Olen päättänyt ottaa

Simo_Siemenlinko

Rakastajattaren tältä palstalta. Ketä suosittelette?

98

1623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvamies

Jos kerran olet jo tuon päätöksen tehnyt, niin miksi kyselet muilta näkemystä taikka suosituksia asiasta. Ei kai nyt sentään täällä maksullisia naisia ole.

• Itse asiassa jos tietäisin kuka ryhtyy rakasteliaksi,niin kertoisin sen.

• Karvamies

Tytöillä on aina näitä tyttösalaisuuksia.

• Karvamies kirjoitti:

Tytöillä on aina näitä tyttösalaisuuksia.

Noh äitiäni en halu täällä naittaa ettei minua tunnisteta.

• Karvamies

Tuosta tunnistamisesta (synnyttäjä-jälkeläinen) ajatukseni lähtivät harhailemaan Gnostilaiseen kristillisyyteen taika Isis-kulttiin. Siellä löytää silloin tällöin aforismeja joissa pohditaan taikka annetaan lukijan ihmeteltäväksi kuka oli alku taikka loppu.

• Karvamies kirjoitti:

Tuosta tunnistamisesta (synnyttäjä-jälkeläinen) ajatukseni lähtivät harhailemaan Gnostilaiseen kristillisyyteen taika Isis-kulttiin. Siellä löytää silloin tällöin aforismeja joissa pohditaan taikka annetaan lukijan ihmeteltäväksi kuka oli alku taikka loppu.

Noh onnneksi äitini ei ole palstalainen.😁
        Eikä omenoita samallaisia tipahda aina.Mitä tässä on nyt tutustunut sukulaisiin ja syvimpiä salaisuuksia kuunnellut.

Minussa ei ole rakastajaksi,menisi liian tunteelle ja joten oli vaikea uskoa että omasta sukupuuta rakastavaisiakin löytyisi.

• sulletuskinketään

Onks täällä Veera Vakoa?

• Ota Siiri, sitä ei huoli muut.

• Karvamies

Ai jaa-tarkoitatko Siiri Angerkoskea.
        Hänhän kuoli aikoinaan vatsasyöpään.
        Elisa elokuva jäi hänen viimeiseksi työkseksensä, jossa hän näytteli. Ei ehtinyt enään ensi-iltaan.

• Ei täällä ole naesia. Miehet taas ei oo rakastajaTTARIA.

• 444ii

Camelboots on

• 444ii kirjoitti:

Camelboots on

Ei mulla oo buutseja. :)

• Neitsyt-Setä

En voi suositella ketään. Palstan "naiset" ovat käytettyä YH-ongelmajätettä ja mekko päällä trollaavia setämiehiä. Olen surukseni joutunut toteamaan, että täältä ei löydy neitseellisiä teininaisia. Joten unohda se rakastajatarjuttu tämän palstan osalta. Minäkin etsin ensirakkauteni ihan muualta.

• Ei voi oikein hirveästi suositella, suurin osa palstan naisista varattuja, sinkkunaisista miss pönttis ja mansikakakkua eivät taida noin epämääräisiin juttuihin lähteä ja loput taitaa olla melko käytettyjä tai niin ujoja etteivät lämpene noin suorasukaisiin ehdotuksiin.

• Mansikkaa ei ole näkynyt sitten tammikuun puolenvälin, olisiko alkanut jollekin rakastajattareksi?

• A.Palstamäki kirjoitti:

Mansikkaa ei ole näkynyt sitten tammikuun puolenvälin, olisiko alkanut jollekin rakastajattareksi?

Varmaan työ- ja opiskelukiireitä touhuilee, en usko että suhteellisen kunnollisena naisena olisi riittävän kunnollista miestä löytänyt. Ainahan toki on mahdolisuus että joku jännä vie jalat alta mutta kertomansa mukaan mansikkainenhan on niistä jo oppinsa ottanut niin tuskin enää niitäkään huolii.

• Harmaaritari kirjoitti:

Varmaan työ- ja opiskelukiireitä touhuilee, en usko että suhteellisen kunnollisena naisena olisi riittävän kunnollista miestä löytänyt. Ainahan toki on mahdolisuus että joku jännä vie jalat alta mutta kertomansa mukaan mansikkainenhan on niistä jo oppinsa ottanut niin tuskin enää niitäkään huolii.

Kun nainen on riittävän kauan ilman miestä, se voi lopulta sortua minkälaiseen törkymöykkyyn tahansa.

Kun nainen on riittävän kauan ilman miestä, se voi lopulta sortua minkälaiseen törkymöykkyyn tahansa.

Ehkä jotkut mutta veikkaan että joillakin taas menee niin että rima vaan nousee sitä mukaa mitä enemmän saa etäisyyttä.

Ehkä jotkut mutta veikkaan että joillakin taas menee niin että rima vaan nousee sitä mukaa mitä enemmän saa etäisyyttä.

Mansikka voi olla niitä joilla epätoivo alkaa kalvamaan, ja sitten tehdään virhearvioita.

Mansikka voi olla niitä joilla epätoivo alkaa kalvamaan, ja sitten tehdään virhearvioita.

En usko että kalvaa epätoivo. ilmeisesti ottajia kyllä olisi valita asti mutta ne köykäisiksi tulevat todetuiksi.

En usko että kalvaa epätoivo. ilmeisesti ottajia kyllä olisi valita asti mutta ne köykäisiksi tulevat todetuiksi.

Näkyy kirjoitelleen tänäänkin palstalle, mutta minä olen aika laiska lukemaan ketjuja joihin en ole kommentoinut.

• Tuuliviiri
        Harmaaritari kirjoitti:

Osuit naulan kantaan, se on juurikin näin.

• Tuuliviiri kirjoitti:

Osuit naulan kantaan, se on juurikin näin.

Ja tuo asia ei ole edes sukupuolisidonnainen, menee se miehilläkin noin.

• Tuuliviiri
        Harmaaritari kirjoitti:

Ja tuo asia ei ole edes sukupuolisidonnainen, menee se miehilläkin noin.

Totta tuokin.

• mansikkakakkua
        A.Palstamäki kirjoitti:

Älähän nyt! Ei mulla ole aikaa tulla epätoivoiseksi jonkun äijän takia, mulla on paljon muutakin pohdittavaa... ja mielenkiintoista tekemistä. Mies seuraa mulla ainakin on omasta takaa... tänäänkin ruokailin neljän miehen pöytäseurueessa, syöttäen siinä samalla yhden niistä ruokailijoista. =))
        Ei huolta ett tekisin tässä seurueessa epätoivoisen virhearvioinnin, ja muualla en nyt ole mielenkiintoisia miehiä tavannut...
        Noita tyrkkyjä "teikäläisiä" nyt aina on; ...jotka ois halukkaita yhden yön seikkailuun, eivätkä he vieläkään kiinnosta mua tipan vertaa.
        Kai teillä viriileillä miehillä nyt mielenkiintoisempaakin pohdintaa olisi... kuin ruotia mun vanhan naisen huumorintajutonta olemustani!
        Päivänjatkoja ukot ja muut palstan selaajat... 5min. vielä ja päivä on pulkassa ja mä lähden katselemaan tonttiani!

• mansikkakakkua kirjoitti:

Älähän nyt! Ei mulla ole aikaa tulla epätoivoiseksi jonkun äijän takia, mulla on paljon muutakin pohdittavaa... ja mielenkiintoista tekemistä. Mies seuraa mulla ainakin on omasta takaa... tänäänkin ruokailin neljän miehen pöytäseurueessa, syöttäen siinä samalla yhden niistä ruokailijoista. =))
        Ei huolta ett tekisin tässä seurueessa epätoivoisen virhearvioinnin, ja muualla en nyt ole mielenkiintoisia miehiä tavannut...
        Noita tyrkkyjä "teikäläisiä" nyt aina on; ...jotka ois halukkaita yhden yön seikkailuun, eivätkä he vieläkään kiinnosta mua tipan vertaa.
        Kai teillä viriileillä miehillä nyt mielenkiintoisempaakin pohdintaa olisi... kuin ruotia mun vanhan naisen huumorintajutonta olemustani!
        Päivänjatkoja ukot ja muut palstan selaajat... 5min. vielä ja päivä on pulkassa ja mä lähden katselemaan tonttiani!

Me ollaan vain huolissamme teistä, ja lukiessani Harmiksen kommentin tajusin etten ole tehnyt sinusta mitään havaintoa viikkokausiin.

Huomasin kyllä sitten myöhemmin että olit kirjoitellut sellaiseen ketjuun jota en ollut aiemmin lueskellut.

Me ollaan vain huolissamme teistä, ja lukiessani Harmiksen kommentin tajusin etten ole tehnyt sinusta mitään havaintoa viikkokausiin.

Huomasin kyllä sitten myöhemmin että olit kirjoitellut sellaiseen ketjuun jota en ollut aiemmin lueskellut.

Kaikki naiset on niin hypergamisia että olettavat kaikkien miesten olevan kieli pitkällä vain "sen" perässä vaikka meitähän toki enemmän palstanaisissa kiinnostaa ajatuksen virta. Tulikohan tuossa freudilainen lipsahdus ?"Ei huolta ett tekisin tässä seurueessa epätoivoisen virhearvioinnin, ja muualla en nyt ole mielenkiintoisia miehiä tavannut... ", tuostahan voisi päätellä että täällä siis on tavattu mielenkiintoisia miehiä :D

• kinuskikakkua
        Harmaaritari kirjoitti:

Kaikki naiset on niin hypergamisia että olettavat kaikkien miesten olevan kieli pitkällä vain "sen" perässä vaikka meitähän toki enemmän palstanaisissa kiinnostaa ajatuksen virta. Tulikohan tuossa freudilainen lipsahdus ?"Ei huolta ett tekisin tässä seurueessa epätoivoisen virhearvioinnin, ja muualla en nyt ole mielenkiintoisia miehiä tavannut... ", tuostahan voisi päätellä että täällä siis on tavattu mielenkiintoisia miehiä :D

"Mies seuraa mulla ainakin on omasta takaa... tänäänkin ruokailin neljän miehen pöytäseurueessa, syöttäen siinä samalla yhden niistä ruokailijoista. =))
        Ei huolta ett tekisin tässä seurueessa epätoivoisen virhearvioinnin, ja muualla en nyt ole mielenkiintoisia miehiä tavannut... "

Luepa koko asia.

• A.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Selkeästi freudilainen lipsahdus. Yritti vakuutella ettei palstamiehet kiinnosta, mutta lipsautti huolimattomasti ettei ole tavannut muualla mielenkiintoisia miehiä.

• et-sitten-tajunnut
        A.Palstamäki kirjoitti:

Selkeästi freudilainen lipsahdus. Yritti vakuutella ettei palstamiehet kiinnosta, mutta lipsautti huolimattomasti ettei ole tavannut muualla mielenkiintoisia miehiä.

Muualla kuin vanhainkodin pöydässä, jossa syötti yhtä miestä.

• mansikkakakkua
        Harmaaritari kirjoitti:

Jaa,a... tulit sitt ihan tahallasi ottamaan korvapuustia multa. Nyt herää epäillys ett oletkin masokisti. Ensin perustelet mun käytöstäni, lähes oikein ymmärtäen ja sitt käännät kelkkasi -> tarjoten mulle mahdollisuutta sivaltaa korvapuusti. Mutt minäpä ilkeilen nyt; ett saa korvatuustia lämpimänä leivonnaisena... etkä kynsienkään kera.
        Muitakin epäilyksiä mulla kyllä heräsi... oudon liittouman ja yhteisymmärryksenne myötä....

Hyvää yötä kaikille palstalaisille tasapuolisesti!

Jaa,a... tulit sitt ihan tahallasi ottamaan korvapuustia multa. Nyt herää epäillys ett oletkin masokisti. Ensin perustelet mun käytöstäni, lähes oikein ymmärtäen ja sitt käännät kelkkasi -> tarjoten mulle mahdollisuutta sivaltaa korvapuusti. Mutt minäpä ilkeilen nyt; ett saa korvatuustia lämpimänä leivonnaisena... etkä kynsienkään kera.
        Muitakin epäilyksiä mulla kyllä heräsi... oudon liittouman ja yhteisymmärryksenne myötä....

Kieltämättä ihan pikkuisen provosin että saa sut aktivoitumaan kun et tosiaan hirveästi ole näkyillyt :D
        Mutta tuossa aiemminhan pertsalle todistelin sun kunnolisuutta niin ajattelinkin että tuskin kovin kovaa litsaria tulee :) Mutta älä ny säkin vaan ala mitään multinikkisalaliittoteorioita pyörittelemään, niitä täällä on ollut ihan riittämiin.

Hyvät yöt sullekin :)

Jaha. Permanentin alla muhii taas salaliittoteoriaa kun Palstamäki ja Harmaaritari vaihtoivat leikkisästi pari kommenttia hoiturista,

• mansikkakakkua
        A.Palstamäki kirjoitti:

Jaha. Permanentin alla muhii taas salaliittoteoriaa kun Palstamäki ja Harmaaritari vaihtoivat leikkisästi pari kommenttia hoiturista,

Hah hah haa, teidän liittonne ja keskustelunne on yhtä luontevaa kuin Jenkkien ja PohjoisKorean! Iltapäivään mennessä teillä luultavammin salamat sinkoilee; pakkasen kiristäessä otettaan.

Olet näköjään saanut toisen Urpon kaveriksesi... parantamaan sinkku palstaa... tyylillä pitäkää turpanne tukossa, jos ette ole samaa mieltä asioista! "Saunavuorot" ovat näköjään jaossa.

Multa se käy nykyään kyllä helposti... ei aikanikaan riitä enää kaikkeen joutavaan-> siis mulle/minusta joutavien asioiden puintiin.
        Aika parantaa haavoja ja ruhjeita, kevät piristää mieltä kummasti ja kasvimaan perustamisessa aikaa kuluu kuin huomaamatta. Samettiruusun siemenet ovat jo kylvetty kukkapurkkien multaan, istutan ne kukkaset tulevaan porkkana penkkiini, kirvojen/kemppien karkoittimiks ja kehäkukkasia porkkanapenkin reunoille vielä lisäks. Niistä voin kerätä vielä kukkien terälehdet ja käyttää niitä vaikka salaateissa antamaan väriä niihin, koska ne ovat täysin syömäkelpoisia.

Se on heippa, tältä erää!

Hah hah haa, teidän liittonne ja keskustelunne on yhtä luontevaa kuin Jenkkien ja PohjoisKorean! Iltapäivään mennessä teillä luultavammin salamat sinkoilee; pakkasen kiristäessä otettaan.

Olet näköjään saanut toisen Urpon kaveriksesi... parantamaan sinkku palstaa... tyylillä pitäkää turpanne tukossa, jos ette ole samaa mieltä asioista! "Saunavuorot" ovat näköjään jaossa.

Multa se käy nykyään kyllä helposti... ei aikanikaan riitä enää kaikkeen joutavaan-> siis mulle/minusta joutavien asioiden puintiin.
        Aika parantaa haavoja ja ruhjeita, kevät piristää mieltä kummasti ja kasvimaan perustamisessa aikaa kuluu kuin huomaamatta. Samettiruusun siemenet ovat jo kylvetty kukkapurkkien multaan, istutan ne kukkaset tulevaan porkkana penkkiini, kirvojen/kemppien karkoittimiks ja kehäkukkasia porkkanapenkin reunoille vielä lisäks. Niistä voin kerätä vielä kukkien terälehdet ja käyttää niitä vaikka salaateissa antamaan väriä niihin, koska ne ovat täysin syömäkelpoisia.

Se on heippa, tältä erää!

Ota osaa saunavuorokeskusteluun, huomaan ettei tunteista puhuminen olisi sullekaan pahasta.

• johntravoltanserkku

Olisiko "mummomuori" miten kiinnostava?

• siinäseloppuelämä

Suositellaan "mummonmuoria" !

Haisee hapankaalille ja osaa venäläisiä lauluja.

• aitoriitta
        siinäseloppuelämä kirjoitti:

Suositellaan "mummonmuoria" !

Haisee hapankaalille ja osaa venäläisiä lauluja.

Ajatteletko olevasi hauska?

• suositukset

Tuulalle

• En kyllä lähde vaikka vankkureilla tulisit!

Ensinnäkin olen aika omistushaluinen, ja jos mun perunamaalla kökkii mies,

niin se on MUN mies kokonaan. Sitä ei ruveta jakamaan. MrRRRAAaauhh...(murinaa)

"Rakastajattaren"! "Ottaa"? Holy cow, ei naista "oteta" niin kuin lehmää markkinoilta, että tuo kanttura, tuopas tuo kanttura tänne riimuun...

Pyh, nainen päättää itse...

• "Pyh, nainen päättää itse..."
        Tää kyl kuulostaa vähän siltä kuin ajattelisit, että sä saisit valita itse ihan kenet tahansa miehen ketä ikinä haluaisit. Ja se ei kuulosta kovin hyvältä. Merkkaako sulle miehen oma mielipide mitään?

Sitä paitsi, kukaan ihminen ei koskaan omista ketään toista ihmistä.

Ja jos tää koko setti sulta tässä oli täyttä sarkasmia, niin mun mielestä menit nyt kyllä vähän liian pitkälle. Aluksi kieltämättä nauratti, mutta loppua kohden nauru loppui ja hymyni hyytyi.

Eikö vitsit pitäis lopettaa johonkin huipentumaan, punchlineen? Minusta toimit nyt aivan päinvastoin. Lopetit sen vastakohtaan.

Mietin vaan, että miksi olet sinkku(?)

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

"Pyh, nainen päättää itse..."
        Tää kyl kuulostaa vähän siltä kuin ajattelisit, että sä saisit valita itse ihan kenet tahansa miehen ketä ikinä haluaisit. Ja se ei kuulosta kovin hyvältä. Merkkaako sulle miehen oma mielipide mitään?

Ja jos tää koko setti sulta tässä oli täyttä sarkasmia, niin mun mielestä menit nyt kyllä vähän liian pitkälle. Aluksi kieltämättä nauratti, mutta loppua kohden nauru loppui ja hymyni hyytyi.

Eikö vitsit pitäis lopettaa johonkin huipentumaan, punchlineen? Minusta toimit nyt aivan päinvastoin. Lopetit sen vastakohtaan.

.. Kyllä SiipiOtukset voi.. BonoBot ei voi, eikä halua.. Ja NarsuMarsut voi haluta Omistaa toisen HyötyEsineenään, mutta sekin vain sen aikaa, kuin HyötyEsineestä saa vaaditun määrän hyötyä jne. tai kunnes saataville tulee "parempi"/"sopivampi" HyötyEsine.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Kyllä SiipiOtukset voi.. BonoBot ei voi, eikä halua.. Ja NarsuMarsut voi haluta Omistaa toisen HyötyEsineenään, mutta sekin vain sen aikaa, kuin HyötyEsineestä saa vaaditun määrän hyötyä jne. tai kunnes saataville tulee "parempi"/"sopivampi" HyötyEsine.. ;P

Määritä BonoBo jotenkin selkokielellä.

Määritä BonoBo jotenkin selkokielellä.

IhmisApina, joka Toimii Luontaisesti PromisKuiteettisesti.. ;P

.. Suurin osa IhmisApinoista kuuluu näihin.. PromisKuiteetin taso kyllä vaihtelee laidasta laitaan.. ;P

.. TunneSiteen MuodostamisOminaisuutta ei ole kaikilla välttis ollut ikinä.. Ainakaan kovinkaan Kummoista sellaista ja sitten osalla on enemmän tai vähemmän kyseinen ominaisuus "mennyt" rikki/hajalle esim. kun on ns. PantuMenemään jne.. ;P

.. Pahoittelut normaaliakin EpäSelvemmästä UlosAnnista.. Johtuu Aikast kovasta Väsystä.. ;D

IhmisApina, joka Toimii Luontaisesti PromisKuiteettisesti.. ;P

.. Suurin osa IhmisApinoista kuuluu näihin.. PromisKuiteetin taso kyllä vaihtelee laidasta laitaan.. ;P

.. TunneSiteen MuodostamisOminaisuutta ei ole kaikilla välttis ollut ikinä.. Ainakaan kovinkaan Kummoista sellaista ja sitten osalla on enemmän tai vähemmän kyseinen ominaisuus "mennyt" rikki/hajalle esim. kun on ns. PantuMenemään jne.. ;P

.. Pahoittelut normaaliakin EpäSelvemmästä UlosAnnista.. Johtuu Aikast kovasta Väsystä.. ;D

Aina sitä oppii uutta. Promiskuiteetti oli mulle täyttä hepreaa, ennen kuin lunttasin Wikipediasta.

Mä en oikein tykkää tästä jatkuvasta ihmisten lokeroinnista. Loppupeleissä se aiheuttaa vain mielipahaa ja väärinkäsityksiä, kun joku ei koe kuuluvansa osoitettuun lokeroon ja sen takia kukaan lokeroija ei ikinä ainakaan täysin tajua sitä lokeroitua, ennen kuin ja niin edespäin - koska - kunnes - - - - -
        No katsokaa tai lukekaa Ylpeys ja Ennakkoluulo jos ette tajua.

Aina sitä oppii uutta. Promiskuiteetti oli mulle täyttä hepreaa, ennen kuin lunttasin Wikipediasta.

Mä en oikein tykkää tästä jatkuvasta ihmisten lokeroinnista. Loppupeleissä se aiheuttaa vain mielipahaa ja väärinkäsityksiä, kun joku ei koe kuuluvansa osoitettuun lokeroon ja sen takia kukaan lokeroija ei ikinä ainakaan täysin tajua sitä lokeroitua, ennen kuin ja niin edespäin - koska - kunnes - - - - -
        No katsokaa tai lukekaa Ylpeys ja Ennakkoluulo jos ette tajua.

.. Älä Jaksa.. Kumpi on Tärkeempää.. Se, ettei Joillekin BonoBoille ja/tai NarsuMarsuille tule joskus hieman mielipahaa ja/tai omantunnontuskia toiminnastaan, jos edes tulee.. Vaan kyse on monesti siitä, etteivät HeidänKaltaiset Haluaisi Asioista Puhuttavan Rehellisesti&TotuudenMukaisesti.. Syystä Jos Toisesta.. ;P

.. Vai se, että yrittää Opettaa Heistä enemmän tai vähemmän Poikkeavia SiniSilmiä välttämään näistä Aiheutuvia Karikoita ja jopa JääVuoria, joihin he tulevat iskeytymään SataVarmasti.. Onnekkaimmat ja Vahvimmat selviävät Ehkä Pienemmillä SiipiVaurioilla, mutta monet voivat rikkoutua pahastikin.. ;P

.. Minun Empatiani kohdistuu näissä Tapauksissa SiipiOtuksiin.. ;P

.. Ja kyllä se nyt vain on niin, että BonoBot ja NarsuMarsut ManiPulaattoroivat minkä kerkiävät NykyAikana joka Puolella/Paikassa.. Tuo sinun HiljentämisYrityskin on ihan heidän OppiKirjansa mukaista toimintaa.. ;P

.. Kommenteistasi päätellen kuulut itsekin heihin.. Tai sitten olet heidän ManiPulaationsa uhri, eli ns. "Hyödyllinen Idiootti".. ;P

.. Älä Jaksa.. Kumpi on Tärkeempää.. Se, ettei Joillekin BonoBoille ja/tai NarsuMarsuille tule joskus hieman mielipahaa ja/tai omantunnontuskia toiminnastaan, jos edes tulee.. Vaan kyse on monesti siitä, etteivät HeidänKaltaiset Haluaisi Asioista Puhuttavan Rehellisesti&TotuudenMukaisesti.. Syystä Jos Toisesta.. ;P

.. Vai se, että yrittää Opettaa Heistä enemmän tai vähemmän Poikkeavia SiniSilmiä välttämään näistä Aiheutuvia Karikoita ja jopa JääVuoria, joihin he tulevat iskeytymään SataVarmasti.. Onnekkaimmat ja Vahvimmat selviävät Ehkä Pienemmillä SiipiVaurioilla, mutta monet voivat rikkoutua pahastikin.. ;P

.. Minun Empatiani kohdistuu näissä Tapauksissa SiipiOtuksiin.. ;P

.. Ja kyllä se nyt vain on niin, että BonoBot ja NarsuMarsut ManiPulaattoroivat minkä kerkiävät NykyAikana joka Puolella/Paikassa.. Tuo sinun HiljentämisYrityskin on ihan heidän OppiKirjansa mukaista toimintaa.. ;P

.. Kommenteistasi päätellen kuulut itsekin heihin.. Tai sitten olet heidän ManiPulaationsa uhri, eli ns. "Hyödyllinen Idiootti".. ;P

Älä sä nyt taas jaksa alkaa lokeroimaan. Heitä ne vitun oppikirjat nyt huitsin nevadaan ja ala ottaa selvää, mikä todella pitää paikkansa ja mikä ei!

Onko sun mielestä niin, että on parempi aina vain vihjailla ja vihjailla eikä IKINÄ sanoa mitään toiselle suoraan?

Älä sä nyt taas jaksa alkaa lokeroimaan. Heitä ne vitun oppikirjat nyt huitsin nevadaan ja ala ottaa selvää, mikä todella pitää paikkansa ja mikä ei!

Onko sun mielestä niin, että on parempi aina vain vihjailla ja vihjailla eikä IKINÄ sanoa mitään toiselle suoraan?

.. "OppiKirja" oli VertausKuva/KiertoIlmaisu heidän Luonnolliselle KäyttäytymisMallille.. ;D

"ala ottaa selvää, mikä todella pitää paikkansa ja mikä ei!"

.. Otas kuule ihan ite vaan NeuvostasVaarin.. Ehkä sitten Viisastut hieman lisää itsekin, jos/kun opit Aukaisemaan niitä Silmiäsi ja jos Sulla on siihen Kapasiteettiä.. ;P

"Onko sun mielestä niin, että on parempi aina vain vihjailla ja vihjailla eikä IKINÄ sanoa mitään toiselle suoraan? "

.. Meni ns. Ohi.. Jos et sitten KritiSoinut sitä, että käytän VertausKuvia&KiertoIlmaisuja Maalailuissani.. Mut joo.. Ne kuuluu näihin mun Maalauksiin.. Syystä jos Toisesta.. ;P

.. "OppiKirja" oli VertausKuva/KiertoIlmaisu heidän Luonnolliselle KäyttäytymisMallille.. ;D

"ala ottaa selvää, mikä todella pitää paikkansa ja mikä ei!"

.. Otas kuule ihan ite vaan NeuvostasVaarin.. Ehkä sitten Viisastut hieman lisää itsekin, jos/kun opit Aukaisemaan niitä Silmiäsi ja jos Sulla on siihen Kapasiteettiä.. ;P

"Onko sun mielestä niin, että on parempi aina vain vihjailla ja vihjailla eikä IKINÄ sanoa mitään toiselle suoraan? "

.. Meni ns. Ohi.. Jos et sitten KritiSoinut sitä, että käytän VertausKuvia&KiertoIlmaisuja Maalailuissani.. Mut joo.. Ne kuuluu näihin mun Maalauksiin.. Syystä jos Toisesta.. ;P

Siis sähän vittuilet mulle nyt ihan päin naamaa. Onko mukavaa piileskellä siellä profiilisi takana?

Siis sähän vittuilet mulle nyt ihan päin naamaa. Onko mukavaa piileskellä siellä profiilisi takana?

.. JunaLauta.. Jos Sokea yrittää kertoa Näkevälle miten nähdään ja Näkevä sanoo Sokealle, että "Haloo???".. ;D.. Niin eihän se nyt mitään Haukkumista ole, vaan Rehellisyyttä&TotuudenMukaisuutta.. VoeElämä.. MitJuttuu.. ;D

"Onko sun mielestä niin, että on parempi aina vain vihjailla ja vihjailla eikä IKINÄ sanoa mitään toiselle suoraan?"

.. Ethän Sä taida edes itse lukea ja ymmärtää mitä kommentoit.. Aika TuuliViireilyä Taas.. ;D.. Tekee niin tai Näin, niin aina OveLinaan tekee VäärinPäin.. ;D

.. JunaLauta.. Jos Sokea yrittää kertoa Näkevälle miten nähdään ja Näkevä sanoo Sokealle, että "Haloo???".. ;D.. Niin eihän se nyt mitään Haukkumista ole, vaan Rehellisyyttä&TotuudenMukaisuutta.. VoeElämä.. MitJuttuu.. ;D

"Onko sun mielestä niin, että on parempi aina vain vihjailla ja vihjailla eikä IKINÄ sanoa mitään toiselle suoraan?"

.. Ethän Sä taida edes itse lukea ja ymmärtää mitä kommentoit.. Aika TuuliViireilyä Taas.. ;D.. Tekee niin tai Näin, niin aina OveLinaan tekee VäärinPäin.. ;D

.. Btw. Tää keskustelu olisi voitu Käydä Vaikka KasvoTusten, jos/kun olisit muhun jossain törmännyt ja yrittänyt työntää mun Päähäni jotain ihme Tuubaa.. ;D

.. Btw. Tää keskustelu olisi voitu Käydä Vaikka KasvoTusten, jos/kun olisit muhun jossain törmännyt ja yrittänyt työntää mun Päähäni jotain ihme Tuubaa.. ;D

Mä en pysty ymmärtämään sua, ellen tiedä, kuka oikeasti olet. Mikäli et tätä yksinkertaista asiaa ymmärrä, sulta puuttuu aika helkutin paljon kykyä asettua toisen asemaan.

Vitun tekopyhä paska. Kato peiliin.

.. Tää menee puuhastelee nyt IltaPuhteita.. Mut vastailen tarpeen mukaan sitten UniMaaRetken jälkeen, jos en jaksa enää kurkata palstalle ennen RetkenAlkua.. Eli älä Hättäile.. En lähtenyt Karkuun.. ;D

.. Aika Zippi olo on meinaa.. Mut suihkussakin pitäis vielä käydä pikaseen.. Toivottavasti se ei virkistä.. ;D

Mä en pysty ymmärtämään sua, ellen tiedä, kuka oikeasti olet. Mikäli et tätä yksinkertaista asiaa ymmärrä, sulta puuttuu aika helkutin paljon kykyä asettua toisen asemaan.

.. Ja nyt tehdään sellainen asia selväks.. Että älä Spede kuvittele Kerääväsi Jotain Pisteitä tuolla Naurattavalla YläAsteTasosella KeuliMisellasi.. ;P

.. Mä tiedän Tasan Tarkkaan mihin sillä Pyrit ja mihin niitä "Pisteitä" keräät.. Ja uskon, että aika harva (kohteesi) on niin tyhmä&yksinkertainen, ettei näe tuon Säälittävän jutun Läpi.. ;D

#Tekel

.. Ja nyt tehdään sellainen asia selväks.. Että älä Spede kuvittele Kerääväsi Jotain Pisteitä tuolla Naurattavalla YläAsteTasosella KeuliMisellasi.. ;P

.. Mä tiedän Tasan Tarkkaan mihin sillä Pyrit ja mihin niitä "Pisteitä" keräät.. Ja uskon, että aika harva (kohteesi) on niin tyhmä&yksinkertainen, ettei näe tuon Säälittävän jutun Läpi.. ;D

#Tekel

Meinaako toi sitä, että et oo vielä kertonu tosta kellekään muulle?

Heii heii heii...

hetkinen hetkinen hetkinen nyt kaveri! Uusi kaveri.

Kuin sä noin rumasti alat puhumaan?

Mitä kielenkäyttöä tuo on? Ei ainakaan aikuisten.

Saisit pyytää Nuuskalta anteeksi. : ( Ettäs kehtaat, ja vielä yöllä.

Miks sä olet noin agressiivinen?

• misspönttöuuni kirjoitti:

Heii heii heii...

Mistä lähtien NuuskaMuikkune on ollu täällä mukana?

Sut on todella laitettava kouluun...

Palstalla on paljon naurua, mutta siinä olet oikeassa, että voi se hymykin hyytyä. :(

Heh, sivusta huomautan että sulla itsellä on aika agressiivinen tyyli näennäisestä suvaitsevaisuudestasi huolimatta, se lokero näyttää olevan aika pieni mitä suvaitset. Toki nuuskalla kuten meillä kaikilla on oma tyylinsä kommentoida mutta ei se niin hirveän vaikea ole ymmärtää jos haluaa ymmärtää. Jos vaikka niin kuin normielämään vertaat niin jos tulet jonnekin uuteen porukkaan alatko heti haastamaan riitaa kaikkien kanssa, näetkö ne vijhollisina vai kuulosteletko ensin vähän ja haluatko ymmärtää miten se porukka siellä toimii? Ei me kaikki osata heti sun pillin mukaan tanssia kun ei yhtään sua tunneta, sitä on turha odottaa mutta me voidaan oppia pärjäämään sun kanssa jos sinäkin vähän yrität oppia pärjäämään meidän kanssa.

Pitäiskö sun nyt vaan hengittää ja painua sinne pehkuihin.

Mietit asioita sitten aamulla uudestaan.

Kaikki on kohta tyrmistyneitä. :'(

• Mä pyydän nyt kauniisti että vastatkaa mulle;

• Pyydän anteeksi käytöstäni, mutta tuskin kukaan muu kuin Nuuska ja minä ymmärretään, mistä tässä(kin) kahakassa oikeasti oli kyse.

Mä pyydän nyt kauniisti että vastatkaa mulle;

On jonkin aikaa täällä olut, ihan tarkkaan en osaa sanoa, kuitenkin voitaneen luonnehtia vakkariksi.

Pyydän anteeksi käytöstäni, mutta tuskin kukaan muu kuin Nuuska ja minä ymmärretään, mistä tässä(kin) kahakassa oikeasti oli kyse.

Totta, eipä sen tarkemmin tiedetä mitä aiemmin olet jutelleet mutta ei liian tosissaan ja kirjaimellisesti eikä itseensä varsinkaan kannata täällä kaikkea ottaa, joskus sanat sinkoilee äkkiseltään jyrkän näköisesti vaikkei niillä mitään kovin vakaa olisi tarkoitettukaan. No minä taidan mennä nukkumaan, öitä.

Totta, eipä sen tarkemmin tiedetä mitä aiemmin olet jutelleet mutta ei liian tosissaan ja kirjaimellisesti eikä itseensä varsinkaan kannata täällä kaikkea ottaa, joskus sanat sinkoilee äkkiseltään jyrkän näköisesti vaikkei niillä mitään kovin vakaa olisi tarkoitettukaan. No minä taidan mennä nukkumaan, öitä.

Öitä Ritarille... ; )

(Lukee reseptikirjaa kohdasta b niin kuin burgundinpata)

Kyllä tämä tästä...näiin..vähän kapustalla hämmennetään, sitten lisätään hillosipulit...

Jaksat vaan odottaa.

(kikatusta)

Tarkoitatko tällä sitä, että edelleen koet mun vain teeskentelevän, saavuttaakseni jonkin tavoitteen? Sillä jos näin on, niin kyllä mä sen ymmärrän. Aika kauan sitä tein. Voi olla helvetin vaikeaa sen jälkeen erottaa, mikä on totta ja mikä ei.
        En kuitenkaan mielestäni koskaan toiminut täysin itsekkäistä syistä.

Öitä Ritarille... ; )

(Lukee reseptikirjaa kohdasta b niin kuin burgundinpata)

Kyllä tämä tästä...näiin..vähän kapustalla hämmennetään, sitten lisätään hillosipulit...

Jaksat vaan odottaa.

(kikatusta)

lol

• Joo. Mäkin lähden pikkuhiljaa untenmaille.

Nii ja Nuuska... kyllä säkin voisit mennä ihan suorinta tietä nukkumaan vaan ja skipata sen suihkun ainakin tällä kertaa. Tuskin nyt niin pahalta tuoksut kuitenkaan.

Huomenna on uusi päivä ;)

• 98768769879
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Mä pyydän nyt kauniisti että vastatkaa mulle;

Sanoisin, että joku 2,5v?

Aluksi jutteli henkilökohtaisista asioistaan.

Nyt varmaan vuosi pelkkää narsumarsuhölinää vailla asiasisältöä. Tuon monipuolisempaa kommentointia et tule siltä koskaan saamaan.

• 98768769879 kirjoitti:

Sanoisin, että joku 2,5v?

Aluksi jutteli henkilökohtaisista asioistaan.

Nyt varmaan vuosi pelkkää narsumarsuhölinää vailla asiasisältöä. Tuon monipuolisempaa kommentointia et tule siltä koskaan saamaan.

Kiitos tiedosta.

Tais mennä yöunet tältä yöltä :I
        No, kerkee tässä vielä ihan tarpeeks nukkumaan.

Lainatakseni Mahoney:a Poliisiopisto ykkösestä (jota en ole nähnyt ikuisuuksiin);
        Nukkuminen on homojen hommaa.

:)

#Tekel

Ottaen huomioon, miten toimit pian sen jälkeen kun viimeksi tavattiin, oletin, ettei sulla olisi rohkeutta tulla puhumaan mulle "suoraan" (ilmeisestä kieliasustasi huolimatta) täällä, saati sitten jo viikon sisällä tänne saapumisestani! Mä oletin aluks että tuon nimimerkkisi takana on tod. näk. joku luottokaverisi/läheisesi/tuttusi, joka "selvittää" asiaa sun puolestasi, mutten kuitenkaan koskaan sulkenut mitään vaihtoehtoa pois. Pidin sitä vain kovin epätodennäköisenä, että olisit todella sinä.

Ei se haitannu mua yhtään kun toimit miten toimit 19 eteenpäin. Itse asiassa olin jo tavallaan tottunut siihen :) Olin (ja olen) vaan iloinen, että halusit tehdä kristallinkirkkaan selväksi, millä säännöillä edetään.

Koetko olevasi tällä areenalla (edelleen) riittävän paljon omalla mukavuusalueellasi? Olisin hyvin iloinen jos niin tunnet!
        Voitko antaa anteeksi mun "keulimisen" täällä? Et varmaankaan ole tottunut näkemään tätä puolta itsessäni, mutta raaka totuus on se, että olen joka ikinen hetki kirjoittanut täällä täydellä sydämellä, ilman petollisuutta, koska ei mulla ole enää mitään salattavaa. Olen valmis vastaamaan rehellisesti mihin tahansa kysymykseen. Mä kun tulin tänne sillä asenteella, että jos nyt annan palaa täällä vaikka kuukauden... tietenkin kaikin tavoin vilpittömän avoimin mielin, sillä tajusin ja totesin hyvin nopeasti, että tää mestahan on kuin tehty mulle! Täällä on oikeasti todella hauskaa :)

Pidin siis kovaa meteliä, jotta sinäkin lopulta kuulisit minut ja saapuisit paikalle.
        ... Mutta sitten aloit kysellä sellaisia kysymyksiä joita vain sinä (tai se luottohenkilösi) osaisi kysyä, nimenomaan niinkin lyhyen ajan puitteissa kuin MUUTAMA PÄIVÄ, etten voinut uskoa, miten se oli mahdollista niin nopeasti! Siksi oli pakko selvittää hieman pidemmän kaavan kautta, kuka oikein olet. Eikä kiertoilmaustulvasi ainakaan helpottanut tehtävää.

Joten anteeksi myös tuosta peiliinkatsomiskehoituksesta. Tarkoitin sillä ainoastaan sitä, että et sinäkään vaikuttanut siinä(kään) vaiheessa olevan erityisen halukas itse ottamaan selvää, mikä todella pitää paikkansa ja mikä ei, siitä huolimatta että niin kovin kiivaasti tätä minulle kehoitit - vaikka en mitään muuta ole yrittänytkään tehdä!
        Siksi olenkin pohjattoman kärsivällinen nimenomaan sun kanssasi. Mä ymmärrän, miksi sä käyttäydyt tuolla tavalla. Koen osaavani asettua sun asemaan, aivan yhtä lailla kuin muidenkin. Mutta jos olet tästä väitteestäni merkittävästi eri mieltä, siitä(kin) voisimme jossain vaiheessa keskustella(?) Voit itse valita, kuinka, missä ja milloin haluat nyt edetä. Kaikki käy mulle.

Heii heii heii...

Pönttis!!!!

Sun piti olla täällä uusi, ja nyt läksytät toista uutta tulokasta yhdessä palstalla vuosikaisia kirjoitelleiden ätmien kanssa. Voitko selittää vähän?

Ottaen huomioon, miten toimit pian sen jälkeen kun viimeksi tavattiin, oletin, ettei sulla olisi rohkeutta tulla puhumaan mulle "suoraan" (ilmeisestä kieliasustasi huolimatta) täällä, saati sitten jo viikon sisällä tänne saapumisestani! Mä oletin aluks että tuon nimimerkkisi takana on tod. näk. joku luottokaverisi/läheisesi/tuttusi, joka "selvittää" asiaa sun puolestasi, mutten kuitenkaan koskaan sulkenut mitään vaihtoehtoa pois. Pidin sitä vain kovin epätodennäköisenä, että olisit todella sinä.

Ei se haitannu mua yhtään kun toimit miten toimit 19 eteenpäin. Itse asiassa olin jo tavallaan tottunut siihen :) Olin (ja olen) vaan iloinen, että halusit tehdä kristallinkirkkaan selväksi, millä säännöillä edetään.

Koetko olevasi tällä areenalla (edelleen) riittävän paljon omalla mukavuusalueellasi? Olisin hyvin iloinen jos niin tunnet!
        Voitko antaa anteeksi mun "keulimisen" täällä? Et varmaankaan ole tottunut näkemään tätä puolta itsessäni, mutta raaka totuus on se, että olen joka ikinen hetki kirjoittanut täällä täydellä sydämellä, ilman petollisuutta, koska ei mulla ole enää mitään salattavaa. Olen valmis vastaamaan rehellisesti mihin tahansa kysymykseen. Mä kun tulin tänne sillä asenteella, että jos nyt annan palaa täällä vaikka kuukauden... tietenkin kaikin tavoin vilpittömän avoimin mielin, sillä tajusin ja totesin hyvin nopeasti, että tää mestahan on kuin tehty mulle! Täällä on oikeasti todella hauskaa :)

Pidin siis kovaa meteliä, jotta sinäkin lopulta kuulisit minut ja saapuisit paikalle.
        ... Mutta sitten aloit kysellä sellaisia kysymyksiä joita vain sinä (tai se luottohenkilösi) osaisi kysyä, nimenomaan niinkin lyhyen ajan puitteissa kuin MUUTAMA PÄIVÄ, etten voinut uskoa, miten se oli mahdollista niin nopeasti! Siksi oli pakko selvittää hieman pidemmän kaavan kautta, kuka oikein olet. Eikä kiertoilmaustulvasi ainakaan helpottanut tehtävää.

Joten anteeksi myös tuosta peiliinkatsomiskehoituksesta. Tarkoitin sillä ainoastaan sitä, että et sinäkään vaikuttanut siinä(kään) vaiheessa olevan erityisen halukas itse ottamaan selvää, mikä todella pitää paikkansa ja mikä ei, siitä huolimatta että niin kovin kiivaasti tätä minulle kehoitit - vaikka en mitään muuta ole yrittänytkään tehdä!
        Siksi olenkin pohjattoman kärsivällinen nimenomaan sun kanssasi. Mä ymmärrän, miksi sä käyttäydyt tuolla tavalla. Koen osaavani asettua sun asemaan, aivan yhtä lailla kuin muidenkin. Mutta jos olet tästä väitteestäni merkittävästi eri mieltä, siitä(kin) voisimme jossain vaiheessa keskustella(?) Voit itse valita, kuinka, missä ja milloin haluat nyt edetä. Kaikki käy mulle.

.. Pommittelet nyt näemmä hieman joka ketjussa.. Laitan sulle saman kommentin tähän alle, kuin toiseenkin ketjuun.. ;P

".. Awww.. Sulla taitaa olla JonkinLaisia PsykoosinOireita Piällänsä.. =(

.. Ensinnäkin.. Olen Mies.. Toiseksikin NoHomo.. Ja Kolmanneks.. Ei me tunneta toisiamme IRL.. ;P

.. Toivottavasti tämä auttoi sua edes hieman tuossa vaivassasi.. En oikein osaa/viitsi neuvoa sua nyt sen enempää tuon PsyKoosisi suhteen, koska en tiedä KaikkiaMuuttujia, enkä tiedä tarvitseeko se ns. AmmattilaisApua vai onko se sellainen ihan Itsellään OhiMeneväTila ja ihan ItseHoidettavissa.. Eikä mulla kyllä nyt olisi oikein ehkä kauheasti aikaa, energiaa ja haluakaan.. ;P"

.. Koitas Ryhdistäytyä.. Alkaa taas olla aikast Creapy&Freaky touhua.. Nääs.. ;P

.. Pommittelet nyt näemmä hieman joka ketjussa.. Laitan sulle saman kommentin tähän alle, kuin toiseenkin ketjuun.. ;P

".. Awww.. Sulla taitaa olla JonkinLaisia PsykoosinOireita Piällänsä.. =(

.. Ensinnäkin.. Olen Mies.. Toiseksikin NoHomo.. Ja Kolmanneks.. Ei me tunneta toisiamme IRL.. ;P

.. Toivottavasti tämä auttoi sua edes hieman tuossa vaivassasi.. En oikein osaa/viitsi neuvoa sua nyt sen enempää tuon PsyKoosisi suhteen, koska en tiedä KaikkiaMuuttujia, enkä tiedä tarvitseeko se ns. AmmattilaisApua vai onko se sellainen ihan Itsellään OhiMeneväTila ja ihan ItseHoidettavissa.. Eikä mulla kyllä nyt olisi oikein ehkä kauheasti aikaa, energiaa ja haluakaan.. ;P"

.. Koitas Ryhdistäytyä.. Alkaa taas olla aikast Creapy&Freaky touhua.. Nääs.. ;P

Mikäli niin tahdot.

Mikäli niin tahdot.

.. Jos/kun esim. Mun Kommentit ja AnalySoinnit jne. tuntuvat Osuvan&Uppoavan, niin se johtuu ihan "vain" siitä, mitä munkaltaisille yksilöille on SyntymänSoppajonossa annettu.. MunKaltaiset kerää monenlaista Dataa ihan AutoMaagisesti.. Ja AutoMaattisesti tapahtuu myös datan AnalySointi.. ;P

Sen kun yhdistää kokemuksiin, koettelemuksiin ja opittuihin jutskiin jne., niin AutoMaagiset AnalySoinnit tarkentuvat tarkentumistaan.. ;P

.. Ja tässä tapauksessa on vielä sellainen juttu, että jos ja kun sulla on nyt enemmän tai vähemmän jonkin sorttisia PsykoosinOireita, niin se varmasti aiheuttaa sellaista, että sun PääKoppa yhdistelee asioita tahtomattasikin miten sattuu.. ;P

.. Koitas tehdä tuolle asialle jotain.. Jos et itse kykene, niin yritä saada apua.. ;P

.. Jos/kun esim. Mun Kommentit ja AnalySoinnit jne. tuntuvat Osuvan&Uppoavan, niin se johtuu ihan "vain" siitä, mitä munkaltaisille yksilöille on SyntymänSoppajonossa annettu.. MunKaltaiset kerää monenlaista Dataa ihan AutoMaagisesti.. Ja AutoMaattisesti tapahtuu myös datan AnalySointi.. ;P

Sen kun yhdistää kokemuksiin, koettelemuksiin ja opittuihin jutskiin jne., niin AutoMaagiset AnalySoinnit tarkentuvat tarkentumistaan.. ;P

.. Ja tässä tapauksessa on vielä sellainen juttu, että jos ja kun sulla on nyt enemmän tai vähemmän jonkin sorttisia PsykoosinOireita, niin se varmasti aiheuttaa sellaista, että sun PääKoppa yhdistelee asioita tahtomattasikin miten sattuu.. ;P

.. Koitas tehdä tuolle asialle jotain.. Jos et itse kykene, niin yritä saada apua.. ;P

Pystytkö todistamaan väitteesi?

Pystytkö todistamaan väitteesi?

.. Awww.. Jos et trollaa, niin hommaa itselles apua.. =(

.. Mä en Tod Kovinkaan helposti murra/vaaranna mun AnoMuumisuuttani.. Ja se nyt on ihan SataVarma, etten ainakaan niin Kako ole, että tekisin jollekin sinun kaltaisellesi ja/tai sinun kaltaisessa tilassa olevalle.. ;P

Sulle on nyt useampikin Vihjannut Suoraan tai EpäSuoraan, ettei sulla ole nyt (ainakaan tällä hetkellä) ns. KaikkiMuumitKanootissa.. Koitas ottaa neuvosta nyt vaarin.. ;P

.. Awww.. Jos et trollaa, niin hommaa itselles apua.. =(

.. Mä en Tod Kovinkaan helposti murra/vaaranna mun AnoMuumisuuttani.. Ja se nyt on ihan SataVarma, etten ainakaan niin Kako ole, että tekisin jollekin sinun kaltaisellesi ja/tai sinun kaltaisessa tilassa olevalle.. ;P

Sulle on nyt useampikin Vihjannut Suoraan tai EpäSuoraan, ettei sulla ole nyt (ainakaan tällä hetkellä) ns. KaikkiMuumitKanootissa.. Koitas ottaa neuvosta nyt vaarin.. ;P

Ymmärretty. Saanko nyt jatkaa tuolla "Saunavuorossa"?
        Ennen kuin vastaat, haluaisin vielä varmistaa nimenomaan sulta, että olet ymmärtänyt kyseisen ketjun säännöt ja olet (edelleen) valmis noudattamaan niitä?

Ymmärretty. Saanko nyt jatkaa tuolla "Saunavuorossa"?
        Ennen kuin vastaat, haluaisin vielä varmistaa nimenomaan sulta, että olet ymmärtänyt kyseisen ketjun säännöt ja olet (edelleen) valmis noudattamaan niitä?

.. Lopeta nyt hemmetissä tuo Sekoilusi ja Hoida ittes kuntoon.. =(

Mun päässä ei ole mitään vikaa. Se on aivan todistettu juttu.

Mä en enää jatka siellä, mikäli en saa sulta lupaa.

"Tekeliä" tulen joka tapauksessa viemään eteenpäin jälleen ensi maanantaina. Tiedän kyllä mitä tehdä. Se oli muuten erittäin hyvä ehdotus, en olisi itse keksinyt.

"Pyh, nainen päättää itse..."

Otatkohan sä tän palstan vähän liian tosissas?

Et sä mikään tuomari ole...Etkä voi tulla tänne, tai minnekään muualle takki auki ja henkseleitä paukutellen luullen sanelevas jotain..
        ..if you know what I mean..

Pönttis!!!!

Sun piti olla täällä uusi, ja nyt läksytät toista uutta tulokasta yhdessä palstalla vuosikaisia kirjoitelleiden ätmien kanssa. Voitko selittää vähän?

Pthf...en minä pysty selittämään mitään...

Sitä paitsi olen jotenkin tykästynyt kaikkiin näihin pikku palleroisiin, joita kutsutaan tällä ihme termillä...ja kyllä minun tutkani jotenkin kuitenkin piippaa, että he ovat miehiä..on täällä muutama kaveri, joissa ei ole yhtään "ätmiä". :D Kyyllä..

Paitsi nyt tämä yksi nuori tapaus tässä, hänen täytyy olla joku parikymppinen, kenties alle, aika nuori heppu, jota joutuu varmasti ohjaamaan kuin tammaemo varsaansa...(uskon kuitenkin ettei hänkään mikään uusi ole, hän härkkii meitä kepukalla.)

Mitä se nyt herra P. siellä sekoilee, minähän olen ollut täällä ainakin pari vuotta, lokakuusta aktiivisemmin...

(naurua)

Ai ai tätä päivää ai ;D (kehrää)

Pthf...en minä pysty selittämään mitään...

Sitä paitsi olen jotenkin tykästynyt kaikkiin näihin pikku palleroisiin, joita kutsutaan tällä ihme termillä...ja kyllä minun tutkani jotenkin kuitenkin piippaa, että he ovat miehiä..on täällä muutama kaveri, joissa ei ole yhtään "ätmiä". :D Kyyllä..

Paitsi nyt tämä yksi nuori tapaus tässä, hänen täytyy olla joku parikymppinen, kenties alle, aika nuori heppu, jota joutuu varmasti ohjaamaan kuin tammaemo varsaansa...(uskon kuitenkin ettei hänkään mikään uusi ole, hän härkkii meitä kepukalla.)

Mitä se nyt herra P. siellä sekoilee, minähän olen ollut täällä ainakin pari vuotta, lokakuusta aktiivisemmin...

(naurua)

Ai ai tätä päivää ai ;D (kehrää)

Tuli nyt sitten selväksi että olet ollut palstalla pidempään kuin minä. Oletan että tiedät sitten syyn miksi minua kutsutaan Pertiksi, vaikka olet olevinasi tietämätön asiasta.

Itse asiassa Dissi mainitsi sen palstakahakkasi jälkeen että olet tullut palstalle vasta samoihin aikoihin kun minä aktivoiduin palstailemaan viimeisimmän breikkini jälkeen. Että olin kyllä hivenen ihmeissäni kun ryhdyt läksyttämään ätmien kanssa tätä "miestäjokatietääsitäsuntätä". Lienee hänessä omat inhimilliset heikkoutensa, mutta niitähän löytyy muistakin.

"Ai ai tätä päivää ai ;D (kehrää)"

-Olen ihan ulalla. Käytän muuten pian munaleikkuria, kananmunat on nyt kypsiä.

Tuli nyt sitten selväksi että olet ollut palstalla pidempään kuin minä. Oletan että tiedät sitten syyn miksi minua kutsutaan Pertiksi, vaikka olet olevinasi tietämätön asiasta.

Itse asiassa Dissi mainitsi sen palstakahakkasi jälkeen että olet tullut palstalle vasta samoihin aikoihin kun minä aktivoiduin palstailemaan viimeisimmän breikkini jälkeen. Että olin kyllä hivenen ihmeissäni kun ryhdyt läksyttämään ätmien kanssa tätä "miestäjokatietääsitäsuntätä". Lienee hänessä omat inhimilliset heikkoutensa, mutta niitähän löytyy muistakin.

Enkä tiedä! Kuka on Pertti? Kuka hemmetti on tämä mystinen Pertti-setä!? Kohta menee hermo...:O

Suomi24 on laaja, ehkä noin kaksi vuotta sitten avasin sivuston ensimmäisen kerran, Parisuhde-osiossa rekisteröitymättömänä. Sinkut-palstalla olen ollut ja tutustunut näihin kiemuroihin noin lokakuusta '17 lähtien. En tiedä, mutta Dis voi muistaa(?), milloin tein Pöntöstä virallisen "sinisen merkin", oliko vuoden '18 alusta...ite en enää muista, mutta muutama silloin onnitteli :D

Prkl, kuka on Pertti?!

Niin...Olen juhlinut tänään, sitä vuan pörhistelen tässä.. ; )

Älä sormia jätä väliin. Onhan nyt pidempi aika kuin 2 min.? Onhan.

Sinun kanssasi tulen toimeen, mutta sen nuoren miehen kanssa en. En voi jutella hänen kanssaan edes munaleikkureista.

(naurua)

Enkä tiedä! Kuka on Pertti? Kuka hemmetti on tämä mystinen Pertti-setä!? Kohta menee hermo...:O

Suomi24 on laaja, ehkä noin kaksi vuotta sitten avasin sivuston ensimmäisen kerran, Parisuhde-osiossa rekisteröitymättömänä. Sinkut-palstalla olen ollut ja tutustunut näihin kiemuroihin noin lokakuusta '17 lähtien. En tiedä, mutta Dis voi muistaa(?), milloin tein Pöntöstä virallisen "sinisen merkin", oliko vuoden '18 alusta...ite en enää muista, mutta muutama silloin onnitteli :D

Prkl, kuka on Pertti?!

Sinun kanssasi tulen toimeen, mutta sen nuoren miehen kanssa en. En voi jutella hänen kanssaan edes munaleikkureista.

(naurua)

Prkl, kuka on Pertti?!

(naurua)

Ja miksi mä vastaan aina kahdesti?!

En tiedä kuka on Pertti perhana, ja en tiedä, miksi tämä kone nyt tökkii...

Saanko haukata siitä kananmunaleivästä?

• alias.alias
        misspönttöuuni kirjoitti:

Pertti= keittiöexpertti alias A.Palstamäki ... ainakin nämät!

• alias.alias kirjoitti:

Pertti= keittiöexpertti alias A.Palstamäki ... ainakin nämät!

No se on mulle uutta.

Jos hän olisikin Pertti, en hänen historiaansa tiedä.

Prkl, kuka on Pertti?!

(naurua)

Jos olet pyörinyt sinkut-palstalla vasta 2017 lokakuusta niin et sitten tiedä historiaa.

Tulin suomi24-sivustolle 2016 kesällä ja kirjoittelin nikillä keittöekspertti. Pari kuukautta kirjoittelin ihan muualle, en edes ollut kiinnostunut suhteista tai tunteista. 2016 loppukesästä sitten etsiessäni keskusteluja törmäsin näille sivuille ja rupesin sitten kirjoittelemaan sinkut-palstalle.

Joskus syksyn kuluessa poistin sitten nikkini kun alkoi näyttämään siltä että palstailu vie liikaa aikaa. En tainnut sitten olla kun muutaman päivän palstalta pois kun rupesin taas lueskelemaan ketjuja ja heittelemään kommentteja rekkaamattomalla nikillä exkeittiöekspertti. Tuossa vaiheessa minua ruvettiin kutsumaan Pertiksi, ja ilkeimmät ristivät minut ikäni tähden Pertti-sedäksi.

Jossain vaiheessa sitten rekkasin itselleni tuon Pertti-sedän ja kirjoittelin sillä aikani. Jossain vaiheessa sitten suljin tilini taas ja poistuin palstalta, tietenkin palatakseni taas muutamien viikkojen päästä palstalle mustalla nikillä Aki.Palstamäki. Joku kuitenkin rekkasi tuon nikin ja muutaman muunnoksen siitä joten jouduin rekkaamaan tämän A.Palstamäen etten menettäisi mielestäni hyvää nikkiä jollekin trollille.

Eli palstalla halutaan puhua Pertti-sedästä koska se on palstalaisten itse antama nimi mulle.

Keitin munia 3 minuuttia, mutta laitoin ne kylmään veteen ja annoin niiden hautua kiehuneessa vedessä vielä 2 minuuttia. En sitten käyttänyt leikkuria vaan leikkelin ne lohkoiksi kun kyse oli kuites salaatista.

"Sinun kanssasi tulen toimeen, mutta sen nuoren miehen kanssa en. En voi jutella hänen kanssaan edes munaleikkureista."

-Tämä palsta toistaa itseään. Aina kun tulee uusi kommentoija joka kirjoittaa muuta kuin ätmipaskaa, niin se otetaan silmätikuksi. Näin kävi mullekin, mutta se loppui kun jengi tajusi että olen kovapäisempi kuin ne. Minä kiusaan lähinnä palstakiusaajia, ja toisinaan puolustan kiusattuja.

Voi olla että joudun puolustamaan tätä uutta tulokasta, katsotaan nyt.

En syö leipää, mutta munan saat ottaa suuhusi.

• ne5gdfbg67
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

LOOOOL. Kaikkihan sulle vittuilee päin naamaa. Olet onnistunut yhdistämään sekä ätmileirin että jännisleirin itseäsi vastaan mikä on jo melkoinen saavutus.

• ne5gdfbg67

...ja unohdin edellisestä viestistä vielä palstan naiset. GG WP.

• ne5gdfbg67 kirjoitti:

LOOOOL. Kaikkihan sulle vittuilee päin naamaa. Olet onnistunut yhdistämään sekä ätmileirin että jännisleirin itseäsi vastaan mikä on jo melkoinen saavutus.

Samat ätmit on taas aktiivisina jotka oli minuakin vastassa.

• miehen_vaikea_valinta

Paras, kaunein ja saavuttamattomin olisi kai yksinkertainen.blondi, mutta hän on ilmeisesti naimisissa. Joten tosiaan on myöskin se saavuttamattomin.

• samahommarahikaisella

Jaha, miehen logiikan väkeä on siirtynyt sinkkuihin.

• MärkäUniUlla

SIMO ON KALJUPÄÄ JA MUNATON IMPODENTTI KANSAKOULUPOHJALTA ! tunnen tämän itsensäpalajastajan hyvin.

• kyllästynytvaimo

Ota mut petetty vaimo joka on kakkosen kynsissä edelleen. Voisin nyt kostaa kanssasi
      Joten iloita missä tavataan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8510
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2399
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1872
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1727
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1272
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe