Silloin kun ihminen ei pärjää keskustelemalla asiapohjalta,hän alkaa solvata toista hulluksi, vähä-älyseksi, foobiseksi ym.
Tämä on hyvin yleistä tällä palstalla koska heikot ja kyvyttömöt ihmiset käyttätyvät kuin kakarat koulun välitunnilla.
Seta on kuuluisa tästä toimintatavasta fodiasyytöksillään.
Uskovien haukkuminen hulluiksi on epätoivon merkki
128
858
Vastaukset
Joo 😂 joskus tuntuu kuin olisi murkkupalstalla 😂
- MitäTähänSanotRäyhis
Sinä teet joka palstasta murkkupalstan aina kun osallistut.
- tietoa.sinusta
MitäTähänSanotRäyhis kirjoitti:
Sinä teet joka palstasta murkkupalstan aina kun osallistut.
Sinä taas tuot jokaiseen ketjuun aimoannoksen älykkyyttä ja analyyttistä keskustelua ja multinikkien runsautta.
"Uskovien haukkuminen hulluiksi on epätoivoivon merkki. "
Ei kai, koska on ennustettu.. ' ahdistuksen aika' uskoville. Se on siis kohtalon sormi, joka osoittelee.usko.vainen kirjoitti:
Luuletko, että me ahdistumme noista epätoivoisista nimittelyistä 😂❓
Kyllä teidän pitäisi, koska muuten ennstus ei toteudu.
- psyko.psygo.bsygo
usko.vainen kirjoitti:
Luuletko, että me ahdistumme noista epätoivoisista nimittelyistä 😂❓
Ainakin teit heti aloituksen asiasta, kun sinuun viitattiin yhdessä lauseessa sanalla psyko, lauseessa, joka ei ollut osoitettu edes sinulle.
psyko.psygo.bsygo kirjoitti:
Ainakin teit heti aloituksen asiasta, kun sinuun viitattiin yhdessä lauseessa sanalla psyko, lauseessa, joka ei ollut osoitettu edes sinulle.
Voitko selventää viestiäsi 🤓
Toisen haukkuminen hulluksi on aina tyhmää, olipa kyseessä uskova tai ei-uskova.
usko.vainen kirjoitti:
Onko joskus joku uskova haukkunut jotakuta hulluksi tai foobikoski😳❓
Uskovaksi itseään nimittävä on haukkunut jotakuta mitä erilaisimmin nimityksin.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Uskovaksi itseään nimittävä on haukkunut jotakuta mitä erilaisimmin nimityksin.
Enpä muista tuollaista. Voitko kertoa esimerkkejä😉❓
usko.vainen kirjoitti:
Enpä muista tuollaista. Voitko kertoa esimerkkejä😉❓
On haukuttu esim. saatananpalvojaksi.
usko.vainen kirjoitti:
Jaa, kuka ja ketä 😳❓
Eräs uskovaksi tunnustautuva toista uskovaista. Sitten on haukuttu tekopyhäksi.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Eräs uskovaksi tunnustautuva toista uskovaista. Sitten on haukuttu tekopyhäksi.
Kerro toki nikit jos kerran noin karkea syytöksen esität 🤓
usko.vainen kirjoitti:
Sinä olet haukkunut minua tekopyhäksi.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Sinä olet haukkunut minua tekopyhäksi.
Älä siirrä maalia❗️
Väitit juuri " On haukuttu esim. saatananpalvojaksi"
Kuka ja ketä❓usko.vainen kirjoitti:
Älä siirrä maalia❗️
Kuka ja ketä❓Siirä maalia? Kerroin tuon sinun haukkumisesi. Se toinen jääköön nimeämättä.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Siirä maalia? Kerroin tuon sinun haukkumisesi. Se toinen jääköön nimeämättä.
Kuka ja ketä❓usko.vainen kirjoitti:
Kuka ja ketä❓Miksi et tivaa aloittajalta, ketä hän tarkoittaa? Peesaat vain hänen kommenttiasi.
Miksi minun pitäisi kertoa kuka ja ketä?Kuusenjuuret kirjoitti:
Miksi et tivaa aloittajalta, ketä hän tarkoittaa? Peesaat vain hänen kommenttiasi.
Miksi minun pitäisi kertoa kuka ja ketä?Minä kysyn sinulta koska sinä juuri väitit jonkun uskovan nimittäneen toista uskovaa saatanapalvojaksi.
On kai kohtuullista, että noin törkeän väitteesi myös osoitat todeksi 🤓❓usko.vainen kirjoitti:
Nyt sinulla on sitten jo paha dementia!
usko.vainen kirjoitti:
Minä kysyn sinulta koska sinä juuri väitit jonkun uskovan nimittäneen toista uskovaa saatanapalvojaksi.
On kai kohtuullista, että noin törkeän väitteesi myös osoitat todeksi 🤓❓Miksi et kysy aloittajalta? Ei kai täällä ole eri säännöt eri ihmisille?
En minä sitä jaksa osoittaa todeksi, koska se vaatisi vanhojen viestiketjujen etsimistä, enkä nyt jaksa siihen ryhtyä. Sinä voit sen tehdä, jos asia vaivaa.Kuusenjuuret kirjoitti:
Miksi et kysy aloittajalta? Ei kai täällä ole eri säännöt eri ihmisille?
En minä sitä jaksa osoittaa todeksi, koska se vaatisi vanhojen viestiketjujen etsimistä, enkä nyt jaksa siihen ryhtyä. Sinä voit sen tehdä, jos asia vaivaa.Minä kysyn s i n u l t a koska sinä juuri väitit jonkun uskovan nimittäneen toista uskovaa saatanapalvojaksi.
On kai kohtuullista, että noin törkeän väitteesi myös osoitat todeksi 🤓❓usko.vainen kirjoitti:
Minä kysyn s i n u l t a koska sinä juuri väitit jonkun uskovan nimittäneen toista uskovaa saatanapalvojaksi.
On kai kohtuullista, että noin törkeän väitteesi myös osoitat todeksi 🤓❓Nytkö siis siirrymme copy/paste-linjalle?
En minä sitä jaksa osoittaa todeksi, koska se vaatisi vanhojen viestiketjujen etsimistä, enkä nyt jaksa siihen ryhtyä. Sinä voit sen tehdä, jos asia vaivaa.Kuusenjuuret kirjoitti:
Nytkö siis siirrymme copy/paste-linjalle?
En minä sitä jaksa osoittaa todeksi, koska se vaatisi vanhojen viestiketjujen etsimistä, enkä nyt jaksa siihen ryhtyä. Sinä voit sen tehdä, jos asia vaivaa.Kerro mikä nikki on syyttänyt mitä nikkiä saatananpalvelijaksi kuten väitit.
- lopeta.se.tivaaminen
usko.vainen kirjoitti:
Minä kysyn s i n u l t a koska sinä juuri väitit jonkun uskovan nimittäneen toista uskovaa saatanapalvojaksi.
On kai kohtuullista, että noin törkeän väitteesi myös osoitat todeksi 🤓❓Ei nimimerkin "Kuusenjuuret" tarvitse sinulle mitään osoittaa todeksi.
lopeta.se.tivaaminen kirjoitti:
Ei nimimerkin "Kuusenjuuret" tarvitse sinulle mitään osoittaa todeksi.
Oman itsensä takia tarvitsee jos ei halua olla valehtelija. Eikä tämä kuulu sinulle pätkän vertaa❗️
usko.vainen kirjoitti:
Kerro mikä nikki on syyttänyt mitä nikkiä saatananpalvelijaksi kuten väitit.
Jos kerron, niin mitä siitä seuraa?
usko.vainen kirjoitti:
Oman itsensä takia tarvitsee jos ei halua olla valehtelija. Eikä tämä kuulu sinulle pätkän vertaa❗️
Nytkö aiot haukkua minua valehtelijaksi?
Kuusenjuuret kirjoitti:
Nytkö aiot haukkua minua valehtelijaksi?
Mikä nikki on syyttänyt mitä nikkiä saatananpalvelijaksi kuten väitit.
- lopeta.se.tivaaminen
usko.vainen kirjoitti:
Ei tarvitse. Tämä on keskustelupalsta, jos et kestä sitä, että myös muut tulevat väliin kommentoimaan, niin häivy!
Ei tarvitse. Tämä on keskustelupalsta, jos et kestä sitä, että myös muut tulevat väliin kommentoimaan, niin häivy!
Anna heittää vaan 😂‼️
- lopeta.se.tivaaminen
usko.vainen kirjoitti:
Mikä nikki on syyttänyt mitä nikkiä saatananpalvelijaksi kuten väitit.
Hittoako se sulle kuuluu niin kauan kun sä et ole osapuolena siinä.
Hittoako se sulle kuuluu niin kauan kun sä et ole osapuolena siinä.
Hittoako se sulle kuuluu niin kauan kun sä et ole osapuolena siinä.‼️
- lopeta.se.tivaaminen
usko.vainen kirjoitti:
Hyvä! Jätä "Kuusenjuuret" nyt rauhaan tivaamiseltasi.
Hyvä! Jätä "Kuusenjuuret" nyt rauhaan tivaamiseltasi.
Jätä minut rauhaan tivaamisellasi ‼️ Asia ei kuulu sinulle pätkääkään‼️
usko.vainen kirjoitti:
Olet kyllä hermoheikko ihminen. Siis vaikea.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Kerro sinä.
Mikä nikki on syyttänyt mitä nikkiä saatananpalvelijaksi kuten väitit❓
usko.vainen kirjoitti:
Mikä nikki on syyttänyt mitä nikkiä saatananpalvelijaksi kuten väitit❓
Mitä väliä sillä on kuka ja ketä? Mitä tapahtuu, jos vastaisin?
Kuusenjuuret kirjoitti:
Mitä väliä sillä on kuka ja ketä? Mitä tapahtuu, jos vastaisin?
Kyllä sillä on välä koska syytöksesi on törkeä.
Taisit valehdella ❓usko.vainen kirjoitti:
Kyllä sillä on välä koska syytöksesi on törkeä.
Taisit valehdella ❓Haukut minua siis valehtelijaksi?
Kuusenjuuret kirjoitti:
Haukut minua siis valehtelijaksi?
Missä😳❓
Mikä nikki on syyttänyt mitä nikkiä saatananpalvelijaksi kuten väitit❓usko.vainen kirjoitti:
Missä😳❓
Mikä nikki on syyttänyt mitä nikkiä saatananpalvelijaksi kuten väitit❓Turhaan sinä nyt tivaat tuota asiaa.
- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
Haukut minua siis valehtelijaksi?
Usko.vaisella alkaa itsehillintä pettämään, kun ei saa vastauksia.
Kuusenjuuret kirjoitti:
En.
Kerro sitten nikki on syyttänyt mitä nikkiä saatananpalvelijaksi kuten väitit.
usko.vainen kirjoitti:
Kerro sitten nikki on syyttänyt mitä nikkiä saatananpalvelijaksi kuten väitit.
En.
usko.vainen kirjoitti:
Sitten minä pidän sinua valehtelijana. Oma on valintasi ❗️
Kyllä se valinta on sinun.
- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
En.
Kuten itse näet, noin helposti petti usko.vaisen itsehillintä.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Kyllä se valinta on sinun.
Kyllä ja sinä annoit siihen perusteen törkeillä syytöksilläsi ❗️
usko.vainen kirjoitti:
Kyllä ja sinä annoit siihen perusteen törkeillä syytöksilläsi ❗️
Aloituksen syytöksetkö eivät ole törkeitä?
Minä en valehtele, mutta sinä voit tietenkin haukkua minua miksi haluat.Kuusenjuuret kirjoitti:
Aloituksen syytöksetkö eivät ole törkeitä?
Minä en valehtele, mutta sinä voit tietenkin haukkua minua miksi haluat.Minä en hauku vaan totean sinun esittäneen törkeän syytöksen jota et pysty perustelemaan. Tämän takia uskon, että sinä valehtelet ja haluat vain mustamaalata uskovia❗️
tietoa.usko.vaisesta kirjoitti:
Kuten itse näet, noin helposti petti usko.vaisen itsehillintä.
Itsehillintä on taitolaji.
usko.vainen kirjoitti:
Minä en hauku vaan totean sinun esittäneen törkeän syytöksen jota et pysty perustelemaan. Tämän takia uskon, että sinä valehtelet ja haluat vain mustamaalata uskovia❗️
Kyllä minä pystyn, mutta en katso sitä tarpeelliseksi. Miksi ihmeessä minä haluaisin mustamaalata uskovia? Mielummin minä meitä hehkuttaisin, mutta kun me olemme ihmisiä ja teemme virheitä ja hölmöyksiä. En näe mitään syytä peitellä tosiasioita.
- valehtelijalle
Kuusenjuuret kirjoitti:
Opettele sitä ja opi usko.vaisesta.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Kyllä minä pystyn, mutta en katso sitä tarpeelliseksi. Miksi ihmeessä minä haluaisin mustamaalata uskovia? Mielummin minä meitä hehkuttaisin, mutta kun me olemme ihmisiä ja teemme virheitä ja hölmöyksiä. En näe mitään syytä peitellä tosiasioita.
Sinä esitit törkeän syytöksen jota et pysty perustelemaan. Tämän takia uskon, että sinä valehtelet ja haluat vain mustamaalata uskovia❗️
usko.vainen kirjoitti:
Sinä esitit törkeän syytöksen jota et pysty perustelemaan. Tämän takia uskon, että sinä valehtelet ja haluat vain mustamaalata uskovia❗️
Pystyn, mutta en halua. Sinä voit uskoa, mitä haluat.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Pystyn, mutta en halua. Sinä voit uskoa, mitä haluat.
Pidä sitten mölyt mahassasi äläkä syytä uskovia asioista joita et pysty osoittamaan 😏
usko.vainen kirjoitti:
Pidä sitten mölyt mahassasi äläkä syytä uskovia asioista joita et pysty osoittamaan 😏
Valitettavasti sinä et pysty määräämään, mitä minä teen tai jätän tekemättä. Koita vain sopeutua siihen.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Valitettavasti sinä et pysty määräämään, mitä minä teen tai jätän tekemättä. Koita vain sopeutua siihen.
Minulle on ihan sama millä keinoilla sinä teet itsestäsi valehtelojan mutta jätä uskovat rauhaan‼️
usko.vainen kirjoitti:
Minulle on ihan sama millä keinoilla sinä teet itsestäsi valehtelojan mutta jätä uskovat rauhaan‼️
Olen uskova itsekin, mutta ei minulla ole tarvetta piilotella sitä, että myös uskovat sortuvat haukkumisiin ja muihin typeryyksiin. Minä en ole valehtelija, vaikka sinä sellaiseksi minua haukutkin.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Olen uskova itsekin, mutta ei minulla ole tarvetta piilotella sitä, että myös uskovat sortuvat haukkumisiin ja muihin typeryyksiin. Minä en ole valehtelija, vaikka sinä sellaiseksi minua haukutkin.
Sinä syytät uskovaa siitä, että on sanonut toista uskovaa saatanapalvojaksi‼️
Turha siinä on sinun alkaa uhriutua tuollaisen saastan jälkeen❗️usko.vainen kirjoitti:
Sinä syytät uskovaa siitä, että on sanonut toista uskovaa saatanapalvojaksi‼️
Turha siinä on sinun alkaa uhriutua tuollaisen saastan jälkeen❗️Onhan se saastaa kun uskova sanoo toista saatananpalvojaksi. En minä uhriudu, älä huoli.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Onhan se saastaa kun uskova sanoo toista saatananpalvojaksi. En minä uhriudu, älä huoli.
Sinä ja sinun saastainen mielesi väitätte tuollaista. Häpeä‼️
usko.vainen kirjoitti:
Sinä ja sinun saastainen mielesi väitätte tuollaista. Häpeä‼️
Halusitko muita esimerkkejä? Kuten että olet nyt haukkunut minun mieltäni saastaiseksi? Todiste tuossa yllä.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Halusitko muita esimerkkejä? Kuten että olet nyt haukkunut minun mieltäni saastaiseksi? Todiste tuossa yllä.
On todella saastaista syyttää uskovaa kuten sinä syytät‼️
usko.vainen kirjoitti:
On todella saastaista syyttää uskovaa kuten sinä syytät‼️
En syytä, totesin tosiasian.
Kuusenjuuret kirjoitti:
En syytä, totesin tosiasian.
Sinä syytät, haluat mistamaalata ja syyllstää kaikki uskovat tuolla törkeällä väitteelläsi‼️
- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
Kyllä. Ja nyt usko.vainen on ehtinyt haukkua sinua valehtelijaksi ja mieltäsi saastaiseksi. Mitäköhän seuraavaksi saat kuulla?
usko.vainen kirjoitti:
Sinä syytät, haluat mistamaalata ja syyllstää kaikki uskovat tuolla törkeällä väitteelläsi‼️
Ei siitä kenenkään syyllistyä tarvitse, jos ei ole sellaiseen syyllistynyt. Enkä todellakaan halua mustamaalata uskovia. Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että se henkilö, joka toista haukkui, ei sinun mielestäsi ehkä ole lainkaan uskova? Vai tiedätkö, kenestä on kyse?
Kyllä. Ja nyt usko.vainen on ehtinyt haukkua sinua valehtelijaksi ja mieltäsi saastaiseksi. Mitäköhän seuraavaksi saat kuulla?
Mielenkiinnolla odotan.
- saatanan.työtä
Vain valehtelijan saastainen mieli pystyy tuottamaan uskovista tuollaisia syytöksiä mitä Kuusenjuuret kirjoittaa.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Ei siitä kenenkään syyllistyä tarvitse, jos ei ole sellaiseen syyllistynyt. Enkä todellakaan halua mustamaalata uskovia. Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että se henkilö, joka toista haukkui, ei sinun mielestäsi ehkä ole lainkaan uskova? Vai tiedätkö, kenestä on kyse?
Mitä sitten on sanoa, että uskova syyttää uskovaa saatananpalvelojaksi eikä sanoa kuka syyttää ketä vaan syyllistää kaikki uskovat❓‼️
saatanan.työtä kirjoitti:
Vain valehtelijan saastainen mieli pystyy tuottamaan uskovista tuollaisia syytöksiä mitä Kuusenjuuret kirjoittaa.
Joo, se on törkein syytös mitä uskovasta voi sanoa😏
- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan.
Nyt hän väittää minun olevan Eerika. Ja haukkuu (rekkaamattomalla nikillään) sinua minulle valehtelijaksi jolla on saastainen mieli.
Nyt hän väittää minun olevan Eerika. Ja haukkuu (rekkaamattomalla nikillään) sinua minulle valehtelijaksi jolla on saastainen mieli.
Mikäs pörrääjä sinä siinä olet 🐝😂❓
usko.vainen kirjoitti:
Mitä sitten on sanoa, että uskova syyttää uskovaa saatananpalvelojaksi eikä sanoa kuka syyttää ketä vaan syyllistää kaikki uskovat❓‼️
Miten saat sen syyllistämään kaikki uskovat?
Enpä todellakaan tehnyt. Minä kerroin yhdestä uskovasta, sinä laajennat sen kaikkiin uskoviin.
- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
Miten saat sen syyllistämään kaikki uskovat?
Hänellä on hieman omintakeinen luetun ymmärräminen.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Enpä todellakaan tehnyt. Minä kerroin yhdestä uskovasta, sinä laajennat sen kaikkiin uskoviin.
"Eräs uskovaksi tunnustautuva...." koska et sano kuka uskovaksi tunnustautuva sanoo toista uskovaa saatananpalvojaksi, syyllistät ja mustamaalaat kaikki uskovat‼️
- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
Hän ei ymmärrä, että "Eräs" ei ole sama asia kuin "kaikki".
usko.vainen kirjoitti:
"Eräs uskovaksi tunnustautuva...." koska et sano kuka uskovaksi tunnustautuva sanoo toista uskovaa saatananpalvojaksi, syyllistät ja mustamaalaat kaikki uskovat‼️
Eli yksi. Eiköhän jokainen uskova tiedä, onko haukkunut toista saatananpalvojaksi. Älä sinä laajenna sitä koskemaan kaikkia uskovia.
Hän ei ymmärrä, että "Eräs" ei ole sama asia kuin "kaikki".
🐝 menes nyt muualle selostaan🐝🐝🐝ja pörrään
Hänellä on hieman omintakeinen luetun ymmärräminen.
Joskus luettua on vaikea ymmärtää.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Eli yksi. Eiköhän jokainen uskova tiedä, onko haukkunut toista saatananpalvojaksi. Älä sinä laajenna sitä koskemaan kaikkia uskovia.
Kyllä, yksi ja se yksi on kuka tahansa palstan uskovista. Niin juonisti sinä syyllistät ja mustamaalaat kaikki 😏
- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
Joskus luettua on vaikea ymmärtää.
Ainakin tuolle yhdelle se on todella haasteellista. Sitten hän tykkää myös pomottaa ja käskyttää, kun alkaa itsehillintä käymään kierroksilla.
Ainakin tuolle yhdelle se on todella haasteellista. Sitten hän tykkää myös pomottaa ja käskyttää, kun alkaa itsehillintä käymään kierroksilla.
Hassua käytät Eerikan sanoja pomottaa ja käskyttää 😂😂😂😂
usko.vainen kirjoitti:
Kyllä, yksi ja se yksi on kuka tahansa palstan uskovista. Niin juonisti sinä syyllistät ja mustamaalaat kaikki 😏
Epäiletkö, että se olet sinä?
Kuusenjuuret kirjoitti:
En tietenkään. Minä puhun uskovista yleensä joita sinä syytät ja mistamaalaat siitä, että ovat sanoneet toista uskovaa saatananpalvojaksi ‼️
- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
Tiedätkö mikäli Eerika käyttää sanoja "pomottaa ja käskyttää "?
usko.vainen kirjoitti:
En tietenkään. Minä puhun uskovista yleensä joita sinä syytät ja mistamaalaat siitä, että ovat sanoneet toista uskovaa saatananpalvojaksi ‼️
Älä vääristele sanojani. Olen maininnut yhden uskovaksi tunnustautuvan, en uskovia yleensä.
Kuusenjuuret kirjoitti:
Älä vääristele sanojani. Olen maininnut yhden uskovaksi tunnustautuvan, en uskovia yleensä.
Erään, mutta koska et sano kuka se on, kaikki uskovat ovat sinun syytöksestäsi epäiltyinä 😕Katala juoni.
Tiedätkö mikäli Eerika käyttää sanoja "pomottaa ja käskyttää "?
On hän tainnut noita käyttää usko.vaiselle kommentoidessaan, mutta eivät ne mitään hänen keksimiään tai omistamiaan sanoja ole, vaan ihan yleisesti käytössä olevia sanoja. En usko sinun olevan Eerika, koska hän käyttäisi kyllä omaa nimimerkkiään.
Kuusenjuuret kirjoitti:
On hän tainnut noita käyttää usko.vaiselle kommentoidessaan, mutta eivät ne mitään hänen keksimiään tai omistamiaan sanoja ole, vaan ihan yleisesti käytössä olevia sanoja. En usko sinun olevan Eerika, koska hän käyttäisi kyllä omaa nimimerkkiään.
Onko se Eerika joka on syyttänyt jotain uskovaa saatanapalvojaksi koska.sanoit, että on "Eräs uskovaksi t u n n u s t a u t u v a ei siis välttämättä uskova 😳❓
usko.vainen kirjoitti:
Onko se Eerika joka on syyttänyt jotain uskovaa saatanapalvojaksi koska.sanoit, että on "Eräs uskovaksi t u n n u s t a u t u v a ei siis välttämättä uskova 😳❓
Ei ole Eerikan tapaista. Mutta esitit hyvän pointin.
Pertsa on haukkunut minua saatananpalvojaksi, onhan se ollut ihan julkisesti nähtävillä siinä keskustelussa.- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
Ok. En ole niin perillä mitä Eerika on täällä sanonut ja kenelle. Sen kuitenkin tiedän, että te kaksi olette kommentoineet toisillenne aika usein ja siksi kysyin. Usko.vainen yrittää kaikin mahdollisin keinoin sinua kertomaan, nyt hän yrittää uhriutua.
Ok. En ole niin perillä mitä Eerika on täällä sanonut ja kenelle. Sen kuitenkin tiedän, että te kaksi olette kommentoineet toisillenne aika usein ja siksi kysyin. Usko.vainen yrittää kaikin mahdollisin keinoin sinua kertomaan, nyt hän yrittää uhriutua.
Joo, olen käynyt Eerikan kanssa hyviä keskusteluja ja siksi sinut varmaan leimattiin häneksi, koska olet ystävällinen minulle.
Nyt oli kyllä kerrottava, kuka se oli, koska tosiaan voi käydä niin, että epäillään ketä vaan uskovaa siitä sanomisesta. Eikähän se mikään salaisuus sinänsä ole, julkisesti Pertsa sen on tehnyt, joten kenen tahansa on mahdollista ollut se todeta.- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
Ei ole Eerikan tapaista. Mutta esitit hyvän pointin.
Pertsa on haukkunut minua saatananpalvojaksi, onhan se ollut ihan julkisesti nähtävillä siinä keskustelussa."Pertsa on haukkunut minua saatananpalvojaksi"
Menit sitten kertomaan. Muistan tuon kerran ja hykertelin täällä, koska usko.vainen ei hiffannut kenestä on kysymys. tietoa.usko.vaisesta kirjoitti:
"Pertsa on haukkunut minua saatananpalvojaksi"
Menit sitten kertomaan. Muistan tuon kerran ja hykertelin täällä, koska usko.vainen ei hiffannut kenestä on kysymys.Joo. En halua, että siitä epäillään muita uskovia. Minä vähän luulen, että usko.vainenkin sen henkilön tiesi.
- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
Joo, olen käynyt Eerikan kanssa hyviä keskusteluja ja siksi sinut varmaan leimattiin häneksi, koska olet ystävällinen minulle.
Nyt oli kyllä kerrottava, kuka se oli, koska tosiaan voi käydä niin, että epäillään ketä vaan uskovaa siitä sanomisesta. Eikähän se mikään salaisuus sinänsä ole, julkisesti Pertsa sen on tehnyt, joten kenen tahansa on mahdollista ollut se todeta.Nyt ainakin usko.vainen sanoi sinulle hyvästi. Toivottavasti et odottanut, että hän olisi ottanut sanojaan takaisin, kun kutsui sinua valehtelijaksi ja mieltäsi saastaiseksi?
Nyt ainakin usko.vainen sanoi sinulle hyvästi. Toivottavasti et odottanut, että hän olisi ottanut sanojaan takaisin, kun kutsui sinua valehtelijaksi ja mieltäsi saastaiseksi?
En odottanut. Hänen tapoihinsa ei kuulu sellainen.
- tietoa.usko.vaisesta
Kuusenjuuret kirjoitti:
Joo. En halua, että siitä epäillään muita uskovia. Minä vähän luulen, että usko.vainenkin sen henkilön tiesi.
"Minä vähän luulen, että usko.vainenkin sen henkilön tiesi."
Jos tiesi, niin siinä tapauksessa usko.vainen tarkoituksella tivasi asiaa sinulta, jotta pääsisi lempipuuhaansa eli haukkumaan sinua valehtelijaksi ja mieltäsi sairaaksi. Ei edes kiittänyt tai pyytänyt anteeksi, vaan toivotti hyvästi. Ja tuollainen kutsuu itseään usko.vaiseksi. - tietoa.usko.vaisesta
Jos tiesi, niin siinä tapauksessa usko.vainen tarkoituksella tivasi asiaa sinulta, jotta pääsisi lempipuuhaansa eli haukkumaan sinua valehtelijaksi ja mieltäsi sairaaksi. Ei edes kiittänyt tai pyytänyt anteeksi, vaan toivotti hyvästi. Ja tuollainen kutsuu itseään usko.vaiseksi.korjaus: "mieltäsi sairaaksi" piti olla "mieltäsi saastaiseksi".
Jos tiesi, niin siinä tapauksessa usko.vainen tarkoituksella tivasi asiaa sinulta, jotta pääsisi lempipuuhaansa eli haukkumaan sinua valehtelijaksi ja mieltäsi sairaaksi. Ei edes kiittänyt tai pyytänyt anteeksi, vaan toivotti hyvästi. Ja tuollainen kutsuu itseään usko.vaiseksi.Ei hän taida juurikaan anteeksi pyydellä. Sitä hyvästiä minä vähän jäin ihmettelemään.
- Sivustaseurannut
Kuusenjuuret kirjoitti:
Ei hän taida juurikaan anteeksi pyydellä. Sitä hyvästiä minä vähän jäin ihmettelemään.
Uskis sai mitä halusi . Kauan pidit pintasi ja täten onnistuit paljastamaan uskiksen todellisen paskamaisen luonteen.
- jännää.oli
Sivustaseurannut kirjoitti:
Uskis sai mitä halusi . Kauan pidit pintasi ja täten onnistuit paljastamaan uskiksen todellisen paskamaisen luonteen.
Kuitenkin uskis voitti puhtaasti 6-0 ihailen hänen taitoaan neuvotella tinkimättömästi ja pitää keskustelu asiassa rönsyilemättä.
Taidokasta kuin perhokalastus ja aina tulee saalista. - shakki-matti
Sivustaseurannut kirjoitti:
Hän ei ole ollenkaan paskamainen vaan jämpti ja älykäs. Pelaa varmaan shakkia paljon....
- voi.sinua.repe
usko.vainen kirjoitti:
Sinun nikkejäsihän nämä ovat.
- EerikaHomoudenYmmärtäjä
jännää.oli kirjoitti:
Kuitenkin uskis voitti puhtaasti 6-0 ihailen hänen taitoaan neuvotella tinkimättömästi ja pitää keskustelu asiassa rönsyilemättä.
Taidokasta kuin perhokalastus ja aina tulee saalista."Kuitenkin uskis voitti puhtaasti 6-0 ihailen hänen taitoaan neuvotella tinkimättömästi ja pitää keskustelu asiassa rönsyilemättä."
Tyypillistä usko.vaista, piste unohtui virkkeitten välistä. Osaatko arvata edes mistä kohtaa? ;) EerikaHomoudenYmmärtäjä kirjoitti:
"Kuitenkin uskis voitti puhtaasti 6-0 ihailen hänen taitoaan neuvotella tinkimättömästi ja pitää keskustelu asiassa rönsyilemättä."
Tyypillistä usko.vaista, piste unohtui virkkeitten välistä. Osaatko arvata edes mistä kohtaa? ;)Jotenkin tuntuu omituiselta tuo itsensä kehuminen. Se kyllä viittaa todellisiin ongelmiin.
- tietoa.usko.vaisesta
jännää.oli kirjoitti:
Taidokasta kuin perhokalastus ja aina tulee saalista.Sinä, usko.vainen et voittanut mitään. Sinulta meni itsehillintä alta aikayksikön ja teit juuri niin kuin ketjun aloituksessa sanotaan "kun ihminen ei pärjää keskustelemalla asiapohjalta,hän alkaa solvata toista hulluksi, vähä-älyseksi, foobiseksi ym." Sinun tapauksessa aloit solvaamaan nikkiä Kuusenjuuret valehtelijaksi ja hänen mieltään saastaiseksi. Käytit ylettömän määrän "‼️" eli tupla huutomerkein intit ja intit, kun et itsehillinnän pettäessä kyennyt pysymään asiallisena.
- rakasta-antia
Sinä, usko.vainen et voittanut mitään. Sinulta meni itsehillintä alta aikayksikön ja teit juuri niin kuin ketjun aloituksessa sanotaan "kun ihminen ei pärjää keskustelemalla asiapohjalta,hän alkaa solvata toista hulluksi, vähä-älyseksi, foobiseksi ym." Sinun tapauksessa aloit solvaamaan nikkiä Kuusenjuuret valehtelijaksi ja hänen mieltään saastaiseksi. Käytit ylettömän määrän "‼️" eli tupla huutomerkein intit ja intit, kun et itsehillinnän pettäessä kyennyt pysymään asiallisena.
usko.vainen olli täysin rauhallinen ja loogine koko keskustelun ajan ja lopuksi sai mitä kysyi. Hän keskusteli erittäin hyvin ja määrätoetoisesti, ilmeisesti hän neuvottelee myös työkseen.
- tietoa.usko.vaisesta
rakasta-antia kirjoitti:
usko.vainen olli täysin rauhallinen ja loogine koko keskustelun ajan ja lopuksi sai mitä kysyi. Hän keskusteli erittäin hyvin ja määrätoetoisesti, ilmeisesti hän neuvottelee myös työkseen.
Et missään vaiheessa ollut rauhallinen ja sen näkevät kaikki, jotka lukevat tämän keskusteluosion.
shakki-matti kirjoitti:
Hän ei ole ollenkaan paskamainen vaan jämpti ja älykäs. Pelaa varmaan shakkia paljon....
Kyllä, pelaa hihhulityyliin pulushakkia 🤣😂
Sinä, usko.vainen et voittanut mitään. Sinulta meni itsehillintä alta aikayksikön ja teit juuri niin kuin ketjun aloituksessa sanotaan "kun ihminen ei pärjää keskustelemalla asiapohjalta,hän alkaa solvata toista hulluksi, vähä-älyseksi, foobiseksi ym." Sinun tapauksessa aloit solvaamaan nikkiä Kuusenjuuret valehtelijaksi ja hänen mieltään saastaiseksi. Käytit ylettömän määrän "‼️" eli tupla huutomerkein intit ja intit, kun et itsehillinnän pettäessä kyennyt pysymään asiallisena.
Mitäs sinä siinä taas meuhkaat 😂❓
- kokemus
Raamatussa sanotaan että älkää ihmetelkö sitä jos maailma teitä vihaa.
Että jos sulla o bussissa tai kaupassa tai muualla sellanen ahdistunu epämääräinen olo niin se on tätä päivää . Ja se kiihtyy loppua kohti niin että valitutki on vaarassa langeta.
Tänään ainaki ite koin ulkona käydessä et jotain.. on ilmassa..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143799Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283103Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802955Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71981- 2401677
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61470- 751301
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2041266Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi341089Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081