Mulla on niin sopivia housuja ettei tarvi käyttää
Käytättekö vyötä?
27
795
Vastaukset
- Muotinainenn
Käytän valkoista muotivyötä.
- Beenis-Iso-Kulli
Ei tarvitse kuin vähän beenistä pullistaa, niin housut pysyy ylhäällä.
Silloin kun on tumma puku päällä. Jotenkin on sellainen tunne että
siinä kuuluu olla vaikka ei tarvitsisi.- eiomppuvartalo
Pakko käyttää, vyötärön ja lantion epäsuhta on niin huomattava että muuten ei pysy housut päällä, pelkillä lanteilla siis.
Vain ääriraskaissa nostoissa; lyhyissä mavesarjoissa ja Good Morning -liikkeessä.
- Nicitönnä
Käytän vaatteita, jotka ei vaadi tai kaipaa vöitä. Mä en tykkää vöistä mm.refluksitaudin takia mikään ei saa kuristaa mahaa.
- Nicitönnä
Taino palleatyrä se taitaa enempi se olla, joka ärsyyntyy vöiden puristuksesta ja vatsanpaineesta.
Nicitönnä kirjoitti:
Taino palleatyrä se taitaa enempi se olla, joka ärsyyntyy vöiden puristuksesta ja vatsanpaineesta.
Osta olkaimet!
https://youtu.be/f2RR0H_41-Q
Heh..- Nicitönnä
Dissident kirjoitti:
Osta olkaimet!
https://youtu.be/f2RR0H_41-Q
Heh..Juu, nekin mulla on ollu. Hymynaama henkselit. Mut mä ostan mielummin sopivia housuja. 🙂
Hjalliskin näytti käyttävän, mutta eipä siitä silti paljon apua ollut (kts. Urheilugaala 2018)? Kun housut mätkähtää alas, niin ne mätkähtää. Voi ei.
Minäkin kerran taisin matkalaukun ympärille laittaa, mutta joku Jorgos senkin oli vienyt. Että aika turha kapine taitaa olla. Joka tapauksessa housut on nilkoissa ja matkalaukku auki.Josku ihan jotain remonttihommia tehdessä ryskäkamppeissa ei tule vyötä käytettyä mutta muuten olne aina käyttänyt ja käytän, vaikkei tarvitsisikaan niin kuuluu vyö kuitenkin pukeutumiseen.
- mansikkakakkua
"...vaikkei tarvitsisikaan niin kuuluu vyö kuitenkin pukeutumiseen."
Nimen omaan ja mulla on erilaisia vöitä, joita käytän, hameiten ja leninkien kanssa. Ei siksi ett housut pysyisivät jalassa, ne vyöt vaan ovat piste iin päällä pukeutumisessa.
Housuni pysyvät kyllä ylhäällä tahdon voimalla... ja jos hankalaksi menee; puolustan niitä vaikka väkivallalla... se taas on jokanaisen oikeus! ...
....Muuttaa mieleni, tehdä virheitä ja olla onnellinen. Tiesithän?
Kaikki nuo ovat määritteitä joita olet naisista käyttänyt... joissain kohdin... jotakin keskustelua.... tosin ett koskaan samassa keskustelussa. mansikkakakkua kirjoitti:
"...vaikkei tarvitsisikaan niin kuuluu vyö kuitenkin pukeutumiseen."
Nimen omaan ja mulla on erilaisia vöitä, joita käytän, hameiten ja leninkien kanssa. Ei siksi ett housut pysyisivät jalassa, ne vyöt vaan ovat piste iin päällä pukeutumisessa.
Housuni pysyvät kyllä ylhäällä tahdon voimalla... ja jos hankalaksi menee; puolustan niitä vaikka väkivallalla... se taas on jokanaisen oikeus! ...
....Muuttaa mieleni, tehdä virheitä ja olla onnellinen. Tiesithän?
Kaikki nuo ovat määritteitä joita olet naisista käyttänyt... joissain kohdin... jotakin keskustelua.... tosin ett koskaan samassa keskustelussa.Just noin, minusta antaa vähän junttimaisen leiman jos ei vyötä käytä miehillä, naisilla vähän asusteesta riippuen mutta noissa hameissa & lenigeissäkin antaa lisäväriä.
Juu, kyllä sen sun kohdalla jo voi uskoa että osaat puolesi pitää & pöksyt jalassa kun niistä virheistäkin jotain jo oppinut vissiin :)- Nicitönnä
Harmaaritari kirjoitti:
Just noin, minusta antaa vähän junttimaisen leiman jos ei vyötä käytä miehillä, naisilla vähän asusteesta riippuen mutta noissa hameissa & lenigeissäkin antaa lisäväriä.
Juu, kyllä sen sun kohdalla jo voi uskoa että osaat puolesi pitää & pöksyt jalassa kun niistä virheistäkin jotain jo oppinut vissiin :)Höh, ei suinkaan junttimaisuutta mietitä jos terveys on etusijalla. Eihän?🙂
Mie pitäsin enempi junttina, jos tahalleen tekee ittensä kipeeks koreilun takia. Nicitönnä kirjoitti:
Höh, ei suinkaan junttimaisuutta mietitä jos terveys on etusijalla. Eihän?🙂
Mie pitäsin enempi junttina, jos tahalleen tekee ittensä kipeeks koreilun takia.Joo ei tiertenkään silloin eikä se kai naisten kohdalla ihan niin tarkkaa ookaan, ite vaan miehenä en osais housuja pitää ilman vyötä kun aina on se vyö ollut käytössä.
Joo ukon vyötä ei mene ees nappi kiinni tai vetoketju. Pikkuinen kun vain tulis jo masusta ettei tarvitse käyttää ja tuntuisi olevan vapaa.
Niin tottakai ulkohousuissa muuten käytän joutavia niin kaikki housut pysyy.
Ei oikein varaa hyviin housuihin.😱valtakunta kirjoitti:
Niin tottakai ulkohousuissa muuten käytän joutavia niin kaikki housut pysyy.
Ei oikein varaa hyviin housuihin.😱Siis joustavia on kaikki sisähousut.
valtakunta kirjoitti:
Hyvä kun ukon tekisi vielä katsoa vielä Alien elokuvaa.😁 ja sanoin ei todellakaan.
Alieniin voi varmaan samaistua kun on raskaana. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Alieniin voi varmaan samaistua kun on raskaana. :D
Minä en halua mitään kauhukuvia lisään kun toi synnytys pelottaa joka kerta. Kipua ei pääse karkuun, se pelottava kokemus ja varsinkin se avuttomuus ja pelottavat hoitajat.
Kaikista parhain synnytys on kun ne ei kerkeä tehdä mitään ja tulee luomusti.valtakunta kirjoitti:
Minä en halua mitään kauhukuvia lisään kun toi synnytys pelottaa joka kerta. Kipua ei pääse karkuun, se pelottava kokemus ja varsinkin se avuttomuus ja pelottavat hoitajat.
Kaikista parhain synnytys on kun ne ei kerkeä tehdä mitään ja tulee luomusti.No onhan se vähän eri asia synnyttää kuin että xenomorfi tulee rinnasta ulos.
KonnaKettu kirjoitti:
No onhan se vähän eri asia synnyttää kuin että xenomorfi tulee rinnasta ulos.
Ei kait se synnytyskään tunnu siltä miltä se näyttää?
Saat ilokaasua. :DKonnaKettu kirjoitti:
Ei kait se synnytyskään tunnu siltä miltä se näyttää?
Saat ilokaasua. :DIlokaasu on vain hetken kivun vie ja lopulta jos menee sekaisin ilokaasusta sinun filmiksi meneenjäljessä ja otat väärin kaasua ja saat kivut hiitaasti jäljessä sekä kovemmin sekä pitempää ja vedän enemmän ja sarja kulkee uudestaa ja. en saa kipua millään pois.
Näin kävi viimeksi minulle. Vain sarjakuvia pyöri tapahtumasta, sanat tuli normaalisti ja jäljessä toimin vaikka yritin heti. Pelkäsin kuolevani.
Tottakai käytän...
Pitää kyllä olla aika naftit farkut että pysyy päällä ilman vyötä.- mansikkakakua
Ei tarvitse jos farkut ovat elastiset, ja mulla ainakin naisena on vyötärön ja lanteiden ero lähes 20 cm, joten niitä ei saa edes pois avaamatta nappeja. (tai nappia ja vetoketjua työvaatteista)
Joitain luonnollisia etuuksia on naisillakin. Lälläl lää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953