En ymmärrä, onko myllyn paras makaronissa oikeasti 348kcal/100g keitettynä? Paljonko desi suunnilleen painaa keitettynä? Mulla ei ole vaakaa käytettävissä... Olen aina luullut sen olevan niin terveellistä ja laihduttajalle sopivaa, etten ole edes katsonut kaloreita. Toivottavasti joku voisi auttaa! Kiitos jo etukäteen.
Makaronin/riisin kalorit??
3
1441
Vastaukset
- kohtuuskaikessa
Mistä makaroonit tehdään? Tiedätkö? Vehnäjauhoista. Vehnä ja sokeri liikakäytettynä lihottaa. Riisi ei ole terveellista,on vain hiilihydraatti energiaa tuova yksi viljalaji mutta jatkuvasti käytettynä ei hyvä. Vijat kuten sokerikin tarvitsevat paljon insuliinia. Rulee helposti ylipainoa,lihomista jos ravinto on liikaa vilja ja sokeripitoista.Peruna ja vihannesruokaa eläin proteiinia sisältävät ruuat parempia.
Ruuasta kerrotaan mediasta paljon höpöjuttuja. Perehtykää itse minkälainen ravinto on parasta hyvälle ololle eikä paino nouse. - nh6565
veikkan tota kuivapainoksi vittu
- minäkösöisin
Keitettynä niihin makarooneihin tulee siis kuivapainon verran vettä, joka on tasan nolla kaloria.
Toki jos lisää öljyä keitinveteen (kuten minä) tai lisää öljyä keittämisen jälkeen (kuten Tseimi) niin kalorimäärä tuplaantuu - toki pasta-ateria näyttää ja maistuu paremmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254