Siis kuinka nirsoja naiset voi olla?! HÄVETKÄÄ

Shouldersister

Veljeni on unelmien mies, sydämellinen, hyväkroppainen, töissäkäyvä, harrastaa taidetta ja sellainen aidosta elämästä pitävä tyyppi, käy töissä eikä juo eikä polta, käyttäytymisessä ei vikaa, mutta silti itkee mulle alituiseen miten kukaan nainen missään ei edes vastaa hänelle, ei edes rumat ja vanhat naiset. Surettaa hänen puolestaan ja samalla raivostuttaa teidän naisten touhu. Ymmärrän helvetin hyvin tän miesten itkun siitä, että naiset on nirsoja ja pinnallisia huoria, keille kelpaa vaan täydellisen komeat kusipäät! Turha väittää enää ikinä, että hyvät miehet on muka varattu...! Nykyään feminismi aika pinnalla, niin varmaan sen takia tätä asiaa silotellaan ja peitellään.

49

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfsdfdsfdsfsd

      Samasta asiasta kärsii tosi moni tavismies.
      Nykyään kun pariutuminen on siirtynyt lähinnä tinderiin niin naisilla on siellä ihan käsittämättömän korkeat standardit. Jospa löytyisi aina joku komeampi ja rikkaampi mies..

    • Voikooll

      Ämmät on huoria niillä on vaan eri hinta!

      • Tavantallaaja1

        Markkina-arvoteoria toimii. Maailma on kova paikka ATM ja KTM miehille. Naiset ovat kierrossa YTM miehillä, muille jää murusia, jos sitäkään. Myös näennäisesti empaattiset naiset (esim. vihreät, vassarit ym. "maailmanhalaajat") toimivat pohjimmiltaan itsekkäästi maksimoidessaan markkina-arvoaan, tai idealismiaan ja egoaan korostaakseen valitsevat maahanmuuttajan suomimiehen sijaan. Koulutus ja työssäkäynti ei ole pitkään aikaan taannut enää mitään vaan se, mitä mies niillä on ehkä saavuttanut: mainetta ja paljon rahaa.


      • 9yuoijhnljlojknj
        Tavantallaaja1 kirjoitti:

        Markkina-arvoteoria toimii. Maailma on kova paikka ATM ja KTM miehille. Naiset ovat kierrossa YTM miehillä, muille jää murusia, jos sitäkään. Myös näennäisesti empaattiset naiset (esim. vihreät, vassarit ym. "maailmanhalaajat") toimivat pohjimmiltaan itsekkäästi maksimoidessaan markkina-arvoaan, tai idealismiaan ja egoaan korostaakseen valitsevat maahanmuuttajan suomimiehen sijaan. Koulutus ja työssäkäynti ei ole pitkään aikaan taannut enää mitään vaan se, mitä mies niillä on ehkä saavuttanut: mainetta ja paljon rahaa.

        Maailman miehistä suuri enemmistö kuitenkin on ketmejä jotka ovat saaneet naisen.


    • Mies19899

      Mitä tähän sanoisi? Saman huomannut itse ja syy on oikeastaan miehissä kun on vuosikymmenet tyydytty mihen vaan ja kohdeltu naisia kuin prinsessoja. Kukapa ei olisi nirso jos siihen on mahdollisuus. Oma siskokin suosittelee olemaan tyytyväinen jos saa edes jonkun. Ei olla muuten paljoa oltu jutuissa sen jälkeen.

      Itsellä nyt kova kuntokuuri käynnissä ja kun on valmista niin ulkomailta etsimään naista. Suominaisille olen mahdollisuuden antanut. Eikä varmaankaan tarvitse huolia. Olen lihava ja käytöstavaton juntti, parempi vaan että jää suomalaisille paremmat yksilöt!

    • tahiti

      Ihan on tavallinen mies haennassa. Juuri eilen naapurin vanha täti sanoi kohteliaana, että sinun on varmasti helppo saada mies. Hmmm. ei ole.

      • tavallinen

        "Tavallinen" on aika laaja skaala nykyään.


      • eitavallinen

        Tavallisia miehiä Suomi täynnä, sopivia miehiä ei olekkaan. "Oikeata" ei ole edes satukirjoissa.
        Sama pätee myös naisiin. Suhteet on vain hormoonien tuotosta. Elämä ei ole helppoa, jos se olisi sitä mitä se muka meille antaisi. Ei miestä tai naista kannata hakea, siitä ei seuraa muuta kuin mielenpahoittamista ja isättömiä lapsia. Tai sitten itsemurhaa hautovia miehiä.

        Jos haet jotain älä sano sitä muille, mutta itsellesi. Jos et tiedä mitä haluat tarkasti et voi sitä myöskään saada.
        Nainen on miesten kanssa kuin vaatekaupassa kokeilee kaikkea mutta ei valitse mitään, sitten valittaa kun ei löydä mitään.
        Se on naiselle elintapa, mutta jos mies hurmaa naisen nainen lakkaa etsimästä unohtaa sen mitä oli muka etsimässä päätyy suhteeseen jossa ei ole ulospääsyä.
        Sen jälkeen katkeroituu miehelle vaikka oli kaiken itse aiheuttanut.
        Ei olemassa mitään oikeata suhdetta korkeintaan toimivia suhteita enemmän tai vähemmän.
        Jos se ei riitä niin huijaa itseään sekä muita.
        Ja jos naapurin tätiä alkaa kuuntelemaan sitä saa kuunnella kauan.
        Kuuntele ennemmin itseäsi kuin muita.


      • faktaafiktioon
        eitavallinen kirjoitti:

        Tavallisia miehiä Suomi täynnä, sopivia miehiä ei olekkaan. "Oikeata" ei ole edes satukirjoissa.
        Sama pätee myös naisiin. Suhteet on vain hormoonien tuotosta. Elämä ei ole helppoa, jos se olisi sitä mitä se muka meille antaisi. Ei miestä tai naista kannata hakea, siitä ei seuraa muuta kuin mielenpahoittamista ja isättömiä lapsia. Tai sitten itsemurhaa hautovia miehiä.

        Jos haet jotain älä sano sitä muille, mutta itsellesi. Jos et tiedä mitä haluat tarkasti et voi sitä myöskään saada.
        Nainen on miesten kanssa kuin vaatekaupassa kokeilee kaikkea mutta ei valitse mitään, sitten valittaa kun ei löydä mitään.
        Se on naiselle elintapa, mutta jos mies hurmaa naisen nainen lakkaa etsimästä unohtaa sen mitä oli muka etsimässä päätyy suhteeseen jossa ei ole ulospääsyä.
        Sen jälkeen katkeroituu miehelle vaikka oli kaiken itse aiheuttanut.
        Ei olemassa mitään oikeata suhdetta korkeintaan toimivia suhteita enemmän tai vähemmän.
        Jos se ei riitä niin huijaa itseään sekä muita.
        Ja jos naapurin tätiä alkaa kuuntelemaan sitä saa kuunnella kauan.
        Kuuntele ennemmin itseäsi kuin muita.

        Hyvin kirjoitettu. Miehet puolestaan eivät kestä mitään pyyntöjä, toiveita, kieltoja, kinoja, rajoituksia tai kritiikkiä. Se on ensimmäisestä kerrasta poikki ja pihalle. Joskus itse kuvitellaan, että etsitään oikeaa parisuhdetta. Todellisuus ei kuitenkaan kelpaa. Halutaan joku tupakoimaton, hiljainen ja kuuliainen suihin ottaja, joka osaa leipoa ja pysyy kotona, tienaa tarpeeksi ja aiheuttaa kateutta. Jos aletaan tuntea jotain, positiivista tai negatiivista, otetaan jalat alle, koska pelätään että se taas pettää ja jättää. Seuraava löytyy treffipalstalta.

        Aika äkkiä aletaan puhua naisille, kuin hologrammeille. Ollaan vaatimassa kaikkea itselle. Toisella ei saisi olla vaatimuksia tai mitään rajoja. Unohdetaan, että siinä vieressä on ihminen. Elävä ja tunteva, samanlainen kokonaisuus kuin itse. Pidetään kulutushyödykkeenä. Ei tarvitse edes perustella tai hyvästellä.


      • MissOMG

        Juuri näin. Nainenhan ei ole ihminen, vaan pelkkä kotitalouskone ja seksilelu. Paljon on vielä miehillä oppimista...


      • yleistäkääleimatkaa
        faktaafiktioon kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu. Miehet puolestaan eivät kestä mitään pyyntöjä, toiveita, kieltoja, kinoja, rajoituksia tai kritiikkiä. Se on ensimmäisestä kerrasta poikki ja pihalle. Joskus itse kuvitellaan, että etsitään oikeaa parisuhdetta. Todellisuus ei kuitenkaan kelpaa. Halutaan joku tupakoimaton, hiljainen ja kuuliainen suihin ottaja, joka osaa leipoa ja pysyy kotona, tienaa tarpeeksi ja aiheuttaa kateutta. Jos aletaan tuntea jotain, positiivista tai negatiivista, otetaan jalat alle, koska pelätään että se taas pettää ja jättää. Seuraava löytyy treffipalstalta.

        Aika äkkiä aletaan puhua naisille, kuin hologrammeille. Ollaan vaatimassa kaikkea itselle. Toisella ei saisi olla vaatimuksia tai mitään rajoja. Unohdetaan, että siinä vieressä on ihminen. Elävä ja tunteva, samanlainen kokonaisuus kuin itse. Pidetään kulutushyödykkeenä. Ei tarvitse edes perustella tai hyvästellä.

        No mua et sitten ole vissiin tavannut kun itse en kyllä ole tollanen, olen aikuinen reilu 30 mies jolla on myös kokemusta rankemmista jutuista ja menneisyydessä tehnyt paljon virheitä joista oppinut.

        Sellasta elämänkokemusta ei monella ole ja se on kans yks vahvuus ja sinut olen menneisyyteni kanssa, linnassa en kuitenkaan ole istunut että sillonkin painoin töitä kun meni huonomin ja työ mut osaksi auttoikin normaali elämään ja päihteistä eroon ja uskallan avoimesti puhua menneisyydestänikin että en ala valehteleen koska sekin on osa mua niin jos mut haluaa tuntea niin mun on pakko kertoa siitäkin kuitenkaan en menneessä ryve, että ongelmista selviän ja suhteessa en ole tossukka ja kohtelen naista hyvin.

        Olen oma itteni rohkeesti hyvine ja huonoine puolineen, naiselta en vaadi mahottomia enkä mitään unelmien naist aetsi kun täydellistä ei ole se ns tavallinen nainen jolla on hyvä luonne sekä järkeä, rämäkkyyttä eikä pienestä säikähä ja henkisesti vahva sekä sellanen joka on oma ittensä ja sinut ittensä kanssa ei haittaa vaikka ois lapsia kun tulen lasten kans toimeen vaikeki omia olekkaan ja sellanen joka ei tuomitse ja stereotypisoi kokoajan miehiä ja muuta että kyllä musta sais hyvän miehen kuka tahansa ikäiseni nainen. Luonne tärkeempi ku ulkonökö ja jokaisen kauneusihanne yleensä erilainen ja mun mielestä rumia naisia ei edes ole, eikä tarvi olla mikään fitness typykään.

        Harmi että viiemaikoina tullut nirsompia naisia vastaan, että ei oo tällä kertaa itessä syy ollu kaikkeni olen tehnyt ihan kuitenkin sillain että oma itteni ei ole tarvetta vetää roolia tai todistella mitään, ja suhteessa teen kaikkeni naisen ja suhteen eteen että ois hyvä terve ja aikuinen parisuhde, lapsia joskus haluaisin mutta pitäs löytää sellanen pidempään suhteeseen haluava.

        Ai niin en ole mikään jännämies enkä ätmi niinku täällä jauhetaan vaan ihan oma itteni, vikani ja virheeni uskallan myös myöntää ja kestän kritiikkiäö ja pettymyksiäkin, realismia, maalaisjärkeä ja älykkyyttä löytyy, herkkyys, tunteellisuus mutta kuitenkin järjellä menen en anna tunteiden liikaa hallita, romanttisuus, kiltteys mutta ei liian kiltti ja puoleni ja muiden puolet osaan pitää että turvallista on myös mun kans ei tarvi pelätä mitään, suoraselkäsyys, hyvä itsetunto, henkinen vahvuus, itsevarmuus olematta kuitenkaan leuhka, huumorintaju, luovuus.

        Periksiantamattomuus mutta se ei tarkota ettenkö antais periksi joissakin asioissa tarkotan nyt sitä että kunnioitan muidenkin mielipiteitä, seksuaalinen olen myös, ja ihan hyvän näkönenkin, siniset silmät, vaaleat hiukset hieman punertava hoidettu siisti parta ja viikset (tiiä ees miksi tähän nuo kirjotin :)).

        Luulis että luonne ratkasee en ole liian pinnallinen kuhan tähän nyt huvikseen rustailen, pidän kunnostani huolta skeä työni on fyysistä että mikään sohavperuna en ole, tupakoin joo mutta senkin voin lopetata jos löydän hyvän naisen ja hän sitä pyytää, baarijuoksut on juostu parikymppisenä että hyvin harvoin alkoholi ja vielä harvemmin kunnon kännejä, osan amyös rentoutua enkä ole mikään tiukka pipo että heittäytyä kyllä uskallan. Ja mikäli se jollekkin merkkaa niin seksissä en ole kokematon ja tykkään kokeilla myös kaikkea uutta rohkeasti, en oel mustasukkanenkaan, temperamenttisuutta löytyy ja joskus olen vähän tuittupää aj aatteln myös liikaa joskus esim maailman asioita ja välillä perfektionismiin taipuvainen mutta kyllä niitä huonoja puolia voi yrittää vähentää ainakin itse ja sillain ainakin ettei häiritse omaa tai muiden elämää mutta silti muistaa että jokainen mies ja nainen on oma yksilönsä ja ketään ei pidä yrittää muuttaa suhteessa vaan antaa olla oma ittensä hyvine ja huonoine puolineen, KULTAINEN KESKITIE.

        Pahoittelen kirjotusvirheitä ku nopiaa kirjotan.


      • Shouldersister2
        MissOMG kirjoitti:

        Juuri näin. Nainenhan ei ole ihminen, vaan pelkkä kotitalouskone ja seksilelu. Paljon on vielä miehillä oppimista...

        Ne "seiskan miehet" keihin te tavalliset naiset ette suostu tutustumaan, pitäisivät teitä muuna kuin seksileluna. Saatte syyttää ihan omaa pinnallisuuttanne siitä, jos valitsemanne miehet eivät teistä muuta halua kuin seksiä.


      • MissOMG

        Höpöhöpö. Samanlaisia ovat liki kaikki miehen ätmeistä yhtmeihin. Ootan sitä poikkeusta, joka vahvistaa säännön.


    • öjiraqw32356

      Ulkomaille vaan. Ei tartte mennä kuin Viroon asti. Ihan turha yrittää näitä pimahtaneita deittisivuilla vuodesta toiseen roikkujanaisia. On siellä kyllä ihan järkeviäkin naisia, mutta aika harvassa ovat.

      • dryjuyh

        Niinpä, kyllä sieltä ulkomailta miehiäkin löytyy! Täytyy varmaan itsekin alkaa katseleen kauemmaksi kun suomalaiset miehet eivät saa mitään aikaan!!!


      • Markoooo

        Itsekin olen raitis, en polta, käyn työssä ja on oma asunto. Mutta aika hiljaista oli meno näiden suominaisten kanssa. Itsekin voin suositella Viroa. Oma tyttöystävä löytyi sieltä ja ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa.


      • Mies19899
        dryjuyh kirjoitti:

        Niinpä, kyllä sieltä ulkomailta miehiäkin löytyy! Täytyy varmaan itsekin alkaa katseleen kauemmaksi kun suomalaiset miehet eivät saa mitään aikaan!!!

        Oliko tuo kuittailua? Sinä tässä töihin joudut. Minulle se on aivan sama määrä vaivaa riippumatta siitä mitä naista yritän ja ulkomailla tuppaavat olemaan naisellisempia ja hoikempia kuin täällä.


    • Pilluunsaihastuneet

      Egoismi ja itsekkyys pahinta lajia nirppanokkaisuuden lisäksi. Naiset sairaita.

    • MissOMG

      Mikä teitä miehiä vaivaa? Uskokaa nyt jo, ettei kenenkään ole pakko olla toisen kanssa, jos ei siltä tunnu. Herätkää nykyaikaan! Tai ettehän te halua, mieluummin palaisitte menneeseen, jolloin lähes jokainen mies löysi kumppanin. Vanhapiikuus ja -poikuus oli jotain, mitä karsastettiin ja pariutuminen oli lähes pakollista. Enää ei ole niin ja sekös teitä ketuttaa.

      • naineneiolemies

        Aika paljon on vanhenevissa naisissa eronneita myös, joille koittaa yksinäisyys 55 vuoden paikkeilla, kun samaan aikaan miehet ovat enenevässä määrin parisuhteessa.
        Suomipalstoilla silmään pistää naisten erikoiset ikätoiveet tässä massasta.


      • MissOMG

        Et sattumalta ole vilkaissut viisikymppisten miesten ikätoiveita?


      • Mies19899

        Herätkää nykyaikaan? Kenenkään ei ole pakko ottaa ketään? Ei olekaan. Mutta leikitäänpä hetki ja oletetaan että olet urheilullinen, 168 cm ja 52 kg nainen. Ainoa mies joka sinulle on tarjolla on 183 cm ja 128 kg mies jolla 2 alle 5-vuotiasta lasta. Miellyttääkö? Eihän sinun onneksi ole pakko ottaa häntä, voit olla yksinkin.


      • MissOMG

        Veikkaan, että ko. mitoissa olevalla urheilullisella naisella on valinnanvaraa enemmän. Miehet katsoo yleisesti ottaen enemmän ulkokuorta kuin naiset. Jos yrität sanoa ettei sporttisella miehellä ole kysyntää, niin olisiko syy siihen kuitenkin jossain muualla?


      • naineneiolemies
        MissOMG kirjoitti:

        Et sattumalta ole vilkaissut viisikymppisten miesten ikätoiveita?

        Kyllä olen ja uskoisi naistenkin hakevan reilummin vanhempia naisia kuin itse ovat. Jotenkin tuntuu etteivät osaa hakea 65 v. miestä jne..


      • MissOMG

        Papparaisia? Näitä, jotka hakevat palstoilla korkeintaan nelikymppisiä :-D Viisikymppinen nainen on usein elämänsä kunnossa ja yli kuusikymppinen mies kaikkea muuta. Poikkeuksia toki löytyy kumminkin päin.


      • 586ktrketkk77

        Nykypäivässä juurikin on vikana se että ihmiset aina vaan itsekkäästi ajattelevat että miltä heistä tuntuu, jos aina oltaisiin ajateltu vain omaa napaansa niin ei mitään maailmassa oltaisi saatu aikaiseksi. Saisi tulla sota niin ehkä sitten ihmiset saisivat oikeita asioita mistä välittää kuin omat tunteensa.


    • kukatykkääkukaei

      Tarkoitit kai että unelmien mies jollekin, ei jokaisen naisen unelma.

    • eivakuutasunteksti

      Onks sillä veljelläsi yhtä ennakkoluulonen ja naisvihamielinen asenne kuin sulla? Muuten vaan kusipäinen luonne ja tykkää syyttää muita omista ongelmistaan?

    • häpeäisinollaveljesi

      Joku vika kyllä on pakko olla, kun siskon täällä pitää päätään aukoa.

      • häpeäpilkku

        Mitä mieltä olisit jos tätisi tai serkkusi aukoisi päätään. Sinä näytät aukovan päätäsi joka tapauksessa


      • velitaisisko

        Taatusti on vikaa. Itse en ole edes veli tai sisko . Kommentoin silti.


      • häpeäisinollaveljesi
        häpeäpilkku kirjoitti:

        Mitä mieltä olisit jos tätisi tai serkkusi aukoisi päätään. Sinä näytät aukovan päätäsi joka tapauksessa

        Kukahan se siellä päätään aukoo, taidat olla ap ihan itse. :D
        Jos aikuisen ihmisen takia tarvitsee toisen tuollaista kirjoittaa, niin ei taida kaikki muumit olla laaksossa siellä kellään. Ja tämä vain puhdas toteamus.


      • naineneiolemies
        häpeäisinollaveljesi kirjoitti:

        Kukahan se siellä päätään aukoo, taidat olla ap ihan itse. :D
        Jos aikuisen ihmisen takia tarvitsee toisen tuollaista kirjoittaa, niin ei taida kaikki muumit olla laaksossa siellä kellään. Ja tämä vain puhdas toteamus.

        Eihän nyt mikään voi olla kotona, jos vain pitää kirjoittaa palstoille, kun oma perse palaa. Toivoisi tänne ainakin muitakin kuin oman navan ympärillä pyörijöitä.


      • muuallasullaeipalakaan
        naineneiolemies kirjoitti:

        Eihän nyt mikään voi olla kotona, jos vain pitää kirjoittaa palstoille, kun oma perse palaa. Toivoisi tänne ainakin muitakin kuin oman navan ympärillä pyörijöitä.

        Voe voe sun palaavaa persettäis.


      • naineneiolemies
        muuallasullaeipalakaan kirjoitti:

        Voe voe sun palaavaa persettäis.

        Tarkoitin tuolla kommentoitua egoismia mm., kun se olisi itselleni viimeisin asia, että jotain oman edun tavoittelua kommentoin palstalle. Niitä oman navan ympärillä pyörijöitä näkyy täälläkin kommentoimassa kuin joskus oli huvittavaa luettavaa noissa profiileissa.


      • älkääiskekösilmää

        Jokaisessa meissä on vikoja, se on jo iso virhe kun alkaa muita leimaileen ihan vaan luonteenpiirteiden perusteella, kyllä ne viatkin tulee suhteeseen mukaan eikä ketään tule yrittää muuttaa, tietenkin jos on huonompia piirteitä niin niitä voi koittaa karsia tai ainakin vähentää ihan jo sen toisen vuoksi koskee kumpaakin sukupuolta, nykyään tuntuu että osa hluaa heti täydellisyyttä mitä ei ole eikä tule eikä ole edes kärsivällisyyttä ihan kasvotusten tapaillen vaikkapa pari viikkoa tutustua jos ei heti kohtaa ne ns kemiat mistä toitotetaan kans liikaa. Itelle kelpais näin 33 vuotiaana sellanen nainen joka ei tuomitse muita, ei aattele liian stereotyyppisesti ja on oma itsensä rohkeasti sekä sinut ittensä kans, itsevarma, hyvä itsetunto, ei säikähä pienestä, avoin, luotettava ja rehellinen.

        Mulle miehenä luonne merkkaa enemmän kuin ulkonäkö ja en ite kyllä mikään ruma mies ole vaan komea, hyvä itsetuntokin löytyy, täydellinen en ole ja mielesätni omat kriteerini naisille eiv'ät ole liian isoja mutta pidän kuitenkin mielessä että ei oo pakko kaikkea nuita löytyä kun jos tulee heti hyvin juttuun ja kolahtaa hyvin yhteen asiat niin se riittää, ilmaisen kyllä naiselle jos jotain tapaan että etsin pidempää suhteita ja että haluan joskus edes yhden lapsen, mua ei haittaa sekään jos naisella on jo lapsi tai lapsia koska pidän lapsista ja hyvin tuleen toimeen lasten kans, varmaan ihan mun luonteesta tuokin johtuu kun olen sellanen hyvä käytöksinen ja kiltti, kuitenkin osaan puoleni pitää, en ole sinisilmänen enkä mikään tossukka.

        Aikuinen mies olen ja naisen ja suhteen eteen teen kaikkeni aina, oeln myös pilannut itse aiempia suhteita ja olen pyrkinyt oppiin niistä virheistä mutta on myös naiset pilanneet esimerkiksi sillä että vaikka kuinka yritti että suoraan puhutaan oli aihe mikä vaan niin ei voinu sitä tehä, on mua yhesti petettykkin vaikka kaikki oli hyvin suhteessa ja sngyn puolella, nainen yritti pistää känniin piiikkiin, mulle luottamus on niin tärkeä asia että en antanu uutta mahista, muhun voi kans luottaa se on varma että olen yhen naisen mies suhteessa.

        Ei jaksa nykyisin ees harrastaa mitään satunnaista seksiäkään vaikka olen tosi seksuaalinen mies kun parisuhteessa se on kuitenkin mun mielestä aina parasta, ja no se on ainakin yksi asia mistä ei ole aiemmat naiset valittaneet että osaa ainakin seksiasiat hyvin ja osaa ottaa naisen sängyssä huomioon, menee naisen nautinto omani edelle sen verran että jos ei nainen nauti niin en minäkään.

        Että kunpa nyt läöytäis sen aikuisen saman ikäsen tai muutaman vuoden vanhemman aikuiseen parisuhteeseen, präjään yksinkin mutta kyllä minä oeln alkanut jo haluamaan sitä elämänkumppania ja joskus sitten lapsia.


      • Eiranpeira
        häpeäisinollaveljesi kirjoitti:

        Kukahan se siellä päätään aukoo, taidat olla ap ihan itse. :D
        Jos aikuisen ihmisen takia tarvitsee toisen tuollaista kirjoittaa, niin ei taida kaikki muumit olla laaksossa siellä kellään. Ja tämä vain puhdas toteamus.

        "......mutta silti itkee mulle alituiseen miten kukaan nainen missään ei edes vastaa hänelle....."

        Käske veljesi ekaks miehistyä ja lopettaa tunkeileva käytös.


    • joskusolin

      toi ap on 42 sinkkumies, tanssilavoilla on pääljöön näisiä

    • Lolita55

      En koe että minun pitää naisenä hävetä millään tavalla. Sinun sen sijaan pitää hävetä, kun tuolla tavalla nimittelet! Vanhana ja rumana naisena etsin oman tasoista seuraa. En vastaile millekkään hyväkroppaisille urhoille. Ei vastausta = ei kiinnosta. Hyvää vappua nyt kuitenkin.

    • Ikisinkkumies

      Naiset haluaa top 10 miehen eli pitkän komean miehen. Rumat naiset haluaa samoja miehiä kui n missit joten tavis miehet jää ilman. Naiset on todella nirsoja ja lapsia ei enää tehdweä entiseen malliin koska miehet on liian rumia naisille.

    • crux

      En tiedä pitääkö kenenkään hävetä mutta onhan se sääli että tavallinen rauhallinen mies on unohdettu. Unohdus tuntuu hylkäykseltä mutta voihan se olla sitä että mölinä vaan peittää hiljaisuuden alleen ja sota on aina rauhaa jännittävämpi. Ehkä nirsous on ennemminkin sitä että valinta tapahtuu vain tiettyjen miesten välillä ja moni jää kokonaan tämän seulan ulkopuolelle.

    • Miehillerakkautta

      "valinta tapahtuu vain tiettyjen miesten välillä ja moni jää kokonaan tämän seulan ulkopuolelle"

      90% miehistä jää kokonaan sen ulkopuolelle. Niistä ketkä seuraa etsii, siis. Naisista siis jopa huonoin prosenttikin saa vähintään kiitettävän tasoista miestä. Miksi tästä ei nosteta yhteiskunnassa helvetillistä haloota?

      • Valtiovaltapeliin

        No juuri eilen tästä nostettiin haloota TV-uutisissa. Syntyvyys on romahtanut. Maahan täytyy saada lisää ulkomaisia veronmaksajia, kun omat ei riitä eläkkeiden maksamiseen. Varmasti pian aletaan myös virallisesti selvittämään, miksi liittoja ja lapsia ei synny. Toivottavasti joku päättäjä ohjattaisiin lukemaan näitä keskusteluja todellisten syiden hahmottamiseksi.

        Osa miehistä on jo ryhtynyt oma-aloitteisesti toimeen hakemalla ulkomailta naisen itselleen, kun kotimaiset naiset eivät heitä hyväksy tai eivät jostain syystä kiinnosta. Itse tiedän jo varsin hyvin, miksi vain harvat naiset kiinnostavat, ja miksi nämä kiinnostavat eivät minua kelpuuta. Kysymys ei ole ulkonäöstä, jos siihen ei lasketa naisten ylimitoitettua kokovaatimusta. Toisilla voi olla ihan erilaiset syynsä.

        Siis mitkä ovat ne päällimmäiset syyt, mitkä estävät kiinnostuksen vastakkaiseen sukupuoleen? Ymmärrän hyvin, että juominen, tupakointi ja sairaudet ovat monille selkeitä esteitä. Kuitenkin ne kunnollisimmat ja itsestään huolehtivat eivät tunnu juuri ketään kiinnostavan, vaikka näitäkin arvoja paljon peräänkuulutetaan.


      • Jonttu86

        Totuus on, että kukaan ei uskalla mainita sitä todellista syytä syntyvyyden vähenemiseen, joka on tietysti nettideitit. Kaikkihan muuttui nettideittien, aivan erityisesti älypuhelinten nettideittien myötä. Naisilla yht'äkkiä mieletön helppous valita aivan kenet haluavat sormea liikauttamalla, milloin ja missä tahansa, minkä takia vaan harvat miehet edes kelpaavat, eikä tämä lisää miesten luottoa naisiin perheen perustamisessa, koska pelätään, että vaikka naisen saisikin niin tämä lähtisi heti karkuun toisen miehen luokse sitten kun perhe olisi perustettu ja arkitodellisuus tulisi vastaan.

        Nettideitit on kiellettävä lailla.

        Jos näin ei tapahdu, väestö vähenee eivätkä yritteliäät miehet jaksa opiskella.


    • aitoriitta

      Tsemppiä sun veljelle. Luulen, että veljesi on sunkaltainen eli ihana. Ihmettelen.

    • Minusta juomattomuus on usein este. Naiset ei pidä miehistä jotka eivät juo. Ja kyllä naisille kelpaa rumatkin miehet. Näyttävät vain kauniimmilta sellaisen rinnalla. Toki auttaa jos soittaa bändissä, on pitkät hiukset ja se korvakoru ym jotain persoonallista.

      Tanssitaidon puute rajoittaa myös paljon. Moni nainen ei välitä miehestä jotka eivät tanssi.

      Kulttuurin harrastaminen rajoittaa myös paljon. Monet naiset eivät välitä musiikista, elokuvista ym taiteista.

      Luontoharrastus kaventaa myös valintaa. Moni nainen ei tunnista lumikelloa, kevättähteä tai edes mustarastaan laulua. Eivät omista kenkiä joilla voi kävellä. Luonto on jotain pelottavaa.

      Älykkyys rajoittaa myös. Jos autossa on englanninkielisiä tiedelehtiä naisesta pääsee helposti eroon.

      Listaa voisi jatkaa. Kunnollisen juomattoman töissä käyvän miehen on hankala saada naista.

    • hollow

      Miehillä on niin paljon valinnanvaraa, ettei kelpaa nainen, jolla paljon yhteistä kiinnostusta. Kun ei ihan täyty missimitat, niin voi hyllyttää. Kyseessä ei edes pitkät ja komeat miehet. Kyllä se nirsous lähtee miehistä.

      • Miksinäin

        Valetta, sanoisin kokemuksesta. Olen hakenut naista painottaen samankaltaisia ominaisuuksia ja harrastuksia. Toki erilaisiakin saa olla, ei haittaa yhtään, jos nainen esim. opiskelee eri kieliä kuin minä. Mutta tämä samankaltaisuus ja samoista asioista kiinnostuneisuus ei tunnu vetoavan naisiin. Kun yritän itse lähestyä, todella harva vastaa. Kun nainen itse lähestyy, yleensä vain ikä on likimain yhteistä, tosin useimmin sekin naisella muutaman vuoden enemmän. Ehkä olen jotekin erikoinen tapaus. mikä tähän johtaa.


      • ghjkikl

        Eri kielet ovat erilaisia keskenään. Kielen mukana tulee kulttuuri ja käytös ja esimerkiksi venäjää ja ruotsia opiskelevilla ei ole oikein mitään yhteistä. Harrastuksillakaan ei välttämättä ole merkitystä, mutta yhteensopivilla luonteilla on. Se ei välttämättä taas tarkoita täysin samanlaisia luonteita vaan toisiaan täydentäviä luonteita.

        Ulkonäkö ei ole kohdallaan, jos nuoret naiset eivät kiiinnostu, koska muuten kiinnostuisivat. Hauskalla luonteella voi myös paikata ulkonäön puutteita. Monilla suomalaisilla miehillä ei valitettavasti ole kumpaakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1817
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      232
      1464
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      254
      1018
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      915
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      795
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      745
    7. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      62
      731
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      27
      707
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      699
    10. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      694
    Aihe