Tiedättekö naiset kuinka vaikeaa miehen on

Kaikysyäsaa

lähestyä naisia? Naiset on tylyjä eikä yhtään ystävällisiä kun mies yrittää tutustua naisiin ja löytää elämänkumppania. Ei sitten kannata ihmetellä palstan meininkiä että miehet haukkuu naisia kun itse olette tylyjä ja annatte pakit ilman syytä.

92

1350

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

      Mielestäni naiset ovat kaiken kaikkiaan vaikeampia kuin miehet. Miehet usein puolustavat naisia mutta naiset ovat esimerkiksi toisiaan kohtaan hyvin ankaria. Mietin, mistä se johtuu. Töissäkin on helpompi tulla miesten kanssa toimeen. Heitä ymmärtää paremmin. Naisissakin on myös hyviä tyyppejä mutta elämäni suurimmat pettymykset olen kokenut naisten suhteen, en miesten. Itse olen siis nainen.

      • .. Niin.. Aatteleppa Ite, että jos niiden kanssa "joutuis" vielä Pariintumaan.. Siis noiden vaikeiden tapausten kanssa.. Ja niitä ei olekaan Aivan Vähän.. ;D


      • Tavisnainenn

        Palstan miehet puolustaa naisia jännämiesten suhteen.


    • Yksinäinensinkkumies

      Naisille on kaikki lähestymiset negatiivisiä, sitä vaa ajatellaan sitä pahinta aina.

      • hyvintarkkarajoistaan

        Kyllä saa lähestyä, jos on suunnilleen samanikäinen kuin itse on, eihän sitä muuten voi jutella. Minua ei kiinnosta ollenkaan nuoremmat miehet, jotka kuvittelee että haluaisin puumaksi.


    • yxkyssä

      "Pakit ilman syytä"
      Mikä sitten sinun mielestäsi on hyväksyttävä syy antaa pakit?
      Naisenko pitäisi vain ruveta suhteeseen jokaisen iskemään tulleen miehen kanssa, vaikka yksikään niistä iskijöistä ei kiinnosta naista yhtään? Ne pakit pääsääntöisesti annetaan silloin kun mies ei kiinnosta, mutta se ei ilmeisesti sinun mielestäsi ole hyväksyttävä syy.

      • PrinssiKelpaa

        Naiselle ei kelpaa tavallinen mies, nainen odottaa vaikka koko lopun elämänänsä ajan prinssiä, joka saapuu valkoisella ratsulla tai nykyaikana kalliilla urheiluautolla.
        Sitten haukutaan kaikki miehet, jos ei prinssiä saapuntukaan ja on odotettu niin kauan, että ikää on yli 50v.


      • yxkyssä
        PrinssiKelpaa kirjoitti:

        Naiselle ei kelpaa tavallinen mies, nainen odottaa vaikka koko lopun elämänänsä ajan prinssiä, joka saapuu valkoisella ratsulla tai nykyaikana kalliilla urheiluautolla.
        Sitten haukutaan kaikki miehet, jos ei prinssiä saapuntukaan ja on odotettu niin kauan, että ikää on yli 50v.

        Minkälaista elämäsi olisi sellaisen naisen kanssa, joka ei ole sinusta yhtään kiinnostunut? Hän alkaisi suhteeseen kanssasi vain sen takia, ettei päästä nälvimään "prinssin" odottelusta, mutta sinusta itsestäsi hän eipiittaisi pätkääkään. Sellaiseen suhteeseenko haluat?


      • Pillujen--asiantuntija

        Mistäs tiedeät ettei naista kiinnosta jos ei edes halua tutustua mieheen. Eli nainen näkee miehen naaman ja sitten ei kiinnosta koska mies ei ole komea.


      • Töttörööö
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Mistäs tiedeät ettei naista kiinnosta jos ei edes halua tutustua mieheen. Eli nainen näkee miehen naaman ja sitten ei kiinnosta koska mies ei ole komea.

        Tietenkin haluan komean miehen.


      • yxkyssä
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Mistäs tiedeät ettei naista kiinnosta jos ei edes halua tutustua mieheen. Eli nainen näkee miehen naaman ja sitten ei kiinnosta koska mies ei ole komea.

        Mistäs sinä yleensä tiedät, ketkä naiset kiinnostavat sinua ja ketkä eivät?

        Yleensä ihmiset tuntevat heti ensivaikutelmasta, onko vastakkaisen sukupuolen edustaja kiinnostava vai ei.


      • Nainen39vee
        PrinssiKelpaa kirjoitti:

        Naiselle ei kelpaa tavallinen mies, nainen odottaa vaikka koko lopun elämänänsä ajan prinssiä, joka saapuu valkoisella ratsulla tai nykyaikana kalliilla urheiluautolla.
        Sitten haukutaan kaikki miehet, jos ei prinssiä saapuntukaan ja on odotettu niin kauan, että ikää on yli 50v.

        "Naiselle ei kelpaa tavallinen mies, nainen odottaa vaikka koko lopun elämänänsä ajan prinssiä, joka saapuu valkoisella ratsulla tai nykyaikana kalliilla urheiluautolla.
        Sitten haukutaan kaikki miehet, jos ei prinssiä saapuntukaan ja on odotettu niin kauan, että ikää on yli 50v. "

        Enemmän ainakin täällä sinkkupalstalla tuntuvat vastakkaista sukupuolta haukkuvan miehet.

        Jos naista (tai miestä) ei joku kumppaniehdokas tai seksiä ehdottava tyyppi kiinnosta ja jos hän ei tämän kanssa mitään halua, niin sitten hän ei halua. Tavallaan se syy on siinä mielessä ihan samantekevä, että vaikka se syy olisi sinun tai minun mielestäni outo, niin jokaisella on oikeus olla harrastamatta seksiä tai aloittamatta suhdetta ihan mistä tahansa syystä. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta - ei se asia miksikään muutu, vaikka syy olisi millainen.

        Ei se niinkään voisi olla, että ihminen olisi velvoitettu suhteeseen tai seksiin, jos ei kykene esittämään toisen osapuolen mielestä riittävän pätevää syytä kieltäytymiselleen.


      • Nainen39vee
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Mistäs tiedeät ettei naista kiinnosta jos ei edes halua tutustua mieheen. Eli nainen näkee miehen naaman ja sitten ei kiinnosta koska mies ei ole komea.

        "Mistäs tiedeät ettei naista kiinnosta jos ei edes halua tutustua mieheen. Eli nainen näkee miehen naaman ja sitten ei kiinnosta koska mies ei ole komea. "

        No, jos hän ei halua tutustua niin hän ei halua tutustua.

        Itselläni on ollut lukuisia tilanteita, joissa en todellakaan ole ollut kiinnostunut tutustumaan mieheen, joka on lähestynyt minua baarissa. Olen tästä kai joskus kirjoittanutkin. Syy on voinut olla vaikka se, että minulla oli jo suhde, tai sitten ei ollut suhdetta, mutta en myöskään halunnut etsiä uutta suhdetta - eli halusin olla itsekseni. Tai elämäntilanne oli sellainen, että huomio oli kohdistunut ihan muualle. Tai halusin viettää aikaa ystäväni kanssa. Tai sitten se, etten yleensäkään ollut kiinnostunut miehistä (vaan naisista). Ja toki joskus, joku ihminen ei vaan herätä kiinnostusta, eikä sitä vaan ole motivaatiota ja aikaa ruveta tutustumaan jonkun kanssa vain siksi, että häntä kiinnostaa, jos itseäni ei kiinnosta.

        Niin se menee ystävyyssuhteissakin. Jokaisen ihmisen kanssa, jonka tapaa tai jonka kanssa vaihtaa muutaman sanan, ei tule sellaista tunnetta, että haluaisi jatkaa juttua pitempään tai nähdä uudestaan.

        Ja mitä ulkonäköön tulee - niin, kyllähän sekin voi vaikuttaa. Kyllähän täällä palstallakin moni mies on kirjoittanut, miten esimerkiksi naisen lihavuus olisi este suhteelle. Ihan samalla lailla moni muukin ominaisuus voi olla sellainen, ettei vaan herätä seksuaalista kiinnostusta - vaikka koko olemus.


      • 12121212121212
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Mistäs tiedeät ettei naista kiinnosta jos ei edes halua tutustua mieheen. Eli nainen näkee miehen naaman ja sitten ei kiinnosta koska mies ei ole komea. "

        No, jos hän ei halua tutustua niin hän ei halua tutustua.

        Itselläni on ollut lukuisia tilanteita, joissa en todellakaan ole ollut kiinnostunut tutustumaan mieheen, joka on lähestynyt minua baarissa. Olen tästä kai joskus kirjoittanutkin. Syy on voinut olla vaikka se, että minulla oli jo suhde, tai sitten ei ollut suhdetta, mutta en myöskään halunnut etsiä uutta suhdetta - eli halusin olla itsekseni. Tai elämäntilanne oli sellainen, että huomio oli kohdistunut ihan muualle. Tai halusin viettää aikaa ystäväni kanssa. Tai sitten se, etten yleensäkään ollut kiinnostunut miehistä (vaan naisista). Ja toki joskus, joku ihminen ei vaan herätä kiinnostusta, eikä sitä vaan ole motivaatiota ja aikaa ruveta tutustumaan jonkun kanssa vain siksi, että häntä kiinnostaa, jos itseäni ei kiinnosta.

        Niin se menee ystävyyssuhteissakin. Jokaisen ihmisen kanssa, jonka tapaa tai jonka kanssa vaihtaa muutaman sanan, ei tule sellaista tunnetta, että haluaisi jatkaa juttua pitempään tai nähdä uudestaan.

        Ja mitä ulkonäköön tulee - niin, kyllähän sekin voi vaikuttaa. Kyllähän täällä palstallakin moni mies on kirjoittanut, miten esimerkiksi naisen lihavuus olisi este suhteelle. Ihan samalla lailla moni muukin ominaisuus voi olla sellainen, ettei vaan herätä seksuaalista kiinnostusta - vaikka koko olemus.

        "Ja mitä ulkonäköön tulee - niin, kyllähän sekin voi vaikuttaa. Kyllähän täällä palstallakin moni mies on kirjoittanut, miten esimerkiksi naisen lihavuus olisi este suhteelle. Ihan samalla lailla moni muukin ominaisuus voi olla sellainen, ettei vaan herätä seksuaalista kiinnostusta - vaikka koko olemus."

        Moni muukin ominaisuus, kuten
        - riittämätön pituus
        - liian kapea tai väärän mallinen hartioiden luusto
        - liian korkea ääni
        tms. _geneettinen ominaisuus_ jolle, toisin kuin lihavuudelle, ei voi itse mitään.


      • ratamo
        12121212121212 kirjoitti:

        "Ja mitä ulkonäköön tulee - niin, kyllähän sekin voi vaikuttaa. Kyllähän täällä palstallakin moni mies on kirjoittanut, miten esimerkiksi naisen lihavuus olisi este suhteelle. Ihan samalla lailla moni muukin ominaisuus voi olla sellainen, ettei vaan herätä seksuaalista kiinnostusta - vaikka koko olemus."

        Moni muukin ominaisuus, kuten
        - riittämätön pituus
        - liian kapea tai väärän mallinen hartioiden luusto
        - liian korkea ääni
        tms. _geneettinen ominaisuus_ jolle, toisin kuin lihavuudelle, ei voi itse mitään.

        Juurikin noin. Jollekin toiselle nuo ovat taas ihanneominaisuuksia . Kyllä minäkin haluan itseäni pitemmän miehen, samoin naismainen ääni miehellä ei miellytä.


      • Nainen39vee
        12121212121212 kirjoitti:

        "Ja mitä ulkonäköön tulee - niin, kyllähän sekin voi vaikuttaa. Kyllähän täällä palstallakin moni mies on kirjoittanut, miten esimerkiksi naisen lihavuus olisi este suhteelle. Ihan samalla lailla moni muukin ominaisuus voi olla sellainen, ettei vaan herätä seksuaalista kiinnostusta - vaikka koko olemus."

        Moni muukin ominaisuus, kuten
        - riittämätön pituus
        - liian kapea tai väärän mallinen hartioiden luusto
        - liian korkea ääni
        tms. _geneettinen ominaisuus_ jolle, toisin kuin lihavuudelle, ei voi itse mitään.

        "Moni muukin ominaisuus, kuten
        - riittämätön pituus
        - liian kapea tai väärän mallinen hartioiden luusto
        - liian korkea ääni
        tms. _geneettinen ominaisuus_ jolle, toisin kuin lihavuudelle, ei voi itse mitään. "

        No, ihan samalla tavalla jotkut miehet eivät halua kovin pitkää naista. Silloin kun itse olin kiinnostunut miehistä, en muuten tainnut koskaan ihastua erityisen pitkään mieheen, en muutenkaan isokokoiseen. Että kyllä näissäkin eriäviä mielipiteitä on. Mutta miksi muka ei saisi sellaiset ominaisuudet vaikuttaa, mille ei voi mitään? Itse en ole (enää) kiinnostunut miehistä. Sukupuolellekaan ei voi mitään. Onko seksuaalinen suuntautuminenkin syrjintää? Minä kuitenkin olen periaatteessa biseksuaali, mutta kuitenkaan en halua miehiä - onko tämä syrjintää vai onko sinusta minulla oikeus valita sellainen kumppani, josta tykkään? Vai pitäisikö väkisin pakottautua heterosuhteeseen vain siksi, ettei mies ole voinut valita sukupuoltaan?


    • MiestäEiOtetaTosissaan

      Syy on varmaan se, että nainen on ylimielinen, koska naisen mielestä miehen pitää nöyristellä ja lähestyä naista.
      Nainen olettaa, että jokainen vastaantuleva mies on hänestä kiinnostunut ja jollei ole, niin mies on paskiainen.
      Kuitenkin, jos sitten vastaantuleva mies lähestyy naista, niin nainen käyttäytyy ylimielisesti miestä kohtaan; mikä sä kuvittelet olevasi, kun minua lähestyt, kuvitteletko, että olisin muka kiinnostunut, älä tuu mua häiritsemään, etkö näe että mulla on tärkeämpääkin tekemistä, lähe meneen siitä, jätä mut rauhaan.
      Älä unta nää, en mä ole susta kiinnostunut, mä annan sulle pakin, se on sulle ihan oikein.
      Pakkien antaminen on maailman helpoin asia, toisin kuin aloitteen tekeminen.
      Naiset ei ajattele asioita yhtään sen pidemmälle. Miehelle, jolle nainen antaa pakit, nainen ajattelee, ettei mies oikeesti ollut edes kiinnostunut, mitä nyt pelleili kanssani.
      Naisethan ne pelleilee miehen tunteilla, mut se ei naista kiinnosta.
      Jos mies lähestyy naista, niin mies on myös kiinnostunut naisesta.
      Mies ei koskaan antaisi pakkeja naiselle, jota lähestyy, mutta nainenpa antaakin pakit miehelle, joka häntä lähestyy.

      • 4321

        "Mies ei koskaan antaisi pakkeja naiselle, jota lähestyy..."
        Ei tietenkään! Miksi hän sellaista naista lähestyisi, josta ei yhtään piittaa?
        Tilanne on kuitenkin eri, jos MIESTÄ lähestyy sellainen nainen joka ei miestä kiinnosta.


      • Nainen39vee

        "Nainen olettaa, että jokainen vastaantuleva mies on hänestä kiinnostunut ja jollei ole, niin mies on paskiainen."

        Eikös juuri päinvastoin tässä ketjussa ole pohja-ajatuksena se, että naisen pitäisi automaattisesti olla kiinnostunut miehestä, joka lähestyy, kun kyseenalaistetaan pakkien oikeutus? Eli toisin sanoen ajatellaan, että aloitteen tekijällä olisi oikeus päättää, onko toisella lupa antaa pakit, vai täytyisikö hänen "suostua" suhteeseen tai seksiin?

        "Pakkien antaminen on maailman helpoin asia, toisin kuin aloitteen tekeminen.
        Naiset ei ajattele asioita yhtään sen pidemmälle. Miehelle, jolle nainen antaa pakit, nainen ajattelee, ettei mies oikeesti ollut edes kiinnostunut, mitä nyt pelleili kanssani.
        Naisethan ne pelleilee miehen tunteilla, mut se ei naista kiinnosta.
        Jos mies lähestyy naista, niin mies on myös kiinnostunut naisesta.
        Mies ei koskaan antaisi pakkeja naiselle, jota lähestyy, mutta nainenpa antaakin pakit miehelle, joka häntä lähestyy. "

        Pitäisikö siis aloittaa suhde tai harrastaa seksiä toisen kanssa vain sen vuoksi, että tämä on nähnyt vaivaa ja laittanut itsensä likoon tehdessään aloitteen? Että omalla mielenkiinnolla ei saisi olla mitään merkitystä, vaan pitäisi uhrautua palkinnoksi toisen aloitteesta?

        Joo, voin uskoa, että naista lähestyvä mies on (ainakin jollain lailla, jossain mielessä) kiinnostunut naisesta. Mutta pitäisikö miehen kiinnostuksen olla se ainoa syy aloittaa suhde tai harrastaa seksiä - riippumatta siitä, onko nainen itse kiinnostunut?

        Ja sitä paitsi olet väärässä. Kyllä naisetkin miehiltä pakkeja saavat.


      • kesälaitumilla

        Öö, no ei kyllä kuvittele kaikkien miesten olevan kiinnostuneita. Toisilla meistä on realismintajua. Ihan voin myös sanoa, että olen saanut itsekin pakkeja miehiltä. Olen nainen..

        Että silleen...yleistettäiskö vähemmän, niin pysyisi juttu jokseenkin totuudessa? :)


    • aitoriitta

      Itsekin olen ankara naisille enkä siedä samaa naisilta kuin miehiltä. Miehet ovat vain usein sekä psykologisesti että sosiaalisesti taitavampia kuin naiset. Näin se vaan on, siskot. Muuttakaamne tilannetta!

      • osaavatvalehdella

        Miehet on taitavia jännämiehiä.


    • Sinkkunainen---

      En tiedä. En ajattele miehiä lainkaan. Ilman miestä elämä on paljon mukavampaa.

    • aitoriitta

      En haluaisi elää ilman miehiä. Miehet on mukavia. Lasten kanssa usein hyviä. Oma mieheni on huippumies. Itse olen vain juuri juuri keskitason nainen. Olkaamme iloisia miehistä. He ovat ihania!

      • Ikisinkkunainen

        Eivät ole. Ovat väkivaltaisia jännäpaskoja.


    • ainasyy

      Pakit ilman syytä? Kyllä niihin on aina joku syy.

      • Totuus-

        Niin miehen rumuus. Ruma mies on huono kumppani ja komea mies on hyvä kumppani naisille.


      • viismuusta

        Kaunis nainen on hyvä kumppani miehelle.


      • kkkkkk
        Totuus- kirjoitti:

        Niin miehen rumuus. Ruma mies on huono kumppani ja komea mies on hyvä kumppani naisille.

        Ite en kyllä rumaa naista ottais. Ja mua ei naiset halua koska olen ruma. Ei ole syylistä tässä asiassa, joten lopettakaa turha valittaminen


    • Ennen sain karuja pakkeja tylyiltä naisilta.

      Nyt saan tavattoman sovittelevia pakkeja varovaisilta naisilta.

      Edistystä se tämäkin.

    • zaglle

      Koko kuvio on aika moniuloitteinen vaikka sitä ei kaikki välttämättä pysähdy miettimään, oli sitten lähestyjä tai pakkien antaja. Ja tylyimmät pakittajat ja sitkeimmät yrittäjät eivät ymmärrä vaikka miten pysähtyisivät....

      Pakkien antamiselle ei tarvita mitään syytä, miksi pitäisi olla? Muutenhan kaikkien pitäisi olla ensimmäisen yrittäjän kanssa vain koska ei ole selvää syytä miksi ei halua olla - näin kärjistäen.

      Suurin osa meistä -miehistä ja naisista - kärsii molempien ääripäiden aiheuttamista vaikutuksista meihin; miten toimii kun on yrityksen kohteena ja miten reagoi yrityksiin. On täysin ääliöitä lähestyjiä, jotka eivät ymmärrä lopettaa ja pienikin ystävällisiin tulkitaan merkiksi jatkaa entistä uutterammin. On sulavia lähestyjiä jotka pakit saatuaan ovat omia itseään; sikamaisia, loukkaavia, halventavia. On täysin ääliöitä lähestyttäviä, jotka surutta tylyttävät jokaista yrittäjää, saavat nautinnollista iloa josta kavereiden kanssa nauretaan, joille tulee yrityksiä niin paljon että ei enää merkitse miten kohtelee ja ketä. Näiden kohtaaminen muuttaa valitettavasti joskus/välillä/usein meidän muiden toimintatapoja tilanteessa ja reagoimista, asennetta etc.

      Itse hain kerran tanssiin naista, tiskiltä. Hän ei edes kääntynyt katsomaan vaan tiuskaisi että painu sinäkin helvettiin siitä niin että varmasti kaikki ympärillä kuuli. Toivotin parempaa jatkoiltaa. Pari vuotta myöhemmin sama ihminen toisessa paikassa omistajan kanssa tiskillä jutellessani, pelasi jatkuvaa silmäpeliä/hymyili toiselta puolelta. En tulkinnut kutsuksi, tosin en olisi tulkinnut kirjallisenakaan :) Kerran eräs sievä neitonen lähestyi puolestaan minua, ja hetken ystävällisen juttelin jälkeen kieltäydyin kohteliaasti suoremmasta lähetysmistavasta ja hän huusi minun olevan kusipää joka kuvittelee olevansa jotain. Eihän nuo varsinaisesti iltaa ilahduttanut, mutta ehkä hekään eivät oikeasti ole niitä myrkyttäjiä vaan heilläkin ovat omat arpensa ja reaktiot tulevat kokemuksista...Moni kaunis mutta mukava nainen joutuu kestämään monesti aika älyttömiä lähestymisiä ja joutuu opettelemaan kusipäistäkin käytöstä että saa rauhaa, eikä sekään aina auta. Mikään ystävällinen kieltäytyminen puhumattakaan "oli kiva jutella, mukavaa illanjatkoa!" ei todellakaan toimi, eikä ehkä sekään että sanoo ettei kiinnosta/on poikaystävä/mies/on lähdössä Marsiin huomenna.

      Peace.

    • niinminäkinteen

      Ongelmaan on ratkaisu, älä lähesty naisia.

      • EiToimi

        Naiset antavat pakkeja vaikka et lähestyisi heitä. Ainoastaan silloin jos et ole ollenkaan naisten kanssa tekemisissä voit välttyä pakeilta.


      • 4321
        EiToimi kirjoitti:

        Naiset antavat pakkeja vaikka et lähestyisi heitä. Ainoastaan silloin jos et ole ollenkaan naisten kanssa tekemisissä voit välttyä pakeilta.

        Oho! Kuinkas tuo on mahdollista? Hekö vain kävelevät luoksesi antamaan pakkeja, vaikka itse et ole edes vilkaissut heihin päinkään?


    • Itsekin olen törmännyt vaikeisiin naisiin, mutta myös vaikeisiin miehiin. En tiedä onko määrällisesti kumpia enemmän, mutta itse olen ratkaissut asian aika simppelisti. En pidä yhteyttä epämukaviin, jos ei ole ihan pakko. Oikeastaan minun täytyy pitää vain exään väkisin yhteyttä ja se osaa olla epämukava ihminen, mutta kyllä senkin kanssa jotenkuten toimeen tulee.

      Täällä puhutaan paljon treffisivustoilla käyttäytymisestä ja haukutaan Tinderiä, mutta sielläkään ei tarvitse sietää mitä tahansa. Ei tarvitse olla yhteyksissä inhottavaan naiseen. Sellaisen kohdattuaan voi ruksata sen pois, eikä hän enää sinulle kirjoita mitään. Muissakin palveluissa lienee sama ominaisuus.

      Ja mitä tulee naiseen vaikeasti lähestymiseen, niin ei tarvitse kovin paljoa ihmetellä, että miten skeptisiä naiset ovat miehiä kohtaan, kun katsoo noita tämänkin palstan jännämiesuutisointia. Raiskauksia, uhkailuja, pahoinpitelyitä.....ne on vaan raaka tosiasia, minkä kanssa jokainen nainen joutuu nykyään elämään...haki sitä miestä tai ei...
      Ei se tietenkään tarkoita, että kaikkia miehiä kohtaan pitäisi olla töykeä, mutta niinhän tässä aloituksessakin jo naiset yleistetään. Niin varmaan osa naisistakin yleistää miehet....

      Ainoa mihin voi vaikuttaa, on oma käytös.... Oli sitten mies tai nainen... Onko se kohtelias, vaikka tylyjä vastaanottoja tulee paljon? Antaako itse jokaiselle mahdollisuuden olla myös se kohtelias?
      Maailma muuttuu kohteliaaksi jos jokainen omalta kohdaltaan osaa olla sitä, välittämättä muista...

    • Totuus-

      Ei kannata lähestyä naisia ellet ole komea mies. Pitää olla pitkä ja komea sekä status korkealla tasolla. Naiset ei koskaan halua jutella miehelle jota ei pidä komeana ja että naisille vain miehen ulkonäkö on tärkeintä vaikka nainen olisi joku tavis ätni.

      • Tavisnainenn

        Miehet haluaa aina kauniin ja hoikan naisen. Muunlaiseen kanssa ei ole kemiaa. Naisen ulkonäkö on tärkein. Kaikille miehille.


      • Totuus-

        Ei muuten ole koska kaikki naiset ei ole kauniita. Naisista 10 % on kauniita ja loput taviksia joten kaikki miehet ei voi haluta kauniita naisia. Mies kyllä kelputtaa sen muunlaisen naisen heti kun nainen lopettaa nirsoilun ja nainen aina valitsee miehen. Mies odottaa valitseeko nainen top 10 miehen vai ätmin. Nainen haluaa top 10 miehen. Miehet ei ole ollenkaan pinnallisia ja väitän että 90 % miehistä kelpuuttaa ihan kenet tasoisensa naisen.


      • mnhgvb
        Totuus- kirjoitti:

        Ei muuten ole koska kaikki naiset ei ole kauniita. Naisista 10 % on kauniita ja loput taviksia joten kaikki miehet ei voi haluta kauniita naisia. Mies kyllä kelputtaa sen muunlaisen naisen heti kun nainen lopettaa nirsoilun ja nainen aina valitsee miehen. Mies odottaa valitseeko nainen top 10 miehen vai ätmin. Nainen haluaa top 10 miehen. Miehet ei ole ollenkaan pinnallisia ja väitän että 90 % miehistä kelpuuttaa ihan kenet tasoisensa naisen.

        Niin nin. Pillunhimossaan miehet kelpuuttavat tasoisensa naisen. He tosin eivät välitä pätkääkään siitä naisesta, käyttävät vain spermaviemärinä.


      • Toptoptop
        Totuus- kirjoitti:

        Ei muuten ole koska kaikki naiset ei ole kauniita. Naisista 10 % on kauniita ja loput taviksia joten kaikki miehet ei voi haluta kauniita naisia. Mies kyllä kelputtaa sen muunlaisen naisen heti kun nainen lopettaa nirsoilun ja nainen aina valitsee miehen. Mies odottaa valitseeko nainen top 10 miehen vai ätmin. Nainen haluaa top 10 miehen. Miehet ei ole ollenkaan pinnallisia ja väitän että 90 % miehistä kelpuuttaa ihan kenet tasoisensa naisen.

        Miehet haluaa top10 naisen. Eivät saa mutta haluavat. Niinkuin nainen haluaa top 10 miehen mutta eivät saa.
        Naisista suurempi osa viihtyy sinkkuna kun miehistä. Kyse ei ole mistään top jutusta. Itsekin olen mieluummin sinkku kun otan minkäänlaista miestä.


    • rumajalihavanainen

      Minäpä olen kohta 3-kymppinen nainen eli ilmeisesti se kuuluisa kurppa. Minua ei ole koskaan lähestynyt yksikään mies (eikä nainen), enkä siis luonnollisesti ole voinut antaa pakkeja kellekään. Enkä antaisikaan pakkeja, jos joku lähestyis. Mutta ruman ja lihavan naisen elämä on vielä pahempaa kuin ruman ja lihavan miehen. Mies saa olla ruma ja lihava ja silti niillekin on ottajia, koska lihava mieshän on ihana "nallekarhu". Mutta mitä on ruma nainen? Oksettava läski joka ei osaa pitää huolta itsestään. Joten ketkähän ne niitä pinnallisia olikaan? MIEHET.

      • Itse olen havainnoinut kyllä täysin päinvastaista: rumille ja lihaville naisille löytyy aina ottajansa, ainakin seksiin. Itse en ole naamasta mitenkään erityisen ruma, mutta ylipainoa on noin viisikymmentä kiloa joten en kiinnosta ketään. Olen tosin lisäksi äärimmäisen epäsosiaalinen ja ujo. Lihavaa miestä kuvataan yleensä nallekarhuksi vain silloin kun tämä on lisäksi lihaksikas. Itsellä taas ei ole lihaksia nimeksikään.


      • vaimitäkysymys
        ageless_stranger kirjoitti:

        Itse olen havainnoinut kyllä täysin päinvastaista: rumille ja lihaville naisille löytyy aina ottajansa, ainakin seksiin. Itse en ole naamasta mitenkään erityisen ruma, mutta ylipainoa on noin viisikymmentä kiloa joten en kiinnosta ketään. Olen tosin lisäksi äärimmäisen epäsosiaalinen ja ujo. Lihavaa miestä kuvataan yleensä nallekarhuksi vain silloin kun tämä on lisäksi lihaksikas. Itsellä taas ei ole lihaksia nimeksikään.

        Ongelmasi on ratkaistu kun laihdutat.


      • Pinnallisetmiehet
        vaimitäkysymys kirjoitti:

        Ongelmasi on ratkaistu kun laihdutat.

        Olen hoikka tavisnainen mutta miehet ei tunne kemiaa tavisnaisten kanssa.

        Muutenkin miehelle pitäisi kelvata pullukampikin nainen koska mieskin valittaa ettei pullukka mies kelpaa naiselle.


      • Totuus-

        Olet kyllä täysin väärässä sillä nainen aina valitsee. Voit valita ruman miehen mutta et koska haluat komean top 10 miehen. On paljon rumia miehiä joille kelpaisi heti ruma nainen mutta umille naisille ei kelpaa samantasoinen. Oletko koskan lähestynyt yhtään rumaa miestä, et varmasti ole koska haluat että komeat miehet lähestyy sinua. Ruma mies saa pakit sinulta ja kaikilta.


      • ggggggg

        Huono esimerkki.

        Sinä voit laihduttaa ja käydä salilla.

        Esim. pituutta ei saa lisää, eikä luontaisia raameja edes salilla.


      • En.usko
        ggggggg kirjoitti:

        Huono esimerkki.

        Sinä voit laihduttaa ja käydä salilla.

        Esim. pituutta ei saa lisää, eikä luontaisia raameja edes salilla.

        Sieltä Valtakunnansaliltako se Jehova muka kaiken järjestää?


    • zaglle

      Paljon useampaa lähestyttäisiin ja paljon useampi lähestyisi paremmilla tavoilla jos ääripäät eivät saisi niin monia meistä muuttamaan omaa asennetta/suhtautumista/toimintaa.

      Ja jos lähestyttävät eivät ajattelisi ehkä niin usein että on ainoastaan ok, jos lähestymisyritys tulee juuri siltä/sellaiselta jolta sitä lähetymistä haluaa ja kaikkia muita voi kohdella miettimättä turhaan tunteita. Kusipäiset lähestyttävät ja kusipäiset lähetyvät takiaiset yms vonkaajat ovat jossain määri vakio eivätkä muutu, mutta heidän takiaan mukavat lähestyvät eivät ehkä lähesty, mukavat lähestyttävät ovat ehkä tylyjä mukavillekin lähestyhjille.....

      Sukupuolia yleistämällä oikeuttaa ainoastaan negatiiviset tunteet ja ajatukset ko sukupuolta kohtaan ja oikeuttaa sillä oman käytöksensä.

      Me luetaan joka päivä mihin suuntaan kardashianinen pylly eilen osoitti ja katsotaan "tosi"TVeetä rakkauden löytämisestä, asetetaan rimoja kaikille eikä itseäkään moni sääli. Oikeassa elämässä suurin osa meistä käy läpi samanlaisi asioita kuin muut ja perseen kulma tai suunta ei ehkä ole listaykkösenä itselle tai toiselle....

    • Taapero53

      Jaa, minulla vähän toiste päin kun naiset lähestyy minua ja saakin lähestyä. Aina olen valmis vaihtamaan pari sanaa enkä koskaan ole paskamainen. Viime viikonloppuna huomattavasti nuorempi kysyi saako istua seuraan kun olin terassilla, tosi mukava mimmi ja pilkkuun asti oltiin. Omiin koteihin mentiin kun ei kumpikaan ollut hakemassa yhden yön seuraa vaan ainoastaan juttuseuraa ja mukavaa ajanvietettä. Hyvä mieli jäi siitäkin naisesta kuten yleensä muistakin on jäänyt...ilmeisesti en vedä puoleeni kusipäitä.

      • Naiseton70plusplusvM

        Pitäisikö minunkin mennä jonnekin juottolaan saadakseni edes juttuseuraa Naisesta?
        Juottolassa en ole oikeastaan koskaan käynyt joten en osaa niitten käytännesääntöjä. Eikä se rippipukukaan enää sovi päälle mahan kohdalta ja uutta en juopottelun takia osta.


      • Taapero53

        Ei ollut juottola ja en ollut päihtynyt, vastapuoli ei myöskään ollut päihtynyt eli unohda juottolat.


    • PassiivisestiOnnellinen

      Itselläni meni vuosia sitten kuuppa nurin lähestyä naisia koska käytännössä jokaiseen yritykseen sain aina pakit. Lähestyin toki asiallisesti enkä mitenkään hyökkäävästi tai asiattomia puhuen. Aina vastaus sama. "Ei meistä mitään tulisi kuitenkaan. Ollaan vaan kavereita" Mielenkiintoista sinällään miten nainen voi tietää että meistä ei mitään tulisi koska ei ole edes tutustunut minuun. No enivei. Ryhdyin täysin passiiviseksi niin elävässä elämässä kuin nettitreffeilläkin. Käänsin asetelman toisinpäin että ottakoot kiinnostuneet sitten minuun yhteyttä. Ja kyllä lähestymisiä tulikin ja parisuhteita jotka osa ovat kestäneet enemmän toiset vähemmän aikaa on ollut useita. Vasta nyt keväällä tunsin että se todellinen aito oikea osui kohdalle. Minua lähestyi eräs itseasiassa julkisuudessakin toisinaan esiintyvä nainen ja voi että kuinka meillä voikin kaikki synkata yksiin. Ensi kertaa elämässäni sydän heittää sellaisia kierroksia mitä ei koskaan ennen ole tapahtunut. Että passiivisuudesta onneen:)

      • Juna.meni.jo

        Eipä ole minulle kuin yksi nainen ehdottanut ystävyyttä! Hoviparturini. Saadakseen kestoasiakkaan?
        Passiivisuuskaan ei tuota muuta tulosta, kuin ettei minua kukaan lähesty eikä muutenkaan noteeraa. Olenkin hyvää vauhtia syrjäytymässä täysin erakoksi.
        Vaan onhan tämä jo nähty. Tämä ns elämä.


    • saga-n

      Kyllä näytän miehelle, jos olen kiinnostunut. Juttelu lähtee silloin käyntiin itsestään ja vaivattomasti. Kummallakaan ei ole kiire mihinkään, vaan aikaa kyllä löytyy. Mikään ei myös jää avoimeksi, eli sovitaan seuraava tapaaminen ja vaihdetaan numerot. Tuollainen järkevä toiminto käy minulle, ei mitään epämääräistä haahuilua tyyliin kattellaan.
      Jos minuun haluaa tutustua mies tai ehdotetaan trfeffeille ja en koe kiinnostusta, niin kieltäydyn. En silti ole kusipää, vaan rehellinen. Jos kiinnostus ei ole molempien taholta, aivan turhaa haaskata aikaa.

    • k7tueyerykyksyks

      Jaa itse taas olen aina pärjännyt esimerkiksi työpaikoilla paremmin naisten kanssa, enkä muutenkaan ole naisilta mitään tylyä kohtelua livenä saanut jollei nyt jotain kännirääkyjiä lasketa. Enkä ole mikään adonis ollut ikinä joten kyllä se on omasta asenteesta kiinni.

      Se on vähän kuin koirien kanssa että jos niitä pelkäät et myöskään saa tottelemaan, mutta ainoa keino ylittää pelkonsa on vain olla tekemisissä niiden kanssa.

    • Tiedätkö sinä, miten vaikeaa naisen on uskaltaa lähteä
      enää edes treffeille? Olisko turvallisempaa olla vaan tyly?

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005681317.html

      Vielä yksikin tällainen uutinen kesän alkuun, niin kaikki treffit on peruttu..:(

      Mistä sekopäisen miehen tunnistaa etukäteen??

      • Totuus-

        Työntekijä näytti naiselle että mies on vaarallinen jännämies, naista ei kiinnostanut kuunnella. Oli kai niin komea että nainen luotti ja meni miehen kotiin.


      • Totuus- kirjoitti:

        Työntekijä näytti naiselle että mies on vaarallinen jännämies, naista ei kiinnostanut kuunnella. Oli kai niin komea että nainen luotti ja meni miehen kotiin.

        Tuossa tapauksessa varoitti, mutta kukapa olisi aina varoittamassa.

        Ensin vaikuttaa mukavalta, ja sitten...


      • lihavihatipunen
        Totuus- kirjoitti:

        Työntekijä näytti naiselle että mies on vaarallinen jännämies, naista ei kiinnostanut kuunnella. Oli kai niin komea että nainen luotti ja meni miehen kotiin.

        No ei tainnut olla komea jos pitää kysyä tuollaista:

        "Mies kysyi myös sitä, oliko hänen ulkonäössään joku vika, kun nainen ei halunnut harrastaa seksiä."


      • eroon_haitasta

        "Mistä sekopäisen miehen tunnistaa etukäteen?"

        Helppoa:

        jos ns. sydämesi ääni sanoo: "tuo mies on kiinnostava" (kun on pitkä, kookas ja lihaksikas; mahdollisesti myös narsisti), niin mies on potentiaalisesti vaarallinen.

        En väitä, että jokainen pitkä, kookas ja lihaksikas -mies olisi vaarallinen, mutta tuosta ryhmästä niiden vaarallisten osuus on suhteellisesti suuri.

        Jos taas mies on ns. perusnörtti, niin ei se perusnörtti sulle mitään pahaa tee, todennäköisesti ottaa syliinsä ja halaa jos annat siihen tilaisuuden.

        Valinta on ihan omasi:

        Se nörtti kohtelee sinua hyvin ja haluaa vakituista parisuhdetta, aikä nörttiä naimisiinmenokaan pelota.

        Sensijaan se jännämies (kyllä, juuri se pitkä, kookas ja lihaksikas joka kolahtaa sinuun, ja varsinkin jos on narsisti) niin siitä kyllä riittää harmia.

        Sinulla on siis 3 vaihtoehtoa:

        1) Ota se nörtti. Pääset vielä valitsemaan nörteistä juuri sen joka on mielestäsi paras, siitä syystä, että muut naiset ei yleensä halua niitä nörttejä omakseen, joten siksi valinnanvaraa riittää !

        2) Ota se jännämies. Älä kuitenkaan tule muille itkemään, jos se jännämies vetää sua turpaan kun sille päälle sattuu. Sairaalloinen mustasukkaisuus kuuluu jännämiehen ominaisuuksiin, joten ongelmat sellaisen kanssa eivät tule mitenkään yllätyksenä, vaan ne ongelmat ovat täysin odotettavissa oleva asia, jos jännämiehen otat. Lisäksi: Jännämies pyörittää samaan aikaan muitakin naisia (ehkä sinun tietämättäsi). Joten saatat joutua jätetyksi, mutta sekin kuuluu pelin henkeen silloin, jos otat itsellesi jännämiehen.

        3) Pysy sinkkuna, älä ole tekemisissä miesten kanssa.


        Kysymys: Miksi niin suuri osa naisista valitsee sen jännämiehen, vaikka tiedossa on jo etukäteen että tällainen valinta aiheuttaa naiselle ongelmia ?

        Kysymys 2:

        Miksi nykynainen välttelee uuden miehen kanssa puhelimessa puhumista?
        Eli ei soita jos mies antaa numeron eikä anna omaa numeroaan ?

        https://www.seiska.fi/Hotnow/Ihmisen-aani-paljastaa-uskottomuuden/1129510

        Puhelimessa puhuminen olisi mainio asia !

        Kun vielä joku kehittäisi sovelluksen, jolla voi:

        1) nauhoittaa puhelun

        JA

        2) laittaa tietokoneohjelman arvioimaan, onko puhelimessa puhuva ihminen luotettava vai petturi.

        Sinkkumies voisi moisen sovelluksen avulla kiertää kaukaa ne naiset, joilla on taipumusta epärehellisyyteen miesten suhteen.

        Eli siis:

        Jos nainen on aidosti halukas treffeille (perustuu siis siihen, että sovellus arvioisi naisen puheäänen perusteella rehelliseksi), niin sitten vain treffeille.

        Jos taas sovellus arvioisi naisen puheäänen perusteella epärehelliseksi, silloin kannattaa lopettaa kaikki yhteydenpito ko. naiseen ja laittaa numero estolistalle, eli automaattisesti "punainen luuri" ko. naisen puheluille ja automaattinen turva-arkistointi ja normaalien viestien listasta poisto ko. naisen tekstiviesteille.

        turva-arkistointi siksi, että jos nainen viestittelee jotakin sellaista, jolla on juridista merkitystä, niin jää todisteet !

        Mutta kun naiset ei anna numeroa/ei suostu itse soittamaan, niin tuollainen muuten hyvä sovellus; siitä ei saa täyttä hyötyä.

        Suositus miehille: KOSKA suomalainen nainen itse käyttäytyy täysin ala-arvoisesti sinkkumiehiä kohtaan, niin suomalaisten naisten kanssa ei pidä olla missään tekemisissä.


        2 tärkeintä tapaa, millä mies voi toimia, kun huomaa, että suominainen tylyttää aina:

        1) Hanki siis vaimo ulkomailta!

        2) Samoin, jos näet raiskauksen, katso eri suuntaan ja väitä, ettet nähnyt tapausta.
        Pidä julkisilla paikoilla kuulokkeet korvilla ja puhelimeen tai mp3 -soittimeen liitettynä,
        näin voit uskottavasti sanoa, ettet kuullut mitään raiskaukseen liittyviä ääniä, koska kuuntelit musiikkia.

        3) Muista äänestää sellaista tahoa, joka vastustaa feminismiä !
        Tällaisen tahon löytäminen voi olla vaikeaa. Feminismi on levinnyt niin laajalle yhteiskunnassamme.

        Miksi? - Koska: Feminismi saattaa kääntää tuon kohdan 2 miehiä itseään vastaan!
        Onni onnettomuudessa: JOS raiskaaja on ns. matu, ongelmaa ei silloin ole.
        Miksikö: Koska: ns. matumyönteinen ideologia on päättäjille vielä tärkeämpi asia kuin feminismi. Lisäksi feminismi on epäloogista: feminismi on usein matumyönteistä,
        siitäkin huolimatta että ns. matumiehen todennäköisyys syyllistyä raiskaukseen on rikostilastojen perusteella moninkertainen suomalaismieheen verrattuna.

        Jos riittävän moni mies noudattaisi näitä ohjeita, se saattaisi pakottaa naiset miettimään ja korjaamaan käytöstään.

        Mutta niin kauan kuin liian pieni osa miehistä toimii ehdottamallani tavalla, suominainen jatkaa tylytyslinjaansa, koska siitä aiheutuva haitta ei lainkaan kohdistu häneen itseensä, vaan 100 -prosenttisesti miehiin ja yli 90 -prosenttisesti sinkkumiehiin.

        Sen jälkeen, kun itse hankin vaimon ulkomailta, suomalaisten naisten minulle aiheuttama haitta on vähentynyt huomattavasti, tosin täysin nollaan tuo haitta ei silti ole pudonnut, mutta tuo haitta on edes joten kuten siedettävällä tasolla.

        Aiemmin tuo haitta oli todella merkittävä.


      • Nainen39vee
        Totuus- kirjoitti:

        Työntekijä näytti naiselle että mies on vaarallinen jännämies, naista ei kiinnostanut kuunnella. Oli kai niin komea että nainen luotti ja meni miehen kotiin.

        "Työntekijä näytti naiselle että mies on vaarallinen jännämies, naista ei kiinnostanut kuunnella. Oli kai niin komea että nainen luotti ja meni miehen kotiin. "

        Itse asiassa lehtijutun perusteella vaikutti siltä, että mies ei ollut mitenkään komea tai edes sellainen tavallisen kivannäköinen, ja kyllähän tuo kuvassa oleva hiustyylikin on kaikkea muuta kuin komean ja seksikkään naistennaurattajan hiustyyli. Itse asiassa oli vähän kylmäävää nyt tältä palstalta linkitettynä lukea tuota juttua, kun siinä esiintyi niin paljon samantyyppisiä viittauksia, mitä palstalla. En yhtään ihmettelisi, vaikka tuokin mies olisi käynyt täällä uikuttamassa, miten "naiset ei kiinnostu" ja "en saa naista kun en ole tarpeeksi hyvännäköinen". Varmaan ajatteli olevansa romanttinen ja kiltti mies, kun halusi katsoa Titanicia - tragikoominen yksityiskohta sekin, että juuri tuosta leffastahan on keskusteltu täällä palstallakin. Ja myös tämä kohta: "vaikutti mukavalta, asiallisesta, mutta joskin surulliselta. Mies sanoikin, ettei hänellä ole hirveästi kavereita."

        Ei tuo mies todellakaan vaikuta sellaiselta "jännämieheltä", josta palstalla aina puhutaan. Jännämiehenhän piti olla suosittu, hyvännäköinen, suosittu, supliikki, omata seksuaalista vetovoimaa, olla hyvä naissuhteissa... Varmaan tietämättä tuon miehen taustoja häntä olisi voinut luulla juuri sellaiseksi "kiltiksi ja kunnolliseksi", joita palstalla aina mainostetaan "romanttisina ja hyviä puolisoehdokkaina".

        Eli mitä tästä opimme?


      • Nainen39vee
        eroon_haitasta kirjoitti:

        "Mistä sekopäisen miehen tunnistaa etukäteen?"

        Helppoa:

        jos ns. sydämesi ääni sanoo: "tuo mies on kiinnostava" (kun on pitkä, kookas ja lihaksikas; mahdollisesti myös narsisti), niin mies on potentiaalisesti vaarallinen.

        En väitä, että jokainen pitkä, kookas ja lihaksikas -mies olisi vaarallinen, mutta tuosta ryhmästä niiden vaarallisten osuus on suhteellisesti suuri.

        Jos taas mies on ns. perusnörtti, niin ei se perusnörtti sulle mitään pahaa tee, todennäköisesti ottaa syliinsä ja halaa jos annat siihen tilaisuuden.

        Valinta on ihan omasi:

        Se nörtti kohtelee sinua hyvin ja haluaa vakituista parisuhdetta, aikä nörttiä naimisiinmenokaan pelota.

        Sensijaan se jännämies (kyllä, juuri se pitkä, kookas ja lihaksikas joka kolahtaa sinuun, ja varsinkin jos on narsisti) niin siitä kyllä riittää harmia.

        Sinulla on siis 3 vaihtoehtoa:

        1) Ota se nörtti. Pääset vielä valitsemaan nörteistä juuri sen joka on mielestäsi paras, siitä syystä, että muut naiset ei yleensä halua niitä nörttejä omakseen, joten siksi valinnanvaraa riittää !

        2) Ota se jännämies. Älä kuitenkaan tule muille itkemään, jos se jännämies vetää sua turpaan kun sille päälle sattuu. Sairaalloinen mustasukkaisuus kuuluu jännämiehen ominaisuuksiin, joten ongelmat sellaisen kanssa eivät tule mitenkään yllätyksenä, vaan ne ongelmat ovat täysin odotettavissa oleva asia, jos jännämiehen otat. Lisäksi: Jännämies pyörittää samaan aikaan muitakin naisia (ehkä sinun tietämättäsi). Joten saatat joutua jätetyksi, mutta sekin kuuluu pelin henkeen silloin, jos otat itsellesi jännämiehen.

        3) Pysy sinkkuna, älä ole tekemisissä miesten kanssa.


        Kysymys: Miksi niin suuri osa naisista valitsee sen jännämiehen, vaikka tiedossa on jo etukäteen että tällainen valinta aiheuttaa naiselle ongelmia ?

        Kysymys 2:

        Miksi nykynainen välttelee uuden miehen kanssa puhelimessa puhumista?
        Eli ei soita jos mies antaa numeron eikä anna omaa numeroaan ?

        https://www.seiska.fi/Hotnow/Ihmisen-aani-paljastaa-uskottomuuden/1129510

        Puhelimessa puhuminen olisi mainio asia !

        Kun vielä joku kehittäisi sovelluksen, jolla voi:

        1) nauhoittaa puhelun

        JA

        2) laittaa tietokoneohjelman arvioimaan, onko puhelimessa puhuva ihminen luotettava vai petturi.

        Sinkkumies voisi moisen sovelluksen avulla kiertää kaukaa ne naiset, joilla on taipumusta epärehellisyyteen miesten suhteen.

        Eli siis:

        Jos nainen on aidosti halukas treffeille (perustuu siis siihen, että sovellus arvioisi naisen puheäänen perusteella rehelliseksi), niin sitten vain treffeille.

        Jos taas sovellus arvioisi naisen puheäänen perusteella epärehelliseksi, silloin kannattaa lopettaa kaikki yhteydenpito ko. naiseen ja laittaa numero estolistalle, eli automaattisesti "punainen luuri" ko. naisen puheluille ja automaattinen turva-arkistointi ja normaalien viestien listasta poisto ko. naisen tekstiviesteille.

        turva-arkistointi siksi, että jos nainen viestittelee jotakin sellaista, jolla on juridista merkitystä, niin jää todisteet !

        Mutta kun naiset ei anna numeroa/ei suostu itse soittamaan, niin tuollainen muuten hyvä sovellus; siitä ei saa täyttä hyötyä.

        Suositus miehille: KOSKA suomalainen nainen itse käyttäytyy täysin ala-arvoisesti sinkkumiehiä kohtaan, niin suomalaisten naisten kanssa ei pidä olla missään tekemisissä.


        2 tärkeintä tapaa, millä mies voi toimia, kun huomaa, että suominainen tylyttää aina:

        1) Hanki siis vaimo ulkomailta!

        2) Samoin, jos näet raiskauksen, katso eri suuntaan ja väitä, ettet nähnyt tapausta.
        Pidä julkisilla paikoilla kuulokkeet korvilla ja puhelimeen tai mp3 -soittimeen liitettynä,
        näin voit uskottavasti sanoa, ettet kuullut mitään raiskaukseen liittyviä ääniä, koska kuuntelit musiikkia.

        3) Muista äänestää sellaista tahoa, joka vastustaa feminismiä !
        Tällaisen tahon löytäminen voi olla vaikeaa. Feminismi on levinnyt niin laajalle yhteiskunnassamme.

        Miksi? - Koska: Feminismi saattaa kääntää tuon kohdan 2 miehiä itseään vastaan!
        Onni onnettomuudessa: JOS raiskaaja on ns. matu, ongelmaa ei silloin ole.
        Miksikö: Koska: ns. matumyönteinen ideologia on päättäjille vielä tärkeämpi asia kuin feminismi. Lisäksi feminismi on epäloogista: feminismi on usein matumyönteistä,
        siitäkin huolimatta että ns. matumiehen todennäköisyys syyllistyä raiskaukseen on rikostilastojen perusteella moninkertainen suomalaismieheen verrattuna.

        Jos riittävän moni mies noudattaisi näitä ohjeita, se saattaisi pakottaa naiset miettimään ja korjaamaan käytöstään.

        Mutta niin kauan kuin liian pieni osa miehistä toimii ehdottamallani tavalla, suominainen jatkaa tylytyslinjaansa, koska siitä aiheutuva haitta ei lainkaan kohdistu häneen itseensä, vaan 100 -prosenttisesti miehiin ja yli 90 -prosenttisesti sinkkumiehiin.

        Sen jälkeen, kun itse hankin vaimon ulkomailta, suomalaisten naisten minulle aiheuttama haitta on vähentynyt huomattavasti, tosin täysin nollaan tuo haitta ei silti ole pudonnut, mutta tuo haitta on edes joten kuten siedettävällä tasolla.

        Aiemmin tuo haitta oli todella merkittävä.

        ""Mistä sekopäisen miehen tunnistaa etukäteen?"

        Helppoa:

        jos ns. sydämesi ääni sanoo: "tuo mies on kiinnostava" (kun on pitkä, kookas ja lihaksikas; mahdollisesti myös narsisti), niin mies on potentiaalisesti vaarallinen.

        En väitä, että jokainen pitkä, kookas ja lihaksikas -mies olisi vaarallinen, mutta tuosta ryhmästä niiden vaarallisten osuus on suhteellisesti suuri.

        Jos taas mies on ns. perusnörtti, niin ei se perusnörtti sulle mitään pahaa tee, todennäköisesti ottaa syliinsä ja halaa jos annat siihen tilaisuuden.

        Valinta on ihan omasi:

        Se nörtti kohtelee sinua hyvin ja haluaa vakituista parisuhdetta, aikä nörttiä naimisiinmenokaan pelota.

        Sensijaan se jännämies (kyllä, juuri se pitkä, kookas ja lihaksikas joka kolahtaa sinuun, ja varsinkin jos on narsisti) niin siitä kyllä riittää harmia.

        Sinulla on siis 3 vaihtoehtoa:

        1) Ota se nörtti. Pääset vielä valitsemaan nörteistä juuri sen joka on mielestäsi paras, siitä syystä, että muut naiset ei yleensä halua niitä nörttejä omakseen, joten siksi valinnanvaraa riittää !

        2) Ota se jännämies. Älä kuitenkaan tule muille itkemään, jos se jännämies vetää sua turpaan kun sille päälle sattuu. Sairaalloinen mustasukkaisuus kuuluu jännämiehen ominaisuuksiin, joten ongelmat sellaisen kanssa eivät tule mitenkään yllätyksenä, vaan ne ongelmat ovat täysin odotettavissa oleva asia, jos jännämiehen otat. Lisäksi: Jännämies pyörittää samaan aikaan muitakin naisia (ehkä sinun tietämättäsi). Joten saatat joutua jätetyksi, mutta sekin kuuluu pelin henkeen silloin, jos otat itsellesi jännämiehen.

        3) Pysy sinkkuna, älä ole tekemisissä miesten kanssa.

        Kysymys: Miksi niin suuri osa naisista valitsee sen jännämiehen, vaikka tiedossa on jo etukäteen että tällainen valinta aiheuttaa naiselle ongelmia ?"

        Jaa jaa. Juuri tässä linkitetyssä lehtijutussahan nimenomaan tuollainen ei-komea nörtti olikin vaarallinen ja paha ihminen.

        Millä perusteella muuten nörtti (kuka tahansa nörtti?) olisi aina hyvä valinta ja hyvä kumppani? Se ei vielä oikein riitä, jos nörtti haluaa naimisiin. Yksilöitä ne nörtitkin ovat, ja joidenkin kanssa sitä vaan on samalla aaltopituudella ja joidenkin kanssa ei - jotkut ovat hyviä kumppaneita ja jotkut ei. Sama pätee niihin ei-nörtteihin myös. Sama pätee hyvännäköisiin ja ei-hyvännäköisiin.

        Siinä olet oikeassa, että narsisti on läheisilleen vaikea ja aiheuttaa ongelmia ja pahoinvointia ympärilleen. Mutta ihan yhtä lailla nörteissäkin voi olla narsisteja. Nörteissä voi myös olla ihmisiä, joilla on mielenterveysongelmia (samoin kuin ei-nörteissäkin). Vaikka nörtti kuinka olisi kiinnostunut ja ihastunut, se ei vielä takaa sitä, että hän olisi rakkaudessaan pyyteetön ja ihana - joidenkin ihmisten rakkaus voi olla hyvin itsekeskeistä ja tuhoavaakin. Tai vaikka ei olisikaan, voi suhde silti mennä pieleen lukuisista syistä, esim. jos mitään yhteistä ei vaan ole, arvot ja ajattelutavat eivät kohtaa, seksi ei toimi eikä sitä saada toimimaan...

        Jos maailma olisikin niin yksinkertainen, että voitaisiin noin mustavalkoisesti sanoa, että tietty ihmisryhmä on sysipaskaa (kuten sinun mielestäsi hyvännäjöiset miehet) ja jossain ihmisryhmässä on vain täysin ihania ihmisiä (kuten mielestäsi nörteissä) olisi elämä aika helppoa. Ja jos suhteen voisi aloittaa tuolla lailla vaan kenen tahansa kanssa eikä siihen tarvittaisi seksuaalista vetovoimaa ja tunteita, kuten ihastusta ja rakastumista, niin silloin tietysti sinkkuja olisi varmaan vähemmän. Mutta nykyisin, kun ajattelemme, että seksuaalinen halu ja rakastuminen (ja rakkaus) kuuluvat parisuhteeseen, on maailman typerin neuvo se, että "älä aloita suhdetta sellaisen kanssa, joka on sinusta kiinnostava, vaan ota joku joka on epäkiinnostava, jota et halua seksuaalisesti ja jota kohtaan et tunne mitään".


      • eroon_haitasta kirjoitti:

        "Mistä sekopäisen miehen tunnistaa etukäteen?"

        Helppoa:

        jos ns. sydämesi ääni sanoo: "tuo mies on kiinnostava" (kun on pitkä, kookas ja lihaksikas; mahdollisesti myös narsisti), niin mies on potentiaalisesti vaarallinen.

        En väitä, että jokainen pitkä, kookas ja lihaksikas -mies olisi vaarallinen, mutta tuosta ryhmästä niiden vaarallisten osuus on suhteellisesti suuri.

        Jos taas mies on ns. perusnörtti, niin ei se perusnörtti sulle mitään pahaa tee, todennäköisesti ottaa syliinsä ja halaa jos annat siihen tilaisuuden.

        Valinta on ihan omasi:

        Se nörtti kohtelee sinua hyvin ja haluaa vakituista parisuhdetta, aikä nörttiä naimisiinmenokaan pelota.

        Sensijaan se jännämies (kyllä, juuri se pitkä, kookas ja lihaksikas joka kolahtaa sinuun, ja varsinkin jos on narsisti) niin siitä kyllä riittää harmia.

        Sinulla on siis 3 vaihtoehtoa:

        1) Ota se nörtti. Pääset vielä valitsemaan nörteistä juuri sen joka on mielestäsi paras, siitä syystä, että muut naiset ei yleensä halua niitä nörttejä omakseen, joten siksi valinnanvaraa riittää !

        2) Ota se jännämies. Älä kuitenkaan tule muille itkemään, jos se jännämies vetää sua turpaan kun sille päälle sattuu. Sairaalloinen mustasukkaisuus kuuluu jännämiehen ominaisuuksiin, joten ongelmat sellaisen kanssa eivät tule mitenkään yllätyksenä, vaan ne ongelmat ovat täysin odotettavissa oleva asia, jos jännämiehen otat. Lisäksi: Jännämies pyörittää samaan aikaan muitakin naisia (ehkä sinun tietämättäsi). Joten saatat joutua jätetyksi, mutta sekin kuuluu pelin henkeen silloin, jos otat itsellesi jännämiehen.

        3) Pysy sinkkuna, älä ole tekemisissä miesten kanssa.


        Kysymys: Miksi niin suuri osa naisista valitsee sen jännämiehen, vaikka tiedossa on jo etukäteen että tällainen valinta aiheuttaa naiselle ongelmia ?

        Kysymys 2:

        Miksi nykynainen välttelee uuden miehen kanssa puhelimessa puhumista?
        Eli ei soita jos mies antaa numeron eikä anna omaa numeroaan ?

        https://www.seiska.fi/Hotnow/Ihmisen-aani-paljastaa-uskottomuuden/1129510

        Puhelimessa puhuminen olisi mainio asia !

        Kun vielä joku kehittäisi sovelluksen, jolla voi:

        1) nauhoittaa puhelun

        JA

        2) laittaa tietokoneohjelman arvioimaan, onko puhelimessa puhuva ihminen luotettava vai petturi.

        Sinkkumies voisi moisen sovelluksen avulla kiertää kaukaa ne naiset, joilla on taipumusta epärehellisyyteen miesten suhteen.

        Eli siis:

        Jos nainen on aidosti halukas treffeille (perustuu siis siihen, että sovellus arvioisi naisen puheäänen perusteella rehelliseksi), niin sitten vain treffeille.

        Jos taas sovellus arvioisi naisen puheäänen perusteella epärehelliseksi, silloin kannattaa lopettaa kaikki yhteydenpito ko. naiseen ja laittaa numero estolistalle, eli automaattisesti "punainen luuri" ko. naisen puheluille ja automaattinen turva-arkistointi ja normaalien viestien listasta poisto ko. naisen tekstiviesteille.

        turva-arkistointi siksi, että jos nainen viestittelee jotakin sellaista, jolla on juridista merkitystä, niin jää todisteet !

        Mutta kun naiset ei anna numeroa/ei suostu itse soittamaan, niin tuollainen muuten hyvä sovellus; siitä ei saa täyttä hyötyä.

        Suositus miehille: KOSKA suomalainen nainen itse käyttäytyy täysin ala-arvoisesti sinkkumiehiä kohtaan, niin suomalaisten naisten kanssa ei pidä olla missään tekemisissä.


        2 tärkeintä tapaa, millä mies voi toimia, kun huomaa, että suominainen tylyttää aina:

        1) Hanki siis vaimo ulkomailta!

        2) Samoin, jos näet raiskauksen, katso eri suuntaan ja väitä, ettet nähnyt tapausta.
        Pidä julkisilla paikoilla kuulokkeet korvilla ja puhelimeen tai mp3 -soittimeen liitettynä,
        näin voit uskottavasti sanoa, ettet kuullut mitään raiskaukseen liittyviä ääniä, koska kuuntelit musiikkia.

        3) Muista äänestää sellaista tahoa, joka vastustaa feminismiä !
        Tällaisen tahon löytäminen voi olla vaikeaa. Feminismi on levinnyt niin laajalle yhteiskunnassamme.

        Miksi? - Koska: Feminismi saattaa kääntää tuon kohdan 2 miehiä itseään vastaan!
        Onni onnettomuudessa: JOS raiskaaja on ns. matu, ongelmaa ei silloin ole.
        Miksikö: Koska: ns. matumyönteinen ideologia on päättäjille vielä tärkeämpi asia kuin feminismi. Lisäksi feminismi on epäloogista: feminismi on usein matumyönteistä,
        siitäkin huolimatta että ns. matumiehen todennäköisyys syyllistyä raiskaukseen on rikostilastojen perusteella moninkertainen suomalaismieheen verrattuna.

        Jos riittävän moni mies noudattaisi näitä ohjeita, se saattaisi pakottaa naiset miettimään ja korjaamaan käytöstään.

        Mutta niin kauan kuin liian pieni osa miehistä toimii ehdottamallani tavalla, suominainen jatkaa tylytyslinjaansa, koska siitä aiheutuva haitta ei lainkaan kohdistu häneen itseensä, vaan 100 -prosenttisesti miehiin ja yli 90 -prosenttisesti sinkkumiehiin.

        Sen jälkeen, kun itse hankin vaimon ulkomailta, suomalaisten naisten minulle aiheuttama haitta on vähentynyt huomattavasti, tosin täysin nollaan tuo haitta ei silti ole pudonnut, mutta tuo haitta on edes joten kuten siedettävällä tasolla.

        Aiemmin tuo haitta oli todella merkittävä.

        "Kun vielä joku kehittäisi sovelluksen, jolla voi:

        1) nauhoittaa puhelun

        JA

        2) laittaa tietokoneohjelman arvioimaan, onko puhelimessa puhuva ihminen luotettava vai petturi."

        Mä olen perehtynyt varsin perusteellisesti 2000-luvun valheenpaljastamisen saloihin.
        Voin kertoa, että sellaista softaa joka osaisi edes suht-luotettavasti arvioida pelkästä puhujan äänestä että puhuuko hän totta vaiko ei, on käsittääkseni mahdotonta kehittää, ainakin nykytekniikalla ja tietämyksellä. Lisäksi, mitä vähemmän on aikaa selvittää asiaa, sitä vaikeammaksi tehtävä käy.

        Ylivoimaisesti paras keino puhelinkeskusteluissa käytävään valheenpaljastamiseen on opetella itse kuinka se tapahtuu ja on mahdollista. Mutta siltikään täyttä varmuutta toisen, ennestään tuntemattoman ihmisen (epä)rehellisyyden todentamiseen vain puhelinkeskustelussa on mahdotonta saada, ellei keskustelukumppanisi sitten satu olemaan aivan poikkeuksellisen huono valehtelija.


      • bbnzzaa
        Nainen39vee kirjoitti:

        ""Mistä sekopäisen miehen tunnistaa etukäteen?"

        Helppoa:

        jos ns. sydämesi ääni sanoo: "tuo mies on kiinnostava" (kun on pitkä, kookas ja lihaksikas; mahdollisesti myös narsisti), niin mies on potentiaalisesti vaarallinen.

        En väitä, että jokainen pitkä, kookas ja lihaksikas -mies olisi vaarallinen, mutta tuosta ryhmästä niiden vaarallisten osuus on suhteellisesti suuri.

        Jos taas mies on ns. perusnörtti, niin ei se perusnörtti sulle mitään pahaa tee, todennäköisesti ottaa syliinsä ja halaa jos annat siihen tilaisuuden.

        Valinta on ihan omasi:

        Se nörtti kohtelee sinua hyvin ja haluaa vakituista parisuhdetta, aikä nörttiä naimisiinmenokaan pelota.

        Sensijaan se jännämies (kyllä, juuri se pitkä, kookas ja lihaksikas joka kolahtaa sinuun, ja varsinkin jos on narsisti) niin siitä kyllä riittää harmia.

        Sinulla on siis 3 vaihtoehtoa:

        1) Ota se nörtti. Pääset vielä valitsemaan nörteistä juuri sen joka on mielestäsi paras, siitä syystä, että muut naiset ei yleensä halua niitä nörttejä omakseen, joten siksi valinnanvaraa riittää !

        2) Ota se jännämies. Älä kuitenkaan tule muille itkemään, jos se jännämies vetää sua turpaan kun sille päälle sattuu. Sairaalloinen mustasukkaisuus kuuluu jännämiehen ominaisuuksiin, joten ongelmat sellaisen kanssa eivät tule mitenkään yllätyksenä, vaan ne ongelmat ovat täysin odotettavissa oleva asia, jos jännämiehen otat. Lisäksi: Jännämies pyörittää samaan aikaan muitakin naisia (ehkä sinun tietämättäsi). Joten saatat joutua jätetyksi, mutta sekin kuuluu pelin henkeen silloin, jos otat itsellesi jännämiehen.

        3) Pysy sinkkuna, älä ole tekemisissä miesten kanssa.

        Kysymys: Miksi niin suuri osa naisista valitsee sen jännämiehen, vaikka tiedossa on jo etukäteen että tällainen valinta aiheuttaa naiselle ongelmia ?"

        Jaa jaa. Juuri tässä linkitetyssä lehtijutussahan nimenomaan tuollainen ei-komea nörtti olikin vaarallinen ja paha ihminen.

        Millä perusteella muuten nörtti (kuka tahansa nörtti?) olisi aina hyvä valinta ja hyvä kumppani? Se ei vielä oikein riitä, jos nörtti haluaa naimisiin. Yksilöitä ne nörtitkin ovat, ja joidenkin kanssa sitä vaan on samalla aaltopituudella ja joidenkin kanssa ei - jotkut ovat hyviä kumppaneita ja jotkut ei. Sama pätee niihin ei-nörtteihin myös. Sama pätee hyvännäköisiin ja ei-hyvännäköisiin.

        Siinä olet oikeassa, että narsisti on läheisilleen vaikea ja aiheuttaa ongelmia ja pahoinvointia ympärilleen. Mutta ihan yhtä lailla nörteissäkin voi olla narsisteja. Nörteissä voi myös olla ihmisiä, joilla on mielenterveysongelmia (samoin kuin ei-nörteissäkin). Vaikka nörtti kuinka olisi kiinnostunut ja ihastunut, se ei vielä takaa sitä, että hän olisi rakkaudessaan pyyteetön ja ihana - joidenkin ihmisten rakkaus voi olla hyvin itsekeskeistä ja tuhoavaakin. Tai vaikka ei olisikaan, voi suhde silti mennä pieleen lukuisista syistä, esim. jos mitään yhteistä ei vaan ole, arvot ja ajattelutavat eivät kohtaa, seksi ei toimi eikä sitä saada toimimaan...

        Jos maailma olisikin niin yksinkertainen, että voitaisiin noin mustavalkoisesti sanoa, että tietty ihmisryhmä on sysipaskaa (kuten sinun mielestäsi hyvännäjöiset miehet) ja jossain ihmisryhmässä on vain täysin ihania ihmisiä (kuten mielestäsi nörteissä) olisi elämä aika helppoa. Ja jos suhteen voisi aloittaa tuolla lailla vaan kenen tahansa kanssa eikä siihen tarvittaisi seksuaalista vetovoimaa ja tunteita, kuten ihastusta ja rakastumista, niin silloin tietysti sinkkuja olisi varmaan vähemmän. Mutta nykyisin, kun ajattelemme, että seksuaalinen halu ja rakastuminen (ja rakkaus) kuuluvat parisuhteeseen, on maailman typerin neuvo se, että "älä aloita suhdetta sellaisen kanssa, joka on sinusta kiinnostava, vaan ota joku joka on epäkiinnostava, jota et halua seksuaalisesti ja jota kohtaan et tunne mitään".

        Lol! "Jännämiehiä" tunteneena ja sitä elämää nähneenä kyllä olen täysin päinvastaista mieltä.

        Sama koskee pelimiehiä. Itse olen pitkä ja koko ikäni treenannut, ilmeisesti myös ok näköinen vaikka henkilökohtaisesti aina keskittynyt sisäisiin arvoihin, asenteiden viisauteen ja muihin kuin siihen miltä näytä/joku muu näyttää vaikka se olisikin jotain enemmän. Kovimmat miespleijaajat ovat aina keskitason näköisiä eikä lihasta näy. Moni hölmö mies/nainen katsoo ja kuvittelee sitä leffojen adonista kun näkee lihaksikkaan pitkän miehen ja varoituskellot soi kovaa, samaan aikaan pleijaajat tekee duunia urakkapalkalla vieressä :D Nähnyt miljoona kertaa ilmiön käytännössä...

        Jännämiehistä kiinnostuvia naisia on turha yrittää meittiä tai "auttaa", se paska mitä he saavat osakseen on osa sitä miksi he innostuvat heistä. Ei se kerro mitään naisista tai miehistä yleisesti. Silitys hakkaavalta nyrkiltä on heille euforinen huipennus eikä siihen auta mikään muu. Toki voidaan psykologian ja psykiatrian kautta miettiä mistä tämä kumpuaa, mutta se ei muuta mitään. Ehkä meillä on joku geeni että osa naisista haluaa lisääntyä tietynlaisen miespopulaation kanssa...

        Päästä irti katkeruudesta. Ei elämää kannata omistaa gestapo-asenteelle jossa "totuus vapauttaa". Ei vapauta. Se vapauttaa että levittää kädet, kohtaa maailman, on realisti ja silti uskoo ihmiseen mutta ei vääriin. Jos on itse valinnut väärin ja kärsinyt niin se ei silti tarkoita että siinä oli koko maailman totuus ja sukupuolten vuosituhannen suurin tieteellinen läpimurto keitä/miten me ollaan....


      • "Mistä sekopäisen miehen tunnistaa etukäteen?? "

        On naisia, jotka kerta toisensa jälkeen löytävät itselleen sekopäitä. Siinäpä olisi mahdollisesti joukko asiantuntijoita. Tosin hekin yleensä ainakin väittävät, että nimenomaan sekopäät aina löytävät heidät. Kuulut ehkä joukkoon.

        Myös sekopäisen naisen tunnistaminen on paljon helpompaa kuin analysoida ja purkaa auki mihin kaikkiin havaintoihin sekopäiseksi luokittelu perustuu. Edellisen aivot osaavat hoitaa tausta-ajona, jälkimmäinen vaatisi työtä.


      • Nainen39vee
        bbnzzaa kirjoitti:

        Lol! "Jännämiehiä" tunteneena ja sitä elämää nähneenä kyllä olen täysin päinvastaista mieltä.

        Sama koskee pelimiehiä. Itse olen pitkä ja koko ikäni treenannut, ilmeisesti myös ok näköinen vaikka henkilökohtaisesti aina keskittynyt sisäisiin arvoihin, asenteiden viisauteen ja muihin kuin siihen miltä näytä/joku muu näyttää vaikka se olisikin jotain enemmän. Kovimmat miespleijaajat ovat aina keskitason näköisiä eikä lihasta näy. Moni hölmö mies/nainen katsoo ja kuvittelee sitä leffojen adonista kun näkee lihaksikkaan pitkän miehen ja varoituskellot soi kovaa, samaan aikaan pleijaajat tekee duunia urakkapalkalla vieressä :D Nähnyt miljoona kertaa ilmiön käytännössä...

        Jännämiehistä kiinnostuvia naisia on turha yrittää meittiä tai "auttaa", se paska mitä he saavat osakseen on osa sitä miksi he innostuvat heistä. Ei se kerro mitään naisista tai miehistä yleisesti. Silitys hakkaavalta nyrkiltä on heille euforinen huipennus eikä siihen auta mikään muu. Toki voidaan psykologian ja psykiatrian kautta miettiä mistä tämä kumpuaa, mutta se ei muuta mitään. Ehkä meillä on joku geeni että osa naisista haluaa lisääntyä tietynlaisen miespopulaation kanssa...

        Päästä irti katkeruudesta. Ei elämää kannata omistaa gestapo-asenteelle jossa "totuus vapauttaa". Ei vapauta. Se vapauttaa että levittää kädet, kohtaa maailman, on realisti ja silti uskoo ihmiseen mutta ei vääriin. Jos on itse valinnut väärin ja kärsinyt niin se ei silti tarkoita että siinä oli koko maailman totuus ja sukupuolten vuosituhannen suurin tieteellinen läpimurto keitä/miten me ollaan....

        Tarkoititkohan nyt vvastauksesi minulle vai tuolle toiselle kirjoittajalle? Minun viestiä lainasit, mutta siinä saattoi olla lainaus epäselvästi erotettuna, siksi kysyn... kun en ole mitenkään erityisen eri mieltä kanssasi.


    • Taapero53

      Tottakai voi myös kieltäytyä, kysymys on kuitenkin siitä miten sen tekee. Hyvällä itsetunnolla oleva selviää kyllä kieltäytymisestä jos se tehdään asiallisesti...paskamainen ei tarvitse olla

      • Nainen39vee

        Tästä olen samaa mieltä - ilman syytä ei tietenkään sovi olla tyly.


    • Nainen39vee

      Tuli mieleen tuosta tylyydestä ja epäystävällisyydestä. Muistan pari tapausta, siis miestä, jotka varmaan jälkeenpäin kokivat minun olleet tyly ja epäystävällinen. Normaalisti en ole, mutta näiden tyyppien lähestymisyritykseen kuului myös luvaton ja ei-toivottu koskettaminen - toisessa tapauksessa mies liimautui suunnilleen minuun kiinni tilanteessa, jossa se ei johtunut esim. väentungoksesta tms. Ja tässäkin tapauksessa ensin yritin vähän hienovaraisesti työntää häntä kauemmas, mutta se ei auttanut. Sen jälkeen kyllä olin tyly ja torjuva. En sitten tiedä, miten kyseinen mies itse muisteli asiaa jälkeenpäin - eihän sitä tiedä, vaikka hänkin olisi tullut tänne sinkkupalstalle valittamaan, miten "naiselle ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies" ja varmaan tulkitsi minut niin, että haluan vain superkomean rikkaan lihaskimppumiehen - vaikka itse asiassa en halua ketään miestä, kun olen kiinnostunut naisista.

      Tarkoitukseni ei ole väittää, että kaikki tylyä suhtautumista kohdanneet olisivat itse olleet epäasiallisia, mutta kunhan mietin sitä, kuinka eri tavalla tuollaisenkin tilanteen voi varmaan (varsinkin jälkeenpäin) tulkita. On hyvin mahdollista, että kyseinen mies ei nähnyt mitään väärää tuollaisessa fyysisessä lähestymisessä - mikä kylläkin on aika huono asia, koska eihän tuo ole minkäänlaisten kohteliaisuussääntöjenkään mukaista, puhumattakaan siitä, että tuollainen alkaa olla jo jonkinasteista ahdistelua - etenkin, kun ei edes suostunut siirtymään, vaikka työnsin häntä pois. Itse asiassa kun ilmaisin hänelle aika suoraan, että en ole kiinnostunut nyt juttuseurasta, hän alkoikin jankata, olenko joku miesvihaaja.

      Muitakin tapauksia on ollut, esim. kesken juttelun periaatteessa aika tuntematon mies kietoi kätensä ympärilleni tms. Ja näihin tilanteisiin ei ollut liittynyt omalta puoleltani mitään flirttailua, vaan ihan neutraalia juttelua.

      • Taapero53

        No eiköhän jokaiselle pitäisi olla että nautimme koskemattomuutta, eli ei käydä ns iholle omin luvin...vaikea pukea sanoiksi mutt kaikki varmaan ymmärtää.
        Silloin tällön sattunut että nainen spontaanisti suutelee ihan yks kaks eikä sekään minusta ihan ok ole. En nyt ole kuitenkaan meteliä nostanut asiasta mutta yleensä irtaudun tilanteesta saman tien. Suuteleminen on ihan ok jos vaikka kysyy suoraan että voidaanko...ja miksei jos on kiva tyyppi ja ei sen tarvitse johtaa sen enempään.


      • 12121212121212

        Pääsääntöisesti tylyimmät pakit saavat koiranpentumaisen ylivarovaisesti naisia lähestyvät ujot miehet.

        Järjellä ajateltuna nämä miehet ovat pienempi paha kuin röyhkeät ahdistelijat, mutta naisen primitiivisten tunteiden mukaan kourijamies on sentään rohkea ja aloitteellinen eikä ällöttävä epämies joka ei uskalla viedä.


      • Totuus-

        Minä oon kuullut naiselta että painu vittuun kun oon lähestynyt. Yhtäkään naista en ole koskaan koskenut.


      • lihavihatipunen
        Totuus- kirjoitti:

        Minä oon kuullut naiselta että painu vittuun kun oon lähestynyt. Yhtäkään naista en ole koskaan koskenut.

        Naiset ei varmaan koskaan ole kuitenkaat sylkeneet sun päälle? Mä olin teininä ihastunut yhteen poikaan, joka mitä ilmeisimmin inhosi mua koska sylki mua päin....


      • 12121212121212
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Naiset ei varmaan koskaan ole kuitenkaat sylkeneet sun päälle? Mä olin teininä ihastunut yhteen poikaan, joka mitä ilmeisimmin inhosi mua koska sylki mua päin....

        Ja tietysti ihastuksen kohteeksi piti valita jännäpoika?


      • trolol
        12121212121212 kirjoitti:

        Ja tietysti ihastuksen kohteeksi piti valita jännäpoika?

        Ei ihastuksen kohdetta "valita".


      • lihavihatipunen
        trolol kirjoitti:

        Ei ihastuksen kohdetta "valita".

        Just näin.


      • ohohoo
        12121212121212 kirjoitti:

        Ja tietysti ihastuksen kohteeksi piti valita jännäpoika?

        Ai säkö oikein "valitset" ihastuksesi kohteet?
        No sittenhän sulle eipitäisi olla mikään ongelma ihastua tynnyrivatsaiseen siiderivalaaseen.


    • crux

      Ei ole mitään järkeä lähestyä naisia. Yleisesti ottaen naiset eivät sitä halua ja vaikka joukossa olisikin muutama poikkeus niin lähestyminen miehen taholta on silti negatiivinen teko. Joskus se saattaa kääntyä positiiviseksi mutta isommassa mittakaavassa se ei ole edes nollasummapeliä. Jos ajan henki joskus muuttuu niin sitten voi olla syytä aktivoitua.

    • aionkysyä

      Kyllä minä lähestyn kaipaamaani miestä jos hänet jossain näen. Haluan selvittää kaipaako hän seuraani.

    • Tiedämmemuutakin

      Meinaako aloittajan itkupillitys, ettei hän tiedä että on olemassa myös "tylyjä" mieähiä joista ei löydy parhaalla tahdollakaan minkään laista ystävällistä piirrettä. Yleensä elvikset ovat pahimmin itseään täynnä, joten edullinen ulkomuoto ei välttämättä olekaan hyvä asia. Tässäkin aiheessa poikkeukset vahvistavat säännön.

    • paskaämmä

      Tylyn naisen tyyppitapaus, Susanna Koski, vittu mikä ylimielinen ja pöyhkeä kusipää:
      https://yle.fi/uutiset/3-10206148

      En kyllä ikinä äänestä kokoomusta, vittu mitä kyrpiä koko sakki saatana! Enkä äänestä keskustaakaan, sipilän mulkku kikyineen ja muine suomen kansan vahingoittamisineen on samaa sakkia kokoomuskyrpien kanssa.

      • No kokoomuslaiset ovatkin kaikki ylimielisiä paskapäitä, niin ei heitä kannata kenenkään äänestää. Saa nähdä, että joko palstan ylläpito poistaa tämänkin kirjoituksen, kun siinä on haukuttu poliitikkoja ja varsinkin kokoomuslaisia. Suomessa kun ei ole samanlaista mielipiteenvapautta politikassa, kun mitä länsimaissa kuuluisi olla.


      • DarkFear kirjoitti:

        No kokoomuslaiset ovatkin kaikki ylimielisiä paskapäitä, niin ei heitä kannata kenenkään äänestää. Saa nähdä, että joko palstan ylläpito poistaa tämänkin kirjoituksen, kun siinä on haukuttu poliitikkoja ja varsinkin kokoomuslaisia. Suomessa kun ei ole samanlaista mielipiteenvapautta politikassa, kun mitä länsimaissa kuuluisi olla.

        Miten länsimaiden ja Suomen mielipiteenvapaus eroavat toisistaan?


    • KarseinPanoIkinä

      Tunsin yhden vosun nimeltä susanna...tekin tiedätte sen vitun horonartun...

      • Susannaa.Panis

        Emme me kaikki tiedä! Kerropa mistä Susanna löytyy ja miten sen kanssa pääsee panemaan. Kerrun sitten kokemukseni jos pukille pääsen, mutta verrata en voi kun se vertailukohde puuttuu!


    • nainen51v

      Rohkeasti vaan juttelemaan, miehet. Ainakin minusta on mukavaa tutustua uusiin ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia. Jos joku naisista on tyly ja huonokäytöksinen asiallisesta lähestymisyrityksestä huolimatta, niin sehän kertoo ainoastaan siitä naisesta.
      Vältän itsekin paikkoja, joissa on kännisiä miehiä. Tosin en heillekään sano rumasti, vaan poistun paikalta. Baareissa en käy, joten tuo kontakti jää olemattomaksi.
      Tervehtii minuakin kaduilla kehitysvammaiset ja mielenterveysongelmaiset ja vastaan heillekin. Sehän voi olla päivän pelastus jollekin, kun tulee huomioiduksi ihmisenä. Mitä siinä menettää.

    • itsekunnioitus

      "Pakit ilman syytä". Pakit saat jos naista ei kiinnosta. Olen itsekkin saanut pakit, mutta itsekunnioituksen takia, en valita, että ihan ilman mitään syytä sain taas pakit. Jos olet ruma niin niele se äläkä ole valittava säälittävä paska

    • Neuvoni_

      Naiset on tylyjä, koska miehet lähestyvät VÄÄRIÄ NAISIA.

      Olen nainen ja voin helposti kertoa miten se väärien naisten lähestyminen tarkoittaa ja mikä miesten käyttäytymisessä on pielessä. Tässä esimerkkejä, ottakaa opiksenne:

      - mies lähestyy kadulla ensimmäistä vastaantulevaa naista ja yrittää pokata naista. Nainen ei katso miestä päinkään eikä osoita minkäänlaista erityistä mielenkiintoa miestä kohtaan. Tästä huolimatta mies lähestyy ja pokaa naista. Saa pakit. Mikä meni niin kuin omasta mielestä pieleen?

      -Minäpä kerron. Miehenä sinä kuvittelet, että olet niin vtun ylivertainen, että a) katsekontaktilla eikä flirtillä ole mitään väliä, b) olet niin vtun täynnä itseäsi ja kuvittelet jokaisen vastaantulevan naisen levittävän heti haaransa sinulle -> nainenhan voi olla oikeasti varattu, ei haku päällä, juuri leskeytynyt, rakastunut toiseen, naimisissa tai vaan samasta sukupuolesta kiinnostunut ja vaikka olisi vain samasta sukupuolesta kiinnostunut niin ei heillekään kaikki vastaantulevat kelpaa., c) ajattelet miehenä vain munallasi ja millään muulla ei ole väliä kunhan vain juuri sinä miehenä saat tyydytyksen, d) kuvittelet kaikkien naisten olevan ylihimokkaita heteroja, jotka levittävät haaransa heti kun vain napsautat sormia -> ensinnäkään normaali heteronainen ei oikeasti ole mitenkään ylihimokas (päinvastoin. Biologisesti miehet ajattelevat vain munallaan ja naiset yläpäällään ts. miehet ja naiset käyttäytyvät ja ajattelevat eri tavalla. Miehelle tärkeintä on pano, naisille muut asiat. ) toisekseen kaikki vastaantulevat naiset eivät ole heteroja ja vaikka olisivat heteroja niin ei heteroille kelpaa kuka tahansa, missä vaan ja milloin vaan. No, ehkä sulle mies kelpaa pillu kuin pillu ihan milloin vaan ja missä vaan, mutta ei kaikille
      - teidät miehet on aivopesty ajattelemaan, että kaikki naiset ovat ylikiimaisia heteroja. Eivät ole. Tämä siksi, että ostaisitte enemmän tuotteita. Totuus on toinen. Tästä syystä luulette, että kaikki vastaantulevat naiset ovat ylikiimaisia heteroja oli sitten varattuja tai ei, nuoria tai vanhoja, vaaleita tai tummia. Maailma ei ole niin kuin pornossa. Todellisuus on kaukana aikuisviihteestä ja mainoksista ylipäätään.

      Teille miehille myydään mielikuvaa, että kaikki naiset ovat huoria, kaikki naiset treenaavat, meikkaavat ja pukeutuvat miehiä varten ja että kaikki naiset haluavat hirveästi huomiota miehiltä. Tämä ei pidä paikkaansa. Kaikki naiset eivät ole suinkaan rahalla ostettavissa, kaikki naiset eivät ole huomionkipeitä persoonia (huomionkipeitä persoonia on myös miehissä), naiset voivat treenata vain itseään varten tai vaikkapa toista naista varten ja kaikki naiset eivät suinkaan pukeudu paljastavasti tai jos pukeutuvat niin eivät välttämättä halua sillä miesten huomiota tai huomiota ylipäätään (voi olla vaikka peittävänpi vaate likaisena pyykkikorissa tai vaikka rikki)

      - etenkin ulkomaisille miehille Suomessa on uskoteltu, että kaikki naiset haluavat ulkkis miestä, kaikki naiset ovat huoria jne. Eivät välttämättä halua. Tämä on vain propagandaa. Valheellista sellaista. Eivät kaikki naiset ole samanlaisia ja käyttäydy samalla tavoin. Te miehet lankeatte tähän propagandaan ja uskotte kaiken mitä naisista puhutaan. Naiset eivät ole yksi yhteinen stereotypio. Vai miltä tuntuisi miehenä kuulla jatkuvasti, että kaikki miehet ovat samanlaisia, näyttävät samoilta, käyttäytyvät samoin ja ajattelevat samoin?

      Mitä jos naiset ajattelisivat, että jokainen vastaantuleva mies on juuri hänestä kinnostunut ja heillä on jonkinlainen ”velvollisuus” antaa naiselle saati seurustella ja mennä naimisiin? Mitä jos jokainen nainen ajattelisi itsestään liikoja ja kuvittelisi jokaisen vastaantulevan miehen katselevan juuri häntä sillä silmällä? Että jokainen mies on juuri hänestä kiinnostunut oli mies nuori tai vanha, varattu tai vapaa, perheellinen tai ei, homo tai hetero? Että sillä miehellä on velvollisuus panna naista olkoon nainen miten etova ja ilkeä tahansa?

      - miehenä kiinnostut julkkisnaisesta, koska se nainen on julkkis. Julkkisten julkisuuskuva voi olla ihan toinen mitä henkilö on omassa yksityisessä elämässään. Tämä siksi, että julkkis on tuote, jota myydään mielikuvilla, joihin ihmiset koukuttuvat helposti. Henkilö voi olla aivan täysin erilainen oikeassa elämässä eikä julkkiksetkaan halua panna jokaista vastaantulevaa ihmistä.

      - itse saan naisena esim. iskuyrityksiä kun menen lähikauppaan, kävelen kadulla tms. Ensinnäkin menen sinne kauppaan ostaakseni ruokaa enkä iskettäväksi tai kerjäämään huomiota miehiltä. Huolimatta, että katselen aivan eri suuntaan ja yritän oikein korostuneesti katsella muualle ja viestittää, että en ole kiinnostunut, niin aina joku vtun mies yrittää pokata, koska olen nainen.

      Kun te miehet yritätte iskeä naista niin:
      - katsekontakti ja eleet on tärkeitä. Jos nainen ei katso päinkään niin silloin nainen ei ole sinusta kiinnostunut. Yritä lukea eleistä ja ilmeistä onko nainen kiinnostunut vai ei. Näin vältät pakkeja.

      • sdfkjsdklfkljkjfds

        Idiootti. Syyllistyt itse aikamoiseen yleistykseen ja vedät mutkat aika törkeästi suoraksi tuolla sepustuksellasi.
        Niin kauan kun on voimassa se "sanaton sopimus" että miehen on tehtävä aloite jos haluaa seuraa, niin kauan tyly kohtelu naisen taholta on pelkkää asiatonta vittuilua. Olettaen tietysti että mies kysyy asiallisesti.
        Kyllä on maailma vittumaisia ämmiä täynnä... tai ainakin suomi...


      • sdfkjsdklfkljkjfds kirjoitti:

        Idiootti. Syyllistyt itse aikamoiseen yleistykseen ja vedät mutkat aika törkeästi suoraksi tuolla sepustuksellasi.
        Niin kauan kun on voimassa se "sanaton sopimus" että miehen on tehtävä aloite jos haluaa seuraa, niin kauan tyly kohtelu naisen taholta on pelkkää asiatonta vittuilua. Olettaen tietysti että mies kysyy asiallisesti.
        Kyllä on maailma vittumaisia ämmiä täynnä... tai ainakin suomi...

        @sdfkjsdklfkljkjfds
        Tais osua tosi arkaan paikkaan sulle tämä "Neuvoni_" kirjoitus. En ole parempaa lukenut aikoihin! Harmi kun voi antaa vain yhden peukun :)


    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Naiset on tylyjä kunnollisille miehille tietäkää se. Jännämiehet kelpaa naisille koska ne tunkee munaa naisen suuhun heti ja pakottavat panemaan.

    • mansikkakakkua

      Antaa pakit! Tarkoittaa kyllä sitä ett olet tehnyt jotain sopimatonta tai sanonut jotain tökeröä!
      Juttelet ihan ihan ystävällisesti... kuten nyt esimerkiks sun naapurillesikin, ei kai kukaan täysjärkinen silloin tylytä.
      Korkeintaan vastaan lyhyesti ja valitan etten juuri nyt jouda jäädä juttusille... aika hammaslääkärille tai jotain vastaavaa... jos jo etukäteen tietää miehestä olevan pelkkää riesaa, tai jos oikeesti aika on sillä hetkellä ns. kortilla.

      Kyllä mä ainakin juttelen kaiken ikäisten kokoisten ja näköisten ihmisten kanssa... ihmisten jotka osaavat käyttäytyä korrektisti. Päivittäin mä juttelen tuntemattomien kanssa, kaupassa, apteekissa, torilla, hammaslääkärin vastaanotto aulassa, urheiluliikkeessä, passitoimistossa tai jossain muualla.
      Joskus aloitan itse sen keskustelun, pienellä huomautuksella... ja toinen ihminen vastaa siihen... Keskusteluksi mä miellän sen vasta kun se on molemminpuolista ajatusten vaihtoa... ja tänään sitä tuli keskusteltua uimahallissa... n. 65-70 vuotiaan ukon kanssa näistä helteistä; miten nämä rasittavat ikäihmisiä, johon ultaan reunalla istunut nuorukainen vastasi; ettei astmaatikollakaan nyt helppoa ole! Sinne ne miehet jäivät keskenään juttelemaan, minä kun sukelsin vähän kuemmas ja uin pois tutun pariskunnan luo.

      Eikä mua häiritse ihmisen ihon väri... jos käytös on OK!
      Olkoot arabi tai vaikka sudanilainen jos kysyy asiallisesti esim. jotain osoitetta kuten rautatieasemalle... retkeilymajaa ym. niin silloin minäkin osaan käyttäytyä asianmukaisesti; ja neuvoa oikeesti mihin suuntaan... ja miten pitkälti matkaa suunnilleen on.Tai bussin numeron.
      Näillä kaikilla uus-suomalaisilla ei vaan ole siedettäviä suomalaisia käytöstapoja! Siis tämän maan käytöstapoja ja maassa maan tavalla tai ULOS!
      Onhan se käsittämätöntä jos uudisasukas on asunut maassamme 2-3 vuottakin, eikä vieläkään ymmärrä ett nainen on tässä maassa tasa-arvoinen ihminen, eikä lihapalanen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      274
      2550
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      92
      2021
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1427
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1268
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe