Käytättekö talouspyyhkeitä? Minä käytän aika paljonkin, kun en kangaspyyhkeitä käsien kuivaamiseen käytä ollenkaan
Talouspyyhe
39
412
Vastaukset
- lihavihatipunen
Käytän kotona talouspaperia. Mutta en käsien kuivaamiseen. Muuten pyyhin ja kuivaan sillä kaikkea.
- lihavihatipunen
Dissident kirjoitti:
Mitäs idättelet talouspaperissa?
Varmaan omia siemeniään :-D
lihavihatipunen kirjoitti:
Ui vitsi! Pitäiskö testata itekin?
Ääh...ei lisää elareita enää yhtään...lihavihatipunen kirjoitti:
Ei kun jyviä. Itää pirun nopeasti, kun jyvät laittaa muutamaan kertaan taitellun talouspaperin sisään, ja kastelee lämpimällä vedellä
Ja sinä laitat paistinpannulle omia läskejäsi tirisemään?
- lihavihatipunen
super-atm kirjoitti:
Ja sinä laitat paistinpannulle omia läskejäsi tirisemään?
Sanoinko sulle jotain? Tuo oli ihan huumorilla heitetty Pujottelijalle, että älä tuu pilaamaan tunnelmaa.
- lihavihatipunen
pujotteIija kirjoitti:
Ei kun jyviä. Itää pirun nopeasti, kun jyvät laittaa muutamaan kertaan taitellun talouspaperin sisään, ja kastelee lämpimällä vedellä
Mulla on hämärä muistikuva, että olisin joskus idättänyt noin kissoille jotain ruohoa...silloin kun mulla oli kissoja.
Sanoinko sulle jotain? Tuo oli ihan huumorilla heitetty Pujottelijalle, että älä tuu pilaamaan tunnelmaa.
"Sanoinko sulle jotain?"
Etkö itse tajua oletko sanonut vai et kun pitää kysyä?
"Tuo oli ihan huumorilla heitetty Pujottelijalle, että älä tuu pilaamaan tunnelmaa."
Sinä ehdit jo pilata tunnelman nyt ja monta kertaa aikaisemminkin.
No on mulla pyyhkeitä. Käsille ja astioille. Sitten on tiskirätti ja talouspaperiakin. Koko repertuaari...tiedä mitä joutuu pyyhkimään.
pujotteIija kirjoitti:
Astioita en pyyhi ollenkaan
No mullakin astianpesukone. Se kuivaa kyllä, mutta teflonpintaiset astiat pesen käsin ja pakko kuivata, kun ei ole kuivaushyllyä. Siks yksittäiset kuivaan pyyhkeellä. Käsille oma. Sitten pinnat pyyhin tiskirätillä. Oon ostanut sinin rullassa olevaa. Se on hyvä. Talouspaperia sitten on jos vaikka jotain sellaista loirahtaa, mikä tarttuis liikaa tiskirättiin...esim. musta paistorasva...se pyyhin paprulla ja viskaan roskiin. Tai kokin nenä jos pitää turistaa. Hah...
- kurppaska
Dissident kirjoitti:
No mullakin astianpesukone. Se kuivaa kyllä, mutta teflonpintaiset astiat pesen käsin ja pakko kuivata, kun ei ole kuivaushyllyä. Siks yksittäiset kuivaan pyyhkeellä. Käsille oma. Sitten pinnat pyyhin tiskirätillä. Oon ostanut sinin rullassa olevaa. Se on hyvä. Talouspaperia sitten on jos vaikka jotain sellaista loirahtaa, mikä tarttuis liikaa tiskirättiin...esim. musta paistorasva...se pyyhin paprulla ja viskaan roskiin. Tai kokin nenä jos pitää turistaa. Hah...
Turistaa.. en olekaan kuullut sanaa kun joskus lapsuudessa kun äiti sanoi että turista nenä. Siitä onkin vuosikymmeniä. Voi... tuli ihan nostalginen olo.
kurppaska kirjoitti:
Turistaa.. en olekaan kuullut sanaa kun joskus lapsuudessa kun äiti sanoi että turista nenä. Siitä onkin vuosikymmeniä. Voi... tuli ihan nostalginen olo.
No jostain kummansyystä mä oikeasti turistan. Jos koitan vaisusti niistää, menee vaan korvat tukkoon.
Mutta kyllä munkin mutsi turistamisesta on puhunut...kai tätä savon slangia. Heh..
- pimppi.aivan.märkänä
moni tinderinainen pyyhkii pimppinsä ennen tinderimiehen tai miesten tuloa koska se on märkä ja äkkiä menee rulla jos toinenkin eli talouspyyhkeitä kuluu
- pakkomielle
Kyse oli varmaan muistakin kun tindernaisista ja tindermiehistä.
Mutta tyynyliinaa käytät nenäsi niistämiseen..
Eipä tule paljon talouspaperia osteltua.
Vessapaperi ajaa talouspaperinkin viran tai sitten tiskirätti.
Käsiä en kuivaa vessapaperilla vaan pyyhkeellä.
Aikanaan en ostanut vessapaperiakaan ikäänkuin ekotekona, sitten tuli kuitenkin tilanne jossa vessanviemäri meinasi tukkeentua paikallisesta ilmaisjakelulehdestä niin siirryin wc-paperin käyttäjäksi.No vettähän siinä menis enempi, mutta voishan sitä putsata hanurin pideellä, että pimppuluurilla ja pyyhkeellä.
Aikakausilehdet oli sitä puucee-aikaa enempi. Ne vessat ei hetkeen tukkoon menneet. Heh..
Mulla on aikamoinen läjä erivärisiä luhtan käsi ja kylpypyyhkeitä..
Kaapin täydeltä.
Vaihdan paskaset puhtaisiin..
Nappaan satunnaista roinaa kantoon jos on vaikka alennuksessa.- Teknodonna
Mjaa
Asia ei mulle muuten kuulu, mutta tuo sana talouspyyhe kitisi kurvissa kuin välimallin ratikka. Mä en suoraan sanoen tiennyt, kumpaa tarkoitettiin, paperista talouspaperia vai jotain muuta lähes kulumatonta pyyhemäistä liinaa lenkillä.
Itselläni menee talouspaperia yhtä paljon kuin vessapaperia. Lisäksi servettejä kuluu lähes yhtä paljon kuin kuluu printtipaperia.
((Naurua)pujotteIija kirjoitti:
Eiköhän nuo samaa tarkoita, talouspyyhe ja talouspaperi
No kyllä mä mietin ihan samaa asiaa.. Vessapaperikin on paperia, eikä mitään vessapyyhettä..
Eikös köökös..Wwuwuw kirjoitti:
No kyllä mä mietin ihan samaa asiaa.. Vessapaperikin on paperia, eikä mitään vessapyyhettä..
Eikös köökös..Katrinin käsipaprut taitaa käsipyyhde kauppanimellä. Vaikka paprua ouvatten.
https://toimistotarviketukku.fi/kasipyyhe-katrin-classic-kelt-c-fold-2-2-krs-100-pkt-16-sk?gclid=Cj0KCQiA-ebSBRC8ARIsAGuxJIo-srjaMAnt0IMI7cm5iURKTNvVnxSKpAEfvLPLBbhzo4EL49_6z_IaAjqTEALw_wcBDissident kirjoitti:
Katrinin käsipaprut taitaa käsipyyhde kauppanimellä. Vaikka paprua ouvatten.
https://toimistotarviketukku.fi/kasipyyhe-katrin-classic-kelt-c-fold-2-2-krs-100-pkt-16-sk?gclid=Cj0KCQiA-ebSBRC8ARIsAGuxJIo-srjaMAnt0IMI7cm5iURKTNvVnxSKpAEfvLPLBbhzo4EL49_6z_IaAjqTEALw_wcBSulatejuustokin on nykyään vain tuorejuustoa ja Aamupala-juustot on sulatejuustoa..
Wwuwuw kirjoitti:
Sulatejuustokin on nykyään vain tuorejuustoa ja Aamupala-juustot on sulatejuustoa..
Maitojuomaa...maitokahvijuomaa....näin menee...
Wwuwuw kirjoitti:
Sulatejuustokin on nykyään vain tuorejuustoa ja Aamupala-juustot on sulatejuustoa..
Eiku raejuusto on tuorejuustoa ja... no voi jumalauta! #@#$$##¥
Dissident kirjoitti:
Maitojuomaa...maitokahvijuomaa....näin menee...
Ja voimariinissä ei saa käyttää sanaa voi.
Voivoivoi...Wwuwuw kirjoitti:
Ja voimariinissä ei saa käyttää sanaa voi.
Voivoivoi...Niin... Palomies on palohenkilö ja mikäs siitä haarapääskystä tuli? Kaash... no mitähän nunnat joutuu sanomaan jatkossa toisistaan? Sisarhan on selkeästi nainen... epäilyttävää...sekstistä! Yyyh...
Dissident kirjoitti:
Niin... Palomies on palohenkilö ja mikäs siitä haarapääskystä tuli? Kaash... no mitähän nunnat joutuu sanomaan jatkossa toisistaan? Sisarhan on selkeästi nainen... epäilyttävää...sekstistä! Yyyh...
Palomies taitaa nykyään olla pelastaja, tai joku pelastustyöntekijä. Haarapääsky on edelleen haarapääsky, miksei olis?
Mä olen kyllä sanonut mielipiteeni tähän, että jos sana "mies" on sukupuolineutraali sana, niin sitten on nainenkin, joten noi ammattipäätteet voi vaihteeks korvata nainen päätteisiksi.
Kyllä, myös peränaiset ja lautanaiset. .. Eikä sana "nais" tarkoita mitään, tai sitten yhtä paljon kuin sana "mienen".Wwuwuw kirjoitti:
Palomies taitaa nykyään olla pelastaja, tai joku pelastustyöntekijä. Haarapääsky on edelleen haarapääsky, miksei olis?
Mä olen kyllä sanonut mielipiteeni tähän, että jos sana "mies" on sukupuolineutraali sana, niin sitten on nainenkin, joten noi ammattipäätteet voi vaihteeks korvata nainen päätteisiksi.
Kyllä, myös peränaiset ja lautanaiset. .. Eikä sana "nais" tarkoita mitään, tai sitten yhtä paljon kuin sana "mienen".Eikö tullut vielä uni?
https://www.is.fi/kotimaa/art-20
Sotkin... näytti samalta...nevöhöödkään tälläsestä räpyttäjästä...Dissident kirjoitti:
Eikö tullut vielä uni?
https://www.is.fi/kotimaa/art-20
Sotkin... näytti samalta...nevöhöödkään tälläsestä räpyttäjästä...Kuule, melkein mummeli ( huom. sukupuolineutraali ilmaisu), ei tässä ole vielä edes hampaita ehtiny pestä. Ja tuo linkkikin melkein kiroili.
Wwuwuw kirjoitti:
Kuule, melkein mummeli ( huom. sukupuolineutraali ilmaisu), ei tässä ole vielä edes hampaita ehtiny pestä. Ja tuo linkkikin melkein kiroili.
Niin, että melkein olen nukkumassa.
Wwuwuw kirjoitti:
Niin, että melkein olen nukkumassa.
Hupsu naikkonen olet enivei...
Hupsuttelukamunen...
Joutaahan tuota kohta unille itsekin. Kunhan Stallonen äksönipätkä lopahtaa nelkulta...
- niinpähän
Älä käytä, on kovin epäekologista. Kuluu turhaan suomalaista metsää ja puuta. Käytä kangaspyyhkeitä.
- flowersreally
Mikset käytä kangaspyyhkeitä?
Talouspyyhe -sanasta tulee mieleen ne julkisten tilojen pahanhajuiset paksusta harmaasta paperista taitellut käsipyyhkeet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063761
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2302809
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392366- 351676
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241486Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181335
- 221271