Mitä olet tehnyt suhteen löytämiseksi

Palstalla on kirjavaa väkeä, löytyy onnellisessa parisuhteessa elävää, eronneita, suhdetta etsiviä, kaiken toivon heittäneitä ja onnellisen sinkkuuden tavoittaneita.

Kaikkia yhdistänee se, että jokaisella on ollut elämänvaihe jolloin on panostettu suhteen löytämiseen. Kiinnostaisikin lukea mitä kaikkea palstalaiset ovat tehneet tavoitellessaan parisuhdetta.

Oletteko kenties kampittaneet kilpakosijaa tai tavoitelleet parempia asetelmia pienillä valheilla....mitä kaikkea olette tehnyt rakkauden eteen?

100

1715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehellisesti sanottuna en tehnyt oikeastaan yhtään mitään nykyisen parisuhteeni löytämiseksi. En ollut "haku päällä", en käynyt kovin aktiivisesti baareissa jne. Elin tuolloin varsin tyytyväistä sinkku-vaihetta. Sitten vain eräänä päivänä sattumalta ja täysin arkisessa tilanteessa eteeni astui eräs nainen...

      Elämääni on kuulunut kausia sekä sinkkuna että parisuhteessa. Oikeastaan minulla ei ole koskaan ollut vaihetta, jolloin olisin erityisesti panostanut suhteen löytämiseen. Suhteet, niin nykyinen kuin aiemmatkin, vain ovat tuleet eteen mitä erilaisemmissa tilanteissa, useimmiten täysin sattumalta ja tekemättä kovinkaan paljoa asian hyväksi.

    • Mjaa, no lähinnä tehnyt tuttavuutta hiljalleen ja keskittynyt aina yhteen ihmiseen kerrallaan. Ts. olen järkännyt elämäni niin, että mulla on ollut aina aikaa tutustua siihen ihmiseen, joka on ollut kohteena.

      Ko. ihminen on ollut etusijalla vapaa-aikaa miettiessäni, jotta sitä aikaa hälle olisi ja tutustumiseen. Kyllähän se vaatii sen, ettei ole menossa kaikialle muualle. Vähän kaverit on saaneet musta taukoa silloin. :)

      Eli aika parisuhdekeskeinen olen aina ollut ja semmosta tosissani halunnut. Kaikki tai ei mitään tyyppiä.

      • Elikäs olet pelinaisia...liehittelet miehiä, mutta yhtä kerrallaan kunnes tärppää.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Elikäs olet pelinaisia...liehittelet miehiä, mutta yhtä kerrallaan kunnes tärppää.

        En sanoisi liehittelen. Mä en ole mielestäni koskaan osannut liehittelyä. Pikemminkin olen kaveraan tyyppiä naisia. :)

        Mut en ole osannut pitää, kun yhtä matoa koukussa kerrallaan. Kun pitää keskittyä täysillä siihen yhteenkin. Oikeestaan on tärpännytkin juuri siksi, että olen niin intensiivisesti panostanut kohteen löydettyäni siihen onks tää nyt sitä vaiko tätä vaiko ei mittään. :)

        Mut miessuhteet on jäänyt vähiin, kun ei ole ollut aikaa kaikille eikä mielenkiintoa tutustua moniin miehiin. Tai iskeä niitä kyliltä käydessä, tosta vaan. x)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        En sanoisi liehittelen. Mä en ole mielestäni koskaan osannut liehittelyä. Pikemminkin olen kaveraan tyyppiä naisia. :)

        Mut en ole osannut pitää, kun yhtä matoa koukussa kerrallaan. Kun pitää keskittyä täysillä siihen yhteenkin. Oikeestaan on tärpännytkin juuri siksi, että olen niin intensiivisesti panostanut kohteen löydettyäni siihen onks tää nyt sitä vaiko tätä vaiko ei mittään. :)

        Mut miessuhteet on jäänyt vähiin, kun ei ole ollut aikaa kaikille eikä mielenkiintoa tutustua moniin miehiin. Tai iskeä niitä kyliltä käydessä, tosta vaan. x)

        Sanotaan näin, että hitaasti ja rauhassa hyvä tulee, jos on tullakseen. Jos on vähän tuosta ja tästä ja tuostakin kiinnostunut, niin ei oikeestaan ole kstään ihan tosissaan ja oikeesti. kaikkiin kun ei voi tutustua niin, että oikeesti "paneutus" (ei kaksimielisesti) ihmiseen ja antas sille aikaansa reilusti. Eihän sitä muuten opi toista tuntemaan, jos ei oo koskaan aikaan olla yhdessäkään...

        Mä oon siis aina uskonut siihen, että on se yksi johon tutustutaan ihan rauhassa ja vain siihen yhteen. Sitten jos se ei nappaa puolin tai toisin, jatketaan uuden etsintää. :)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Sanotaan näin, että hitaasti ja rauhassa hyvä tulee, jos on tullakseen. Jos on vähän tuosta ja tästä ja tuostakin kiinnostunut, niin ei oikeestaan ole kstään ihan tosissaan ja oikeesti. kaikkiin kun ei voi tutustua niin, että oikeesti "paneutus" (ei kaksimielisesti) ihmiseen ja antas sille aikaansa reilusti. Eihän sitä muuten opi toista tuntemaan, jos ei oo koskaan aikaan olla yhdessäkään...

        Mä oon siis aina uskonut siihen, että on se yksi johon tutustutaan ihan rauhassa ja vain siihen yhteen. Sitten jos se ei nappaa puolin tai toisin, jatketaan uuden etsintää. :)

        Siinä on tietty se riski, että jää ne muut sopivammatkin huomaamatta, kuten kaverini mulle viisasteli. :D

        Mutta silleen, mun etsimiset on taaksejäänyttä elämää, onneksi. En jaksaisi aina uusia ja uusia miehiä ja ihmissuhteita niiden kanssa. Oikeesti aika vaivalloista se kunnolla tutustuminen, ajan kanssa ja lyödä kaikki aikansa tiskiin. Sitten vielä jos tuleekin ero syystä tai toisesta, ei sitä vaan jaksa moneen kertaan läpi käydä.

        Jos osaisi suhtautua kevyemmin, vois olla helpompaa.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Siinä on tietty se riski, että jää ne muut sopivammatkin huomaamatta, kuten kaverini mulle viisasteli. :D

        Mutta silleen, mun etsimiset on taaksejäänyttä elämää, onneksi. En jaksaisi aina uusia ja uusia miehiä ja ihmissuhteita niiden kanssa. Oikeesti aika vaivalloista se kunnolla tutustuminen, ajan kanssa ja lyödä kaikki aikansa tiskiin. Sitten vielä jos tuleekin ero syystä tai toisesta, ei sitä vaan jaksa moneen kertaan läpi käydä.

        Jos osaisi suhtautua kevyemmin, vois olla helpompaa.

        Huomaan että sulla on ollut hyvin aktiivinen ote kumppanin hankinnassa.

        Sitähän ne ätmit peräänkuuluttavatkin, mutta aktiivisetkaan naiset eivät tee aloitteitä ällöttäville miehille.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Huomaan että sulla on ollut hyvin aktiivinen ote kumppanin hankinnassa.

        Sitähän ne ätmit peräänkuuluttavatkin, mutta aktiivisetkaan naiset eivät tee aloitteitä ällöttäville miehille.

        Se on ollut vähän pakko, muuten sitä oltais ittekseen yhä edelleen...ei oo miehet paljon perässä juosseet. Karkuun kyllä vikkelämmin. ☺️

        No niin, ei ällöttäville juu.


    • En mitään.

      • Olet vain odottanut että jännämies iskee.


    • verhorajosta

      Istun kotona ja ihmettelen.

    • Liian lälly aihe minulle

      • Sehän on sun historiastasi kiinni.


      • Ei ooo.....äläää nyt.

        Kiitos viime yöstä; aika laitonta laittaa nainen katselemaan vatsalihaksia keskiyön aikaan.

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ooo.....äläää nyt.

        Kiitos viime yöstä; aika laitonta laittaa nainen katselemaan vatsalihaksia keskiyön aikaan.

        (naurua)

        Huomenna kun on naistenpäivä, niin meinaatko laittaa profiiliin kuviasi? Esim. peppukuva ois mukava yllätys


    • Minulla on sellainen taktiikka, että istun kotona odottelamassa, että se oikea tulee ja soittaa ovikelloa.

      Jostain syystä ei kukaan ole ilmestynyt ovelle.

      Kärsivällisyys on kuitenkin hyve, jatketaan odottelua.

      • Vielä jonakin päivänä tyrmäävä, kroonisessa seksinpuutteessa elävä jehovantodistajablondi pirauttaa ovikelloasi, ja odottaminen palkitaan. 😀


      • Lauantaina tosin joku kävi soittamassa ovikelloa.

        Oletin Jehovan todistajaksi joten en avannut ovea.

        Olisikohan kuitenkin pitänyt avata?


      • fkgkhlkj

        Vähä sama asia kuin jos kalastaisi 20 v samasta paikasta saamatta mitään ja oottaa ja kuvittelee että kyllä sitä kalaa vielä tulee..


      • Ooppas suloinen😍


      • pitkätukka-68

        Mulla käy naapurin läski ukko aina välillä soittelemassa kelloa ja pummaamassa tupakkaa. Emmää sellasta huoli.
        No naapurin rouvakin (ei sen edellisen ukon rouva) välillä soittelee ja pyytää viinille. Se on jo parempi ehdotus johon yleensä suostun.


    • Tarina olisi kokonaisuutena pitkä kuin nälkävuosi, mutta lyhykäisyytenä etsin 4 vuotta naista, kun olisi pitänyt etsiä ensin itsensä.

      No vuoden tutkiskelun jälkeen katselen maailmaa ihan toisenlaisten lasien kautta kuin ennen.

      Parisuhteelle on nyt paremmat ja väljemmät puitteet. Ja uskon nauttivani siitä enemmän. Lisäksi kumppanilla on siinä vierellä helpompi olla.

    • Ei valheita, mutta paria pikku huijausta olen käyttänyt.

      Mutta noin yleisesti olen panostanut viikossa pariin tuntiin, jolloin olen tyrkyttänyt seuraani melkein kaikille, joiden sukupuoli ja arvioitu ikä on läpäissyt tiukan seulan.

      Olen mä sitten vielä nettifeittiveteraanikin.

    • viinamies

      Suhteen eteen joutuu juomaan viinaa. Jos ei juo viinaa, on kaikki muu tekeminen hukkaan heitettyä aikaa. Jokut romantikot saattavat kuvitella että jokin tekeminen voisi auttaa parisuhteen löytämisessä jos viina ei maistu, mutta ilman viinanjuontia jää yksin teki mitä vain.

      • Ja sinun naiskokemuksesi olivat minkälaisia? Humalassa itsesi tyrkyttämistä huonolla menestyksellä?


      • Jollai79
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ja sinun naiskokemuksesi olivat minkälaisia? Humalassa itsesi tyrkyttämistä huonolla menestyksellä?

        Pää täyteen ja baareihin.
        Aina toimii, joka viikonloppu... jollain.


    • kjhgjkgjkhgkhjg

      Olen ollut sinkku 3,5v.

      En jaksa käydä baareissa, joten olen sen takia ainoastaan treffipalstoilla. Minulle se on ollut toimiva ratkaisu. On mukavaa tutustua uusiin ihmisiin. Olen löytänytkin paljon hyviä ystäviä! En koe treffipalstoja rasittavina, koska en ole mitenkään epätoivoinen. Jotenkin ne kiinnostavat myös psykologisesti. Mielenkiintoista lukea, mitä ihmiset itsestään kirjoittavat.

      Käyn hyvin harvoin treffeillä. Olen ihan tyytyväinen, jos löydän muutaman mielenkiintoisen miehen vuodessa. Panostan sitten niihin.. Kaikki sinisilmäisyys on kyllä karissut. Välillä ajattelen, että haluaisin kirjoittaa kokemuksistani kirjan. Kun muiden juttuja lukee, niin siinä kirjassa ei olisi kuitenkaan mitään ihmeellistä. Muillekin on tullut vastaan vaikka mitä!

      En tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Olen ollut niin paljon yksin etten edes tiedä, onko minusta olemaan enää kenenkään kanssa yhdessä niin pitkiä aikoja, mitä parisuhde vaatii. Joo, puhun niinkin "pitkästä" ajasta kuin koko viikonlopusta säännöllisesti.. Kun herään la -aamuisin, olen usein liiankin tyytyväinen siitä, ettei tarvitse miellyttää tai viihdyttää ketään.

      • Mitä meinaat sinisilmäisyyden karisemisella? Huonoja kokemuksia...

        Ehkä kuitenkin toivot että joku ihme tapahtuisi, tuskin muuten olisit treffipalstoilla.


      • jhj7676hghgh
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Mitä meinaat sinisilmäisyyden karisemisella? Huonoja kokemuksia...

        Ehkä kuitenkin toivot että joku ihme tapahtuisi, tuskin muuten olisit treffipalstoilla.

        Ennemmin outoja kuin huonoja. Olen kyllä hyvä selvittämään kaikki ongelmatilanteet. Yllättäen pahimman niistä aiheutti akateeminen mies, jota en koskaan edes tavannut!

        En oikeastaan odota ihmettä, koska en ole saanut mitään elämässäni helpolla. Olen huomannut että jos vähänkin kehittelen mielessäni suuntaviivoja sille, millaisen toisen ihmisen pitäisi olla, niin mitään ei löydy. Parhaat ihmiset ovat aina tavalla tai toisella mukavuusalueen ulkopuolella.


      • jhj7676hghgh kirjoitti:

        Ennemmin outoja kuin huonoja. Olen kyllä hyvä selvittämään kaikki ongelmatilanteet. Yllättäen pahimman niistä aiheutti akateeminen mies, jota en koskaan edes tavannut!

        En oikeastaan odota ihmettä, koska en ole saanut mitään elämässäni helpolla. Olen huomannut että jos vähänkin kehittelen mielessäni suuntaviivoja sille, millaisen toisen ihmisen pitäisi olla, niin mitään ei löydy. Parhaat ihmiset ovat aina tavalla tai toisella mukavuusalueen ulkopuolella.

        Mitä tarkoitat sillä että parhaat ihmiset ovat mukavuusalueen ulkopuolella?


      • dsadssadsa
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Mitä tarkoitat sillä että parhaat ihmiset ovat mukavuusalueen ulkopuolella?

        Kaikki ei -listat on syytä unohtaa. Olen esim. toivonut, että mies asuisi suht lähellä. Avoimin mielin löytyy vaikka mitä! Sen olen ainakin tänä aikana oppinut.


      • khjkjhkjhkhk
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Mitä tarkoitat sillä että parhaat ihmiset ovat mukavuusalueen ulkopuolella?

        Tapailin tuossa just metsästäjää. Se oli kyllä mukavuusalueen ulkopuolella. Aloin tässä miettiä..

        Nainen39v (ja moni muu) on usein sanonut, että arvojen on hyvä olla samat. Olen täysin samaa mieltä. Olisiko parempi valita kumppani pitkästi järjellä, täsmäisku vaatimuksineen.. pituus yli 180cm, normaali paino, samat harrastukset tms. Muut näyttävät ainakin tekevän niin.

        Ei tämäkään nimittäin ole toiminut, että hyppään vaan kuvioihioihin mukaan tyyliin "katsotaan nyt, miten tässäkin käy.."


      • khjkjhkjhkhk kirjoitti:

        Tapailin tuossa just metsästäjää. Se oli kyllä mukavuusalueen ulkopuolella. Aloin tässä miettiä..

        Nainen39v (ja moni muu) on usein sanonut, että arvojen on hyvä olla samat. Olen täysin samaa mieltä. Olisiko parempi valita kumppani pitkästi järjellä, täsmäisku vaatimuksineen.. pituus yli 180cm, normaali paino, samat harrastukset tms. Muut näyttävät ainakin tekevän niin.

        Ei tämäkään nimittäin ole toiminut, että hyppään vaan kuvioihioihin mukaan tyyliin "katsotaan nyt, miten tässäkin käy.."

        Mukavuusalueen ulkopuoliselta tuntuvia suhteita kokeillaan. Mutta lienee eroa, että tuntuuko se ihminen mukavuusalueen ulkopuoliselta vai se suhde.

        Jokainen ihminen ymmärtää saman asian eritavalla. Vaikka läheisyys. Joillekin se on kuin mittari välittämisestä ja joillekin sellainen on ahdistamista sillä tasolla, mutta taas kun on mahdollisuus nauttia toisen seurasta, se onkin oikeaa läheisyysintensiivisyyttä. Jotkin taas ovat tosi erakkoja ja yksikin halaus on ylisuoritus. Mutta miten kenetkin ihmisen kokee?

        Puhumalla ei saa kerrottua kuin värit, ei sävyjä. Ne pitää kokea ja hakea. Ja kyllä se on aikamoinen urakka, jos siitä yrittää saada jotain johdonmukaista.


      • ölöllö
        Dissident kirjoitti:

        Mukavuusalueen ulkopuoliselta tuntuvia suhteita kokeillaan. Mutta lienee eroa, että tuntuuko se ihminen mukavuusalueen ulkopuoliselta vai se suhde.

        Jokainen ihminen ymmärtää saman asian eritavalla. Vaikka läheisyys. Joillekin se on kuin mittari välittämisestä ja joillekin sellainen on ahdistamista sillä tasolla, mutta taas kun on mahdollisuus nauttia toisen seurasta, se onkin oikeaa läheisyysintensiivisyyttä. Jotkin taas ovat tosi erakkoja ja yksikin halaus on ylisuoritus. Mutta miten kenetkin ihmisen kokee?

        Puhumalla ei saa kerrottua kuin värit, ei sävyjä. Ne pitää kokea ja hakea. Ja kyllä se on aikamoinen urakka, jos siitä yrittää saada jotain johdonmukaista.

        Niin. Läheisyys, ja varsinkin seksi jos puhutaan pitkästä parisuhteesta. Vaikeita kysymyksiä.


      • ölöllö kirjoitti:

        Niin. Läheisyys, ja varsinkin seksi jos puhutaan pitkästä parisuhteesta. Vaikeita kysymyksiä.

        Vaikeaa joo. Mutta vaikeinta lienee tunnistaa itsestään mikä on hyvää ja mikä ei. Sen näyttää aika yleensä.

        Ja jokainen ihminen pitäisi osata ottaa vastaan ilman edellisistä johtuvia ennakkoasenteita.

        Vaatinee lehmänhermoja ja hurttia huumoria.

        Ps. Munkin kaikista suhinoista sais kunnon novellin.

        Hehe..


      • åpl98k
        Dissident kirjoitti:

        Vaikeaa joo. Mutta vaikeinta lienee tunnistaa itsestään mikä on hyvää ja mikä ei. Sen näyttää aika yleensä.

        Ja jokainen ihminen pitäisi osata ottaa vastaan ilman edellisistä johtuvia ennakkoasenteita.

        Vaatinee lehmänhermoja ja hurttia huumoria.

        Ps. Munkin kaikista suhinoista sais kunnon novellin.

        Hehe..

        Harmi, ettei täällä voi näistä asioista oikein puhua.


      • khjkjhkjhkhk kirjoitti:

        Tapailin tuossa just metsästäjää. Se oli kyllä mukavuusalueen ulkopuolella. Aloin tässä miettiä..

        Nainen39v (ja moni muu) on usein sanonut, että arvojen on hyvä olla samat. Olen täysin samaa mieltä. Olisiko parempi valita kumppani pitkästi järjellä, täsmäisku vaatimuksineen.. pituus yli 180cm, normaali paino, samat harrastukset tms. Muut näyttävät ainakin tekevän niin.

        Ei tämäkään nimittäin ole toiminut, että hyppään vaan kuvioihioihin mukaan tyyliin "katsotaan nyt, miten tässäkin käy.."

        Arvojen osalta yhteensopivuuden päätämme itse.

        Jos kumppanillamme on jossain suhteessa erilaiset arvot, yhteensopivuus liittyy siihen kuinka me suhtaudumme asiaan. Jos kumppani tuomitsee jyrkästi toisen arvot, niin yhteiselo ei voi onnistua.


      • åpl98k kirjoitti:

        Harmi, ettei täällä voi näistä asioista oikein puhua.

        Mitä tarkoitat? Tietenkään ei yksityisesti pysty turisemaan, mutta minkä kärsii sanoa julkisesti anonyyminä voi turistaa tulemaan.
        No mullahan on dissillä säpokin jos haluaa kahdenkesken lätistä.. tekaisee sähköpostiosoitteen ja viittaa keskusteluun...


      • 989kjjhhgggggg
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Arvojen osalta yhteensopivuuden päätämme itse.

        Jos kumppanillamme on jossain suhteessa erilaiset arvot, yhteensopivuus liittyy siihen kuinka me suhtaudumme asiaan. Jos kumppani tuomitsee jyrkästi toisen arvot, niin yhteiselo ei voi onnistua.

        Arvoja on niin paljon, kun alkaa miettiä! En edes välttämättä tiedä, olenko ymmärtänyt asian oikein.. Mitä "arvoja" ylipäätään on?

        Jos nyt noita tärkeimpiä miettii, niin käsitys uskollisuudesta (mitä saa tehdä, ja mitä ei) olisi ainakin yksi. Toinen voisi olla suhteen laatu. (Nykyään ei tiedä välttämättä yhtään, missä mennään.. Onko parisuhteessa, tapaillaanko, vaan seksiä jne... Vaihtoehtoja vaikka kuinka. Ei tuota heti kehtaa kysyä, ettei painosta..)

        Ajankäyttö? Kuinka paljon yhdessä ollaan, ja mitä tehdään.. (Jos toinen esim. haluaa matkustella koko ajan.) Poliittiset kysymykset, erityisesti maahanmuutto.. Joku on harras kristitty, toinen ateisti.. Pari saunaolutta lienee monelle ok -miten päivittäinen tissuttelu.. Jos molemmilla vaikkapa on lapsia, niin edessä on "miljoona" kysymystä kasvatusperiaatteista. jne. jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

        Kokonaisuus on hyvin monimutkainen. En ihmettele, että kevytsuhteita on nykyään niin paljon.


      • 090jhjh
        Dissident kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Tietenkään ei yksityisesti pysty turisemaan, mutta minkä kärsii sanoa julkisesti anonyyminä voi turistaa tulemaan.
        No mullahan on dissillä säpokin jos haluaa kahdenkesken lätistä.. tekaisee sähköpostiosoitteen ja viittaa keskusteluun...

        No ei täällä oikein voi. Jos sanon, että join yhtenä vuotena seitsemän miehen kanssa kupin kahvia, niin olen heti huora. :)


      • 090jhjh kirjoitti:

        No ei täällä oikein voi. Jos sanon, että join yhtenä vuotena seitsemän miehen kanssa kupin kahvia, niin olen heti huora. :)

        No onkos sillä oikeastaan väliä? Minäkin olen palstajeesus, valkoritari, ytm, ktm ja aisuri. Itse oon sanonut kokeneeni itseni atm;ksi verrattavaksi. Siinähän tulee titteleitä...souvat! Heh...


      • 090jhjh kirjoitti:

        No ei täällä oikein voi. Jos sanon, että join yhtenä vuotena seitsemän miehen kanssa kupin kahvia, niin olen heti huora. :)

        .. Kutsutaanko sitä sielläpäin "KahviKuppoSeksi"?.. ;D

        .. Vai mistä tuollainen AivoPieru?.. ;P


      • yyoou
        khjkjhkjhkhk kirjoitti:

        Tapailin tuossa just metsästäjää. Se oli kyllä mukavuusalueen ulkopuolella. Aloin tässä miettiä..

        Nainen39v (ja moni muu) on usein sanonut, että arvojen on hyvä olla samat. Olen täysin samaa mieltä. Olisiko parempi valita kumppani pitkästi järjellä, täsmäisku vaatimuksineen.. pituus yli 180cm, normaali paino, samat harrastukset tms. Muut näyttävät ainakin tekevän niin.

        Ei tämäkään nimittäin ole toiminut, että hyppään vaan kuvioihioihin mukaan tyyliin "katsotaan nyt, miten tässäkin käy.."

        Ei taida toimia sitten mikään tyyli..


      • dsdfsfdsfds
        yyoou kirjoitti:

        Ei taida toimia sitten mikään tyyli..

        No eipä oikein. Sama se on monella muulla nykyään.


    • Hukassa2018

      No, viimekertaisen ex-tyttöystävän eteen olen joutunut tekemään töitä. Baareissa aktiivisesti seulomalla kunnes tärppäsi. Valitettavasti olen asunut väärällä paikkakunnalla joka huomattavasti on haitannut suhteen etsintää. Nyt keskityn henkiseen puoleeni enemmän, kuin naisen etsimiseen.

      Entäs A.Palstamäki. Mitä sinä olet tehnyt suhteen löytämiseksi?

      • Minä olen vanhan liiton miehiä kuten palstan "viinamies". Saalistan baareissa, mutta käytännössä tuo on tällä iällä enää irtoseksin etsimistä ja se riittää mulle.


    • pettynyt_mies

      Rakkauden eteen en ole koskaan tehnyt mitään. Nuorena haaveilin panomiehen urasta, mutta myöhemmin valkeni, ettei ulkonäköni riitä siihen.

      Parisuhteista en ole koskaan ollut kiinnostunut. Johtunee kai erakkoluonteestani.

      • pettynyt_mies

        Kuinka helposti A.Palstanmäki saa irtoseksiä baarista? Itse olen käynyt viimeisen vuoden aikana jtn. 10-20 krt baarissa, mutta vaan kerran on tullut nainen suutelemaan tuossa ajassa.

        Itse en ole koskaan mennyt oma-aloitteisesti naisille juttelemaan. Joskus 18-21-vyotiaana kävin kyllä aika usein tanssilattialla, mutta nykyään ei enää kehtaa. Joten baari-illat menee lähinnä tuoppia siemaillessa ja seisoskellessa.


      • pettynyt_mies kirjoitti:

        Kuinka helposti A.Palstanmäki saa irtoseksiä baarista? Itse olen käynyt viimeisen vuoden aikana jtn. 10-20 krt baarissa, mutta vaan kerran on tullut nainen suutelemaan tuossa ajassa.

        Itse en ole koskaan mennyt oma-aloitteisesti naisille juttelemaan. Joskus 18-21-vyotiaana kävin kyllä aika usein tanssilattialla, mutta nykyään ei enää kehtaa. Joten baari-illat menee lähinnä tuoppia siemaillessa ja seisoskellessa.

        En osaa sanoa kuinka helposti saisin seksiä jos menisin baariin ja ryhtyisin käymään systemaattisesti läpi kaikki naiset jotka baarissa ovat.

        Minä menen baariin ja käyn katseella läpi naistarjonnan. Jos baarista löytyy kiva nainen, haen katsekontaktia. Kun katsekontakti on saatu, niin käytännössä jo siinä vaiheessa tiedän maksaako vaivan tehdä lähempää tuttavuutta.

        Jos baarissa ei ole sopivaa naista minulle, niin vaihdan toiseen baariin. Periaatteessa joka viikonloppuilta löytyisi joku pedin lämmittäjä, mutta käytännössä kaikkeen ei tarvitse ryhtyä.


      • utuytruy
        A.Palstamäki kirjoitti:

        En osaa sanoa kuinka helposti saisin seksiä jos menisin baariin ja ryhtyisin käymään systemaattisesti läpi kaikki naiset jotka baarissa ovat.

        Minä menen baariin ja käyn katseella läpi naistarjonnan. Jos baarista löytyy kiva nainen, haen katsekontaktia. Kun katsekontakti on saatu, niin käytännössä jo siinä vaiheessa tiedän maksaako vaivan tehdä lähempää tuttavuutta.

        Jos baarissa ei ole sopivaa naista minulle, niin vaihdan toiseen baariin. Periaatteessa joka viikonloppuilta löytyisi joku pedin lämmittäjä, mutta käytännössä kaikkeen ei tarvitse ryhtyä.

        Tuo tarkoittaa kuitenkin sitä, että seksiä on elämässä suht vähän.

        Itse kokisin liian työläänä tuon, että seksin takia pitäisi vaivautua baariin, ja mieluisan kumppanin löytäminen olisi epävarvaa. Ainakin pidemmän päälle.


      • arvelisinnäin
        utuytruy kirjoitti:

        Tuo tarkoittaa kuitenkin sitä, että seksiä on elämässä suht vähän.

        Itse kokisin liian työläänä tuon, että seksin takia pitäisi vaivautua baariin, ja mieluisan kumppanin löytäminen olisi epävarvaa. Ainakin pidemmän päälle.

        Ei liki viisikymppinen mies enää kaipaa seksiä joka viikko.


      • niihN
        arvelisinnäin kirjoitti:

        Ei liki viisikymppinen mies enää kaipaa seksiä joka viikko.

        Kaipaa, mieluiten monta kertaa viikossa.


      • utuytruy kirjoitti:

        Tuo tarkoittaa kuitenkin sitä, että seksiä on elämässä suht vähän.

        Itse kokisin liian työläänä tuon, että seksin takia pitäisi vaivautua baariin, ja mieluisan kumppanin löytäminen olisi epävarvaa. Ainakin pidemmän päälle.

        Jos haluaa paljon seksiä, se vaatii parisuhteen. Onko seksi sitten riittävä motiivi parisuhteelle?

        Kyllä se kiihkein elämänvaihe alkaa tässä iässä olemaan jo ohitse, en kaipaa suhdetta vain seksin takia.


      • niihN kirjoitti:

        Kaipaa, mieluiten monta kertaa viikossa.

        Jos tilanne olisi sellainen, että pitäisi yrittää nukkua jonkun huumaavan kaunottaren vieressä joka yö, niin seksi tulisi aika luontaisesti mieleen.

        Yksin nukkuessa ei ole mitään joka veisi ajatuksia siihen suuntaan.


      • miehetjutelkaa
        pettynyt_mies kirjoitti:

        Kuinka helposti A.Palstanmäki saa irtoseksiä baarista? Itse olen käynyt viimeisen vuoden aikana jtn. 10-20 krt baarissa, mutta vaan kerran on tullut nainen suutelemaan tuossa ajassa.

        Itse en ole koskaan mennyt oma-aloitteisesti naisille juttelemaan. Joskus 18-21-vyotiaana kävin kyllä aika usein tanssilattialla, mutta nykyään ei enää kehtaa. Joten baari-illat menee lähinnä tuoppia siemaillessa ja seisoskellessa.

        Tuota olen naisena ihmetellyt, miksi miehet nojailee seinään tuoppi kädessä? Haluavatko he tavata ihmisiä, jutella...?
        pettynyt_mies, miksi et mene juttelemaan naisille? Sitähän naiset just toivovat, että mies tulisi juttelemaan. Eikä sillä mitään väliä, jos juttu ei luistakaan. Uutta yritystä vaan.


      • llljj
        arvelisinnäin kirjoitti:

        Ei liki viisikymppinen mies enää kaipaa seksiä joka viikko.

        Tottakai kaipaa, lihavat ei kaipaa koska niistä ei oo mihinkään muuhunkaan.


    • endless.dates

      33 treffiä vuodessa miehenä ja lopulta käteen ei ole jäänyt mitään.
      Ei voi ainakaan kukaan väittää, että en yrittäisi tarpeeksi :)

      • mihintyssäsi

        Mihin se tyssäsi, kun ei mitään jäänytkään?


    • PalstaTrolli

      Hmmmph.

      Käynyt parturissa, vaihtanut päälleni uudet puhtaat vaatteet ja kammannut kämmeneni.

      Kunnostanut vallan mainion pesintäpaikan potentiaaliselle naaraalle.

      Kehittänyt melko karun asenteen.

      Trollannut interwebissä.

      Eikö se riitä?

      • PalstaTrolli

        Todellisuus kaareutuu päälleni murtuen sinisiksi paloiksi tyhjyyttä vasten.

        Lyijynharmaan ei-minkään lävitse tulevat harhat.

        Kuvittelen, ei, vaan fantasioin, siitä että yritän aloittaa suhdetta kolmen naisen kanssa yhtäaikaa.

        Ensimmäinen on hitusen ujo, sporttinen ja älykäs. Kuoren murruttua tavattoman monisanainen. Hienoista alemmuuskompleksia poteva. Kaunis. Suudelma on taivaallinen. Näemme launtaina uudelleen.

        Toinen on minulle vielä tuntemattomampi. Hyvässä #MeToo hengessä ahdistelemaan kaupan kassaa: "Se kun hymyili minulle!". Humoristinen ja reipas. Miellyttävästi pyöreähkö. Iloisesti vilkkuvat silmät. Tapaamme uudestaan perjantai-iltana.

        Viimeinen on älykäs, urheilullinen ja tyylikäs. Hänestä huokuu salattu hämärä. Aistin sen. Adrenaliinia, kipua, kiimaa, alistumista. Hän kutsuu minua. Musta enkeli tarvitsee Herran. Tapaan hänet huomenna uudelleen.

        Todellisuus palaa takaisin tylsään muotoonsa. Kivellä on painonsa, aurinko nousee ja laskee jälleen.

        Ätmi-setä katsoo piipun rappausta.

        Luun valkoisessa antiikkilaastissa on halkeama.


      • PalstaTrolli

        Todellisuus sumentuu jälleen.

        Sumun lävitse näen Mustan Enkelin. Kiiltävän musta kuorensa alkaa haljeta hitaasti ja majesteettisesti. Halkeamista loistavat verenpunaisen valon säteet.

        Näen hänen sielunsa.

        Se värähtelee ja elää kuin tulinen hiillos.

        Tartun kädelläni hänen sieluunsa ja puristan. Käteni palaa ja tuska meidät yhdistää.

        Sielusi on minun, Herrasi on tullut.


      • PalstaTrolli
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Todellisuus sumentuu jälleen.

        Sumun lävitse näen Mustan Enkelin. Kiiltävän musta kuorensa alkaa haljeta hitaasti ja majesteettisesti. Halkeamista loistavat verenpunaisen valon säteet.

        Näen hänen sielunsa.

        Se värähtelee ja elää kuin tulinen hiillos.

        Tartun kädelläni hänen sieluunsa ja puristan. Käteni palaa ja tuska meidät yhdistää.

        Sielusi on minun, Herrasi on tullut.

        "Jossain siellä missä yö on ikuinen
        Kyyneleet voi piilottaa
        Synnin synkkään silkkiin
        Kasvonsa kietoa
        Hukkua kauneuteen
        Haihtua ikuisuuteen"


      • PalstaTrolli

        Kausaliteetti: Todellisuuden painolasti ja kirous.


      • PalstaTrolli

        Mitä syntyi vuosikymmenten tuskasta?

        Kaiken herkän ja kauniin murskaamisesta?

        Sydämen kuolemasta?

        Pimeyden hullu puolijumala, kylmä liekki.

        Tätä te siis halusitte.


    • mies_86__

      Suurimman osan lähestymisyrityksistä olen tavalla tai toisella tähän asti tyrinyt, tulivatpa ne sitten omasta aloitteestani tai jonkun toisen. Tinderiin tuli liityttyä viime vuoden joulukuussa kaverin kehotuksesta. Yksi osuma tähän asti mutta ei oikein profiili sitten kuitenkaan niin paljon kolahtanut että olisin saman tien vaivautunut laittamaan viestiä. Seuraavana päivänä iltapäivästä mätsi oli jo kadonnut. Yhtäältä oli kiva huomata että minullekin tapahtuu siellä jotain, toisaalta aloin jälkeenpäin ajattelemaan että onko parisuhde itselleni edes ajankohtainen.

      Lyhytaikaisia ihastuksia on tullut vuosien varrella. Kerran kysyin yhdeltä niistä facebookissa paljonko tämä täyttää kun oli sen merkkipäivä. Vastasi että 23 ja mitenkä niin. Poisti myöhemmin kavereista ja laittoi eston päälle.

    • Nuorempana ravasin aktiivisesti viihteellä. Olen ollut kirjoilla useilla nettideittisivustoilla ja kokeillut useita saman aiheen kännykkäsovelluksia. Pidän silmät auki kun liikun ihmisten ilmoilla, esim. salilla ja keikoilla. Panostamalla ulkonäköön käyttämällä sopivia vaatteita ja treenaamalla aktiivisesti.

      Nettideittiprofiilissa olen joskus saattanut pyöristää suorittamani kolulutusasteen ylöspäin.

      • 49yo

        wlfwd
        6.3.2018 22:10
        Nettideittiprofiilissa olen joskus saattanut pyöristää suorittamani kolulutusasteen ylöspäin.

        Hukkaan meni sekin pyöristys kun pilasit asian kuitenkin kirjoitusvirheillä.


    • Munaotus

      Olen ollut tinderissä ja naputellyt tykkäyksiä naisille. Sitten olen käynyt yökerhoissa ja netissä muutenkin jutellut naisten kanssa. Naisissa on vaan se vika ettei ne halua sitoutua. Naiset ei halua seurustella, seksiä ne haluaa kyllä. Pari kuukautta seksi tapaamisia ja se on siinä. Nykyään ei seurustella eikä haluta pilata omaa mukavaa elämää vaan halutaan helppoa seksiä ja hiukan hauskanpitoa.

      • Wanha.ätmi

        Minulta ne eivät kyllä halua sitä seksiäkään...


    • Siinä on käynyt niin, että olen mennyt kertaryminällä päin, ja saanut muutaman kolhun aikaiseksi, kaiketi molempiin suuntiin.

      Seuraavaksi harkitsen kypärän ottamista. Otsaan alkaa tulla liikaa kuhmua.
      Pässinpäänä kun en ikinä opi.

      Mutta eikös se kuvaa vain suurta tunnetta kun rakastuu täydellä liekillä, ryminällä ja ryskeellä?
      Kaikista pahinta on se kun putoat Plop! siitä onnen oksalta...

      Luonnonlasta ei voi kaivaa sisuksista ulos, semmonen ihastuu nopeasti ja intensiivisesti ja kohta kaikki nousee savuna ilmaan. Miehen kaiketi pitäisi lähestyä vaahtosammuttimen kanssa...:)

      Mut silti mä olen yhden miehen nainen, jos kunnollinen kohdalle jollain konstilla astelee. Aina vetänyt puoleen vääränlaista väkeä. Mikä on syy? Sitä ei tiedä kukaan. Enkä mä jaksa enää ketään ettiä, se tulee jos on tullakseen. Ihan hauskaahan tässä on tälleenkin viipottaa. :D

    • Viinamies--

      Kerran tarjosin bussissa naiselle siideriä kun se pyysi ja tiesin siinä heti että seksiä on luvassa. Parin siiderin jälkeen nainen oikein tyrkytti itseään , sanoi että kun päästään vaasaan niin mennään taxilla hänen luokse naimaan. Jäin sitten koko viikonlopuksi ja piti peruuttaa kaveri tapaaminen sen takia.

      • PalstaTrolli

        Viimeksi jäit muistaakseni maksamaan taksia, nainen vei viinat ja jäit oven taakse.


    • .. Loppu oli Huvittavin.. ;D.. Vai, että R.. Ja KatinKontit.. Suurimmalla osalla Korvat heiluu siitä puhuttaessa.. ;D

    • En juuri mitään. Kyse on ollut tilanteesta, jolloin olen antanut periksi; ok, no voisin kai sitten alkaa seurustella, koska tuo on nyt niin älyttömän ihana/sopiva/rakas. VAIKKA mieluiten viihdyn itsekseni tosi mainiosti.
      Pisimmät suhteet:
      Ensimmäinen teinisuhde lukiolaisena: tapasimme limudiscossa isommassa kaupungissa ja pussailimme hiukan, eka suudelma itsellä. Ja eka humala. Poika, minua nuorempi etsi viikkoa myöhemmin mukana olleen, kaupungissa asuneen kaverini käsiinsä ja halusi antaa puhelinnumeron mulle välitettäväksi. En halunnut soittaa, mutta kaverini suostutteli. Ja myönsin itsekin, että poika oli ollut kyllä tosi kiva. Seurasi 8 kk teinihengailua.
      Toka suhde: tapasin 18v. juuri ravintolaan ensimmäisiä kertoja mennessä ravintolajonossa 19v. nuoren miehen. Hän kovasti iski juttua, vaikka oli luonteeltaan oikeasti tosi ujo, eikä koskaan aiemmin seurustellut tms. Oli vissiin pohjia. Etsi minut käsiinsä (tai toisinpäin, en muista) raflassa sisällä ja vietimme illan siellä yhdessä. siitä alkoi seurustelu, joka kesti 4 vuotta. Ei mun pitänyt alkaa seurustella, koska oli kirjoitukset meneillään ja suunnitelmissa lähteä opiskelemaan eri puolelle Suomea. Muutinkin sinne ja suhde oli enimmäkseen etäsuhde, tapailtiin viikonloppuisin ja lomilla.
      Kolmas suhde: Olin ollut pari vuotta sinkkuna, 24 vuotias. Ei ollut yhden illan juttujakaan, koska en sellaisia harrasta. Vain parin kuukauden tapailujuttua oli ollut. Ajattelin juuri silloin, että vaikka sinkkuilu on ollut aivan mahtavaa aikaa, voisin alkaa seurustella, jos joku _tosi_ sopiva tulisi vastaan. Tällainen olo oli ollut noin parikolme kuukautta. Sattui tulemaan se tosi sopiva vastaan, juhannuksena, ja parikyt vuotta ollaan oltu naimisissa. Sitä ennen meillä oli neljä vuotta seurustelua. Samanlaisesta itsekseen viihtyjästä kyse miehessä. Tosin hän ehkä vanhempana silloin jo etsi tyttöystävää. Ei ollut mitään pidempiä suhteita hänellä takana.

      Jos on jotain kilpakosijoita tavoittelemallani miehellä ollut, olen luovuttanut mielessäni aina heti miehen kilpakosijalle.. Ainakin, jos mies on ollut kilpakosijasta kiinnostunut. En halua olla kenenkään onnen tiellä.
      Taidan olla sellainen introvertti narsisti, josta täällä oli joku aloitus joskus. Kun en jaksa tavoitella ketään, vaan pidän eniten omasta seurastani.

    • Pilluasaanutmies

      Mitä olen tehnyt. Juonut alkoholia ja käynyt baareissa.

    • j465j45j45j4jj4j5

      Enpä ole ikinä nähnyt vaivaa naisia tavoitellakseni, ainoastaan netissä kirjoitellut, tosin heistäkään en ole tavannut kuin yhden josta syntyi muutaman vuoden suhde. Muut tapaukset olen tavannut baarissa, tosin ollessani kuskina. Ja tuo tekemättömyys onkin syynä siihen ettei naista ole.

    • EdesUnissa

      En ole rehellisesti tehnyt mitään saadakseni suhteen. Olen aina jahdannut seksiä ja suhde on tullut siinä sivussa. Naiset taas lienee jahdanneet suhdetta ja seksi on tullut siinä sivussa.

      Mielestäni vanha ajatus "Mies tarvitsee hyvää seksiä jotta parisuhde toimisi ja nainen toimivan parisuhteen jotta seksi olisi hyvää" on paljolti totta. Sen voi hyväksyä tosiasina ja olla tappelematta sitä vastaan. Kumpikin saa jotakin, mutta kumpikaan ei ole tilanteessa pakosta.

    • TytteliTyyTyy

      Tein uudenvuodenlupauksen että en aina heti tyrmää miehiä vaan annan mahdollisuuden sellaisellekin joka ei heti kolahda täysillä. No kuukauden päästä seurustelin, puolen vuoden päästä kihloissa ja parissa vuodessa naimisiin. Nyt jo 10 hienoa vuotta yhdessä. Kannatti luvata :)

    • Oon 27v mies, parisuhdeasioissa täysin kokematon. Oon lapsesta asti viettänyt paljon aikaa yksin. En vaan hakeudu sosiaalisiin tilanteisiin. Äiti käy mun luona kerran viikossa. Siinä on mun sosiaalinen elämä.

      • fghfghfghgf

        Oletko yrittänyt nettideittailua? Tinderiä?
        Netti on ainakin ollut jonkin verran oma pelastus koska en tutustu ihmisiin IRL.


      • pikkusami

        10v vuoden päästä muutat sitten äitin kanssa asumaan, jooko sami?
        Kaikki on paljon helpompaa sitten jooko?
        Muutkin vässykit muuttavat äitin mekkoon, ei tarvi joka päivä juosta syömässä mutsilla.


    • nainen40Nn

      Eron jälkeen meni pari vuotta, että ei ollut kiinnostusta etsiä ketään, koska oli mukavinta olla yksin. Sitten eräs mies otti yllätten yhteyttä kiinnostuneena ja jotenkin herätti minut eloon. Tulikin tarve etsiä miestä, yritin treffit24:ssä, kirjoittelin paljon, olin aktiivinen itsekin, kävin muutamilla treffeillä, mutta kukaan ei oikein tuntunut seurustelukaveriksi sopivalta. Sitten törmäsin kivaan mieheen baarissa, kun kerrankin sinne menin. Ja nyt sitten seurustelen hänen kanssaan. Enpä voisi olla tyytyväisempi. Sopii hyvin yhteen kaksi eronnutta nelikymppistä.

      • Baari on edelleen oiva paikka törmätä hyviin tyyppeihin. Kasvokkain sen kemian tuntee paljon paremmin kuin netin kautta, nettitreffit voivatkin olla ihan täysi shokki.


      • Nainen40Nn
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Baari on edelleen oiva paikka törmätä hyviin tyyppeihin. Kasvokkain sen kemian tuntee paljon paremmin kuin netin kautta, nettitreffit voivatkin olla ihan täysi shokki.

        Kyllä, se baarikokemukseni oli tosi positiivinen, koska käyn iltaelämässä ehkä kerran pari vuodessa, ja ennen tätä oli ollut ne muutamat nettitreffit. Niinpä se baarissa ihmisten kohtaaminen tuntui niin hauskalta ja helpolta. Löysin myös mieskaverin, joka ei juurikaan juo tai käy baareissa, kuten en minäkään.


      • Nainen40Nn kirjoitti:

        Kyllä, se baarikokemukseni oli tosi positiivinen, koska käyn iltaelämässä ehkä kerran pari vuodessa, ja ennen tätä oli ollut ne muutamat nettitreffit. Niinpä se baarissa ihmisten kohtaaminen tuntui niin hauskalta ja helpolta. Löysin myös mieskaverin, joka ei juurikaan juo tai käy baareissa, kuten en minäkään.

        Baarikohtaamisten hyvä puoli on myös se, että siinä näkee kuinka seuralainen käyttää alkoa.


      • OutoKuulapää
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Baarikohtaamisten hyvä puoli on myös se, että siinä näkee kuinka seuralainen käyttää alkoa.

        Mielenterveysongelmat näkyvät heti ihmisen humaltuessa, siksi monet teeskentelevät "raitista" muuten suhde loppu heti alkuunsa.
        Kannattaa tämä muistaa.


      • paavoklo

        Oot aika usein kertonut täällä tuon 40,sten tapaamisen baarissa. Tietääkö miehesi että vietät aikaa s.24 sivuilla? Ei välttämättä ota sitä hyvällä ja sitten oot taas sinkku


    • Poikaystävämies

      Kaikenlaista on tullut tehtyä. Olen kaksi kertaa seurustellut ja pitempi suhde kesti 10 vuotta. Nykyään olen lopettanut nettideittailun koska ei sieltä ikinä mitään löydä ja olenkin sitten ollut aktiivinen tinderissä ja käynyt baareissa ja tapahtumissa. Normaalia fiksua naista on tosi vaikea löytää ja kaikki eivät ole käsitelleet edellisiä suhteitaan joten en halua sellaista naista jonka pöydällä on vielä asioita kesken. En ymmärrä miten voi alkaa uusiin suhteisiin jos edellinen vielä mielessä. No miehillä on vaikeaa koska normi naisia on aika vähän keneen voisi oikeesti tutustua.

    • evästeitä

      Joo, onhan noita:
      - theredpill-sivuston päivittäinen lukeminen
      - miesten oikeuksien ajaminen keskustelupalstoilla
      - kilttien miesten puolustaminen
      - huoraavien naisten väheksyminen

      Muutos lähtee yhteiskunnasta. Kun kaikki miehet alkavat puhaltaa yhteen hiileen, saadaan naiset takaisin ruotuun. Tulevaisuudessa myös kilteillä ja kunnollisilla miehillä on mahdollisuus parisuhteeseen ja seksiin. Jännämiehet ja paskaöykkärit jäävät rannalle uikuttamaan myös nuoressa iässä.

    • Ei se oikeastaan muuta vaadi kuin helvetisti rohkeutta :)

      • Kerro siitä jotakin, mitä sinä olet tehnyt suhteen eteen?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kerro siitä jotakin, mitä sinä olet tehnyt suhteen eteen?

        Alkuun saattamiseen tarvittiin rohkeutta kohdata ja tutustua ihmiseen. En edes etsinyt mitään parisuhdetta. Ja oli vaikea kuvitella elää jonkun tuntemattoman kanssa.

        Ei mun tarvinnut käyttää mitään vippaskonsteja, manipulointia tai kyynärpäätaktiikkaa. Oli vain ihminen, joka oli kiinnostunut minusta. Ja minä olin kiinnostunut hänestä.

        Suhteen eteen on pitänyt jatkaa sitä tutustumista. Mistä toinen pitää/ei pidä, mitkä asiat tekevät iloiseksi/onnelliseksi tai eivät tee. Mikä tekee hyvän olon. Omakin hyvä olo maksimoituu toisen hyvästä olosta. Tämä taas vaatii tahtoa.

        Jos rehellisyys, rohkeus ja tahto puuttuvat, ei suhteitakaan synny. Onnistuneita sellaisia ainakaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Alkuun saattamiseen tarvittiin rohkeutta kohdata ja tutustua ihmiseen. En edes etsinyt mitään parisuhdetta. Ja oli vaikea kuvitella elää jonkun tuntemattoman kanssa.

        Ei mun tarvinnut käyttää mitään vippaskonsteja, manipulointia tai kyynärpäätaktiikkaa. Oli vain ihminen, joka oli kiinnostunut minusta. Ja minä olin kiinnostunut hänestä.

        Suhteen eteen on pitänyt jatkaa sitä tutustumista. Mistä toinen pitää/ei pidä, mitkä asiat tekevät iloiseksi/onnelliseksi tai eivät tee. Mikä tekee hyvän olon. Omakin hyvä olo maksimoituu toisen hyvästä olosta. Tämä taas vaatii tahtoa.

        Jos rehellisyys, rohkeus ja tahto puuttuvat, ei suhteitakaan synny. Onnistuneita sellaisia ainakaan.

        Se on aika jännää, miten jotkut ihmiset touhuavat hirveästi suhteen eteen edes löytämättä (hyvää) sellaista, mutta oikeasti suurin osa suhteista syntyy itsekseen elämisen lomassa.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Se on aika jännää, miten jotkut ihmiset touhuavat hirveästi suhteen eteen edes löytämättä (hyvää) sellaista, mutta oikeasti suurin osa suhteista syntyy itsekseen elämisen lomassa.

        Juuri näin. Suhde syntyy. Mutta pitää vain luoda sille kehitysmahdollisuuksia. Silloin taas pelkkä oleminen ei riitä.


    • Panostan itseeni, galaktinen prinssi ei kaipaa mitään kotkotuksia.

      • Jaa ja mikäs tuo on, joka on syönyt sulta aivotkin pihalle? :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Jaa ja mikäs tuo on, joka on syönyt sulta aivotkin pihalle? :-D

        Kateellinen?


      • modelli kirjoitti:

        Kateellinen?

        Minäkö? Sennii hupsu. Olen tosi iloinen puolestasi. Menisi hyvä mies hukkaan yksin murjottamalla. Aivojen syönnillä viittasin vain hiljentyneeseen olemukseesi.


    • HuonoSinkku

      En ole parisuhdeihminen, mutta väistämättä ajaudun parisuhteisiin. Siis en tee mitään, mutta löydän itseni suhteista, josita haluaisin ulos.

    • sisäinenrauha

      Tein profiilin nettideittiin, kirjoittelin useamman kuukauden ja tavattiin kerran. Miehestä en saanut kuin kirjoitteluseuraa ja luetteloa hänen tekemisistään. Ei se varmaankaan ollut muuta edes hakemassa kuin viestienvaihtoa.
      Aiemmin olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa.
      Tutustuminen miehiin on mahdotonta, joten jään ihan suosiolla elelemään yksin.
      Ei tarvitse arvailla toisen kiinnostumista, odotella viestejä ja jos itse laitan ,tulee yksipuolinen olo.
      Loppuu odotukset ja pettymykset, kun ei edes yritä tutustua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe