Tämäkö on naisten

ätmix

94

813

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RanskisOn

      Eikös tuo ollut Alain Delon?

      • EdesUnissa

        Pidän ranskalaisista mies- näyttelijöistä vaikken osaakaan katsoa heitä silmä silmällä. Eikö Alain Delon ollut kuitenkin jo aika iäkäs, vai onko tämä joku uusi saman niminen tulokas ?
        Vai vanha kuva ?


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Pidän ranskalaisista mies- näyttelijöistä vaikken osaakaan katsoa heitä silmä silmällä. Eikö Alain Delon ollut kuitenkin jo aika iäkäs, vai onko tämä joku uusi saman niminen tulokas ?
        Vai vanha kuva ?

        Vanha kuva. Vanha on mieskin tänäpäivänä. Mutta voi luoja miten upealle voi näyttää parrassaan ja tukka vähän noin huiskis haiskis. <3 Wau. Ja minä en yleensä palvo kuvia.


        https://www.google.fi/search?q=alain delon beard&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjQ8b_W9p3bAhVJzqQKHcmeAxsQsAQIKw&biw=1455&bih=734

        Jos tuo linkitys nyt mahtaa pelaa...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Vanha kuva. Vanha on mieskin tänäpäivänä. Mutta voi luoja miten upealle voi näyttää parrassaan ja tukka vähän noin huiskis haiskis. <3 Wau. Ja minä en yleensä palvo kuvia.


        https://www.google.fi/search?q=alain delon beard&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjQ8b_W9p3bAhVJzqQKHcmeAxsQsAQIKw&biw=1455&bih=734

        Jos tuo linkitys nyt mahtaa pelaa...

        Komea mies muutenkin, mutta parran kanssa ihan erityisen.


      • EdesUnissa
        LadyZorro kirjoitti:

        Komea mies muutenkin, mutta parran kanssa ihan erityisen.

        Ranskikset olivat lisäksi mielestäni edelläkävijöitä näyttelemisessä. Kun standardi jenkki on aina hiljainen, muutaman sanan mutiseva kovanaama, niin ranskalaiset saivat miesrooleihin aina erilaista syvyyttä jossa ihmisessä tapahtuu elokuvan aikana muutos.
        Esimerkiksi Depardieu on vallan vastenmielisen näköinen otus, mutta hyvin monipuolinen näyttelijä. Samoin se Jean Reno.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Ranskikset olivat lisäksi mielestäni edelläkävijöitä näyttelemisessä. Kun standardi jenkki on aina hiljainen, muutaman sanan mutiseva kovanaama, niin ranskalaiset saivat miesrooleihin aina erilaista syvyyttä jossa ihmisessä tapahtuu elokuvan aikana muutos.
        Esimerkiksi Depardieu on vallan vastenmielisen näköinen otus, mutta hyvin monipuolinen näyttelijä. Samoin se Jean Reno.

        Nyt ollaan 100% samaa mieltä tästä asiasta. Tykkään myös noista kummastakin herrasta näyttelijänä.

        Mä tykkään elokuvissa ja näyttelijöissä nimenomaan siitä, että se rooli ei tunnu roolille. Tunneskaalat tulee hienosti esiin ja osaa heittäytyä...vähän kun seurais naapurin elämää sermin takaa.

        Mut jostain syystä myös Norjalaiset, Ruotsalaiset ja Tanskalaisetkin näyttelijät moni säväyttää enemmän, kun jenkkilät.


      • Oscarpalkittu.chocha
        LadyZorro kirjoitti:

        Nyt ollaan 100% samaa mieltä tästä asiasta. Tykkään myös noista kummastakin herrasta näyttelijänä.

        Mä tykkään elokuvissa ja näyttelijöissä nimenomaan siitä, että se rooli ei tunnu roolille. Tunneskaalat tulee hienosti esiin ja osaa heittäytyä...vähän kun seurais naapurin elämää sermin takaa.

        Mut jostain syystä myös Norjalaiset, Ruotsalaiset ja Tanskalaisetkin näyttelijät moni säväyttää enemmän, kun jenkkilät.

        ...mjaah ku olenkis joissan kuvissa samankaltainen näöltäni.
        zorrasetä onkin rakastun minuun......puppeli pitävät komeita miehistä kylläkin

        mutt pitää antaakin rukkaset kosintaan.

        Piti laitta uudestaa komentti zorran Aijaa kuvaan
        siin miumiu tarkottaa kissa
        https://www.google.fi/search?q=alain delon beard&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjQ8b_W9p3bAhVJzqQKHcmeAxsQsAQIKw&biw=1455&bih=734#imgrc=uef5newP3JJx5M:


      • hetero.chocha
        Oscarpalkittu.chocha kirjoitti:

        ...mjaah ku olenkis joissan kuvissa samankaltainen näöltäni.
        zorrasetä onkin rakastun minuun......puppeli pitävät komeita miehistä kylläkin

        mutt pitää antaakin rukkaset kosintaan.

        Piti laitta uudestaa komentti zorran Aijaa kuvaan
        siin miumiu tarkottaa kissa
        https://www.google.fi/search?q=alain delon beard&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjQ8b_W9p3bAhVJzqQKHcmeAxsQsAQIKw&biw=1455&bih=734#imgrc=uef5newP3JJx5M:

        zorrasetä oli munn kommenttia kiitelly Aijaas
        Kiitti onnelisena , ku kukaan muu ei kommentoinu mitään
        vaikka jo yli sata palstalaist oli katton kuvan

        no..emmää ol homofoobikko...kyl miähestkii voi palatoonisest tykätä<3


    • pitkätukka-68

      Noi parrat on vaan jänniä kun niin moni nainen tykkää parrasta, kunhan se ei kutita.
      Ja sänki on seksikäs, kunhan se ei pistele.

      Naiset on omituisia.

      • Mulla ainakin on ihan reilusti sanottuna partafetissi. :D

        Mä voin sanoa rakastavani parrakkuutta. Heh, dille dong mutta minkäs teet. Siinä on jotain äärettömän seksikästä...


      • EdesUnissa
        LadyZorro kirjoitti:

        Mulla ainakin on ihan reilusti sanottuna partafetissi. :D

        Mä voin sanoa rakastavani parrakkuutta. Heh, dille dong mutta minkäs teet. Siinä on jotain äärettömän seksikästä...

        Parta saa näyttämään kasvot hiukan kapeammalta. Sopii jokaiselle pallopäiselle ja pyöreille kasvoille. Tuo persoonallisuutta ja ilmeikkyyttä kasvoihin.


      • trollikka
        LadyZorro kirjoitti:

        Mulla ainakin on ihan reilusti sanottuna partafetissi. :D

        Mä voin sanoa rakastavani parrakkuutta. Heh, dille dong mutta minkäs teet. Siinä on jotain äärettömän seksikästä...

        Jep, jep.... hoidettu parta on hieno juttu. Risuparta on rirvitys... sellaisen vois vähintään letittää siistiksi ja ajella kunnon rajat. Eikä päivän parin ikäinen parta sovi kuin harvalle ... useimmat näyttää sellaisessa pultsarilta.
        Esim. MikaelJunger tai Hjallis Harkimo... päivän ikäisellä parralla, voi kauhistus!


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Parta saa näyttämään kasvot hiukan kapeammalta. Sopii jokaiselle pallopäiselle ja pyöreille kasvoille. Tuo persoonallisuutta ja ilmeikkyyttä kasvoihin.

        Heh, voi se sitäkin olla. Sopii myös hyvin miehille joilla on leveät kasvot, iso luusto kasvoissa. Mutta kyllä se kaitakasvoillekin sopii, pojistakin tulee ihan miehen näköisiä parran kanssa. ;D

        Se on vähän kasvojen kokonaisuudestakin kiinni, kenen kuonoon sopii parta ja kenen ei niinkään. Mutta minusta parta ei koskaan haittaa, kun se on miehen naamassa.


      • partaholistinmerkki

        Mutta armeijaihmisille parta on laiskuuden ja alkoholismin merkki, kun mies ei viitsi pitää huolta ulkonäöstäänkään.


      • partaholistinmerkki kirjoitti:

        Mutta armeijaihmisille parta on laiskuuden ja alkoholismin merkki, kun mies ei viitsi pitää huolta ulkonäöstäänkään.

        Kannatan armeijatyyliä; se kertoo, että mies on särmä ja jämpti. Asiat on kunnossa ja hoidossa.
        Ei huithapeli.


    • aitoriitta

      Komea mies on. Ei siinä mitään mutta ei ehkä kuitenkaan mun tyyppinen. On liian feminiininen.

      • Minä taas tykkään miehessä jonkinlaisesta kauneudestakin, onko se sitä feminiinisyyttä sitten, ehkä? Isot silmät ja tummat ripset nehän myös usein mielletään naisille sopivaksi. Mutta jestas kyllä ne miehenkin päässä osaa lumota. :)


    • aitoriitta

      Parrasta en aikaisemmin tykännyt mutta tällä hetkellä se on ok. Ystävällä on parta.

      • Oukei, minä taas olen tykännyt lapsesta saakka. Voi johtua siitä, että isälläni on aina ollut parta tai lähes aina. Se tuntuu jotenkin luonnolliselle. Mutta en ole mikään pilkun viilaaja ja en voi sanoa ettenkö tykkää myös parrattomasta naamasta, mutta parta on ainakin asia jota en ikinä käskisi miehen ajaa pois. Ikinä. :)

        Mutta mies itse päättää mikä on hänelle itselle hyvä, minä kyllä sopeudeun siihen missä hän viihtyy. Olipa se nyt sitten miehen iho, parta, hiukset tai vaatteet. Minusta ne on henkilökohtaisia asioita, eikä naisen kuulu niitä muokata. Mutta tottahan joku iskee tajuntaan, enemmän kun toinen...

        Kuten Dissis tuolla sanoi se sydän kuitenkin se merkkaa..muu on sen jälkeen ihan sama, niitä piirteitä vaan rakastaa semmosenaan.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Oukei, minä taas olen tykännyt lapsesta saakka. Voi johtua siitä, että isälläni on aina ollut parta tai lähes aina. Se tuntuu jotenkin luonnolliselle. Mutta en ole mikään pilkun viilaaja ja en voi sanoa ettenkö tykkää myös parrattomasta naamasta, mutta parta on ainakin asia jota en ikinä käskisi miehen ajaa pois. Ikinä. :)

        Mutta mies itse päättää mikä on hänelle itselle hyvä, minä kyllä sopeudeun siihen missä hän viihtyy. Olipa se nyt sitten miehen iho, parta, hiukset tai vaatteet. Minusta ne on henkilökohtaisia asioita, eikä naisen kuulu niitä muokata. Mutta tottahan joku iskee tajuntaan, enemmän kun toinen...

        Kuten Dissis tuolla sanoi se sydän kuitenkin se merkkaa..muu on sen jälkeen ihan sama, niitä piirteitä vaan rakastaa semmosenaan.

        Enpähän enää näköjään sanokaan.... tuli poisto, oli sääntöjenvastaista löpertelyä....heh...


    • Ja vaaleaverikkö Charlie Hunnam ja onhan meillä myös kotimainenkin partahurmuri, Henkka Hyppönen. :)

      Mjoo, eiköhän nää parrat oo käsitelty? Mä lähden tanssimaan.

      • trollikka

        Jep, Hyppönen on miehekkään komea, varattu mies... ja hoitaa tuon partansakin!


      • trollikka kirjoitti:

        Jep, Hyppönen on miehekkään komea, varattu mies... ja hoitaa tuon partansakin!

        Henkka on aina ollut mun silmään miellyttävän näköinen, jopa kalapuikkoviiksillään. :)


        Jenni on napannut ihan mukiin menevän partasuun siitä itselleen.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Henkka on aina ollut mun silmään miellyttävän näköinen, jopa kalapuikkoviiksillään. :)


        Jenni on napannut ihan mukiin menevän partasuun siitä itselleen.

        Eikun hei ne olikin ne bluen oyster (homoviikset), semmoset mitkä laskee suupieliä pitkin alas leukaan. Eikä ole partaa ollenkaan. x)

        Järkyttävät. Heh...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Eikun hei ne olikin ne bluen oyster (homoviikset), semmoset mitkä laskee suupieliä pitkin alas leukaan. Eikä ole partaa ollenkaan. x)

        Järkyttävät. Heh...

        Trucker, rekkamiehen viiksethän ne näkyy olevan.
        https://www.riemurasia.net/kuva/Lisaa-viiksimalleja/151484

        No kumminkin, järkyttävät. :D


    • plastis

      Noniin ätmylit! Kuva printtiin ja mars Nordströmin klinikalle, että tällasta tarvis nyt laittaa.

    • Kaisanoasaa

      Jokainen kurppa tässä maassa haluaa tuollaisen näköisen miehen.

      • No siis ihmekkös se nyt on? partakin on juuri siksi, että siihen saa hinkatya ja hangata nainen itseään. Rapsutella ja nakertaa partakarvoja hampaillaan. ;D

        Mä ainakin kehtaan kyhnätä parrassa, eikä haittaa kutittaminenkaan, päinvastoin sehän vaan naurattaa kun ihoa kivasti parta kutittaa. :D


      • Sevillanparturi
        LadyZorro kirjoitti:

        No siis ihmekkös se nyt on? partakin on juuri siksi, että siihen saa hinkatya ja hangata nainen itseään. Rapsutella ja nakertaa partakarvoja hampaillaan. ;D

        Mä ainakin kehtaan kyhnätä parrassa, eikä haittaa kutittaminenkaan, päinvastoin sehän vaan naurattaa kun ihoa kivasti parta kutittaa. :D

        Jaanazorra tykkää reisien harjaamisesta partakarvoilla:D


      • Sevillanparturi kirjoitti:

        Jaanazorra tykkää reisien harjaamisesta partakarvoilla:D

        Päästä varpaisiin mielellään, kiitos. :D


      • LadyZorro kirjoitti:

        Päästä varpaisiin mielellään, kiitos. :D

        Komppaan.

        (naurua)


      • unkown.pirate
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Komppaan.

        (naurua)

        Olis neito Karjalan kummisansa
        ku seilori sivelis kankkuja parrallansa

        kikatuxeen tukehtuis ja kuolis,
        jos isovarpaanvälinki vielä nuolis


      • unkown.pirate kirjoitti:

        Olis neito Karjalan kummisansa
        ku seilori sivelis kankkuja parrallansa

        kikatuxeen tukehtuis ja kuolis,
        jos isovarpaanvälinki vielä nuolis

        Taidat olla aika villimies...

        (naurua)


      • näkymätönmies
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Taidat olla aika villimies...

        (naurua)

        Pönttö kipristelee varpukoit ja likistää polvia yhteen

        Jatushan se kutkukuttaa
        et seilor isovarpaiden väliä lutkuttaa


      • näkymätönmies kirjoitti:

        Pönttö kipristelee varpukoit ja likistää polvia yhteen

        Jatushan se kutkukuttaa
        et seilor isovarpaiden väliä lutkuttaa

        En sano mittään.

        (naurua)

        Sinä taidat olla yölinjalla.


    • Reinhold_Pällinkutka

      Melkein yhtä komea kuin minä.

      • Ohhoh, niinpä näkyy putosin tuolilta. :D



      • LadyZorro kirjoitti:

        Heh, täsäkin se nähdään yksi tykkää parralla ja toinen ilman. Molemmin komea, ei siitä pääse yli eikä ympäri, mutta mä tykkään vähän "homssuisemmasta" lookista. :D

        https://www.google.fi/search?biw=1455&bih=734&tbm=isch&sa=1&ei=rJkGW53wE8zfwAKt3KKQDA&q=alain delon beard gif&oq=alain delon beard gif&gs_l=img.3...81834.83413.0.83791.4.4.0.0.0.0.137.341.3j1.4.0....0...1c.1.64.img..0.1.78...0i30k1.0.hZnSLSWGjNk#imgrc=fBckgKa4Y_Kc3M:

        Jaaha, ei sitten saa Gif kuvaa lyhyemmin. :(

        Ei mua siisti parta haittaa, joillekin sopii...mullekin varmaan sopis..

        Mut pääasia ettei ole kainalotuheroita..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei mua siisti parta haittaa, joillekin sopii...mullekin varmaan sopis..

        Mut pääasia ettei ole kainalotuheroita..

        Kainalotuheroita!

        Mitäs ne sitten haittaa, käytkö aina ensimmäiseksi nuuskimassa ja kurkkaamassa kainalotuherot?

        Kyllä olet hauska naikkonen....

        Kainalotuherot....heh...


      • Dissident kirjoitti:

        Kainalotuheroita!

        Mitäs ne sitten haittaa, käytkö aina ensimmäiseksi nuuskimassa ja kurkkaamassa kainalotuherot?

        Kyllä olet hauska naikkonen....

        Kainalotuherot....heh...

        Se on joku luontoäidin, tai evoluution, luoma järjetön virhe lykätä karvatuheroita kainaloihin..

        Ja turha puhua jostain kainalohiestä...ja feromoneista...Koirat esim hikoilee kielen kautta, eikä niitten kielessä ole karvan karvaa.. Kainalatuheroiden ja parran kanssa on sellainen yhteys, ettei niiden kasvulla ole mitään järkevää syytä..Sen enempää kuin varpaiden kynsillä...

        Ugh!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on joku luontoäidin, tai evoluution, luoma järjetön virhe lykätä karvatuheroita kainaloihin..

        Ja turha puhua jostain kainalohiestä...ja feromoneista...Koirat esim hikoilee kielen kautta, eikä niitten kielessä ole karvan karvaa.. Kainalatuheroiden ja parran kanssa on sellainen yhteys, ettei niiden kasvulla ole mitään järkevää syytä..Sen enempää kuin varpaiden kynsillä...

        Ugh!

        No hiuksien lisäks ei muita karvoja mihinkään tarvitsekaan... ja päässäkin vaan lippiksen virkaa hoitamaan.

        Voisin luopua kaikista ”tuheroista” mielihyvin...


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Se on joku luontoäidin, tai evoluution, luoma järjetön virhe lykätä karvatuheroita kainaloihin..

        Ja turha puhua jostain kainalohiestä...ja feromoneista...Koirat esim hikoilee kielen kautta, eikä niitten kielessä ole karvan karvaa.. Kainalatuheroiden ja parran kanssa on sellainen yhteys, ettei niiden kasvulla ole mitään järkevää syytä..Sen enempää kuin varpaiden kynsillä...

        Ugh!

        Koirilla tuntuu nimenomaan kainaloissa olevan vähemmmän karvaa kuin muualla kehossa.

        Karvat on kyllä jännä juttu: karvattomat kissat ja koirat on tosi järkyn näköisiä, karvaiset taas suloisia.
        Ihmisillä on täsmälleen päinvastoin.

        Ainoastaan päänlakikarvat on ihmisellä kivat. Ne sit mieluiten sitäkin pidemmät.


      • varpaankynsi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Se on joku luontoäidin, tai evoluution, luoma järjetön virhe lykätä karvatuheroita kainaloihin..

        Ja turha puhua jostain kainalohiestä...ja feromoneista...Koirat esim hikoilee kielen kautta, eikä niitten kielessä ole karvan karvaa.. Kainalatuheroiden ja parran kanssa on sellainen yhteys, ettei niiden kasvulla ole mitään järkevää syytä..Sen enempää kuin varpaiden kynsillä...

        Ugh!

        wuffelin varppankynsie on määrä lentää kattoon
        jos kunnon orkut saisi


    • enoohomo

      Komee mies sanoo mies. En oo homo!

      :D

    • Ei välttämättä.

      En välttämättä tykkäisi sellaisesta olutpanimoparrasta, joka nykyisin on jotenkin niin hemmetin suosiossa. Menee jo liian hipsterimeiningiksi. Sitä paitsi on tosi vaikea löytää mies sellaisen takaa...Joutuu niin kuin sevelimään, ja eikö äijillä tule kuuma sellaisessa..

      MUTTA:
      Siisti sänki (kurn),
      no se on ihan toinen juttu sitten se, hih..:'D

      • Olutpanimoparta!!!?? What? Mikä se on? :D


      • LadyZorro kirjoitti:

        Olutpanimoparta!!!?? What? Mikä se on? :D

        No sellaisia äijiä on alkanut viime aikoina katukuvaan ilmaantua, ja musta tuntuu, että ne kuuluu johonkin olutklubiin, missä pannaan olutta. Ja se on panimomiesten tavaramerkki, kai?

        Outoa joka tapauksessa...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No sellaisia äijiä on alkanut viime aikoina katukuvaan ilmaantua, ja musta tuntuu, että ne kuuluu johonkin olutklubiin, missä pannaan olutta. Ja se on panimomiesten tavaramerkki, kai?

        Outoa joka tapauksessa...

        Jos B-vitamiini villitsee parrankasvua? Siemaisee ja sukii partaansa olutta, näin saa aikaan komean parrankasvun? :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jos B-vitamiini villitsee parrankasvua? Siemaisee ja sukii partaansa olutta, näin saa aikaan komean parrankasvun? :)

        Vaahtoparrat, mokomat :D

        Mutta se on ihan todellinen ilmiö. Tsiigailehan ympärille...Kyllä se osaa heistä pukeekin. :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vaahtoparrat, mokomat :D

        Mutta se on ihan todellinen ilmiö. Tsiigailehan ympärille...Kyllä se osaa heistä pukeekin. :)

        Mun tarvii tsiikailla tarkemmin. Muutenkin kyllä mulkkaan liikaa kuulemma ihmisiä, mutta tää asia vaatii nyt erityistä katuhuomiota. Heti huomenna otan ekan partajoosepin syyniin...silmäilen siis. :D öögaan, heh.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mun tarvii tsiikailla tarkemmin. Muutenkin kyllä mulkkaan liikaa kuulemma ihmisiä, mutta tää asia vaatii nyt erityistä katuhuomiota. Heti huomenna otan ekan partajoosepin syyniin...silmäilen siis. :D öögaan, heh.

        (nauraa käkättää)

        Tummat lasit päähän ja hyvä vaanimispaikka...
        eiköhän ala olutheppu väen seasta erottumaan :D

        (mikä mielikuva kun sinä siellä silmä kovana kytiksessä :'D)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (nauraa käkättää)

        Tummat lasit päähän ja hyvä vaanimispaikka...
        eiköhän ala olutheppu väen seasta erottumaan :D

        (mikä mielikuva kun sinä siellä silmä kovana kytiksessä :'D)

        Jos koittais sitä ikivanhaa kikkaa, silmänreiät sanomalehteen ja sieltä kytistää. Kyllähän nyt yhtä aukeamaa helposti tunnin pari lukee vai mitä? :)

        Välillä voi kurkata vähän ohi lehdenkin, jos näkymä vaatii tarkempaa zoomausta.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jos koittais sitä ikivanhaa kikkaa, silmänreiät sanomalehteen ja sieltä kytistää. Kyllähän nyt yhtä aukeamaa helposti tunnin pari lukee vai mitä? :)

        Välillä voi kurkata vähän ohi lehdenkin, jos näkymä vaatii tarkempaa zoomausta.

        Lukee lukee ja vielä hyvässä lykyssä väärin päin. :D
        Jäätävälierinen kukkahattu siihen kukkuraksi heh...

        Olen tainnut joskus sortua tuohon. Taisi olla MAOLin taulukko vielä kädessä.
        Täydestä meni.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lukee lukee ja vielä hyvässä lykyssä väärin päin. :D
        Jäätävälierinen kukkahattu siihen kukkuraksi heh...

        Olen tainnut joskus sortua tuohon. Taisi olla MAOLin taulukko vielä kädessä.
        Täydestä meni.

        Miehet on vaan mielissään, jos ne huomaa että niitä kyylätään lehden takaa. Ja huomaa, että kyylätään koska silmänreiät ja lehtikin nurinnarin.


        Jäätävälierinen kukkis päässä on tarpeen, jotta ne ei nää mimmonen harakka niitä vaanii. :D

        Rolfmao/L :)


    • erilaisiakarvoja

      kainalotuhero=parta miehellä=pimpelipom-karvatuhero

    • L-Z:n linkkiesimerkkimieheltä vielä muutama milli trimmerillä pois :D

      • Samaa mieltä, sit olis hyvä :)


      • Rouva/neidit hyvät, parta pehmenee mitä pidemmäksi se tulee. Raastinrauta tekee kipeetä. :(


      • LadyZorro kirjoitti:

        Rouva/neidit hyvät, parta pehmenee mitä pidemmäksi se tulee. Raastinrauta tekee kipeetä. :(

        Hah, se sattuu hyvällä tavalla. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hah, se sattuu hyvällä tavalla. :D

        Auts, aih. Bepanthen kuurilla jatkuvasti. :D


      • LadyZorro kirjoitti:

        Auts, aih. Bepanthen kuurilla jatkuvasti. :D

        Jätetään miehille se bepanteeninkin laitto :'D, hoitakoot loppuun asti naarmut.

        (kikatusta)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jätetään miehille se bepanteeninkin laitto :'D, hoitakoot loppuun asti naarmut.

        (kikatusta)

        No niinhän se onkin, kerran aiheutti niin korjatkoon vauriotkin. Sivelee, hivelee ja äkkiä on mooooonta kohtaa rasvaa vailla. :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        No niinhän se onkin, kerran aiheutti niin korjatkoon vauriotkin. Sivelee, hivelee ja äkkiä on mooooonta kohtaa rasvaa vailla. :)

        Joo, se on pitkä hoito :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, se on pitkä hoito :D

        Helposti vierähtää tunti jos toinenkin, aina kun on etupuoli rasvattu täytyy hiukan hinkkaista taas partaan ja tulee uusia pipejä rasvattavaksi. Selkä kiitos....(ojentaa tuubia). ;)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Helposti vierähtää tunti jos toinenkin, aina kun on etupuoli rasvattu täytyy hiukan hinkkaista taas partaan ja tulee uusia pipejä rasvattavaksi. Selkä kiitos....(ojentaa tuubia). ;)

        Miehen parta aiheuttaa armotonta kikatusta.
        Sitä on todella vaikea saada loppumaan.
        Naarmuistakaan niin viis, mutta kutittaahan se ihan saamaristi :'D

        Ihan kaameaa :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miehen parta aiheuttaa armotonta kikatusta.
        Sitä on todella vaikea saada loppumaan.
        Naarmuistakaan niin viis, mutta kutittaahan se ihan saamaristi :'D

        Ihan kaameaa :D

        Se on varmaan se mieliala semmonen siinä kohtaa, että naurattaa ja kutittaa muutenkin. Kosketus kun kosketus, pikkasen hirnuttaa sillon ja on kosketusherkkää. :)


        Muistuu alkuhuuman suutelutkin, naama melkeen verilläpäin jatkuvasta pussailusta, mutta ihan vaan uusiks taas, just kun vasta kävi toteemassa peilin eessä että punottaa ja nahkaa kirvelee. Vähä rohtoja pintaan ja kimppuun taas, kun sika limppuun. Kyl ihminen osaa olla hullu!!


      • LadyZorro kirjoitti:

        Se on varmaan se mieliala semmonen siinä kohtaa, että naurattaa ja kutittaa muutenkin. Kosketus kun kosketus, pikkasen hirnuttaa sillon ja on kosketusherkkää. :)


        Muistuu alkuhuuman suutelutkin, naama melkeen verilläpäin jatkuvasta pussailusta, mutta ihan vaan uusiks taas, just kun vasta kävi toteemassa peilin eessä että punottaa ja nahkaa kirvelee. Vähä rohtoja pintaan ja kimppuun taas, kun sika limppuun. Kyl ihminen osaa olla hullu!!

        Kyllä se lasketaan hyväksi kutitukseksi.
        Mä en vaan tahdo oikein enää sitä muistaa....

        Ota kuule joka päivästä ilo irti. Sulla on halinalle kotona, ja kertoman mukaan ihan jumalattomaan kuuma kolli (mä istun oikeasti illan täällä kateellisena s*it :)
        Pusutat sen ihan ruttuun ja pehmeäksi luttanaksi! Tai ei liian pehmeäksi..!

        (naurua)


    • Tuolla sivulinkissä luki jotain tyyliin "parran silittely rauhoittaa stressaantuneen."

      (naurua)

      Niin pitkää partaa ei miehellä olekaan, että rauhoittaisi Pöntön työstressiä.
      Saataisiin liimata jo jatko sellaista. Että kiertäisi koko talon ympäri, ja vielä kasvimaalta tallille.

      Sitten tulisi jo siitäkin 'tursakkeesta' stressi. :'D

      Pitäkää, miehet, siistinä. Ja tukkakin.

      • Kyllä se rauhoittaa naistakin, kun rapsuttaa miehen partaa. Olen testannut monta kertaa ja toimii. Mutta varsinaista stressiä ei saa kyllä pois, kun tekemällä stressiä aiheuttavat hommat loppuun. :)

        Iltaisin pitää aina vähän rapsuttaa isännänkin partaa, niin tulee hyvä uni. :P


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kyllä se rauhoittaa naistakin, kun rapsuttaa miehen partaa. Olen testannut monta kertaa ja toimii. Mutta varsinaista stressiä ei saa kyllä pois, kun tekemällä stressiä aiheuttavat hommat loppuun. :)

        Iltaisin pitää aina vähän rapsuttaa isännänkin partaa, niin tulee hyvä uni. :P

        Suloista! :D

        Sillä pysyy sopu yllä...


      • kammottavahistoria

        VarsiNaisen muinainen probleema on rassata karvoja ja ajella bikinisääriään.

        Samalla peläten että hiekasta rannalla ollessa tulee joku rapu joku puree vihaisesti varpaaseen ja muutkin ötökät :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Suloista! :D

        Sillä pysyy sopu yllä...

        Mä en vaan pysty pitämään näppejäni erossa parrasta, enkä vattakarvoista (kiitorata). Niissä on jotakin maagista. Joskus se sopu saattaa mennäkin, kun ei oo kivaa et joku hamsteri nyppii kaiken aikaa karvoista, nih. :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mä en vaan pysty pitämään näppejäni erossa parrasta, enkä vattakarvoista (kiitorata). Niissä on jotakin maagista. Joskus se sopu saattaa mennäkin, kun ei oo kivaa et joku hamsteri nyppii kaiken aikaa karvoista, nih. :)

        Uuuh...

        mistä mä saan tuollasen "nypittävän"

        (tuhisee kateellisena)

        Kiitorata....miehellä, aijai kuuman hunksin olet tosissasi napannut

        (hyrinää) :'D

        (nyt älä laske häntä koneelle katsomaan hys hys)

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Uuuh...

        mistä mä saan tuollasen "nypittävän"

        (tuhisee kateellisena)

        Kiitorata....miehellä, aijai kuuman hunksin olet tosissasi napannut

        (hyrinää) :'D

        (nyt älä laske häntä koneelle katsomaan hys hys)

        (naurua)

        Onhan niitä puskat pullollaan. :D

        Pulisongista vaan nykäset mukaasi.

        Eiii se ole kotona kattomassa, vielä hehe. Illalla se kyllä istuu hartaasti tässä lukemassa jotakin, varmaan kattelee sivuhistoriaa. :D

        Pitäsköhän se varmuuden vuoks vaikka poistaa välillä.

        Napasesta menee karvavana massua pitkin alaspäin...alaspäin...sitten onkin jo sensuroitua loppu. ;)nam.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Onhan niitä puskat pullollaan. :D

        Pulisongista vaan nykäset mukaasi.

        Eiii se ole kotona kattomassa, vielä hehe. Illalla se kyllä istuu hartaasti tässä lukemassa jotakin, varmaan kattelee sivuhistoriaa. :D

        Pitäsköhän se varmuuden vuoks vaikka poistaa välillä.

        Napasesta menee karvavana massua pitkin alaspäin...alaspäin...sitten onkin jo sensuroitua loppu. ;)nam.

        Aaaapuaaaa L-Z. viimenen laini!

        (siirtyy tuulettimen eteen)

        Mä en malttais sinuna odotella, että tuommonen paketti tulee kotiin, soita sille, että lähtee jo...;D

        (kikatusta), poista sivuhistoria, muuten Pönttökin saa huutia...sä olet kertonut ihan liikaa hyrisyttäviä miesjuttuja, nää jää vain tytöille...me kuullaan muuten kunniamme :'D


      • LadyZorro kirjoitti:

        Onhan niitä puskat pullollaan. :D

        Pulisongista vaan nykäset mukaasi.

        Eiii se ole kotona kattomassa, vielä hehe. Illalla se kyllä istuu hartaasti tässä lukemassa jotakin, varmaan kattelee sivuhistoriaa. :D

        Pitäsköhän se varmuuden vuoks vaikka poistaa välillä.

        Napasesta menee karvavana massua pitkin alaspäin...alaspäin...sitten onkin jo sensuroitua loppu. ;)nam.

        Voi eiii, ihan tosi...

        (nauraa yksinään ääneen)

        Sä olet kyllä aika sankari kans...:D

        Kesä on tehnyt meidät hulluiksi hah. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aaaapuaaaa L-Z. viimenen laini!

        (siirtyy tuulettimen eteen)

        Mä en malttais sinuna odotella, että tuommonen paketti tulee kotiin, soita sille, että lähtee jo...;D

        (kikatusta), poista sivuhistoria, muuten Pönttökin saa huutia...sä olet kertonut ihan liikaa hyrisyttäviä miesjuttuja, nää jää vain tytöille...me kuullaan muuten kunniamme :'D

        Se on pakko vaan malttaa, kun ensin tehdään työt ja sitten vasta on huvit. Kröhm. Jos jaksaa. :)


        Mä vähän villiinnyn välillä, varmaan toi kuumuus tekee pikkusen kahjoksi. Syytetään säätä ja lämpötilaa, itte olen täysin viaton. :P
        AINA!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voi eiii, ihan tosi...

        (nauraa yksinään ääneen)

        Sä olet kyllä aika sankari kans...:D

        Kesä on tehnyt meidät hulluiksi hah. :D

        Olen havainnut, että joinakin iltoina palstallakin on kolli jos toinenkin mouruumassa, ehkäpä ne kollit olisi joutilaina misspönttöuunin vieteltäväksi. :D


      • LadyZorro kirjoitti:

        Se on pakko vaan malttaa, kun ensin tehdään työt ja sitten vasta on huvit. Kröhm. Jos jaksaa. :)


        Mä vähän villiinnyn välillä, varmaan toi kuumuus tekee pikkusen kahjoksi. Syytetään säätä ja lämpötilaa, itte olen täysin viaton. :P
        AINA!

        Villiintyminen tekee kaikille hyvää!

        Mä sinuna menisin jo tuulikaappiin
        takkinaulakkoon piiloon odottamaan...

        (kurinaa)

        Joo, aurinko lisää jotain hyrinähormoonia. Ei tahdo laantua millään.
        Kokeilin jo kylmää perunakellariakin, pimeänä. Ei mitään tehoa. Multaa tuli vain varpukkaisiin ja matoille.

        (naurua)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Olen havainnut, että joinakin iltoina palstallakin on kolli jos toinenkin mouruumassa, ehkäpä ne kollit olisi joutilaina misspönttöuunin vieteltäväksi. :D

        (yskäisee) köh...

        no on saattanut, ehkä vähän olla...heh...mitäs, älä lue liian tarkkaan :'D
        pönttö kun yöaikaan on intoutunut vähän tuhmeliiniksi..
        Mutta joo, on siellä ollut ihan mukavia herroja, köh..kieltämättä ; )

        (punastelevaa hyrinää)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Villiintyminen tekee kaikille hyvää!

        Mä sinuna menisin jo tuulikaappiin
        takkinaulakkoon piiloon odottamaan...

        (kurinaa)

        Joo, aurinko lisää jotain hyrinähormoonia. Ei tahdo laantua millään.
        Kokeilin jo kylmää perunakellariakin, pimeänä. Ei mitään tehoa. Multaa tuli vain varpukkaisiin ja matoille.

        (naurua)

        Kaikki ei vaan uskalla villiintyä!!!

        Mä vartun tässä kyökin ikkunalla ja huomaan, kun auto kurvaa pihaan. Sitten mä voinkin mennä kolmiloikkaa eteiseen vastaan, mukulat kyllä ehtii ensin. Mulla kestää hetki saada itteni liikkeelle, heh. ( nivelet tarvis rasvata) ;)


        Valosaan aikaan on kyllä aikalailla ihan eri meininki mitä talvella, sillon kun istuu pimeessä pipo korvilla ja villasukat kainaloon asti kiskottuna, eikä oikeen lyö lieskaa muu kuin takka.

        Näin kesällä ja valosaan aikaan on kummasti virtaa, kuin Metusalemin uusissa pattereissa.

        Ihana sana varpukkaisiin. <3 :)

        Kylmä suihku vois hetken viilentää?


        oon mä lukenut sun yöllisiä juttujas!!! Nyt se ukko tuli kotiin. Mä meen!!! Moro. :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kaikki ei vaan uskalla villiintyä!!!

        Mä vartun tässä kyökin ikkunalla ja huomaan, kun auto kurvaa pihaan. Sitten mä voinkin mennä kolmiloikkaa eteiseen vastaan, mukulat kyllä ehtii ensin. Mulla kestää hetki saada itteni liikkeelle, heh. ( nivelet tarvis rasvata) ;)


        Valosaan aikaan on kyllä aikalailla ihan eri meininki mitä talvella, sillon kun istuu pimeessä pipo korvilla ja villasukat kainaloon asti kiskottuna, eikä oikeen lyö lieskaa muu kuin takka.

        Näin kesällä ja valosaan aikaan on kummasti virtaa, kuin Metusalemin uusissa pattereissa.

        Ihana sana varpukkaisiin. <3 :)

        Kylmä suihku vois hetken viilentää?


        oon mä lukenut sun yöllisiä juttujas!!! Nyt se ukko tuli kotiin. Mä meen!!! Moro. :)

        Ciao, ja kiireellä, äkkiiiiäääää! Autooo pihassa nähty!!

        (naurua) :'D


      • gingerallerginen
        LadyZorro kirjoitti:

        Olen havainnut, että joinakin iltoina palstallakin on kolli jos toinenkin mouruumassa, ehkäpä ne kollit olisi joutilaina misspönttöuunin vieteltäväksi. :D

        Mää panen suihkussa hiustenhoitainet partaani pehmentämään
        ettei flikkojen reidet kraappinnu verille kielioppitunnilla

        Punapäillä on karheimmat poslarin sänget
        niinku kutosen sanatapaperi--karhiammat, ku afrikan flikoil

        Eikä punnases karvas huomaa rekkamiehen pastilleja tai puolukan kuoria

        Yx uus likkaa tuli pihalle tmmua hiuxfäri päässään ja kyseli parteträä sheivaamiseen
        mulloli oikke neliteräsii Gillettei lupasin sheivatakin sen Pillun
        siin vast hokasin sängestä, ett punapää taas jälleen kerran

        Olikin pirulainen irkkuflikka---oli se muuten kiva paneskelmaan
        mut kerran irkkuluanne räjähti ja mottas maua, kuin Polle


    • Ei mun ainakaan😳

    • tihutyöläinen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe