Tyhmät pakenevat sanan "tiede" taakse

ihan.naurattaa.taas

Ne jotka ovat tyhmiä eivätkä pysty edes keskustelemaan käyttävät eniten sanaa tiede ja luulevat siten tietävänsä jotain ja kumoavansa Jumalan ja Raamatun.

40

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi.marjaa

Tästä parhaat esimekrit ovat sage8 ja torre12

• ei.lisättävää

Esimekrejapa hyvinkin.

• Heh. Eikö se ole niin, että tyhmät vetoavat olemattomaan: Jumalaan.

Tiede on sentään olemassa. kuten lääketiede ja lääkkeet. Jos Jeesus olisi totta, niin lääketiedettä ei tarvittaisi.

• torre12 kirjoitti:

Heh. Eikö se ole niin, että tyhmät vetoavat olemattomaan: Jumalaan.

Tiede on sentään olemassa. kuten lääketiede ja lääkkeet. Jos Jeesus olisi totta, niin lääketiedettä ei tarvittaisi.

"Jos Jeesus olisi totta, niin lääketiedettä ei tarvittaisi."

Miksi ei tarvittaisi? Tämä maailma on langennut ja saatanan temmellyskenttänä vieläkin. Jeesus on vielä Isän luona.

• George_L kirjoitti:

"Jos Jeesus olisi totta, niin lääketiedettä ei tarvittaisi."

Miksi ei tarvittaisi? Tämä maailma on langennut ja saatanan temmellyskenttänä vieläkin. Jeesus on vielä Isän luona.

Jos Jeesus olisi totta, niin uskovien merkkinä seuraisi se, että he parantavat sairaat panemalla kädet heidän päälleen. Nyt Jeesuksen puheet ja uskovien teot ovat toteutumatta, ja siten voimme pitää Jeesusta valheena.

Lääketiedettä ei olisi tarvittu.

• Kyllä he käyttävät aivan oikein termiä tiede. Ehkä ne, joilla ei ole oikein selvää käsitystä, mitä kaikkea tuo tiede pitää sisällään, ovat "tyhmiä" eli vain niin tietämättömiä, että eivät ymmärrä miten sitä käytetään?

• Eikö olekin jumalalliseksi ihmeeksi luokiteltava ilmiö, jossa jumala valitsee aina asianajajikseen kaikkein kyvyttömimmät ja rajoittuneimmat yksilöt laajoista seuraajamassoistaan?

• Miksi sitten sinua ei ole valittu?

• hahaahaaaaa

Ei kun sä oot hahaahaaaaa

• hahaahaaaaa

Sä oot hahaahaaaaa

• hahaahaaaaa

No et sinäkään tunnu mikään keskusteluun pystyvä älynväläys olevan.

• Nerokas kommentti, mutta nyt emme tiedä kenelle se oli suunnattu.

• hahaahaaaaa
        he-ma kirjoitti:

Nerokas kommentti, mutta nyt emme tiedä kenelle se oli suunnattu.

Se oli aloittajalle.

• hahaahaaaaa kirjoitti:

Se oli aloittajalle.

Todistit taas kykysi keskustella.

• Hyvä, että olet rintamassa torjumassa kommunismia.

• hahaahaaaaa
        BjarneMursuWaIrus kirjoitti:

Hyvä, että olet rintamassa torjumassa kommunismia.

Hyvä, että myönsit olevasi usko.vainen.

• hahaahaaaaa kirjoitti:

Hyvä, että myönsit olevasi usko.vainen.

Sinulla taitaa olla joku ihan oma konstisi torjua kommunismia.

• hahaahaaaaa

Joo on, erittäin yksinkertainen sellainen, en usko kommunismiin teoriassa enkä käytännössä.

• control.wap

Olet todella usko.vainen, myönnä se. Sinulla on tarve tarkistaa ja kontrolloida aivotoimintaasi.

• hahaahaaaaa kirjoitti:

Joo on, erittäin yksinkertainen sellainen, en usko kommunismiin teoriassa enkä käytännössä.

Kuitenkin olet kommunisti.

• hahaahaaaaa

Kuitenkin olet kommunisti.

Sinä et edes tiedä mitä kommunismi on, joten ihan sama miksi minua kutsut, usko.vainen.

• hahaahaaaaa
        control.wap kirjoitti:

Olet todella usko.vainen, myönnä se. Sinulla on tarve tarkistaa ja kontrolloida aivotoimintaasi.

Tottakai se on usko.vainen.

• hahaahaaaaa kirjoitti:

Sinä et edes tiedä mitä kommunismi on, joten ihan sama miksi minua kutsut, usko.vainen.

Minulla on käsineet kommunistin selkänahasta.

• Omaa ei tarvitse keksiä. Puttuuko selästäsi kämmenen kokoiset nahkat?

• Elämänantaja
        hahaahaaaaa kirjoitti:

Jeesus on KOMMUNISTI, punaisempi kuin kukaan muu, kehottaa antamaan ilmaiseksi, kaikki on yhteistä ja ilmaista. Jeesus omistaa kaiken, Hän on Luoja, luonut kaiken.
        Jeesus johtaa korkeampaan sivilisaatioon.

• hahaahaaaaa
        Elämänantaja kirjoitti:

Jeesus on KOMMUNISTI, punaisempi kuin kukaan muu, kehottaa antamaan ilmaiseksi, kaikki on yhteistä ja ilmaista. Jeesus omistaa kaiken, Hän on Luoja, luonut kaiken.
        Jeesus johtaa korkeampaan sivilisaatioon.

Jeesus saa ihan vapaasti olla kommunisti, minä en ole.

• hahaahaaaaa

Omaa ei tarvitse keksiä. Puttuuko selästäsi kämmenen kokoiset nahkat?

"Puttuuko " nytkö jo alkoi ne usko.vaiselle tyypilliset kirjoitusvirheet?

• hahaahaaaaa kirjoitti:

"Puttuuko " nytkö jo alkoi ne usko.vaiselle tyypilliset kirjoitusvirheet?

Ole huoleti, selkäsi arpeutuu nopeasti.

• hahaahaaaaa

Sä oot hahaahaaaaa.

• Korkkarikierto

Sekoitetaan vuorokausi kierto ja vuosikierto. Maapallon pyörintä, - aurinko näyttää kiertävän maata, kun ihminen istuu vuorokauden paikallaan, - ihan oikein näyttää. Maapallo kiertää aurinkoa, se on vuosikierto, ei näissä ole mitään ongelmia, ellei niihin tekemällä tehdä.

• No ei tämä aloituskaan erityisen viisas keskustelun avaus ollut.

• Aika avuton...

• tuliko.kohti
        mummomuori kirjoitti:

Aika avuton...

Te kaksi olette juuri noita aloituksessa kuvattuja tyyppejä.

• tuliko.kohti kirjoitti:

Te kaksi olette juuri noita aloituksessa kuvattuja tyyppejä.

Ei tullut kohti. Toki kun ei sokea ole, näkee sen ...tuota...hölmöyden sellaisessa tavassa viestiä, jossa osoitellaan toisia juuri samalla tavalla kuin mistä heitä itse kritisoi. Kun lähtee kritisoimaan tai suorastaan parjaamaan ( kritiikki ja parjaaminen ovat eri asioita) toisia , kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tekee sen sortumatta itse siihen samaan, mistä muille sanoo. Se vaatii hiukan aivojen käyttöä, mutta palkitsee sillä, etteivät toiset voi todeta, että yksi sormi osoittaa toisiin, kolme itseen.
        Annan yksinkertaisen esimerkin...
        Olet paskiainen, koska haukut toisia.......huomatko ongelman?

• mikset.käy.kokoukisissa
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Ei tullut kohti. Toki kun ei sokea ole, näkee sen ...tuota...hölmöyden sellaisessa tavassa viestiä, jossa osoitellaan toisia juuri samalla tavalla kuin mistä heitä itse kritisoi. Kun lähtee kritisoimaan tai suorastaan parjaamaan ( kritiikki ja parjaaminen ovat eri asioita) toisia , kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tekee sen sortumatta itse siihen samaan, mistä muille sanoo. Se vaatii hiukan aivojen käyttöä, mutta palkitsee sillä, etteivät toiset voi todeta, että yksi sormi osoittaa toisiin, kolme itseen.

Ongelma on vain sinulla, humppaaja.

• mikset.käy.kokoukisissa kirjoitti:

Ongelma on vain sinulla, humppaaja.

Hiukan kyllä arvelinkin, ettet ehkä ymmärrä pointtia. Ei se mitään . Mukavaa päivän jatkoa sinulle. Oletko jo käynyt äänestämässä?

• Nyt taitaa jollain olla krapula??

• niinarvelen
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Nyt taitaa jollain olla krapula??

Sinulla varmaan.

• Eerikatässämoi kirjoitti:

"...kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tekee sen sortumatta itse siihen samaan, mistä muille sanoo."

Juuri näin!

• Vaikutat_tyhmältä_itse

"Ne jotka ovat tyhmiä eivätkä pysty edes keskustelemaan käyttävät eniten sanaa tiede ja luulevat siten tietävänsä jotain ja kumoavansa Jumalan ja Raamatun."

Todista väitteesi.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2159
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      426
      2050
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1412
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1410
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1303
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1045
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1012
    8. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      997
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      990
    10. 131
      898
    Aihe