Raiskausfetissi

Kivasti-toimii

Minulla on kohta vuoden verran ollut raiskausfetissi. Hakeudun tilanteisiin, missä tulen raiskatuksi, "halusinpa tai en". Miehiä pitää aina olla vähintään kaksi, sillä silloin ei tule lyömistä, koska toinen voi keskittyä kiinnipitämiseeni. Nykyisin olen jo aika hienosti oppinut valitsemaan sopivat tilanteet ja fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain. Itse en tietenkään apua huutele tai raavi tai muuten vastustele kuin rypistelemällä.

17

2317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköhän-fantasiaasi

      eiköhän tuo ole vain fantasiasi, mitään tekoa fetisismin kanssa tuolla ei valitettavasti ole
      Fantasiat ja fetissit ovat 2 eri asiaa vaikka samalla kirjaimella sanoina alkavatkin

      • Kivasti-toimii

        Sinulle valitettavasti "fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain." Tuo lause taisi vilahtaa ohi silmiesi.

        Kuppilassa tai kaljalassa on tavallisesti aina väkeä, joten on ihan luontevaa, että menen ja kysyn, onkohan pöydässä tilaa minun istua ja juomastani nautiskella. Yleensä siinä sitten puhutaan ympäripyöreitä. Siitä haastalusta käy ilmi, etten ole tiukkapipo ja yleensä kutsutaan heille lisäjuomalle. Siitä se homma sitten edistyy.


      • Hähähähähää

        Diipadaapa mistä näitä piripää hörhöjä oikein sikiää


      • XxxxxX
        Kivasti-toimii kirjoitti:

        Sinulle valitettavasti "fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain." Tuo lause taisi vilahtaa ohi silmiesi.

        Kuppilassa tai kaljalassa on tavallisesti aina väkeä, joten on ihan luontevaa, että menen ja kysyn, onkohan pöydässä tilaa minun istua ja juomastani nautiskella. Yleensä siinä sitten puhutaan ympäripyöreitä. Siitä haastalusta käy ilmi, etten ole tiukkapipo ja yleensä kutsutaan heille lisäjuomalle. Siitä se homma sitten edistyy.

        Mutta onko silloin kyse raiskauksesta?


      • Kivasti-toimii
        XxxxxX kirjoitti:

        Mutta onko silloin kyse raiskauksesta?

        On. Ei ole ennalta sovittu ja tilanne etenee omalla painollaan inspiroiden.


      • eiköhän-fantasiaasi-vain
        Kivasti-toimii kirjoitti:

        Sinulle valitettavasti "fetissini on saanut täyttymyksensä ihan viikottain." Tuo lause taisi vilahtaa ohi silmiesi.

        Kuppilassa tai kaljalassa on tavallisesti aina väkeä, joten on ihan luontevaa, että menen ja kysyn, onkohan pöydässä tilaa minun istua ja juomastani nautiskella. Yleensä siinä sitten puhutaan ympäripyöreitä. Siitä haastalusta käy ilmi, etten ole tiukkapipo ja yleensä kutsutaan heille lisäjuomalle. Siitä se homma sitten edistyy.

        Eipä jäänyt, totesin vain ettei fantasiallasi raiskauksista ole mitään tekemistä fetismin kanssa, sinulta jäi ilmeisesti ymmärtämättä mitä oli kirjoitettu.
        Katsos kun en kommentoinut yhtä lausetta,
        vaan mitä kokonaisuudessa fantasioit kirjoituksessasi
        ja sillä ei ollut mitään liitännäisyyttä fetismin kanssa


      • Kivasti-toimii
        eiköhän-fantasiaasi-vain kirjoitti:

        Eipä jäänyt, totesin vain ettei fantasiallasi raiskauksista ole mitään tekemistä fetismin kanssa, sinulta jäi ilmeisesti ymmärtämättä mitä oli kirjoitettu.
        Katsos kun en kommentoinut yhtä lausetta,
        vaan mitä kokonaisuudessa fantasioit kirjoituksessasi
        ja sillä ei ollut mitään liitännäisyyttä fetismin kanssa

        Niin, etkö osaa selkeästi perustella väitettäsi.

        Katsos, minä tarkoitin kokonaisuutta, en en osia muutoin kuin niiden kertymänä.


      • Fantasioistasi
        Kivasti-toimii kirjoitti:

        Niin, etkö osaa selkeästi perustella väitettäsi.

        Katsos, minä tarkoitin kokonaisuutta, en en osia muutoin kuin niiden kertymänä.

        Fantasiasi josta aloituksessasi kirjoitat, ei valitettavasti ole fetismiä,
        voiko sitä enää perusteellsemmin perustella

        tämä rustailusi on täyttä utopiaa "Katsos, minä tarkoitin kokonaisuutta, en en osia muutoin kuin niiden kertymänä" ymmärrätkö edes itsekään mitä kirjoittamallasi ajat takaa, mieti tuota itseksesi, en ole enempiä kiinnostunut fantasiastasi, sen verran sairaalta se kuitenkin vaikuttaa, ymmärrät asiaa ajattelemalla varmasti itsekin


    • jovainööööööööö

      Käytkö usein pakolaiskeskuksissa?

      • Aina tilattaessa käydään. Mies on kuskina.


    • Me koitettiin vaimolla tuota. Piti olla kerralla vähintään kolme. Kaksi piteli kiinni ja kolmas tunki itsensä vaimon jalkojen väliin. Siinä saivat hikistä naista.

      • Piti sanoa vielä että Petra Olli innoitti


    • Kivasti-toimii

      Miehelläkin voi siis olla halu tulla raiskatuksi.

      • Kivasti-toimii

        Kattos mokomaa. Jollekin oli eilinen tapahtumaraporttini liikaa!

        Menin illan suussa Hesarin tuntumaan yhteen anniskelupaikkaan ja sieltä kolmen ukon saattamana Torkkelinmäelle. Yksi pani suuhun, yksi takaa ja yksi piteli. Nyt on takamus vähän hellänä.


      • Mulla on kyllä voimakas halu tulla otetuksi. Tavallaan käytetyksi. Hienoa olla toisten himon kohteena.


    • mymysys

      hönö jätkä kiihotutko viestistäsi?

    • Raiskausko

      En kyllä käyttäisi tuosta raiskaus-sanaa, sillä sellainen se ei ole jos itse hakeudut tilanteeseen ja haluat sen tapahtuvan.

      Kuulostaa enemmän siltä että kyseessä on kimppano jossa haluat että et hallitse tilannetta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2416
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      894
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      855
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      539
    Aihe