Nyt Kalle saa Moosen vessassa ainakin sitä MUNAA! Vai keskeytyykö sessio?
Rakkautta ja MUNAA
9
235
Vastaukset
- KunditAsialla
Sessio jatkuu laukeamiseen saakka. Kalle hipsii paikalta pussit tyhjinä.
- jormalleolistöitä
Moosen miesten vessaan vois tulla käymään vähän kauempaakin, kun
siellä meno on aika hottia. Missä paikassa kuvaukset oikein tehdään? Onko se siis joku oikee baari vai mikä? - Ukkojäärä
Niin intresanttia, niin NYKYNORMAALIA että....
Mutta auta armias jos suikkarin olisi tehnyt TYTTÖ,
siitä olisi syntynyt monumentaalinen älinä.
Heterot keskenään, sehän on seksuaakirikos tai vähintään häirintää!- sairastatouhua
nyt riitti , että voi olla sairas sarja, jos nyky nuoret ottaa mallia näistä hinteistä, niin ei tule muita kun sairaita yksilöitä, ja me normaalit perheelliset, maksetaan näidenkin hihhuleiden verot.
- pppppppppppppppppp
höpö höpö, eihän yksi toista poissulje : P
- yäk
Aina väitetään, että homot elää samalla lailla kuin heterot, parisuhteessa ja sillä lailla, ja että rakkautta se on. Ottaako heteronainen satunnaiselta mieheltä suihin kahvilan vessassa? Harvemmin, jollei ole huora.
Homoravintoloissa Usa;ssa on kuulema sellaisia "dark roomeja" homoravintoloissa, jonne voi mennä harrastaan seksiä tapaamansa kumppanin kanssa. Miksi heteroravintoloissa ei ole tällaisia naimahuoneita? Ehkä siksi, että heterot ei harrasta samalla lailla irtoseksiä kuin homot, Tähän tulokseen olen tullut seuraamalla tuttujen homojen ja yhden homosukulaisen käytöstä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502