Kun ekaa kertaa aikoo harrastaa peppuseksiä, onko parempi olla top vai bottom?
Yleensä olen se dominoiva osapuoli, mutta tällä alueella olen täysin neitseellinen.
N N -tapaus siis tässä kyseessä.
Eka kerta peppuseksiä
4
542
Vastaukset
Ehkä Botton on parempi. Edellyttäen että Top kuuntelee sun toiveita. Silloin voit rentoua helpommin. Saat oikeaa peppuseksiä.
Jos olet Top ja työnnyt sisään niin hyvä sekin. Mutta Bottom on sitä oikeaa.- Jofz
Useamman tytön kanssa olen harrastanut peppuseksiä siten, että on ollut tytön ensimmäinen kerta ja ainakin uskoisin, että on helpoin, kun tyttö on vatsallaan. Varsinkin ekalla kerralla tyttö jännittää helposti ja olisi tärkeintä pystyä rentoutumaan. Kannattaa edetä hitaasti, itse aina aloitan tunnustelemalla kalun päällä peppureikää, jotta tyttö pystyy valmistautumaan. Sitten pikkuisen painelen ja hetken päästä sanon, että tulen nyt vähän sisään. Kun saan kalun kärjen verran sisälle, niin siinä sitten liikun varovasti edestakas ja yritän vähitellen työntyä syvemmälle. Yleensä on mennyt muutama minuutti, kun on kokonaan sisällä ja sitten liikun aluksi hitaasti nopeuttaen pikkuhiljaa työntöjä ja varmistaen, ettei tyttöön satu. Kun huomaan olevani lähellä laukeamista, niin pyydän nousemaan kontalleen ja doggy-asennossa lopuksi panen vähän reippaammalla tahdilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001