Ensikuun jälkeen päivät alkaa lyhenemään

Pkkhhf

Niin se vaan on....

10

474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimenevä_vuodenaika

Päivien lyhenemisen alkuun on tänään aikaa 49 vuorokautta.

• laskutaito

80 vuorokautta on oikea lukema.

• himohiihtäjät

Mitäs tuosta? Normaalia kiertoa. Normaali talvikeli... Ei muuta ku hiihtämään!

• jouluaodotan

Mutta ennen sitä saadaan kaatosateita ja hiukan lämpöisempiä kelejä. Nauttikaamme!

• Miten.Omaperäistä

Tämänkin uutisen tietää vain vähän yli 5 miljoonaa Suomalaista.

• silläonväliä

Mutta meitä suomalaisia tämä kiinnostaa paljon enemmän kuin miljardia kiinalaista.

• annneelii

Ihanaa että saa vielä HIIHTÄÄ!!! Toivotaan hiihtokelien jatkumista pitkälle toukokuulle asti, niistä täällä nautimme! Kiitos!

• SuuriVene

Enää vähän reilu 3,5 kuukautta, niin Jaakko heittää jo kylmän kiven veteen.

• ettänäi

Nautin jokasesta Suomen ilmasta, niin hyvä keli on komko aja.

• mörrikkämöykykkä

Nyt alkaa vesisateet. Niitä saadaan aina ensi talveen saakka. Kovasti on taas sumuinen ilma. Näyttää tutulta. Viime vuonna kevät oli samanlainen. Harmaa ja kolea. Ei sillä väliä, minkä keli on, kun ei nykyisin tule ulkoiltua juuri ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe