Hän on laskeutunut keskuuteemme taatakseen korkeatasoisen ja kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin.
Hän hallitsee palstaa kiistämättömällä logiikallaan.
Sillä eihän kukaan täysjärkinen voi väittää, että palstalla saisi harjoittaa vihapuhetta naisten ylipainoa vastaan.
Toisaalta fantasioiminen naisten keittämisestä toiselta kirjoittajalta on ihan ok.
Ei se mitä sanotaan, vaan kuka sanoo.
Vaan eteenpäin, sanoi peikko palstalla.
Sensurrah, tuo tekstin saksijoiden jumala.
9
377
Vastaukset
Pääasia, ettet rupea flirttaamaan.
Nyt vedetään asialinjalla hamaan tappiin (vai oliko se loppuun?) asti.
Naurut on naurettu. Kiristäkäämme kauluksia, ryhti suoraan. Ei luuhoteta siellä.
Pelkkää asiaa. Jos ei ole asiaa, on jätettävä sanomatta.Palstan alla peikko vaaniin elä ota huviksesi, tuolta perästä tulee vielä ihanampi ja vielä arvokkaampi tapaus.
Oon HirmuPeikko, härähhähhää!
Lupaatko sinä, valtakunta, että seuraava herkku on rehevämpi ja feministisempi, kuin sinä?
Palstan sensuuri on välillä ihmeellistä....
Kuka tietää oikean linjan? En minä ainakaan...- mklbgflrt
Onko täysin satunnainen linja edes linja?
mklbgflrt kirjoitti:
Onko täysin satunnainen linja edes linja?
No jotkut jos ilmoittelee viesteistä ja osasta ei ilmoitella, niin tokko niitä kukaan muuten lukee...ja lukeeko sittenkään? Poistavat mitä poistavat...
Minua on alkanut kiehtoa vihapuhe sanana ja käsitteenä. Aleksis Kivi on käyttänyt termiä ja Waltari käytti sitä solkenaan. Vasta nykymuodossaan siihen on vain liittynyt poliittinen agenda.
- Käytä
Joo, olitko muuten postannut sen kelpaato sedälle testin aikaisemminkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
