Saako ateisti sanoa mitä vain?

RealistinenInhotus

Saako ateisti sanoa mitä tahansa toisille ihmisille? Koskevatko normaalit kohteliaisuussäännöt lainkaan ateisteja ?

Nämä kysymykset tulevat mieleeen väkisinkin seurattuani sitä, miten ateisteiksi itseään väittävät kirjoittajat täällä toimivat.

Jos ateisti ihminen voi sanoa mitä tahansa, miten heidät erottaa muista? Jos heitä ei erota, onko kaikki ihan kohdallaan?

23

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieman säälittävää kopioida noin... Huoh...

Kaikkia koskevat kohteliaisuussäännöt. Vastaatko aloittaja nyt siihen alkuperäiseen ketjuun?

• MukavaRealisti

Tämmöiset halvat kopiot aloituksina ovat ne vastaus. Kai sinä tiedät, etteivät nuo lobotoomikot kykene kovin kummoiseen kommunikaatioon. Varo vain, ettet liukastu sylkeensä.

• YksinkertainenVain

Tämän palstan ns. "ateitien" kommentteja seuratessa voi todeta kaksi asiaa:

- "ateisti" saa sanoa mitä tahansa, miten törkeää tahansa, muista palstalle kirjoittajista tai vaikkapa piispoista tms. ilman että kukaan "atteveli" tai "attesisar " puuttuu asiaan tai pitää ko. kommenttia esim. uskovie vainona

- jos taas joku sanoo eriävän mielipiteen, ihan asiallisesti, jonkin näiden ns. "ateistit " kommentteihin niin sitä väitetään helposti esim. ateistien vainoamiseksi

• IrviReal

Olen huomannut ihan saman.

• IrviReal kirjoitti:

Voi Sinua, uskis. Moi moi.

• IrviKans
        IrviReal kirjoitti:

Nimen omaan!

• InhottavaRealisti kirjoitti:

Voi Sinua, uskis. Moi moi.

Oletko Mallu-Jasmina Ylä-Pinnala😂❓

• En tajunnut mitään. Älyttömiä väitteitä.

• tietääkö.joku

Ovatko nuo kaikki "räyhiksen" nickejä?

• On sitä listaa näköjään pukannut.

Kuinka pitkä siitä tuleekaan.

• tietääkö.joku kirjoitti:

Ovatko nuo kaikki "räyhiksen" nickejä?

Melko vaatimaton lista hra.55 = räyhis = usko.vainen käyttämistä nickeistä.

• kysymys.sinulle
        MrMorden_ kirjoitti:

Melko vaatimaton lista hra.55 = räyhis = usko.vainen käyttämistä nickeistä.

Saitko aamupuurosi tänään Niuvassa, jossa olet pakkohoidossa, RÄYHlS?

• sage8.ei.rek

Olen samaa mieltä.

• törre13

Niin minäkin.

• mitäääähh

"Nämä kysymykset tulevat mieleeen väkisinkin seurattuani sitä, miten ateisteiksi itseään väittävät kirjoittajat täällä toimivat. "

Laitatko nyt vähän esimerkkejä väitteesi tueksi.

• Tämän tapainen , toiselta kopioitu ja väännelty aloitus on aika tympeä ja niin selkeää kiusaamista, ettei sitä voi hyväksyä. Kiusaaminen on aina väärin, vaikka kiusaaja olisi aikuinen ihminen, joka kiusaa toista aikuista ihmistä. Itse asiassa se on vakavampaa, koska aikuisen ihmisen olettaisi tietävän, ettei kiusaaminen ole oikein.

• Jdjdjdjk

Toki saa koska ova moukkia.

• valitettavasti

Uskovista kaiketi saa nykyään sanoa mitä vaan ja häneen voidaan myös vapaasti kohdistaa kiusaamista eri organisaatioissa. Jeesukseen uskovia eivät mitkään maalliset käyttäytymisnormit suojaa. Tämä foorumi on tästä hyvä esimerkki.

• Tai enemmänkin niin,että mitä tahansa uskovista sanotaan, niin he kokevat sen Raamatussa ennustettuna vainona

• torre12 kirjoitti:

Tai enemmänkin niin,että mitä tahansa uskovista sanotaan, niin he kokevat sen Raamatussa ennustettuna vainona

Täsmälleen näin, paitsi jos sanominen on kehumista. Mikään muu ei heille kelpaa ei-vainoksi, ei-vihaksi ja ei-kiusaamiseksi.

• älävalehtele
        torre12 kirjoitti:

Tai enemmänkin niin,että mitä tahansa uskovista sanotaan, niin he kokevat sen Raamatussa ennustettuna vainona

No emme taatusti koe hyviä ja kehuvia puheita vainona emmekä koe edes neutraalia argumentointia vainona!

• älävalehtele kirjoitti:

No emme taatusti koe hyviä ja kehuvia puheita vainona emmekä koe edes neutraalia argumentointia vainona!

Jaa. No pidätte ainakin ateisteina pitämiänne kovin pilkkaavina.

• näinonn

Aina silloin kun he pilkkaavat ja käyvät sanallisin keinoin kimppuumme. Ja tätähän täällä tapahtuu runsain mitoin joka päivä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1597
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      112
      1118
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      844
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      185
      771
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      736
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      733
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe