kenelle palstan sinkkunaisista sopisi miehekseen täydellisesti ätmi ja kenelle ätmille sopisi palstan nainen ja heistä tulisi hyvä pari
Vastaukset 32
- Buhahaha
Miksi kyselet aina näitä juttuja mihin ei tule vastauksia, koska vastaus on "ei kenellekään"? Eikö se nyt ole jo selvää että palstan sinkkunaisille ei taatusti kelpaa ätmi, jos ei kerran kelpaa epä-ätmikään?
- kyllä.sopivat
kyllä kelpaisi kun vaan tapaisivat niin aikamiespojat ja vanhat piiat niin ehkä se ei ole helppoa yhtäkkiä tavata ja he sopivat toisilleen
- Buhahaha
Wwuwuw kirjoitti:
Olisithan säkin kelvannut, tai ainakin olisit saanut mahiksen, mutta pakit vaan annoit.
Sinä jaksat muistutella minua henkilökohtaisesti, mutta et kuitenkaan ole kertaakaan itse välimerkittömän vastaaviin aloituksiin vastannut. Miksi et?
- pidän.peukkuja
Wwuwuw kirjoitti:
Olisithan säkin kelvannut, tai ainakin olisit saanut mahiksen, mutta pakit vaan annoit.
mitä buhahaha wwuwuw sanoikaan no wwuwuw yritä ymmärtää ehkä kokemattomuutta ja nyt sitä harmittaa ja on neuvoton mitä tehdä eli nyt naisena otat ohjat ja pyydät bihahaa ulos niin buhahaa tapaisit näpsäkän ja nätin naisen ja saisit hänestä hyvän naisen itsellesi ja jätän teidät kahden sopimaan asioista ja treffeistä
- Buhahaha
pidän.peukkuja kirjoitti:
mitä buhahaha wwuwuw sanoikaan no wwuwuw yritä ymmärtää ehkä kokemattomuutta ja nyt sitä harmittaa ja on neuvoton mitä tehdä eli nyt naisena otat ohjat ja pyydät bihahaa ulos niin buhahaa tapaisit näpsäkän ja nätin naisen ja saisit hänestä hyvän naisen itsellesi ja jätän teidät kahden sopimaan asioista ja treffeistä
wubbis itse ei ole minua halunnut vaan tapaamista halusi joku vähemmän vakinimimerkkiin sitoutunut kirjoittaja. Torjuin sen sen takia, koska tiedän oman henkisen tilani vajonneen niin alas että en usko siitä voivan tulla enää mitään. En pysy enää laskuissa mukana kuinka monta kertaa olen "online" tehnyt vaikutuksen, mutta livetapaaminen onkin sitten muuttunut rännipalloksi alta aikayksikön, joten sori vaan, mutta minun luottamus siihen että pystyisin livenä tekemään vaikutuksen enää kehenkään.
Buhahaha kirjoitti:
Sinä jaksat muistutella minua henkilökohtaisesti, mutta et kuitenkaan ole kertaakaan itse välimerkittömän vastaaviin aloituksiin vastannut. Miksi et?
Nyt en ymmärtänyt.
- Buhahaha
Mutta wubbis jaksaa kyllä tuosta muistuttaa, koska haluaa lyödä minua henkisesti. En tiedä mitä hän siitä irti saa, sillä olen kyllä selittänyt aiemminkin monta kertaa, miksi minulla ei kerta kaikkiaan ole enää luottamusta tähän asiaan.
- Buhahaha
Wwuwuw kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt.
Välimerkitön on kirjoittanut X kappaletta aloituksia variaatioista "kuka palstamies ja kuka palstanainen sopisivat yhteen" ja niihin yleensä ei tule mitään vastauksia koska palstalaisille on itsestään selvää että palstanaiset ja ätmit eivät sovi yhteen kumminkaan päin.
Kysynkin sinulta: olisitko vastannut tähän ketjuun, jos minä en olisi kommentoinut, vaan olisi ollut vain tuo välimerkittömän aloitus? Jos et, sinun pitäisi ymmärtää mitä tarkoitin. Buhahaha kirjoitti:
Mutta wubbis jaksaa kyllä tuosta muistuttaa, koska haluaa lyödä minua henkisesti. En tiedä mitä hän siitä irti saa, sillä olen kyllä selittänyt aiemminkin monta kertaa, miksi minulla ei kerta kaikkiaan ole enää luottamusta tähän asiaan.
No sitä mä vaan, että kun täällä ätmit, sinäkin? jatkuvasti hokevat kuinka mahdotonta on saada nainen, ja että se olisi naisten vika. Vaikka tuo oli hyvä esim että ei se ihan noin ole.
Mutta en nyt siitä sitten enempää sano, jos koet sen pahaksi, eikä tuo ollut kuin toinen kerta.- tavatkaa.pussatkaa
Buhahaha kirjoitti:
wubbis itse ei ole minua halunnut vaan tapaamista halusi joku vähemmän vakinimimerkkiin sitoutunut kirjoittaja. Torjuin sen sen takia, koska tiedän oman henkisen tilani vajonneen niin alas että en usko siitä voivan tulla enää mitään. En pysy enää laskuissa mukana kuinka monta kertaa olen "online" tehnyt vaikutuksen, mutta livetapaaminen onkin sitten muuttunut rännipalloksi alta aikayksikön, joten sori vaan, mutta minun luottamus siihen että pystyisin livenä tekemään vaikutuksen enää kehenkään.
kommentoin vielä vastaa ja juttele wwuwuwin kanssa ja mitä jos hän onkin se oikea sinulle eli älä nyt mokaa ja päästä onneasi ohi ja sovi wwuwuwin kanssa treffit ja iske hänet itsellesi
Buhahaha kirjoitti:
Välimerkitön on kirjoittanut X kappaletta aloituksia variaatioista "kuka palstamies ja kuka palstanainen sopisivat yhteen" ja niihin yleensä ei tule mitään vastauksia koska palstalaisille on itsestään selvää että palstanaiset ja ätmit eivät sovi yhteen kumminkaan päin.
Kysynkin sinulta: olisitko vastannut tähän ketjuun, jos minä en olisi kommentoinut, vaan olisi ollut vain tuo välimerkittömän aloitus? Jos et, sinun pitäisi ymmärtää mitä tarkoitin.En olisi vastannut, kun en keksi ketkä toisilleen sopisivat. Tuskin ketkään, ainakaan jos ätmeistä puhutaan.
tavatkaa.pussatkaa kirjoitti:
kommentoin vielä vastaa ja juttele wwuwuwin kanssa ja mitä jos hän onkin se oikea sinulle eli älä nyt mokaa ja päästä onneasi ohi ja sovi wwuwuwin kanssa treffit ja iske hänet itsellesi
Mä oon kuules varattu akka.
- Buhahaha
Wwuwuw kirjoitti:
No sitä mä vaan, että kun täällä ätmit, sinäkin? jatkuvasti hokevat kuinka mahdotonta on saada nainen, ja että se olisi naisten vika. Vaikka tuo oli hyvä esim että ei se ihan noin ole.
Mutta en nyt siitä sitten enempää sano, jos koet sen pahaksi, eikä tuo ollut kuin toinen kerta.Taitaa kyllä jo olla kolmas, mutta hyväksytään.
Ja tämän palstan ydin ovat yleistykset joiden paikkansapitävyys osuu jonnekin välitä 0%-100%, painottuen tuonne alempiin prosentteihin. Siitäkään huolimatta minä en välttämättä puhu aina vain omasta puolestani, kun taas toisaalta en suostu tulemaan rinnastetuksi kenen tahansa muun palstaätmin sanomisiinkaan jos en ole niin erikseen ilmaissut. - tykkää.sinusta
Buhahaha kirjoitti:
mitä henkisesti hänhän pyytää sinua ulos ja treffeille kanssaan koska on kiinnostunut ja ihastunut sinuun niin mitä väärää wwuwuw tekee tai loukkaavaa sanoo tai lyö henkisesti sinua vaan haluaisi kanssasi treffeille ja oikeasti wwowuw on kunnon nainen ja tosi kiva
Buhahaha kirjoitti:
Taitaa kyllä jo olla kolmas, mutta hyväksytään.
Ja tämän palstan ydin ovat yleistykset joiden paikkansapitävyys osuu jonnekin välitä 0%-100%, painottuen tuonne alempiin prosentteihin. Siitäkään huolimatta minä en välttämättä puhu aina vain omasta puolestani, kun taas toisaalta en suostu tulemaan rinnastetuksi kenen tahansa muun palstaätmin sanomisiinkaan jos en ole niin erikseen ilmaissut.No näin. Mulla loppuu akku tabletista ja näemmä omakin akku kaipaa latausta, joten hyvää yötä.
- en.auta.enään.ketään
ei se ollutkaan buhahaan vika miksi wwuwuw lähettelet ja pyydät ulos jos olet varattu ja jo kolmas kerta niin älä piinaa buhahahaata enään ja buhahahaa yritin vaan auttaa niin aluksi mutta sen pitemmälle ei saisi puuttua toisten asioihin mutta tarkoitus oli antaa alku sysäyksen niin olisi kyllä hienoa jos kaksi sinkkua rakastuisivat toisiinsa ja löytäisivät toisensa niin yritin vaan kannustaa niin miksi varatut puuttuu sinkkujen asioihin pysyisi wwuwuwkin miehensä kanssa
Siihenpä laaditaan lista alle, kas niin (piirustaa)
Noin.
Kaksoispiste ja ranskalaiset viivat ja...
Tsih.
Ei tuu onnistumaan. Ei tässä kyydissä ole pysynyt mikään mies et ytmi, ei ketmi, ei kelmi, ei lurjus, ei herrat eikä narrit, ei hobitit eikä hattivatit, ei mikkään.
Voiko mustangia kesyttää? Jokainen tietää vastauksen.
(täydenkuun virne ja kissamainen venytys)- kyllä.kesyyntyy
kuules kyllä se oikea kesyttää villeimmänkin mustangin niin aito rakkaus muuttaa kaiken ja kumpikin kesyyntyy toisilleen ja eilisen john waynen länkkäristä elokuvan nimi oli 2 kesyttämätöntä villikissaa niin olen samaa mieltä ei ole mitään kauniimpaa kuin mies ja nainen tai miehen ja naisen yhteinen taival
kyllä.kesyyntyy kirjoitti:
kuules kyllä se oikea kesyttää villeimmänkin mustangin niin aito rakkaus muuttaa kaiken ja kumpikin kesyyntyy toisilleen ja eilisen john waynen länkkäristä elokuvan nimi oli 2 kesyttämätöntä villikissaa niin olen samaa mieltä ei ole mitään kauniimpaa kuin mies ja nainen tai miehen ja naisen yhteinen taival
Ah, länkkäri ja Ennio Morricone taustalla
Mutta mitä tässä tapahtuu
https://www.youtube.com/watch?v=HVxt-Qr8ml0
Siis joillakin vaan etenee nopeasti. Paha mennä muuta sanomaan.
Kissa kaappasi cowboyn.
(pärskähdys)misspönttöuuni kirjoitti:
Ah, länkkäri ja Ennio Morricone taustalla
Mutta mitä tässä tapahtuu
https://www.youtube.com/watch?v=HVxt-Qr8ml0
Siis joillakin vaan etenee nopeasti. Paha mennä muuta sanomaan.
Kissa kaappasi cowboyn.
(pärskähdys)...näyttää vähän siltä, että saattoi vähän kynsiäkin heinähattua.
(huokaisu)
Aina teille pitää näitä opetusfilmejä laittaa.- love.love.love
misspönttöuuni kirjoitti:
...näyttää vähän siltä, että saattoi vähän kynsiäkin heinähattua.
(huokaisu)
Aina teille pitää näitä opetusfilmejä laittaa.vai kävikö kissalle ja cowboylle kuin laulu lena satellitessa
- typerääää
Mikä h-vetin järki tuossa kesyttämisfantasiassa on?
Aina joko nainen haluaa miehen kesyttävän hänet, tai itse kesyttävänsä miehen.
Jos minä haluan kesyn kissan, otan kesyn kissan. Jos haluan itse olla kesy, en tarvitse naista muuttamaan minua sellaiseksi.
Ei ihme ettei näistä kesyttäjätapauksista ole parisuhteisiin. Kun projekti päättyy, seuraa kyllästyminen ja taas tarvittaisiin uusi jännä projekti. love.love.love kirjoitti:
vai kävikö kissalle ja cowboylle kuin laulu lena satellitessa
En ymmärtänyt tuosta mittään, mutta
https://www.youtube.com/watch?v=jrUqwY4fE7w
minkä hemmetin takia Suomessa ei käytetä stetsonia. Kysyn vaan.
Minäkin olen pyörtynyt jo kahdesti tuon videon aikana.
Ensiviikolla ennusteessa ruuhkaa hattukaupassa.
Jos meinaatte naisen saada.
(vitosen voisin ottaa provikkaa noin hyvästä vinkistä)typerääää kirjoitti:
Mikä h-vetin järki tuossa kesyttämisfantasiassa on?
Aina joko nainen haluaa miehen kesyttävän hänet, tai itse kesyttävänsä miehen.
Jos minä haluan kesyn kissan, otan kesyn kissan. Jos haluan itse olla kesy, en tarvitse naista muuttamaan minua sellaiseksi.
Ei ihme ettei näistä kesyttäjätapauksista ole parisuhteisiin. Kun projekti päättyy, seuraa kyllästyminen ja taas tarvittaisiin uusi jännä projekti.Jos palstalla on puhdasverinen cowboy, mä otan sen. Eikä yhtään ininää. Se on mulle.
- rakkaus.kesyttää
En ymmärtänyt tuosta mittään, mutta
https://www.youtube.com/watch?v=jrUqwY4fE7w
minkä hemmetin takia Suomessa ei käytetä stetsonia. Kysyn vaan.
Minäkin olen pyörtynyt jo kahdesti tuon videon aikana.
Ensiviikolla ennusteessa ruuhkaa hattukaupassa.
Jos meinaatte naisen saada.
(vitosen voisin ottaa provikkaa noin hyvästä vinkistä)kuuntele laulu you tubesta lena satellite germany niin käykö kissalle ja cowboylle että kumpikin kesyyntyy toisilleen kun love tulee kehiin eli ne oikeat kesyttävät toisensa
- noin.se.otetaan
Jos palstalla on puhdasverinen cowboy, mä otan sen. Eikä yhtään ininää. Se on mulle.
nyt on naisen puhetta pidän sinusta
- eiritritit
Jos palstalla on puhdasverinen cowboy, mä otan sen. Eikä yhtään ininää. Se on mulle.
Käyttääkö ne moottorisahaa?
- Kaisanoasaa
Voipi olla että palstan ätmit ei kelpuuta palstan naisia koska ovat jännämiesten käyttämiä. Osaako naiset olla kiltin ja kunnollisen miehen kanssa vai onko liian tylsää että kohta nainen haluaakin väkivaltaisen jännämiehen.
- kelpaavat.kyllä
tai sitten ei kun vaan tapaisivat niin kumpikin huomaa oli se kummiskin kiva ja rakastuvat toisiinsa
- Gnuk
86 sopis mulle.tai oliko se 88...? :-)
Tässä olis naisasialoiserille sopiva puoliso..
https://youtu.be/ysQBUvsvj8k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591571- 261194
- 851058
- 42877
- 65826
- 92794
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15769Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19725Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131725- 115686
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �146621Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19566
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t74557- 45542
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25541Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487