- palkallisuus eroista , siis potilas saattaa olla vuosikymmeniä eväsrahoilla ja lääkäri saattaa kuitata vuodessa jopa 300 000 - muistutan tässä siitä miksi alkuaineneiden jaksollisuus järjestelmässä vety on kevein ja uraani raskain alkuaine ,ja ku ne reagivat syntyy atomipommi tai vetypommi.
mielenterveys ongelmat
3
138
Vastaukset
- madinamerica
Väitteessäsi saattaa hyvinkin olla perää, sillä ulkomaisten tutkimusten mukaan psykoterapia ei auta köyhille.
https://www.madinamerica.com/2018/06/158352/
Psykiatriassa suositaan köyhyyden lisäämistä, kun ajetaan työkyvyttömyyseläkkeelle. Sitten ihmetellään, kun köyhät eivät parane maassamme. Työ on terapiaa eli lääkettä. Työn puute altistaa rikollisuudelle, ja psykiatrit ja psykologit suosivat rikollisuuden lisäämistä aiheuttamalla köyhyyttä. - rikastuvaköyhä
- Tästä kaikesta voi tehdä sen johto päätöksen ,että ainoa parantava tekijä on tuloerojen kaventaminen , joka johtaa taas siihen ,että lääkärit alkavat tunteen itsensä huonovointiseksi kun köyhä rikastuu , - he he he
- 40vuottakyvytön
Terapiaa se olisi myös rikollisuutta harrastaville lääkäreille ja psykoterapeuteille ,jotka rikastuvat rikollisuudella eli aiheuttavat työkyvyttömyyttä - mikään niin pilluta ku miljonääri yrittää kusettaa työkyvytöntä köyhää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984