http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201805242200965466_u0.shtml
"Osalla perheväkivaltaan sortuneista oli lapsuudestaan kaltoinkohtelukokemuksia, ja he olivat nähneet väkivaltaa esimerkiksi vanhempiensa välillä. "
Äidilläkin oli jännämies.
"Aikuisiällä väkivaltaa oli koettu parisuhteissa."
No niinpä.
Aika jännä miten tuossa(kin) jutussa kahelit ämmät esitetään selkeästi uhreina vaikkei ne mitään uhreja ole, sekopäitä ennemminkin. Huomattavaa on myös se että suurin osa tutkimukseen osallistuneista naisista on korkeasti koulutettuja. Ehkä siinä käy niin että villi yliopistoelämä jännämieskokemuksineen etäännyttää naisen äitiominaisuuksista ja siitä tuleekin lapsille vaarallinen jos se sitten opiskelujen jälkeen äidiksi alkaa. Sääliksi käy lapsia ja niiden aisuriaviomiehiä.
Nainen perheenjäsenenä vaarallinen
39
423
Vastaukset
Niin. Eipä se aina sukupuolta, ikää ja koulutusta katso, jos kuupassa sassartaa...
Väkivalta, alkoholismi, pettämiset yms. On oiretta jostain muusta... ei niitä kukaan halua.Joo mutta väitänpä että ennen toteuttaessaan ikiaikaista tehtäväänsä äitinä ja kotilieden lämpöisenä pitäjänä naiset ei olleet sillä tavalla sekaisin päästään kuin mitä nyt ovat. Jännämies ei saastuta pelkästään naisen ruumista, se tuhoaa myös mielen.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta väitänpä että ennen toteuttaessaan ikiaikaista tehtäväänsä äitinä ja kotilieden lämpöisenä pitäjänä naiset ei olleet sillä tavalla sekaisin päästään kuin mitä nyt ovat. Jännämies ei saastuta pelkästään naisen ruumista, se tuhoaa myös mielen.
Ihan on ennenkin ollut naisissakin henkisiä heikkouksia. Ei ole mikään uusi asia. Mummot ja muut vanhemmat ihmiset on kertoneet. Siihen aikaan vaan kaikista asioista ei juuri puhuttu. Pidettiin vaan hulluna.
- muistutus
Kannattaa nyt miesten olla tarkkana etteivät haksahda jännänaiseen.
Sitä mieltä minäkin olen että pitäisi saada joku julkinen naisten käyttöasterekisteri josta jännyyden voisi tarkistaa, nuo kun ovat suoraan yhteydessä toisiinsa.
- muistutus
Harmaaritari kirjoitti:
Sitä mieltä minäkin olen että pitäisi saada joku julkinen naisten käyttöasterekisteri josta jännyyden voisi tarkistaa, nuo kun ovat suoraan yhteydessä toisiinsa.
Varmaan haluat jonkinlaisen rekisterin miehillekin. Sitä on kaivattu. Palstallakin miehet vaan hurraa kun joku hullu mies on tappanut vaikka lapsen.
Jos puhutaan käyttöasteesta niin miehet on tartuttaneet hulluutensa naisiin. Mies on syntymähullu yleensä. Isältään perinyt. Parempi kun suomimies ei lisääntyisi ollenkaan. muistutus kirjoitti:
Varmaan haluat jonkinlaisen rekisterin miehillekin. Sitä on kaivattu. Palstallakin miehet vaan hurraa kun joku hullu mies on tappanut vaikka lapsen.
Jos puhutaan käyttöasteesta niin miehet on tartuttaneet hulluutensa naisiin. Mies on syntymähullu yleensä. Isältään perinyt. Parempi kun suomimies ei lisääntyisi ollenkaan.No ne hullut miehet voisi lopettaa mutta koska naiset on vaatineet lepsun rangaistusjärjestelmän ne pääsee aina vaan uudestaan tekemään tekosiaan ja laosia niille naisille, tottakai se hulluus sitten periytyy.
- muistutus
Harmaaritari kirjoitti:
No ne hullut miehet voisi lopettaa mutta koska naiset on vaatineet lepsun rangaistusjärjestelmän ne pääsee aina vaan uudestaan tekemään tekosiaan ja laosia niille naisille, tottakai se hulluus sitten periytyy.
Ei naiset ole vaatineet mitään. Vanhat ukot siellä istuu ja päättää rangaistuksista. Kunhan lärpätät lämpimikses.
Jätä sinä lisääntymättä niin säästyy jokunen tuleva mies ja nainen hulluudelta. Isäsi puolellahan oli riski.
- Jännäpaskat
Mistäs ne kahelit miehet jännyytensä saa?
- Avomiess
Jaa, en ole koskaan tavannut väkivaltaista naista. 6 naisen kanssa olen ollut eikä nykyinenkään ole muuta kun tosi kiltti ja rauhaa rakastava nainen. Jokainen valitsee oman naisensa ja kyllä sen aika äkkiä näkee millainen luonne naisella on.
- pitkätukka-68
Mulla on osunut yksi sellainenkin kohdalle.
Yksi tappavan tuntuinen nuori nainen on osunut kohdalle.
Ensivaikutelma pieni, ujo, kiltti ja söpö.
Tyypiltään sellainen, joka saattaa lyödä yöllä niskanikamiesi väliin taltan.
Sitten kuljettaa sinua ympäriinsä pyörätuolissa ja kerää ihmisiltä marttyyripisteet.
Kyllästyttyään tähän tapahtuu ikävä tapaturma, pyörätuolisi putoaa oudosti mereen.
Sitten kerätään ihmisiltä jälleen säälipisteitä.
Ja kohta löytyy uusi rakkaus.
Entäs huomasinko mitään ennenkuin kakka osui flektiin?
Tavallaan.
Takaraivossa soi jatkuvasti naisen aiheuttama taisteluhälytys ilman ilmeistä syytä.
Kyllä me ollaan vaarallisia.
Vaarallisempia kuin rottweilerit.
Hah.
Miten tämmöstä käsissään pitää.Ja kaikkein vaarallisin on nainen jolla on rottweiler tai vastaava lemmikkinä, joo, en kyllä luottais ollenkaan semmoiseen.
Harmaaritari kirjoitti:
Ja kaikkein vaarallisin on nainen jolla on rottweiler tai vastaava lemmikkinä, joo, en kyllä luottais ollenkaan semmoiseen.
Entäs jos on äkänen vanha ruuna?
misspönttöuuni kirjoitti:
Entäs jos on äkänen vanha ruuna?
Se ehkä ihan niin paha. Heposet on kivoja, uhka on lähinnä taloudellinen :D
Harmaaritari kirjoitti:
Se ehkä ihan niin paha. Heposet on kivoja, uhka on lähinnä taloudellinen :D
Ei se niin paha ole, kerran viikossa nostaa paidan rinnuksista laipioon, mutta jos sulla on porkkanaa niin ehkä säästyt.
(naurua)
No joo leikki leikkinä. Joko sä suostut kertomaan ikäsi? :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Ei se niin paha ole, kerran viikossa nostaa paidan rinnuksista laipioon, mutta jos sulla on porkkanaa niin ehkä säästyt.
(naurua)
No joo leikki leikkinä. Joko sä suostut kertomaan ikäsi? :DEikä siinä tule tisseihin mustelmia :D Sullahan siotä porkkanaa pitäsi olla kun minä katsoisinkin vähän edempää esitystä kun misspönttistä nostellaan :D
Joo en paljastele henkilökohtaisuuksia julkisilla foorumeilla :DHarmaaritari kirjoitti:
Eikä siinä tule tisseihin mustelmia :D Sullahan siotä porkkanaa pitäsi olla kun minä katsoisinkin vähän edempää esitystä kun misspönttistä nostellaan :D
Joo en paljastele henkilökohtaisuuksia julkisilla foorumeilla :DTulee, on tullutkin.. :D
Mitähän tuohon toiseen tuumaisi...
ettäs kehtaat kiusata minua ;Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Tulee, on tullutkin.. :D
Mitähän tuohon toiseen tuumaisi...
ettäs kehtaat kiusata minua ;DKukapa ei kehtaisi, ananasiaskin tuolla toisessa ketjussa kommentoi, kohta se on täällä sua kiusimassa, vuoronbvaihto, minä pääsen nukkumaan ja sinä joudut kukkumaan pitkälle yöhön :D
Harmaaritari kirjoitti:
Kukapa ei kehtaisi, ananasiaskin tuolla toisessa ketjussa kommentoi, kohta se on täällä sua kiusimassa, vuoronbvaihto, minä pääsen nukkumaan ja sinä joudut kukkumaan pitkälle yöhön :D
Kamalaa! :'D
Pitäiskö äkkiä nostaa kytkintä kun tuollasta ennakkovarotusta piippaat siellä. :D
Vuoronvaihto! Tuhmaa, hyi :'D
En kuku. Ootko vakoillut.
(naurua)Harmaaritari kirjoitti:
Kukapa ei kehtaisi, ananasiaskin tuolla toisessa ketjussa kommentoi, kohta se on täällä sua kiusimassa, vuoronbvaihto, minä pääsen nukkumaan ja sinä joudut kukkumaan pitkälle yöhön :D
(tarkistaa, että on housut jalassa ja paita päällä)
Näitä ei riisuta.misspönttöuuni kirjoitti:
Kamalaa! :'D
Pitäiskö äkkiä nostaa kytkintä kun tuollasta ennakkovarotusta piippaat siellä. :D
Vuoronvaihto! Tuhmaa, hyi :'D
En kuku. Ootko vakoillut.
(naurua)Ne on nämä julkiset foorumit kun näihin kaikki jää näkyviin :D
misspönttöuuni kirjoitti:
(tarkistaa, että on housut jalassa ja paita päällä)
Näitä ei riisuta.Ei näissä livekameraa kai vielä ole? sepä oiskin, vois palstanaisten huolimattomuus paita- ja pöksyasioissa lisätä huimasti kävijämääriä :D
Harmaaritari kirjoitti:
Ne on nämä julkiset foorumit kun näihin kaikki jää näkyviin :D
Ja mä kun olen luullut, että minä täällä rauhassa supattelen ;D
(naurua)Harmaaritari kirjoitti:
Ei näissä livekameraa kai vielä ole? sepä oiskin, vois palstanaisten huolimattomuus paita- ja pöksyasioissa lisätä huimasti kävijämääriä :D
Nytkään ei kukaan näe, että sä mun korvaan kuiskuttelet siinä...
Kamerat olen varalta kiskonut irti. Tiedä teistä miehistä ja kaapeleistanne. :DHarmaaritari kirjoitti:
Niin ja pidä Ananiasbananias siellä toisessa ketjussa, niin se ei arvaakaan, että täällä toinen herra mua palstasilittelee.
(naurua vesissäsilmin) :'D
Koska sinähän se vasta ovela kesäkettu oletkin :D Näemmä.misspönttöuuni kirjoitti:
Niin ja pidä Ananiasbananias siellä toisessa ketjussa, niin se ei arvaakaan, että täällä toinen herra mua palstasilittelee.
(naurua vesissäsilmin) :'D
Koska sinähän se vasta ovela kesäkettu oletkin :D Näemmä.Niin sää niinko tykkäät saada silittelyjä erikseen, no ehkä se on mukavampaa niin kuin että kaikki kerralla klimpussa :)
Jaa minä vai? aikeeni ovat puhtaan viattomat niin kuin aina :) No ny sitten oikeesti sinne suihkuun, öitä taas :)Harmaaritari kirjoitti:
Niin sää niinko tykkäät saada silittelyjä erikseen, no ehkä se on mukavampaa niin kuin että kaikki kerralla klimpussa :)
Jaa minä vai? aikeeni ovat puhtaan viattomat niin kuin aina :) No ny sitten oikeesti sinne suihkuun, öitä taas :)En ole mikään "limppu" :'D
Sinähän se olet sellainen puhdas pulmunen, muut miehet saa olla varpukoillaan, hah :D
Olet nytkin sanonut mulle kahdesti suihku-sanan..vaikka siitä oli jo puhetta edellisenä iltana.
(naurua)
Öitämöitä ja shampoovaahtoa vaan sille puolelle :'D
Voisin kuivata pyyhkeellä tukan, tehdä surffipoika-lookin :DHarmaaritari kirjoitti:
Niin sää niinko tykkäät saada silittelyjä erikseen, no ehkä se on mukavampaa niin kuin että kaikki kerralla klimpussa :)
Jaa minä vai? aikeeni ovat puhtaan viattomat niin kuin aina :) No ny sitten oikeesti sinne suihkuun, öitä taas :)Kyllä minäkin lähden tästä suihkuun.
Se oli hyvä idea..:)
Hyvä että asiaa tutkitaan. Toki hiukan taas särähti tuo toive että naiset saavat apua. Hyvä siis tietysti että saavat mutta toivoisin myös tukea perheen lapsille ja näiden naisten kumppaneillekin. No tietysti jos tämä auttaa naista äitinä ja kumppanina nin ehkä sitten muutkin selviävät.
Jotenkin olen hieman skeptinen että tämä tutkimus aiheuttaisi mitään liikehdintää viranomaisten taholla siihen suuntaan että mieskin voi olla uhri tai että isä voi olla yhtä hyvä vanhempi lapselle kuin äiti. Asenteet ovat melko lujassa mutta luotetaan seuraavan sukupolven kykyyn junailla asioita.
Ennenhän ihmiset olivat joko suhtkoht normaaleja tai hulluja ja sukupuolia oli ihmisillä kaksi. Nyt jokaiselle, oli sitten mieleltään terve tai sairas, pystytään antamaan diagnoosi ja sukupuolia on niin paljon että deittitreffienkin pitäisi päivittyä lokeroiden sekamelskaksi.- viranomainen
Miehen diagnoosi on siis jännämies kun mies on perheenjäsenenä vaarallinen? Tämäkin on naisen syytä jos perheessä on sellainen.
Totuus on jos ei kokemusta lapsista on vaikia käsitellä lasta vaikka kuinka lukenut lapset ei mene kuin kirjoissa.
Tiedän yhden rouvan joka mäiskii miestään mutta kuintenkin mies on siittänyt poikia sille ja avioitunut.
- albat.rossi
valtakunta kirjoitti:
Tiedän yhden rouvan joka mäiskii miestään mutta kuintenkin mies on siittänyt poikia sille ja avioitunut.
Se frouva taitaa olla Rosen äiti...sehän on punapää
ne ovat semmossii, ain kalsarit märkänä ja ellei pane
sillon ku ne käskee, sohivat pullaveitsellä ja kaulimella albat.rossi kirjoitti:
sillon ku ne käskee, sohivat pullaveitsellä ja kaulimellaEi ole äitini. Se ei ole sukuani.
Äitini on hyvin kiltti, herkkä ja naisellinen nainen.albat.rossi kirjoitti:
sillon ku ne käskee, sohivat pullaveitsellä ja kaulimellaEn sinäänsö tiedä kuka olisi naisellisempi, äitiini verrattuna.
- merimakkara
valtakunta kirjoitti:
En sinäänsö tiedä kuka olisi naisellisempi, äitiini verrattuna.
Josse on nätti, tarjoan sille merimakkaraa
onx hää seiloria ennen saanutkaan--saisit mun näköisen velipuolen
- häpeä
Minun yks ex oli vaarallinen ja todella mustasukkainen. Jos joku toinen nainen yritti edes puhua minulle niin se alko huumataan sille toiselle. Kerran oltiin yhdessä juhlissa ja exäni hakkasi yhden naisen koska puhui minulle. Häpesin ihan vitusti ja jätin samantien exäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877