Miten miesten syrjäytyminen estetään?

Kaikysyäsaa

Hallituskin huolissaan kun miehet ei saa naisia ja siksi syntyvyys laskenut kuin lehmän häntä. Onko teillä ideoita miten naiset saa tykkäämään miehistä? Suomessa on paljon köyhiä joten voiko köyhänä tehdä lapsia ja perustaaa perheen. On kuitenkin hyvät kela etuudet että pärjää?

58

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiset tykkää miehistä.

• Onhan niitä myös lapsettomia naisia, kun eipä ne naiset voi yksin tai keskenään lapsia hankkia.

Enkä edes sanoisi tätä lapsettomuutta mitenkään ongelmaksi, kun tälläkin hetkellä tässä maassa on varmaan 300 tuhatta työtöntä ja muutenkin liian paljon vähävaraista väestöä, eikä monilla nuorilla ole edes varaa hankkia ammatillista koulutustakaan.

• Kaikysyäsaa

Milloin dark fear alkaa seurustelemaan ja perustaa perheen naisen kanssa? Maassa on 400 000 jotka elää toimeentulotuella ja sitten saman verran niitä muita huonotuloisia ja pätkätyöläisiä eikä niitä työpaikkoja tule yhtäkkiä niin paljoa että voisi ihmiset alkaa lapsia tekemään ja perhettä perustamaan. Ikääkin tulee sitten 10 vuotta lisää äkkiä kun ei saa tilaisuuksia naisilta tutustua. Naiset melko nirsoja ettei miehet kelpaa. Onko dark fearilla on nainen kainalossa vai keräiletkö varallisuutta lisää että sitten joskus 50 vuotiaana perustat perheen vasta kun parhaat nuoruusvuodet on vasta edessä?

• Kaikysyäsaa kirjoitti:

Milloin dark fear alkaa seurustelemaan ja perustaa perheen naisen kanssa? Maassa on 400 000 jotka elää toimeentulotuella ja sitten saman verran niitä muita huonotuloisia ja pätkätyöläisiä eikä niitä työpaikkoja tule yhtäkkiä niin paljoa että voisi ihmiset alkaa lapsia tekemään ja perhettä perustamaan. Ikääkin tulee sitten 10 vuotta lisää äkkiä kun ei saa tilaisuuksia naisilta tutustua. Naiset melko nirsoja ettei miehet kelpaa. Onko dark fearilla on nainen kainalossa vai keräiletkö varallisuutta lisää että sitten joskus 50 vuotiaana perustat perheen vasta kun parhaat nuoruusvuodet on vasta edessä?

No seurustelusta en tiedä, sillä riipuu ihan siitä, että koska ja milloin löydän sellaisen naisen, jonka kanssa olisi samanlaiset arvot ja joka tuntuisi itselleen mieluisalta. Mutta lapsia ei ole suunnitelmissa hankkia ollenkaan, kun heidän elättäminen, koulutukseen panostaminen yms. tulisi liian kalliiksi ja sitten ei jäisi enää samalla tavalla sitä rahaa säästöön ja oman varallisuuden kartuttamista varten.

Muutenkin oon aina sanonut sitä, että maailmassa ja myös Suomessa on ihan tarpeksi ihmisiä ja kuten sanoin äskenkin sen, että tässä maassa on jo muutenkin liikaa työttömiä ja vähävaraisia, niin näin ollen Suomessakaan ei edes pitäisi olla huolissaan mistään väestönkasvun ja syntyvyyden vähenemisestä, vaan aivan päinvastoin.

Ei siitä mitään haittaa olisi, jos väestömäärä laskisi Suomessa esim. kolmeen tai vaikka kahteen miljoonaan. Varmasti työttömiä ja vähävaraisia oli siltikin, kun työpaikkoja vaan siirrettäisin Aasiaan ja halpatyövoiman maihin ja hallitus vaan heikentäisi edelleen työläisten ja vähävaraisten jo ennestään heikkoa asemaa.

• Kaikysyäsaa
        DarkFear kirjoitti:

No seurustelusta en tiedä, sillä riipuu ihan siitä, että koska ja milloin löydän sellaisen naisen, jonka kanssa olisi samanlaiset arvot ja joka tuntuisi itselleen mieluisalta. Mutta lapsia ei ole suunnitelmissa hankkia ollenkaan, kun heidän elättäminen, koulutukseen panostaminen yms. tulisi liian kalliiksi ja sitten ei jäisi enää samalla tavalla sitä rahaa säästöön ja oman varallisuuden kartuttamista varten.

Muutenkin oon aina sanonut sitä, että maailmassa ja myös Suomessa on ihan tarpeksi ihmisiä ja kuten sanoin äskenkin sen, että tässä maassa on jo muutenkin liikaa työttömiä ja vähävaraisia, niin näin ollen Suomessakaan ei edes pitäisi olla huolissaan mistään väestönkasvun ja syntyvyyden vähenemisestä, vaan aivan päinvastoin.

Ei siitä mitään haittaa olisi, jos väestömäärä laskisi Suomessa esim. kolmeen tai vaikka kahteen miljoonaan. Varmasti työttömiä ja vähävaraisia oli siltikin, kun työpaikkoja vaan siirrettäisin Aasiaan ja halpatyövoiman maihin ja hallitus vaan heikentäisi edelleen työläisten ja vähävaraisten jo ennestään heikkoa asemaa.

Varakkaan työtä tekevän miehen pitää aina tehdä lapsia eikä se oma varallisuus ole niin tärkeää jos saa kasvattaa lapsista kunnollisia miehiä ja saa elää rakastamansa naisen kanssa joka rakastaa sinua. Elämä ei ole pelkkää työntekoa vaan sitä mies kun olet pitää seurustella naisen kanssa koska elämä olis mielekkäämpää silloin.

• Kaikysyäsaa kirjoitti:

Varakkaan työtä tekevän miehen pitää aina tehdä lapsia eikä se oma varallisuus ole niin tärkeää jos saa kasvattaa lapsista kunnollisia miehiä ja saa elää rakastamansa naisen kanssa joka rakastaa sinua. Elämä ei ole pelkkää työntekoa vaan sitä mies kun olet pitää seurustella naisen kanssa koska elämä olis mielekkäämpää silloin.

Eikä se lasten hankinta ainakaan mun mielestä ole yhtään tärkeää, kun tässä maassa on ihmisiä jo muutenkin ihan riittävästi. Kyllä se varallisuus ainakin mun mielestä on se kaikkein tärkein asia elämässä ja se menee ainakin miehilä helposti tollaisen perhe-elämän edelle.

• mklbgflrt

Darkkis ei ole ihan nykytilanteen tasalla. Hedelmöityshoitoja on jo vuosia ollut tarjolla sekä naispareille että yksinäisille naisille. Miestä ei siis enää tarvita, pelkästään siittiöitä.

• ex-raitis3

Miehille pitää opettaa miten tärkeää osaa alkoholi näyttelee elämässä. Heille pitää opettaa ettei kumppani löydy mistään arkielämästä vaan sitä varten pitää lähteä ryyppäämään yökerhoihin ja iskemään naisia. Kun pelimies- ja bailaustaidot ovat kohdallaan, voi saada naiselta puhelinnumeron ja päästä myöhemmin treffeille. Siitä se perhe-elämä alkaa.

• jokumies83

Itselle on tullu vastaan moniakin naisia jotka avoimesti ovat ilmoittaneet että lapsi pitäisi saada, ts. mies siihen hommaan. Ite en ole lähtenyt sellaiseen mukaan toistaiseksi, koska mun mielestä se kuuluu vaan vakaaseen suhteeseen.

• Ehkä sä oot vaan itse liian jyrkkä ja vanhanaikainen, kun se ns. "normaali" ydinperhemalli alka olla jo vanhentunut juttu. Aivan hyvin lapsi/lapset voi elää ja kasvaa onnellisesti myös yksinhuoltajaperheissä ja ilman isääkin.

• jokumies83

En tuota ihan allerkirjoittaisi, kyllä lapsi tarvitsisi molemmat vanhemmat niin miehen mallia isän puolelta kuin naisen mallia äidin puolelta. Mahdollisille omille lapsilleni en sellaista tilannetta halua ettei molempia vanhempia ole.

• Kaisanoasaa

Deitti palvelut pitää kieltää. Tai sitten hallitus lavastaa kaikki ätmit jännämiehiksi niin naiset alkaa haluamaan ätmi jännämiehiä.

• Eikä niitä pidä mitään kieltää, kun sitä kauttahan sinkut voivat löytää toisiaan. Mikä sua estää myös itseäsi niihin liittymästä?

• DarkFear kirjoitti:

Eikä niitä pidä mitään kieltää, kun sitä kauttahan sinkut voivat löytää toisiaan. Mikä sua estää myös itseäsi niihin liittymästä?

Oletkos Darkkis jo itse liittynyt? Nykyään on semmonenkin kuin eliittikumppani, joka on just teille varakkaille tuuheatukkaisille eurooppalaisille.

• tuhotuleejapelastaa

Mielestäni maailma on jo saavuttanut sen pisteen, että tuho on ainoa ratkaisu. Mitä nopeammin paska lentää tuulettimeen, sitä nopeammin toipuminen pääsee alkamaan. Nyt yhteiskunta vain
      sinnittelee kuin dementikko laitoshoidossa.

Hyvinvointiyhteiskunta on tuhonnut naisen ja miehen luonnolliset biologiset roolit ja tehtävät. Ihmisten elämällä ei ole mitään merkitystä, ja arvot ovat tuhoutuneet. Samaanaikaan Afrikan väkiluku nousee niin, että hyvinvointiyhteiskunta tulee romahtamaan totaalisesti. Jos emme ole valmiita tappamaan ihmisiä veneisiin, tulevaisuuden sosiaaliturva tulee olemaan tasan 0 euroa.

Yhteiskunnan tuho estää miesten lopullisen syrjäytymisen. Vain tuhon kautta miehet löytävät uudestaan oman roolinsa soturina ja suojelijana, ja merkityksensä yhteisön jäseninä.

• 777M

Raamatussa ilmoitetut tulevaisuuden tapahtuvat ovat kohta ovella. Maailma on just sellainen, jonka Raamattu sanookin sen olevan ennen tuomioita. Odotellaan, että Herran mitta tulee täyteen ja sit alkaa tuulemaan. Näin se vaan menee. Absoluuttinen totuus.

• ukkonooaolikunnonmies
        777M kirjoitti:

Raamatussa ilmoitetut tulevaisuuden tapahtuvat ovat kohta ovella. Maailma on just sellainen, jonka Raamattu sanookin sen olevan ennen tuomioita. Odotellaan, että Herran mitta tulee täyteen ja sit alkaa tuulemaan. Näin se vaan menee. Absoluuttinen totuus.

tarvii rakentaa äkkiä arkki ilman nooaa kun tuo jäätikkö sulaa ja merenpinta nousee 60metriä...😅

• Tämä(kin) on mulla työn alla. Teen sen minkä pystyn, joten kärsivällisyyttä pyydän.

• gfdhfd5t54gf

Lol. Palstatrolli väittää pystyvänsä korjaamaan yhteiskunnallisen ongelman. Olet menettänyt järkesi lopullisesti.

• gfdhfd5t54gf kirjoitti:

Lol. Palstatrolli väittää pystyvänsä korjaamaan yhteiskunnallisen ongelman. Olet menettänyt järkesi lopullisesti.

Haluatko lyödä vetoa?

• gfdhfd5t54gf
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Haluatko lyödä vetoa?

En lyö vetoa itseriittoisten, suuruudenhullujen mielipuolten kanssa.

• gfdhfd5t54gf kirjoitti:

En lyö vetoa itseriittoisten, suuruudenhullujen mielipuolten kanssa.

Kuulostaa siltä, ettet kuitenkaan ole mielipiteestäsi erityisen varma. Se osoittaa älykkyyttä.

• Kai sitä pitäisi muokata ensin jotenkin ihmisien ihanteita uuteen uskoon, jotta päästäisi niistä ikeistä jotka aiheuttaa syrjään vetäytymistä ja jäämistä.

Miten, niin en osaa sanoa. Ei varmaan ole helppoa. Voihan olla, että se mikä tänään on IN ei parin vuosikymmenen päästä kiinnosta enää ketään.

• Kärsivällisyyttä! ;)

#IKnowWhatImDoing

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Kärsivällisyyttä! ;)

#IKnowWhatImDoing

Kärsivällisyys on kolmas etunimeni. :D

Joka on aina välillä hukassa. ;)

• Nicitönnä kirjoitti:

Jos haluut keskustella yksityiskohtaisemmin kaverimielessä, laita postia :)

• Nicitönnä kirjoitti:

Mä lupaan tässä kaikkien edessä että pysyn asialinjalla.

• Nicitönnä kirjoitti:

Mä voisin antaa sulle luettavaksi tuoreimman version kirjoittamastani pdf:stä tästä projektistani, jos mä vaan voin luottaa suhun. Tosi mielelläni kuulisin sulta, mitä mieltä siitä olet!

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Mä voisin antaa sulle luettavaksi tuoreimman version kirjoittamastani pdf:stä tästä projektistani, jos mä vaan voin luottaa suhun. Tosi mielelläni kuulisin sulta, mitä mieltä siitä olet!

Heh, kiitos tarjouksesta. Mutta olen jo aikoinaan päättänyt etten nappaa täältä tuttavia irl elämääni. :)

Olen niin laiska hoitamaan kaverisuhteitani, että saan kaikki vaan pettymään.

• Nicitönnä kirjoitti:

Heh, kiitos tarjouksesta. Mutta olen jo aikoinaan päättänyt etten nappaa täältä tuttavia irl elämääni. :)

Olen niin laiska hoitamaan kaverisuhteitani, että saan kaikki vaan pettymään.

Ymmärrän täysin. Ei meidän tarvitse olla missään väleissä sitten, mutta haluaisitko kuitenkin tutustua siihen projektiini? Tuskin voin lähettää sitä sulle mitenkään muuten kuin sähköpostilla.

• rivgmefim

Jos valtio maksaisi ihan oikeaa palkkaa lasten tekemisestä, niin kyllä syntyvyys taatusti lähtisi nousuun.

• Suorilla tulonsiirroilla ongelmaa ei taatusti ratkaista.

• rivgmefim

Suorilla tulonsiirroilla ongelmaa ei taatusti ratkaista.

Päinvastoin, se on ainoa keino millä ongelma taatusti ratkaistaan.

Ennen vanhaan lapsia tehtiin oman vanhuuden turvaamiseksi. Nyt tilanne on päinvastainen: lasten hankkiminen vaikuttaa negatiivisesti oman vanhuuden turvaamiseen. Parempi laittaa lapseen uppoavat rahatkin rahastoon, millä voi kustantaa sitten oman elämänsä vanhana, kun sijoittaa ne lapseen.

Jos yhteiskunta haluaa uusia veronmaksajia, se saa maksaa niistä.

• rivgmefim kirjoitti:

Päinvastoin, se on ainoa keino millä ongelma taatusti ratkaistaan.

Ennen vanhaan lapsia tehtiin oman vanhuuden turvaamiseksi. Nyt tilanne on päinvastainen: lasten hankkiminen vaikuttaa negatiivisesti oman vanhuuden turvaamiseen. Parempi laittaa lapseen uppoavat rahatkin rahastoon, millä voi kustantaa sitten oman elämänsä vanhana, kun sijoittaa ne lapseen.

Jos yhteiskunta haluaa uusia veronmaksajia, se saa maksaa niistä.

Olet tulkinnut asian väärin, ja siksi olet täysin hakoteillä nyt.

• rivgmefim

Olet tulkinnut asian väärin, ja siksi olet täysin hakoteillä nyt.

Ei, vaan sinä olet.

• rivgmefim kirjoitti:

Ei, vaan sinä olet.

Haluatko sinä(kin) lyödä vetoa?

• rivgmefim

Haluatko sinä(kin) lyödä vetoa?

Mitä vttua? Minä perustelin näkemykseni miksi näin. Sinulta en ole nähnyt mitään muuta kun egopullistelua ja toisten mielipideiden lyttäämistä. HV.

• rivgmefim kirjoitti:

Mitä vttua? Minä perustelin näkemykseni miksi näin. Sinulta en ole nähnyt mitään muuta kun egopullistelua ja toisten mielipideiden lyttäämistä. HV.

Sulla, mulla ja kaikilla muillakin on oikeus omaan mielipiteeseensä. Oma mielipide ei kuitenkaan ole aina yhtä kuin totuus. Kunnioitan muiden mielipidettä, myös sinun.

• rivgmefim

Sulla, mulla ja kaikilla muillakin on oikeus omaan mielipiteeseensä. Oma mielipide ei kuitenkaan ole aina yhtä kuin totuus. Kunnioitan muiden mielipidettä, myös sinun.

Samat sanat ittelles.

• rivgmefim kirjoitti:

Samat sanat ittelles.

Mitä tuolla meinaat?

• 4gtrh56yjghgb

Hallitus on huolissaan tulevista verotuloista, ei mistään muusta. Aika ei vaan ole vielä kypsä sille että syrjäytyneet miehet laitetaan pakkotöihin ilman valinnan vapautta.

• Nainen39vee

Suurin osa naisista on suhteessa miehen kanssa, joten en olisi huolissani siitä, etteikö heterosuhteet kiinnostaisi naisia.

• mklbgflrt

Yhteiskunnan kannalta kaikki suhteet joista ei synny lapsia ovat täysin hyödyttömiä. Valtio tarvitsee tulevia veronmaksajia, piste. Nämä kaksi asiaa on niputettu vain sen takia että sillä on jo tässä sukupolvessa on liian vähän veronmaksajia.

• Kaisanoasaa

Naisten on aletteava kelpuuttaa kunnollisia miehiä jotta saamme lapsia tehtyä.

• NikeAdidaas

Hedelmällisyyteen vaikuttaa Kemialliset päästöt ja ne lukemattomat tutkimattomat uudet lisäaineet joita tungetaan liki kaikkeen käyttötavaraan kuten shamppoisiin ja vaatteisiin...

• Olemmehan köyhiä ja tehty perhe mutta tosiasia on ettei ole rahaa saada edes lain vaatimia palveluita kun on resussipula.
      Tälläkin hetkellä lapseni ei ole liikunnassa , eikä hän saa henkilökohtaista avustajaa sosiaalisiin vaikeuksiin koulussa kun eivät pärjää hänen kanssaan.

Lapsilla ei ole varaa kehittää taitoja köyhiltä vanhemmilla ei ole varaa yksityiseen lääkäriin ja kuntoutukseen eikä sosiaaliseen harrastukseen kuin jääkiekko.

• 150kk harrastus😱 ja taas jos lapsella on motorolisia sairauksia ei hän pystytä kuntouttaa joutuu kinuamaan rahaa sosiaalitoimistosta ainoa ongelma on että sekin on raskasta.
        Pitäisi taas kinuta lapsen harrastuksen takia.

Keskimmäisellä pojallani on motorisia vaikeuksia niin emme edes saa osallistua joukkueeseen joka on halpa koska ei huoli poikaani kun poikani ei ole hyvä. Poikaani koulussa syrjiitää joukkueessa ja joutuu syrjään.

Vanhimmaisella taas on sosiaalisia vaikeuksia ja sitä myös syrjitään kuin synttäreille menemisistä jos muut kieltäytyy, sit jos pääsee.

Nämä ongelmat on isoja.

Erityisiin apuihin ei ole varaa.

• valtakunta kirjoitti:

150kk harrastus😱 ja taas jos lapsella on motorolisia sairauksia ei hän pystytä kuntouttaa joutuu kinuamaan rahaa sosiaalitoimistosta ainoa ongelma on että sekin on raskasta.
        Pitäisi taas kinuta lapsen harrastuksen takia.

Keskimmäisellä pojallani on motorisia vaikeuksia niin emme edes saa osallistua joukkueeseen joka on halpa koska ei huoli poikaani kun poikani ei ole hyvä. Poikaani koulussa syrjiitää joukkueessa ja joutuu syrjään.

Vanhimmaisella taas on sosiaalisia vaikeuksia ja sitä myös syrjitään kuin synttäreille menemisistä jos muut kieltäytyy, sit jos pääsee.

Nämä ongelmat on isoja.

Erityisiin apuihin ei ole varaa.

Hassua nähdä kuin ne on liitoksissa toisiinsa. Voisivat panostaa lapsiin enemmän.

• vanhimmainen lapsi on ollut päiväkodissa ettei ongelma sosiaalisuudessa ole se ettei ole saanut sosiaalisuutta. Hän tarvitsee kuntoutusta.

• Miesten pitäisi ottaa oppia naisista.

• Viinamies---

Valtion pitää kustantaa kaikille ätmeille viinaa ja rahaa baari reissuja varten jotta ätmit voi juoda sitä ja tutustua naisiin. 4 koppaa kaljaa jokaiselle ätmille kuukaudessa ja niin alkaa suhteita syntmään. Selvinpäin ei kukaan tässä maassa pariudu.

• Totuus-

En usko että mitään on tehtävissä koska naiset ei halua kunnollisia miehiä. NAiset ei halua tutustua tavis miehiin vaan top 10 miehiin kuten axl smithiin ja muihin jännämiehiin. Ihan selvä juttu ettei tavis naisille kelpaa tavis miehet.

• Normimies35

Vain pillua saamalla ei syrjäydy. Menkää maksullista naista panemaan. Itse kävin ekan kerran v 2011 ja sen jälkeen säännöllisesti. Olin ihan uusi mies sen jälkeen.

• Normimies35

KÖYHÄ uusi mies tosin :(

• jjkkll

Ei hallitus oikeasti ole syntyvyydestä huolissaan. Alhaista syntyvyyttä käytetään tekosyynä maahanmuuttopropagandalle. Sanokaa minun sanoneen, kohta ilmoitetaan että alhaisen syntyvyyden vuoksi maahanmuuttoa helpotetaan entisestään. EU-herrat ovat määränneet että Suomeen täytyy saada paljon enemmän muslimimaahanmuuttajia.

Jos syntyvyys ei olisi alhainen niin maahanmuuttoa propagoitaisiin jonkin muun tekosyyn varjolla.

• hei1111

sen takia noi nasat sun muut ettii avaruudestaki elämää et sais ufoja sit kärrättyy tänne...😅

• suomimiesonparasta

Sosiaalipolitiikan epäonnistuminen. Tätä se aina SDP vihervasurit saa aikaan. Pelkkää ongelmaa.

• tietossuojaseloste

Aloitetaan mainoskampanja, jolla saadaan naiset suosimaan kilttejä ja kunnollisia miehiä. Rikollisiin, koulukiusaajiin ja muihin paskaöykkäreihin sekaantuneet naiset tulee esittää huonompana aineksena myös viralliselta taholta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3195
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1688
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1391
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1230
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe