Auringonkukan siemenet ihmisille kuorineen?

xXGopnik666Xx

Moi. Eli jos joku tietäisi mistä saisi auringonkukan siemeniä ihmisille kuorineen? Olen yrittänyt etsiä k-marketistä, cittarista ja SALESTA mutta sieltä löytyy vain ilman kuoria, ja linnuille kuorineen. Jos joku tietää mistä saisi ihmisille kuorineen voisi vastata tähän, kiitos sille joka löytää. 😌

4

3546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pantseppataaattori

Noh, minun tietääkseni ei ole auringonkukan eri lajikkeita jotka erikseen tuottaisivat siemeniä ihmisille tai linnuille :) Toisinsanoen "linnuile kuorineen" olevat siemenet ovat puhdistamattomia ja siten niitä ei myydä ihmisille sopivana. Ei kun "linnun siemenet" siivilään ja peset ne niin tadaa...ne ovatkin ihmisille sopivia :D

• rous_kis

jyviä ja panoita -ko ? Kyllä akanoita voi syödä ,esim virossa myysdään tattarin kuori rouhe tyynyjä
      siitä vaan selluloosaa suolen rassaukseen

• Blyat

Mulla on täysin sama ongelma. Olen etsinyt niitä joka paikasta eikä mitään näytä löytyvän

• Anonyymi

Turkkilaisten kaupoissa on kuorimattomia auringonkukansiemeniä. Sanovat, että ovat ihmisille, ei linnuille tarkoitettuja. Näyttävät kyllä samanlaisilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe