Olen korkeasti koulutettu ja tunnen monta vegaania joista he kaikki ovat korkeasti koulutettuja.
Tapasin miehen, 30 vuotias ammattikoulun käynyt tehdasduunari.
Kuitenkin hän on vegaani. Juttelimme kaikenlaisista asioista mutta erityisen paljon ruokavalinnoista.
Harvoin saa tavata työmiestä joka ajatelee eläimiä niin paljon ettei syö eikä käytä eläintä.
Mukava mies mutta meidän juttu kaatui siihen miehen koulutukseen.
Jäin kuitenkin miettimään että hän on ainoa tietäväni vegaani jolla on noin alhainen koulutustaso.
Antaako duunarikulttuuri olla vegaani?
Onko vegaanius vain meidän korkeasti koulututtettujen asia?
Kuka saa olla vegaani
9
506
Vastaukset
- Vegaga
Onpa jotenkin erikoisesti ajateltu :D Ei ole vegaaniudella mitään tekemistä koulutustaustan kanssa!
- jokaitsensäylentää
Stupido.
Aika haiseva provo. - ladykaka
E pysty osallistumaan.
Olen nais -pas..kakuski edellisessä elämässä mies, tai no-transu-
Koulutus meni tuonne aivokirurgiaan ja sivutöinä korkean oikeuden tuomari.
Lassila ja Tikanoja on best.
Syön huoltamoilla pipsaa,hanpparrii,lihiksssii ja lämmintä kolloo.
oonko vekaani ja jos oon niin mikä vekaani joku semiseko vai mitä niitä on - vegevedävoltti
Kielioppi ensin kuntoon, ennen kuin kannatta väitää olevansa akateeminen.
- äijä-
Mää mikkää vekaani ol.Mää tykkää syörä läskii ja lihhaa.
- muija
mutta siinä pittääkin olla alle 50älykkyysossamiäerä niin et piäsisskään
- Harjoittajat
Uskonnon harjoittaminen ei kysy koulutustaustaa. Korkeammin koulutetut ovat usein alttiimpia usvaisen korkealentoiselle aatteille, kun ovat erkaantuneet oikeasta elämästä.
- provoapoveen
No ei ainakaan duunari saa olla vegaani - sehän vie kaiken gloorian korkiastikoulutetuilta ja muita älykkäämmiltä ihmisiltä.
Ihmisroskathan syövät vain rasvamakkaraa eikä heistä vegaaneiksi ole.
Juuri tämän ylimielisyyden takia olen Mensa-dropout - en vain kestänyt "älykkyyttä" enempää. - DuunariEiOleVegaani
"Antaako duunarikulttuuri olla vegaani?"
Näköjään antaa, kumma kyllä.
"Onko vegaanius vain meidän korkeasti koulututtettujen asia?"
No tietysti on. Oikein teit kun dumppasit äijän!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495129Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48944
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808