-Minusta tuli vegaani koska en halua tukea esimerkiksi eläin kokeita sillä en ymmärrä miksi eläimiä pitää tappaa ja kiduttaa sen takia että me saadaan joku meikki tai jokin muu tuote kun niitä voi tehdä ilman eläinkokeitakin. Eläimilläkin on tunteet ja ne tuntevat sen kivun kun niillä testataan meikkejä ja kerran minulle joku tuli väittämään että eläimillä ei ole tunteita mutta kyllä niilläkin on niin kuin ihmiselläkin. Haluisitko sinä että sinun lemmikkiäsi kidutettaisi sen takia että saisit jonkun meikin tai muun tuoteen kun kuitenkin on paljon tuotteita joita ei ole testattu eläimillä. Lihaa enkä mitään eläinperäisiä tuotteita syö koska minä en itse halua koska minusta on väärin että eläin tapetaan minulle ruuaksi. Minulla ei myöskään ole mitään sekasyöjiä vastaan koska jokinen saa syödä mitä haluaa mutta itse olen vegaani koska minulla on paljonparempi olla kun olen vegaani.
minusta tuli vegaani!
2
1211
Vastaukset
- KaikkiMaistuu
Tuskin ne sinun tai minun lemmikkejä kiduttavat - söit lihaa tai et. Eläinkokeet eivät ole lihansyönnistä kiinni - suurin osa eläinkokeista tehdään kosmetiikan ja lääketeollisuuden toimesta.
Eli luovu kosmetiikasta ja lääkkeistä se on eläimille hyvä teko.
Jokainen tavallaan, ja minä monella tavalla ilman ulkopuolisten asettamia rajoituksia. - wsfwff
Mun on myös parempi olla vegaanina. Mun mielestä on myös väärin et siitä ei myöskään saisi puhua, et elintarvikeyhtiöt ja lääkeyhtiöt rahastaa ihmisiä! Ihmisten pitäisi pumpata itseensä lihaa ja maitoa aiheuttamaan jatkuvaa tulehdustilaa, syövän syntymistä ja sydän ja verisuonitauteja. Puhutaan kyllä paljon kalsiumista ja proteiineista vaikka samaan aikaan vanhemmat ihmiset saa sit syödä kalsiumin poistajia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448