Olen 38-vuotias mies. Olen ollut nyt vegaani jo 3 vuotta. Kunnioitan eläinten oikeuksia ja siksi en syö eläinperäisi tuotteita. En koskaan edes ajattelisi syöväni esimerkiksi porsasta. Minulla on yksi tärkeä kysymys liittyen vegaaniruokaan: Onko häränliha vegaaniruokaa?
Olen vegaani, tarvitsen apua!
16
332
Vastaukset
- Vege
Olen itse 24v naikkonen ja itsekin olen ollut vegaani jo useamman vuoden. Syön häränlihaa aina kun huvittaa, sehän on niin hyvää eikä edes eläimestä!
- HankiOmaAmmuNiinTiedät
Varo kuitenkin huijaavaa myyjää. Liha on todennäköisesti lehmästä, jonkinlaisella todennäköisyydellä miespuolisesta eli sommista. Ja erittäin epätodennäköisesti kuohilaasta.
- typokorjaus.ilmaiseksi
HankiOmaAmmuNiinTiedät kirjoitti:
Varo kuitenkin huijaavaa myyjää. Liha on todennäköisesti lehmästä, jonkinlaisella todennäköisyydellä miespuolisesta eli sommista. Ja erittäin epätodennäköisesti kuohilaasta.
sommi = sonni
- KKK-SS
Häränlihaa on hyvin riidelty aihe vegaanien keskellä ja päätös on subjektiivinen.
- Veganboiii12
Olen 23v opiskelija. Olen ollut vegaani jo 12 vuotta ja olen itsekin pohtinut tälläisiä ongelmia useasti. Kuuluuko vauvojen syönti muuten vegaani ruokavalioon?
- Cap118
Vegaanithan syövät vain kaikkea vihreää, joten kunhan värjäät lihan ennen syöntiä, kaiken pitäisi olla OK
- DaVegan27
Tarkoittaako tämä että jos löydän vihreän tuolin se on vegaani ruokaa
- Kkk-ssa
DaVegan27 kirjoitti:
Tarkoittaako tämä että jos löydän vihreän tuolin se on vegaani ruokaa
Vihreä on vegaanista, muttei aina terveellistä.
- RUOHONLEIKKURI_69
Siis en voi uskoa että otatte veganismin tälläisenä pilkkana!!!! Minä en voisi koskaan kuvitellakaan syöväni viattomien eläinparkojen lihaa!!! Sen takia syön ainoastaan ruohoa
- ajattele.vähän
Syöt viattomien kasviparkojen kudoksia???
- taastäällätrollaillaan
Jaahas
- Vegan_iz_nojoke
Pidätkö veganismua pilkkana vai miksi tuollainen kommentti
- VeganistiKäyVitsistä
Vegan_iz_nojoke kirjoitti:
Pidätkö veganismua pilkkana vai miksi tuollainen kommentti
Kommentti mihin?
Voiko veganismi olla muuta kuin pilkan kohde?
- PannuKuumaksi
Monien mielestä ihminen ei ole eläin vaan ihminen, joten jos koet että ihminen ei ole eläin on ihan hyvä ottaa se ruokalistalle vegaanina vaihtoehtona.
- Mauri.Luhtasaari
Jumala loi ensin ihmisen. Sen jälkeen hän loi lihaa ihmisten suuhun pantavaksi.
- PihvienYstävä
Muista kunnioittaa myös kasvien oikeuksia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708