Olen asunut ja se oli karmea virhe. Ei kannata asua naisen kanssa vaikka seurustelee.
Vastaukset 12
Vain itseni ja lapsena äitini ja isäni kanssa. Mutta äiti lasketaan varmaan naiseksi. Kyllä se ihan kivaa oli aikansa. Joskus on kuitenkin aikuistuttava ja muutettava omilleen.
- eikannata
Oli varmaan naiselle yhtä karmea kokemus.
- ParempaaOdotellessa
Onpa heikko aloitus:)
Provosoi aika huonosti... - YhdessäOlemista
Täh, mä halusin asua mun ihastuksen luona, edes käydä hänen luonaan.
Mulla on tilanne, että mä näen ihastustani vaan muutaman kerran viikossa 1-4 kertaa, eikä yhdellä kertaa ehdi edes jutella kuin muutaman sanan olosuhteista johtuen, muutaman kerran on voinu jutella vähän pidempään, mut en ole vielä pytänyt ihastustani esim. kahville, että vois olla kahdestaan ja jutella pidempään.
Enkä ole onnistunut törmäämään ihastukseeni lenkillä käydessäni, vaikka eräs vanha nainen tulee lähes joka kerta vastaan, kun liikun, mut ei tuu mun ihastus koskaan.
Ehdottomasti halauisin saada asua naisen kanssa, niin sais olla yhdessä ja tuntea toisen läheisyys, kun ei sitä missään muualla voi samalla tavalla, kun ympärillä on aina sivullisia ihmettelmässä, että mitä oikein tapahtuu. Olen asunut ja tämän naisen kohdalla voin allekirjoittaa aloituksen... mutta hän olikin hän. En yleistäisi.
Eron jälkeen en ole asunut kenenkään muun kanssa saman katon alla, mutta tiedän, että joittenkin kanssa se olisi taatusti mukavempaa.
Kannattaa tutustua ihmiseen, eikä ottaa ensimmäistä vastaantulevaa.
Ei nainen oletuksena ole tietynlainen. Se on vaan sukupuoli...- Sinkkunainen--
Mies halusi asua minun luona muttei halunnut maksaa vuokraa. Asun siis mielummin yksin jollei mies halua maksaa.
Kaaamea virhe!!! Error error.
Ensimmäisenä mies kyllästyy jo siihen, että suihku on pidikkeessä liian matalalla, ja äijä ei mahdu sen alle.
Ja siihen, että kiireaamuna hän tuoksuukin töissä Carolina Herreran hajuvedelle eikä maskuliiniselle Bossille, ja lähtiessään on tehosteeksi kopannut vielä pinkin sateenvarjon, joka piti olla mulla, ja koko työmaa nauraa tälle miehiselle miehelle.
Sattui mullekin kerran yllätys kun tajusin, että olin vetänyt miespuolisen asukkaan kalsarit pakkaspäivänä jalkaan, siinä aamupimeässä. Sitä me ei selvitetty, miten hänen laitansa oli...
Tai voihan mies tehdä vielä senkin töllön työn, että vie nenäliinapaketin sijaan tampoonit palaveriin ja iskee ne ipadin viereen.
Hip hei.
Kyllä meistä naisista on iloa (vaaleanpunainen hymy)
tui tui minäkin mokoma pieni suloinen kissa :D- ei.ikinä.enää
Miehen kanssa ei kannata asua, liikaa sotkua ja hajuja.
- Eimullamuuta-
Asun naisen kanssa enkä vaihtaisi päivääkään pois siitä 8 vuodesta mitä on asuttu yhdessä.
- Pilluasaanutmies
Naisen kanssa asumisessa on hyvää vain että saa pillua.
- vässykkä55
Näinhän se on, mammanpojan kuuluu asua äitin passattavana.
Tuleepahan joskus vaatteetkin pestyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591571- 261194
- 851058
- 42877
- 65826
- 92794
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15769Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19725Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131725- 115686
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �146621Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19566
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t74557- 45542
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25541Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487