Kumpi suositumpi palstan sinkkuneiti?

virallinengallup

MissPönttöuuni vai Mansikkakakkua? Mansikkakakkua on nuorempi, n. 30? Pönttis 38. Molemmat punatukkaisia ja ilmeisesti normipainoisia. kumpi on suosikkisi?

120

1243

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntijaa

      Nehän ovat ikivanhoja huuhkajia ja tanttoja molemmat, mansikkakakku 58 v ja pönttö 42 v ainakin kirjoitusten perusteella, en tiedä tosin heidän oikeita ikävuosia.

      • Seinäjoelta

        Itse olet 49-vuotias korppikotka?


    • toinen_asiantuntija
      • No tämäkin tässä. Hah.

        (itkunaurua)


    • Punakallionkepulainen

      mansikkapaska on 21v typerä pissaliisa, joka raportoi sivut täyteen leipätextiä
      perheensä ruokalistoja myöten raportteja toisten tekemisistä
      Juopon kravmaga broidinsa väkivaltarixosista vaikenee vaan ja valehtelee poliisille

      Pönttö 5v yli 38-----ikänsä nainen aina valehtelhtelee alakanttiin

      Auringovalonarka punapäänä Pönttö makaa päiät pankolla
      ja yöllä juttelee itsensä kanssa öisin

    • 896987987698769

      Miks just noi?

      Mylmyr ja muhku..

      • 85678476854665

        Sinnkuja?


      • 876987698769
        85678476854665 kirjoitti:

        Sinnkuja?

        Ai joo.. Sori.


    • Pönttis on luova hassuttelija, mä tykkään luovista hassuttelijoista. Mutta Mansikka on jämptin asialinjan kirjottelija, tykkään siitäkin että asiaa kirjoitetaan asiana. Joten on pakko sanoa molemmat.

      Mut jos täs oltas miehiä vailla naista, niin varmaan mä kallistuisin enemmän hassuttelijan kanssa tutustumaan. Rentous ja huumorintajuisuus viehättää. :D

      • erkki.n

        Kukas sä sitten olet? Palstaa olet selvästikin seuraillut, mutta nimimerkki on uusi.


      • erkki.n kirjoitti:

        Kukas sä sitten olet? Palstaa olet selvästikin seuraillut, mutta nimimerkki on uusi.

        LadyZorro eli ihan mitä vaan mieleen juolahtaa..

        http://gph.is/2nekNAE

        ;D


      • valitsenmansikan

        Pönttiksen kirjottelutyyli ja hassuttelu on lähinnä rasittavaa ?


      • heti-arvasin
        LadyZorro kirjoitti:

        LadyZorro eli ihan mitä vaan mieleen juolahtaa..

        http://gph.is/2nekNAE

        ;D

        Haitallinen sivu estetty, nutta Nicitönnähän se siinä.


      • valitsenmansikan kirjoitti:

        Pönttiksen kirjottelutyyli ja hassuttelu on lähinnä rasittavaa ?

        Voihan se jonkun mielestä ollakin, minusta taas se on jees. Mä olen arkeni liiankin aikuisten ihmisten seurassa, jotka tahkoo mennä täydessä totuudessa ja niin saamarin asiallisina, päteyydestä haljeten. Että ainakin mun psyykeni kaipaa ihmisiä joilla on nuttura löysällä ja verbaalisesti helkkaristi hilettä ja hauskaa. :)

        Vähän "lapselliset" ihmiset on aika piristäviä. :D


      • heti-arvasin kirjoitti:

        Haitallinen sivu estetty, nutta Nicitönnähän se siinä.

        Yhym, haitallinen no hitsi. :(


      • Onko se Niksukin uudella merkillä siinä?? :D
        Menee kohta Zorrot sekaisin kun yksi sellainen ehti jo "kosimaan". Mä luulin, että se oli mies..

        Heh, pitää varoa.. kyllä minäkin sinusta tykkään ja molemmin puolinen kehuminen on ok, mutta ei liikoja, ei liikoja ettei mene tyttörakkaudeksi. Palstamiehet olisivat vielä ihmeissään jos sinä vedät välistä. :'D

        (naurunräkätystä)

        Joo, se oli perjantaivitsi. Mutta joo, sie ite olet sympaattinen! Kiitos.

        Missä on Ananias?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onko se Niksukin uudella merkillä siinä?? :D
        Menee kohta Zorrot sekaisin kun yksi sellainen ehti jo "kosimaan". Mä luulin, että se oli mies..

        Heh, pitää varoa.. kyllä minäkin sinusta tykkään ja molemmin puolinen kehuminen on ok, mutta ei liikoja, ei liikoja ettei mene tyttörakkaudeksi. Palstamiehet olisivat vielä ihmeissään jos sinä vedät välistä. :'D

        (naurunräkätystä)

        Joo, se oli perjantaivitsi. Mutta joo, sie ite olet sympaattinen! Kiitos.

        Missä on Ananias?

        Neh, ne on jo tottuneet että tytöt vie niiden nenän edestä niiden naiset. 😝


      • LadyZorro kirjoitti:

        Neh, ne on jo tottuneet että tytöt vie niiden nenän edestä niiden naiset. 😝

        Olis se aikamoinen lyönti siihen viimeiseen miehiseen loimeen ;D

        (naurua)

        Kiva, että oot takasin, ja että ehti tunnistaakin!


    • hälläväliä_

      Onks täällä taas jotkut palstan missikisat päällänsä?

      • ÄläMulleAla

        Mä otan Pönttiksen. Hot cat.


      • ÄläMulleAla kirjoitti:

        Mä otan Pönttiksen. Hot cat.

        Ei mua kyllä niin vaan "oteta".

        Kuuma koira?

        (naurua)



      • Lettipäinen kirjoitti:

        Sullekin joskus.... https://www.youtube.com/watch?v=fKHke-OHYjc

        No juu, mukava olla joskus saantipuolellakin, ja vielä noin harvinaiselta vierailijalta. Video vaan harmittavasti loppui juuri ennen kohokohtaa


      • Lettipäinen kirjoitti:

        Sullekin joskus.... https://www.youtube.com/watch?v=fKHke-OHYjc

        Hmmm.... kukahan lettipäinen täällä vois kirjoitella...

        Ovelaa, kun ei vastannut itselle Puikkarin laittamaan lällyyn???

        Olinko tarkka Sherlock?


      • mansikkakakkua

        Kiitos! Vastalahjana Lauran biisi... Miks ei
        https://www.youtube.com/watch?v=I5zRPbh1Fas&list=RDI5zRPbh1Fas&t=113

        Eikä mun hiukset ainakaa ole letitettynä... (ps. jos joku niin kuvitteli)...
        "siveyden sipuli"nutturalla ovat, olin näet merellä kalassa enkä halunut hiusteni kärsivän minkäänlaista inflaatiota. Joten ne on sidottu tiukalle nutturalle... tälläkin hetkellä vielä, koska kalat ovat perkaamattomina kylmälaukussa jäämurskassa. Verestettyjä ovat kylläkin.


    • Tykkään molemmista :)
      Mansikkakakun kanssa en vaan oo paljoo itse jutellu, seurannut vaan hänen keskustelujaan sivusta. Toisaalta on sellainen fiilis tullut ettei tunne ole hänen kanssaan molemminpuoleinen. Se on vähän monimutkaista selittää. Tarpeetontakin. Kyllä muhun saa kukin suhtautua ihan miten tahtoo.

    • fyskemm

      Ulkonäkö on kemia, ja siitä ei havaintoja.

    • Naisia internetin sinkkupalstalla?

      Älkää nyt viitsikö...

      • (pyörittää salsalannetta) :'D

        ...ja sitten vähän kehräystä...



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (pyörittää salsalannetta) :'D

        ...ja sitten vähän kehräystä...

        Ladies and Gentlemen!

        Suomi24 Forum Proudly Presents the Absolutely Amazingly Gorgeous Kitty Show by the World Famous Drag Queen Miss Pönttöuuni!!


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Ladies and Gentlemen!

        Suomi24 Forum Proudly Presents the Absolutely Amazingly Gorgeous Kitty Show by the World Famous Drag Queen Miss Pönttöuuni!!

        Sellainen mies, joka ei naista tunnista, ei sellaisella teekään mitään :D
        Kyllä mä ymmärrän, että se vähäsen harmittaa kun joutuu miettimään onko nurkassa luuta vai nainen..?

        Hyvät ketkutukset meni ihan hukkaan...:(

        Odotellaan miehiä tulevaksi...

        (naurua)


    • Mitä helv...

      Ilmeisesti olen kuin joku Lauantaimakkara
      -aina aika ajoin tarjouksessa isolla fontilla.

      Mimmistä tulee vielä pikku kakkiainen kun te ette kerran muistakaan tehdä avausta...hah.
      Hunajaan tottuu surrur.

      (naurua)

      • Näen jo sielun silmin sun lainelautaavan palstanäkyvyyden aallonharjalla....smootisti ja tukka putkella...

        https://youtu.be/HCM2u8Cv3TE

        Eipä ne pikkuliplatukset sit enää tunnu miltään....


      • Dissident kirjoitti:

        Näen jo sielun silmin sun lainelautaavan palstanäkyvyyden aallonharjalla....smootisti ja tukka putkella...

        https://youtu.be/HCM2u8Cv3TE

        Eipä ne pikkuliplatukset sit enää tunnu miltään....

        Joo, tästä se taitaa taas lähteä, tuplasalkovilla ja -kierteellä, hoh hoi.

        (naurua)

        Kiitos mentaalituesta ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, tästä se taitaa taas lähteä, tuplasalkovilla ja -kierteellä, hoh hoi.

        (naurua)

        Kiitos mentaalituesta ;D

        Mentaalituki? Oonkos mä nyt siis mentalisti? Arvaan mitä numeroa mietit jne...???


      • Dissident kirjoitti:

        Mentaalituki? Oonkos mä nyt siis mentalisti? Arvaan mitä numeroa mietit jne...???

        No ei nilkkatukikaan, heh...

        Ihan selvästi perjantai. Päivä poissa ja pidot eikun paranee.

        (naurua)

        Ai, ai...kato nyt, onko mulla tukka hyvin, että kelpaa otsikoihin? Sano, että on.

        (kikatusta)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No ei nilkkatukikaan, heh...

        Ihan selvästi perjantai. Päivä poissa ja pidot eikun paranee.

        (naurua)

        Ai, ai...kato nyt, onko mulla tukka hyvin, että kelpaa otsikoihin? Sano, että on.

        (kikatusta)

        Hiihtämässäkö vielä olet, kun pitoja tarvii?

        Joo, se on ihan hyvin, mutta laita nyt vähän ees päälles, herranenaika....aattele, jos on muitakin mentalisteja liikkeellä....


      • Dissident kirjoitti:

        Hiihtämässäkö vielä olet, kun pitoja tarvii?

        Joo, se on ihan hyvin, mutta laita nyt vähän ees päälles, herranenaika....aattele, jos on muitakin mentalisteja liikkeellä....

        Pidot pidot...perunat.

        Oho, eikö pyyhe päällä saa osallistuakaan nettikeskusteluun? ;)
        Mä tartteisin tänne tukan föönaajan. Sais letittääkin.

        (naurua) :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pidot pidot...perunat.

        Oho, eikö pyyhe päällä saa osallistuakaan nettikeskusteluun? ;)
        Mä tartteisin tänne tukan föönaajan. Sais letittääkin.

        (naurua) :'D

        Eikös se siikli pitänyt olla?

        Joo, täällä on tiukat tekstiilinormit... Noh kyllä sä opit...

        No tuollahan tuulee pihalla...meet sinne vaan, niin kuivaa...ja silleen hidastetusti sit pyörität päätä, kuin shampoomainoksissa... Ja vapaana pitää liehua hiukset...ei niitä tartte viikonlopuks letitellä...


      • Dissident kirjoitti:

        Eikös se siikli pitänyt olla?

        Joo, täällä on tiukat tekstiilinormit... Noh kyllä sä opit...

        No tuollahan tuulee pihalla...meet sinne vaan, niin kuivaa...ja silleen hidastetusti sit pyörität päätä, kuin shampoomainoksissa... Ja vapaana pitää liehua hiukset...ei niitä tartte viikonlopuks letitellä...

        Eiköhän tämäkin höpöhöpö-ketju nyt vaan haudattas, hah..

        Ajattele, olen täällä ollessani (sen vähäisenkin määrän) oppinut tietämään, miltä mahtaa oikean elämän lööppijulkkiksista tuntua kun lehdet kirjoittavat hevonkikkareita, ja itse ei pysty vaikuttamaan..

        Ei käy kateeksi. On kiva olla nobody. :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eiköhän tämäkin höpöhöpö-ketju nyt vaan haudattas, hah..

        Ajattele, olen täällä ollessani (sen vähäisenkin määrän) oppinut tietämään, miltä mahtaa oikean elämän lööppijulkkiksista tuntua kun lehdet kirjoittavat hevonkikkareita, ja itse ei pysty vaikuttamaan..

        Ei käy kateeksi. On kiva olla nobody. :)

        Joo, no kyllä nää laantuu aikanaan. Sulaudut massaan ja osaat ottaa vielä enemmän huumorilla ja vetästä lööperiks...

        No niinhän se on, että noilla julkkiksilla ei aina ole edes halua oikoa kaikkea, mitä niistä kirjoitetaan, sitten saattaa alkaa vaan enemmän sotkua tulla...ihan älytöntä....mutta uppoo ihmismieliin seiskoissa jne. kuin kuuma veitsi sulaan voihin...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, no kyllä nää laantuu aikanaan. Sulaudut massaan ja osaat ottaa vielä enemmän huumorilla ja vetästä lööperiks...

        No niinhän se on, että noilla julkkiksilla ei aina ole edes halua oikoa kaikkea, mitä niistä kirjoitetaan, sitten saattaa alkaa vaan enemmän sotkua tulla...ihan älytöntä....mutta uppoo ihmismieliin seiskoissa jne. kuin kuuma veitsi sulaan voihin...

        Joo, entistä enemmän tässä löysin rantein...

        Ei sitä kesällä jaksa edes himmastua helteissä..höpiskööt heh.

        Sinä pidät minun jalat maanpinnalla, kiitti. :)

        Tänään ei sais valvoa myöhään, se on aikanen lauantai-aamuvuoro, hö..


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, no kyllä nää laantuu aikanaan. Sulaudut massaan ja osaat ottaa vielä enemmän huumorilla ja vetästä lööperiks...

        No niinhän se on, että noilla julkkiksilla ei aina ole edes halua oikoa kaikkea, mitä niistä kirjoitetaan, sitten saattaa alkaa vaan enemmän sotkua tulla...ihan älytöntä....mutta uppoo ihmismieliin seiskoissa jne. kuin kuuma veitsi sulaan voihin...

        Niin ja julkkiskaverit elää sillä ja siitä.

        Kai niille on lopulta maailmanloppu kun ei olekaan kannessa. Vaikka kirpaisevallakin otsikolla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, entistä enemmän tässä löysin rantein...

        Ei sitä kesällä jaksa edes himmastua helteissä..höpiskööt heh.

        Sinä pidät minun jalat maanpinnalla, kiitti. :)

        Tänään ei sais valvoa myöhään, se on aikanen lauantai-aamuvuoro, hö..

        Niinkuin Veikko Lavin neuvojen perusteella...ja mr Beenin...

        Joo, ei toinna korvoosa lotkauttaa....

        No kyllä sä itse jo alat nää hommat hoitelemaan, kunhan kääkyilen yövuoron ratoksi täällä...

        Lauantailisien tuloa ei voi estää! Väkisillä työntävät massia...varohan, ettei apnkista tule ilmoitus, että tili on ylitetty... heh


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin ja julkkiskaverit elää sillä ja siitä.

        Kai niille on lopulta maailmanloppu kun ei olekaan kannessa. Vaikka kirpaisevallakin otsikolla.

        No jotkut taitaa elää silläkin.... kaippa joku tuksu ja nykäs masakin tarvii lööppejä, että porukka tulee niitä katsomaan...että minkälaisia eläjiä ne oikeesti on. Tuskin kukaan niiden taiteellista antia niinkään seuraa....??? Itseäni ei kiinnosta kumpikaan...


      • Dissident kirjoitti:

        No jotkut taitaa elää silläkin.... kaippa joku tuksu ja nykäs masakin tarvii lööppejä, että porukka tulee niitä katsomaan...että minkälaisia eläjiä ne oikeesti on. Tuskin kukaan niiden taiteellista antia niinkään seuraa....??? Itseäni ei kiinnosta kumpikaan...

        Aattele, jos sinä ja minä oltas keikalla, ja porukka tulis katsomaan, että ei saakutti, SIINÄ ne nyt on! Ois se vetonaula. Kyllä jotain "Dannyä" kirpasis niin vit...

        (naurunnarinaa) :'D


      • Dissident kirjoitti:

        Niinkuin Veikko Lavin neuvojen perusteella...ja mr Beenin...

        Joo, ei toinna korvoosa lotkauttaa....

        No kyllä sä itse jo alat nää hommat hoitelemaan, kunhan kääkyilen yövuoron ratoksi täällä...

        Lauantailisien tuloa ei voi estää! Väkisillä työntävät massia...varohan, ettei apnkista tule ilmoitus, että tili on ylitetty... heh

        Mä oisin halunnu olla ens viikon alkupuolen vapailla kun helteet tulee takasin, plääh...:(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä oisin halunnu olla ens viikon alkupuolen vapailla kun helteet tulee takasin, plääh...:(

        Ai alkupuolella tulee takas? Kivakiva...arvaa kuka ma-ti vapailla? hihhiii


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aattele, jos sinä ja minä oltas keikalla, ja porukka tulis katsomaan, että ei saakutti, SIINÄ ne nyt on! Ois se vetonaula. Kyllä jotain "Dannyä" kirpasis niin vit...

        (naurunnarinaa) :'D

        Milläs keikalla myö oltais? Pankkikeikalla?

        https://youtu.be/maleGVhG0vc

        Bonny ja Glyde?


      • Dissident kirjoitti:

        Ai alkupuolella tulee takas? Kivakiva...arvaa kuka ma-ti vapailla? hihhiii

        Just joo.

        Nyt saat piiskaa :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Just joo.

        Nyt saat piiskaa :'D

        Anna tulla vaan....

        -pyllistää-




      • Dissident kirjoitti:

        Vai tällänen lypsykilpailukeikka?

        https://youtu.be/6A07mu44n4I

        Pärjättäsköhä?

        Ehhei taas tuota :'D
        Toi on sun lemppari, ei mun.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ehhei taas tuota :'D
        Toi on sun lemppari, ei mun.

        Jaakko Teppo on kunkku ja savolaisten itoli!!!

        https://youtu.be/kW1FtwzwYQ4

        Entäs poeka sitten?




      • Dissident kirjoitti:

        Ei herranenaika....pakko jotain kompensaatiota saada...

        https://youtu.be/vbX30rvBEQM

        huhhuhh sentään...

        Hhahah (naurua polvillaan)! Ei hitto..

        (yskii) :'D

        Nyt päästiinkin sitten asiaan, huh heijakkaa :'D

        Oisko nyt hyvä aika lähteä molempien nukkum...ainakin minun, jos oot töissä, sinä et voi..huh huh. Näkisitpä ilmeen :D

        Diuts..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hhahah (naurua polvillaan)! Ei hitto..

        (yskii) :'D

        Nyt päästiinkin sitten asiaan, huh heijakkaa :'D

        Oisko nyt hyvä aika lähteä molempien nukkum...ainakin minun, jos oot töissä, sinä et voi..huh huh. Näkisitpä ilmeen :D

        Diuts..

        No just kun päästiin vauhtiin.....voivoi...

        Nooh...jääpähän ens kertaankin jotain....

        https://youtu.be/zWIuRJLH5vg

        Hyviä öitä ja pirtsakkaa työpäivää huomiselle.


      • Dissident kirjoitti:

        No just kun päästiin vauhtiin.....voivoi...

        Nooh...jääpähän ens kertaankin jotain....

        https://youtu.be/zWIuRJLH5vg

        Hyviä öitä ja pirtsakkaa työpäivää huomiselle.

        Hahah, joo, jääpähän...aijai. :D

        Kiitos, hyvää yötä vuan sinne. Jaaa...siitä ihan piiikku hiljaa sitten rauhotut...

        (naurua) ;)


    • samajokakiehnää

      Eikö Misspönttöuuni ole entinen teknodonna nykyinen donatello tms?Paljon samankaltaisuutta teksteissä..ja mieshän siellä takana on,uskokaa tai älkää...

      • vaikkaluolamadonna

        Samaa olen ajatellut,mutta tää on niin palstanikkien maailma ettei mitään määrää.Tyypit kirjoittaa avauksia ja vastaavat itselleenkin.


      • Voin sinua helpottaakseni kertoa, että EN ole sama henkilö.

        Voi helv...niin kuin se oikeasti ketään kiinnostaisi?

        Pidin itse kyllä Donnasta, ja teksteistään. :)


      • 8697698769
        vaikkaluolamadonna kirjoitti:

        Samaa olen ajatellut,mutta tää on niin palstanikkien maailma ettei mitään määrää.Tyypit kirjoittaa avauksia ja vastaavat itselleenkin.

        Se on kans huvittavaa, että ensin rekisteröidytään, ja höpistään k. sukassa. Sit samat ihmiset huutelee puskista. Hyvin pieni määrä ihmisiä tätä palstaa pyörittää.


      • 33274384
        8697698769 kirjoitti:

        Se on kans huvittavaa, että ensin rekisteröidytään, ja höpistään k. sukassa. Sit samat ihmiset huutelee puskista. Hyvin pieni määrä ihmisiä tätä palstaa pyörittää.

        No mikseet käytä rekisteröityä nikkiäsi sitten?


      • 86987698769
        33274384 kirjoitti:

        No mikseet käytä rekisteröityä nikkiäsi sitten?

        En rekisteröidy, koska 90% täällä olevista ihmisistä on täysin kilahtaneita.


      • Ananias
        86987698769 kirjoitti:

        En rekisteröidy, koska 90% täällä olevista ihmisistä on täysin kilahtaneita.

        99 prosenttia on kilahtaneita. Mahdoton sanoa kuka on täysipäinen.


      • ananas
        86987698769 kirjoitti:

        En rekisteröidy, koska 90% täällä olevista ihmisistä on täysin kilahtaneita.

        No mistä oikein päättelet, että rekisteröityneet huutelee puskista?


      • jostainsyystä

        Sinua jäi asia ilmeisesti vaivaamaan.


      • enjymmarra
        ananas kirjoitti:

        No mistä oikein päättelet, että rekisteröityneet huutelee puskista?

        Kiinnostaa sama. Itse en ole rekisteröitynyt, eikä tuon väitteen sanojakaan, joten eiköhän täällä paljonkin ole muita kuin puskista huutelevia rekkautuneita. Täällä ollaan joka tapauksessa anonyymeinä niin miksei voisi käyttää rekisteröityä nikkiä kaiken sanomiseen.


      • EdesUnissa
        enjymmarra kirjoitti:

        Kiinnostaa sama. Itse en ole rekisteröitynyt, eikä tuon väitteen sanojakaan, joten eiköhän täällä paljonkin ole muita kuin puskista huutelevia rekkautuneita. Täällä ollaan joka tapauksessa anonyymeinä niin miksei voisi käyttää rekisteröityä nikkiä kaiken sanomiseen.

        Taitaa tuo rekisteröityminen olla enempi niiden asia jotka luovat itselleen palstapersoonallisuutta. Tavalliseen kommentointiin ei rekisteröinnillä ole tarvetta.
        Toisaalta rekisteröityneet vaihtavat koko ajan rekisteröityneitä Nickejään, joten heillä lienee tarve aika-ajoin vaihtaa persoonallisuutta. En keksi käytännön etua miksi ihminen vaihtaisi koko ajan rekisteröimäänsä Nickiä.
        Joskus aikoinaan oli nick-varkaita ja se kai sai ihmiset suojaamaan oman nickinsä rekisteröitymällä. Minua varkaat eivät haittaa, joten en suojaa. Tosin osa niistä varkaista oli todella fiksuja. He tutkivat ihmisen ominaispiirteitä ja kirjoittivat sitten kommentin joka korosti näitä satiirisesti. Ne oli oikeastaan hauskoja.


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Voin sinua helpottaakseni kertoa, että EN ole sama henkilö.

        Voi helv...niin kuin se oikeasti ketään kiinnostaisi?

        Pidin itse kyllä Donnasta, ja teksteistään. :)

        Jos pidät jostakusta, niin voisi kuvitella että kunnioitat tuota henkilöä jossain määrin. Hänen kirjoitus tyylinsä jatkuva kopioiminen ei osoita kunnioitusta.

        (kopiointi naurua)


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Jos pidät jostakusta, niin voisi kuvitella että kunnioitat tuota henkilöä jossain määrin. Hänen kirjoitus tyylinsä jatkuva kopioiminen ei osoita kunnioitusta.

        (kopiointi naurua)

        Milla tavalla kopiointia esiintyy?

        (rapsuttaa punaista tukkaansa)

        Suluissa kirjoittamista ei ole trademarkattu.
        Sitä ei omista kukaan ja olen käyttänyt sitä ennen kuin sinä olet syntynytkään.

        Kirjalliset tuotannot ovat omiani.

        Joten älä anna tuulen heilutella huuliasi. Mä pidän Donnasta. Sillä hyvä.

        Ja kuules, sinutkin minä tunnistan. Tunnistin tässä eräänä iltana. Käyttäisit nyt hyvä mies sinäkin yhtä ainoaa nimimerkkiä. Olisi kohtuullista ja reilua. Kaikkia kohtaan.


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Milla tavalla kopiointia esiintyy?

        (rapsuttaa punaista tukkaansa)

        Suluissa kirjoittamista ei ole trademarkattu.
        Sitä ei omista kukaan ja olen käyttänyt sitä ennen kuin sinä olet syntynytkään.

        Kirjalliset tuotannot ovat omiani.

        Joten älä anna tuulen heilutella huuliasi. Mä pidän Donnasta. Sillä hyvä.

        Ja kuules, sinutkin minä tunnistan. Tunnistin tässä eräänä iltana. Käyttäisit nyt hyvä mies sinäkin yhtä ainoaa nimimerkkiä. Olisi kohtuullista ja reilua. Kaikkia kohtaan.

        No sehän yhdistää meitä se Donnan kirjoituksista pitäminen. Tai oikeastaan loppua kohden Donna kuivui kasaan, koska ei voi loputtomasti ammentaa tyhjästä. Olisi kyllä mahdollista että tunnistaisit minut, mutta oikeastaan laitoit tuohon itse vastauksen ettet sittenkään. Kirjoitan vain tällä yhdellä nimimerkillä, koska sillä oli joskus ideologinen sisältö.

        Sulkuja ei todellakaan ole trademarkattu. Eikä nauru-sanaa. Eikä edes tyyliä. Mutta kunnioitusta osoitetaan edelleen siten, että pyritään olemaan kopioimatta toisen tyyliä. Ei edes vainajan tyyliä, eikä varsinkaan vainajan tyyliä.

        Mutta onhan niitä ihmisiä jotka menevät katsomaan Justin Bieberiksi stailattua Robiniakin...
        ...joten joku toinen voi katsoa asian olevan merkityksetön, tai jopa positiivinen.


    • Jos tässä nyt pitää vastata, ja asiaan kuuluu niin,
      itse sanoisin mansikkakakkua. :D

      • mansikkakakkua

        Kiitos, mä puolestani totean sinut reiluksi jätkäksi! Menee näes pikkusen överiksi... sun kuumat aallot. Asia josta ei pahemmin puhuta edes parhaiden naisystävien kesken... yleensä.
        Vähän rinnastetavissa sukupuolitauteihin... Ei varmaan niitäkään mainosteta julkisti vaikka lääkitys olisi päällä... ei ainakaan naisten keskuudessa! Äijistä en tiedä, kun jotkut ovat täälläkin sitä mieltä ett lääkkeillä hoituu. Väärä käsitys... ei läheskään kaikki sukupuolitaudit.

        Ei nuo äijätkään varmaan yleisesti puhu siitä omalta kohdaltaan... jos "mato" ei ole elossa; korkeintaan mies urologille... kautta rantain. Urologi sitten lypsää sen tarvittavan tiedon lähes pihtien kanssa, jotta voi määrätä ehkä pillereitä. Useimmiten suosittelee myös painon pudotusta, tupakoinnin lopetusta ja muitakin elämän ohjeita tulee-> kuten riittävää lepoa!
        Päivänjatkoja sullekin!

        Ps. Mun iästäni oli muuten pudotettu 2 vuotta pois... olin enää 58 vuotias!
        Se vaikuttaa näköjään selvästi; kun on nukkunut tarpeeksi! =))


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        Kiitos, mä puolestani totean sinut reiluksi jätkäksi! Menee näes pikkusen överiksi... sun kuumat aallot. Asia josta ei pahemmin puhuta edes parhaiden naisystävien kesken... yleensä.
        Vähän rinnastetavissa sukupuolitauteihin... Ei varmaan niitäkään mainosteta julkisti vaikka lääkitys olisi päällä... ei ainakaan naisten keskuudessa! Äijistä en tiedä, kun jotkut ovat täälläkin sitä mieltä ett lääkkeillä hoituu. Väärä käsitys... ei läheskään kaikki sukupuolitaudit.

        Ei nuo äijätkään varmaan yleisesti puhu siitä omalta kohdaltaan... jos "mato" ei ole elossa; korkeintaan mies urologille... kautta rantain. Urologi sitten lypsää sen tarvittavan tiedon lähes pihtien kanssa, jotta voi määrätä ehkä pillereitä. Useimmiten suosittelee myös painon pudotusta, tupakoinnin lopetusta ja muitakin elämän ohjeita tulee-> kuten riittävää lepoa!
        Päivänjatkoja sullekin!

        Ps. Mun iästäni oli muuten pudotettu 2 vuotta pois... olin enää 58 vuotias!
        Se vaikuttaa näköjään selvästi; kun on nukkunut tarpeeksi! =))

        Mikä ihme se sinä lopulta olet? En minäkään enää tuon tekstin jälkeen tiedä, oletko sinä nainen? Et taida olla?? Oletko sinä 20 v. vai 58 v. oikeasti? Olet mies, joka on ärsyyntynyt minuun? Mies sun täytyy olla jos kummana pidät, että voi keskustella menkoista yms.

        Ei mulla ole ongelmaa livessä eikä tässä puhua mistään fysiologisesta asiasta. Olen näet ihan perinteisen suorapuheinen. Kyllä me ainakin täällä päin Suomea naisten kesken puhutaan tämmösistä. Ei ystäville tee tiukkaa. Aika luonnollisia asioita (kummastelee).

        No joo, ukoille, joo, ehkä harvemmin, mutta en nyt voinut mitään kun joku toinen sen asian otti esille ja osui oikeaan. Pitäisikö siellä nyt vähän höllätä kauluksia eikä tehdä tabuja kaikesta, hallelujaa vuan...huh huh.

        Sori jos tulkitsin sinut nyt väärin, mutta totuus on etten osaa tulkita sinun nimimerkkiäsi ollenkaan.


    • Vähissä on puheenaiheet...

      Joku on ollut tosi tarkkana, aloituksen ikätieto kyllä pitää paikkansa.

      (voi yhden kerran, pyyhkii otsaa..)

      • sängelläkyntäjä-

        Huussissa Pönttö itke ja nyyhkii
        Pravdalehden sivulla silmät ja pyllyn pyyhkii

        Sotkettu on punatukka
        puhki viimeinenkin nailonsukka


      • sängelläkyntäjä- kirjoitti:

        Huussissa Pönttö itke ja nyyhkii
        Pravdalehden sivulla silmät ja pyllyn pyyhkii

        Sotkettu on punatukka
        puhki viimeinenkin nailonsukka

        Jassoo seilorisetä..

        https://www.youtube.com/watch?v=I5zRPbh1Fas


    • Ananias

      Nyt menee mielikuvilla pelailuksi kun ei ole kummastakaan mitään oikeaa kuvaa ollut nähtävillä.

      MissPönttöuuni on palstahahmona aika kuumottava tapaus, että sen perusteella kyllä menee pojot sinne päin.

      • Hahmo?! Mä mikään Aku Ankka ole. Housuissas on hahmo..

        NAINEN.

        (pärskähdys)

        Ja kohta unessa oleva nainen.


      • Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hahmo?! Mä mikään Aku Ankka ole. Housuissas on hahmo..

        NAINEN.

        (pärskähdys)

        Ja kohta unessa oleva nainen.

        Eikös palstahahmo ole aika osuva kuvaus kun ei susta ole mitään kuvaakaan ollut näkösillä?

        Vai nukkumaan? Minä tulin vasta.


      • Sinä et sais kahteenkymmeneen vuoteen unta jos minä kuvan lähettäisin. Voin kertoa, että miekkonen kaupassa törmäsi eilen onnistuneesti keltaisen lehdistön telineeseen kun pönttöläinen punaisissa kengissään kurvasi tämän ohi. :D

        Siitä voit miettiä. Mitä se sitä telinettä meni ravistelemaan?


      • Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinä et sais kahteenkymmeneen vuoteen unta jos minä kuvan lähettäisin. Voin kertoa, että miekkonen kaupassa törmäsi eilen onnistuneesti keltaisen lehdistön telineeseen kun pönttöläinen punaisissa kengissään kurvasi tämän ohi. :D

        Siitä voit miettiä. Mitä se sitä telinettä meni ravistelemaan?

        Mikäs kiire tässä on nukkumaan? Haudassa kerkeää levätä.


      • Ananias kirjoitti:

        Eikös palstahahmo ole aika osuva kuvaus kun ei susta ole mitään kuvaakaan ollut näkösillä?

        Vai nukkumaan? Minä tulin vasta.

        No niin sie tulit, vähän myöhässä ku mulla on aikanen duunivuoro :)...
        Voin mä tässä nyt vähän aikaa...Sinuahan minä aiemmin huhuilin kun tässä ollaan taas, siis otsikossa. On siinä nyt onneksi mansikkakakkuakin mukana...Kaksin aina kaunihimpi.

        Kyllä se pöntön kiusaaminen niin monia vaan kiihottaa...


      • Ananias kirjoitti:

        Mikäs kiire tässä on nukkumaan? Haudassa kerkeää levätä.

        Ja kun mulla on tämä "tilannekin" vielä päällä..

        (naurua)

        Niin oikeastaan pitäs pitää palstaselibaattia :'D


      • Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin sie tulit, vähän myöhässä ku mulla on aikanen duunivuoro :)...
        Voin mä tässä nyt vähän aikaa...Sinuahan minä aiemmin huhuilin kun tässä ollaan taas, siis otsikossa. On siinä nyt onneksi mansikkakakkuakin mukana...Kaksin aina kaunihimpi.

        Kyllä se pöntön kiusaaminen niin monia vaan kiihottaa...

        Se on lauantai aamulla, vapaapäivä.

        Vai huhuilit...olisit soittanut, vastaan sulle aina heti. Tai jos en kerkeä vastaamaan, soitan ensi tilassa takaisin.

        Mistähän se johtuu että Pöntön kiusaaminen kiihottaa? Johtuisiko sun omasta käytöksestä?

        Viimeisen keskustelumme jälkeen en meinannut saada unta, kieriskelin yli tunnin sängyssä ja ajattelin sinua. Mietin että lähtikö se kävelemään tänne Länsi-Uudellemaalle...

        Kun nukahdin niin näin unta punapäisestä seireenistä joka kutsui minua luokseen.


      • Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja kun mulla on tämä "tilannekin" vielä päällä..

        (naurua)

        Niin oikeastaan pitäs pitää palstaselibaattia :'D

        Nythän me voitais sopia tapaaminen aamuksi johonkin tienvarsimotelliin.


      • Ananias kirjoitti:

        Se on lauantai aamulla, vapaapäivä.

        Vai huhuilit...olisit soittanut, vastaan sulle aina heti. Tai jos en kerkeä vastaamaan, soitan ensi tilassa takaisin.

        Mistähän se johtuu että Pöntön kiusaaminen kiihottaa? Johtuisiko sun omasta käytöksestä?

        Viimeisen keskustelumme jälkeen en meinannut saada unta, kieriskelin yli tunnin sängyssä ja ajattelin sinua. Mietin että lähtikö se kävelemään tänne Länsi-Uudellemaalle...

        Kun nukahdin niin näin unta punapäisestä seireenistä joka kutsui minua luokseen.

        Toiset kato paiskoo viikonloputkin. Täyspitkää päivää. No pyhä on vapaa.

        Johtuu, johtuu, omasta käytöksestä se johtuu, no can do...Olisin mä jo muuttunut jos olisin pystynyt. :)

        Niinkö? (kurn) ;) Toisaalta, oikeasti, kuule, aika herttaista jos niin oli..Olihan ne jutut vähän, heh...
        Ei se mitään jos se hyvää tekee :)

        Kävi mulla noitten muittenkin juttujen jälkeen mielessä, että vietköhän tosiaan siemenruokaremontin jo liian pitkälle :D..
        Että tarviisitko sinä välillä ihan karjalanpaistia kylkeen?

        (hymyä)


      • Ananias kirjoitti:

        Nythän me voitais sopia tapaaminen aamuksi johonkin tienvarsimotelliin.

        Länsi-Uusimaa..

        Tulis semmonen rapiat 600 km, ainakin.
        Pomo soittelis perään.

        (naurua)


      • Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Toiset kato paiskoo viikonloputkin. Täyspitkää päivää. No pyhä on vapaa.

        Johtuu, johtuu, omasta käytöksestä se johtuu, no can do...Olisin mä jo muuttunut jos olisin pystynyt. :)

        Niinkö? (kurn) ;) Toisaalta, oikeasti, kuule, aika herttaista jos niin oli..Olihan ne jutut vähän, heh...
        Ei se mitään jos se hyvää tekee :)

        Kävi mulla noitten muittenkin juttujen jälkeen mielessä, että vietköhän tosiaan siemenruokaremontin jo liian pitkälle :D..
        Että tarviisitko sinä välillä ihan karjalanpaistia kylkeen?

        (hymyä)

        Älä kuiten ittees työllä tapa, on niitä helpompiakin tapoja.

        Jutut oli ihan asialinjaa, minä vain olen niin herkkä näissä asioissa. Alan liikaa miettimään asioita ja unelmoimaan.

        Siemenruokaremontti ei tarkoita sitä että syön isoja määriä siemeniä päivittäin, ne on vain pieni lisä ruokavalioon ja niistä saa hyviä rasvoja. Karjalanpaistia en ole kyllä syönyt kuukausiin, pitäisi löytää joku karjalaisflikka tekemään sellaista. Palkaksi saisi pusun ja kunnon hieronnan.


      • Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Länsi-Uusimaa..

        Tulis semmonen rapiat 600 km, ainakin.
        Pomo soittelis perään.

        (naurua)

        Sanotaan sille että olet reissuhommissa.


      • Ananias kirjoitti:

        Älä kuiten ittees työllä tapa, on niitä helpompiakin tapoja.

        Jutut oli ihan asialinjaa, minä vain olen niin herkkä näissä asioissa. Alan liikaa miettimään asioita ja unelmoimaan.

        Siemenruokaremontti ei tarkoita sitä että syön isoja määriä siemeniä päivittäin, ne on vain pieni lisä ruokavalioon ja niistä saa hyviä rasvoja. Karjalanpaistia en ole kyllä syönyt kuukausiin, pitäisi löytää joku karjalaisflikka tekemään sellaista. Palkaksi saisi pusun ja kunnon hieronnan.

        Joo mä olenkin nyt "varannut" sut itselleni, koska sinä olet aika hyvä unelmoimaan ja samalla olen nimennyt itseni sinun punapäiseksi palstapeikoksi, se on kova titteli se. ;)

        Lisäksi miehellä on aika kehvelin herkät 'sensorit' niinkin kaukaa. Toisaalta ei yllätä ja toisaalta yllättää.

        (naurua)

        Hieronta kelpaa jokaiselle raskaan työn raatajalle, jo vain. Vaikka sen karjalanpaistin joutuisikin pitopalvelusta tilaamaan:)


      • Ananias kirjoitti:

        Sanotaan sille että olet reissuhommissa.

        Naurattaa ajatus kun mä mietin mun työtä.
        Aikamoinen seppä Ilmarinen sais selittäjä olla.

        Kyllähän ne näkis mun naamasta, että miehissä oon. :'D


      • Ananias kirjoitti:

        Älä kuiten ittees työllä tapa, on niitä helpompiakin tapoja.

        Jutut oli ihan asialinjaa, minä vain olen niin herkkä näissä asioissa. Alan liikaa miettimään asioita ja unelmoimaan.

        Siemenruokaremontti ei tarkoita sitä että syön isoja määriä siemeniä päivittäin, ne on vain pieni lisä ruokavalioon ja niistä saa hyviä rasvoja. Karjalanpaistia en ole kyllä syönyt kuukausiin, pitäisi löytää joku karjalaisflikka tekemään sellaista. Palkaksi saisi pusun ja kunnon hieronnan.

        Niin asiaakin välissä. Sitä työtä kertyy yleensä sellaset 44 h/viikko.
        Onhan se liikaa..

        Oon ajatellu, että pikku hiljaa alan sanomaan "ei". Elämä kun on ihmisen parasta aikaa.


      • Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo mä olenkin nyt "varannut" sut itselleni, koska sinä olet aika hyvä unelmoimaan ja samalla olen nimennyt itseni sinun punapäiseksi palstapeikoksi, se on kova titteli se. ;)

        Lisäksi miehellä on aika kehvelin herkät 'sensorit' niinkin kaukaa. Toisaalta ei yllätä ja toisaalta yllättää.

        (naurua)

        Hieronta kelpaa jokaiselle raskaan työn raatajalle, jo vain. Vaikka sen karjalanpaistin joutuisikin pitopalvelusta tilaamaan:)

        Tuo varaaminen on ihan ok, en laita hanttiin. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan....ehkä yhteinen joulupöytä?

        Voin nyt sen tunnustaakin kun tuttavuutemme syveni jo tälle asteelle, että olen hyvin romanttinen mies. Jopa yltiöromanttinen. Osaan silti olla tarvittaessa myös jämäkkä.

        Tilataan vain se karjalanpaisti pitopalvelusta, tehdään sekin aika jotain kivempaa. Kyllä me jotain yhdessä keksittäis.


      • Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Naurattaa ajatus kun mä mietin mun työtä.
        Aikamoinen seppä Ilmarinen sais selittäjä olla.

        Kyllähän ne näkis mun naamasta, että miehissä oon. :'D

        Ihminen on syytön kunnes toisin todistetaan. Ei myönnettäisi mitään, kiistettäis kaikki.


      • Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin asiaakin välissä. Sitä työtä kertyy yleensä sellaset 44 h/viikko.
        Onhan se liikaa..

        Oon ajatellu, että pikku hiljaa alan sanomaan "ei". Elämä kun on ihmisen parasta aikaa.

        Ei se 44 tuntia ihan hirveästi ole, mutta tuossa tilassa olisi varmasti järkevämpää tehdä jotakin muuta kuin nysvätä töiden parissa.


      • Ananias kirjoitti:

        Tuo varaaminen on ihan ok, en laita hanttiin. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan....ehkä yhteinen joulupöytä?

        Voin nyt sen tunnustaakin kun tuttavuutemme syveni jo tälle asteelle, että olen hyvin romanttinen mies. Jopa yltiöromanttinen. Osaan silti olla tarvittaessa myös jämäkkä.

        Tilataan vain se karjalanpaisti pitopalvelusta, tehdään sekin aika jotain kivempaa. Kyllä me jotain yhdessä keksittäis.

        Pönttö on kyllä havainnut sinussa kaksi voimakasta, erilaista puolta; toinen kantaa ruusuja ja toinen vetää ruosk*lla. Ei mitenkään uutena tullut. :)

        Mutta muista, että niin on minussakin.

        Mutta nyt hani, yhteisestä kuusenkoristelusta, kipakoista riidoista/niiden selvittelystä ja kinkun käräyttämisestä unelmoiden nukkumaan. Nyt on ihan pakko mennä.

        Nähdään, hyvää yötä.


      • Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Pönttö on kyllä havainnut sinussa kaksi voimakasta, erilaista puolta; toinen kantaa ruusuja ja toinen vetää ruosk*lla. Ei mitenkään uutena tullut. :)

        Mutta muista, että niin on minussakin.

        Mutta nyt hani, yhteisestä kuusenkoristelusta, kipakoista riidoista/niiden selvittelystä ja kinkun käräyttämisestä unelmoiden nukkumaan. Nyt on ihan pakko mennä.

        Nähdään, hyvää yötä.

        On ehkä kaksi eri puolta, mutta kumpikaan ei mene överiksi. Kokonaisuutena valloittava persoona, ja hyvin lämmin. Tykkään myös kuunnella kun pikkulapset tepsuttelee parketilla.

        Alan suunnittelemaan joulumenyytä, sinä saat miettiä joulukoristeluita. Öitä vuan sullekin.


    • Höpö höpö aloitus.
      Toinen on leikkivää toinen huolehtiva turha edes verrata m.

      • Hyvä. Tulit järjenäänenä siihen...

        Härkkiähän ne vaan tahtoo. Mä osaan ottaa jo lungimmin :)


      • todonoche
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvä. Tulit järjenäänenä siihen...

        Härkkiähän ne vaan tahtoo. Mä osaan ottaa jo lungimmin :)

        Ku on kokoyä aikaa, kiusin Pönttöä koko yön
        nyh jo aloitan sen tihutyön

        https://www.youtube.com/watch?v=Lfqi_I8r2cE


      • utsiikkipönttö

      • barco.azul

      • utsiikkipönttö kirjoitti:

        Ladoga laiva

        Pönttö uutsiikissa pyllistää
        laivapoikaa hämmentää

        https://www.youtube.com/watch?v=Lfqi_I8r2cE

        Kuulepa kulta, mä meen ihan kohta unten laineille...

        Jätä vaan tehtäviä siihen (naurua), mä tuun vetämään punakynällä kun on aikaa.




      • sinikynäseilori
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No jopas jopas...

        sehän oli häneltä kovin nätti "lähetys", kiitti vuan yöbiisistä..

        (hämmästynyt)

        Eix punakynää tullukka
        Pönttöseni pikku pullukka<3

        vaikke vällyjes alla tullukka
        raudikko flikka punatukka

        https://www.youtube.com/watch?v=cERDBMg3eO4


      • sinikynäseilori kirjoitti:

        Eix punakynää tullukka
        Pönttöseni pikku pullukka<3

        vaikke vällyjes alla tullukka
        raudikko flikka punatukka

        https://www.youtube.com/watch?v=cERDBMg3eO4

        No ei tullu kun minä olen ihan poikki ja ihan kuin vähän kiukuttaisi...

        Että ole nyt vaan yhtä kiltisti kun olit yölläkin ballaadiesi kanssa. Kaunista musiikkia..
        Sellaisia saa lähettää, mutta muuta rienaavaa ei...

        Kiitos.

        (silmät lumpsahtaa kiinni)


    • kummallista

      Miten tällainen aihe on voinut kerätä yli 100 kommenttia? Eikö palstalaiset osaa puhua muusta kuin toisista palstalaisista? En lukenut ketjua mutta ihmettelen aiheen suosiota.

      • nevaltasipalstan

        Asuntovaunupuisto on vahva tässä ketjussa.


      • No sitä minäkin kysyn.

        Voisi keskustella asioista, ei kirjoittajista. Mutta jos yksi tai kaksi -tai viisi- kirjoittajaa käyttää koko ajan vain yhtä merkkiään, se näyttää herättävän "intohimoja" ja kirjoittajat on helpompi profiloida, identifioida ja tunnistaa. Minä kirjoitan tällä yhdellä, koska oma tyyli on niin tunnistettavissa ettei ole mitään tolkkua venkoilla sadalla erilaisella. Eikä siinä ole mitään järkeä. Ei hävetä yhtään "omissa nimissä" laukoa mielipiteitä.

        Sitten sitä saapi ihmistä pommittaa tälleen...

        Mutta toisaalta, onhan se kivvaa jos on näin hemmetin 'suosittu' hah. Yleensä aina perjantaisin tuntuvat olevan kovasti nimimerkkini perään...:D

        Varmaan ikävöivät? Tui tui...


      • kalenteripönttö
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No sitä minäkin kysyn.

        Voisi keskustella asioista, ei kirjoittajista. Mutta jos yksi tai kaksi -tai viisi- kirjoittajaa käyttää koko ajan vain yhtä merkkiään, se näyttää herättävän "intohimoja" ja kirjoittajat on helpompi profiloida, identifioida ja tunnistaa. Minä kirjoitan tällä yhdellä, koska oma tyyli on niin tunnistettavissa ettei ole mitään tolkkua venkoilla sadalla erilaisella. Eikä siinä ole mitään järkeä. Ei hävetä yhtään "omissa nimissä" laukoa mielipiteitä.

        Sitten sitä saapi ihmistä pommittaa tälleen...

        Mutta toisaalta, onhan se kivvaa jos on näin hemmetin 'suosittu' hah. Yleensä aina perjantaisin tuntuvat olevan kovasti nimimerkkini perään...:D

        Varmaan ikävöivät? Tui tui...

        Perjantain kalanterijuopot huppelissa Pönttöä kaihoaapi


    • puppulause

      Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta nainen punapää ratkaisee ongelmia tutkittaessa yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita.

    • Oi nyt menee jännäksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5085
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe