Kenet palstalaisen kelpuutat vappuheilaksesi?

Kaikysyäsaa

Hähäh, vai oletko vappuna yksin?

81

2459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkimielisesti harmaaritarin.

• Jättäisin omalla kohdallani tuon "leikkimielisesti" pois.

(kikatusta)

• misspönttöuuni kirjoitti:

Jättäisin omalla kohdallani tuon "leikkimielisesti" pois.

(kikatusta)

Se olisi vain sellainen jolla ajatukset usein kolahtaa yhteen vaikka jotkut ajatukset on ihan päin mäntyä☺️

Mutta puolikypsäksi paistettuna nam. Sinulle valmis harmaaritari.

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Sinut tietysti <3

• pönttösimasuu

Otan mispönttuuni punapään vappuhuiskuksi

• Isä_Kupiainen

Ei onnistu. Sinut viedään Porvooseen ammekasteeseen.

• Tsjäh, minua ei niin vaan "oteta".

Paa mielees.

• turbosimasuu
        misspönttöuuni kirjoitti:

Tsjäh, minua ei niin vaan "oteta".

Paa mielees.

Pommitan markkinapallolla sua

ja shit itket ja tulet sikasimahumalassa:D

• turbosimasuu kirjoitti:

Pommitan markkinapallolla sua

ja shit itket ja tulet sikasimahumalassa:D

Kelpaa vain vuosikerta shampanja kristallilasista.
        Ja muistakaa: Shampanja kirjoitetaan yhdellä P:llä.
        Ei yhtäkään virhettä vappuna. Kerran neuvottu on kerralla opittu.
        Kuuluu yleissivistykseen samoin kuin yksi ämmä sydämeen.

• champagne.cara

Kelpaa vain vuosikerta shampanja kristallilasista.
        Ja muistakaa: Shampanja kirjoitetaan yhdellä P:llä.
        Ei yhtäkään virhettä vappuna. Kerran neuvottu on kerralla opittu.
        Kuuluu yleissivistykseen samoin kuin yksi ämmä sydämeen.

Skumppa ei siis kelpaa....Elysee ei ole shampanja, vaan kuohuviini-skum=vaahto

Tuollaiset fiinit fröökynät vaativat "Mustaa Leskeä" vähintääskin

Olen riskinottaja luonne, joten suostunkin maxamaankin

wois olla siedätysterapiaa gingerfobiaani

mennääx tohon ravinteli shousuihin:D

https://www.youtube.com/watch?v=aJCFOUWPFfU

• champagne.cara kirjoitti:

Skumppa ei siis kelpaa....Elysee ei ole shampanja, vaan kuohuviini-skum=vaahto

Tuollaiset fiinit fröökynät vaativat "Mustaa Leskeä" vähintääskin

Olen riskinottaja luonne, joten suostunkin maxamaankin

wois olla siedätysterapiaa gingerfobiaani

mennääx tohon ravinteli shousuihin:D

https://www.youtube.com/watch?v=aJCFOUWPFfU

Sori, se on "keltainen leski".

Mustat lesket on telkussa.

• Elyseeätmi

Sori, se on "keltainen leski".

Mustat lesket on telkussa.

Hokasit:D

ei pelo rojo yleensä hokaa mitään

taidankis rakastuu jälleen kerran punapäähän<3 :(((

• Isä_Kupiainen
        Elyseeätmi kirjoitti:

Hokasit:D

ei pelo rojo yleensä hokaa mitään

taidankis rakastuu jälleen kerran punapäähän<3 :(((

Ammekasteessa Porvoossa toivottomat tunteetkin paranevat, amen.

• Lindroos-
        Isä_Kupiainen kirjoitti:

Ammekasteessa Porvoossa toivottomat tunteetkin paranevat, amen.

Ammeekasteen antaa nykyään punapäinen mustalainen Wihtori Turussa

• Kaisanoasaa

Olen yksin koska kurpat ei huoli ätmejä.

• IhastunutKurppa

Et oo, nappaan sinut!

• ehkävielämontavappua

Olen yksin!

• Viinamies---

Mitä elämöitte. Vappu on paras aika saada pillua kun juotte viinaa ja menette baariin. Ostatte vaan ylioppilas lakin ja pistätte puvun päälle ja sitten mene baariin ja juotte viinaa sekä iskette naisia. Ei helpompaa tapaa ole saada naisia sänkyyn. Täällä te vaan ruikutatte päivästä toiseen mutta tilaisuutenne on vappu.

• ghaowygoug

Eikä tarvitse edes ylioppilaslakkia. Itsellä ollut kyseinen lakki vuodesta 1983, mutta yhtään vappua en ole sen kanssa geekoillut. Pillua on saanut aina, senkuin astuu pihasta jalkakäytävälle.

• jokumies83

En ketään, yksin se vietetään. Miksi? Siksi kun ei ole ketään mielenkiintoista mukavaa jne. näköpiirissä. Muuta kuin jonkun tuhannen kilsan päässä ja se on liian pitkä matka.

• Kunhan sotun loppuosan toiseksi viimeinen numero on parillinen tai nolla. Muuten ei ole niin nuukaa sillä profiilin ja irl-elämän välillä voi olla isokin ero tai sitten ne kulkevat käsikkäin. Sen näkisi sitten.
      Todennäköisesti kuitenkin vietän vapun kuten viettäisin sunnuntai tai lauantai päivän. Harrastuksissa ja ehkä teen hieman parempaa einestä.

• Voisimme tietysti yhdessä syödä tippaleivät ja pyyhkiä sitten jauhoiset suut Vallilan Kelohonka- servettiin vai mitä. Se olisi vappujen vappu, ainakin ois heppu, joka vetäis juhlan oikealla teemalla :)

• tomusokeria

Voisimme tietysti yhdessä syödä tippaleivät ja pyyhkiä sitten jauhoiset suut Vallilan Kelohonka- servettiin vai mitä. Se olisi vappujen vappu, ainakin ois heppu, joka vetäis juhlan oikealla teemalla :)

Tippaleivän päällä on kyllä yleensä tomusokeria, ei jauhoja.

• tomusokeria kirjoitti:

Tippaleivän päällä on kyllä yleensä tomusokeria, ei jauhoja.

No niin. Heti repäistiin matto alta.
        Ei nää keittiöhommat multa vaan onnistu. :(
        Parhaansa sitä yrittää...(niiskuttaa)

No niin. Heti repäistiin matto alta.
        Ei nää keittiöhommat multa vaan onnistu. :(
        Parhaansa sitä yrittää...(niiskuttaa)

Älä itke, meidän parasta sinä vaan ajattelit. Me pistetään jauhoja päälle ettei meidän jumalaiset vartalot siitä liiasta tomusta ja sokerista kärsi.
        Eikä me muutenkaan vappuna kokkailla, käydään kaupassa. Me kun siinä vaan keskitytään toisiimme niin voitaisiin ottaa kaupasta jonkun unohtama ostoslista ja tehdään siitä eväät.

Lisäksi ollaan vähän leikkisiä ja piknikille otetaankin Vallilan koivukuja koristetyynyt kelohongan sijaan. Sitten lähdetään katsomaan miten jää patoaa kosket tehden tulvia. Ensin tulee pieni ajatuskatkos kun ollaan joen varjoisella puolella mutta siitä selvitään kun otan sinut syliin ja kannan jääpatojen yli aurinkoiselle vastarannalle.
        Paluumatkalla autolle ihastelemme kurkien soidintanssia pellolla aina siihen asti kunnes maakotka vie toisen mennessään. Hetken mietimme onko tuossa symboliikkaa ja vaivaantuneen hetken jälkeen huomaamme että sinun pitää rientää junaan.

Asemalla suoritamme viralliset lähtökättelyt ja sinä kysyt että mitä syödään juhannuksena. Vastaan häkeltyneenä että katsotaan mitä kaupasta löytyy. Sinä nouset junaan ja minä jään katsomaan miten välimatka välillämme kasvaa. Käännyn ympäri, pistän leuan rintaan ja mietin että olisi ollut mukava saada joku vihje että haluat nähdä uudelleen.

• M184 kirjoitti:

Älä itke, meidän parasta sinä vaan ajattelit. Me pistetään jauhoja päälle ettei meidän jumalaiset vartalot siitä liiasta tomusta ja sokerista kärsi.
        Eikä me muutenkaan vappuna kokkailla, käydään kaupassa. Me kun siinä vaan keskitytään toisiimme niin voitaisiin ottaa kaupasta jonkun unohtama ostoslista ja tehdään siitä eväät.

Lisäksi ollaan vähän leikkisiä ja piknikille otetaankin Vallilan koivukuja koristetyynyt kelohongan sijaan. Sitten lähdetään katsomaan miten jää patoaa kosket tehden tulvia. Ensin tulee pieni ajatuskatkos kun ollaan joen varjoisella puolella mutta siitä selvitään kun otan sinut syliin ja kannan jääpatojen yli aurinkoiselle vastarannalle.
        Paluumatkalla autolle ihastelemme kurkien soidintanssia pellolla aina siihen asti kunnes maakotka vie toisen mennessään. Hetken mietimme onko tuossa symboliikkaa ja vaivaantuneen hetken jälkeen huomaamme että sinun pitää rientää junaan.

Asemalla suoritamme viralliset lähtökättelyt ja sinä kysyt että mitä syödään juhannuksena. Vastaan häkeltyneenä että katsotaan mitä kaupasta löytyy. Sinä nouset junaan ja minä jään katsomaan miten välimatka välillämme kasvaa. Käännyn ympäri, pistän leuan rintaan ja mietin että olisi ollut mukava saada joku vihje että haluat nähdä uudelleen.

Ihanaa, saadaan käyttää jauhoja...kultainen mies, kun ei pahakseen pistänyt katastrofikokkaajaa.

Mutta! Mites nuin kaunista tekstiä tuli. :') Patoja, tyynyjä, tulvia, kurkia...ai..
        (niiskuttaa)

En halua matkustaa junalla yksin satoja kilometrejä.
        Tuossa tarinassa olisit joutunut kotiin asti saatille, olisinko voinut ottaa junaan vielä sen Koivukuja-tyynyn.

Ihanaa, saadaan käyttää jauhoja...kultainen mies, kun ei pahakseen pistänyt katastrofikokkaajaa.

Mutta! Mites nuin kaunista tekstiä tuli. :') Patoja, tyynyjä, tulvia, kurkia...ai..
        (niiskuttaa)

En halua matkustaa junalla yksin satoja kilometrejä.
        Tuossa tarinassa olisit joutunut kotiin asti saatille, olisinko voinut ottaa junaan vielä sen Koivukuja-tyynyn.

No ei siinä mitään, saatellaan pitkällä kaavalla.
        Mutta sitten melkein voitaisiin mennä jo autolla, on ehkä edullisempi ja sen lisäksi voitaisiin valita joku maisemareitti jota pitkin karautetaan auringonlaskuun. Luonnollisesti Koivukuja on matkassa.

Täytyy sitten yrittää tingata vapaapäiviä töistä riittävästi. Yritän perusteella jollakin keksityllä tekosyyllä, kukaan ei meinaan töissä usko että olisin lähdössä saatille.

• M184 kirjoitti:

No ei siinä mitään, saatellaan pitkällä kaavalla.
        Mutta sitten melkein voitaisiin mennä jo autolla, on ehkä edullisempi ja sen lisäksi voitaisiin valita joku maisemareitti jota pitkin karautetaan auringonlaskuun. Luonnollisesti Koivukuja on matkassa.

Täytyy sitten yrittää tingata vapaapäiviä töistä riittävästi. Yritän perusteella jollakin keksityllä tekosyyllä, kukaan ei meinaan töissä usko että olisin lähdössä saatille.

Kuulostaapi hyvältä (kikatusta)!

Teenpä tässä oikean elämän noloimman treffimokatunnustuksen; olen ottanut vahingossa päikkärit kesken kaiken, istualtaan, onneksi treffikaveri ei suuttunut. Siksi mä vähän nytkin kyselen tuon tyynyn perään heh :'D Oli niin kotoisa olo siinä..

Onko miesten mielestä paha asia jos nainen nukahtaa treffeillä, kerropas sie vaikka se?

Ei sun tarvii mitään perustella, annat vaan pomon numeron tänne.
        Toisaalta et anna, jos haluat mennä samaan paikkaan takaisin, mutta kyllä mä sulle niitä vapaita saisin :'D

(naurua)

• karjalanpiirakka-

Teenpä tässä oikean elämän noloimman treffimokatunnustuksen; olen ottanut vahingossa päikkärit kesken kaiken, istualtaan, onneksi treffikaveri ei suuttunut. Siksi mä vähän nytkin kyselen tuon tyynyn perään heh :'D Oli niin kotoisa olo siinä..

Onko miesten mielestä paha asia jos nainen nukahtaa treffeillä, kerropas sie vaikka se?

Toisaalta et anna, jos haluat mennä samaan paikkaan takaisin, mutta kyllä mä sulle niitä vapaita saisin :'D

(naurua)

Unessa voi karata pieru tai karmivaa tuhnuleiju

https://www.youtube.com/watch?v=EIulIbhhf94

(naurua)

Lähtökohtaisesti ei tuo nukahtaminen haittaa; sehän on tavallaan osoitus luottamuksesta. Toki jos ollaan seinäkiipeilemässä tai sukeltamassa niin mieluimmin sitten hereillä. Jossakin leffassa ei nyt niin nuukaa ole.
        Toki jos autolla palataan ja sinä torkut ja minä kuuntelen yle puheesta Aristoteleen kantapäätä niin mehen ollaan kuin vanha pariskunta.
        Voisinhan minä vaikka tuon numeron antaakin. Pomo kun pelaa samassa porukassa sählyä ja muutenkin tuntee minut niin ei se kuitenkaan usko että minulla olisi saatille lähtöä.

• En ole yksin. En tarvitse palstalta heilaehdokkaita vappuksi, enkä helluntaiksi. Muuten voin kyllä keskustella ja vaihtaa mielipiteitä, mutta treffipalstat jätän suosiolla väliin.

• pistinmerkille

Miehesi on Tinderissä.. :) Tosin huonoin tuloksin joten ei suurempaa hätää!

• pistinmerkille kirjoitti:

Miehesi on Tinderissä.. :) Tosin huonoin tuloksin joten ei suurempaa hätää!

Aha! Oolrait! Miten sillä muuten menee? Vie terveisiä. :)

• mestinpirkille
        tosi..typy kirjoitti:

Aha! Oolrait! Miten sillä muuten menee? Vie terveisiä. :)

Ai, te ootte eronnu..

• mestinpirkille kirjoitti:

Ai, te ootte eronnu..

Ei olla erottu. Olin vain utelias tietämään, miten sillä menee siellä Tinderissä ja kannattaako se homma?

• tindertähti
        tosi..typy kirjoitti:

Ei olla erottu. Olin vain utelias tietämään, miten sillä menee siellä Tinderissä ja kannattaako se homma?

Miten typyn Tinideri vetää?

• tindertähti kirjoitti:

Miten typyn Tinideri vetää?

Älyttömän huonosti! :)
        En ole Tinderissä, enkä muuallakaan treffi-palstoilla. Ei ole kokemusta.

Miten sinun Tinderi-treffit ovat sujuneet?

• Jorma.Typy
        tosi..typy kirjoitti:

Älyttömän huonosti! :)
        En ole Tinderissä, enkä muuallakaan treffi-palstoilla. Ei ole kokemusta.

Miten sinun Tinderi-treffit ovat sujuneet?

Siellähän me jo treffattiin pari kertaa

• Jorma.Typy kirjoitti:

Siellähän me jo treffattiin pari kertaa

Nyt on mennyt kyllä täysin ohi tällainen tapaus. Olet joko erehtynyt henkilöstä, tai nähnyt unta.
        Parempi onni seuraavalla kerralla. Toivottavasti löydät itsellesi mukavaa seuraa.

• naminami-
        tosi..typy kirjoitti:

Nyt on mennyt kyllä täysin ohi tällainen tapaus. Olet joko erehtynyt henkilöstä, tai nähnyt unta.
        Parempi onni seuraavalla kerralla. Toivottavasti löydät itsellesi mukavaa seuraa.

Noooh, tehdään kolmannet treffit. Silloin saa jo uida liiveihinkin

• Sellaisen naisen, joka osaa tehdä hyvää simaa

• Meillä kävi kerran karjalaisissa sukujuhlissa niin, että täti oli tehnyt kotikaljaa, ja koko juhlaväki humaltui. Myöhemmin siis selvisi, että se oli päässyt käymään liikaa.

Ihmettelin kun heräsin pihateltan juurelta, että mitä tapahtui. Noh, täällä päin on aina osattu nämä sukujuhlat.

(naurua)

Jätetään sima väliin. Kaupasta otettaessa luotettavampaa. Kävisikö jos laittaisi pommaciin rusinat :)

Meillä kävi kerran karjalaisissa sukujuhlissa niin, että täti oli tehnyt kotikaljaa, ja koko juhlaväki humaltui. Myöhemmin siis selvisi, että se oli päässyt käymään liikaa.

Ihmettelin kun heräsin pihateltan juurelta, että mitä tapahtui. Noh, täällä päin on aina osattu nämä sukujuhlat.

(naurua)

Jätetään sima väliin. Kaupasta otettaessa luotettavampaa. Kävisikö jos laittaisi pommaciin rusinat :)

Mun mummo pourautti joskus aika topakat simaat kanssa. Väkisin juotti lasillisen, toista en ottanut. Sanoin, että oon autolla. Nauroi, mutta vakavoitui, kun maistoi itse. Heh...

Varmaan veti loput ja riehui itsekseen simaapäissään sitten...

Meillä kävi kerran karjalaisissa sukujuhlissa niin, että täti oli tehnyt kotikaljaa, ja koko juhlaväki humaltui. Myöhemmin siis selvisi, että se oli päässyt käymään liikaa.

(naurua)

Rusinapommac kuulostaa ihan hyvältä, olen useinkin ostanut pommacia viinerien kyytipojaksi

• Dissident kirjoitti:

Mun mummo pourautti joskus aika topakat simaat kanssa. Väkisin juotti lasillisen, toista en ottanut. Sanoin, että oon autolla. Nauroi, mutta vakavoitui, kun maistoi itse. Heh...

Varmaan veti loput ja riehui itsekseen simaapäissään sitten...

Joo, mutta noin se tosiaan voi oikeasti tapahtua (naurua), mummosi on ollut pro. :'D Äitikkämamma oli silloin kauhuissaan, mummo peloissaan, täti säikähtäneenä ja loppu väki kännissä, hii-o hei.

Mut sie olet itäosaston miehiä. Niin. Mitäs pienistä, kasataan juhlateltta takas ja uuteen nousuun, karjalanpaistia kiireesti päälle ja pidot jatkuu hah :'D Onpahan, mitä muistella.

• pujotteIija kirjoitti:

Rusinapommac kuulostaa ihan hyvältä, olen useinkin ostanut pommacia viinerien kyytipojaksi

Viinerimies:) Sovitaan. Sitä otetaan vappuna kauniista lasista ja serpentiinit kaulassa liehuen. Pommacia saa muuten roseena, ainakin viime vuonna sai.

Joo, mutta noin se tosiaan voi oikeasti tapahtua (naurua), mummosi on ollut pro. :'D Äitikkämamma oli silloin kauhuissaan, mummo peloissaan, täti säikähtäneenä ja loppu väki kännissä, hii-o hei.

Mut sie olet itäosaston miehiä. Niin. Mitäs pienistä, kasataan juhlateltta takas ja uuteen nousuun, karjalanpaistia kiireesti päälle ja pidot jatkuu hah :'D Onpahan, mitä muistella.

No tämä mummo oli ihan savolainen kollega sille idän mummolle. Kiva höpsäke, jolla muisti sassarti jo vuosikymmeniä ennen tuonpuoleiseen lentoa.

Hänen poika, mun eno ja kummi, tekee oivallisia kotiviinejä vuosikymmenien kokemuksella. Tinkimätön msku tulee kotimaan marjoista ja käymisprosessi annetaan hoitua lattialämmityksen hellässä huomassa. Tuotos täysin luomua ja kirkasteita ei käytetä. En äkkisiltään tiedä yhtä jumalallisen paksua punkkua kun hällä on, mutta vatsa ja pää oltava rosterista, tai käy kalpaten.

Viinerimies:) Sovitaan. Sitä otetaan vappuna kauniista lasista ja serpentiinit kaulassa liehuen. Pommacia saa muuten roseena, ainakin viime vuonna sai.

Ai tuo rose onkin alkoholitonta, suunnittelin jo pönttöuunin huppeliin juottamista. Viinerimies lähtee muutes nyt pyörälenkille

• Dissident kirjoitti:

No tämä mummo oli ihan savolainen kollega sille idän mummolle. Kiva höpsäke, jolla muisti sassarti jo vuosikymmeniä ennen tuonpuoleiseen lentoa.

Hänen poika, mun eno ja kummi, tekee oivallisia kotiviinejä vuosikymmenien kokemuksella. Tinkimätön msku tulee kotimaan marjoista ja käymisprosessi annetaan hoitua lattialämmityksen hellässä huomassa. Tuotos täysin luomua ja kirkasteita ei käytetä. En äkkisiltään tiedä yhtä jumalallisen paksua punkkua kun hällä on, mutta vatsa ja pää oltava rosterista, tai käy kalpaten.

Mulla oli itäsuomalainen mummi Kyminjoki-laaksosta, jolla oli myös vanhaa simaa. Taidettiin serkkupojan kanssa vähän maistella, mutta oltiin alaikäisiä niin mummi ei antanut juoda niitä. Oli vanhaa varastoa, joka oli tainut ottaa negatiivisesti makua prosenttien tulon myötä. Edellisen Vapun mummin varastoa.

Mitenkä on viikonloppu mennyt?

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Mulla oli itäsuomalainen mummi Kyminjoki-laaksosta, jolla oli myös vanhaa simaa. Taidettiin serkkupojan kanssa vähän maistella, mutta oltiin alaikäisiä niin mummi ei antanut juoda niitä. Oli vanhaa varastoa, joka oli tainut ottaa negatiivisesti makua prosenttien tulon myötä. Edellisen Vapun mummin varastoa.

Mitenkä on viikonloppu mennyt?

Siinähän tuo livahti. Olin maalla. Perjantaina otin santtua ja lämmitin mökkiä ja saunaa. Lauantaina tein puita siskon kanssa ja turistiin kuulumisia. Siskolla oli asiaa paljon ja olin lähinnä kuunteluroolissa. Hän asuu yksin ja nyt halus purkaa tuntojaan työasioistaan. Nakuttelin siinä samalla halkoja. Terapiatouhua. Tänään otin mukaan maalta tiiliä, muurauslaastia ja rosteriputkea. Oikaisen saunan piipun kotona, kun menee liian monen mutkan kautta. Ja pieni pätkä on mahdoton puhdistaa. Rintamamiestalon ylläreitä....

• Dissident kirjoitti:

Siinähän tuo livahti. Olin maalla. Perjantaina otin santtua ja lämmitin mökkiä ja saunaa. Lauantaina tein puita siskon kanssa ja turistiin kuulumisia. Siskolla oli asiaa paljon ja olin lähinnä kuunteluroolissa. Hän asuu yksin ja nyt halus purkaa tuntojaan työasioistaan. Nakuttelin siinä samalla halkoja. Terapiatouhua. Tänään otin mukaan maalta tiiliä, muurauslaastia ja rosteriputkea. Oikaisen saunan piipun kotona, kun menee liian monen mutkan kautta. Ja pieni pätkä on mahdoton puhdistaa. Rintamamiestalon ylläreitä....

Mitä onko se omakotitalonne rintamiestalo? Minä luulin, että sinä itse rakensit sen omakotitalon 20-luvullasi 2000-luvulla? Minä luulit, että olisit sitten myymässä melkein uutta omakotitaloa pois? Olet näköään moneen hommaan kerinnyt viikonloppuna. Itselläni lähinnä tuli tänään Subwayssa käytyä ystävän kanssa syömässä. Huomenna lähden keskellä viikkoa faijan luona käymään, kun ei ole oikein alkuviikkoon mitään menoa. Sitten lauantaina on Jipon kauden avaus jalkapallossa, miksi pitää olla ehdottomasti Joensuussa. Sunnuntaina joku kaveri tulee käymään luonani katsomassa televisiofutista. Enää yksi ei tuo perinteikästä yhtä olutta mukanaan, kun minä ryhdyin absolutistiksi. Mitä meinaat puuhata seuraavana viikonloppuna? Itse meinaan kirjoitella vähän täällä sinkkupalstalla silloin kun futikselta kerkiän! :)

Mitä onko se omakotitalonne rintamiestalo? Minä luulin, että sinä itse rakensit sen omakotitalon 20-luvullasi 2000-luvulla? Minä luulit, että olisit sitten myymässä melkein uutta omakotitaloa pois? Olet näköään moneen hommaan kerinnyt viikonloppuna. Itselläni lähinnä tuli tänään Subwayssa käytyä ystävän kanssa syömässä. Huomenna lähden keskellä viikkoa faijan luona käymään, kun ei ole oikein alkuviikkoon mitään menoa. Sitten lauantaina on Jipon kauden avaus jalkapallossa, miksi pitää olla ehdottomasti Joensuussa. Sunnuntaina joku kaveri tulee käymään luonani katsomassa televisiofutista. Enää yksi ei tuo perinteikästä yhtä olutta mukanaan, kun minä ryhdyin absolutistiksi. Mitä meinaat puuhata seuraavana viikonloppuna? Itse meinaan kirjoitella vähän täällä sinkkupalstalla silloin kun futikselta kerkiän! :)

Joo. Siis tään ostin 14 vuotta sitten exän kanssa ja tätä on rempattu ja laajennettu.

No aika vähän mä puuhasin itseasiassa...puita kyllä tuli nakuteltua paljon, mutta kostea leppä naksui nopeasti halki. Vesi vaan turski silmille, kun kajautti fiskarssin pölkkyyn.

No kirjoittelet sitten omaan tahtiin tänne, ei kukaan määrittele tänne kirjoittelun tahtia. Teet vähän itsellesi velvollisuuden tästä hommasta.. ja sitä tämä ei todellakaan ole. Puhdasta omaa halua kirjoittaa tai olla kirjoittamatta. Oikea vapaa valinnanvapaus.

• Dissident kirjoitti:

Joo. Siis tään ostin 14 vuotta sitten exän kanssa ja tätä on rempattu ja laajennettu.

No aika vähän mä puuhasin itseasiassa...puita kyllä tuli nakuteltua paljon, mutta kostea leppä naksui nopeasti halki. Vesi vaan turski silmille, kun kajautti fiskarssin pölkkyyn.

No kirjoittelet sitten omaan tahtiin tänne, ei kukaan määrittele tänne kirjoittelun tahtia. Teet vähän itsellesi velvollisuuden tästä hommasta.. ja sitä tämä ei todellakaan ole. Puhdasta omaa halua kirjoittaa tai olla kirjoittamatta. Oikea vapaa valinnanvapaus.

En minä tästä velvollisuutta tee. Olinhan täältä viikon poissa. Viime viikonloppuna tuli sinkulle vähän kirjoiteltua, mutta viikko on ollut hiljaista.

Törmätään sitten ensiviikonloppuna viimeistään!

Hyvää alkavaa viikkoa! Itse olin tosissaan uskossa, että nuorena 20 rakensit perheellesi talon. Niin sitä vain mielikuvat vievät! Vanhassa talossa taitaakin olla enemmän hommaa ja taitaa olla hankalammin eteenpäin myytävä?

En minä tästä velvollisuutta tee. Olinhan täältä viikon poissa. Viime viikonloppuna tuli sinkulle vähän kirjoiteltua, mutta viikko on ollut hiljaista.

Törmätään sitten ensiviikonloppuna viimeistään!

Hyvää alkavaa viikkoa! Itse olin tosissaan uskossa, että nuorena 20 rakensit perheellesi talon. Niin sitä vain mielikuvat vievät! Vanhassa talossa taitaakin olla enemmän hommaa ja taitaa olla hankalammin eteenpäin myytävä?

No ilmoittelet kovasti täällä aina, että milloin kirjoitat ja milloin et. Se on aika turhaa. Ehkä rekkautumattomille sillä olisi väliä...

No täältähän ne minulle osoitetut viestit aina löytyy...inboksista...

No olen varmaan sanonut rakentaneeni paljon taloa, mutta joko laajennusta tai remontoineeni vanhaa. Tällä energialla olisin rakentanut keppoisesti uuden...

Mutta asun nyt pitkään tässä. Ei jälleenmyyntiongelmia.

• Dissident kirjoitti:

No ilmoittelet kovasti täällä aina, että milloin kirjoitat ja milloin et. Se on aika turhaa. Ehkä rekkautumattomille sillä olisi väliä...

No täältähän ne minulle osoitetut viestit aina löytyy...inboksista...

No olen varmaan sanonut rakentaneeni paljon taloa, mutta joko laajennusta tai remontoineeni vanhaa. Tällä energialla olisin rakentanut keppoisesti uuden...

Mutta asun nyt pitkään tässä. Ei jälleenmyyntiongelmia.

"Mutta asun nyt pitkään tässä. Ei jälleenmyyntiongelmia. "

Hyvä kuulla, sillä yhdessä vaiheessa sain sen kuvan, että ainakin harkitsit olemassa olevan asunnon myymistä.

Hyvää alkavaa viikkoa, sillä taidan lopetella tässä lähihetkinä täällä tänään! :)

• Dissident kirjoitti:

Mitähän ranskalainen viininviljelijä, viidennessätoista polvessa, tuohon sanoisi heh..
        Kerro sitten jos siltä 'tuontantohallilta' viskiä rupeaa tulemaan.. huh :'D

Suosittelen kyllä koko palstasakille pelkkää pommacia, ja kohta ei panna rusinoitakaan..

• pujotteIija kirjoitti:

Ai tuo rose onkin alkoholitonta, suunnittelin jo pönttöuunin huppeliin juottamista. Viinerimies lähtee muutes nyt pyörälenkille

Juu, siinä ei ole prosentteja, vain kuplaa ja sokeria, tuhma mies :)

Oliko hyvä pyörälenkki, ja moottorilla vai ilman?

Itse kipaisin iltamassa seitsemän kilometriä, kävellen. Aurinko paistoi, linnut lauloi ja melkein miekin :) Helmipöllö istui pihapihlajassa ja kytisti pää mutkalla lintulaudan porukkaa. Sain ipadiin suht hyviä otoksia.

Mitähän ranskalainen viininviljelijä, viidennessätoista polvessa, tuohon sanoisi heh..
        Kerro sitten jos siltä 'tuontantohallilta' viskiä rupeaa tulemaan.. huh :'D

Suosittelen kyllä koko palstasakille pelkkää pommacia, ja kohta ei panna rusinoitakaan..

Eno muuten halus nähdä, miltä kokonainen kylä näyttää kännissä. Se piti viinifestivaalit. Traktorin peräkärryn päälle oli laitettu kokonainen valikoima viinejä. Pikkunaposteltavaa ja kokonainen maatilan miljöö seurustelutilaksi. Jokunen ala ammattilainen nautti tilanteesta, mutta varsinainen örvelöinti oli vähäistä.

Olisin varannut väliaikaismajoitusmahdollisuuksia pelloille enempi niin suosio olisi taattu. Ammatti-ihmiset osasivat tyytyä heinäkasaan..onneksi valppaat jälkeläiset huomasivat unohtuneen savukkeen talteen....heinät oli elävien lehmien navetan ylisillä...tosin asukkaat märehtivät metsässä kummastellen mölinää pihassa..

• Dissident kirjoitti:

Eno muuten halus nähdä, miltä kokonainen kylä näyttää kännissä. Se piti viinifestivaalit. Traktorin peräkärryn päälle oli laitettu kokonainen valikoima viinejä. Pikkunaposteltavaa ja kokonainen maatilan miljöö seurustelutilaksi. Jokunen ala ammattilainen nautti tilanteesta, mutta varsinainen örvelöinti oli vähäistä.

Olisin varannut väliaikaismajoitusmahdollisuuksia pelloille enempi niin suosio olisi taattu. Ammatti-ihmiset osasivat tyytyä heinäkasaan..onneksi valppaat jälkeläiset huomasivat unohtuneen savukkeen talteen....heinät oli elävien lehmien navetan ylisillä...tosin asukkaat märehtivät metsässä kummastellen mölinää pihassa..

Edelläkävijä eno, olikohan hän jo asialla ennen tämän yhden ison kaupungin samanlaisia festareita? Minä olen sitä mieltä, että pikku kylille tarvitaan just touhua ja elämää! Go eno go! :D
        Meillä oli kerran kans sukujuhlissa pellolla telttamajoitus kun aittoihin eivät kaikki mahtuneet, siitä tuli hulvatonta..eräskin yövieras oli saunan jälkeen sotkeentunut peltoa kiertävään aitanauhaan pienehkössä iltanosteessa. Tyytyväistä hihitystä sieltä pelto-ojasta kuului, joutui varmaan käymään uudestaan pesulla hah...:'D

Mutta eikö ole kivaa kun juhliakin voidaan vähän varioida, ei ole niin turhan jäykkää!

Edelläkävijä eno, olikohan hän jo asialla ennen tämän yhden ison kaupungin samanlaisia festareita? Minä olen sitä mieltä, että pikku kylille tarvitaan just touhua ja elämää! Go eno go! :D
        Meillä oli kerran kans sukujuhlissa pellolla telttamajoitus kun aittoihin eivät kaikki mahtuneet, siitä tuli hulvatonta..eräskin yövieras oli saunan jälkeen sotkeentunut peltoa kiertävään aitanauhaan pienehkössä iltanosteessa. Tyytyväistä hihitystä sieltä pelto-ojasta kuului, joutui varmaan käymään uudestaan pesulla hah...:'D

Mutta eikö ole kivaa kun juhliakin voidaan vähän varioida, ei ole niin turhan jäykkää!

Kunnon kinkerit on aina paikallaan. Nykyään pitää olla kaikenmaailman festareita js kaikki ovat jonkun yleisen aatteen vuoksi liikkeellä.

Jos ollaan synttäreillä tai hirvipeijaisissa, niin tahto on yhteinen.

Tämä lienee muuttunut nykyään...

Mut nyt sammuu silmä.

Öitä, Pönttis.. kemukaveri.

• Dissident kirjoitti:

Kunnon kinkerit on aina paikallaan. Nykyään pitää olla kaikenmaailman festareita js kaikki ovat jonkun yleisen aatteen vuoksi liikkeellä.

Jos ollaan synttäreillä tai hirvipeijaisissa, niin tahto on yhteinen.

Tämä lienee muuttunut nykyään...

Mut nyt sammuu silmä.

Öitä, Pönttis.. kemukaveri.

Öitä tähtivöitä..

Juu, siinä ei ole prosentteja, vain kuplaa ja sokeria, tuhma mies :)

Oliko hyvä pyörälenkki, ja moottorilla vai ilman?

Itse kipaisin iltamassa seitsemän kilometriä, kävellen. Aurinko paistoi, linnut lauloi ja melkein miekin :) Helmipöllö istui pihapihlajassa ja kytisti pää mutkalla lintulaudan porukkaa. Sain ipadiin suht hyviä otoksia.

Polkupyörällä lähdin, mutta lenkki kyllä lässähti. 1 tuttu tuli tiellä vastaan, ja jutteluksihan se meni. Täytyy kohta yrittää uudestaan, kaupoille meinaan polkaista.

7km on ihan kunnon lenkki. Meinaatko laittaa niitä hyviä otoksia tänne näytille?

• pujotteIija kirjoitti:

Polkupyörällä lähdin, mutta lenkki kyllä lässähti. 1 tuttu tuli tiellä vastaan, ja jutteluksihan se meni. Täytyy kohta yrittää uudestaan, kaupoille meinaan polkaista.

7km on ihan kunnon lenkki. Meinaatko laittaa niitä hyviä otoksia tänne näytille?

Ja sillä lenkilläkö oot vielähii? :D

En mä osaa niitä pöllön kuvia laittaa...en ole mikään atk-velho :D

Melkoisen pulleassa kunnossa oli pöllö..

• Esesesese

Ironmikessin. Mies tuli Venäjältä Suomeen ja sai turvapaikan vedoten homoseksuaalisuuteensa, joten nyt testataan.

• pitkätukka-68

Nainen39vee vois kelvata mulle, mut tuskin toisinpäin.

Taidan siis ostaa jokusen pullon pungkkua ja mennä naapurikaupungin piitsille hengailemaan.
      Säävarauksella.

Pidemmälle ei vappuna kannata miettiä.

(Och samma på svenska, därföt att alla där talar på svenska.)

• Hyipitkätukkia

Kuules nyt hippi. .. därför att alla där talar svenska.

• eoooghk

Minäkin menisin 39v,n kanssa, voitais ottaa messiin toinenkin nainen ja mentäis kolmistaan sitten.

• kurkkutauti
        Hyipitkätukkia kirjoitti:

Kuules nyt hippi. .. därför att alla där talar svenska.

jeg föxrzstårxs inga

jeg erzx frzxån sköyne ok kusin i Dänmaxrzs

• missöömappi

Seilori-anzzy anustappeineen on minun valintani.

• Seilori-anzzy

• eugnukki
        Seilori-anzzy kirjoitti:

Ömapin pitä olla hypersupernätti, jos annan etuilla jonossa

lähetä bikinikuvasi, niin harkizen asiaa

https://www.youtube.com/watch?v=gzvDxEatnxM

Gempsu voi näyttää kuvansa ilman tissiliivejäkin luuhimmelikuvansa

• GenioMäntti_

Gnuk on näköjään homo

• Totuus-

Onko kunnollisilla miehillä vappuheilaa. Ei varmaan ole vaan ihan yksinäinen vappu.

• aikapiankuitenkin

Yhden jonka kanssa juteltu kymmeniä kertoja, mutta en usko että tätä vappua vietetään yhdessä, jos ei sattuma puutu asiaan.

• Nössö.ATM

En tunne yhtään palstalaista enkä ketään muutakaan joten yksin vietän vappuni. Niinkuin aina.
      Harkinnassa on, että ostaisin litteän pullon Suomijuomaa, kaataisin sen tyhjään pulloon jossa on etiketti tekstillä: Pascas. Ja sekaan mennäjouluista glögiä, jonka sain Lidlistä ilmaiseksi ja joka on todella hyvää.
      Vaan saattaa se käydä niinkin, etten osta. Yksin sen kuitenkin joutuisin nauttimaan.

Toinen harkinnanvarainen juttu on pukeutuminen Kiinan puna-armeijan lakkiin punatähtikokardilla. Ja mahdollisesti DDR:n sotilasvyöhön, joka kestää vaikka vetää panssarivaunun suosta. Tässä aatteenmukaisessa varustuksessa menisin seuraamaan kommunistien marssia.

Kolmas harkinnanvarainen juttu on, että menisin katsomaan wanhojen automobiilien lähtöä perinteiselle vappuajelulle. Minulla itsellä on vain 29 v auto, joten se ei vielä ole ihan mobiili vaan pelkkä biili. Oikeastaan minulla on niitä kaksi...

Saattaa se kyllä käydä niinkin, ettei mikään noista toteudu. Ainakin se vappuheilattomuus varmasti toteutuu, siitä on jo liiankin monen vuosikymmenen kokemus.

• Rumasinkkumies-

Yksin olen kuten 20 viimeistä vappua.

• gingerfoobikko

Vappusää voi olla niin helteinen

et punapäät saavat punaisen varoituskolmion nenuunsa

• hiljainenpalstalainen

Mä kelpuuttaisin Tahvo 53: n . Ollaan samaa ikäluokkaa. Ja vaikuttaa ihan tolkulta tyypiltä.
      Ja pitkätukka -68 voisi olla kanssa kiva vappuheila. ( Oon heikkona pitkähiuksisiin miehiin)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3884
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2609
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2568
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2365
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2188
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2083
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1799
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1488
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe