Luoja ensin, ihminen perässä.

yuhijnmä

8

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hghgjhgjhgjj

      Evoluutiolla on ollut miljoonia vuosia kehittää linnun siipeä optimaaliseksi.

      • Siipien kehittymiselle ei löydy minkäänlaisia todisteita ja onhan se ajatuksenakin täysin järjetön. Hyönteistenkään siiville eivät evolutionistit kykene antamaan tieteellistä selitystä eikä minkäänlaisia todisteita. Sama koskee kaikkia muitakin lentämiseen liittyviä mekanismeja luonnossa.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Siipien kehittymiselle ei löydy minkäänlaisia todisteita ja onhan se ajatuksenakin täysin järjetön. Hyönteistenkään siiville eivät evolutionistit kykene antamaan tieteellistä selitystä eikä minkäänlaisia todisteita. Sama koskee kaikkia muitakin lentämiseen liittyviä mekanismeja luonnossa.

        Sulkapeitteinen rinosaurus pystyi hyödyntämään suomuista kehittynyttä sulkiaan liitämiseen saaden tästä valintaedun jolloin ominaisuus muuttui lajille tyypilliseksi piirteeksi. Yksinkertainen ja looginen tapahtumaketju ilman maagisia supersankareita ja jumaluulsia. Perin hankalaa?


      • räyhräyh
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Siipien kehittymiselle ei löydy minkäänlaisia todisteita ja onhan se ajatuksenakin täysin järjetön. Hyönteistenkään siiville eivät evolutionistit kykene antamaan tieteellistä selitystä eikä minkäänlaisia todisteita. Sama koskee kaikkia muitakin lentämiseen liittyviä mekanismeja luonnossa.

        Valehteletko oppilaillesikin tuolla tavalla, tollo? Sinunlaistesi ei pitäisi olla opettajina. Olet haitallinen, jopa vaarallinen lapsille.


      • IhanSitäIhtiään
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Siipien kehittymiselle ei löydy minkäänlaisia todisteita ja onhan se ajatuksenakin täysin järjetön. Hyönteistenkään siiville eivät evolutionistit kykene antamaan tieteellistä selitystä eikä minkäänlaisia todisteita. Sama koskee kaikkia muitakin lentämiseen liittyviä mekanismeja luonnossa.

        Olet taantuttunut jo Mark5:n asteelle. Töksähteleviä parin lauseen kommentteja, eikä edes yritystä perustella.


    • Mihin perustat tuon, että lintujen siivet ovat AINA olleet taipuisat?

    • IIkkoo

      Luonnossa oleva suunnittelu ylittää aina tuhat kertaisesti sen mihin ihmisinsinöörit parhaimmillaan pystyy. Jumala on nero.

      • jhkjhkhkjhjk

        Kuten ihmisen selkäranka, joka on konstruktioltaan kuin pystyyn nostettu riippusilta. Yksikään insinööri ei sellaista suunnittelisi.

        Toisen nerouden osoituksen kertoi äsken ROT. Jumala loi meriin bakteerit, jotka eivät asettuneet luonnolliseen tasapainoon ja bakteeripopulaatioita tasapainottaakseen Jumala loi virukset. Mutta kun virukset rappeutuivat, niistäkin tuli haitallisia.
        Oikein tuplamokaus suunnittelijalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe