Mielipide pinaattiletut?
Itse tykkään, sisko tykkää vielä enemmän, se on siis hulluna niihin, aina kun käyn kylässä, niin jääkaappi täynnä lettuja!
Kertokaa mp
Mp pinaattiletut
2
431
Vastaukset
- spinachpancakes
Mitä niistä?
Seinäjoen kouluissa pinaattiletut ja jauhelihakastike on oppilaiden kestosuosikki. Siinä yksi mielipide.
Minun mielestä ne taasen ovat tavallisia lättyjä, joihin sekoitettu tuore- tai pakastepinaattia sekaan eli vehnäjauhoja, maitoa, kananmunia, suolaa ja pinaattia. No rautaa, kaliumia ja vitamiineja niissä ainakin luulisi olevan pinaattilisän vuoksi, jollei kuumennus niitä ole tuhonnut. - lettupinaatti
Tulee tehtyä kun on aikaa. Valmistavarana kelpaa koiralle.
5 dl punaista maitoa
3 munaa
1 tl suolaa, 1 rkl sokeria
viitisen kierrosta sitruunapippuria
4-5 dl puolikarkeaa vehnäjauhoa
pussillinen pakastepinaattia
-------
täyte:
maissia (pakaste, kiehauta)
abban tonnikalaa öljyssä
aurajuustomurua
kirsikkatomaattiviipaleita
----
paista isolla lettupannulla, täytä, rullaa, ja nauti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063