Onko teitä koskaan pyydetty malliksi?
Eroottisia maalauksia
9
530
Vastaukset
- jone1975
ei ole, haluaisin kyllä olla mallina.
- Norminainen30
On alastonmalliksi. Erotiikka ei varsinaisesti kyseessä.
Suostuitko?
Mua on pyydetty.
Olen miettinyt mikä siinä on takana? Saada tehtyä hieno maalaus vai olla sylikkäin kauan.- Norminainen30
Suostuin toki. Maalauksia ollut maailmallakin näytillä ja osa myyty. Siinä ei kyllä kuvaaja koskenutkaan. (Maalasi siis valokuvista) takana siis puhdasta ammattilaisen taiteilijan työtä.
- maalalarivaan
Minä teen eroottisia maalauksia mutta ei niissä ole miehiä eikä seksiä. Nainen on yksinään eroottinen eikä asiakkaat yleensä muuta haluakaan seinälleen. Olen käyttänyt oikeita mallejakin mutta eihän näistä oikeestaan juuri mitään makseta ettei rahan takia ainakaan kukaan tule.
Sellainen pariskunta pyysi. Toinen maalaisi ja toisen kanssa olisin divaanilla mallina.
Olin mallina. Nainen maalasi. Istuin miehen sylissä navat vastakkain. Katsoin ylös kattoon ja mies suuteli kaulaani. Sellainen maalaus on kuulemma esillä jossain. Välistä tuntui oudolta.
- 68vmies
Mallina kyllä 30v eri oppilaitoksissa,raskasta työtä erotiikka kaukana,kuin päivä yöstä. Vaikkakin ollaan alasti,paikallaan 20min tauko 10min 20min-10min jatkuen n.3-4 oppituntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743288
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161192- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap91716Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635