Tupakointi

Kunnollinenmies-

Miksi naiset saatana tupakoi. Tupakki tekee naisista rumia ja se on ällöttävää muutenkin.

43

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunnollinenmies-

      Naiset tulee naaman eteen röökaamaan vittu. Eikö naisill aole mitään tapoja saatana.

      • Ätminki

        Kun jännämiehetkin polttaa, niin helpompi samaistua niiden niihin.


    • m-vaalea-

      Mieluummin tupakoiva nainen, kuin tissuttelija, kännisiä on koko kaupunki täynnä varsinkin kesäisin, niin ei tee mieli mennä juoppoja katseleen, kun niitä näkee ihan kotipuistossakin ja terasseilla on kauhea kaljan ja hien haju ja se meteli

    • lihavihatipunen

      No saatana kun en tupakoi....nykyään.

    • Ei tupakoi. Koskaan en ole...

      Kiltti, mikä kiltti ;)

    • Saatanamaistamaton

      Voi saatanan saatana. On unohtunut koko tupakointi. Kaverit sellaisia etteivät saatana tupakoi eli saatana jäänyt multakin.

    • Viinamies---

      Jos ei tupakoi ei saa naisia. Röökimiehet saa aina naisia ja pillua helposti Samoin kun viinaa juovat miehet.

    • Miksi sä röökimuijien perässä sitten juokset?

      • 7654

        Samaa ihmettelin.


      • Sopivan lyhyt ketju...

        Mä en oo vielä käynyt lääkkeitä...oon miettinyt, että hitto jos ne kuitenkin vaikuttaa päähän...aivoihin, että onkohan sittenkään fiksua? Pitäiskö ensin koklata imeskelytabuja? Hmmmm...


      • Dissident kirjoitti:

        Sopivan lyhyt ketju...

        Mä en oo vielä käynyt lääkkeitä...oon miettinyt, että hitto jos ne kuitenkin vaikuttaa päähän...aivoihin, että onkohan sittenkään fiksua? Pitäiskö ensin koklata imeskelytabuja? Hmmmm...

        Ei toi mun ukkokaan uskaltanut, lääkäri sille jotain määräs..Parempi nekin kuitenkin kuin rööki. Mä en tajua miksi sen myynti on laillista!

        Miten röökifirmat voi noin paljon painostaa?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei toi mun ukkokaan uskaltanut, lääkäri sille jotain määräs..Parempi nekin kuitenkin kuin rööki. Mä en tajua miksi sen myynti on laillista!

        Miten röökifirmat voi noin paljon painostaa?

        Vieläköhän Sale imee röökiä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei toi mun ukkokaan uskaltanut, lääkäri sille jotain määräs..Parempi nekin kuitenkin kuin rööki. Mä en tajua miksi sen myynti on laillista!

        Miten röökifirmat voi noin paljon painostaa?

        En tiedä? Poliitikkoja varmaan saunotetaan, juotetaan ja lahjotaan vaikka miten.

        Muuten...tuli mieleen yks hauska juttu. Oltiin työturvakorttikoulutuksessa joskus...se kouluttaja sanoi, että tupakkipaikathan on usein merkitty tietyissä laitoksissa jne. Ja tuumas, että tupakointihan on nykyään tehty niin vaikeeks, että laiskimmat on jo lopettanut. Ja sama kouluttaja tuumas työstä ja ryyppäämisestä niin, että ne ei sovi keskenään yhteen....kummastakaan ei tuu yhdessä mitään. Kannattaa erotella.

        Hauska äijä...


      • m-vaalea
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei toi mun ukkokaan uskaltanut, lääkäri sille jotain määräs..Parempi nekin kuitenkin kuin rööki. Mä en tajua miksi sen myynti on laillista!

        Miten röökifirmat voi noin paljon painostaa?

        Miksi alkoholi on laillista, senkin voisi pistää tabletin muotoon, niin kuljetus helpottuisi ja mömmökansan olisi kevyempi kantaa repussa, kotona vain sitten tabletti veteen ja kaikki sekoilisi kotona. Ei tarvitsisi hävetä kaupassa alkoholiongelmaansa.


      • m-vaalea kirjoitti:

        Miksi alkoholi on laillista, senkin voisi pistää tabletin muotoon, niin kuljetus helpottuisi ja mömmökansan olisi kevyempi kantaa repussa, kotona vain sitten tabletti veteen ja kaikki sekoilisi kotona. Ei tarvitsisi hävetä kaupassa alkoholiongelmaansa.

        Koska suurin osa ihmisistä niin haluaa.


      • Dissident kirjoitti:

        Sopivan lyhyt ketju...

        Mä en oo vielä käynyt lääkkeitä...oon miettinyt, että hitto jos ne kuitenkin vaikuttaa päähän...aivoihin, että onkohan sittenkään fiksua? Pitäiskö ensin koklata imeskelytabuja? Hmmmm...

        Rohkeesti vaan! Mä tiedän parikin tyyppiä, jotka lopettivat tupakoinnin kuukauden mielialalääkekuurilla onnistuneesti. Teet vaan etukäteen itsellesi selväksi, ettet tee mitään suuria muutoksia ja päätöksiä sen kuurin aikana.. Ne ei välttämättä tunnu hyviltä vedoilta sitten myöhemmin.. ;) Tuskin kuukauden lääkkeiden syönnillä mitään peruuttamatonta vielä tapahtuu, jollet laita tapahtumaan. Enemmän haittaa sulle on siitä tupakoinnista, sen yhden kuukaudenkin aikana.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Rohkeesti vaan! Mä tiedän parikin tyyppiä, jotka lopettivat tupakoinnin kuukauden mielialalääkekuurilla onnistuneesti. Teet vaan etukäteen itsellesi selväksi, ettet tee mitään suuria muutoksia ja päätöksiä sen kuurin aikana.. Ne ei välttämättä tunnu hyviltä vedoilta sitten myöhemmin.. ;) Tuskin kuukauden lääkkeiden syönnillä mitään peruuttamatonta vielä tapahtuu, jollet laita tapahtumaan. Enemmän haittaa sulle on siitä tupakoinnista, sen yhden kuukaudenkin aikana.

        No toi ois kyllä 3 kk kuuri...

        Mutta kaippa mä sen kestän. Tuskin se tätä enempää mua alkaa jumittamaan.

        Heh...


      • Dissident kirjoitti:

        No toi ois kyllä 3 kk kuuri...

        Mutta kaippa mä sen kestän. Tuskin se tätä enempää mua alkaa jumittamaan.

        Heh...

        Kyllä mäkin kannustan tuohon. Kun ajattelee kumpi on pahempi myrkky..

        Kävin tuossä lääkärillä äsken ja se vaan sano, että parempi sisätiloissa pysyä tän pahimman ajan..Käykö sulle keuhkoihin? Oot allerginen ja vielä röökaat.

        Entäs kymmenen vuoden päästä, sitten voipi olla eri tilanne vaikka vielä jaksaa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä mäkin kannustan tuohon. Kun ajattelee kumpi on pahempi myrkky..

        Kävin tuossä lääkärillä äsken ja se vaan sano, että parempi sisätiloissa pysyä tän pahimman ajan..Käykö sulle keuhkoihin? Oot allerginen ja vielä röökaat.

        Entäs kymmenen vuoden päästä, sitten voipi olla eri tilanne vaikka vielä jaksaa..

        Joo, no lähinnä mietin, että miten se vaikuttaa muuten...siis tuleeko miten jumi olo tms. Kuitenkin vuorotöitä teen ja pitäis suht skarppinakin olla.
        Mutta ehkä joo, fiksumpi vetää 3 kk jotain lääkettä kuin loppuelämä röökiä.

        No ei mua juurikaan tunnu tupakki hidastavan, mutta senhän sitten vasta tietää, kun sen lopetttaa...


    • Norttiahuuleen

      Savustettu liha on herkullista.

    • Totuus-

      Aina kannattaa vetää röökii 3 askii päivässä. Sitten kuolee ja joku saa perintönne.

      • lihavihatipunen

        Keuhkosyöpään voi kuolla, vaikka ei vetäis juuri yhtään röökiä.

        Ja sit taas jotkut himoröökaajat elää pitkäänkin.


      • näinseon
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Keuhkosyöpään voi kuolla, vaikka ei vetäis juuri yhtään röökiä.

        Ja sit taas jotkut himoröökaajat elää pitkäänkin.

        90 % keuhkosyövistä tulee tupakoijille, osa joillekin tehtaassa yms. likaisissa oloissa työskennelleille.


      • lihavihatipunen
        näinseon kirjoitti:

        90 % keuhkosyövistä tulee tupakoijille, osa joillekin tehtaassa yms. likaisissa oloissa työskennelleille.

        Niin, mun äidille tuli asbestista.


      • Totuus-
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Keuhkosyöpään voi kuolla, vaikka ei vetäis juuri yhtään röökiä.

        Ja sit taas jotkut himoröökaajat elää pitkäänkin.

        Kannattaa siis vetää röökiä ja luottaa tuuriin ettei tule syöpää.


    • Amistytöt uskovat, että pysyy takapuoli soukempana kun polttaa. Vähän jäin suu auki, kun tämän kuulin omilta opiskelijoilta.

    • Totuus-

      Koulussa 12 vuotiaat tytöt veti röökii kun halusivat olla suosittuja jännäpoikien silmissä. Röökipojatkin sai pillua helposti sen takia.

    • Hormijumissa

      Piippua polttava nainen olisi persoonallisempi näky.

      • pitkätukka-68

        Ei sikarileidejäkään liiemmin näeä.
        Sikarit onkin kamalan makuisia.


      • ruotimuoripönttö

        Miul onkii maissipiippu jos käryttä immuettelen Jymy mahorkkaa
        pyssyp keuhko raikkahina ja tulloop hymykuoppaloit poskii


    • Tupakoinnille varsin harvoin on rationaalisia syitä. Vapauteen kuitenkin kuuluu, että ihminen saa tehdä niin kuin haluaa ja ehkä epärationaalinen toiminta on todistus itselle tuon vapauden olemassaolosta.

      Olisi eri hassua, jos ihmisillä olisi riippuvuus vaikkapa pitsinnypläykseen. Kouluissa ja työpaikoilla porukat pitäisi aika ajoin pitsinnypläystauon. Juottoloissakin nyplättäisiin niin paljon pitsiä, että tehtäisiin erikseen nypläyskopit joissa vain saisi nyplätä. Helppo keskustelunavaus olisi mennä pummimaan toiselta lankaa, kun omat olisi muka jäänyt kotiin.

      • Onhan tuota vapautta nytkin rajoitettu monin tavoin..


    • Ne varmaan haluaa pitää tietyn tyyppiset miehet sillä keinolla etäällä.

      • Heh..

        Sama vaikutus tatskoilla...


    • Yritin lopettaa jo 17vuotiaana tupakan polton olin jo kaksi viikkoa ilman mutta vasta 23v onnistuin.

    • aitoriitta

      Poltatko sä? Anna rehellinen vastaus.

      • aitoriitta

        Vaikka mitä se mulle kuuluu. Musta se on jokaisen oma asia. En ole moralisti sen asian suhteen. Itse en polta.


    • Nicinnapin

      Mjaa, en tiedä miksi ylipäänsä kukaan tupakoi, kun se ei ole mitenkäänpäin hyödyttävää toimintaa. Samaa voisi kysyä monesta muustakin asiasta...

    • ÄtmiLooseri

      Kyllä se naisen pillukin haisee tupakalle, jos nainen tupakoi, ei tuoksu raikkaalle tupakoivan naisen pillu.

      • Yhdenlainenluuseri

        Urheiluvälineitä myyvissä liikkeissä on sellaisia nenäpihtejä uimareille. Kokeile! Eihän sitä tiedä jos sun muija on syönyt sipulia. Ei mee hajut eikä nesteet nenään.


      • ÄtmiLooseri
        Yhdenlainenluuseri kirjoitti:

        Urheiluvälineitä myyvissä liikkeissä on sellaisia nenäpihtejä uimareille. Kokeile! Eihän sitä tiedä jos sun muija on syönyt sipulia. Ei mee hajut eikä nesteet nenään.

        Olen miettinyt, mitä hääyönä tapahtuu. Ilmeisesti hääyönä sulhanen saa nuuhkia morsiaimen pillua elämänsä ensimmäisen kerran.
        Siitä syystä se hääyö on niin salainen ja sitä sen takia sulhanen kovasti odottaa.....


    • Parisuhdemies-

      Tuo on totta että naiset tunkee viereen sen röökinsä kanssa. Työpaikallakin tauolla ulkona niin siihen vaan naaman eteen eikä mitään kunnioitusta vaikka siitä sanoo naiselle.

    • Ikisinkkumies

      Sattumaa tai ei niin työpaikalla kaikki tupakoivat ja ovat parisuhteissa. En tupakoi ja olen sinkku.
      Veljeni tupakoi ja on aina seurustellut, samoin monet kaverini. Meidän salibändyjoukkueessa oli yks joka ei tupakoinut ja oli sinkku.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe