Saako ateisti sanoa mitä tahansa toisille ihmisille? Koskevatko normaalit kohteliaisuussäännöt lainkaan ateisteja ?
Nämä kysymykset tulevat mieleeen väkisinkin seurattuani sitä, miten ateisteiksi itseään väittävät kirjoittajat täällä toimivat.
Jos ateisti ihminen voi sanoa mitä tahansa, miten heidät erottaa muista? Jos heitä ei erota, onko kaikki ihan kohdallaan?
Saako ateisti sanoa mitä vain?
23
417
Vastaukset
Hieman säälittävää kopioida noin... Huoh...
Kaikkia koskevat kohteliaisuussäännöt. Vastaatko aloittaja nyt siihen alkuperäiseen ketjuun?- MukavaRealisti
Tämmöiset halvat kopiot aloituksina ovat ne vastaus. Kai sinä tiedät, etteivät nuo lobotoomikot kykene kovin kummoiseen kommunikaatioon. Varo vain, ettet liukastu sylkeensä.
- YksinkertainenVain
Tämän palstan ns. "ateitien" kommentteja seuratessa voi todeta kaksi asiaa:
- "ateisti" saa sanoa mitä tahansa, miten törkeää tahansa, muista palstalle kirjoittajista tai vaikkapa piispoista tms. ilman että kukaan "atteveli" tai "attesisar " puuttuu asiaan tai pitää ko. kommenttia esim. uskovie vainona
- jos taas joku sanoo eriävän mielipiteen, ihan asiallisesti, jonkin näiden ns. "ateistit " kommentteihin niin sitä väitetään helposti esim. ateistien vainoamiseksi- IrviReal
Olen huomannut ihan saman.
- IrviKans
IrviReal kirjoitti:
Olen huomannut ihan saman.
Nimen omaan!
- tietääkö.joku
Ovatko nuo kaikki "räyhiksen" nickejä?
tietääkö.joku kirjoitti:
Ovatko nuo kaikki "räyhiksen" nickejä?
Melko vaatimaton lista hra.55 = räyhis = usko.vainen käyttämistä nickeistä.
- kysymys.sinulle
MrMorden_ kirjoitti:
Melko vaatimaton lista hra.55 = räyhis = usko.vainen käyttämistä nickeistä.
Saitko aamupuurosi tänään Niuvassa, jossa olet pakkohoidossa, RÄYHlS?
- sage8.ei.rek
Olen samaa mieltä.
- törre13
Niin minäkin.
- mitäääähh
"Nämä kysymykset tulevat mieleeen väkisinkin seurattuani sitä, miten ateisteiksi itseään väittävät kirjoittajat täällä toimivat. "
Laitatko nyt vähän esimerkkejä väitteesi tueksi. Tämän tapainen , toiselta kopioitu ja väännelty aloitus on aika tympeä ja niin selkeää kiusaamista, ettei sitä voi hyväksyä. Kiusaaminen on aina väärin, vaikka kiusaaja olisi aikuinen ihminen, joka kiusaa toista aikuista ihmistä. Itse asiassa se on vakavampaa, koska aikuisen ihmisen olettaisi tietävän, ettei kiusaaminen ole oikein.
- Jdjdjdjk
Toki saa koska ova moukkia.
- valitettavasti
Uskovista kaiketi saa nykyään sanoa mitä vaan ja häneen voidaan myös vapaasti kohdistaa kiusaamista eri organisaatioissa. Jeesukseen uskovia eivät mitkään maalliset käyttäytymisnormit suojaa. Tämä foorumi on tästä hyvä esimerkki.
Tai enemmänkin niin,että mitä tahansa uskovista sanotaan, niin he kokevat sen Raamatussa ennustettuna vainona
torre12 kirjoitti:
Tai enemmänkin niin,että mitä tahansa uskovista sanotaan, niin he kokevat sen Raamatussa ennustettuna vainona
Täsmälleen näin, paitsi jos sanominen on kehumista. Mikään muu ei heille kelpaa ei-vainoksi, ei-vihaksi ja ei-kiusaamiseksi.
- älävalehtele
torre12 kirjoitti:
No emme taatusti koe hyviä ja kehuvia puheita vainona emmekä koe edes neutraalia argumentointia vainona!
älävalehtele kirjoitti:
No emme taatusti koe hyviä ja kehuvia puheita vainona emmekä koe edes neutraalia argumentointia vainona!
Jaa. No pidätte ainakin ateisteina pitämiänne kovin pilkkaavina.
- näinonn
Aina silloin kun he pilkkaavat ja käyvät sanallisin keinoin kimppuumme. Ja tätähän täällä tapahtuu runsain mitoin joka päivä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91597- 891165
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1121118Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51963Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63844Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli185771Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253736- 81733
- 35689
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633