minusta tuli vegaani!

vegaanii

-Minusta tuli vegaani koska en halua tukea esimerkiksi eläin kokeita sillä en ymmärrä miksi eläimiä pitää tappaa ja kiduttaa sen takia että me saadaan joku meikki tai jokin muu tuote kun niitä voi tehdä ilman eläinkokeitakin. Eläimilläkin on tunteet ja ne tuntevat sen kivun kun niillä testataan meikkejä ja kerran minulle joku tuli väittämään että eläimillä ei ole tunteita mutta kyllä niilläkin on niin kuin ihmiselläkin. Haluisitko sinä että sinun lemmikkiäsi kidutettaisi sen takia että saisit jonkun meikin tai muun tuoteen kun kuitenkin on paljon tuotteita joita ei ole testattu eläimillä. Lihaa enkä mitään eläinperäisiä tuotteita syö koska minä en itse halua koska minusta on väärin että eläin tapetaan minulle ruuaksi. Minulla ei myöskään ole mitään sekasyöjiä vastaan koska jokinen saa syödä mitä haluaa mutta itse olen vegaani koska minulla on paljonparempi olla kun olen vegaani.

2

1211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaikkiMaistuu

Tuskin ne sinun tai minun lemmikkejä kiduttavat - söit lihaa tai et. Eläinkokeet eivät ole lihansyönnistä kiinni - suurin osa eläinkokeista tehdään kosmetiikan ja lääketeollisuuden toimesta.
      Eli luovu kosmetiikasta ja lääkkeistä se on eläimille hyvä teko.
      Jokainen tavallaan, ja minä monella tavalla ilman ulkopuolisten asettamia rajoituksia.

• wsfwff

Mun on myös parempi olla vegaanina. Mun mielestä on myös väärin et siitä ei myöskään saisi puhua, et elintarvikeyhtiöt ja lääkeyhtiöt rahastaa ihmisiä! Ihmisten pitäisi pumpata itseensä lihaa ja maitoa aiheuttamaan jatkuvaa tulehdustilaa, syövän syntymistä ja sydän ja verisuonitauteja. Puhutaan kyllä paljon kalsiumista ja proteiineista vaikka samaan aikaan vanhemmat ihmiset saa sit syödä kalsiumin poistajia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe