sähkö mitä se on

koivunsähkö

Mitä on sähkö? En ymmärrä

7

312

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähkö on elektronien liikettä.

Historiallisista syistä on sovittu sähkövirran kulkevan keskimääräistä elektronivirtaa vastaan plus-navasta miinukseen.

Vaihtovirrassa elektronin liikkuvat virtapiirissä edestakaisin, joten plus- tai miinus-napaa ei ole.

https://urly.fi/T9P

• rollaati.rollaa

https://opetus.tv/fysiikka/fy6/

Tuostapa opiskelemaan. Näihin perustavaa laatua oleviin kysymyksiin löytyy vastauksia paremmin tiede/fysiikka - palstalla kuin täällä elektroniikassa, jossa keskitytään siihen mitä sähkön kulkua ohjaavilla komponenteilla voi saada aikaan.

• koivunsähkö

OK.
        Sieltähän löytyy vaikka mitä. Ihan hyvä.

• ndnsmmslzmzm

sähkö on huijausta. todellisuudessa laitteet toimii savulla. kun laitteesta lähtee savut, se ei enää toimi. mutta eihän savua saisi myytyä ihmisille, siksi on keksitty sähkö. joka siis on täysin turha laitteiden toiminnan takia.
      itse luin sähköalaa ihan ammattikorkeassa, mutta aika pian lakkasin uskomasta koko asiaan. niinpä vaihdoin alaa sitten ja luin itseni sairaanhoitajaksi psykiatriselle alalle.

• seinähullu

Harjoitteluun kuuluu 6 kuukauden mielisairaspotilaana olo. Siihen jää moni koukkuun. On se vaan niin huisin kivaa.

• Milläs se ihmise ajukoppa sit toimii?

• ndmdmdmxödödö

se toimii kaasulla. sillä samalla, jota toisestakin päästä toisinaan ilmaantuu.
        ja puhutaanhan aivopieruistakin.
        uskokaa minua, kaikkeen on luonnollinen selitys. mikään ei toimi sähköllä, jota ei siks ole edes olemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 166
      2203
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      421
      1602
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1165
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      784
    5. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      279
      678
    6. 33
      661
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      651
    8. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      102
      618
    9. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      603
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      22
      557
    Aihe