kämäsen pizzerian kohdalla. Nimi on oikein olevinaan hieno ja tyylikäs, sisältäkin kalustus näyttää jopa ravintolamaiselta mutta aina se sama keltainen taulu jossa lueteltu samat tusinapizzat ja samat kebabit ja samat kana-annokset ja samat hampurilaiset. Ja työntekijät sekä omistaja luonnollisesti kurdeja, turkkilaisia tai iranilaisia.
Mikseivät edes yritä tehdä synnyinmaansa ruokia erottuakseen???
Vituttaa ravintola-sanan käyttö jokaisen
2
1003
Vastaukset
- Kulinaristikokki
Ai, no meillä näitä kutsutaankin kebab-pizzerioiksi. :)
Mielestäni Rosso, Amarillo, ABC ym. ketjut eivät saisi käyttää ravintola nimeä. Parempi olisi näille ketjuille kahvila, huoltoasema ruokala tai jos hienostella täytyy buffa, bistro...
Ravintolaruuan pitäisi olla parempaa kuin kotiruoka, mutta niin ei Suomessa ikävä kyllä ole kuin hyvin harvassa paikassa.- murkinaanassuun
Ravintola on paikka, josta saa ravintoa ostettua valmiina ja voi nauttia sen myös paikan päällä - täten jokainen hese, mäkkäri jne... on ravintola.
Väärinhän tämä on varsinaisia ravintoloita kohtaan, mutta näin se menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582717Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3351928- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2071291- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751053