!

Kyllä maailma lopulta opettaa... vaikka en mä ole rahallisesti koskaan ihan puillapaljailla ollut, täysin turvattomana... ovet kotiin ovat aina olleet avoinna. Mutt nöyryyttä sekin vaati mennä takaisin kun itsekseen en pärjännytkään, en rahallisesti enkä henkisesti... koska mulla täytyi olla joku johon nojata, heikkona hetkenä. Ja toisen suhteeni loppuessa... mä olin orpo piruparka!

Pikkukakkonen yks asia;... sinä ett ole ymmärtänyt MeToo-päivityksestäkään yhtään mitään valitettavasti... voi voi!
        Päivä kerrallaan... ymmärrys kasvaa, kyllä se siitä.

Niinhän se on. Itsenäinen ja vahva moderni nainen tarvitsee rinnalleen isomman, pidemmän, vahvemman, kyvykkäämmän ja menestyvämmän miehen jota tuijotella ylöspäin ja jonka leveää rintakehää vasten turvautua kun se itsenäisyys ja vahvuus olikin liian vaikeaa.

Pitäisiköhän noista virheistä kirjoittaa opaskirja joka jaettaisiin koulussa tytöille kun he täyttävät 14v?

Siinä voisi olla listattuna naisen elämänvaiheet kuten minä olen ne palstalla kuvannut. Kun tyttö sitten ihastuu cooliin jo kahta tyttöä pyörittävään prätkäpoikaan tai itsevarmaan viejäpelimieheen, hän voi katsoa sivuilta 5 ja 27 miten virheet voi välttää?

Itse en usko että siitäkään olisi hyötyä, sama alfa-beta-malli seuraisi joka tapauksessa. Ensin cool prätkäpoika, sitten viejäpelimies, 28-vuotiaana kunnollinen Ikea-työkalupakkimies ja 40-vuotiaana ihana keveys ilman miestä.

• mansikkakakkua

Niinhän se on. Itsenäinen ja vahva moderni nainen tarvitsee rinnalleen isomman, pidemmän, vahvemman, kyvykkäämmän ja menestyvämmän miehen jota tuijotella ylöspäin ja jonka leveää rintakehää vasten turvautua kun se itsenäisyys ja vahvuus olikin liian vaikeaa.

Pitäisiköhän noista virheistä kirjoittaa opaskirja joka jaettaisiin koulussa tytöille kun he täyttävät 14v?

Siinä voisi olla listattuna naisen elämänvaiheet kuten minä olen ne palstalla kuvannut. Kun tyttö sitten ihastuu cooliin jo kahta tyttöä pyörittävään prätkäpoikaan tai itsevarmaan viejäpelimieheen, hän voi katsoa sivuilta 5 ja 27 miten virheet voi välttää?

Itse en usko että siitäkään olisi hyötyä, sama alfa-beta-malli seuraisi joka tapauksessa. Ensin cool prätkäpoika, sitten viejäpelimies, 28-vuotiaana kunnollinen Ikea-työkalupakkimies ja 40-vuotiaana ihana keveys ilman miestä.

Niin just! Ja tietenkin... kyllä sä paremmin mun mielenliikkeeni tiedät.
        Tekisit jotain tuolle androfobiallesi... se ei muuksi muutu, jos aina syytät jotain saamarin pelimiesteoriaa... Ihmisillä on erilaisia pelkotiloja ... moni keksii niille syitä, kuka mistäkin.

Ajan hukkaa on meidän edes yrittää keskustella jostain asiasta. Aina törmätään samaan asiaan.
        Viimeisen kerran; ainoastaan tämä viimeisin sulhanen, jonka kanssa seurustelin ja meillä oli intiimi suhdekin... saattaa kuulua jotenkin kategoriaan pelimies!
        Noista kolmesta ensimmäisestä ett pelimiestä saa tekemälläkään, vaikka nekin suhteet päättyivät. Ja ainoastaan ensimmäistä suhteesta joka päättyi... mä otan eron syyt niskoilleni.

Tämä itsenäinen ja vahva moderni nainen tarvitsee nyt hetken hiljaisuutta ja työrauhan... muuten menee taas pitkälle yöhön. Olis pieniä matemaattisia tehtävi ratkaistavana...
        Illanjatkoja sulle... ja sun pelimiehillesi... pidäpä niistä hyvää huolta, etteivät karkaa sulta. ;)

• elämätön.elämä

Trendi on se, että seksuaalisuudesta pitää ja saa nauttia, kunhan ei loukkaa muita.

Haluaisin nähdä seksuaaliterapeutin, joka väittää muuta.

Älä nyt näistä välitä.. Kun seksiin on mahdollisuus ainoastaan maksamalla, aiheuttaa se tämän tyyppistä käytöstä. Halutaan kateellisina estää kaikki mahdollinen muiltakin.

95% miehistä ei ajattele, kuten täällä ajatellaan.

• Buhahaha

Miten ätmi voi nauttia seksuaalisuudesta?

• 666darkrange

Emmä tiedä, mitä väliä? Olin aiemmin pahoillani, kun en ollu naisten suosiossa. Nyt 30v en enää välitä. Muutamia kertoja olen yhen naisen kaa ollu sängyssä vuosia sitten. Se riitti et sai jonkunlaisen kuvan seksistä.

Jouduin muuttamaan itsessäni kaiken seksin saamiseksi, sitten koin valaistumisen: antaa helvetti olla. Elän nyt riittävän tyydyttävää elämää yksin, muutama naispuolinen juttukaveri facessa.

Jumala tuomitsee lopulta seksihurjastelijat, en minä. Raamatussa jopa lukee että Jumalalle mieluisat välttää joutumasta naisen ansaan, johon syntiset miehet joutuvat. Nainen on katkerampi kuin kuolema.

• tavisnainenn

En minäkään ole miesten suosiossa. Liian tavallinen komeille ja statuksekkaille ja liian tavallinen tavallisille.

• Tsikailllaaan

Heh. Eikös irtosuhteet ja pettäminen kuulu juurikin petollisille yksilöille ja ole näin luonteenomaista, vaistot vie???? Ne joita ei kamarihommat taasen kiinnosta, eivät tähän tutkaan osu. Aina kun kuulen miehet sitä ja miehet tätä, on yleensä kysymys jonkun sekopäämuijan yrityksistä projisoida ja moralisoida ja kontrolloida ja hyväksyttää omat heikkoutensa toisilla.
      Miksi petät ? Jne. Ihminen on vapaa eläin. Kukin tekee tavallaan. Ne jotka pettää puolisoitaan saavat pian lähtöpassit taikka sitten pelleilevät jännämiehinä maailmantappiin. Kyse on luonteesta. Jos jollakin on luonnehäiriö ja tavat persiistä, ei vanha koira uusille tavoille opi. Naisia riittää ja tulee olemaan. Jos kuvittelet saavasi petturin katumaan ja muuttamaan tapojaan, niin mieti kauanko on mennyt tässä petturuudessa aikaa? Ja korjaako lupaukset uskollisuudesta sen? Eipä niin. Vaihda toiseen. ja lopeta toi lässytys että kaikki miehet ovat tommosia. Ei se sinun paskiainen on sellainen ja varmaan juuri siitä syystä sen sian kanssa pelehditkin. Ongelma on siis sinun! ^^
      röhröh

• hienoahienoa

Problem - Reaction - Solution. Naiset huorittelevat toisia naisia, jotka panevat heitä itseään enemmän. Kaksinaismoralistisesti kuitenkin haluaisivat itse saada niitä samoja pelimiehiä kuin ne "lutkat". - Sana kiertää keneltä naiselta saa helposti. Miehet panevat helppoja ja täten ne toiset jäävät katkerina ilman. - Ilman jäävät naiset ryhtyvät feminatseiksi ja kääntävät kaiken ihan väärin päin ollakseen mukamas moraalisesti korkeammalla. Väittävät miesten huorittelevan helppoja naisia ja ihailevan pelimiehiä, vaikka nämä feminatsit itse tekevät niin. Sitten koittavat demonisoida kaikki miehet, jotteivät miehet enää uskaltaisi panna niitä helppoja naisia.

• poikkeuss

En huorittele toisia naisia paitsi palstan miesten äitejä. Hehän on huoria myös poikiensa mielestä.

• nautinsillointällöin

Voi pojat opetelkaa nämä jutut oikein. Pitää osata jotta voi ja kykenee nauttimaan. Ikäväkseni se menee siinä vaiheessa kun alkaa tulla muutakin tunteita eikä osaa leikkiä enempää. Silloinkin pitää osata hoitaa se hitaasti pois ilman suurempia tunne kuohuja. Toki kaikkea ei voi kertoa mutta kun osaa manipuloida oikein voi nauttia sen minkä saa toiselta. Kun viimein ymmärtää että halusin vain nauttia pitää silloin huolehtia ettei se muuta ollutkaan. Sinisilmäinen voi uskoa omat leikkimisen taidon huonosti. Aina löytyy uusi joten en sure tai itke perään. Se kuka tässä tuomitaan voitte kuvitella. Onko se oikein no ei mutta kuuluuko se muille? Ei vaan nautin sen mitä saan ja on tarjonta. Kun ikäväksi menee on osattava hoitaa pois ilman suurempia traamoja. Kasinaismoralistista toki voi olla mutta eikö se kuka leikkiin ryhtyy tietäen ole silloin omat moraaliset syyt tehnyt? Tarviiko ketään tuomita?

• Tindermies

Naisten ei ole pakko antaa pillua komeille miehille. Ihan oma vikanne kun teette miehistä pelimiehiä.

• kauniitahanmiestahtoo

Pitää jättää antamatta vaan sen takia jos mies on komea?
        Mies varmaan jättää kauniin naisen väliin ihan sen takia kun nainen on kaunis?

• atm--

Pettämisestä pitäisi säätää kunnon rangaistus kuten jossain saudi arabiassa.

• Meillä miehillä rupeaa vaan silmät kiilumaan ja kuola valumaan kun kuullaan että joku eukko on helppo pano. :D
      Ei vaan haluta parisuhdetta kyläpyörän kanssa.

Naiset ne pääasiassa harrastaa sitä toisten naisten lutkittelua ja yleistä mollaamista.

• JokainenLajinsaMukaan

Höpsistä. En luottamusseksuaalina lainkaan ihaile pelimiehiä. Irtosuhteen ja prostituution välinen ero taas on pienin käytössä oleva rahayksikökkö, eli Suomessa 5 senttiä. Jos kykenet irtosuhteeseen, kykenet myös myymään itseäsi 5 sentistä.

En kuitenkaan ala moralisoimaan, vaan ihmiset ovat psyykkisiltään ominaisuuksiltaan eri lajia, vaikka fyysisesti näytämmekin samankaltaisilta. Jokainen voi elää oman lajinsa mukaan kunhan ei vahingoita muita. Minä olen erityisherkkä, joka kokee myös myötätuntokipua. Aivoni ja hermojärjestelmäni ovat piuhoittuneet niin, ettei lajini käyttäytymiseen kuulu irtosuhteilu. Tarvitsen syvemmän henkisen luottamuksen intiimiin suhteeseen kuin vain genitaalien yhteensopivuuden.

Olen siten kiinnostunut vain omasta "sielulajistani", vaikka sitten olisin lajini viimeinen. Minun asiani ei ole tuomita millaista seksiä ja kenen kanssa örkit sitä harrastavat tai veloittavatko he siitä 5 senttiä vai eivät.

• Teknodonna

Mjoo

Pienin käytettävissä oleva kolikko on 1 centti. Myös kakkosia on liikkeellä.

(Hihitystä)

• JosNytSaivarrellaan

Olen tietoinen 1 sentin kolikosta, mutta Suomessa 1 sentti pyöristetään nollaan.

"Suomessa noudatetaan pyöristyssääntöä, jonka mukaan maksettava summa pyöristetään lähimpään viiteen senttiin. Pyöristyssäännön vuoksi 1 ja 2 sentin kolikot eivät ole laajassa käytössä Suomessa. Nämä pikkusentit ovat Suomessakin virallisia maksuvälineitä, mutta kaupan ei tarvitse ottaa niitä vastaan, jos se ilmoittaa siitä erikseen. Pyöristys perustuu vuonna 2000 säädettyyn lakiin; Suomi poikkeaa tässä suhteessa muista euromaista. Joissakin muissa euromaissa pyöristyssääntöjä on otettu käyttöön sopimuspohjaisesti"

• Teknodonna
        JosNytSaivarrellaan kirjoitti:

Olen tietoinen 1 sentin kolikosta, mutta Suomessa 1 sentti pyöristetään nollaan.

"Suomessa noudatetaan pyöristyssääntöä, jonka mukaan maksettava summa pyöristetään lähimpään viiteen senttiin. Pyöristyssäännön vuoksi 1 ja 2 sentin kolikot eivät ole laajassa käytössä Suomessa. Nämä pikkusentit ovat Suomessakin virallisia maksuvälineitä, mutta kaupan ei tarvitse ottaa niitä vastaan, jos se ilmoittaa siitä erikseen. Pyöristys perustuu vuonna 2000 säädettyyn lakiin; Suomi poikkeaa tässä suhteessa muista euromaista. Joissakin muissa euromaissa pyöristyssääntöjä on otettu käyttöön sopimuspohjaisesti"

Mjoo

Sinänsä ihan järkevää, sillä nämä kyseiset kolikot ovat pelkkää ajan ja rahan hukkaa. Itselläni ei ole järin suuret kädet tai niissä nakit, mutta silti näiden rahojen käsittely on yhtä työtä ja tuskaa.

(Naurua)

• Teknodonna

Mjaa

En tunne yhtään tapausta, jossa oltaisiin tietoisesti "vaihdettu" nuorempaan mitään. Autoja vaihdetaan nuorempiin, mutta ei ihmisiä.

Höpömaailmaa.

(Naurua)

• Teknodonna

Mitä taas tulee Teknodonnan seksuaaliseen referenssiin, niin minusta lähtökohtaisesti tulisi kunnioittaa ihmisen omaa harkintakykyä.

Tietysti tällaiseen harva pystyy.

(Hihitystä)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3047
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      77
      2704
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      176
      2363
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2125
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1466
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1393
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1386
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1269
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10