Voisitko sinä asiakas viedä lautasen ja astiat tarkoitetulle paikalle, eli palautuspisteelle! Terveisin RAFLANOMISTAJA :)
Moi kaikille. Tulin takaisi keskustelupalstalle.
13
1286
Vastaukset
- Käperrykivesialle
Avohoitopäivät ovat taas alkaneet - olmi vaihdissaan. Keksi jotain muuta, vanha juttu jolle ei edes kamelikuskit naura.
- Raflanomistaja
Katos, ei yllättänyt. Sama sekopää jonka sanavarastossa on vain olmi. Etkö parempaan pysty? :) Voi sinua reppanaa. Keksi jotain uutta. Palautuspiste laitettiin, että työntekijöillä on helpompaa. Tiskari hakee astiat palautuspisteeltä ja tiskaa. Tarjoilijat tarjoilevat. Miksi se on vaikea ymmärtää?
- hus.tiehes
Suksi vittuun, paskakasa.
- EntulesyömäänEN
Mikään laki ei sano että astiat on vietävä.
Onko ruoka edes niin hyvää ja niin edullista että sillä hinnalla asiakas veisi ne keittiöönkin asti, vai onko annokset niin kalliita että asiakas tuumaa miksi tekisi tarjoilijan työn.- Raflanomistaja
Ravintolan säännöt sanovat. Palautuspisteelle menevät lautaset, ruokailuvälineet ja lasit. Tiskaaja hakee astiat palautuspisteeltä ja hän tiskaa ne. Asiakkaat eivät tee tarjoilijan työtä. Tarjoilijat tuovat pöytään juomat ja ruoat.
- närkästynytasiakas
Pyyhkäisin taas kaiken palautuspisteellä olleen lattialle ja poljin sirpaleiksi. Tuo annokseni, määkivä mätkipussi. Jos se ei ole hyvää, saat sen naamallesi.
- SuksiSudaniinVajakki
Lopeta apina hölötys. Asiakas tilaa, syö ja maksaa - asiakas ei kannistele lautasia ravintolassa. Jossain apinan koijauspaikassa lautaisia täyttää ja tiskaa apina - mutta ei se ole tarkoitettu ihmisille. Voisit siirtyä vaikka johonkin toiseen paikkaa, vaikka banaanivaltioon.
Eikä sinulla ole edelleenkään ravintolaa, olet kebulassa kantamassa astioita, siinä se sinun ravintolaurasi sitten onkin. Palkaksi saat nuolla lautaset ja nukkua kebulan kellarissa - olmisi kanssa.- Raflanomistaja
Ravintolaan on laitettu palautuspiste, johon asiakas vie/kantaa astiat. Tiskaaja hakee asiakkaan viemät astiat palautuspisteeltä ja tiskaa astiat. Miten vaikeaa sinun on ymmärtää tätä asiaa? Minä en omista mitään "kebulaa" vaan ravintolan. Sinä et mitään muuta ikinä keksi kuin (olmi). Onko jäänyt levy päälle? Vai oletko muuten sekaisin?
- närkästynytasiakas
Raflanomistaja kirjoitti:
Ravintolaan on laitettu palautuspiste, johon asiakas vie/kantaa astiat. Tiskaaja hakee asiakkaan viemät astiat palautuspisteeltä ja tiskaa astiat. Miten vaikeaa sinun on ymmärtää tätä asiaa? Minä en omista mitään "kebulaa" vaan ravintolan. Sinä et mitään muuta ikinä keksi kuin (olmi). Onko jäänyt levy päälle? Vai oletko muuten sekaisin?
Asiakas paiskii astiat pirstaksi törkyiselle lattiallesi, alipalkattu tiskaaja lyö sinua keskelle turpeaa naamaasi ja yhdessä syljeksimme mustan murjusi pöydille sillä aikaa kun sinä ihrainen löllöällötys ähiset ja puhiset lattialla.
- tätineuvoo
En voi koska raflanomistaja tuo vie ne myös pois.
Mikäs tässä on vaikeeta tajuta, siellä laitoksessa missä oot sä joudut kantamaan ne omin pikku rimpulakätösin . Jos osaat.- Raflanomistaja
Minä voin tuoda juomat ja ruoat pöytään. Te viette ne palautuspisteelle, tiskari hakee ne pois. Ruoat voidaan toki annostella likaiselle lautaselle, jos te "asiakkaat" niin haluatte.
- närkästynytasiakas
Likainen lautanen ei kaameaa törkyäsi pysty enää edes pahentamaan. Kuules haiseva sika, opettele nyt laittamaan sitä ruokaa!
- kebulassasinäolet
En asioi "ravintolassa" jossa asiakas kanniskelee astioita - eli ei koske minua. Minä menen ravintolaan, tarjoilija ottaa tilauksen ja tuo tilauksen pöytään, minä syön ja pyydän laskun, maksan ja poistun. Tarjoilija tulee ja putsaa pöydän ja vie lautaset "raflanomistajan" nuoltavaksi ennen tiskikoneeseen laittoa.
Ravintolassa ei ole palautuspistettä, koulussa, vankilassa, hampurilaisravintolassa ja laitoksissa voi olla, ravintolassa ei ole, usko jos vajakki ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987