http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201802282200777349_tw.shtml
Naisten pöksyt kostuu heti
Uusi bachelor on jääkiekkoilija
28
461
Vastaukset
Komea ja raamikas mies..tuleekohan kissatappeluita?
Jaa, täytyy kyllä sanoa, että on ikäistään vanhemman näköinen.
- Buhahaha
Parta vanhentaa lähes aina.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Hauska nähdä taas niitä naisia joilla ei ole mitään annettavaa, ovat vaan telkkarissa pelaamassa ja esittämässä että olisivat muka kunnollisia naisia mutta ovat jotain jännämiesten nussittuja naisia. Itkua ja draaama kun mies ei rakastu heti 5 päivässä.
- jännämiesnussija
Mitähän mies esittää? Neitsytmiestä vai puhkinussijaa.
- rahaRuleJalkoWäli
pitää olla rahakas menestyjä mutta silti kätee vetäjä totaali luuseri jotta tuommosee ohjelmaa pääsis
mut kanatti se sille aiemmallekin, nyt saa laatu fitnesspimppaa juttalta .. :) - Kaisanoasaa
Ohjelman opetus on ettei varakas komea mies saa naista. Mitä olen katsellut suomen ja muiden maiden ohjelmia niin ei niistä tule pareja kun ehkä vähäksi aikaa. Ero tulee hyvinkin nopeasti. Ei ole ihan todellisuutta ohjelma kun arki alkaa niin nainen pettyy kun ei ole palvelijoita ympärillä tarjoilemassa ruokaa ja viinaa.
Njaa, ei ole mun makuun, joten saatte pitää. 🤣
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei ollu munkaan.
Miehellä ei saa olla nilkat paljaana.Heh, lapikkaat jalkaan ja jop kelpoo? :D
Hän on vähän turhan raamikas mun makuun.
- lihavihatipunen
Tais mulla vähän virtsaa karata housuun, virtsankarkailuiässä kun olen.
- tiputiputipu
Voi sinua niitähän on sellaisia tarvikkeita tähän vaivaan ja varsinkin jos jääkiekkoottelussa tulee käytyä on hyvä huolehtia tästä.
- Pöksytkuivumaan
Jos laittavat astronautin seuraavaan ohjelmaan niin pöksyjen sitten käy
Joku tavallinen maanläheinen duunari voisi olla mielenkiintoisempi ratkaisu formaatin kannalta. Koskettaisi enemmän ns. tavallisia ihmisiä, eikä statuksia ja bling blingiä.
- matalan.statuksen.mies
Mielenkiinnolla odotan mikä miehen ammatti on. Olen 100% varma että se on joku "korkean statuksen ammatti".
- lihavihatipunen
Suora lainaus tuosta linkitetystä jutusta:
"Tamperelaissyntyinen Joni on töissä vakuutusalalla. " - statusammatti
lihavihatipunen kirjoitti:
Suora lainaus tuosta linkitetystä jutusta:
"Tamperelaissyntyinen Joni on töissä vakuutusalalla. "Eli vakuutussihteeri.
- crux
Formaatti on tosielämästä niin tuttu että aika tylsältä tuntuu. Ainahan naiset pyörivät yhden komeimman miehen ympärillä ja muita ei edes huomata.
- flowersreally
Myötäahdistaa kun tyypin paita kinnaa yhteen suuntaan ja puvun takki toiseen suuntaan.
- Sit.vois.kattoo
Olispa joskus joku ihana hipsternörtti <3
Tai ylipäänsä joku joka ei yritä olla jotakin olemisen ja esittämisen vuoksi. Joka olis vaan mitä on, oma ittensä olis ihan mukavaa vaihtelua.
- flowersreally
Ihana hipsterinörtti kuolisi mieluummin kuin hakeutuisi tuollaiseen ohjelmaan.
- stadilainen60-luku
Hmm. minulla on koeajossa nörtti, jolla samantyyppinen body.
Onneksi karkkimakuja on niin monia.
Saan pitää hänet ihan itselläni... Eihän tuo il:n otsikko siis väärin ole mutta hymyilytti termi ex-liigakiekkoilija, Kaveri on pelanut aikuisten otteluita yhteensä tuollaiset 350 kappaletta joista liigaa oli vain 11 kamppailua HPK:n paidassa. Suurin osa ajasta mennyt mestiksessä tai Ruotsin 1-divisioonassa. Lyhyt Ranskan sarja ja pari peliä Ruotsin allsvenskanissa.
Jos joku noista naisista sen verran on kaverin uraa seurannut toivon että kysäisee miksi seura on vaihtunut joka vuosi. Onko ollut vähän vilkas luonne tai jopa ihan pukukoppimyrkyttäjä eikä toista kautta ole halunnut tarjota? Taidoista se ei varmaan ole ollut kiinni sillä Ruotsiassa mennyt suunnilleen piste/peli tahtia ja tehotilastokin kunnioitettavat 105 plussalla.
Voihan tietysti että on rauhoittunut kiekkoelämän jälkeen.Jääkiekko ei vois vähempää kiinnostaa.
Pelais vaikka pooloa.- Aitosinkkumies-
Tyyppi tuskin edes tietää miten naisen kanssa ollaan. Eivarmaan löydä vaimoa koska mies on tylsä. Ain noissa ohjelmissa tietää miten ne päättyy.
- Pyhpöhjapah
Edellisiä sarjoja katsoessa nuo suhteet loppuu kun elämänarki alkaa ja mies ei olekaan miljonääri.Nykynaiset ovat vaativia ja siksi usein sinkkuja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986