Mitä vappuusi kuuluu? Onko vappusi täysin selvä? Etkö ota viinan tippakaan? Itse vietän sinkkuna yksinäistä vappua ilman viinaa. Mitä sinä olet puuhannut tänään tai mitä hurjaa teet huomenna?
KLARA VAPPEN eli vetinen vappu SINKKUNA?
74
1084
Vastaukset
- chocha.klaara
Jooo--ruattix
Annas Klaara panna- mansikkakakkua
Olisit kirjoittanut edes; Anna`s klara panna... niin sensuurikin ehkä ois ymmärtänyt sun vitsisi oikein. Tarkoittaa ihan eri asiaa ruotsiksi kun kirjoituksestasi puhtaasti suomenkielinen ensin ymmärtää!
Ymmärrätkös edes oikein tuon etuliitteesi merkitystä? mansikkakakkua kirjoitti:
Olisit kirjoittanut edes; Anna`s klara panna... niin sensuurikin ehkä ois ymmärtänyt sun vitsisi oikein. Tarkoittaa ihan eri asiaa ruotsiksi kun kirjoituksestasi puhtaasti suomenkielinen ensin ymmärtää!
Ymmärrätkös edes oikein tuon etuliitteesi merkitystä?Se ruotsinkielinen teksti oli kaverilla "Klara vappen bara vatten". Eli siinä ei ollut mitään kyseenalaista. "Selvä vappu vain vettä" - halusin saada kirjoituksia sellaisilta, jotka viettävät alkoholitonta vappua, jollain muulla tavoin kuin juoden Kuningas Alkoholia.
- mansikkakakkua
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Se ruotsinkielinen teksti oli kaverilla "Klara vappen bara vatten". Eli siinä ei ollut mitään kyseenalaista. "Selvä vappu vain vettä" - halusin saada kirjoituksia sellaisilta, jotka viettävät alkoholitonta vappua, jollain muulla tavoin kuin juoden Kuningas Alkoholia.
No mä kyllä vastasin tuolle: chocha.klaara ...nikkiä käyttävälle hemmolle joka yritti olla vitsikäs.
Ja tiedoksesi vaan en minäkään humalassa ollut; join kaksi Breezer 4% limuviinaa n. 5h aikana.
Vastaa suunnilleen kahta keskiketterää... ja tanssin melkein koko illan. Tulin taxilla kotiin puolilta öin ja aamulla olin jo töissä... nyt menossa päiväunille kun yöunet jäi vähän lyhyeiksi.
Vesiselvä vappu ei kirjaimellisesti ollut, mutt humalassakaan en ollut... se on vastaukseni!
Periaatteesta en aja autoa jos olen juonut jotain, mutt käytännössä olisin luultavasti puhallus tai verikokeetkin läpäissyt rangaistuksitta, kun en niitä Breezereitä peräkkäin juonut! mansikkakakkua kirjoitti:
No mä kyllä vastasin tuolle: chocha.klaara ...nikkiä käyttävälle hemmolle joka yritti olla vitsikäs.
Ja tiedoksesi vaan en minäkään humalassa ollut; join kaksi Breezer 4% limuviinaa n. 5h aikana.
Vastaa suunnilleen kahta keskiketterää... ja tanssin melkein koko illan. Tulin taxilla kotiin puolilta öin ja aamulla olin jo töissä... nyt menossa päiväunille kun yöunet jäi vähän lyhyeiksi.
Vesiselvä vappu ei kirjaimellisesti ollut, mutt humalassakaan en ollut... se on vastaukseni!
Periaatteesta en aja autoa jos olen juonut jotain, mutt käytännössä olisin luultavasti puhallus tai verikokeetkin läpäissyt rangaistuksitta, kun en niitä Breezereitä peräkkäin juonut!Oikeastaan aloituksessa oli yhtenä ideana se, että voi kertoa siitä, miten selvä oli vappuyönä. Itse kävin loppuillasta ostamassa ABC:lta ennen kello 22 pullon Coca-Colaa. Sitä tuli vähän juotua. Nytkin on edessäni lähes puolen litran olutlasi täynnä Cokista. Sitä kittaan ja alan saunan jälkeen pelailemaan tietokoneella.
Itse olen yhtenä vappuna ollut liian humalassa tanssimiseen loppuillasta. Kiva, jos sinulla oli mukava vappuilta tanssin merkeissä. Kiva on sinkkuna vielä bailata, kun on vapaana?
- lihavihatipunen
Mää olin tänää päivällä töissä kuten työläisen kuuluu olla. Nyt vietän koti-iltaa saatanallinen päänsärky (johtuu niskajumista) seuranani.
Ota päänsärkkyyn lääkettä. Itse otin yhden Finrexin - ja vähäinen särky hävisi. Itse vietin jalkapallostudion merkeissä vappua jo eilen. Syötiin suklaata ja juotiin Cokista yms. Ne vappubileet oli jo. Valitettavasti on nyt vähän tyhjätasku, sillä rahaa on noin 11 euroa tilillä ja 10 lompakossa. Niillä rahoilla ei kauheasti vappua juhlita eli minunkin pitäisi olla töissä?
Mitä töitä teit? Johtuuko tuo päänsärky töistä?
Hyvää vappua särkylääkkeellä vappuun?- hienoahienoa
Ota päänsärkkyyn lääkettä. Itse otin yhden Finrexin - ja vähäinen särky hävisi. Itse vietin jalkapallostudion merkeissä vappua jo eilen. Syötiin suklaata ja juotiin Cokista yms. Ne vappubileet oli jo. Valitettavasti on nyt vähän tyhjätasku, sillä rahaa on noin 11 euroa tilillä ja 10 lompakossa. Niillä rahoilla ei kauheasti vappua juhlita eli minunkin pitäisi olla töissä?
Mitä töitä teit? Johtuuko tuo päänsärky töistä?
Hyvää vappua särkylääkkeellä vappuun?Oletpa köyhä, pahoittelut tästä. Minulla on valehtelematta 5-numeroinen määrä euroja tilillä, mutta ei siltikään kelpaa naisille. Mutta eipähän tarvitse liikaa kitsastella. Tosin ilman kitsastelua ei olisi tuota rahaa loppupeleissä kertynyt tuotakaan määrää tilille. ;)
hienoahienoa kirjoitti:
Oletpa köyhä, pahoittelut tästä. Minulla on valehtelematta 5-numeroinen määrä euroja tilillä, mutta ei siltikään kelpaa naisille. Mutta eipähän tarvitse liikaa kitsastella. Tosin ilman kitsastelua ei olisi tuota rahaa loppupeleissä kertynyt tuotakaan määrää tilille. ;)
On minullakin joskus ollut 5-numeroinen summa tilillä, kun sain perintöä. Mitään siitä perinnöstä ei rahallisesti ole enää jäljellä. Niin vain omaisuus on katoavaista. Oikeastaan tänään tulin onnelliseksi siitä, että sain mahani täyteen illalla riisillä ja tonnikalalla. Minulle maistui tosi hyvin kaksi tölkkiä tonnikalaa. Nyt taidan lähteä ostamaan tölkin cokista ABC-asemalta, sillä ne ovat vielä tähän aikaan auki asuinkaupungissani. Joten olen hetken poissa. Köyhyydessä on se hyvä puoli, että suurella nautinnolla iloitsee yhdestä Cokiksesta ja raittiista ulkoilmasta sekä monesta pienestä asiasta. Onnellinen ja iloinen voi olla jokseenkin täydellisenä tyhjätaskuna kuukauden viimeisenä päivänä. :)
- Näinkö.on
hienoahienoa kirjoitti:
Oletpa köyhä, pahoittelut tästä. Minulla on valehtelematta 5-numeroinen määrä euroja tilillä, mutta ei siltikään kelpaa naisille. Mutta eipähän tarvitse liikaa kitsastella. Tosin ilman kitsastelua ei olisi tuota rahaa loppupeleissä kertynyt tuotakaan määrää tilille. ;)
Niin että sulla sitä kun onkin paljon rahaa säästötilillä? Sillä onhan se raha ja varallisuus kuitenkin ylivoimaisesti tärkein asia nuoren naisen elämässä...
Näinkö.on kirjoitti:
Niin että sulla sitä kun onkin paljon rahaa säästötilillä? Sillä onhan se raha ja varallisuus kuitenkin ylivoimaisesti tärkein asia nuoren naisen elämässä...
Rakkaus se tärkein asia on nuoren naisen elämässä, ei raha, vaikka se voi vahvistaa sitä rakkauden tunnetta?
- lihavihatipunen
Ihan toimistohommia tein, osan päivää olin asiakaspalvelussa. Särkylääkettä otin mutta ei auttanna. Nyt tosin hyvin nukutun yön jälkeen särky ja jumi on (toistaiseksi) poissa. Nukuin yön purentakisko suussa koska tuntui, että olen taas narskutellut hampaitani yöllä ja se vetää myös niskat jumiin ja aiheuttaa päänsärkyä.
Eikä ole nyt särkyä muutenkaan ku ei ole krapulaa 😊. Jihaa lihavihatipunen kirjoitti:
Ihan toimistohommia tein, osan päivää olin asiakaspalvelussa. Särkylääkettä otin mutta ei auttanna. Nyt tosin hyvin nukutun yön jälkeen särky ja jumi on (toistaiseksi) poissa. Nukuin yön purentakisko suussa koska tuntui, että olen taas narskutellut hampaitani yöllä ja se vetää myös niskat jumiin ja aiheuttaa päänsärkyä.
Eikä ole nyt särkyä muutenkaan ku ei ole krapulaa 😊. JihaaHienoa, jos särky meni ohi. Hyvää vappua myös sinnekin. Monessa paikoin Suomea valitettavasti tänään satelee vähän vettä! Onko näin sielläkin? :(
- lihavihatipunen
Hienoa, jos särky meni ohi. Hyvää vappua myös sinnekin. Monessa paikoin Suomea valitettavasti tänään satelee vähän vettä! Onko näin sielläkin? :(
Aamulla satoi mutta ei vissiin nyt päivällä vaikka luvattiin sadetta päiväksikin. En ole tosin ulkona käynyt ja taidankin pysyä sisällä. Meinasin lähteä puoliltapäivin vapputorille, ihan vaan siksi kun olis ollut Olavi Uusivirta esiintymässä siellä mut en sit lähtenyt kuiteskaan.
Hyvät vapunjatkot!
Ps. Nyt taiskin muuten alkaa sataa... lihavihatipunen kirjoitti:
Aamulla satoi mutta ei vissiin nyt päivällä vaikka luvattiin sadetta päiväksikin. En ole tosin ulkona käynyt ja taidankin pysyä sisällä. Meinasin lähteä puoliltapäivin vapputorille, ihan vaan siksi kun olis ollut Olavi Uusivirta esiintymässä siellä mut en sit lähtenyt kuiteskaan.
Hyvät vapunjatkot!
Ps. Nyt taiskin muuten alkaa sataa...Voi rähmä! Pihalla sataa ja rapakoissa näkyy sadepisaroita Joensuussa. Minulla oli suunnitelmat juosta tänään vähän ja aloittaa lenkeilykausi. Sade pilasi vähän tämän vapun. Vai työläisten vappua olisi viettänyt Stadissa. Itse olen kerran osallistunut työväen vappuun, mutta en kokenut porukkaa omaksi. Enemmän kotonaan olin Jeesus-marssilla tai lakittamassa ylioppilashattupäässä patsasta.
Hyvää sateista vappua!- lihavihatipunen
Voi rähmä! Pihalla sataa ja rapakoissa näkyy sadepisaroita Joensuussa. Minulla oli suunnitelmat juosta tänään vähän ja aloittaa lenkeilykausi. Sade pilasi vähän tämän vapun. Vai työläisten vappua olisi viettänyt Stadissa. Itse olen kerran osallistunut työväen vappuun, mutta en kokenut porukkaa omaksi. Enemmän kotonaan olin Jeesus-marssilla tai lakittamassa ylioppilashattupäässä patsasta.
Hyvää sateista vappua!Mä olen melko epäpoliittinen ihminen enkä olisi tosiaan mennyt kuin Olavi Uusivirtaa yhtyeineen kuuntelemaan. Mutta Jeesus-marssilla tuntisin oloni hyvin vieraaksi luultavasti. Mantan nakutusta olen ollut kerran (ensimmäisen ja viimeisen) seuraamassa mutta sekään ei ollut "mun paikkani". Enhän mä ole edes ylioppilas. Ehkä mä sitten eniten olen kuitenkin työläinen.
Harmi, että sun vappusuunnitelmat meni sateen takia mönkään. Mutta vielä on kevättä jäljellä, vielä tulee sateettomia päiviä 😁 - lihavihatipunen
lihavihatipunen kirjoitti:
Mä olen melko epäpoliittinen ihminen enkä olisi tosiaan mennyt kuin Olavi Uusivirtaa yhtyeineen kuuntelemaan. Mutta Jeesus-marssilla tuntisin oloni hyvin vieraaksi luultavasti. Mantan nakutusta olen ollut kerran (ensimmäisen ja viimeisen) seuraamassa mutta sekään ei ollut "mun paikkani". Enhän mä ole edes ylioppilas. Ehkä mä sitten eniten olen kuitenkin työläinen.
Harmi, että sun vappusuunnitelmat meni sateen takia mönkään. Mutta vielä on kevättä jäljellä, vielä tulee sateettomia päiviä 😁Ööö..siis Mantan lakitusta.
lihavihatipunen kirjoitti:
Ööö..siis Mantan lakitusta.
Minä en ole koskaan ollut lakittamassa ylioppilaslakki päässä Mantaa. Kerran kävi lakittamassa yliopiston kulkueessa Joensuussa yhtä patsasta. Silloin läsnäolijoilla oli ylioppilaslakit päässä. Muistaakseni seuraavana päivänä laitoin myös lakin päähän ja kävin Joensuussa valkoinen pukupäällä lakki päässä katsomassa meininkiä. Jostain syystä ylioppilaslakkivappuni jäi tähän yhteen vappuun muutama vuosi sitten. Jos muutan Stadiin niin ehkä ei silloinkaan kiinnosta Mantan lakitus. Ehkä nuorena ensimmäisen vuoden yliopisto-opiskelijana olisi kiinnostanut, mutta valitsin Helsingin yliopiston sijaan Joensuun. Vain Joensuussa ja Turussa olen käynyt yliopiston pääsykokeessa.
Jeesusmarssille on eksynyt ehkä vain kerran. Tai saatoin marssia toisenkin kerran, mutta sekään ei ole oikein minun juttuni. Sen toisen kerran taisin seurata sitä uteliaisuuttani. Työväen vappu ei myöskään nappaa, kun en kuulu oikein porukkaan. Hetken meinasin liittyä SDP:n kannattajaksi, mutta heidän poliitikkojen kanssa keskustelu sai tuntemaan, että en ole heidän porukkaansa vaan jotain ylempää keskiluokkaa taustaltani. En ole oikein työläinen kuin joskus opiskelijakesätyöntekijänä?
Hyvää vapun loppua!
- jokumies83
"Itse vietän sinkkuna yksinäistä vappua ilman viinaa."
Täysin samaa täällä.Harmittaa se, että olisin päässyt kaveriseurassa syömään tänään ravintolaan. Oli rahapula ja ei viitsinyt kerjätä toisilta, joten vietän yksi vappuaaton. Oikeastaan sinkkuus on kiva, sillä saa samaan aikaan kirjoitetellä täällä, pelata toisella tietokoneella sekä katsoa televisiota. Kohta sieltä tulee kello 22 maissa Englannin Valioliigaa. Tottenham matsi kiinnostaa, joten sen seurassa viihtyy ihan sinkkuna. Jotenkin halusi olla tämän vapun yksin ja juosta 1.5. lenkillä sekä saunoa.
- jokumies83
Harmittaa se, että olisin päässyt kaveriseurassa syömään tänään ravintolaan. Oli rahapula ja ei viitsinyt kerjätä toisilta, joten vietän yksi vappuaaton. Oikeastaan sinkkuus on kiva, sillä saa samaan aikaan kirjoitetellä täällä, pelata toisella tietokoneella sekä katsoa televisiota. Kohta sieltä tulee kello 22 maissa Englannin Valioliigaa. Tottenham matsi kiinnostaa, joten sen seurassa viihtyy ihan sinkkuna. Jotenkin halusi olla tämän vapun yksin ja juosta 1.5. lenkillä sekä saunoa.
Se ois kannattanu mennä, jos ei muuten niin sit vaikka mukana olemaan muuten vaan ja toivoa salaa et joku tarjoaa :) Itsehän olen oikeasti yksin ei ole mitään kaveriporukkaa edes, tiet ovat eronneet vuosien saatossa. Kun on muutettu eri paikkoihin jne. eikä ryyppääminen kiinnosta.
jokumies83 kirjoitti:
Se ois kannattanu mennä, jos ei muuten niin sit vaikka mukana olemaan muuten vaan ja toivoa salaa et joku tarjoaa :) Itsehän olen oikeasti yksin ei ole mitään kaveriporukkaa edes, tiet ovat eronneet vuosien saatossa. Kun on muutettu eri paikkoihin jne. eikä ryyppääminen kiinnosta.
Niin siellä oli tavannut vielä nuoria naisia, sillä kaverin avovaimon ystävättäriä oli tulossa syömään johonkin ravintolaan. Se olisi ollut jonkinlainen vappulounas? Tarjottiin vähän sellaista ja olisi ilmeisesti hyväksytty mukaan, mutta nyt se mahdollisuus meni. Ei olisi ollut mitään ryyppäämistä.
- nice.guy.syndrome
Lähden kohta käymään salilla tekemässä rinta/ojentaja-treenin ja sitten syön ja käyn saunassa ja katson jonkun leffan.
Tällaista tämä on yksinäisen atleettimiehen elämä, vappunakin vaan terveelliset elämäntavat päällä :DItsekin päätin aloittaa 1.5.2018 kuntoilukauden. Juoksen mailin matkan ja kävelen siinä sivussa noin seitsemän kilometriä. Salille ei kiinnosta mennä, sillä onko ne edes auki yleisenä vapaapäivänä?
Tässähän tämä kotona huilaten, päivän olin normaalisti töissä. Oli aika työntäyteinen päivä, mutta onneksi huomenna on vapaa. Ja ihan kotona vaan tai kaupassa tarvis varmaan käydä, mutta ei muita suunnitelmia.
Nyt lähden nukkumaan, hyvää yötä ja vappua!☺️Hyvää vappupäivää sinulle ja perheellesi. Onkin jo lasten ja lapsiperheitten nukkumisaika. Onko perheen pienemmille suunnittemissa vappupalloja tai jotain muuta mukavaa?
Hyvää vappupäivää sinulle ja perheellesi. Onkin jo lasten ja lapsiperheitten nukkumisaika. Onko perheen pienemmille suunnittemissa vappupalloja tai jotain muuta mukavaa?
Ei ilmapalloja enempää, niitä meillä on ollut synttäreistä saakka...viimeinkin viimiset pallotkin alkaa nahistumaan. Niitä kun tulee joka huoneessa vastaan, alka olla haastetta vältellä...😅
Onhan noilla kaikenlaista vappukrääsää kertynyt, niinpä ei ostella nyt mitään enempää. Kulutusjuhlaa koitetaan vältellä, ettei osteltais koko ajan jotakin jonkun päivän tai juhlan mukaan. Ruokaa kaappiin minkä tarvii ja vaatetta kun tarvetta tulee, siinäpä ne hygieniatjotteiden ohessa mitä ihminen tarvii.
Kotona huilitaan, huomenna taas työpäivä ja lapsilla hoitopäivä. Me ollaa laiskoja juhlijoita kaikinpuolin...☺️Nicitönnä kirjoitti:
Ei ilmapalloja enempää, niitä meillä on ollut synttäreistä saakka...viimeinkin viimiset pallotkin alkaa nahistumaan. Niitä kun tulee joka huoneessa vastaan, alka olla haastetta vältellä...😅
Onhan noilla kaikenlaista vappukrääsää kertynyt, niinpä ei ostella nyt mitään enempää. Kulutusjuhlaa koitetaan vältellä, ettei osteltais koko ajan jotakin jonkun päivän tai juhlan mukaan. Ruokaa kaappiin minkä tarvii ja vaatetta kun tarvetta tulee, siinäpä ne hygieniatjotteiden ohessa mitä ihminen tarvii.
Kotona huilitaan, huomenna taas työpäivä ja lapsilla hoitopäivä. Me ollaa laiskoja juhlijoita kaikinpuolin...☺️Hygieniatuotteiden oli se sana joka...
- fjösa.stedare
Nicitönnä kirjoitti:
Hygieniatuotteiden oli se sana joka...
....sana joka....=https://www.nettiapteekki.fi/tuotteet/390/intiimihygienia/
joilla neitsyeet laittoivat lamppunsa kuntoon valmiixi
ku ylkä tulee fjösa.stedare kirjoitti:
....sana joka....=https://www.nettiapteekki.fi/tuotteet/390/intiimihygienia/
joilla neitsyeet laittoivat lamppunsa kuntoon valmiixi
ku ylkä tuleeNo lasken kyllä koko vartalon hygieniatuotteiden kohteeksi! Tavallaan myös pyykinpesuaineet, koska hygieniaahan sekin on että pesee kamppeitaan! :)
- chocha.oloroso
Nicitönnä kirjoitti:
No lasken kyllä koko vartalon hygieniatuotteiden kohteeksi! Tavallaan myös pyykinpesuaineet, koska hygieniaahan sekin on että pesee kamppeitaan! :)
Liika "hygienia" onkin paradoxaaliseti epäterveellistä
ku ihon ja karvojen luonnollinen flora sekoaa dödöihin haisuvesiin
jenkkilän bisnestä lanseerata haitallista kosmetiikaa
Ihmisen on määrä tuoksua ihmiseltä, eikä dödömaioxelta
nainenkin tuoxuu parhaimmillaan aamulla sexy-yän jälkeen chocha.oloroso kirjoitti:
Liika "hygienia" onkin paradoxaaliseti epäterveellistä
ku ihon ja karvojen luonnollinen flora sekoaa dödöihin haisuvesiin
jenkkilän bisnestä lanseerata haitallista kosmetiikaa
Ihmisen on määrä tuoksua ihmiseltä, eikä dödömaioxelta
nainenkin tuoxuu parhaimmillaan aamulla sexy-yän jälkeenTuokin on totta, että liika puhtaus on epäterveellistä. Kyllä. Pikkasen tarvis olla pöpöjä sentään mellastamassa, että pysyisi terveenä.
Onhan meillä suomessa hiukan turhankin puhdasta paikka paikoin.Nicitönnä kirjoitti:
Kotona huilitaan, huomenna taas työpäivä ja lapsilla hoitopäivä. Me ollaa laiskoja juhlijoita kaikinpuolin...☺️Minä taisin saada pienenä joskus heliumpallon vappuna. Jäi mieleen se, että käytiin jossain kaupungin keskustassa katsomassa juhlijoita, kun oli vanhemmilla vapaapäivä.
Hyvät vaput. Itse menen kello 13 vappusaunaan. Ehkä nyt alkaa uusi perinne, että saunon vappuna? Oikeastaan kävi mielessä laittaa valkoinen puku päälle, hienot kengät ja valkoinen lakkipäähän. Jos tulevaisuudessa asun Stadissa niin voisi mennä ystävien kanssa pickinickille nurmikolle jossain. Ei teillä ole picknick-perinnettä?- bolsa.de.chocha
Nicitönnä kirjoitti:
Tuokin on totta, että liika puhtaus on epäterveellistä. Kyllä. Pikkasen tarvis olla pöpöjä sentään mellastamassa, että pysyisi terveenä.
Onhan meillä suomessa hiukan turhankin puhdasta paikka paikoin.Ihmettelin enstez, ku äidit syättä vaaville banaania lusikalla ja nuolevat välillä lusikan?
Mut sillä onki tarkotus antaa vaaville terveelisiä bakteereja....Heureka!
Naisilla pitää olla aina jokin vveska mukana.....funzsin..........
Onx se naisen vietti raahata penskaa mukana? juu vai ei?
tarhatäti jaana vois tiätää Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minä taisin saada pienenä joskus heliumpallon vappuna. Jäi mieleen se, että käytiin jossain kaupungin keskustassa katsomassa juhlijoita, kun oli vanhemmilla vapaapäivä.
Hyvät vaput. Itse menen kello 13 vappusaunaan. Ehkä nyt alkaa uusi perinne, että saunon vappuna? Oikeastaan kävi mielessä laittaa valkoinen puku päälle, hienot kengät ja valkoinen lakkipäähän. Jos tulevaisuudessa asun Stadissa niin voisi mennä ystävien kanssa pickinickille nurmikolle jossain. Ei teillä ole picknick-perinnettä?Ei meillä ole picnic perinnettä. Täällä on niin harmaata ja kylmää ulkona, että ihan mieluusti pysyy tuvassa vaan. Pienempi on kipeekin niin ei viitsi tuonne ulos mennä hyrräämään. :)
Takapihaa piisaa sen verran, että sinne saa leirin nurmikolle jahka tulee lämpöiset kelit.
Valkoinen puku päällä ei ehkä picnikkiä kannata suorittaa, ei ainakaan istua filtiltä ohi. :Dbolsa.de.chocha kirjoitti:
Ihmettelin enstez, ku äidit syättä vaaville banaania lusikalla ja nuolevat välillä lusikan?
Mut sillä onki tarkotus antaa vaaville terveelisiä bakteereja....Heureka!
Naisilla pitää olla aina jokin vveska mukana.....funzsin..........
Onx se naisen vietti raahata penskaa mukana? juu vai ei?
tarhatäti jaana vois tiätääEi oman suun kautta lapselle mitään, tarttuu kariespöpöt! Mutta senhän sinäkin tiesit, vaikka esität ettet tiedä. :)
Ei ole isompaa viettiä raahata penskaa eikä veskaa varsinkaan mukana, yksin käy kaikkialla nopeammin. Mutta mielummin penska mukana, kun missä tahansa jemmassa.
Mä en harrasta käsilaukkuja ollenkaan. :)Nicitönnä kirjoitti:
Ei meillä ole picnic perinnettä. Täällä on niin harmaata ja kylmää ulkona, että ihan mieluusti pysyy tuvassa vaan. Pienempi on kipeekin niin ei viitsi tuonne ulos mennä hyrräämään. :)
Takapihaa piisaa sen verran, että sinne saa leirin nurmikolle jahka tulee lämpöiset kelit.
Valkoinen puku päällä ei ehkä picnikkiä kannata suorittaa, ei ainakaan istua filtiltä ohi. :DEn minä minnekään Ullanlinnanmäelle Stadissa ehkä olisi valkoisessa puvussa menossa? Ei tosissaan sellaisessa kannata nurmikolle istahtaa. Harmi kun on harmaata ja kylmää. Joensuussa kaiken lisäksi on tänään sadellut. Itse taidan nauttia kohta Coca-Colasta eli juon vain sen verran vettä väkevämpää. Ehkä myöhemmin illalla juon teetä sokerilla varustettuna. Tänään muuten alkoi jakso, että en saa ostaa itseäni varten sokeria missään muodossa. Pyrin laihduttamaan ja säästämään rahaa samalla kertaa. Onko sinulla jotain elintapamuutoksia menossa vai jatkatko samaan vanhaan tapaan elämänmenoa?
Kesällä lapset sitten temmeltävät teidän takapihan nurmikolla? Onko heillä jotain tiettyä leikkiä, esimerkiksi pientä uima-alasta siellä? Pitävätkö he vedessä leikkimisestä? Viritellään näin vappuna kesän alkua! :)
- Sarjakakkaaja
Aattelin käydä kakkaamassa Mantan suihkulähteeseen.
Itsekseni tässä täysin selvin päin musiikkia kuunnellen.
Muutoinkin en välitä "pakollisista" juhlimisista, vaan otan itse silloin kun huvittaa, eli hyvin harvoin.En minäkään mistään pakollisista juhlimista perusta. Olen joskus ollut yliopisto-opiskelijoitten vappujuhlissa kerran. Yksi nainen iski siellä vappuheilaksi. Jotenkin nyt ei oikein enää nappaa vappuheila eikä bileissä ryyppääminen. Joulu pitää juhlia ja joku muu, mutta minäkin laitan sen juhlimisen vähemmälle. Järjestän kyllä luonani jalkapalloiltoja kavereilla ja sekaporukalle elokuvailtoja luonani.
- Kaisanoasaa
Alkoholismi on kansan tauti. Avioerot johtuu alkoholista ja naiset rakastaa alkoholi jännämiehiä.
- Kunnon.mies.tavoitteena
Naiset eivät rakasta jännämiehiä. Miehiä löytyy moneen lähtöön, mutta on harhaa se, että he olisivat juuri jännämiesten perään. Mitä minä olen naisilta kysellyt niin se tavoite on - kunnon mies - ei jännämies. Vappuna nainen voi itse humalassa mennä jonkun epämääräisemmän mukaan, mutta sen jälkeen kesänä hän tekee juhannustaikojaan toiveissa kunnon mies?
- Totuus-
Menen kohta nukkumaan ja nukun 12 tuntia. Paska päivä vappu kuten muutkin päivät ätminä.
Minä menen nukkumaan kello 23.30 ja herästys on 9.30. Teoriassa nukun lähes 10 tuntia, jos hyvin käy. Minulla on taas edessä hyvä päivä. Huomenna ihana päivänä juoksen 1 mailin verran eli 1,6 kilometriä. Kävelen myös ainakin 7 kilometriä. Ei ole pakko viettää mitään vappua, jos ei halua.
Hyvää yötä, jos vielä kerkisit tämän lukemaan! :)
Enh mishään niemes. Täälähti vetäm hyvin. phahah
Onko sitä tullut ihan oikeasti otettua vai oliko tuo vitsi? ;)
Yhtenä uutena vuotena kaveri lähetti humalassa kyllä vastaavan viestin puhelimeeni tekstarina. Hän oli niin sanotusti vaihtanut itsensä vapaalle!
Hyvää vappuyötä Sinulle, sillä lopettelen jokseenkin tähän! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Onko sitä tullut ihan oikeasti otettua vai oliko tuo vitsi? ;)
Yhtenä uutena vuotena kaveri lähetti humalassa kyllä vastaavan viestin puhelimeeni tekstarina. Hän oli niin sanotusti vaihtanut itsensä vapaalle!
Hyvää vappuyötä Sinulle, sillä lopettelen jokseenkin tähän! :)Tsgyvää yöthä. Oikeasthu.
(knaurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Tsgyvää yöthä. Oikeasthu.
(knaurua)Hyvää yötä!
https://www.youtube.com/watch?v=egX9N8yOgaU
Eilen töistä kotona puoli kasin aikaan ja sieltä sitten salille tekemään jalkatreenit. Myöhemmin saunaan ja vappuaatto olikin siinä. Iltakahvista tuli sen verran vahvaa että laimensin sitä ohuella siivulla kirkasta. Eli yksi tömssy vapun kunniaksi.
Nyt aamulla olen haravoinut pihaa ja huolsin ruohonleikkurin."Myöhemmin saunaan ja vappuaatto olikin siinä."
Minulla on oma sauna kello 13. Kello 15 menen kaupungin keskustaan syömään. Sen jälkeen juoksen yliopiston luona kolmiolenkin kerran läpi. Kolmiolenkin mitta on 1,6 kilometriä eli tarkalleen mailin. En kävelekään keskustaan vaan ajan fillarilla. Oikeastaan siellä keskustassa pitää käydä Joensuussa katsomassa onko vielä kello 15 maissa juhlijoita. Jos olisi rahaa niin joisin yhden oluen ravintolan terassilla. Nyt rahavarat on sen verran vähissä, että jätän kahden vuoden takaisen vappuoluen pois. Join yhden oluen aattona ja yhden vapunpäivänä terassilla auringon paistaessa. :)
- hienoahienoa
Minäpä kävin viime yönä baarissa. Sielläpä oli nyt erityisen paljon teinipillua. :D En kyllä saanut pillua itse, koska olen ätmi. Mutta olin kyllä ihan hyvällä asenteella liikkeellä, että ei sen puoleen mitään. Mutta kyllä ne naiset jotenkin ätmiyden haistavat. Jos joskus eurojackpotin päävoiton voittaisi, niin kyllä ne naiset sitten ätmillekin antaisivat.
Menin nukkumaan viideltä aamuyöllä ja ei, ei klaarattu vesiselvänä..
Tänään ois pihalla tarkotus grillata pihvejä la valkosipuliperunoita. Säästä huolimatta..
Nyt katon subilta semmosta kuin "Vedetään hatusta", ennen nähnytkään, aika hauska. Ukko nukkuu..
Mukavata wuppua!Kyllä sitä on makkaraa grillattu keskellä talveakin.. Mikäs sen mukavampaa kun aurinko paistaa ja lumi kiiltelee jään päällä..sukset kinokseen pystyyn ja notskiin tuli..
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä sitä on makkaraa grillattu keskellä talveakin.. Mikäs sen mukavampaa kun aurinko paistaa ja lumi kiiltelee jään päällä..sukset kinokseen pystyyn ja notskiin tuli..
Minulle ei ole tuttua tuo talvigrillaaminen. Itselläni se on liittynyt kesää. Grillaamisesta tulee mieleen se, että olin n. 10-vuotiaana kaverini luona illalla - niin monta kertaa he grillasivat ja minäkin sain jonkun pihvin. Lisäksi juhannuksen seutuun tai kesällä saa sukulaisilta näitä armonpaloja. Myös naapuriopiskelijatalon pihalla yksi grillasi. Silloin joskus minä toin mukaan omia makkaroita. Silloinkin oli kyseessä aurinkoinen kesäpäivä tai ainakin puolipilvinen.
Saunassa tuli nyt käytyä. Jos olisi grilli niin voisi ehkä talon pihalla grillata näin saunan jälkeen.
Hyviä vappuja myös sinne? Aikatauluja vapun menemisistään ei nähtävästi voi tänne laittaa vaan ne lähtevät pois? :(Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minulle ei ole tuttua tuo talvigrillaaminen. Itselläni se on liittynyt kesää. Grillaamisesta tulee mieleen se, että olin n. 10-vuotiaana kaverini luona illalla - niin monta kertaa he grillasivat ja minäkin sain jonkun pihvin. Lisäksi juhannuksen seutuun tai kesällä saa sukulaisilta näitä armonpaloja. Myös naapuriopiskelijatalon pihalla yksi grillasi. Silloin joskus minä toin mukaan omia makkaroita. Silloinkin oli kyseessä aurinkoinen kesäpäivä tai ainakin puolipilvinen.
Saunassa tuli nyt käytyä. Jos olisi grilli niin voisi ehkä talon pihalla grillata näin saunan jälkeen.
Hyviä vappuja myös sinne? Aikatauluja vapun menemisistään ei nähtävästi voi tänne laittaa vaan ne lähtevät pois? :(Olethan sä sentään joskus saunan kiukailla makkaraa grillannu?
Mulle talvigrillaus juontuu jo lapsuuden muistoihin, kun faijan ja broidin kanssa oltiin jossain hiihtämässä ja sitten pysähdyttiin aina jonnekin grillikatoksen alle ja kaivettiin repuista eväät..ja sytytettii tulet..
Tuli onkin semmoinen elementti, että ihminen on eläimistä ainoa, joka sitä tuijottaa. Luultavasti se kiehtoo ihmistä vieläkin siksi, että se on aikoinaan ollut ihmiselle elämän ehto.Wwuwuw kirjoitti:
Olethan sä sentään joskus saunan kiukailla makkaraa grillannu?
Mulle talvigrillaus juontuu jo lapsuuden muistoihin, kun faijan ja broidin kanssa oltiin jossain hiihtämässä ja sitten pysähdyttiin aina jonnekin grillikatoksen alle ja kaivettiin repuista eväät..ja sytytettii tulet..
Tuli onkin semmoinen elementti, että ihminen on eläimistä ainoa, joka sitä tuijottaa. Luultavasti se kiehtoo ihmistä vieläkin siksi, että se on aikoinaan ollut ihmiselle elämän ehto."Olethan sä sentään joskus saunan kiukailla makkaraa grillannu?"
Vuokra-asunnossa ei tulisi mieleenkään kiukaalla makkaraa grillata tai heittää sille olutta. Oikeastaan se sauna pitäisi muutenkin siivota. Taidan tehdä sen tänään vapun kunniaksi, sillä kohta soittelen vuokraisännälle siitä, että vuokraa ei korotettaisi. Voi silloin mainostaa, että olen pitänyt hyvin paikoista huolen. Tarkoitus on asua vuosia vielä vuokralla, miksi paikkoja ei ryhdytä sotkemaan grillaamalla makkaraa kiukaalla.
Itse en siihen hiihtämiseen oikein perusta. Stadissa jotkut landelta tulleet naapurit vaahtosivat siitä, että olivat päässeet ´hiihtämään talvella Vantaajoki varressa, koska siellä oli lunta. Itse kaupungissa elävänä en oikein hiihtämiseen perusta, sillä pääasiassa tallaan katuja pitkin. Ei minulla ole suksia edes. Täällä Joensuussa olisi jonkinlaiset mahdollisuudet hiihtämiseen. Vielä on pieni lumikasoja jopa asuintaloni pihalla eli täällä sataa talvella tosi paljon lunta, mutta minä olen onnellinen siitä, että talvi on ohi. Sinä taidat pitää paljon talvesta?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Olethan sä sentään joskus saunan kiukailla makkaraa grillannu?"
Vuokra-asunnossa ei tulisi mieleenkään kiukaalla makkaraa grillata tai heittää sille olutta. Oikeastaan se sauna pitäisi muutenkin siivota. Taidan tehdä sen tänään vapun kunniaksi, sillä kohta soittelen vuokraisännälle siitä, että vuokraa ei korotettaisi. Voi silloin mainostaa, että olen pitänyt hyvin paikoista huolen. Tarkoitus on asua vuosia vielä vuokralla, miksi paikkoja ei ryhdytä sotkemaan grillaamalla makkaraa kiukaalla.
Itse en siihen hiihtämiseen oikein perusta. Stadissa jotkut landelta tulleet naapurit vaahtosivat siitä, että olivat päässeet ´hiihtämään talvella Vantaajoki varressa, koska siellä oli lunta. Itse kaupungissa elävänä en oikein hiihtämiseen perusta, sillä pääasiassa tallaan katuja pitkin. Ei minulla ole suksia edes. Täällä Joensuussa olisi jonkinlaiset mahdollisuudet hiihtämiseen. Vielä on pieni lumikasoja jopa asuintaloni pihalla eli täällä sataa talvella tosi paljon lunta, mutta minä olen onnellinen siitä, että talvi on ohi. Sinä taidat pitää paljon talvesta?No mä oon syntynyt stadissa, samoin mun kummatkin vanhemmat. Jotkut vanhemmat helsinkiläiset käyttävät stadi- sanaa muistakin kaupungeista. Stad= kaupunki.
Tuo lapsuuden muisto liittyi siihen, kun kerrostaloissa oli yhteinen sauna ja saunavuorot. Makkara käärittiin tietysti ensin folioon..
Nuo on muistoja 70-luvulta.Wwuwuw kirjoitti:
No mä oon syntynyt stadissa, samoin mun kummatkin vanhemmat. Jotkut vanhemmat helsinkiläiset käyttävät stadi- sanaa muistakin kaupungeista. Stad= kaupunki.
Tuo lapsuuden muisto liittyi siihen, kun kerrostaloissa oli yhteinen sauna ja saunavuorot. Makkara käärittiin tietysti ensin folioon..
Nuo on muistoja 70-luvulta.No, oikeastaan tiesin sinut kaupunkilaiseksi, tai siis stadilaiseksi, miksi ärsyyttääkseni kirjoitin Vantaajoki varressa hiihtämisestä. Malmin lähellä naapurini kävi siellä hiihtämässä. Muualla ei oikein sinä talvena paljon muualla lunta ollutkaan Stadissa. Kirjoitin sen takia, että ihmetyttää se, että stadilainen hiihtää. Minulle se on ollut enemmänkin böndenaapurin juttuja.
Itse en ole syntyperäisittäin Stadista, joten olen hiihtänyt jopa lapsena kilpaa ja voittanut kerran koulun mestaruuden tokaluokalla sekä ollut ekalla ja kolmannella luokalla toinen. Lasten sarjoihin se hiihtoharrastus jäikin. Enää kolmannen luokan jälkeen en tainut osallistua kaupungin mestaruushiihtoihin, kun ei enää kiinnostanut kilpahiihto. Itsekin olen lapsena jäällä hiihtänyt.
Meillä oli lapsena takka, jossa paistoimme omakotitalossa makkaraa. Ensimmäisinä elinvuosinani asuimme kerrostalossa, jossa meillä oli saunavuoro, mutta ei tullut mielenkään paistaa makkaraa kiukaalla. Lisäksi paistoimme makkaraa kesämökillä.
Nyt on se, että käy Subwayssa syömässä, eikä grillaa.
Grillaatko vapuisin siis jotain makkaraa?Faith.Hope.Love kirjoitti:
No, oikeastaan tiesin sinut kaupunkilaiseksi, tai siis stadilaiseksi, miksi ärsyyttääkseni kirjoitin Vantaajoki varressa hiihtämisestä. Malmin lähellä naapurini kävi siellä hiihtämässä. Muualla ei oikein sinä talvena paljon muualla lunta ollutkaan Stadissa. Kirjoitin sen takia, että ihmetyttää se, että stadilainen hiihtää. Minulle se on ollut enemmänkin böndenaapurin juttuja.
Itse en ole syntyperäisittäin Stadista, joten olen hiihtänyt jopa lapsena kilpaa ja voittanut kerran koulun mestaruuden tokaluokalla sekä ollut ekalla ja kolmannella luokalla toinen. Lasten sarjoihin se hiihtoharrastus jäikin. Enää kolmannen luokan jälkeen en tainut osallistua kaupungin mestaruushiihtoihin, kun ei enää kiinnostanut kilpahiihto. Itsekin olen lapsena jäällä hiihtänyt.
Meillä oli lapsena takka, jossa paistoimme omakotitalossa makkaraa. Ensimmäisinä elinvuosinani asuimme kerrostalossa, jossa meillä oli saunavuoro, mutta ei tullut mielenkään paistaa makkaraa kiukaalla. Lisäksi paistoimme makkaraa kesämökillä.
Nyt on se, että käy Subwayssa syömässä, eikä grillaa.
Grillaatko vapuisin siis jotain makkaraa?No on sulla ihme käsityksiä stadista ja stadilaisista. Kyllä mekin lapsena koulussa kilpaa hiihdettiin..ihan suksilla ja ladulla..
Ja voihan sitä noin muutenkin vain hiihdellä kaduilla, eli haahuilla..
Onhan Helsinki muutakin kuin sen keskusta..
Sä oot vähän outo. Sori.Wwuwuw kirjoitti:
No on sulla ihme käsityksiä stadista ja stadilaisista. Kyllä mekin lapsena koulussa kilpaa hiihdettiin..ihan suksilla ja ladulla..
Ja voihan sitä noin muutenkin vain hiihdellä kaduilla, eli haahuilla..
Onhan Helsinki muutakin kuin sen keskusta..
Sä oot vähän outo. Sori."No on sulla ihme käsityksiä stadista ja stadilaisista. Kyllä mekin lapsena koulussa kilpaa hiihdettiin..ihan suksilla ja ladulla.."
Minä en oikein lähellä Malmia ja Kalliossa vähän asuneena yhdistä oikein hiihtoon Stadia. Kalliosta ei oikein suksille pääse mihinkään. On taloja ja kalliota sekä linjoja. Siellä Malmin lähellä voi hiihtä Vantaajokisuistossa. Onhan niitä puistoja ja ihan oikeita latuja/hiihtoalustoja muualla Stadissa.
"Onhan Helsinki muutakin kuin sen keskusta.."
Tiedän. On merenrantaa ja puistoja. Uutta on myös Sipoosta purastu alue.
"Sä oot vähän outo. Sori."
Oikeastaan olen vähän tahallani niin saan takaisin vastakirjoituksia. Jos en olisi niin harva minulle jaksaisi kirjoitella takaisin. Se Stadi on saattanut muuttua Sinun lapsuutesi 70-luvusta. Silloin saatettiin hiihtää koulussa kilpaa, mutta onko sellaista enää vähälumisina talvina ollenkaan? Nykyä luistellaan Stadissa luistimilla, ei suksilla? Onko skolessa ohjelmassa mitään liikuntatunnilla hiihtoa enää tai puhuttamakaan hiihtokilpailuja?
- mansikkakakkua
Ei nyt ihan vesiselvä, kävin bileissä...mutt en mä juovuksissakaan oikeastaan ollut! Kaksi pullollista n.½ litraa yhteensä laimennettua Bacardirommia, sitä 4% limuviinaa.. join n. 5 tunnin aikana alkoholipitoista tuoremehua 2 lasillista ja yhden kermakahvin ja söin norjanmunkin. Tanssin taas pitkästä aikaa, niin paljon kuin vaan joku haki lattialle pyörimään.
Twistasinkin, kun joku laittoi levyn soimaan, ensin tanssin yksin... hetken päästä mulla oli kaksi äijää seuranani... ja muutakin porukkaa alkoi myös valumaan lattialle heti kun tajusivat ett jokaisella voi olla ihan oma tyylinsä. Harmi kun ei ollut kuin se yks ainoa single twist levy eksynyt joukkoon, tanssityyli oli muulle porukalle täysin uus tuttavuus, mutt kyllä sitä muutaman kerran illan aikana porukalla veivattiin menemään.- hienoahienoa
Panitko niitä äijiä sitten illan päätteeksi? :D
- man.sika.kakkua
Panin tietenkin. Nyt ei pysty edes istumaankaan kipeän Pillun vuoksi
punottaa, kuin mansikkapaakkelssi tukka
Hyvää vappua
Kiitos, hyvää vappua sinnekin! Miten olet viettänyt vappua? Onko pieni vauva vienyt äidin ajan? :)
Kiitos, hyvää vappua sinnekin! Miten olet viettänyt vappua? Onko pieni vauva vienyt äidin ajan? :)
Ei tässä ole ihmeemmin viettänyt palloja herkkuja syöty ja on vauva vienyt ajan
https://aijaa.com/x6sxluvaltakunta kirjoitti:
https://aijaa.com/x6sxluMinulle tuo kuvasi ei oikein auennut? Voisiko sitä selittää enemmän?
Itse muutin sääennusteen takia suunnitelmia. Joensuussa sataa kello 15 mitä ilmeisemmin. Ei kiinnosta silloin lähteä keskustaan tai juoksemaan vähän myöhemmin lenkille lenkkarit jalassa. Aina ei voi valita vappusäitä! :( Loikoilempa sitten itse kokona. Jos joku toinen vappu on luvassa hyvää lämmintä aurinkoista säätä niin lähden jossain porukassa liikenteeseen. Teillä sitä taitaa olla monta lasta ja liikkuminen siksi vähän hankalaa isossa perheessä?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minulle tuo kuvasi ei oikein auennut? Voisiko sitä selittää enemmän?
Itse muutin sääennusteen takia suunnitelmia. Joensuussa sataa kello 15 mitä ilmeisemmin. Ei kiinnosta silloin lähteä keskustaan tai juoksemaan vähän myöhemmin lenkille lenkkarit jalassa. Aina ei voi valita vappusäitä! :( Loikoilempa sitten itse kokona. Jos joku toinen vappu on luvassa hyvää lämmintä aurinkoista säätä niin lähden jossain porukassa liikenteeseen. Teillä sitä taitaa olla monta lasta ja liikkuminen siksi vähän hankalaa isossa perheessä?noh en tiedä pitikö siinä jotain olla jotain
Tuo on vain hellyyttävä hetki. Toinen nukkua tuhista ja koen olevani tärkeä.
Siirtymät on todella haastavia. Liikaa jos miettii sitä on ihan puhki pelkästästä ajatuksesta.🤔
Tässä on kevätväsymystä.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minulle tuo kuvasi ei oikein auennut? Voisiko sitä selittää enemmän?
Itse muutin sääennusteen takia suunnitelmia. Joensuussa sataa kello 15 mitä ilmeisemmin. Ei kiinnosta silloin lähteä keskustaan tai juoksemaan vähän myöhemmin lenkille lenkkarit jalassa. Aina ei voi valita vappusäitä! :( Loikoilempa sitten itse kokona. Jos joku toinen vappu on luvassa hyvää lämmintä aurinkoista säätä niin lähden jossain porukassa liikenteeseen. Teillä sitä taitaa olla monta lasta ja liikkuminen siksi vähän hankalaa isossa perheessä?Mutta kun laittat kuvan rintaa vasten koet saman näkymän kuin minäkin🤔 kännykällä parhaiten.😁
valtakunta kirjoitti:
noh en tiedä pitikö siinä jotain olla jotain
Tuo on vain hellyyttävä hetki. Toinen nukkua tuhista ja koen olevani tärkeä.
Siirtymät on todella haastavia. Liikaa jos miettii sitä on ihan puhki pelkästästä ajatuksesta.🤔
Tässä on kevätväsymystä.Toivottavasti se kevätväsymys pian helpottaa. Kesän lopulla se pieni on jo paljon isompi. Nyt imetysaikana taitaa olla täysin selvä vappu?
Hyvää vappua, sillä vetäydyn hetkeksi muutamaksi tunniksi täältä netistä pois. Törmätään! :)valtakunta kirjoitti:
https://aijaa.com/x6sxluHellyttävä kuva
valtakunta kirjoitti:
Niin minustakin.
Oli se minustakin ihan hellyttävä, vaikka miehenä ja Real Madrid-fanina suurempia tunteita herättää Real Madridin menestyminen. Olen onnellinen, kun kannattamani seura pääsi näin vappuna jatkoon ja jälleen Mestarien Liigan finaaliin! :) Ehkä oma lapsi voittaisi Madridin menestymisen, mutta eipä ole vielä omaa lasta olemassa!
Hyvät vaput ja ihanat toukokuut vappupäivän viimeisillä hetkillä! :) :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354193- 552905
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472827- 302583
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212521- 382119
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541855Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411517