Liikkuva liikkuu avaruudessa ja ei ole avaruutta?

MrPressure

Kysymys.

Vastaa kyllä tai ei.

Jos se liikkuu, se liikkuu avaruudessa ja silloin se ei ole avaruutta.

Pitääkö paikkansa?

Kyllä pitää tai ei pidä.

.

17

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrPressure

      Jos se liikkuu, se liikkuu avaruudessa ja silloin se ei ole avaruutta.

      Eli oli se mitä tahansa fyysisen konkreettisesti olemassa, niin jos se liikkuu, se liikkuu avaruudessa suhteessa muihin avaruudessa liikkuviin ja silloin se ei ole avaruutta.

      Pitääkö paikkansa?

      .

    • MrPressure

      Eli oli se mitä tahansa fyysisen konkreettisesti olemassa OLEVAA, niin jos se liikkuu, se liikkuu avaruudessa suhteessa muihin avaruudessa liikkuviin ja silloin se ei ole avaruutta.

      Pitääkö paikkansa?

      .

      • Onko varrellinen pieru fyysisen konkreettisesti olemassa OLEVAA?

        Kyllä vai ei?


      • AivopierujenIsoäiti

        "Eli oli se mitä tahansa fyysisen konkreettisesti olemassa OLEVAA, niin jos se liikkuu, se liikkuu avaruudessa suhteessa muihin avaruudessa liikkuviin ja silloin se ei ole avaruutta."

        Eli kun minä olen konkreettisesti olemassa ja liikun kauppakeskuksessa suhteessa muihin kauppakeskuksessa liikkuviin, niin silloin kauppakeskusta ei ole olemassa.

        Kuopion himmeäkuuppa ylitti itsensä. Aivopierujen isoäiti pöllähti sellaisella voimalla, että Pönttövuoren itäpuolella kaikkien silmät kirvelevät. Miten joku voi olla noin ämpärityhmä?


      • kghkjhgjhghg
        AivopierujenIsoäiti kirjoitti:

        "Eli oli se mitä tahansa fyysisen konkreettisesti olemassa OLEVAA, niin jos se liikkuu, se liikkuu avaruudessa suhteessa muihin avaruudessa liikkuviin ja silloin se ei ole avaruutta."

        Eli kun minä olen konkreettisesti olemassa ja liikun kauppakeskuksessa suhteessa muihin kauppakeskuksessa liikkuviin, niin silloin kauppakeskusta ei ole olemassa.

        Kuopion himmeäkuuppa ylitti itsensä. Aivopierujen isoäiti pöllähti sellaisella voimalla, että Pönttövuoren itäpuolella kaikkien silmät kirvelevät. Miten joku voi olla noin ämpärityhmä?

        Avaruuteen kuuluu kaikki. Massat kentät ja tila. Yrität kieltää tilan ja sen laajenemisen eli olet päästäsi sekaisin poika parka.


      • MrPressure1
        kghkjhgjhghg kirjoitti:

        Avaruuteen kuuluu kaikki. Massat kentät ja tila. Yrität kieltää tilan ja sen laajenemisen eli olet päästäsi sekaisin poika parka.

        Eli sinäkin avaruutta?

        Ok, sittenhän minä olen oikeassa.

        Kun sanot että avaruus laajenee ja sinä olet avaruutta, niin silloinhan sinä siis laajenet?

        Ja kun kaikki aine ja säteily on avaruutta, niin silloin kaikki laajenee?

        .


      • MrPressure1
        AivopierujenIsoäiti kirjoitti:

        "Eli oli se mitä tahansa fyysisen konkreettisesti olemassa OLEVAA, niin jos se liikkuu, se liikkuu avaruudessa suhteessa muihin avaruudessa liikkuviin ja silloin se ei ole avaruutta."

        Eli kun minä olen konkreettisesti olemassa ja liikun kauppakeskuksessa suhteessa muihin kauppakeskuksessa liikkuviin, niin silloin kauppakeskusta ei ole olemassa.

        Kuopion himmeäkuuppa ylitti itsensä. Aivopierujen isoäiti pöllähti sellaisella voimalla, että Pönttövuoren itäpuolella kaikkien silmät kirvelevät. Miten joku voi olla noin ämpärityhmä?

        Kauppakeskus on avaruudessa liikkuvaa ja avaruudessa muuttuvaa ainetta.

        Se on avaruudeSSA!

        Se ei ole avaruuTTA!

        Maapallo liikkuu avaruudeSSA ja se muuttuu avaruudeSSA.

        Maapallo ei ole avaruuTTA!

        ÄÄRIMMÄISEN YKSINKERTAINEN ASIA!!!

        Ei pitäisi olla liian vaikea asia ymmärtää!!!

        .


      • NäytitTyhmyytesi
        MrPressure1 kirjoitti:

        Eli sinäkin avaruutta?

        Ok, sittenhän minä olen oikeassa.

        Kun sanot että avaruus laajenee ja sinä olet avaruutta, niin silloinhan sinä siis laajenet?

        Ja kun kaikki aine ja säteily on avaruutta, niin silloin kaikki laajenee?

        .

        "Eli sinäkin avaruutta?"
        Kyllä. Minussa on avaruudellisia ulottuvuuksia ja olen avaruudessa. Olen kiistämättä osa avaruutta, kun termiä käytetään laajassa merkityksessä.

        "Ok, sittenhän minä olen oikeassa."
        Et ole. Luulet vaan, koska nupissasi viiraa.

        "Kun sanot että avaruus laajenee ja sinä olet avaruutta, niin silloinhan sinä siis laajenet?"
        Avaruus sisältää moninaisia komponentteja, jotka eivät tietenkään kaikkikäyttäydy samalla tavalla. Avaruus laajenee, mutta Tampereen ja Hesan välinen matka ei kasva, ei edes aurinkokunta tai galaksi.

        Samanlainen johtopäätös:
        MrPressure on kuopiolainen sekopää. Kaikki kuopiolaiset ovat sekopäitä.

        Mutta kun ihmisellä ei ole alkeellisintakaan logiikan tajua, niin tuollaisia oikeassa olemisia siitä seuraa.


      • kjhkhkjhjkh
        MrPressure1 kirjoitti:

        Kauppakeskus on avaruudessa liikkuvaa ja avaruudessa muuttuvaa ainetta.

        Se on avaruudeSSA!

        Se ei ole avaruuTTA!

        Maapallo liikkuu avaruudeSSA ja se muuttuu avaruudeSSA.

        Maapallo ei ole avaruuTTA!

        ÄÄRIMMÄISEN YKSINKERTAINEN ASIA!!!

        Ei pitäisi olla liian vaikea asia ymmärtää!!!

        .

        Laajassa merkityksessä kaikki on avaruutta.


      • Heiluva

        Ota aurinko kiintopisteeksi niin kaikki liikkuu, vaikka aurinkokin liikkuu.


    • MrPressure

      Yksinkertainen kysymys.

      Pitääkö paikkansa vai ei.

      .

      • Joko on iltalääkkeiden aikakausi? Tuossapa on se yksinkertaisen tärkein kysymys.


    • MrPressure1

      Tiede.fi Neutroni uskaltautui kirjoittamaan nämä

      Lukekaa ajatuksella ja ihmetelkää.

      Neutroni:

      "En minä ole perehtynyt kovin syvällisesti vektoriavaruuksiin ja vielä vähemmän niiden opettamiseen ummikoille."

      "Ei avaruus tarvitse mitään paikkaa. Minä voin määritellä vaika äärettömän joukon avaruuksia, jos tarvitaan. Vaikka kuinka moniulotteisia ja dynaamisia"

      "Sitten laitetaan avaruus muuttumaan ajan funktiona. Se voi esimerkiksi kasvaa, jolloin avaruuden jokainen piste liikkuu koko ajan kauemmas laajenemisen keskipisteestä (ajatellaan nyt ihan tavallista euklidista 3D-avaruutta, joka on helppo hahmottaa, vaikka se laajenisi). Nyt voidaan tietyssä mielessä sanoa, että kaksi avaruuden pistettä liikkuu toistensa suhteen (proper motion -liikettä). Niiden välimatka (ajatellaan sitä "tavallista" euklidista etäsiyyttä, jota voi mitata vaikka viivoittimella) muuttuu myös. Mutta pisteet ovat edelleen avaruuden osia, eli avaruutta, eivät avaruudessa olevia objekteja."

      "Sitten laitetaan avaruus muuttumaan ajan funktiona. Se voi esimerkiksi kasvaa, jolloin avaruuden jokainen piste liikkuu koko ajan kauemmas laajenemisen keskipisteestä"

      Heh heh, sitten vaan laitetaan avaruus muuttumaan, just joo 😂😂😂

      Missä uitussa ne avaruuden pisteet liikkuvat muka?

      Teorianne mukaan laajeneva avaruus itse ei ole missään paikassa jossa sen pisteet voisivat liikkua.

      Ja mitä uittua ne avaruuden pisteet edes ovat?

      .

      • KuEiPaukutRiitä

        Piste on matematiikassa perusteita. Kolmeulotteisessa tilassa pisteen paikka voidaan määrittää mielivaltaisesti tilaan sidotussa X,Y,Z koordinaatistossa. Liike on sitä, että jonkin koordinaattipisteen arvo muuttuu origon suhteen.
        Mutta kun miehen hahmotuskyky on nelivuotiaan lapsen tasolla ja matematiikka tasolla, jolla peruskoulusta on päässyt säälistä läpi, niin pitää vuosi toisensa jälkeen kysellä tiedepalstalla tyhmiä.


      • MrPressure1
        KuEiPaukutRiitä kirjoitti:

        Piste on matematiikassa perusteita. Kolmeulotteisessa tilassa pisteen paikka voidaan määrittää mielivaltaisesti tilaan sidotussa X,Y,Z koordinaatistossa. Liike on sitä, että jonkin koordinaattipisteen arvo muuttuu origon suhteen.
        Mutta kun miehen hahmotuskyky on nelivuotiaan lapsen tasolla ja matematiikka tasolla, jolla peruskoulusta on päässyt säälistä läpi, niin pitää vuosi toisensa jälkeen kysellä tiedepalstalla tyhmiä.

        Jumalille voi antaa mielivaltaiset kyvyt.

        Millä tavalla olette muka kuvailleet laajenevan avaruuden laajenemista?

        Heiluttamalla käsiänne mielivaltaisista pisteistä jotka liikkuvat jotenkin jotenkin liikkumatta avaruudessa?!? 😂😂😂

        .


      • MrNewTime111

        Mitäs Feikin feikki?

        Hyvin sä vedät

        👍😀

        .


      • AvaruusLaajenee
        MrPressure1 kirjoitti:

        Jumalille voi antaa mielivaltaiset kyvyt.

        Millä tavalla olette muka kuvailleet laajenevan avaruuden laajenemista?

        Heiluttamalla käsiänne mielivaltaisista pisteistä jotka liikkuvat jotenkin jotenkin liikkumatta avaruudessa?!? 😂😂😂

        .

        "Heiluttamalla käsiänne mielivaltaisista pisteistä jotka liikkuvat jotenkin jotenkin liikkumatta avaruudessa?"

        Ei, vaan tiukalla matematiikalla, jota sinä paskahousu et tajua pätkääkään. Trollaat vaan vuodesta toiseen lukuisilla tiedepalstoilla älykääpiömäisiä väitteitäsi. Mallisi On Silkkaa Palskaa. Sairaiden aivojen houretta, olisi fysiikanopettajani sanonut.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe